Управление закупками (семинар)
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Логістика, закупки /   Управление закупками (семинар)


Семінар

Управління закупівлями

12 ак годин  (3 заняття - 4 ак години, 1 ак годину = 45 хв). Тривалість: 1-2 дні.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:00 до 12:00; з 12:00 до 15:00, з 15:00 до 18:00.
  • вечірні гурти з 18:30 до 21:30.
  • групи вихідного дня: субота з 10.00 до 16.00.

Вартість навчання:

Загальна вартість навчання: 3000 грн.

  • оплата за весь курс відразу (передплата)

Після закінчення навчання видається сертифікат.

Курс разрахований:

  • на менеджерів із закупівель,
  • менеджерів ЗЕД,
  • керівників відповідних відділів,
  • а також інших бізнес-фахівців,
  • зацікавлених у освоєнні закупівельної діяльності.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять такі дисципліни:

  • Управління закупівлями

Програма навчання:

Управління закупівлями:

 

Організація закупівельної діяльності

  • Основи організації закупівельної діяльності.

Управління закупівельною діяльністю. Закупівлі – як центр прибутку компанії

  • Послідовність та етапи. Модель "QP закупівель". Головні точки докладання зусиль скорочення витрат.
  • Відділ закупівель та суміжні відділи компанії. Управління взаємодією з виробництвом та продажами. Як упорядковувати відносини та розділяти зони відповідальності між підрозділами: практичні інструменти.
  • 34 показники визначення ефективності роботи відділу закупівель. Найбільш повне сьогодні зведення показників для побудови системи мотивації відділу закупівель, наприклад, через матрицю KPI.
  • Схема планування закупівель: розбір послідовності та аналіз кожного етапу.
  • Підхід Balanced Score Card (збалансована система показників) у закупівлі.
  • Зв'язок служби закупівель з іншими підрозділами підприємства. Управління взаємодією з виробництвом та продажами.
  • Стратегії та інформаційні концепції. Закупівлі у системі Канбан, Just in time, MRP, MRPII.

Асортиментна політика та асортиментний аналіз 

  • Асортиментна політика та асортиментний аналіз. Основи категорійного менеджменту.
  • 13 критеріїв вибору нового продукту та товарного спрямування. Що дозволяє уникнути проблем та великих витрат при введенні нових позицій до асортименту?
  • Визначення потреби у товарі. Матриці ABC та XYZ. Основи аналітики. Можливості 1С.
  • Визначення пріоритетів фінансування та черговості закупівель.
  • Структура запасів. Оверсток та неліквід. Методи роботи із нею.
  • Нормування страхових запасів. Рівень обслуговування.
  • Практична робота: Проведення ABC-аналізу.

Поліпшення цін та умов закупівель без шкоди надійності постачання

  • Способи досягнення нижньої межі ціни. Які складові можна додатково зменшити та як домагатися цього від постачальника?
  • Розрахунок вартості відстрочки. Скільки грошей ви можете заощадити компанії за рахунок покращення умов?
  • Дійсний алгоритм отримання від постачальника товарного кредиту та відстрочки. Працює навіть у листах!
  • Усі знижки отримані, всі умови покращено до краю. Що робити далі?
  • Протидіємо підвищенню цін: алгоритм відпрацювання.

Психологія закупівель, переговори та вплив на постачальників

  • 3 золоті правила закупника. Ключові правила досягнення необхідних умов постачальника.
  • Які підходи використовувати у переговорах зі складними постачальниками та монополістами?
  • 35 способів впливу на постачальників: як покращити ціни та умови постачання. Повний набір впливів на важких постачальників.
  • Постачальник не йде на ваші вимоги: стратегія поведінки.

Управління постачальниками та поставками

  • Пошук постачальників. Вибір оптимального постачальника.
  • Інструменти інтегральної оцінки постачальників.
  • Як контролювати їхню роботу, підвищувати ефективність постачання, аналізувати роботу відділу закупівель та розвивати відносини з постачальниками?
  • Де дурять постачальники? Як не дати себе обдурити в ціні та як?
  • Специфікація на продукцію та технічне завдання. Слабкі місця, які використовують у своїх інтересах недобросовісні постачальники.
  • 3 інструменти для аналізу товарної матриці – ABC, XYZ та суміщений ABC-XYZ. Методика, приклади використання.
  • Методи боротьби з неліквідами.
  • Практична робота: Проведення попереднього відбору постачальників.

Недоліки у закупівельній діяльності 

  • Відкат та методи протидії.
  • Ціноутворення. Знижки.
  • Витрати та ризики, пов'язані з закупівельною діяльністю.
  • Концепція повної вартості (Total Cost Concept) та методика функціонально-вартісного аналізу (ABC – Activity Based Costing).
  • Практична робота: Розрахунок собівартості товару. Розрахунок додаткових витрат шляхом ABC.

Форми та варіанти закупівельної діяльності на курсах комерційний директор

  • Завдання "Зробити чи купити" (Make or Buy).
  • Зустрічні закупівлі.
  • Тендер.
  • Аукціон.
  • Оферти.
  • Особливості постачання виробництва.
  • Практична робота: створення тендерної документації. Визначення ключових вимог товару. p align="justify"> Робота зі структурою готової продукції - складання графіка поставок.

Основи товарознавства

  • Документообіг. Питання взаємодії зі складськими та транспортними службами. Основи товарознавства. Упаковка та маркування вантажу
  • Сертифікація
  • Запитання оплати. Фінансові механізми Валютний контроль
  • Практичне завдання: Визначення необхідності сертифікації. Використання інформаційних ресурсів.

 Практична частина:

  • Формуємо показники ефективності відділу закупівель.
  • Проводимо аудит своєї системи планування.
  • Розраховуємо вартість відстрочки для вашої компанії.
  • Визначаємо послідовність дій у разі загрози підвищення цін постачальником.
  • Формуємо комплекс факторів, які впливають на постачальників у ході переговорів та дозволяють покращити ціну та умови постачання.
  • Готуємось до запровадження інтегральної оцінки постачальників.
  • Запобігаємо обману, пов'язаному з якістю продукції, що поставляється.

Початок тренінгу (семінару):

Нижче наведено дати початку тренування (семінару). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.



Ближайшие даты начала занятий



 Варіанти оплати:

Сплатити можна готівкою до каси навчального центру; карткою через термінал в офісі; з р/р підприємства, де Ви працюєте; на сайті карткою, квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк).

 

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше тренінгами (семінарами, курсами), навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

Після закінчення навчання випускники навчального центру отримують диплом навчального центру або диплом міжнародного зразка і можуть працювати.

Наша адреса та телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", вул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня Миколи Островського), 58.
  • (093) 53-22-106, (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
Нагору