Школа дизайну - Дизайнер реклами навчання
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа дизайну /   Курси Дизайнер по рекламі


Дизайнер реклами навчання

Курси дизайнера реклами

очно в Києві або онлайн

88 ак години (22 заняття по 4 ак години, 1 ак година = 45 хв). Тривалість: від 2 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір).

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання:

  • 9 680 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 8 712 грн. (при оплаті за весь курс (передплата) - знижка 10% - (економія 968 грн)

 

Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсу Дизайнер реклами складається з:

  • слухачів, які хочуть навчитися дизайну реклами та надалі працювати дизайнером реклами.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Визначати стратегію та тактику реклами.
  • Ефективно використовувати різноманітні компоненти реклами.
  • Привертати увагу до створеної реклами.
  • Враховувати у роботі універсальні закони сприйняття реклами.
  • Розробляти гармонійні рекламні композиції.
  • Створювати ефективні рекламні тексти, правильно вибирати ілюстрації.
  • Розробляти корпоративну символіку.
  • Оформляти зовнішню рекламу.
  • Розуміти поліграфічні процеси та контролювати друковані роботи.
  • Ефективно працювати над створенням фірмового стилю, ребрендингом та переробкою окремих елементів.
  • Розробляти конструктивну та дизайнерську складові упаковки різних типів.
  • Ефективно вирішувати всі типові завдання у сфері поліграфічного дизайну.
  • використовувати знання теорії рекламного менеджменту до створення найефективнішої реклами.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Робота в системі Adobe Photoshop:

Знайомство з програмою 

  • Що таке растрова та векторна графіка. Особливості растру. Які завдання розв'язує програма Фотошоп.
  • Створення нового документа, його параметри.
  • Інтерфейс програми, його налаштування, робота із палітрами.
  • Відкриття документа. Переключення між відкритими документами, зміна їх масштабу та прокручування.
  • Перегляд та зміна розмірів готового документа.
  • Команди «Розмір Полотна» та «Розмір Зображення». Швидке додавання рамки до малюнка.
  • Обрізання малюнка із переглядом інструментом Crop Tool. Поворот малюнку.
  • Обрізка із зміною перспективи. Її використання для усунення дефектів зйомки та у художніх цілях.
  • Практична робота: Виправлення перспективи зображення. Видалення зайвих частин фотографії за допомогою обрізки.

Виділення окремих елементів малюнка

  • Навіщо потрібні виділені сфери.
  • Ознайомлення з інструментами виділення. Виділення стандартної форми (Прямокутник, Еліпс…) Зсув, зміна розмірів та поворот виділеної області.
  • Зміна меж виділення. Складання та віднімання виділених областей.
  • Що таке розтушовка і навіщо вона потрібна?
  • Створення віньєтки.
  • Створення виділених ділянок довільної форми інструментами групи Лассо.
  • Виділення за кольором. Інструменти «Швидке Виділення» та «Чарівна Паличка». Налаштування їх точності.
  • Трансформація виділених об'єктів. Різниця між командами Free Transform та Transform Selection.
  • Практична робота: Трансформація та перефарбовування елементів малюнка.

Робота з багатошаровим зображенням

  • Що таке шари та навіщо вони потрібні.
  • Способи створення шару. Копія шару. Навіщо потрібний порожній шар.
  • Швидке виділення об'єктів на шарі. Переміщення шарів у стосі. Як сховати та викинути шар.
  • Як застосувати трансформацію відразу до кількох шарів. Пов'язані шари. Угруповання шарів. Склеювання шарів.
  • Збереження файлу за шарами. Формати, що підтримують багатошарове зображення.
  • Практична робота: Фотомонтаж із використанням шарів.

Ефекти шару. Додавання тексту до фотографії

  • Загальні параметри шару. Навіщо потрібні прозорості та режими змішування фарб.
  • Ефекти шару. Застосування тіней та ореолів. Використання ефектів для створення поверхонь текстури. Застосування кількох ефектів одного шару.
  • Стилі шару. Створення власного стилю.
  • Додавання тексту до малюнка. Види тексту. Особливості роботи із текстовим шаром.
  • Форматування тексту. Методи растрування текстового шару.
  • Знаки захисту. Створення власного захисного знака.
  • Практична робота: Фотомонтаж з використанням тексту та ефектів шару.
  • Малювання у Фотошопі

Малювання в фотошопі

  • Налаштування робочих кольорів. Попередження про можливе спотворення кольору. Робота з готовими зразками з палітри Swatches. Як взяти колір із фотографії.
  • Інструменти для малювання. Пензлик. Її налаштування. Малювання планшетного ПК. Прив'язка параметрів пензля до планшета.
  • Додаткові бібліотеки пензлів. Створення авторського пензля.
  • Використання інструменту Pattern Stamp для вирішення художніх завдань. Підвантаження додаткових візерунків.
  • Інструмент History Brush. Його використання для локального відновлення малюнка.
  • Види та способи застосування заливок.
  • Градієнти. Їхня роль у дизайні. Створення авторського градієнта. Часткова прозорість градієнтів.
  • Практика: Фотомонтаж із елементами малювання.

Ретуш та корекція малюнків

  • Інструменти розмиття та підвищення різкості. Їх використання у портретній ретуші. Локальне освітлення та затемнення малюнків. Зміна насиченості окремих елементів фотографії.
  • Видалення елементів малюнку інструментом Клон.
  • Інтелектуальна ретуш. Забирання зморшок. Чистка старих фотографій. Видалення шрамів, подряпин та інших дефектів із фото.
  • Виправлення червоних очей.
  • Команди корекції (огляд). Тонова та колірна корекція. Оцінка зображення в палітрах Histogram та Info.
  • Підвищення контрасту зображень, виправлення занадто темних або світлих фотографій, корекція колірних спотворень.
  • Практика: Виправлення дефектів зображення.

Робота в системі Adobe Illustrator:

Введення у комп'ютерну графіку. Основи роботи з програмою

  • Застосування комп'ютерної графіки. Графічні редактори. Векторна та растрова графіка.
  • Програма Adobe Illustrator: склад, особливості, використання у поліграфії та Internet.
  • Типи документів в Ілюстраторі. Створення нового документа.
  • Налаштування програмного інтерфейсу. Збереження та редагування робочого простору програми.
  • Малювання стандартних об'єктів.
  • Виділення та перетворення об'єктів. Інструменти виділення.
  • Керування масштабом перегляду об'єктів. Режими перегляду документів.
  • Переміщення об'єктів у стосі. Угруповання. Вирівнювання та розподіл.
  • Використання Control Palette для швидкого редагування об'єктів.
  • Практична робота.

Розміщення об'єктів на шарах. Налаштування параметрів шару. Використання шарів блокування частин малюнка.

  • Переміщення об'єктів між шарами. Шаблонні шари. Злиття шарів. Ізольований режим.
  • Малювання та редагування об'єктів довільної форми.
  • Криві Без'ї.
  • Редагування форми об'єктів за точками.
  • Практична робота.

Малювання складних об'єктів. Використання розмітки для точного планування малюнка

  • Використання логічних операцій на малювання об'єктів складної форми.
    З'єднання та поділ об'єктів. Фігурне обрізання.
    Перспективне, вільне та пропорційне спотворення за допомогою віджетів інструменту Free Transform Tool.
    Використання розмітки документа для точного позиціонування малюнка.
    Управління розміткою. Лінійки. Напрямні. Сітка.
    «Розумні» напрямні. Створення напрямної з об'єкта.
    Налаштування елементів розмітки.
    Практична робота.

Робота із кольором. Способи фарбування об'єктів

  • Колірні моделі.
  • Способи фарбування об'єктів. Редагування кольору.
  • Формування власного каталогу кольорів. Використовуйте панель Color Guide для вибору кольору. Створення груп кольорів.
  • Створення, застосування та редагування візерунків та градієнтів.
  • Використання генератора візерунків.
  • Малювання візерунків для друку.
  • Копіювання кольору. Способи виділення об'єктів із однаковими атрибутами.
  • Практична робота.

Робота з текстом

  • Методи введення тексту. Інструменти та палітри для роботи з текстом.
  • Touch Type tool – керування параметрами однієї літери текстового об'єкта.
  • Введення, редагування та форматування тексту.
  • Розміщення тексту вздовж кривої. Редагування кривої.
  • Створення текстових блоків Робота з блоковим текстом.
  • Пов'язані блоки. Налаштування параметрів обтікання тексту.
  • Імпорт тексту з інших програм. Переклад тексту в контури.
  • Роль тексту у дизайні.
  • Практична робота: Створення печаток, штампів. Розробка візитки

Збереження та друк документа

  • Вибір оптимального формату для збереження документа. Огляд найбільш популярних форматів для друку та Internet.
  • Попередній контроль документа при збереженні для Web – вибір оптимального співвідношення ваги та якості малюнка.
  • Підготовка документа до друку. Установки друку.
  • Налаштування параметрів композитного друку.
  • Підсумкова робота: Контрольне тестування за програмою Ілюстратор

Дизайн реклами:

 Вступ. Основні поняття та уявлення  

  • Мета та завдання рекламної діяльності.
  • Базові професійні поняття та уявлення в галузі просування продукції, ідеології реклами та маркетингу.
  • Основи глобального планування роботи над рекламним продуктом, аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, оцінки результатів створення та використання реклами.
  • Найбільші віхи та персоналії в історії світової реклами.
  • Традиції та наступність у розвитку рекламного дизайну.
  • Особливості вітчизняного рекламного ринку.

Технологічні аспекти розробки рекламної продукції

  • Творча та функціональна складові дизайнерського рішення.
  • Технічні особливості поліграфічного виробництва та тиражування.
  • Технічні особливості брендування транспорту та сувенірної продукції.
  • Технічні особливості виробництва зовнішньої реклами, середовищного та інтер'єрного дизайну.
  • Технічні особливості світлового дизайну.
  • Технічні особливості відеовиробництва та трансляції відео за допомогою різних каналів комунікації.
  • Технічні особливості веб-дизайну та інтерактивного дизайну.
  • Практична робота:
  • малюнок на сувенірну продукцію;
  • макет Інтернет-банера з рекламним малюнком (слоган, заклик-картинка, логотип)

Психофізіологічні аспекти рекламних впливів та комунікацій

  • Оригінальність та креативність. Критерії та методики оцінки.
  • Керування увагою, створення образу.
  • Особливості сприйняття рекламного продукту у різних галузях комунікації. Загальні психологічні принципи та закономірності.
  • Принципи, правила та прийоми креативності: як зробити цікаву рекламу.
  • Вірусність, запам'ятовуваність, ефективність та інші аспекти реклами.
  • Оформлення та подача дизайн-проекту. Організація ефективної взаємодії із замовником.
  • Практична робота: розробка креативного іміджевого рекламного постера/плакату

Основні компоненти рекламного повідомлення

  • Фірмовий стиль. Побудова роботи над створенням.
  • Зв'язок візуального образу та рекламної задачі.
  • Формула стилю та його компоненти.
  • Специфіка серійного дизайну.
  • Константи фірмового стилю, специфіка їхньої розробки. Системи візуальної корпоративної ідентифікації.
  • Логотип. Послідовні засади розробки, вимоги, варіанти, правила створення. Тренди та традиції.
  • Колір. Завдання кольорового оформлення, підбір, типи та оцінка колористичного рішення.
  • Шрифти. Ключові уявлення про шрифт, використання та модифікація існуючих шрифтів, принципи створення авторських шрифтів. Створення лінійки шрифтів, що поєднуються, вироблення правил їх використання.
  • Модульні сітки та композиційні прийоми. Призначення модульних сіток, методи розрахунку та побудови, забезпечення ідентичності рекламних продуктів за допомогою модульних сіток.
  • Фотографія у рекламі. Технічні та творчі принципи, особливості створення та використання каталожних, іміджевих, ілюстративних та інших видів фотографії. Основні принципи організації фотографування.
  • Практична робота: створюємо логотип компанії, у фірмовому кольоровому та шрифтовому рішенні

Робота над основними видами рекламної та фірмової продукції

  • Рекламне повідомлення у пресі. Ефективність, формати, розміри, кольоровість, правила макета.
  • Листівки та буклети. Розробка, планування та верстка макета.
  • Візитки. Формування іміджу, правила створення та грамотне використання технологій малотиражного друку.
  • Упаковка та етикетка. Особливості флексографії, принципи та технічні вимоги до пакувальної продукції, правила маркування.
  • POS-матеріали. Конструктивно складні об'єкти, промислові розробки та оригінальні рішення. Ефективні способи реклами у місцях продажу.
  • Інтер'єрний та екстер'єрний дизайн. Принципи архітектурного проектування, правила, нормативи та особливості дизайну рекламних об'єктів.
  • Зовнішня реклама та широкоформатний друк. Особливості виробництва та дизайнерських рішень.
  • Інтернет-реклама. Основи веб-дизайну. Банери для Інтернету та основи анімації, анімовані фотографії.
  • Телевізійна реклама. Види відеопродукції, способи показу, прийоми розробки дизайнерського рішення для відеороликів.
  • Практична робота: створення брендбука: розробка основної частини брендбука (логотип, кольори, шрифти)

Особливості роботи над ексклюзивними, авторськими та нестандартними рекламними проектами

  • Концепти та ексклюзивні рекламні об'єкти, що створюються на замовлення. Особливості адміністративного та виробничого узгодження комплексних проектів.
  • Авторські художні твори. Захист авторських прав, забезпечення оригінальності та художньої цінності.
  • Складні конструктивні рішення. Взаємодія з інженерними спеціалістами, технологами та виробниками. Можливості та принципи проектування дизайн-об'єктів.
  • Нестандартні канали рекламної комунікації.
  • Творча робота з рекламного дизайну з урахуванням особливостей носіїв.

Суміжні та додаткові складові дизайну реклами

  • Текст. Особливості створення рекламного тексту. Зв'язок візуального образу та змісту тексту.
  • Інфографіка, інтерпретація та візуальна подача масивів даних.
  • Організація реклами та дизайн у соцмережах та на відеохостингах: канали, сторінки, спільноти.
  • Персонажі та комікси. Принципи розробки під необхідні завдання, мистецькі та технічні прийоми.

Вузькі місця, помилки, шляхи розвитку та перспективи

  • Юридичні аспекти та захист авторських прав.
  • Помилки реклами.
  • Ризований та провокаційний рекламний дизайн.
  • Рішення для складних тем. Як оминати гострі кути та делікатні моменти.
  • Дизайнер на ринку праці. Створення власного імені. Портфоліо, саморозвиток та самореалізація.

Кольорознавство та колористика:

Основи дизайну:

Вступ до типографіки.

  • Визначення типографіки, шрифту. Види шрифтів. Основні характеристики шрифту та абзацу. Шрифтові композиції. Поняття стилю.
  • Елементи шрифту.
  • Сімейство, гарнітура, зображення та інші характеристики шрифту.
  • Комп'ютерні шрифти та технічні аспекти роботи з ними.
  • Структура, розробка, побудова, програмні засоби для створення шрифтів.
  • Мовні особливості шрифтів.
  • Логіка побудови шрифту на основі окремих наявних елементів.
  • Творча практика.

Каліграфія та леттеринг.

  • Інструменти та матеріали для ручної шрифтової роботи.
  • Основні види каліграфії – західноєвропейська, східноазіатська (китайська та японська), арабська. Їх особливості, естетика та техніка.
  • Специфіка та особливі форми слов'янської каліграфії та шрифтових побудов.
  • Прийоми та можливості сучасного леттерингу.
  • Творча та технічна практика.

Робота над текстовими блоками.

  • Технічні правила набору. Розміщення текстових блоків у макеті. Поміщення тексту у документ. Встановлення зв'язку між текстовими блоками.

Рубрикація.

Додаткові тексти.

  • Розміщення додаткового тексту щодо основного. Оформлення додаткових текстів.
  • Привідність рядків додаткових текстів.

Робота з кольором.

  • Виділення. Способи виділення.
  • Види та структура тексту. Драматургійний текст. Заголовки. Епіграфи та посвяти. Зміст. Колонтитули та колонцифри.

Нове в друкарні

  • Сучасні уявлення та перспективні напрямки розвитку. Тренди. Очевидні та приховані проблеми розробки дизайну поліграфічних видань та окремих їх елементів.
  • Творча практика.
     

Вступ

  • Взаємозв'язок індивідуальності людини та дизайну. Фізіологічний та психологічний вплив дизайн-об'єктів.
  • Розвиток творчих здібностей слухачів курсу.

Стратегія та тактика дизайну

  • Дизайн-інструментарій. Техніка виконання малюнка, графіки, розпису, колажу, макета тощо
  • Методи візуалізації дизайн-ідеї: форескіз, клаузура, дизайн-проект

Колір та стиль у дизайні

  • Психологічні та оптичні характеристики кольору та його вплив на людину. Позаочний зір
  • Символіка кольору. Колір у дизайні – історичний екскурс
  • Колориметрія. Типологія та структура колірної гармонії. Основи кольорознавства: спектральне коло Освальда, Ґете. Поєднання кольорів
  • Гама та колорит
  • Закономірності розвитку стилю. Формула стиль. Стилі – колос, стилі – реакції

Художні засоби та закони композиції

  • Принципи гармонійної композиції.
  • Аналіз краси У.Хогарта.
  • Контраст, нюанс, симетрія та асиметрія, рівність, ритм
  • Пропорція, масштабність, модуль
  • Просторові відносини. Баланс та закони рівноваги композиції
  • Статична та динамічна композиція
  • Баланс сприйняття та закони рівноваги
  • Виділення головного
  • Правило трьох частин
  • Цілісність композиції
  • Пропорції. Золотий переріз
  • Зони композиції
  • Композиційний, оптичний та інші центри композиції
  • Компонування елементів композиції. Правило «трьох частин»
  • Кольорова гармонія. Схеми
  • Гармонія взаємини фігури та фону. Схеми

Комбінаторика. Формоутворення

  • Конфігуративна та кольоротональна комбінаторика.
  • Формоутворення та його закономірності
  • Моделювання біоформ.

Історичні стилі в образотворчому мистецтві

  • Закономірності розвитку стилю. Формула стилю.
  • Романський стиль
  • Готичний стиль
  • Ренесанс
  • Барокко та рококо
  • Класицизм
  • Романтизм
  • Реалізм 19 століття
  • Модерн
  • Імпресіонізм

Світловий дизайн

  • Світло в дизайні – історичний екскурс
  • Основи сучасного світлового дизайну
  • Взаємовплив світла та кольору
  • Вплив повітряного середовища на світлотінь
  • Організація світлового середовища
  • Світлотінове моделювання форм у перспективних та аксонометричних зображеннях

Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо-акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 

Додрукарська підготовка макетів для типографского та цифрового друку:

Вступ

  • Основні напрями вивчення друкарської справи. Тенденції у сучасній поліграфії.
  • Основні види матеріалів, що використовуються у виробництві, та можливості їх впливу на кінцевий результат.
  • Ключові етапи та характеристики виробничого поліграфічного циклу з урахуванням особливостей різних способів друку.
  • Найпоширеніші види друкованої продукції, особливості їх друку та додрукарської підготовки.
  • Головні загальні проблеми друку та специфічні, характерні для різних видів друку. Можливості попередження/обходу/виправлення цих проблем на етапах дизайнерської роботи та додрукарської підготовки макетів.
  • Фундаментальні поняття та терміни, пов'язані з підготовкою макетів.

Колір та кольоропередача

  • Фізика кольоровідтворення. Колір простору і охоплення квітів.
  • Системи управління кольором, міжнародні стандарти та угоди.
  • Колірні профілі: сенс і призначення, створення, завантаження, управління операційною системою.
  • Налаштування та калібрування обладнання та моніторів.
  • Варіанти кольоропроби. Їх особливості та можливості використання на різних етапах роботи.
  • Ключові принципи перетворення кольорів у різних колірних моделях.

Підготовка растрових зображень. Photoshop у додрукарській підготовці

  • Налаштування кольору у пакетах графічних програм. Особливості параметрів керування кольором у Photoshop.
  • Різні варіанти передачі чорного кольору, варіанти складання кольорів під час растрування з урахуванням технологій друку.
  • Гамут. Можливості прогнозу та оцінки кольоровідтворення.
  • Діагностика проблем та основні програмні інструменти боротьби з ними.
  • Крапки чорного та білого, їх використання для контролю корекції кольору.
  • Прийоми інтерполювання, локальної корекції кольору, зміни суми фарб, боротьби з шумами і муаром різного походження, корекції недостатнього та надмірного розмаїття, роботи з профілями та інші практичні завдання.

  Вирішення інших проблем друку. Підготовка макетів на основі векторної графіки

  • Трепінг. Проблема допусків та несуміщення друкованих форм. Принципи, різновиди та правила трепінгу. Розв'язання задач трепінгу вручну.
  • Адоб Ілюстратор як інструмент для створення та перевірки векторних та змішаних макетів.
  • Колір та налаштування кольору, робота з об'єктами, обведеннями, текстами, растровими зображеннями, бібліотеками.
  • Перевірка та перетворення прозоростей та ефектів.
  • Правила та особливості підготовки макетів, що включають вирубування, вибірковий лак, білільні шари та інші елементи.
  • Окремі значущі елементи підготовки та виведення макетів

Постскрипт у додрукарських процесах.

  • Принципи створення PDF-файлів різними шляхами, їх порівняння та вибір оптимальних варіантів для різних ситуацій.
  • Створення постскрипт-файлу та Дистилер.
  • Шрифти, їх класифікація та особливості використання у додрукарській підготовці.
  • Практична комплексна робота з підготовки макета зі змішаним вмістом.

Підготовка макетів до InDesign

  • InDesign як інструмент для підготовки багатосторінкових макетів.
  • Колір та налаштування кольору, робота з об'єктами, ефектами, шарами, різними типами векторних і растрових зображень, коректне використання відсічних контурів.
  • Перевірка та перегляд макетів, підготовка їх до публікації та передачі на виробництво. Ефективний контроль помилок додрукарської підготовки.
  • Створення найпростіших спусків засобами InDesign та додаткових модулів.
  • Використання скриптів у додрукарській підготовці.
  • Особливості верстки та підготовки до друку формул.
  • Виведення та збереження макетів.

Ефективна взаємодія з друкованим виробництвом

  • Організація поліграфічних виробництв різного масштабу та типу. Формування запиту до друкарні, вибір оптимального виробничого рішення для різних дизайнерських завдань.
  • Розподіл відповідальності за підготовку макета до друку та дизайнерський контроль якості на етапах подальшого виробництва. Адміністративні, юридичні та інші нюанси, пов'язані з підготовкою та передачею макетів до друку.
  • Вимоги друкарень щодо прийому електронних оригінал-макетів. Розбір типових вимог та проблем взаємодії.
  • Практична комплексна робота щодо підготовки макетів до друку з урахуванням профільної специфіки завдань слухачів.

Розширення уявлень про ключові технології друку та пов'язані з ними поліграфічні процеси

  • Чинники, що глобально впливають на друк. Кількісні та якісні показники паперу, фарб різного типу, друкарського обладнання, а також додрукарських, друкованих та післядрукарських процесів листового та рулонного друку.
  • Принципові особливості та відмінності аналогових офсетних, флексографських технологій, цифрового офсету та інших способів.
  • Основне та додаткове обладнання для друку та післядрукарських обробних процесів. Можливості побудови лінійки обладнання різних цілей. Вибір друкарні під дизайнерські завдання.

Перевірка макетів перед здаванням до друку

  • Загальна класифікація характерних помилок у підготовці макетів та способи контролю за допомогою відповідних програмних засобів.
  • Adobe Acrobat як засіб для організації виробничих процесів.
  • Використання стандартних засобів додрукованої підготовки програми Acrobat для перевірки та виправлення помилок.
  • Модуль Preflight. Структура, принципи роботи, можливості, налаштування.
  • Огляд інших спеціалізованих програмних засобів додрукарської підготовки.

Спуск смуг

  • Елементи друкованого листа. Структурні елементи та виробнича термінологія.
  • Логіка створення спуску. Схеми спусків. Способи та прийоми друку на листових та рулонних машинах.
  • Основи роботи зі створення спусків Quite Imposing Plus. Від автоматичної роботи до ручної настроюваної.
  • Знайомство із програмою Kodak Preps. Основні налаштування, порядок роботи, терміни, принципи.

Робота в Kodak Preps 8.0

  • Використання та створення шаблонів фальцювання, міток, носіїв, автоматичних наборів дій.
  • Створення найпростіших спусків: листівки, постери, 4-смугові буклети.
  • Особливості створення великоформатних, складних та багатопрохідних спусків.
  • Управління брошуруванням, орієнтацією макетів. Вибір способів друку зі своїм та чужим оборотом.
  • Автоматизація заповнення спуску та створення проходів друкарської машини.
  • Компенсація сповзання, повороту та інших проблем.
  • Створення багатокомпонентних спусків під різні види брошурування. Спуски із різноформатними матеріалами. Багатосмугові видання книжково-журнального характеру.

Висновок та RIP

  • Налаштування виведення макетів у Kodak Preps.
  • Принципи відтворення напівтонів при офсетному та цифровому друку. Види та характеристики растрування, особливості та налаштування процесу виведення.
  • Розв'язання задач забезпечення якості відтворення оригіналів за різних способів тиражування.
  • Сучасні програмні та апаратні RIP.
  • Огляд найпоширеніших RIP-комплексів.
  • Практична комплексна робота: перевірка та підготовка до друку багатосмугового макета, створення для нього спуску смуг.

Забезпечення якості друкованої продукції

  • Проблеми взаємодії між дизайнером, друкарнею та замовником. Роль дизайнера-технолога у вирішенні різних спірних проблем.
  • Рекомендації щодо оптимізації макетів та спусків для скорочення кількості можливих помилок.
  • Можливості планування виробничих процесів та контролю на різних етапах виробництва друкованої продукції.
  • Практика: аналіз вихідних матеріалів та готової друкованої продукції різного типу, визначення характерних особливостей та помилок підготовки макетів та виготовлення тиражу.

Медіапланування і бюджетування:

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

Психологія спілкування  з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-21
четвер
2024-11-28
четвер
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-19
четвер
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-11-28
четвер
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-19
четвер
2025-01-08
середа
2025-01-15
середа
2025-01-22
середа
2025-01-29
середа
2025-02-05
середа
2025-02-12
середа
2025-02-19
середа
2025-02-26
середа
2025-03-05
середа
2025-03-12
середа
2025-03-19
середа
2025-03-26
середа
2025-04-02
середа
2025-04-09
середа
2025-04-16
середа
2025-04-23
середа
2025-04-30
середа
2025-05-07
середа
2025-05-14
середа
2025-05-21
середа
2025-05-28
середа
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-21
четвер

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна безпосередньо на сайті або замовити рахунок у менеджера (для цього треба вислати свої реквізити та ПІБ директора на вайбер  (098) 087-31-41 та після формування договору буде відправлений договір та рахунок.
Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України (приватбанку).

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору