Школа дизайну - seo курсы
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
  • Лізенція
    Ліцензія на проведення освітньої діяльності
Головна /   Школа дизайну /   Курсы SEO


Курси SEO

очно в Києві або онлайн

На SEO курсах проводиться навчання інтернет-технологіям, які потрібні для ефективного просування сайтів в мережі інтернет. Користуючись сучасними методами та прийомами SEO-оптимізації, Ви навчитеся створювати сайти, які будуть показуватись у пошуковій видачі у ТОП-3, у зв'язку з чим кількість відвідувачів Вашого сайту значно збільшиться.

8 ак. години (2 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 1 тиждень.  Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір): 

  • денні групи з 10:00 до 13:00; з 13:00 до 16:00, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання для фіз осіб:

  • 1 500 грн.

 

Акційна ціна! З 31.03 по 05.04 З 06 квітня 2025 року - підвищення цін.

 

Аудиторія курсу SEO складається з:

  • всіх бажаючих навчитися просувати сайти.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • встановлювати та працювати з seo плагінами для браузерів,
  • використовувати онлайн-сервіси для seo-аналізу сайтів,
  • аналізувати HTML код сторінок,
  • писати продає текст для сторінок,
  • просувати компанію у соціальних мережах, використовуючи ключові слова.

На курсах seo розглядаються технічні аспекти, які допомагають наводити не тільки цільових клієнтів на Ваш сайт, але й мотивувати покупку, збільшувати прибуток, проводити аудит просування сайту.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять такі дисципліни:

  • Просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа
  • Копірайтінг
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Оформлення каналу та групи у Телеграм
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2024р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторіс)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування у Instagram.

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Поведінка користувача в Instagram.
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профілю.
  • Для чого потрібні Instagram Stories, IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2024: Shopping Tags, Поради, Reels.
  • Затребувані формати публікацій та візуалів.
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціювання в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації у Instagram.
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram.
  • Працюючі види реклами у Instagram.
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

 Просування суспільства в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI 

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Вбудовування контент-плану соцмереж у бізнес-процеси компанії, з урахуванням пріоритетів розвитку
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою. Розбір кейсів

Таргетована реклама Facebook та Instagram.

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager, Business Suite, Ads Manager.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram.
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами.
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету
  • Робота з Facebook Pixel.
  • Створення та налаштування реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook.
  • Налаштування ретаргетингу.
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану.

Копірайтинг:

Копірайтінг введення

  • SEO-копірайтинг та LSI-копірайтинг
  • Що таке контент-маркетинг?
  • Звідки приходять читачі? Роль пошукових систем та альтернативні шляхи залучення.

Запити – ключ до розуміння користувача

  • Анатомія пошукового запиту
  • Зв'язок пошукового запиту та контент-стратегії
  • Підбір запиту, за яким можна вийти в ТОП, поняття частотності, конкурентності та KEI
  • Створення пошукового образу документа: підбір стратегічних ключових слів та LSI-ключів

У практичну роботу та домашнє завдання включено:

  • Складання пошукового запиту контенту
  • Підбір запиту для інтернет-матеріалу
  • Визначення стратегічних ключових слів та LSI-ключів

Види та особливості контенту

  • Види контенту та особливості їх сприйняття споживачем
  • Поведінкові моделі: вирва сприйняття AIDA, модель Фогга і т.д.
  • Текстовий контент: види, техніки написання, лайфхакі
  • Графічний контент: особливості
  • Фотоконтент, відеоконтент, інформація: особливості
  • Інші види контенту: інтерактивний контент, а також дослідження, книги, вебінари та ін.
  • Як робити оригінальний контент
  • Правові основи роботи з контентом 

Специфіка тексту, який продаватиме

  • Ефективна методика написання унікального тексту, що продається.
  • 6 «китів» УТП для тексту, що продає
  • Формули текстів, що продають (AIDA, PMPHS та ін.)
  • Основні елементи тексту, що продає

Практична робота:

  • відпрацювання навичок складання УТП;
  • написання тексту, що продає, поетапно;
  • аналіз виконаних завдань.

Як написати читабельні тексти до сайту

  • Seo-тексти, якы продають
  • «Родзинки» сторінок у соцмережах

Практична робота:

  • створення тексту, що продає, для сайту; написання seo-тексту;
  • відпрацювання навичок введення у текст ключових запитів;
  • робота зі сторінками у Facebook та ін.

Оптимізація текстового контенту

  • Заходи якості інтернет-тексту (релевантність, унікальність, густина, водність, наявність LSI-ключів)
  • Чи можна написати унікальний текст, чи все вже написано до нас?
  • Щільність тексту: чому не будь-яка щільність хороша?
  • Як водність топить текст у пошуковій видачі і що робити, щоби тексти спливли в ТОПі.

Оптимізаційна верстка тексту

  • Конверсійна та оптимізаційна функції структури
  • Зовнішні ознаки структурованого тексту
  • Структура очима робота: HTML-теги, які любить пошукова машина.

У практичну роботу та домашнє завдання включено:

  • Підготовка верстки своїх текстів
  • Підготовка змісту тегів Title, Alt, Description

Фото курса:

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2025-04-07
понеділок
2025-04-08
вівторок
2025-04-14
понеділок
2025-04-15
вівторок
2025-04-21
понеділок
2025-04-22
вівторок
2025-04-28
понеділок
2025-04-29
вівторок
2025-05-05
понеділок
2025-05-06
вівторок
2025-05-12
понеділок
2025-05-13
вівторок
2025-05-19
понеділок
2025-05-20
вівторок
2025-05-26
понеділок
2025-05-27
вівторок
2025-06-02
понеділок
2025-06-03
вівторок
2025-06-09
понеділок
2025-06-10
вівторок
2025-06-16
понеділок
2025-06-17
вівторок
2025-06-23
понеділок
2025-06-24
вівторок
2025-06-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2025-04-08
вівторок
2025-04-09
середа
2025-04-14
понеділок
2025-04-15
вівторок
2025-04-22
вівторок
2025-04-23
середа
2025-04-28
понеділок
2025-04-29
вівторок
2025-05-05
понеділок
2025-05-07
середа
2025-05-12
понеділок
2025-05-14
середа
2025-05-19
понеділок
2025-05-21
середа
2025-05-26
понеділок
2025-05-28
середа

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору