Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Навчання адміністратор салону краси в КиєвіКурси Адміністратора салону красиочно або онлайн |
64 ак. годин (16 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 2 місяці. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. Час навчання у групі (на вибір):
|
Вартість навчання очного (офлайн/онлайн):
Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн, на платформі ZOOM, за бажанням.
|
Аудиторія курсу "Адміністратор салону краси" складається з:
|
Після закінчення курсу Ви вмітимете:Курси адміністраторів салону краси охоплюють всі аспекти роботи в салонному бізнесі: вивчення сервісу та послуг, що проводяться в салонах краси (послуги перукарської зали, ціноутворення, послуги манікюрного кабінету, послуги косметологічного та масажного кабінетів), психологію взаємовідносин з клієнтами, продажі в салонному бізнесі, маркетинг салонного бізнесу, організацію роботи салону краси загалом. Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу. |
Програма навчання |
Структура програми навчання: До програми входять наступні дисципліни:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Програма навчання:Салонний менеджмент: |
На заняттях слухачі вивчатимуть тонкощі салонного бізнесу - як організувати персонал салону, залучити та утримати клієнтів, продати послуги чи товари салону краси, розрахувати час процедури та витратні матеріали, скласти графіки виходу на роботу співробітників та багато іншого. Вивчення історії, сучасного стану перукарської та косметичної справи в Україні та перспектив її розвитку. Послуга як основний продукт салону
Оформлення первинних цінових документів-прейскурантів
Кадрова політика у салоні краси
Організація роботи рецепції (адміністраторів) салону краси
Особливості складського обліку
Робота з постачальниками
Продаж супутньої продукції у салоні краси
Ефективні технології просування товарів та послуг
|
Економіка салонного бізнесу: |
На заняттях слухачі навчаться економічних розрахунків салонного бізнесу: розділяти витрати на змінні та постійні, планувати та прогнозувати доходи, розраховувати прибуток, рентабельність бізнесу. Побудова точки беззбитковості допоможе слухачам зрозуміти, скільки потрібно продавати послуг і товарів, щоб вивести салон краси на нульову точку прибутку. Також слухачі навчаться ціноутворення та техніки завантаження робочих місць у салоні. Огляд ринку
Перспективи розвитку майбутнього. Тенденції, прогноз шляхів розвитку ринку та змін у попиті. Капіталовкладення
Аналіз господарської діяльності
|
Ефективне управління відділами та організаціями: |
Робота керівника і чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми зі співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та її зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Маркетинг салонного бізнесу: |
Маркетинг в салонному бізнесі - це вузькоспеціалізована частина маркетингу, спрямована на тонкощі просування салонів краси. Після вивчення загального маркетингу слухачі зможуть зрозуміти тонкощі просування салону краси на ринку салонних послуг. На заняттях буде розкрито секрети просування послуг салону кінцевому покупцю – клієнту салону краси. Починаючи від зовнішнього вигляду та оздоблення салону та закінчуючи правильно сформованим переліком послуг, маркетинг салонного бізнесу переслідує єдину мету - це залучення найбільшої кількості клієнтів у салон та отримання найбільшої виручки та прибутку. Знижки, акції, повний комплекс процедур у салоні, робота кожного майстра з презентації послуг та товарів салону – це шлях до ефективної роботи у системі маркетингу. Адміністратори зможуть змусити маркетинг працювати на благо салону краси навіть у місяці, коли у салонному бізнесі спадають продажі послуг. Прикладний територіальний маркетинг - курси "Директора салону краси"
Мерчандайзинг в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Імідж салону краси - курси "Директора салону краси"
Рекламна компанія та продаж послуг салону краси. Оцінка ефективності рекламної компанії у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Реклама у салонах краси - курси "Директора салону краси"
Аудит клієнтської бази в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Планування просування - курси "Директора салону краси"
Резерв салону в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Визначення потреб клієнтів - курси "Директора салону краси"
Як маловитратно залучити до себе клієнтів, даючи їм те, що вони шукають? Інтернет-маркетинг – простий та доступний метод отримання інформації в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Як зробити майбутню послугу матеріальною та переконати клієнта. Управління страхами, сумнівами клієнтів – як інструмент привернення уваги - курси "Директора салону краси"
Одну й ту саму послугу позиціонуємо по-різному для різних аудиторій у курсі "Організація та управління салонним бізнесом" Чому клієнт має купити послугу у Вас? - курси "Директора салону краси" Розробка УТП. Обов'язкова присутність Унікальності Пропозиції, навіть у конкурентному середовищі! Як відзначитись в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"? Залучення клієнтів за допомогою роботи із сайтом - курси Директора салону краси Методи роботи, розміщення інформації, способи «обійти» конкурентів без витрат у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"! Методи добування безкоштовних баз потенційних клієнтів. Як з ними працюватимуть? - курси "Директора салону краси"
«Ланцюжки бізнесів». Шляхи ділового співробітництва з бізнесами, які не мають відношення до Ваших клієнтів. Залучення клієнтів за допомогою партнерів у курсі "Організація та управління салонним бізнесом" Програми лояльності. Ігри з клієнтами: для них акції - це спорт, для Вас - це збудження їхнього інтересу до Вас. Розробка акцій – звідки брати "креатив"? - курси "Директора салону краси" Як змусити людей говорити про себе в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"? Методи включення сарафанного радіо - курси "Директора салону краси" Створення приводу, «їжі для бесіди» в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"
Як використовувати наплив клієнтів (наприклад, у передноворічний період) для заповнення порожніх післяноворічних днів?
|
Маркетинг та просування в соціальних медіа: |
Поняття «соціальні медіа», історія виникнення
Основи маркетингу у соціальних мережах
KPI
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO у соціальних мережах
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
SMO: Інтеграція сайту та SMM
|
Продаж B2CМаркетинг
Товар + Послуга = Продукт. Вартість та ціна продукту
Просування та система розподілу продукту
Алгоритм успішного продажу
Орієнтація у потребах клієнтів. Типи покупців
Телемаркетинг та телефонні продажі в школі продажів
Презентація товару. Техніка аргументації та переконання
Подолання заперечень. Методи завершення продажу
Управління конфліктами. Скарги та претензії
Продаж послуги на відміну від продажу товару
Особливості організації продажу послуг
Стратегія продажу послуги
Переговори із клієнтом. Встановлення контакту з клієнтом
Особливості формування ціни та переговорів про ціну
Повторне звернення
|
HR-менеджмент: |
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Випробування при прийомі на роботу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Атестація персоналу: Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Атестація персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
Система управління кар'єрою співробітників
Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт
Конфлікт
|
Технологія та психологія працевлаштування: |
Як влаштується на роботу легко і невимушено? Як сподобатися роботодавцю на першій співбесіді? Як привернути увагу вдалим резюме? Як розпізнати роботодавців, які не платитимуть зарплату? На всі ці питання відповість "Технологія та психологія працевлаштування". Саме цей курс допоможе навчитися складати ефективні резюме та знаходити роботу за смаком та запитами. Пошук роботи
CV. Підготовка самопрезентації
Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг. Питання найму, трудові та інші контракти
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-11-21 | четвер |
2024-11-25 | понеділок |
2024-11-28 | четвер |
2024-12-02 | понеділок |
2024-12-05 | четвер |
2024-12-09 | понеділок |
2024-12-12 | четвер |
2024-12-16 | понеділок |
2024-12-19 | четвер |
2024-12-23 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-11-25 | понеділок |
2024-11-28 | четвер |
2024-12-02 | понеділок |
2024-12-05 | четвер |
2024-12-09 | понеділок |
2024-12-12 | четвер |
2024-12-16 | понеділок |
2024-12-19 | четвер |
2024-12-23 | понеділок |
2025-01-06 | понеділок |
2025-01-08 | середа |
2025-01-13 | понеділок |
2025-01-15 | середа |
2025-01-20 | понеділок |
2025-01-22 | середа |
2025-01-27 | понеділок |
2025-01-29 | середа |
2025-02-03 | понеділок |
2025-02-05 | середа |
2025-02-10 | понеділок |
2025-02-12 | середа |
2025-02-17 | понеділок |
2025-02-19 | середа |
2025-02-24 | понеділок |
2025-02-26 | середа |
2025-03-03 | понеділок |
2025-03-05 | середа |
2025-03-10 | понеділок |
2025-03-12 | середа |
2025-03-17 | понеділок |
2025-03-19 | середа |
2025-03-24 | понеділок |
2025-03-26 | середа |
2025-03-31 | понеділок |
2025-04-02 | середа |
2025-04-07 | понеділок |
2025-04-09 | середа |
2025-04-14 | понеділок |
2025-04-16 | середа |
2025-04-21 | понеділок |
2025-04-23 | середа |
2025-04-28 | понеділок |
2025-04-30 | середа |
2025-05-05 | понеділок |
2025-05-07 | середа |
2025-05-12 | понеділок |
2025-05-14 | середа |
2025-05-19 | понеділок |
2025-05-21 | середа |
2025-05-26 | понеділок |
2025-05-28 | середа |
Дата | День тижня |
на 13:00 - 16:00 | |
2024-11-21 | четвер |
2024-11-30 | субота |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|