Школа дизайну - Курсы Контекстной рекламы
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа дизайну /   Курсы Контекстной рекламы


Курси Контекстної реклами

Секрети "тонкого" налаштування контекстної реклами

Курси для підприємців, маркетологів, менеджерів з реклами, seo-оптимізаторів, менеджерів інтернет-проектів, а також для всіх, хто хоче заробляти за допомогою контекстної реклами.

очно в Києві або онлайн

24 ак. годин (6 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 1 місяць. 2-3 рази на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір): 

  • денні групи з 10:00 до 13:00; з 13:00 до 16:00, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання для фіз осіб:

  • 4 000 грн.

 

АКЦІЙНА ЦІНА! З 21 квітня по 23 квітня. З 24 квітня 2025 року - підвищення цін.

 

Аудиторія курсу Контекстної реклами складається з:

  • маркетологів,
  • слухачів, які хочуть навчитися контекстної реклами та працювати фахівцем з контекстної реклами,
  • власників бізнесу, які хочуть просувати та рекламувати свої сайти.

Як спланувати рекламну кампанію правильно та ефективно? Як отримати максимум нових клієнтів, витративши мінімум коштів?

Курси контекстної реклами допоможуть створити успішну рекламну компанію в Google AdWords, запустити її та підвищити її ефективність до максимуму.

Сьогодні контекстна реклама - це найефективніший спосіб просування в Інтернеті. Реклама в Google AdWords допоможе Вам збільшити обсяги продажу, розширити ринок збуту та залучити нових клієнтів вже сьогодні.

Після закінчення навчання Ви вмітимете:

  • Створювати та настроювати ефективні рекламні кампанії в AdWords;
  • Створювати клікабельні текстові рекламні оголошення;
  • використовувати розширені налаштування;
  • Дуже точно підбирати ключові слова;
  • Підвищувати рейтинг кліків CTR;
  • Поліпшувати посадкові сторінки;
  • планувати бюджет реклами;
  • керувати стратегіями автоброкера;
  • Правильно організовувати структуру рекламного облікового запису;
  • Підбирати вдалі місця розміщення реклами;
  • Знаходити пошукові фрази для унеможливлення нецільового трафіку;
  • використовувати діагностику рекламних оголошень;
  • Створювати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться;
  • Виконувати розширене налаштування облікового запису Google Analytics;
  • Заощаджувати бюджет на 50%

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять такі дисципліни:

  • Google AdWords. Ефективна реклама в інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
  • Тайм-менеджмент
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

 

 Введення у контекстну рекламу 

  • Визначення, види та типи контекстної реклами.
  • Кому підійде контекстна реклама як інструмент реклами.
  • Що можна і не можна рекламувати з погляду законодавства та правил модерації рекламних систем.
  • Основні системи контекстної реклами.
  • Офіційні джерела та матеріали.
  • Пошукова реклама
  • Реклама у мережах.
  • Ретаргетинг/ремаркетинг.
  • Цілі та завдання, які вирішує та не вирішує контекстна реклама.

Системи веб-статистики та аналітики, необхідні для роботи з контекстною рекламою

  • Основні системи веб-статистики.
  • Дані статистики, які цікавлять нас з точки зору інтернет-маркетингу.
  • Що таке UTM розмітка та як з нею працювати.
  • Дані, які важливо знати про користувачів.
  • Аналіз сайту за допомогою систем веб-статистики.

 Підготовчий етап перед настроюванням рекламних кампаній

  • Аналіз бізнес та маркетингових цілей та завдань клієнта.
  • Дослідження попиту.
  • Бенчмаркінг конкурентного середовища.
  • Етапи, необхідні перед настроюванням реклами.
  • План зі збирання та кластеризації семантичного ядра та мінус-слів.

 Медіапланування

  • Види медіаплану.
  • Як прогнозувати результати рекламної кампанії
  • Google Keyword Planner (прогноз бюджету Google Ads).
  • Середньоринкові показники конверсії.
  • Прогнозування CTR.
  • Прогноз середніх ставок за клік у пошуку.

Створення та налаштування рекламних кампаній через інтерфейс Google Ads на пошуку

  • Реєстрація в Google Ads.
  • Налаштування облікового запису.
  • Налаштування рекламної кампанії.
  • Налаштування групи об'яв.
  • Типи відповідності фраз у Google Ads.
  • Налаштування рекламного оголошення.
  • Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
  • Відмінник мінус-слів Google Ads.
  • Копіювання груп оголошень та кампаній у веб-інтерфейсі.
  • Модерація та способи оплати.

Збір семантичного ядра для рекламних кампаній Google Ads

  • Робота з програмою зі збирання семантичного ядра.
  • Оператори уточнень.
  • Збір семантичного ядра та мінус-слів.

 Звітність для подальшої оптимізації рекламних кампаній

  • Оцінка ефективності контекстної реклами.
  • Інструменти з метою оцінки ефективності контекстної реклами.
  • Методи взаємодії між підрядниками з реклами та клієнтом, точки контролю.
  • Поведінкові показники.
  • Показники якості рекламної кампанії
  • Фінансові показники.
  • Формати звітності.
  • Де та які дані беремо для звітів.
  • Чек-лист перевірки результативності рекламних кампаній.

Оптимізація рекламних кампаній

  • Оптимізація рекламних кампаній на пошуку Google Ads.
  • Оптимізація рекламних кампаній у мережах Google Ads.

 Реклама на YouTube та автоматизація рекламних кампаній.

  • Налаштування та оптимізація відеореклами.
  • Автоматизація реклами базовими засобами Google Ads.
  • Модуль із контекстної реклами.

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

 

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості оголошень під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийоми використання.
  • Способи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама.

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Робота з Google Ads Editor

  • Інтерфейс Google Ads Editor .
  • Імпорт та експорт даних.
  • Налаштування завантажених РК.
  • Масове редагування.
  • Додавання нової РК вручну та швидке створення груп оголошень.
  • Автоматизація написання оголошень ( автозаміна , шаблони).
  • Масове призначення ставок.
  • Додаткові функції, недоступні в Google Ads.

Контекстно-медійна мережа

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійній мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір настройок та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Виняток нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу .
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

 Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads.
  • Аналіз звітів по Google Ads.

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics.
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

 

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

 Фото курса:

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2025-04-28
понеділок
2025-04-29
вівторок
2025-05-06
вівторок
2025-05-07
середа
2025-05-12
понеділок
2025-05-14
середа
2025-05-19
понеділок
2025-05-21
середа
2025-05-26
понеділок
2025-05-28
середа
2025-06-02
понеділок
2025-06-03
вівторок
2025-06-09
понеділок
2025-06-10
вівторок
2025-06-16
понеділок
2025-06-17
вівторок
2025-06-23
понеділок
2025-06-24
вівторок
2025-06-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2025-04-28
понеділок
2025-04-29
вівторок
2025-05-05
понеділок
2025-05-06
вівторок
2025-05-12
понеділок
2025-05-13
вівторок
2025-05-19
понеділок
2025-05-20
вівторок
2025-05-26
понеділок
2025-05-27
вівторок
2025-06-02
понеділок
2025-06-03
вівторок
2025-06-09
понеділок
2025-06-10
вівторок
2025-06-16
понеділок
2025-06-17
вівторок
2025-06-23
понеділок
2025-06-24
вівторок
2025-06-30
понеділок
2025-07-01
вівторок
2025-07-07
понеділок
2025-07-08
вівторок
2025-07-14
понеділок
2025-07-15
вівторок
2025-07-21
понеділок
2025-07-22
вівторок
2025-07-28
понеділок
2025-07-29
вівторок
2025-08-04
понеділок
2025-08-05
вівторок
2025-08-11
понеділок
2025-08-12
вівторок
2025-08-18
понеділок
2025-08-19
вівторок
2025-08-25
понеділок
2025-08-26
вівторок
2025-09-01
понеділок
2025-09-02
вівторок
2025-09-08
понеділок
2025-09-09
вівторок
2025-09-15
понеділок
2025-09-16
вівторок
2025-09-22
понеділок
2025-09-23
вівторок
2025-09-29
понеділок
2025-09-30
вівторок
2025-10-06
понеділок
2025-10-07
вівторок
2025-10-13
понеділок
2025-10-14
вівторок
2025-10-20
понеділок
2025-10-21
вівторок
2025-10-27
понеділок
2025-10-28
вівторок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору