Школа бізнесу - Курси директор з логістики
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Директор з логістики та ЗЕД


Школа логістики

Курси Директор з логістики та ЗЕД + 1С

очно в Києві або онлайн

76 ак годин (19 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв) без 1С.

Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. 3  рази в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

88 ак часов (22 заняття по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв)  з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад).

Тривалість: від 2 до 2,5 місяців. 3  рази в тиждень (на вибір).Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:30 + субота  (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.

з 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад)  - 88 ак годин

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фізосіб:

  • 9 680 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5378 грн),
  • 8 874 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 986 грн).

без 1С - 76 ак годин

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фізосіб:

  • 8 360 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 7 524 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 836 грн).
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Директор з логістики ЗЕД складається з:

  • менеджерів з логістики, які бажають підвищити кваліфікацію до рівня Директор з логістики,
  • працівників сфери транспортних перевезень та складського господарства, митних фахівців,
  • з усіх бажаючих навчитися керувати логістикою для підприємства.

 

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

Створювати та розробляти:

  • Відділ логістики для підприємства.
  • Організаційну структуру відділу логістики.
  • Мотивувати персонал.
  • Розраховувати потребу у персоналі відділу.
  • Розраховувати ефективність кожного працівника.

Організовувати роботу складу: 

  • Розраховувати основні показники виробничої діяльності складу;
  • Розраховувати параметри основних приміщень складу;
  • Організовувати зберігання різних типів матеріальних засобів;
  • Проводити АВС аналіз для вироблення рішень щодо оптимізації складських запасів та розміщення матеріальних засобів у різних зонах зберігання;
  • Проводити вибір технологічного устаткування організації виробничих процесів складі;
  • Будувати ефективні схеми матеріального потоку складі підприємства;
  • Вирішувати завдання щодо організації роботи персоналу складу;
  • Організовувати та проводити інвентаризацію матеріальних засобів.

Організовувати транспортування вантажів: 

  • Організовувати перевезення, вибирати маршрут та вид транспорту;
  • проводити пошук перевізника, оцінювати отримані комерційні пропозиції;
  • Розраховувати транспортні витрати;
  • Читати та оформлювати транспортні документи;
  • Визначати ризики, пов'язані з перевезеннями та розробляти заходи щодо роботи з ризиками.

Керувати закупівлями: 

  • Проводити пошук та оцінку постачальників
  • Вибудовувати взаємини із постачальниками, готувати договори із нею, включаючи договори ЗЕД
  • Організовувати документообіг поставок
  • Розраховувати митні платежі
  • Оцінювати ефективність роботи служби закупівель

Розбиратися у ЗЕД: 

  • Самостійно складати зовнішньоторговельний контракт;
  • Організовувати митне оформлення вантажів (реєструвати компанію як учасника ЗЕД на митниці, формувати пакет документів для митного оформлення, читати та заповнювати ДП, розраховувати митні платежі).
  • Знатимете поняття митного оформлення, основні митні режими, структуру ДП та особливості її заповнення.
  • Процес та документообіг митного оформлення вантажів.

 Керувати запасами:

  • Збирати та готувати до аналізу доступну бізнес-інформацію.
  • Прогнозувати потреби компанії у товарах та послугах.
  • Розраховувати накладні витрати, транспортну складову ціни, прогнозувати собівартість товару.
  • Проводити аудит логістичних процесів.
  • Знатимете як оцінити адекватність логістичної структури компанії, основні аналітичні методи, що використовуються у бізнесі.
  • Методи управління запасами та поставками.
  • Методи оцінки витрат.

Працювати в 1С:Торгівля та склад: 

  • Працювати з довідниками програми
  • Реєструвати торгові та складські документи
  • Оформляти закупівлю товару
  • Оформляти відвантаження товару
  • Реєструвати складські операції
  • Формувати звітність

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Логістика складського господарства:

 Основи та сучасні тренди формування логістики складського господарства

  • Сучасні логістичні концепції та історія їхнього формування.
  • Ефективний склад. Критерії, тренди, виклики та оптимальні рішення.
  • Характеристики сучасного складу. Види складів та його класифікація.
  • Актуальні моделі складських процесів та їх вплив на позиціонування компаній за умов висококонкурентного ринку. TQM та коридор прийнятної якості.
  • Роль логістики складської обробки у логістичному ланцюгу підприємства.
  • Перспективне планування потреби у складах. Ефективні рішення.
  • Застосування методів лінійного програмування для оптимізації складських операцій. Транспортне завдання.
  • Практикум. Розв'язання задачі визначення оптимального місця розташування складу різними методами.

Основні вимоги, які пред'являються актуальним законодавством складської діяльності. Особливості застосування

  • Актуальна законодавча та нормативна база, що регламентує діяльність складського господарства.
  • Особливості застосування СНіП, СанПіН, стандартів та регламентів.
  • Безпечний склад. Санітарні та протипожежні вимоги.
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку засобів пожежогасіння у приміщенні.

Ефективний складський персонал. Штатний розклад та управління

  • Функціональні зони складу та штатна структура. Штатний розклад. Варіанти організації ефективної структури управління.
  • Основні штатні одиниці сучасного складу та його функціональні обов'язки.
  • Система збалансованих показників (BSC) та ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Охорона праці та трудовий договір, права та обов'язки сторін.
  • Правила складання посадових вказівок.
  • Види матеріальної відповідальності, переваги, недоліки та особливості її застосування.
  • Практикум. Аналіз посадової інструкції.

Конструктивні особливості та технології сучасного складу

  • SKU - оптимальна одиниця складського зберігання та обробки. Первинна упаковка товару, поняття вантажної одиниці. Засоби упаковки та обмеження доступу до товару. Маркування та маніпуляційні знаки.
  • Сучасні формати штрих-кодування та їх використання у комерційній практиці. Система "Чесний знак".
  • RFID – технологія. Технічні особливості та перспективи застосування.
  • Конструкційні елементи складу та їх вплив на технології, що застосовуються. Підлогове покриття. Види стелажних конструкцій. Використання рампи та докового обладнання.
  • Ефективне використання засобів малої механізації.
  • Сучасне вантажно-розвантажувальне обладнання та особливості його використання для різних складських технологій.
  • Засоби автоматизації зберігання та обробки. Конвеєрні системи розміщення та підбору. Вузькопрохідне, великотоннажне обладнання. Термоустаткування.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки доцільності використання складської техніки. Розрахунок собівартості складських операцій.

Логістика складських операцій. Побудова та оптимізація

  • Показники ефективності складських процесів.
  • Аналітичні методи оцінки ефективності складських технологій. Крос-категоріальний ABC-XYZ аналіз параметрів зберігання та обробки.
  • Визначає оптимальні для прийнятої технології ваго-габаритні параметри одиниць зберігання.
  • Ефективне зонування складу. Сучасні технології, що застосовуються у різних функціональних зонах складу.
  • Базові складські операції, їх ефективна побудова та оптимізація: приймання, розміщення на зберігання, комплектація, видача.
  • Сучасні системи комплектації: Pick-by-Voice, Pick-to-Light, Pick-by-Vision, Pick-by-Line та ін.
  • Системи зберігання: динамічна, статична, комбінована. Вибір найкращого рішення для вашої компанії.
  • Ефективна маршрутизація складських операцій.
  • Інвентаризація. Регламентація, основні вимоги щодо проведення. Порядок проведення та основні етапи. Обробка результатів та оцінка підсумків проведення інвентаризації.
  • Організація адресної системи зберігання, принципи її побудови.
  • Особливості зберігання небезпечних грузов.
  • Організація складського процесу на виробничому підприємстві.
  • Сучасні WMS – системи. Структура, функціональність, основні вимоги
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку складської площі зони основного зберігання. Кейс – оптимальне розміщення вантажу.
  • Практикум. Проведення крос-категоріального ABC-XYZ аналізу.

Актуальна система документообігу та організація обліку матеріальних коштів на складі підприємства

  • Облік товарно-матеріальних цінностей складі.
  • Характеристика документообігу на сучасному складі та вимоги до нього.
  • Застосування IT-технологій та особливості електронного документообігу.
  • Організація складського обліку складі та її контроль.
  • Розрахунок собівартості. Природний спад та технологічні втрати.
  • Основні складські документи та схеми документообігу.
  • Огляд комерційних, транспортно-експедиторських документів, їх зв'язок із процесами складської обробки.
  • Способи визначення якості товарів та система сертифікації. Основні види сертифікатів

Ефективний менеджмент сучасного складу

  • Логістичний менеджмент та сучасні методики управління та планування складських операцій.
  • Показники ефективності процесів зберігання та обробки вантажів.
  • Основні показники роботи.
  • Методи ефективного контролю. Використання графіків Ганта.
  • Правила диспетчеризації та складання розкладів.
  • Проблемні точки керування.
  • Застосування принципів LEAN на складі.
  • Боротьба з розкраданнями. Логіка дій та основні заходи.
  • Розбирання кейсу: формування бізнес-моделі системи розподілу оптового підприємства.

 Транспортна логістика (управління перевезеннями):

  Теоретична концепція та нові тренди формування логістичної системи 

  • Нові тренди в логістиці та їх історичне коріння. Сучасні логістичні концепції.
  • Базові поняття та функціональні галузі логістики в сучасній економіці.
  • Особливості впровадження Supply Chain Management та інтегрованої логістики у сучасних умовах. Стратегічний сорсінг.
  • Актуальні проблеми ефективності у логістиці та методи їх вирішення. Коридор прийнятної якості.
  • Логістика 4.0. Ощадливе виробництво та теорія обмежень. JIT концепції. Канбан-технологія в сучасних умовах та її застосування в організації бізнес-процесів.
  • Організаційна структура сучасного підприємства та функція логістичних підрозділів у бізнес-структурі. Логістичний аутсорсинг. 5PL-оператори.
  • Кого вибирають працедавці. Ключові компетенції менеджера з логістики нового типу.

Транспортна система та Транспортно-експедиційна діяльність. Ефективність, юридичні основи та особливості сучасної організації.

  • Сучасна світова та національна транспортна система. Класифікація транспорту. Особливості різних видів перевезень.
  • Вибираємо максимально ефективний вид перевезень для Вашої компанії. Критерії вибору, алгоритм та практики прийняття рішення.
  • Юридичні засади транспортно-експедиційної діяльності. Актуальне законодавство та особливості оподаткування.
  • Міжнародне та національне законодавство про транспортно-експедиційну діяльність. Особливості застосування.
  • Актуальний експедиторський документообіг у міжнародній та внутрішньоросійській практиці. Фіат.
  • Як організувати ефективну взаємодію сторін при вантажоперевезеннях: транспортно-експедиторські компанії та вантажовласники.
  • Відповідальність експедитора та перевізника. Ліміти відповідальності. Міжнародні угоди та положення договору – вибір оптимального рішення для вашого перевезення.
  • Електронний документообіг у вантажоперевезеннях. «Уберизація» вантажоперевезень. Сильні та слабкі місця нових проектів.
  • Практикум. Вибір оптимального виду перевезення.

Вантажообробка та властивості вантажів. Маркування. Оптимальне формування, розміщення та кріплення вантажів.

  • Маркування вантажів. Товарне, вантажне, транспортне маркування. Маніпуляційні знаки.
  • Система маркування "Чесний знак".
  • Ефективне пакування вантажів. Підготовка вантажів до перевезення.
  • Порядок безпечного розміщення та кріплення вантажів.
  • Безпека чи формальність? Засоби пломбування та контролю стану. GLONASS/GPS навігаційні пломби та пристрої контролю.
  • Насипні, навалювальні, наливні вантажі. Важковагові, негабаритні вантажі, що швидко псуються. Особливості роботи.
  • Маркування та особливості перевезення небезпечних вантажів.
  • Штрих-кодування. Основні види штрих-кодів, варіанти застосування. Технічні пристрої для роботи із штрих-кодами.
  • RFID – технологія.
  • Практикум. Розв'язання задачі формування вантажної одиниці.

Тренди підвищення ефективності та загальні моменти вантажоперевезень. Контейнерні перевезення. 

  • Логістика "останньої милі". Інноваційні підходи та шляхи підвищення ефективності. Роботизація та IT-технології.
  • «Коробки глобалізації» та контейнерні перевезення.
  • Види контейнерів. Маркування контейнерів. Інформаційні ресурси для перевірки та контролю маркування, технічного стану та положення контейнерів.
  • Особливості договору перевезення контейнера.
  • Як отримати найкращі умови: особливості ціноутворення на транспорті. Логіка тарифу та логіка фрахту.
  • Коректне розподілення транспортних витрат на собівартість. Розбір типових помилок.
  • Методи роботи з ризиками. Страхування. Особливості страхування у транспортно-експедиційній діяльності.
  • Сучасна міжнародна транспортна система.
  • Практикум. Вирішення завдання визначення економічної доцільності страхування вантажоперевезення.
  • Практикум. Розподіл транспортних витрат собівартість.

Морські перевезення

  • Роль морського транспорту у світовій транспортній системі, його переваги та недоліки.
  • Технічні аспекти сучасного морського транспорту Види судів та особливості їх використання.
  • Основні російські порти, їх використання, основні параметри та можливості використання в сучасних умовах.
  • Види організації морських перевезень. Трампові перевезення. Лінійні перевезення. Фідерні перевезення.
  • Міжнародні конвенції та угоди, що регламентують морські перевезення.
  • Використання чартеру. Зміст та застосування проформи чартеру.
  • Використання коносаменту, правила заповнення.
  • Поняття оборотних та товаророзпорядчих документів. Моделі їх застосування для організації ефективного бізнесу за участю перевезень вантажів.
  • Схема документообігу під час морських перевезень.
  • Дії менеджера з організацією морської перевозки. Етапи та операції, на що слід звернути увагу.
  • Використання інформаційних ресурсів. Відстеження вантажу.
  • Структура вартості морського перевезення. Методи оптимізації.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки комерційних пропозицій перевізників та прийняття оптимального рішення щодо вибору контрагента.

Залізничні перевезення

  • Етапи розвитку залізничного транспорту. Технічні аспекти. Історія та сучасне вирішення проблеми «ширини колії».
  • Сучасна інфраструктура залізничного транспорту, вагонний та локомотивний парк.
  • Особливості сучасного ринку залізничних перевезень. Структура ціни та методи її оптимізації.
  • Міжнародне та національне законодавство у сфері залізничних перевезень.
  • Документи, що застосовуються під час міжнародних та внутрішніх залізничних перевезень. Структура та особливості документообігу.
  • Особливості класифікації вантажів під час залізничних перевезень. ЄТСНГ. ГНГ. Мінімальна вагова норма.
  • Терміни доставки залізничним транспортом, вантажно-розвантажувальні операції, залізничні тарифи, індекси негабаритності.

Авіаперевезення

  • Особливості авіаперевезень.
  • Мала авіація та дирижаблі. Розвиток тренду «повітряних складів».
  • Юридичні засади авіаперевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Перевезення річковим транспортом

  • Актуальний стан галузі, особливості та перспективи перевезень річковим транспортом.
  • Юридичні засади річкових перевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Міжнародні та внутрішні автомобільні перевезення

  • Сучасна класифікація автотранспорту. Особливості використання автотранспорту в Україні
  • Вагові та габаритні обмеження при автомобільних вантажоперевезеннях. Сучасні рішення оптимізації у межах чинних обмежень.
  • Цифровізація доріг. Система Weight-in-Motion.
  • Актуальні вимоги до автотранспорту – технічні, митні, екологічні.
  • Міжнародні перевезення. Конвенція КДПН (CMR). Структура та порядок заповнення накладної CMR.
  • Конвенція МДП (ТІР). Функції АСМАП. Система Т.
  • Регламентація праці та особливості застосування тахографів під час автомобільних вантажоперевезень.
  • Види та особливості застосування документів при внутрішніх та міжнародних автомобільних вантажоперевезеннях. Схема документообігу, особливості заповнення.
  • УАТ та ГНЕТ. Нові правила перевезення вантажів
  • Основні види договірних відносин при організації перевезення та особливості їх застосування.
  • Практикум. Оцінка комерційних пропозицій та ухвалення рішення про вибір контрагентів з автоперевезень.

Організація ефективної транспортної служби комерційної організації

  • Сучасні варіанти організації транспортної служби. Аутсорсинг чи власний автопарк – логіка ухвалення ефективного рішення.
  • Особливості трудового договору з водієм, режим праці та відпочинку, матеріальна відповідальність.
  • Ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Проблема маршрутизації перевезень. Сучасні моделі, алгоритми та IT-рішення.
  • Транспортне завдання як окремий випадок задачі лінійного програмування.
  • Загальний порядок розрахунку ПММ.

 

  Зовнішньоекономічна діяльність:

Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності:

  • Основні напрями та правова база державного регулювання ЗЕД;
  • Митно-тарифне регулювання;
  • Заходи нетарифного регулювання;
  • Валютне регулювання та валютний контроль;
  • Податкове регулювання;
  • Адміністративна та кримінальна відповідальність за правопорушення в галузі ЗЕД;
  • Номенклатура УКТЗЕД.

Організація ЗЕД у компанії у школі логістики

  • Роль та місце відділу ЗЕД у структурі компанії;
  • Завдання, функції, посадові обов'язки працівників відділу ЗЕД;

Робота менеджера ЗЕД

  • Пошук закордонного партнера та подальша робота з ним.
  • Способи та можливості пошуку потрібного партнера.
  • Ризики при виборі партнера та способи їх мінімізації.
  • Ділова переписка.
  • Переговори.
  • Отримання зразків, оцінка якості та рентабельності постачання.
  • Розміщення (отримання) та контроль виконання замовлення.
  • Претензії та рекламації.
  • Специфіка роботи з партнерами із різних країн.

Договір купівлі-продажу. Зовнішньоекономічна діяльність та Контракт ЗЕД

  • Договір Купівлі-продажу, договір Постачання, Контракт ЗЕД. Актуальна законодавча база. Основні розділи та особливості оформлення.
  • Пов'язані договори. Перехресна перевірка інформації.
  • Міжнародні торгові правила Інкотермс-2020. Структура документа. Принципові відмінності умов постачання груп E, F, C, D. Обов'язки продавця та покупця.
  • Що передбачити у договорі поставки до його укладання?
  • Основи ЗЕД, особливості сучасної економічної та політичної ситуації. Міжнародні організації. Міжнародне приватне право.

Взаємодія відділу ЗЕД коїться з іншими відділами всередині підприємства.

Документообіг при ЗЕД на курсах директор з логістики

  • Інвойс та пакувальний;
  • ВМД;
  • Сертифікат походження;
  • Коносамент;
  • ТТН (СМР); інші.

Митниця

  • Структура митних органів, їх функції та завдання;
  • Основа митного регулювання – Митний кодекс;
  • Види митних режимів;
  • ТНЗЕД – порядок заяви кодів класифікації;
  • Методика визначення вартості товарів під час митного оформлення;
  • Види митних платежів, порядок та строки їх оплати;
  • Форми та методи здійснення митного контролю;
  • Правила митного оформлення грузов.
  • Сертифікація товару

Митні брокери

  • Критерії вибору;
  • Пошук;
  • Специфіка роботи.

Міжнародні платежі  у школі логістики

  • Види міжнародних платежів;
  • Грошовий переказ;
  • Акредитиви;
  • Інкасо;
  • інші форми оплати.

Офшорні компанії при ЗЕД в Україні на курсах директор з логістики

  • Що це таке?
  • Навіщо вони потрібні?
  • Способи застосування.
  • Плюси та мінуси при роботі з офшорними компаніями.
  • Офшорні зони та їх перелік.

 Ефективне управління підрозділами:

 

Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
Що важливо знати керівникам сучасного управління? Нові тенденції у менеджменті

  • Витоки менеджменту
  • Основні підходи до управління
  • Головні завдання керівника
  • Майстерність керівника
  • Фундаментальні інструменти керування
  • Нові тенденції у практиці управління
  • Найважливіші тенденції у світі організацій
  • Принципи управління організацією
  • Менеджмент до 2000 року
  • Майбутнє менеджменту
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження методів керування у вашій компанії. Прийняття управлінських рішень у ситуації невизначеності

У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи

  • Головні завдання управлінця
  • Інструменти влади та впливу
  • Методи та підходи до залучення персоналу в управління
  • Розширення повноважень працівників
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Важливі аспекти розширення повноважень співробітників та залучення персоналу до управління
  • Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
  • Основи ефективних комунікацій
  • Тактичні інструменти спілкування
  • Проведення результативних нарад
  • Публічний виступ
  • Тактика письмових комунікацій
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Як покращити клімат спілкування у відділі, на підприємстві? Аналіз пасток спілкування у які потрапляють керівники.

Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи

  • Моделі поведінки людини
  • Управлінські інструменти ефективної мотивації
  • Основні підходи до мотивації
  • Грошова винагорода
  • Робота, яка сама мотивує
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження мотивації різних типів працівників. Як класифікувати співробітників за моделями мотивації? Що вас мотивує? Аналіз власного мотиваційного профілю. Вивчення мотиваторів у складі роботи.

Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство

  • Створення ефективної робочої групи
  • Техніки ефективної групової роботи
  • Практика створення команд
  • Стилі керівництва та ситуації
  • Використання влади та повноважень
  • Стилі та можливості лідерства
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Чи є можливості для збільшення ефективності вашого відділу, підприємства? Яким має бути ваш стиль керівництва?

Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент

  • Техніки та методи ефективного делегування та контролю
  • Підготовка працівників до делегування
  • Принципи тайм-менеджменту та управління собою
  • Інструменти тайм-менеджменту
  • Рольова гра «Делегування проекту»
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття. Рольова гра «Делегування проекту»
  • Практична робота: Чи достатньо ви делегуєте? Постановка задач за допомогою SMART. Підготовка задачі до делегування. Дослідження ефективності використання робочого дня.

 Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури

  • Управління відмінностями
  • Управління конфліктами
  • Робота зі стресами та консультування
  • Дисципліна та процедури
  • Управління своїм босом
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Визначення результатів конфліктів. Ситуації для аналізу та розробки дій керівника. Чи є проблемою для вашого керівника?

Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень

  • Процес планування у створенні
  • Базові стратегічні інструменти
  • SWOT-аналіз
  • Практичні інструменти та методи планування
  • Процес прийняття рішень
  • Практичні техніки прийняття рішень
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Аналіз проблеми з допомогою діаграми Ішикава. Чи розумієте ви стратегію вашої компанії? Підготовка плану розв'язання проблеми. Планування реалізації проекту. Підготовка діаграм Ганта

 Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість

  • Принципи управлінського контролю.
  • Фінансовий та бюджетний контроль.
  • Що таке якість?
  • Управління якістю.
  • Особливості роботи за умов кризи.

Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації

  • Інструменти проектування організацій
  • Життєвий цикл організації
  • Підходи до розробки організаційних структур
  • Мережеві, віртуальні та плоскі організації
  • Управління культурою організації
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Ваша організація, як система. Дослідження переваг та недоліків структури організації. Дослідження культури організації

Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією

  • Внутрішнє середовище організації
  • Ближнє оточення організації
  • Далеке оточення організації
  • Невизначеність зовнішнього середовища
  • Стратегії на основі SWOT

Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень

  • Методи інформаційного менеджменту
  • Інформація та прийняття рішень
  • Метод КФУ
  • Інформаційні політики в організації
  • Практична робота: Поліпшення інформаційних потоків організації та прийняття рішень

Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом

  • Процеси планування в організації
  • Бачення, місія, цінності, цілі організації
  • Процес розробки стратегії
  • Ринковий та ресурсний підходи до стратегії
  • Управління ланцюжками створення цінності
  • Стихійні стратегії
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження ближнього оточення підприємства. Ситуація для аналізу стратегії "Як компанія керує ланцюжком створення цінності?"

Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації

  • Системи управлінського контролю
  • Основні інструменти побудови систем контролю
  • Система Збалансованих Показників (ССП)
  • Модель ділової переваги EFQM
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Що треба враховувати у системі контролю? Важливі аспекти систем контролю в організації

Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації

  • Основні підходи та теорії лідерства
  • Стилі лідерства
  • Ситуаційні підходи до лідерства
  • Адаптивне керівництво

 Управління закупівлями:

 

Основи та новітні тренди організації закупівельної діяльності

  • Основи теорії логістики. Історичне коріння інноваційних підходів у логістиці. Сучасні логістичні концепції. Закупівля як базовий елемент інтегрованої логістики успішного підприємства.
  • Ринок праці та комплексні компетенції в умовах нестабільної економіки.
  • Бізнес-логіка закупівельної діяльності. Управління закупівлею. Бізнес-комунікації.
  • Застосування підходу Balanced Score Card до оцінки процесів служби закупівлі. KPI.
  • Позиціонування на ринку, що змінюється, і коридор прийнятної якості. SWOT-аналіз.
  • Актуальні стратегії та тренди інформаційних технологій. Вплив сучасних мікрологістичних концепцій на бізнес-процеси у закупівлі.

Актуальні підходи до асортиментної політики, асортиментного аналізу та управління запасами підприємства

  • Асортиментна політика та асортиментний аналіз.
  • Основи сучасного маркетингу та категорійного менеджменту.
  • Визначення оптимальної потреби товару. Крос-категоріальний ABC-XYZ аналіз.
  • Основи аналітики. QRS-аналіз. VEN-аналіз.
  • BCG-аналіз та життєвий цикл товарів. Специфіка управління закупівлями на різних етапах життєвого циклу.
  • Актуальні системи ефективного керування запасами.
  • Види запасів за функціональним призначенням та за часом їх створення в товаропровідному ланцюзі. Структура запасів. Оверсток та неліквід. Методи роботи із нею. Stock Protection та Price Protection.
  • Ефективні підходи до оптимального нормування страхових запасів.
  • Що, коли, скільки та на яких умовах купувати? Ефективні алгоритми ухвалення рішення.
  • Практична робота: Проведення крос-категоріального ABC-XYZ аналізу.

Ефективна робота із постачальниками на сучасному ринку

  • Пошук постачальників. Критерії та основні алгоритми оцінки постачальника на сучасному ринку.
  • Стратегічний сорсинг – майбутнє закупівельної діяльності.
  • Особливості взаємодії у межах різних типів ринків.
  • Основні форми сучасної організації бізнесу та особливості взаємодії з ними. Індивідуальне володіння, товариство, суспільство, корпорація.
  • Оптимальні засоби мінімізація ризиків у закупівельній діяльності. Перевірка контрагентів – основні критерії та інформаційні ресурси.
  • Багатокритеріальний підхід до вибору постачальників. Метод ELECTRE.
  • Ефективні методи переговорів.
  • Організація переговорного процесу. Переговорні стратегії. Маніпуляція та способи протидії.
  • Відкат та методи протидії. Боротьба з корупцією. Правові аспекти.
  • Практична робота: Проведення попереднього відбору постачальників.

Недоліки у закупівельній діяльності

  • Ціноутворення. Знижки.
  • Витрати та ризики, пов'язані із закупівельною діяльністю.
  • Концепція повної вартості (Total Cost Concept) та методика Activity Based Costing.
  • Методики визначення управлінської собівартості товарів та їх впливом геть ефективність комерційної діяльності. Розподіл витрат.
  • Базові витрати на закупівельній діяльності.
  • Класична модель розрахунків параметрів замовлення – Economic Order Quantity. Формула Вілсона та її модифікації.
  • Оптимальний розмір замовлення при зниженні ціни. Оптимальний розмір спекулятивного замовлення.
  • Практична робота: Обчислення оптимального обсягу замовлення та сумарних витрат.

Сучасні форми та варіанти закупівельної діяльності

  • Завдання "Зробити чи купити" (Make or Buy).
  • Актуальні варіанти комерційних угод та його законодавча база. Доручення, Комісія, Агентський договір, Лізинг, Франчайзинг, Ф'ючерсні угоди, Зустрічні закупівлі, Толінг
  • Тендер.
  • Аукціон.
  • Оферти.
  • Актуальні варіанти торгово-фінансової взаємодії у сучасних умовах: залік, факторинг, акредитив, інкасо, банківська гарантія, страхове покриття.
  • Особливості постачання сучасного виробництва.

Основи товарознавства та актуального документообігу

  • Документообіг та організація бізнес-процесів сучасного підприємства.
  • Електронний документооберт. Особливості застосування.
  • Уніфіковані форми. Експедиторські документи. Транспортні документи
  • Основи товарознавства. Упаковка та маркування вантажу. Штрихкодування.
  • Сертифікація

 

 Управління запасами. Бізнес-логістика:

Основні поняття на курсах Директор з логістики

  • Основні поняття
  • Основні поняття теорії логістики
  • Методи оцінки якості
  • Методи оцінки витрат
  • Методи оцінки ризиків
  • Практичне заняття
  • Кейс «Розробка методики контролю якості та ризиків»
  • Кейс "Оцінка логістичних витрат (функціонально вартісний аналіз")

Основи роботи з асортиментом

  • Робота з асортиментом. Аналіз взаємозв'язків між асортиментними позиціями
  • Підготовка даних для аналізу. Відстеження вторинних ефектів
  • Статистка – основні поняття
  • Практичне заняття
  • Завдання «Нормалізація даних для аналізу (підготовка даних, відокремлення вторинних ефектів»)
  • Завдання «Використання біномного розподілу»
  • Завдання «Використання нормального розподілу»
  • Завдання «Кореляція та аналіз залежностей даних»

Основи аналітичної роботи

  • Завдання аналізу Планування та прогнозування
  • Варіанти організації прогнозування у компанії
  • Методи прогнозування
  • Практичне заняття
  • Завдання "Оцінка даних за допомогою автокореляції"
  • Завдання "Прогнозування за допомогою методів усереднення"
  • Завдання «Експоненційне згладжування. Метод Хольта. Метод Вінтерса»
  • Завдання «Оцінка часового ряду»
  • Завдання «Лінійна регресія»

Класичні методи аналізу

  • ABC – аналіз. Методика проведення. Інтерпретація результатів та їх практичне використання
  • XYZ - аналіз
  • QRS аналіз
  • Можливості Excel
  • Транспортне завдання
  • Практичне заняття
  • Завдання «Проведення ABC-аналізу»
  • Завдання «Проведення XYZ-аналізу»
  • Завдання «Двопараметричний та спільний аналіз»
  • Завдання «Рішення транспортного завдання різними методами»

Управління запасами 

  • Основи теорії та класифікація
  • Модель ЕОЗ та її можливості
  • Основні системи управління товарним запасом та їх застосування, логіка вибору
  • Методи розрахунку страхового запасу
  • Планування запасів та поставок у різних умовах
  • Практичне заняття
  • Завдання "Визначення параметрів системи управління запасами"
  • Завдання «Розрахунок ЕОЗ»
  • Завдання «Оцінка адекватності системи постачання за допомогою моделі ЕОЗ»
  • Завдання «Розрахунок страхового запасу»
  • Завдання «Розрахунок групового замовлення»
  • Завдання «Розрахунок спекулятивного запасу»

 

 Управлінський облік:

Управлінський облік для підприємства на курсах Директор з логістики

  • Бухгалтерський та управлінський облік
  • Співвідношення бухгалтерського та управлінського обліку
  • Центри фінансової відповідальності
  • Поняття ЦФВ та ЦФО
  • Класифікація ЦФВ

Класифікація витрат на курсах Директор з логістики

  • Відмінність понять витрат та витрат
  • Види класифікацій витрат
  • Змінні та постійні витрати
  • Основні та накладні витрати
  • Прямі та непрямі витрати
  • Релевантні та нерелевантні витрати
  • Виробнича та повна собівартість
  • Релевантний рівень ділової активності та його вплив на витрати

Вирішення завдань, пов'язаних із класифікацією витрат в управлінському обліку на курсах Директор з логістики

  • Завдання на розрахунок витрат, витрат та витрат організації;
  • Завдання на групування витрат за економічними елементами та статтями калькуляції;
  • Завдання на класифікацію витрат стосовно виробничого процесу, способом віднесення на собівартість, стосовно зміни обсягу виробництва;
  • Завдання на класифікацію витрат на прийняття управлінських рішень;

Методи калькулювання собівартості на курсах Директор з логістики

  • Методи обліку змінних та повних витрат
  • Позамовний, попроцессний та передільний методи калькулювання собівартості, метод АВС
  • Фінансовий результат, розрахований різними способами

Вирішення завдань, пов'язаних з оцінкою матеріальних запасів на курсах Директор з логістики

  • Завдання застосування методу оцінки запасів ФІФО;
  • Завдання застосування методу оцінки запасів ЛІФО;
  • Завдання застосування методу оцінки запасів за середньозваженою;
  • Розрахунок впливу різних методів оцінки запасів розмір прибутку.

Вирішення завдань, пов'язаних з розподілом непрямих витрат на курсах Директор з логістики

  • Завдання розподіл непрямих витрат прямим методом;
  • Завдання розподіл непрямих витрат послідовним методом;
  • Завдання на розподіл непрямих витрат шляхом взаємного розподілу;
  • Порівняння методів розподілу непрямих витрат.

Вирішення задач на розрахунок собівартості різними методами на курсах Директор з логістики

  • Завдання на розрахунок собівартості шляхом direct costing;
  • Завдання для розрахунку собівартості методом absorption costing;
  • Завдання на калькуляцію собівартості за нормативними витратами;
  • Завдання застосування позамовного та попроцессного методів обліку витрат та калькулювання собівартості;
  • Порівняння фінансових результатів, отриманих під час використання різних методів калькулювання собівартості.

Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю на курсах Директор з логістики

  • Маржинальний прибуток
  • Маржинальний прибуток за підрозділами
  • Маржинальний прибуток за напрямками
  • Вплив еластичності на маржинальний прибуток
  • Поріг рентабельності
  • Операційний важіль
  • Запас фінансової міцності

Вирішення завдань, пов'язаних з аналізом співвідношення «витрати – обсяг – прибуток» (CVP-аналізом) на курсах Директор з логістики

  • Розрахунок точки беззбитковості в абсолютному вираженні;
  • Розрахунок точки беззбитковості у сумі виручки;
  • Розрахунок терміну окупності проекту;
  • Завдання на перебування точки цільового прибутку в кількісному та вартісному вираженні;
  • Обчислення кількості періодів, необхідні отримання цільової прибутку;
  • Завдання на CVP-аналіз з кількома видами продукції за умови;
  • Завдання для розрахунку запасу фінансової міцності, рівня операційного важеля.

Вирішення завдань, пов'язаних із прийняттям управлінських рішень на курсах Директор з логістики

  • Завдання на прийняття рішень щодо ціноутворення
  • Завдання на планування асортименту продукції (товарів), що підлягають продажу

 

 HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

 Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

 1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 16:00 - 19:00
2024-05-18
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору