Курсы 3ds Max
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа комп"ютерного навчання /   Курсы 3ds Max


Курси 3ds Max

72 ак години (18 занять по 4 години, 1 година = 45 хв).   Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

 Вартість навчання:

  • 9360 грн(при оплаті в розстрочку - за кожні 6 занять - 3000  ;грн),
  • 8 424 грн  (при оплаті за весь курс (передплата) - знижка 10% - (економія936 грн)

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн

 

Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсуКомп'ютерний дизайн у 3D Studio MAX з:

  • 60% слухачів, які володіють теорією дизайну інтер'єру, але хочуть опанувати навички комп'ютерного проектування та моделювання, а також візуалізації проектів,
  • 40% слухачів, які хочуть вивчити 3D Studio MAX для створення комп'ютерних ігор або інших завдань.

По закінченні курсу Ви вмітимете:

  • Орієнтуватися в інтерфейс пакетів.
  • Працювати з основними інструментами 3ds Max.
  • Створювати та редагувати тривимірні об'єкти.
  • Моделувати 3d об'єкти за допомогою сплайнів.
  • Створювати складні тривимірні сцени.
  • Налаштовувати та візуалізувати зображення в Mental Ray та ART;
  • Створювати фізично-точні матеріали;
  • Керувати UV-координатами (налаштування текстур на об'єктах);
  • Встановлювати фізичну камеру;
  • Встановлювати та налаштовувати джерела світла;
  • Встановлювати денне освітлення;
  • Встановлювати штучне освітлення в інтер'єрі;
  • Встановлювати заднє тло;
  • Вписувати 3D-об'єкти у фон;
  • Здійснювати предметну візуалізацію;
  • Візуалізувати інтер'єри;
  • Візуалізувати архітектурні проекти.
  • Орієнтуватися в технологіях та методах створення деталізованих 3d-моделей;
  • Створювати складні тривимірні об'єкти різними способами.
  • Розбиратися в сучасних технологіях текстурування;
  • Наносити текстури на об'єкти зі складною поверхнею
  • Створювати реалістичне освітлення відкритих просторів та інтер'єрів
  • Створювати реалістичне освітлення в інтер'єрі
  • Гаразд візуалізувати окремі об'єкти
  • Створювати реалістичні матеріали
  • Виконувати реалістичну візуалізацію за допомогою технології глобального освітлення
  • Налаштовувати систему візуалізації Corona Renderer.
  • Ефективно використовувати нові елементи інтерфейсу.
  • Створювати фотореалістичні користувальницькі матеріали об'єктів.
  • Працювати з бібліотекою готових фотореалістичних матеріалів Corona Renderer.
  • Встановлювати та налаштовувати джерела світла.
  • Створювати HDR – освітлення.
  • Масове копіювання об'єктів за допомогою Corona Scatter.
  • Виконувати пост-обробку проектів.
  • Керувати оптичними ефектами.
  • Реалістично візуалізувати проекти інтер'єрів.
  • Візуалізувати проекти у форматі віртуальної реальності VR360.
  • li>Реалістично візуалізувати архітектурні проекти з озелененням та довкіллям.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу. 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Программа обучения

Структура програми навчання:

До програми входять наступні дисципліни:

  • Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні
  • Autodesk 3ds Max 2024. Візуалізація: матеріали та освітлення
  • Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання
  • Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування
  • Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу

Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні:

 Загальні відомості, технічна інформація, знайомство з новим та класичним інтерфейсами. Новий графічний режим "Nitrous". 

  • Історія розвитку Autodesk 3ds Max та практичне його призначення.
  • Системні вимоги.
  • Оновлення системи за допомогою сервісу паків.
  • Пристрій інтерфейсу.
  • Перемикання між класичним і новим (з'явився в 3ds max 2024) інтерфейсом.
  • Основи створення об'єктів у 3ds Max 2024, налаштування їхніх параметрів та їх перетворень.
  • Створення сцени із простих об'єктів.
  • Управління вікнами проекцій - нові можливості 3ds max 2024 з управління проекціями.

Основи роботи: створення та трансформація об'єктів, параметри об'єктів. Панель Scene Explorer.

  • Створення простих об'єктів та їх трансформація.
  • Методи виділення об'єктів.
  • Імена об'єктів.
  • Параметри об'єктів.
  • Робота з бічною панеллю Scene Explorer, просте керування об'єктами за її допомогою.
  • Управління опорною точкою об'єкта.

Поєднання об'єктів між собою, сервісні операції, модифікатори об'єктів.

  • Угруповання та ієрархічне зв'язування об'єктів – різні можливості.
  • Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів.
  • Робота із інструментом Spacing tool.
  • Застосування об'єктних прив'язок для створення та переміщення об'єктів.
  • Модифікатори об'єкта – стек модифікаторів.
  • Застосування модифікаторів за допомогою нового інтерфейсу 3ds max 2024 з можливістю швидкого пошуку за списком.
  • Найпростіші модифікатори деформації об'єктів.
  • Налаштування модифікаторів у стеку.

Основи моделювання об'єктів, створення та редагування сплайнів.

  • Основи створення та редагування сплайнів.
  • Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів.
  • Модифікація сплайнів на різних рівнях.
  • Модифікатор Extrude – створення 3D-об'єктів із сплайнів.
  • Інструмент Freehand - Швидке малювання довільних форм.
  • Модифікатор Spline Mirror – просте створення дзеркальної половинки сплайну.

 Редагування сплайнів, модифікатори Extrude, Lathe, Bevel та Bevel Profile. Модифікатор Sweep.

  • Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів зі сплайнів
  • Extrude – видавлювання
  • Lathe – поворот навколо осі
  • Bevel Profile (оновлений) – видавлювання зі складним поперечним профілем.
  • Sweep - Видавлювання профілю вздовж шляху.
  • Практичні приклади застосування даних модифікаторів.

Бульовські операції. Модифікатор Sweep.

  • Команда Boolean – віднімання та складання тривимірних об'єктів.
  • Практичні приклади застосування Boolean.
  • Sweep – створення складних об'єктів із кількох фігур.
  • Правильна підготовка перерізів для модифікатора Sweep.
  • Практичні приклади застосування модифікатора Sweep.

Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання:

MESH (POLY) моделювання: модифікатори Edit Mesh, Edit Poly, Open Subdivs

  • Ознайомлення з новим інтерфейсом моделювання в 3ds Max 2020.
  • MESH - моделювання: базова техніка.
  • POLY – передова технологія POLY-MESH.
  • TURBO SMOOTH, OPEN SUBDIVS, HSDS – згладжування поверхонь.
  • Згладжування поверхонь за допомогою найновішого модифікатора OPEN SUBDIVS.
  • Нанесення різних матеріалів однією об'єкт.
  • Створення нових ребер на об'єкті за допомогою команди CUT.
  • Моделювання простих об'єктів за допомогою видавлювання полігонів та фінального згладжування.
  • Переваги роботи у локальних осях подобъектов.
  • Модифікатор SYMMETRY – можливість легкого склеювання двох дзеркальних половинок об'єкта.

Просунуте POLY моделювання та модифікатор Open Subdivs

  • Прийом створення складних, красиво згладжених об'єктів за допомогою EDIT POLY+ OPEN SUBDIVS.
  • Команда BRIDGE.
  • Фаски та шви: CHAMFER/QUAD CHAMFER та EXTRUDE.
  • Команди WELD, TARGET WELD та COLLAPSE.
  • Команди масового виділення ребер: LOOP та RING.
  • Просунута техніка POLY – моделювання: копіювання (витягування) ребер об'єкта.
  • Тренування зі створення об'єктів та налаштування жорстких фасок та згладжених переходів – створення різних технологічних та органічних елементів.

Моделювання складних об'єктів за кресленнями. Сканування 3D моделей

  • Плавна деформація об'єктів за допомогою функції Soft Selection.
  • Paint Deformation – малювання рельєфу пензликом.
  • Subdivision Displacement – ​​можливість створення справжнього рельєфу поверхні за допомогою картки матеріалу.
  • Підготовка креслень для моделювання складного об'єкта та створення «віртуальної студії».
  • Практична робота зі створення об'єктів промислового типу з фасками та швами за кресленнями.
  • Розрізання отриманої моделі на частини та її роз'єднання на окремі деталі.
  • Ознайомлення з роботою 3d-сканера. Сканування складної моделі та передача її в 3ds max. Огляд можливостей післяобробки отриманої моделі.

  Змішана техніка POLY моделювання

  • Комбінування POLY моделювання та різних модифікаторів (Twist, Bend, Sweep).
  • POLY моделювання та Boolean.
  • Команда Create spline from edge та Sweep по отриманому сплайну.
  • Практична робота зі складного моделювання об'єктів.
  • Вивчення можливостей сучасного 3d-друку отриманих у 3ds Max моделей.
  • Експорт моделі з 3ds Max у формат STL та подальша обробка моделі у ПЗ принтера.
  • Друк моделі на 3d-принтері.

Surface – моделювання. Створення криволінійних поверхонь

  • Основні засади Surface – моделювання.
  • Вправи з освоєння базової техніки.
  • Спеціальні команди модифікатора Edit Spline: Cross-insert, Fuse, Area Selection.
  • Правила та способи створення складної сітки об'єкта.
  • Практична робота.

  NURBS – моделювання. Потужний механізм для створення складних технологічних об'єктів

  • Передова технологія моделювання криволінійних площин: переваги та недоліки.
  • Криві NURBS - CV-curve та Point Curve.
  • Побудова основних поверхонь NURBS – Ruled, U-loft, Cap, Blend, Rail.
  • Проеціювання кривих на поверхні – Vector Projection.
  • Вирізання отворів у поверхнях NURBS.
  • Вивчення NURBS на прикладах.
  • Огляд актуальних модулів (плагінів), що підключаються, призначених для полегшення процесу моделювання складних об'єктів.

Моделювання м'яких меблів та світильників

  • Створення крісла за кресленням за допомогою Editable Poly.
  • Створення дивана за кресленням за допомогою Editable Poly та сплайнів.
  • Побудова люстри за допомогою сплайнів та різних модифікаторів.

 Створення архітектурних елементів

  • Побудова багатосхилих дахів будівлі по кресленню найбільш оптимальним способом.
  • Створення декоративних елементів на фасаді будівлі.
  • Виправлення наслідків операції Boolean / ProBoolean, що некоректно спрацювала.

Моделювання декоративних кованих елементів

  • Створення декоративних кованих елементів за ескізом за допомогою нових засобів Editable Poly.
  • Злиття декількох елементів у безшовні візерунок.
  • Дзеркальне відображення та об'єднання елементів.

Моделювання класичних орнаментів

  • Створення класичного орнаменту із складним 3d-рельєфом за допомогою Editable Poly.
  • Безшовні об'єднання фрагментів Орнамент.
  • Вигин орнаменту довільним шляхом.

Моделювання сантехніки

  • Створення ванни складної форми за кресленнями.
  • Побудова отворів у моделі без використання команди Boolean.
  • Створення декоративних ніжок для ванни.
  • Моделювання змішувача за кресленням із застосуванням різних операцій Editable Poly.
  • Швидке створення потоку води за допомогою системи Flow.

Створення класичних меблів

  • Побудова фасаду шафи з орнаментом.
  • Моделювання ніжок столу складної форми.
  • Просте створення кутових елементів декору за допомогою модифікатора Symmetry.
  • Створення шкіряних меблів, що реалістично виглядають.

 

Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування:

 

Основи текстурування. Секрети UVW Map.

  • Поняття координат текстури (мепінгу). Суть усіх модифікаторів UV-класу.
  • Принцип поділу меппінгу для різних текстур на тому самому об'єкті за допомогою каналів меппінгу.
  • Принцип поділу мепінгу за допомогою виділення полігонів.
  • Практична робота із застосування модифікатора UVW Map з урахуванням поділу мепінгу по каналах та полігонах.
  • Вивчення найновішої картки Blended Box Map, що дозволяє швидко наносити матеріали з текстурами без створення традиційних UV-координат.
  • Поняття відносного та абсолютного розміру текстури на об'єктах.
  • Практична робота із застосування абсолютних розмірів мепінгу на прикладі стін будівлі.
  • Практична робота із застосування мепінгу однією об'єкті за кількох матеріалах у складних умовах.

Накладення текстури на складні об'єкти: Unwrap UVW.

  • Принцип розгортки текстури на об'єкті, вивчення принципів роботи модифікатора Unwrap UVW.
  • Коректне нанесення текстури на різні об'єкти за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Теорія створення розгортки текстури об'єкта за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Нанесення та коригування готових текстур на об'єкти.
  • Створення власної текстури на основі підготовленої розгортки та нанесення її на об'єкт.
  • Автоматична розгортка текстури командами Flatten Mapping та Normal Mapping.
  • Підганяння та зшивання фрагментів текстури в єдину безшовну карту.
  • Коректна розгортка окремих фрагментів у площину командою Unfold Mapping.
  • Вирівнювання складних ділянок командою Relax.
  • Spline-mapping. Нанесення текстури по сплайну.
  • Pelt – mapping. Розгортка текстури шляхом «шкури», добре підходяща для органічних моделей.
  • Практична робота з виконання Pelt-мепінгу та передачі текстури в Adobe Photoshop.
  • Peel Mapping – найгнучкіша технологія нанесення та редагування UV координат.

Робота із композитними матеріалами. Розміщення матеріалів та текстур на об'єктах шляхом прямого малювання.

  • Принцип роботи композитних матеріалів.
  • Короткий огляд основних типів композитних матеріалів.
  • Створення та нанесення на об'єкт композитного матеріалу з різними текстурами та керування ними через модифікатор Unwrap UVW.
  • Практична робота з нанесення на об'єкт зі складною формою написів та наклейок.
  • Додавання в матеріал шарів патини, бруду та іржі.
  • Освоєння принципу малювання масок для змішування шарів композитних матеріалів безпосередньо на необхідних об'єктах пензлем в 3ds max.

Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу:

Основні компоненти Chaosgroup V-Ray NEXT. Візуалізація тестового проекту, вивчення основних засад роботи системи

  • Принципи поширення світла у реальному світі та його моделювання на комп'ютері у 3d-програмах.
  • Еволюція методів рендерингу та прорахунку світла.
  • Короткий огляд сучасних рендерів.
  • Знайомство із компонентами модуля CHAOS V-Ray.
  • Візуалізація ознайомлювальної сцени для знайомства з можливостями V-ray.
  • Переваги налаштування візуалізації в режимі Interactive Preview – перегляд у реальному часі.
  • Увімкнення автоматичного керування експозицією та балансом білого.
  • Вивчення механізмів інтерактивної постобробки та корекції кольору.
  • Увімкнення системи шумоподавлення V-ray Denoiser.
  • Створення оптичних ефектів розсіяного світіння та яскравого сяйва.
  • Практична робота: візуалізація першого проекту.

Вивчення основних налаштувань V-ray NEXT, що впливають на якість та швидкість візуалізації проектів. Візуалізація навчального для освоєння основних налаштувань рендеру та постобробки

  • Вивчення методів та параметрів антиалайзингу (згладжування) фінального зображення та його впливу на швидкість та якість рендеру.
  • Управління фільтрацією – додатковим згладжуванням.
  • Вибір системи шумоподавлення та керування її параметрами.
  • Вивчення основних методів розрахунку висвітлення та його особливостей роботи.
  • V-ray Fur – найпростіший ефект створення хутра.
  • V-ray Displacement – ​​ефект створення реалістичного рельєфу будь-якої поверхні.
  • Практична робота: візуалізація навчального проекту із застосуванням V-ray Fur та Displacement.

Матеріали V-ray: створення користувальницьких матеріалів

  • Увімкнення режиму IPR (interactive preview) у вікні робочої проекції спостереження за результатами візуалізації у часі.
  • Вивчення налаштувань V-Ray Material – універсального матеріалу в V-ray, призначеного для створення будь-яких поверхонь.
  • Вивчення властивостей V-Ray Material на різних прикладах.
  • Встановлення карт кольору, рельєфу та блиску.
  • Застосування картки VrayTriplanar для встановлення UV координат та згладжування текстурних швів.
  • Практична робота зі створення реалістичних матеріалів різного типу.

Створення просунутих матеріалів: PBR (Physical-Based Render), композитних, спеціальних.

  • Поняття PBR (Physical-based renderer) матеріалів.
  • Встановлення в матеріал карт кольору, гладкості, блиску та нормалей для досягнення високої деталізації фізичних взаємодій.
  • Створення матеріалів VrayLightMtl для отримання світла, що йде від об'єктів складної форми та мов полум'я (свічки, каміни).
  • Вивчення композитних матеріалів V-ray.
  • VrayBlendMtl – пошарове змішування
  • Vray2SidedMtl – просвічування поверхні наскрізь.
  • VrayOverrideMtl ​​– заміна окремих властивостей матеріалу.

Створення матеріалів для інтер'єрів та архітектурних проектів.

  • Вивчення практичних підходів до створення будівельно-оздоблювальних матеріалів: паркет, дерево, шпалери, штукатурка, цегла, камінь та ін.
  • Вивчення правильного підходу до створення металевих поверхонь різного роду.
  • Застосування картки Falloff для створення тканин.
  • Створення різних стекол та дзеркал.
  • Встановлення у матеріали карт Displace для створення реалістичного рельєфу.
  • Створення килимів та 3D-панелей.
  • Практична робота із створення фотореалістичних матеріалів для інтер'єру.

Предметна візуалізація, освітлення HDR.

  • Створення та налаштування Physical camera.
  • Вивчення налаштувань Physical camera.
  • Вивчення ефектів глибини різкості та розмиття об'єктів у русі.
  • Особливості візуалізації сцен із окремими об'єктами.
  • HDR – освітлення (High Dynamic Range) – ультимативне рішення для освітлення об'єктів, створення навколишнього середовища та заднього фону.
  • Додавання прямого освітлення.
  • Створення та налаштування ефекту каустичного світла у V-ray.
  • Налаштування глибини пропускання світла та дисперсії у прозорих матеріалах.

Візуалізація інтер'єрів зі штучним та природним освітленням

  • Концепція встановлення освітлення для освітлення інтер'єру денне світло.
  • Встановлення джерел світла VraySun+Sky.
  • Встановлення порталів у вікна інтер'єру та налаштування їх множників яскравості.
  • Набір заднього фону.
  • Визначення оптимальних параметрів візуалізації. Фінальна візуалізація.
  • Вивчення концепції штучного освітлення інтер'єру.
  • Створення та налаштування джерела світла типу VrayLight.
  • Особливості розмиття тіней та реалістичного згасання світла.
  • Прямокутний та сферичний режим роботи VrayLight.
  • Встановлення довільного зображення як фільтр VrayLight для створення ефекту вітражного скла з підсвічуванням.
  • Стандарт IES – збережений у файлі опис реального джерела світла.
  • Створення джерел світла VrayIES, які працюють із IES файлами.
  • Освітлення за допомогою VrayLightMtl.
  • Фінальна візуалізація інтер'єру.

Фотореалістична візуалізація архітектурних проектів

  • Концепція висвітлення архітектурних проектів.
  • Створення об'єктів типу V-ray proxy, що дозволяє візуалізувати величезні сцени.
  • Тонка настройка VrayFur для імітації реалістичної трави.
  • Розміщення фізичної камери та визначення її параметрів та експозиції.
  • Встановлення освітлення VraySun+Sky.
  • Встановлення довільного заднього фону через карту HDR.
  • Налаштування оптимальних параметрів та фінальна візуалізація проекту.

Виконання дипломного проекту (за власним бажанням):

  • Проект інтер'єру
  • Проект екстер'єру
  • Проект гри та персонажів
  • інше... 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-27
середа
2024-12-04
середа
2024-12-18
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2025-01-14
вівторок
2025-01-28
вівторок
2025-02-11
вівторок
2025-02-25
вівторок
2025-03-11
вівторок
2025-03-25
вівторок
2025-04-08
вівторок
2025-04-22
вівторок
2025-05-13
вівторок
2025-05-27
вівторок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-29
п'ятниця
2024-12-13
п'ятниця

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайте, получение счета:

  • Оплатить обучение на сайте можно картами Visa, Master Card.
  • Получить счет-фактуру для оплаты юридическими лицами можно прямо на сайте.
  • Получить квитанцию на оплату через отделение Сбербанка Украины.

Перейти на страницу .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору