![]() | |
![]() | Про компанію |
![]() | |
![]() | Знижки та акції |
![]() | |
![]() | Відгуки |
![]() | |
![]() | Онлайн консультації |
![]() | |
![]() | Статті |
![]() | |
![]() | Контакти |
Курси керівників салону краси в КиєвіДиректор салону краси
очно або онлайн
|
![]() |
![]() | 120 ак. годин (30 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 3,5 до 4 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. Час навчання у групі (на вибір):
|
![]() | Вартість навчання очного (офлайн/онлайн) для фіз осіб:
Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням.
|
![]() |
Аудиторія курсу Директор салону краси:
|
Після закінчення курсу Ви вмітимете:Курси директора салону краси допоможуть грамотно скласти бізнес-план відкриття салону краси, навчать розраховувати суми необхідних капіталовкладень, прибутковість салону, проводити аналіз реклами та маркетингу, ефективно управляти персоналом салону, виявляти нечесних співробітників, розвивати свій бізнес до мережі салонів краси. Курс незамінний для власників, які хочуть не лише створити свій салон краси, а й збираються особисто здійснювати контроль за перукарським чи косметичним підприємством. Після закінчення навчання видається диплом. |
Програма навчання |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
![]() |
![]() |
Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми
Підприємницька ідея та механізм її втілення
Основні види підприємств та їх організаційні форми
Види господарських товариств в Україні
Порядок реєстрації підприємства. Установчі документи
Статутний фонд та його формування
Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності Функції Державно-реєстраційної служби
Організація бізнесу. Бізнес-планування. Основні засоби організації власного бізнесу
Обмеження підприємництва
Припинення діяльності підприємства
Оренда комерційної нерухомості
Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями
Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність
Організаційні аспекти економічної безпеки
Робота зі структурами, які здійснюють перевірки
Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України
Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва
Позапланова перевірка органів ДФС
Камеральна перевірка органів ДФС
Надання документів під час проведення перевірки. Випадки, коли відбувається вилучення документів. Випадки, коли проводиться контрольна закупівля. Поведінка платника податків під час складання акта перевірки. Що відбувається після оформлення акта перевірки. Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.
Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків? Взаємодія підприємства із конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки
|
![]() |
На заняттях слухачі навчаться економічних розрахунків салонного бізнесу: розділяти витрати на змінні та постійні, планувати та прогнозувати доходи, розраховувати прибуток, рентабельність бізнесу. Побудова точки беззбитковості допоможе слухачам зрозуміти, скільки потрібно продавати послуг і товарів, щоб вивести салон краси на нульову точку прибутку. Також слухачі навчаться ціноутворення та техніки завантаження робочих місць у салоні. Огляд ринку на курсах адміністратора салону краси
Перспективи розвитку майбутнього на курсах адміністратора салону краси
Капіталовкладення на курсах адміністратора салону краси
Аналіз господарської діяльності на курсах адміністратора салону краси
|
![]() |
Робота керівника і чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми зі співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та її зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
![]() |
Вивчення історії, сучасного стану перукарської та косметичної справи в Україні та перспектив її розвитку Послуга як основний продукт салону
Оформлення первинних цінових документів-прейскурантів
Кадрова політика у салоні краси
Організація роботи рецепції (адміністраторів) салону краси
Особливості складського обліку
Робота з постачальниками
Продаж супутньої продукції у салоні краси
Ефективні технології просування товарів та послуг
|
![]() |
Організація бухгалтерського обліку
Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП
Документи:
Облік коштів
Облік витрат на відрядження. Авансові звіти.
Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків.
Оподаткування підприємств
Документи:
|
![]() |
Огляд ринку
Перспективи розвитку майбутнього. Тенденції, прогноз шляхів розвитку ринку та змін у попиті. Капіталовкладення
Аналіз господарської діяльності
|
![]() |
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Випробування при прийомі на роботу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Атестація персоналу: Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Атестація персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
Система управління кар'єрою співробітників
Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
![]() |
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби на курсах
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) на курсах "Менеджер з персоналу"
Штатний розпис підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку Правила внутрішнього трудового розпорядку:
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до Статті 21 КЗпП, погодження з колективом Повинні містити інформацію:
Поняття "робочого дня":
Час відпочинку:
Контроль присутності працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів на курсах "Менеджер з персоналу"
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та здавання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон № 5067 «Про зайнятість населення»
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору на курсах "Менеджер з персоналу"
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу на курсах "Менеджер з персоналу"
Корпоративна (організаційна) культура організації на курсах
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ працівників. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву Трудова книжка працівника – основний документ, який підтверджує трудовий стаж.
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
![]() |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт
Конфлікт
|
![]() |
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot-аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектору В2В та конкурентів
|
![]() |
Прикладний територіальний маркетинг - курси "Директора салону краси"
Мерчандайзинг в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Імідж салону краси - курси "Директора салону краси"
Рекламна компанія та продаж послуг салону краси. Оцінка ефективності рекламної компанії у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Реклама у салонах краси - курси "Директора салону краси"
Аудит клієнтської бази в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Планування просування - курси "Директора салону краси"
Резерв салону в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Визначення потреб клієнтів - курси "Директора салону краси"
Як маловитратно залучити до себе клієнтів, даючи їм те, що вони шукають? Інтернет-маркетинг – простий та доступний метод отримання інформації в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Як зробити майбутню послугу матеріальною та переконати клієнта. Управління страхами, сумнівами клієнтів – як інструмент привернення уваги - курси "Директора салону краси"
Одну й ту саму послугу позиціонуємо по-різному для різних аудиторій у курсі "Організація та управління салонним бізнесом" Чому клієнт має купити послугу у Вас? - курси "Директора салону краси" Розробка УТП. Обов'язкова присутність Унікальності Пропозиції, навіть у конкурентному середовищі! Як відзначитись в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"? Залучення клієнтів за допомогою роботи із сайтом - курси Директора салону краси Методи роботи, розміщення інформації, способи «обійти» конкурентів без витрат у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"! Методи добування безкоштовних баз потенційних клієнтів. Як з ними працюватимуть? - курси "Директора салону краси"
«Ланцюжки бізнесів». Шляхи ділового співробітництва з бізнесами, які не мають відношення до Ваших клієнтів. Залучення клієнтів за допомогою партнерів у курсі "Організація та управління салонним бізнесом" Програми лояльності. Ігри з клієнтами: для них акції - це спорт, для Вас - це збудження їхнього інтересу до Вас. Розробка акцій – звідки брати "креатив"? - курси "Директора салону краси" Як змусити людей говорити про себе в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"? Методи включення сарафанного радіо - курси "Директора салону краси" Створення приводу, «їжі для бесіди» в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Як використовувати наплив клієнтів (наприклад, у передноворічний період) для заповнення порожніх післяноворічних днів?
|
![]() |
Цілі маркетингу та цілі реклами: відмінність та взаємозв'язок
Рекламна діяльність фірми
Інструменти комунікацій: які завдання вирішують, принцип інтеграції та взаємодії
Рекламне звернення та його роль у підвищенні впливу на споживача
Правила складання макетів рекламного звернення
Сучасний медіамікс: традиційні медіа, BTL та Інтернет
Традиційні медіа: TV-реклама
Традиційні медіа: Радіореклама
Зовнішня реклама. Щитова реклама, реклама на транспорті
Інші види комунікацій
Замовник та виконавець креативного рекламного продукту: менеджмент та психологія процесу
Технології впливу на споживача реклами
Медіапланування
Цільова аудиторія (ЦА)
Основні медіахарактеристики
Медіадані та медіадослідження
Стратегічне медіапланування
Поняття про медіабаїнг
Фінальна частина медіапланування
Звіт про проведену кампанію в медіахарактеристиках
Практикум
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
![]() |
Поняття «соціальні медіа», історія виникнення
Основи маркетингу у соціальних мережах
KPI
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO у соціальних мережах
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
SMO: Інтеграція сайту та SMM
|
![]() |
Продаж B2CМаркетинг
Товар + Послуга = Продукт. Вартість та ціна продукту
Просування та система розподілу продукту
Алгоритм успішного продажу
Орієнтація у потребах клієнтів. Типи покупців
Телемаркетинг та телефонні продажі в школі продажів
Презентація товару. Техніка аргументації та переконання
Подолання заперечень. Методи завершення продажу
Управління конфліктами. Скарги та претензії
Продаж послуги на відміну від продажу товару
Особливості організації продажу послуг
Стратегія продажу послуги
Переговори із клієнтом. Встановлення контакту з клієнтом
Особливості формування ціни та переговорів про ціну
Повторне звернення
|
![]() | Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2025-04-01 | вівторок |
2025-04-08 | вівторок |
2025-04-15 | вівторок |
2025-04-22 | вівторок |
2025-04-29 | вівторок |
2025-05-06 | вівторок |
2025-05-13 | вівторок |
2025-05-20 | вівторок |
2025-05-27 | вівторок |
2025-06-03 | вівторок |
2025-06-10 | вівторок |
2025-06-17 | вівторок |
2025-06-24 | вівторок |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2025-04-02 | середа |
2025-04-09 | середа |
2025-04-14 | понеділок |
2025-04-23 | середа |
2025-04-28 | понеділок |
2025-05-07 | середа |
2025-05-14 | середа |
2025-05-21 | середа |
2025-05-28 | середа |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
![]() | Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати Перейти....
|
![]() | Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|