Школа бізнесу - Менеджер по обучению курсы
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Менеджер з навчання і розвитку персоналу


Курси

Менеджер по навчанню і розвитку персоналу

очно в Києві або онлайн

28 ак годин (7 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: 1 місяць. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштуватись під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (оффлайн/ онлайн) навчання:

  • 4 000 грн.
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер по навчанню і розвитку персоналу складається з:

  • 20% слухачів, які працюють спеціалістами з управління персоналом, HR-менеджерами, керівниками профільних структурних підрозділів,
  • 80% слухачів, які хочуть навчитися роботі менеджера з навчання та розвитку з нуля.

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • Складати регламенти щодо процесу навчання в організації.
  • Складати план та бюджет корпоративного навчання.
  • Виявляти потреби у навчанні різними методами.
  • Використовувати внутрішні ресурси підприємства для організації навчання.
  • Вибирати оптимальні форми навчання.
  • Проводити оцінку ефективності навчання.
  • Оцінювати ефективність навчальних заходів та розробляти KPI для відділу навчання компанії.

Після закінчення курсу Ви будете знати:

  • З чого розпочати розробку системи навчання з нуля
  • Як провести передтренінгову діагностику.
  • Методи виявлення потреб навчання.
  • Як має виглядати план навчання, становище навчання та інші важливі документи.
  • Як організувати продуктове навчання
  • Структуру програми вступного навчання для нових співробітників.
  • Як підтримувати процеси навчання за обмеженого бюджету.
  • Які форми навчання є актуальними сьогодні.
  • Успішні рішення провідних українських та західних компаній у галузі навчання персоналу.
  • Як підготувати звіт щодо навчального заходу, системи навчання.
  • Що таке посттренінгові заходи.
  • Методи оцінки ефективності навчання.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма

Навчальна програма:

HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

Навчання і розвиток персоналу:

Організація навчання персоналу на курсах менеджера з навчання персоналу

  • Взаємозв'язок бізнес-процесу навчання коїться з іншими напрямами управління персоналом.
  • Функціональні обов'язки менеджера з навчання. Посадова інструкція. Вимоги до кваліфікації менеджера з навчання.
  • Положення про навчання. Структура регламенту.
  • Алгоритм побудови системи навчання – схема процесу «Навчання персоналу».
  • Практикум: Побудова бізнес-процесу "Навчання" для компанії.

Організація та проведення заходів з навчання та розвитку персоналу (T&D) на курсах менеджер з навчання та розвитку персоналу

Система навчання та розвитку персоналу:

  • цілі, види, вигоди та витрати навчання персоналу,
  • специфіка навчання дорослих людей,
  • технологічні інновації в бізнес-навчання, концепція активного навчання.

Основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:

  • аналіз та визначення потреби у навчанні груп персоналу відповідно до цілей організації,
  • розробка планів, методичних матеріалів, навчальних планів та програм, проектів локальних актів з навчання та розвитку персоналу,
  • вибір організаційної форми навчання (внутрішнє, зовнішнє),
  • аналіз ринку освітніх послуг та потреб організації у навчанні персоналу,
  • організація навчальних заходів.

Сучасні методи навчання:

  • тренінги,
  • ділові та рольові ігри,
  • крос-тренінг,
  • каскадне навчання,
  • система дистанційного навчання (e-learning, webinar, teleconference) та ін.

Оцінка ефективності заходів щодо навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):

  • реакція,
  • оцінка знань,
  • зміна поведінки,
  • результат.

Практична робота:

  • Формулювання вигод та витрат навчання
  • Визначення специфіки навчання дорослих
  • Складання переліку технологічних інновацій у бізнес-навченні
  • Розробка покрокового алгоритму навчання та розвитку персоналу
  • Складання проекту плану навчання персоналу
  • Проведення експрес-аналізу середовища навчання для визначення оптимальності вибору зовнішнього чи внутрішнього навчання
  • Визначення зон відповідальності HR-менеджера у системі навчання та розвитку персоналу

Курс "Welcome". Розробка програми адаптації персоналу: програма «Стажер» та Програма «Наставництво» на курсах менеджер з навчання персоналу

  • Основне навчання: вступне (адаптаційне), по продукту, продажу та робота з клієнтом, курс для наставників.
  • Схема відбору співробітників посаду провідного навчальних програм. Залучення керівників, експертів.
  • Діагностика потреб у навчанні різними методами - аналіз документів, анкетування, опитування, тестування, інтерв'ю з учасниками та керівником та ін.
  • Планування та оцінка ефективності навчання - 1-ий рік роботи співробітника.
  • Організація корпоративної бази знань: корпоративна книга з продажу, електронна мультимедійна бібліотека.
  • Планування та реалізація програм навчання та розвитку персоналу в компанії на курсах менеджер з навчання та розвитку персоналу

Планування за цілями та завданнями; форм роботи; методів.

  • Методи навчання дорослих.
  • Технологія навчання дорослих.
  • Нові технології та формати навчання: дистанційне навчання, ігротехніки, бізнес-сніданки та ін.
  • Практикум: Упорядкування річного плану для різних категорій співробітників. Розробка заняття для дорослих.

Оцінка та підтримка результатів навчання співробітників на курсах менеджер з навчання персоналу

  • План та бюджет з навчання.
  • Методи оцінки ефективності навчання: моделювання компетенцій, оцінка компетенцій, оцінка ефективності, оцінка задоволеності.
  • KPI роботи системи навчання.
  • Причини неефективності навчальних програм.
  • Практикум: застосування моделі Кіркпатрика та RIO для оцінки результатів та ефективності навчання.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

 Оцінка та атестація персоналу:

Сучасні методи оцінки персоналу

  • Історія питання та сучасні підходи до оцінки персоналу: SHL, система Томаса, АЦ, DiSC , кейс -тестинг , ін.
  • Цілі, принципи, види оцінки.
  • Аналіз посади: методи аналізу, переваги та недоліки.
  • Створення та опис моделей компетенцій, побудова профілю посади.
  • Технології та методи визначення професійних знань, умінь та компетенцій.
  • Технології та методи оцінки особистісних якостей та характеристик.
  • ПРАКТИКУМ: створення оцінного профілю співробітника на підставі моделі компетенцій (профілю компетенцій). 

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Технології та методи визначення та оцінки компетенцій:

  • поняття компетенцій,
  • види компетенцій,
  • рівні розвитку компетенцій,
  • поведінкові індикатори для оцінки компетенцій,
  • модель компетенцій,
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника.

Практична робота.

  • Формулювання завдань оцінки персоналу
  • Визначення видів оцінки персоналу
  • Перелік інструментів оцінки працівників
  • Побудова моделі цілепокладання для оцінки персоналу
  • Формулювання цілей за SMART-методикою
  • Виділення категорій персоналу щодо оцінки
  • Визначення показників та критеріїв оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання структури корпоративної моделі компетенцій
  • Розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника

Застосування методів проведення оцінки персоналу, аналіз результатів оцінки, підготовка рекомендацій керівництву та персоналу
Вибір методів оцінки проведення персоналу:

  • атестація персоналу, порядок та технологія проведення атестації відповідно до законодавства України,
  • управління з цілей (MBO), оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях,
  • управління результативністю (РМ), використання KPI (КПЕ) в оцінці персоналу,
  • «Кругова методика» («360 градусів») для оцінки компетенцій

Центр оцінки спеціалістів (ассесмент -центр - АC).

Систематизація, узагальнення та аналіз результатів оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця,
  • крива нормального розподілу Гауса,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації.

Організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу, підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки. 
Найбільш поширені помилки та труднощі у впровадженні процедури оцінки персоналу.

Практична робота

  • Вибір оптимального методу оцінки персоналу з урахуванням цілей організації
  • Складання індивідуального плану для оцінки працівника
  • Розрахунок середньозваженого балу (методика 360 градусів)
  • Розробка оцінної/атестаційної матриці
  • Підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки
  • Розробка рекомендацій щодо найбільш поширених помилок та труднощів у впровадженні процедури оцінки персоналу

Розробка системи оцінки персоналу компанії

  • Організація та проведення оцінки персоналу
  • Оцінка компетенцій методом 360 градусів
  • МВО (управління за цілями) - періодична оцінка діяльності
  • PM (управління результативністю) - поточна оцінка ефективності роботи
  • Тестування
  • Автоматизація процедури оцінки персоналу компанії

Особливості розробки оцінних заходів у компанії

Практикум "Оцінка співробітника":

  • Розробка та проведення оціночних кейсів.
  • Розробка та проведення оцінного інтерв'ю.
  • Розробка та проведення оцінки керівників (Центр оцінки – асесмент центр): професійні, особистісно-ділові, управлінські компетенції.

Оцінка групи:

  • Розробка та проведення оцінки мотивації, лояльності, задоволеності.
  • Розробка та проведення оцінки ефективності відділів, груп.

Правила проведення та впровадження оцінки в компанії

  • Вимоги до складу та кваліфікації оцінювачів та експертів, переваги та недоліки.
  • Причини опору персоналу оцінки та способи його подолання.
  • Основні помилки при проведенні оцінки персоналу, їх причини та способи подолання.
  • Адміністративні та управлінські рішення за підсумками оцінки.
  • ПРАКТИКУМ: Надання зворотний зв'язок за підсумками оціночних заходів.
     

 Кадровий резерв та управління талантами:

Система управління кар'єрою працівників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу працівників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висунення, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.
  • Практикум

Розробка системи розвитку працівників, включених до кадрового резерву

  • Цілі, види та форми розвитку резервістів.
  • Методи навчання на робочому місці та поза робочим місцем.
  • Збір, збереження та передачі інтелектуальних цінностей персоналу – фіксація, стандарти, регламенти, навчання, наставництво.
  • Нові технології у розвитку: коуч-наставництво, корпоративний університет, управління знаннями, організація, що самонавчається.
  • Побудова індивідуального плану розвитку (кар'єрного путівника, кар'єрної карти), вибір методів навчання для різних категорій кадрового резерву.
  • Оцінка ефективності навчання.
  • Практикум

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Визначення потреби у навчанні, форми організації та формування мотивації до навчання. Аналіз успішних корпоративних практик щодо організації розвитку персоналу.

Практичні завдання:

  • Розробка покрокового алгоритму формування кадрового резерву
  • Розробка плану заміщення посад
  • Вибір оптимальних методів підготовки резервістів
  • Упорядкування індивідуального плану розвитку (ІПР)
  • Вибір оптимальних методів розробки системи компетенції
  • Використання критичних інцидентів на формування компетенцій
  • Визначення потреби у розвитку та навчанні персоналу
  • Складання планів навчання
  • Формування мотивації до навчання

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).

Клієнт

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати.  Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору