Школа бізнесу - Курсы PR
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси PR-менеджер


ПР школа

Курси Менеджер PR

очно в Києві або онлайн

Курси в школі ПР - це професійне навчання PR спеціалістів у Києві. Курси PR (менеджерів по зв'язках з громадськістю) дають розуміння реалій сучасного піар-ринку.

60 ак годин (15 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

 Вартість очного (офлайн/ онлайн)  навчання:

  • 8 100 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6480 грн),

  • 7 290 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 810 грн).

 

Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер PR складається з:

  • всіх охочих навчитися практичному піару і в подальшому працювати PR-менеджером.

Під час навчання в ПР школі:

  • слухачі отримають практичні навички та останні знання в галузі PR комунікацій,
  • дізнаються як працює PR ринок,
  • отримають практичні інструменти організації PR діяльності для підприємства.
  • навчатимуться розробляти загальну стратегію поведінкової політики компанії,
  • дізнаються як спілкуватися з представниками мас-медіа,
  • готувати прес-релізи,
  • брати участь у плануванні та реалізації рекламних кампаній.
  • навчаться організовувати ділові зустрічі, конференції та форуми з партнерами,
  • проводитиме прес-конференції.

В курсі вивчають основи журналістики, просування в соціальних мережах та блогосфері, копірайтинг (написання тексту, що продає, для сайтів, реклами).

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 PR та практичний PR:

«PR»- діяльність фірми з формування необхідної громадської думки

  • Що таке PR і чим він відрізняється від прямої реклами?
  • Система сформованих поглядів розуміння суті PR.
  • PR як різновид іміджевої політики фірми.
  • Місце PR у системі взаємовідносин фірми у рамках маркетингового макросередовища.
  • Основні складові комплексу PR-заходів.
  • Основні завдання служби PR фірми.
  • Специфіка діяльності менеджера із здійснення основних PR-заходів.
  • Специфіка PR роботи: B2B та B2C, велика корпорація та маленький стартап
  • Моніторинг та ефективність PR кампаній
  • KPI у сфері PR

Комунікації

  • Комунікаційна платформа: цілі, завдання, стимули та бар'єри, цільові аудиторії, конкурентні переваги, інформаційні посилання, позиціонування
  • Прес-пакет: профайл, інформаційна довідка, цифри та факти, біографії спікерів, дані ринку
  • Підготовка до спілкування зі ЗМІ: аналіз медіа-поля, інформаційні приводи, список питань та відповідей, список тем та тез, список цільових ЗМІ, легенда
  • Охоплення рекламних та піар кампаній (як рахувати)
  • PR план: основні складові
  • Формування PR культури у компанії.
  • Написання прес-релізів
  • Організація прес-конференцій, прес-турів

Digital PR. Стратегія, меседж, контент

  • Нові медіа та зв'язки з громадськістю
  • Розуміння, що таке Digital PR.
  • Розбір основних напрямків роботи та інструментарію.
  • Що таке бачення та місія компанії.
  • Імідж та репутація.
  • Ресурси. PR бюджету.
  • Цільова аудиторія. Аналітика та оцінка роботи

Стратегія PR

  • Проектування PR-стратегії компанії.
  • Цілі та завдання PR-стратегії.
  • Визначення набору ефективних інструментів для роботи.
  • Розробка системи оцінки результатів виконуваних дій.
  • Моніторинг ефективності.

Формування меседжу

  • Формування меседжу та його поширення.
  • Робота з майданчиками та ЗМІ.
  • Як формувати та розповсюджувати піар-повідомлення на різних платформах та по різних каналах комунікації

Контент

  • Розробка ідей контенту, способи його генерації, вивчення каналів просування контенту.
  • Стратегія контент-маркетингу.
  • Розробка основної ідеї контенту.
  • Канали просування вмісту.
  • Процес контент-маркетингу
  • Інструменти, оцінка ефективності.
  • Способи створення ідей.

Інтегровані комунікація у digital

  • Що таке інтегровані комунікації у Digital.
  • Концепція інтегрованих комунікацій у digital PR.
  • Основні елементи системи рекламних комунікацій.
  • Чому PR є невід'ємною частиною РК?

Social Media

  • Вплив соціальних мереж на традиційний PR.
  • Технології, дані та інструментарій соціальних мереж у PR кампаніях.
  • Тренди у візуальному контенті.
  • Релізи в соціальних мережах як альтернатива традиційним прес-релізам.
  • Використання інфлюєнсеров.

Нативна реклама

  • Ринок нативної реклами.
  • Створення нативних проектів.
  • Види та типи нативної реклами.
  • Як підготувати нативний проект?
  • Успішні стратегії.

Influencer Marketing

  • Основні тенденції розвитку в Україні та світі.
  • Форми співпраці зірок та брендів.
  • Методи ефективної маркетингової інтеграції лідерів думок.
  • Вибір зірки для рекламної кампанії.
  • Оцінка ефективності залучення «зірок» для PR та рекламних кампаній.
  • Celebrity VS Bloggers.

Репутація у мережі

  • Аналіз згадок та робота з негативом.
  • Моніторинг згадок. Основи партизанського маркетингу
  • Приклади роботи із негативом топ-брендів.
  • Що робити із ботами? Набір аудиторії охоплює кожну новину.
  • Формування/виправлення репутації.
  • Вірусні технології та соціальні механіки.

Антикризовий піар

  • Робота з онлайн-кризою.
  • Швидкі рішення та реагування.
  • Єдине інформаційне поле всім.
  • Як не помилитися в кризовій ситуації та грамотно та швидко її відпрацювати.
  • Варіанти роботи у кризових ситуаціях.
  • Фальсифікації в інформації: маніпуляції журналістами, експертами, лідерами думок для створення іншої інформаційної реальності, в якій вашій компанії немає місця.
  • Готуємо компанію до шторму: безпека, інструменти, «червона книга» екстрених дій

 

 Маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві

  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
    Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
    Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
    Містері-шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: купівля цільового трафіку в свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлювання показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1: розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Основні KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

 Основи журналістики:

 

Що таке журналістика

  • Організація роботи в пресі, на радіо та телебаченні
  • Правові та етичні норми у журналістиці.
  • Технологія інтерв'ю.
  • Інтернет-журналістика.
  • Журналістика як творчість.
  • Журналіст із мікрофоном. Словник журналістських термінів. Лабораторія письменницької майстерності. 50 прийомів листа.

Основи

  • Як написати новину.
  • Як писати заголовки.
  • Три джерела та три складові новини.
  • Інтерв'ю
  • Репортаж.
  • Як написати статтю
  • Бути у жанрі.
  • Газетний стиль: точність, ясність, стислість.
  • Види, ролі та жанри журналістики.
  • Зміст та форма журналістських творів.
  • Репортаж, із чого починати.
  • Інтерв'ю, більш ніж запитання та відповіді.
  • Підготовка матеріалу.
  • Як писати лід.
  • Епітети.
  • Посилання джерело.
  • Зміст газети, журналу.
  • Достовірність або як досягти довіри читачів.
  • Види та жанри публіцистики.

Художньо-технічне оформлення видання:

  • Друкарський дизайн: зручність для очей.
  • Заголовки.
  • Ілюстрація.
  • Газета та журнал як засіб реклами.
  • Перша смуга. Макет. Внутрішні сторінки. Підпис під фотографіями. Оформлення видання.

Редакційна діяльність

  • Редагування матеріалів.
  • Технологія видання друкованого видання.
  • Продаж смужок під рекламу.

Тележурналістика, радіожурналістика, інтернет-журналістика.

  • Телебачення новин.
  • Мова радіо.
  • ЗМІ в Інтернет.
  • Оформлення тексту для Інтернету.
  • Блогосфера.
  • Інтернет-журналістика.

 Копірайтинг:

Специфіка тексту, який продаватиме

  • Ефективна методика написання унікального тексту, який продає (УТП)
  • 6 «китів» УТП для тексту
  • Формули текстів, що продають (AIDA, PMPHS та ін.)
  • Основні елементи тексту, що продає
  • Практична робота:
    • відпрацювання навички складання УТП;
    • написання УТП поетапно;
    • аналіз виконаних завдань.
  • Як написати читабельні тексти для сайту
  • Продающі seo-тексти
  • «Родзинки» сторінок у соцмережах
  • Практична робота:
    • створення тексту, що продає, для сайту; написання seo-тексту;
    • відпрацювання навички введення текст ключових запитів;
    • робота зі сторінками у Facebook та ін.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору