Школа бізнесу - Курсы PR
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси PR-менеджер


ПР школа

Курси Менеджер PR

очно в Києві або онлайн

Курси в школі ПР - це професійне навчання PR спеціалістів у Києві. Курси PR (менеджерів по зв'язках з громадськістю) дають розуміння реалій сучасного піар-ринку.

52 ак годин (13 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців.

Час навчання у групі (на вибір): 

  • денні групи з 10:00 до 13:00; з 13:00 до 16:00, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу PR-менеджер 52 ак годин для фіз осіб:

  • 7 020 грн. (при оплаті частинами - за кожні 7 занять - 3780 грн),

  • 6 318 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 702 грн).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу PR-менеджер + SMM 60 ак годин для фіз осіб:

  • 8 100 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6480 грн),

  • 7 290 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 810 грн).

 

Святкова акційна ціна! З 20.01 по 23.01 З 24 січня 2025 року - підвищення цін.

 

Аудиторія курсу Менеджер PR складається з:

  • всіх охочих навчитися практичному піару і в подальшому працювати PR-менеджером.

Під час навчання в ПР школі:

  • слухачі отримають практичні навички та останні знання в галузі PR комунікацій,
  • дізнаються як працює PR ринок,
  • отримають практичні інструменти організації PR діяльності для підприємства.
  • навчатимуться розробляти загальну стратегію поведінкової політики компанії,
  • дізнаються як спілкуватися з представниками мас-медіа,
  • готувати прес-релізи,
  • брати участь у плануванні та реалізації рекламних кампаній.
  • навчаться організовувати ділові зустрічі, конференції та форуми з партнерами,
  • проводитиме прес-конференції.

В курсі вивчають основи журналістики, просування в соціальних мережах та блогосфері, копірайтинг (написання тексту, що продає, для сайтів, реклами).

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни (52  ак години) :

+ SMM   (8 ак год) додатково за бажанням:

Всього: 60 ак години

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 PR та практичний PR:

«PR»- діяльність фірми з формування необхідної громадської думки

  • Що таке PR і чим він відрізняється від прямої реклами?
  • Система сформованих поглядів розуміння суті PR.
  • PR як різновид іміджевої політики фірми.
  • Місце PR у системі взаємовідносин фірми у рамках маркетингового макросередовища.
  • Основні складові комплексу PR-заходів.
  • Основні завдання служби PR фірми.
  • Специфіка діяльності менеджера із здійснення основних PR-заходів.
  • Специфіка PR роботи: B2B та B2C, велика корпорація та маленький стартап
  • Моніторинг та ефективність PR кампаній
  • KPI у сфері PR

Комунікації

  • Комунікаційна платформа: цілі, завдання, стимули та бар'єри, цільові аудиторії, конкурентні переваги, інформаційні посилання, позиціонування
  • Прес-пакет: профайл, інформаційна довідка, цифри та факти, біографії спікерів, дані ринку
  • Підготовка до спілкування зі ЗМІ: аналіз медіа-поля, інформаційні приводи, список питань та відповідей, список тем та тез, список цільових ЗМІ, легенда
  • Охоплення рекламних та піар кампаній (як рахувати)
  • PR план: основні складові
  • Формування PR культури у компанії.
  • Написання прес-релізів
  • Організація прес-конференцій, прес-турів

Digital PR. Стратегія, меседж, контент

  • Нові медіа та зв'язки з громадськістю
  • Розуміння, що таке Digital PR.
  • Розбір основних напрямків роботи та інструментарію.
  • Що таке бачення та місія компанії.
  • Імідж та репутація.
  • Ресурси. PR бюджету.
  • Цільова аудиторія. Аналітика та оцінка роботи

Стратегія PR

  • Проектування PR-стратегії компанії.
  • Цілі та завдання PR-стратегії.
  • Визначення набору ефективних інструментів для роботи.
  • Розробка системи оцінки результатів виконуваних дій.
  • Моніторинг ефективності.

Формування меседжу

  • Формування меседжу та його поширення.
  • Робота з майданчиками та ЗМІ.
  • Як формувати та розповсюджувати піар-повідомлення на різних платформах та по різних каналах комунікації

Контент

  • Розробка ідей контенту, способи його генерації, вивчення каналів просування контенту.
  • Стратегія контент-маркетингу.
  • Розробка основної ідеї контенту.
  • Канали просування вмісту.
  • Процес контент-маркетингу
  • Інструменти, оцінка ефективності.
  • Способи створення ідей.

Інтегровані комунікація у digital

  • Що таке інтегровані комунікації у Digital.
  • Концепція інтегрованих комунікацій у digital PR.
  • Основні елементи системи рекламних комунікацій.
  • Чому PR є невід'ємною частиною РК?

Social Media

  • Вплив соціальних мереж на традиційний PR.
  • Технології, дані та інструментарій соціальних мереж у PR кампаніях.
  • Тренди у візуальному контенті.
  • Релізи в соціальних мережах як альтернатива традиційним прес-релізам.
  • Використання інфлюєнсеров.

Нативна реклама

  • Ринок нативної реклами.
  • Створення нативних проектів.
  • Види та типи нативної реклами.
  • Як підготувати нативний проект?
  • Успішні стратегії.

Influencer Marketing

  • Основні тенденції розвитку в Україні та світі.
  • Форми співпраці зірок та брендів.
  • Методи ефективної маркетингової інтеграції лідерів думок.
  • Вибір зірки для рекламної кампанії.
  • Оцінка ефективності залучення «зірок» для PR та рекламних кампаній.
  • Celebrity VS Bloggers.

Репутація у мережі

  • Аналіз згадок та робота з негативом.
  • Моніторинг згадок. Основи партизанського маркетингу
  • Приклади роботи із негативом топ-брендів.
  • Що робити із ботами? Набір аудиторії охоплює кожну новину.
  • Формування/виправлення репутації.
  • Вірусні технології та соціальні механіки.

Антикризовий піар

  • Робота з онлайн-кризою.
  • Швидкі рішення та реагування.
  • Єдине інформаційне поле всім.
  • Як не помилитися в кризовій ситуації та грамотно та швидко її відпрацювати.
  • Варіанти роботи у кризових ситуаціях.
  • Фальсифікації в інформації: маніпуляції журналістами, експертами, лідерами думок для створення іншої інформаційної реальності, в якій вашій компанії немає місця.
  • Готуємо компанію до шторму: безпека, інструменти, «червона книга» екстрених дій

 

 Маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві

  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
    Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
    Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
    Містері-шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Основи журналістики:

 

Що таке журналістика

  • Організація роботи в пресі, на радіо та телебаченні
  • Правові та етичні норми у журналістиці.
  • Технологія інтерв'ю.
  • Інтернет-журналістика.
  • Журналістика як творчість.
  • Журналіст із мікрофоном. Словник журналістських термінів. Лабораторія письменницької майстерності. 50 прийомів листа.

Основи

  • Як написати новину.
  • Як писати заголовки.
  • Три джерела та три складові новини.
  • Інтерв'ю
  • Репортаж.
  • Як написати статтю
  • Бути у жанрі.
  • Газетний стиль: точність, ясність, стислість.
  • Види, ролі та жанри журналістики.
  • Зміст та форма журналістських творів.
  • Репортаж, із чого починати.
  • Інтерв'ю, більш ніж запитання та відповіді.
  • Підготовка матеріалу.
  • Як писати лід.
  • Епітети.
  • Посилання джерело.
  • Зміст газети, журналу.
  • Достовірність або як досягти довіри читачів.
  • Види та жанри публіцистики.

Художньо-технічне оформлення видання:

  • Друкарський дизайн: зручність для очей.
  • Заголовки.
  • Ілюстрація.
  • Газета та журнал як засіб реклами.
  • Перша смуга. Макет. Внутрішні сторінки. Підпис під фотографіями. Оформлення видання.

Редакційна діяльність

  • Редагування матеріалів.
  • Технологія видання друкованого видання.
  • Продаж смужок під рекламу.

Тележурналістика, радіожурналістика, інтернет-журналістика.

  • Телебачення новин.
  • Мова радіо.
  • ЗМІ в Інтернет.
  • Оформлення тексту для Інтернету.
  • Блогосфера.
  • Інтернет-журналістика.

 Копірайтинг:

Специфіка тексту, який продаватиме

  • Ефективна методика написання унікального тексту, який продає (УТП)
  • 6 «китів» УТП для тексту
  • Формули текстів, що продають (AIDA, PMPHS та ін.)
  • Основні елементи тексту, що продає
  • Практична робота:
    • відпрацювання навички складання УТП;
    • написання УТП поетапно;
    • аналіз виконаних завдань.
  • Як написати читабельні тексти для сайту
  • Продающі seo-тексти
  • «Родзинки» сторінок у соцмережах
  • Практична робота:
    • створення тексту, що продає, для сайту; написання seo-тексту;
    • відпрацювання навички введення текст ключових запитів;
    • робота зі сторінками у Facebook та ін.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: купівля цільового трафіку в свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлювання показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1: розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Основні KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору