Школа бізнесу -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси HR Бізнес - партнер


Курси HR Бізнес - партнер

очно в Києві або онлайн

88 ак годин (22 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1,5 до 2 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно або онлайн) без 1С: Зарплата та управління персоналом 88 ак години:

  • 11 440 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6240 грн),
  • 10 296 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1144 грн).

Вартість навчання  (очно або онлайн) з 1С: Зарплата та управління персоналом 100 ак години:

  • 13 000 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6240 грн),
  • 11 700 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1300 грн).
Акційна ціна діє з 06.05.2024 до 08.05.2024 року! Додаткова святкова знижка +5% при повній оплаті курсу навчання з 06.05 до 08.05 !

 

Аудиторія курсу НR Бізнес-партнер складається з:

  • 70% слухачів, які працюють спеціалістами з управління персоналом, HR-менеджерами, і хочуть вирости до бізнес-партнера;
  • 10% слухачів, які працюють керівниками відділів і мають невеликий досвід у роботі з персоналом, хочуть навчитися розуміти потреби бізнесу, керувати змінами та персоналом організації, вирости до бізнес-партнера;
  • 20% слухачів, які не мають досвіду роботи в hr і хочуть вивчитись на бізнес-партнера з нуля.

Після закінчення курсу Ви будете знати:

  • Вибудовувати, коригувати та аналізувати моделі бізнес-процесів компанії;
  • Розуміти роль HRBP у створенні;
  • визначати місце HRBP у структурі організації;
  • Розробляти HR-стратегію, використовуючи SWOT, PEST-аналіз та ін;
  • Впроваджувати та оптимізувати політики та процедури з управління персоналом;
  • Ефективно брати участь у процесі добору, оцінки, мотивації персоналу;
  • Впроваджувати ефективні та прозорі схеми матеріальної мотивації (КРІ, OKR, BSC, МВО, РМ);
  • Оцінювати потребу конкретного підрозділу навчання;
  • Впроваджувати концепції крос-функціональної взаємодії у корпоративні цінності компанії;
  • Визначати ключові показники ефективності HRBP.
Після закінчення навчання видається диплом.

 

Навчальна програма

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

  • HR-Бізнес-партнерство
  • HR менеджмент
  • Ефективне управління відділами та організаціями
  • Кадрова робота: оформлення трудових відносин
  • Навчання та розвиток персоналу
  • Рекрутинг (теорія практика)
  • Практикум з навчання персоналу
  • Оцінка та атестація персоналу
  • Військовий облік
  • Мотивація персоналу, KPI
  • Основи психології
  • Управління конфліктами
  • Тайм-менеджмент

 Додатково: 12 ак годин (разом 100 ак години)

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 HR-Бізнес-партнерство:

Бізнес-партнерство та HR-трансформація

Що таке HR Бізнес-партнерство

  • В яких організаціях та за яких умов можливе становлення та реалізація HR-BP (доцільність позиції HR-BP)
  • Які ролі по Д. Ульріху виконує HR-BP (стратегічний партнер, адміністративний експерт, лідер персоналу, агент змін)
  • Яке місце займає HR-BP в організаційній структурі компанії

Які вимоги пред'являє бізнес до HR-BP, HR-трансформація

  • Які напрямки діяльності здійснює HR-BP за професійним стандартом «Спеціаліст з управління персоналом»
  • Які компетенції має володіти HR-BP по ФГОС (загальнокультурні, загальнопрофесійні, професійні)
  • Як HR-BP розвивати необхідні компетенції

HR-BP як стратегічний партнер та операційний менеджер

Які особливості у HR-BP як стратегічного партнера

  • Які особливості бізнес-моделі повинен знати HR-BP (ключові види діяльності, клієнти, ресурси, доходи, витрати та ін.)
  • Як побудувати модель цілепокладання та каскадування цілей (завдань)
  • Як розробити HR-стратегію, використовуючи SWOT, PEST та ін.)

Що повинен робити HR-BP як операційний менеджер

  • Які особливості управління бізнес-процесом має враховувати HR-BP (цикл Демінгу)
  • Як оптимізувати структури та процеси компанії з погляду HR-BP

Які особливості у роботі HR-BP як агента змін

  • Як провести зміни (покроковий алгоритм)
  • Як працювати з опором змінам з боку інших учасників процесу (крива дифузії інновацій Еверетта Роджерса, доповнена Юргеном Аппело )
  • Як використовувати особливості проектних технологій при впровадженні змін ( Agile - трансформація, Scrum , Kanban , SAFe )
  • Як HR-BP представляє інтереси співробітників
  • Що таке крос-функціональна взаємодія у корпоративні цінності компанії
  • Які особливості HR-медіації

Впровадження системи бізнес-партнерства в організації та оцінка ефективності HR-BP

Як впровадити систему бізнес-партнерства в організації (покроковий алгоритм)

  • Як запровадити бізнес-партнерство на постійній основі
  • Як визначити концепцію та ролі HR-BP (розробка локального нормативного акту)
  • Як скласти план діяльності HR-BP

Як оцінити ефективність системи бізнес-партнерства

  • Які показники можна використовувати для оцінки ефективності діяльності HR-BP (час, вартість, якість тощо)
  • Як формувати звіти переконливо представляти результати роботи керівництву організації
  • Які типові труднощі та помилки зустрічаються у роботі HR-BP і як з ними працювати

 HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

 Ефективне управління підрозділами та організаціями:

Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
Що важливо знати керівникам сучасного управління? Нові тенденції у менеджменті

  • Витоки менеджменту
  • Основні підходи до управління
  • Головні завдання керівника
  • Майстерність керівника
  • Фундаментальні інструменти керування
  • Нові тенденції у практиці управління
  • Найважливіші тенденції у світі організацій
  • Принципи управління організацією
  • Менеджмент до 2000 року
  • Майбутнє менеджменту
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження методів керування у вашій компанії. Прийняття управлінських рішень у ситуації невизначеності

У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи

  • Головні завдання управлінця
  • Інструменти влади та впливу
  • Методи та підходи до залучення персоналу в управління
  • Розширення повноважень працівників
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Важливі аспекти розширення повноважень співробітників та залучення персоналу до управління
  • Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
  • Основи ефективних комунікацій
  • Тактичні інструменти спілкування
  • Проведення результативних нарад
  • Публічний виступ
  • Тактика письмових комунікацій
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Як покращити клімат спілкування у відділі, на підприємстві? Аналіз пасток спілкування у які потрапляють керівники.

Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи

  • Моделі поведінки людини
  • Управлінські інструменти ефективної мотивації
  • Основні підходи до мотивації
  • Грошова винагорода
  • Робота, яка сама мотивує
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження мотивації різних типів працівників. Як класифікувати співробітників за моделями мотивації? Що вас мотивує? Аналіз власного мотиваційного профілю. Вивчення мотиваторів у складі роботи.

Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство

  • Створення ефективної робочої групи
  • Техніки ефективної групової роботи
  • Практика створення команд
  • Стилі керівництва та ситуації
  • Використання влади та повноважень
  • Стилі та можливості лідерства
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Чи є можливості для збільшення ефективності вашого відділу, підприємства? Яким має бути ваш стиль керівництва?

Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент

  • Техніки та методи ефективного делегування та контролю
  • Підготовка працівників до делегування
  • Принципи тайм-менеджменту та управління собою
  • Інструменти тайм-менеджменту
  • Рольова гра «Делегування проекту»
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття. Рольова гра «Делегування проекту»
  • Практична робота: Чи достатньо ви делегуєте? Постановка задач за допомогою SMART. Підготовка задачі до делегування. Дослідження ефективності використання робочого дня.

 Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури

  • Управління відмінностями
  • Управління конфліктами
  • Робота зі стресами та консультування
  • Дисципліна та процедури
  • Управління своїм босом
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Визначення результатів конфліктів. Ситуації для аналізу та розробки дій керівника. Чи є проблемою для вашого керівника?

Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень

  • Процес планування у створенні
  • Базові стратегічні інструменти
  • SWOT-аналіз
  • Практичні інструменти та методи планування
  • Процес прийняття рішень
  • Практичні техніки прийняття рішень
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Аналіз проблеми з допомогою діаграми Ішикава. Чи розумієте ви стратегію вашої компанії? Підготовка плану розв'язання проблеми. Планування реалізації проекту. Підготовка діаграм Ганта

 Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість

  • Принципи управлінського контролю.
  • Фінансовий та бюджетний контроль.
  • Що таке якість?
  • Управління якістю.
  • Особливості роботи за умов кризи.

Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації

  • Інструменти проектування організацій
  • Життєвий цикл організації
  • Підходи до розробки організаційних структур
  • Мережеві, віртуальні та плоскі організації
  • Управління культурою організації
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Ваша організація, як система. Дослідження переваг та недоліків структури організації. Дослідження культури організації

Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією

  • Внутрішнє середовище організації
  • Ближнє оточення організації
  • Далеке оточення організації
  • Невизначеність зовнішнього середовища
  • Стратегії на основі SWOT

Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень

  • Методи інформаційного менеджменту
  • Інформація та прийняття рішень
  • Метод КФУ
  • Інформаційні політики в організації
  • Практична робота: Поліпшення інформаційних потоків організації та прийняття рішень

Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом

  • Процеси планування в організації
  • Бачення, місія, цінності, цілі організації
  • Процес розробки стратегії
  • Ринковий та ресурсний підходи до стратегії
  • Управління ланцюжками створення цінності
  • Стихійні стратегії
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження ближнього оточення підприємства. Ситуація для аналізу стратегії "Як компанія керує ланцюжком створення цінності?"

Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації

  • Системи управлінського контролю
  • Основні інструменти побудови систем контролю
  • Система Збалансованих Показників (ССП)
  • Модель ділової переваги EFQM
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Що треба враховувати у системі контролю? Важливі аспекти систем контролю в організації

Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації

  • Основні підходи та теорії лідерства
  • Стилі лідерства
  • Ситуаційні підходи до лідерства
  • Адаптивне керівництво

 Кадрова робота: оформлення трудових відносин

Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби 

  • Завдання, структура кадрової служби.
  • Документи, що регламентують діяльність служби кадрів.
  • Основні функції; визначення потреби у персоналі.
  • Положення про структурний підрозділ – порядок розробки, погодження, затвердження. Порядок внесення змін.
  • Регламентуючі, розпорядчі, довідково-інформаційні документи.

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) 

  • Положення: загальні цілі та завдання підрозділу.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові інструкції: вилучення, іноді дещо деталізованіше, з документів перших двох різновидів.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Практичне завдання:

  • Упорядкування штатного розкладу (заповнення уніфікованої форми).
  • Оформлення проекту наказу про затвердження штатного розкладу.

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Правила внутрішнього трудового розпорядку:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом

Повинні містити інформацію:

  • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
  • права та обов'язки роботодавця;
  • права та обов'язки працівників;
  • режим роботи;
  • порядок заохочення до роботи;
  • звільнення працівників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

Поняття робочого часу:

  • нормальна та скорочена тривалість робочого часу,
  • понаднормова робота,
  • ненормований робочий день,
  • змінний графік роботи,
  • підсумований облік робочого дня.

Час відпочинку:

  • перерва для відпочинку та харчування,
  • міжзмінний відпочинок,
  • вихідні дні,
  • неробочі дні.

Контроль за присутністю працівників на робочому місці. 
Оформлення заохочення працівників. Правила застосування дисциплінарних стягнень.

Практичні завдання:

  • Формулювання поняття «робочий час»
  • Регламентація тривалості робочого часу
  • Формулювання поняття «час відпочинку»
  • Види часу відпочинку
  • Оформлення проекту наказу про залучення до роботи у вихідний день
  • Оформлення пропозиції про понаднормову роботу
  • Розробка алгоритму процедури заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Заповнення форми наказу про заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Розробка алгоритму застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення проекту наказу про застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення акту про відмову ознайомитись із наказом

 Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів 

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму прийому працівника працювати.
  • Заповнення форми трудового договору прийому працювати.
  • Заповнення форми наказу прийому працювати.
  • Заповнення особистої картки працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Сумісництво та додаткова робота

Особливості роботи за сумісництвом:

  • поняття,
  • види сумісництва,
  • тривалість робочого часу,
  • оплата праці,
  • додаткову підставу припинення трудового договору.

Оформлення додаткової роботи:

  • поняття,
  • види (суміщення, розширення зон обслуговування, збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника),
  • зміст роботи,
  • термін виконання,
  • обсяг роботи,
  • оплата додаткової роботи.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму прийому працювати зовнішнього і внутрішнього сумісника.
  • Оформлення проекту наказу суміщення посад.

Ведення військового обліку в організації

Військовий облік:

  • поняття,
  • особи, що підлягають постановці на військовий облік в організації,
  • документи військового обліку,
  • організація роботи з ведення військового обліку.
  • повідомлення військкоматів про прийняття військовозобов'язаних та призовників
  • проведення звірок
  • повідомлення про зміну особистих даних військовозобов'язаних працівників
  • подання списків працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць
  • відповідальність порушення ведення військового обліку.

Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».

  • Виконання квот у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;
  • № 3-ПН « Інформація про піт на робочу силу ( вакансій )»;
  • № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників »;
  • № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників ;
  • Форма № 10-ПІ « Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ».
  • № 1-ПВ термінова - місячна « Звіт з праці »
  • № 1-ПВ термінова — квартальна « Звіт з праці »
  • № 3-ПВ термінова — піврічна « Звіт про використання робочого часу»
  • № 6-ПВ річна « Звіт про кількість працівників , їхній якісний склад та професійне навчання»

Процедура оформлення службового відрядження

  • Поняття службового відрядження.
  • Процедура оформлення направлення працівників у службове відрядження.
  • Відшкодування витрат, пов'язаних із службовим відрядженням.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми службового завдання працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми наказу про направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми посвідчення про відрядження про направлення працівника у службове відрядження.

Правила надання різних видів відпусток

Щорічні оплачувані відпустки:

  • порядок надання,
  • оформлення.

Графік відпусток:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Види відпусток:

  • щорічний додатковий оплачуваний,
  • навчальна відпустка,
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами,
  • відпустка по догляду за дитиною,
  • відпустка без збереження заробітної плати.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму надання щорічної оплачуваної відпустки працівнику.
  • Складання графіка відпусток
  • Заповнення форми наказу надання відпустки працівнику.
  • Заповнення форми записки-розрахунку надання відпустки працівнику.
  • Оформлення проекту наказу про відкликання працівника із відпустки.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору 

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення

Практична робота:

  • Розробка алгоритму переведення працівника на іншу роботу.
  • Оформлення угоди до трудового договору про переведення працівника в іншу роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу постійну роботу.
  • Оформлення пропозиції щодо переведення працівника на іншу постійну або тимчасову роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу тимчасову роботу.
  • Оформлення проекту наказу усунення працівника з роботи.
  • Оформлення проекту наказу переміщення працівника.
  • Розробка алгоритму звільнення працівника.
  • Оформлення проекту угоди про звільнення працівника за згодою сторін.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення.
  • Заповнення форми записки-розрахунку про припинення дії трудового договору із працівником.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, формулювання різних видів підстав.

Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу

  • Типові форми первинного обліку (види табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати - форми П-5, П-12, П-13, П-14).
  • Наказ Міністерства статистики від 09.10.1995 № 253.
  • Табель як підставу для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги у разі тимчасової непрацездатності, заробітної плати за час відпустки та інших виплат.
  • Табель як поіменний список співробітників, який ведеться за категоріями працюючих у порядку табельних номерів або за абеткою, тобто таблиця.

Корпоративна (організаційна) культура організації

  • Визначення поняття «корпоративна культура».
  • Ідейна та поведінкова сторона корпоративної культури. Вплив корпоративної культури на поведінку персоналу та ефективність діяльності організації.
  • Корпоративна культура - офіційне і неофіційне зведення правил поведінки та взаємовідносин співробітників між собою.
  • Оформлення документів, що регламентують: Положення про корпоративну культуру.

Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву.

Трудова книжка працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.

  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів у них – П-10. Інструкція №58.
  • Трудова книжка: оформлення титульного листа, внесення відомостей про прийом, переведення, звільнення.
  • Порядок внесення змін, виправлень у трудову книжку
  • Вкладиш у трудову книжку. Публікат трудової книжки. Оформлення.
  • Електронна трудова книжка, порядок оформлення. Перехід до електронних трудових книг.
  • Вимоги до Пенсійного фонду України.
  • Формування, ведення особових справ.

 Мотивація персоналу, KPI:

Що таке мотивація – загальні відомості та закономірності у мотивації персоналу

  • Чому потрібно мотивувати персонал?
  • Процес демотивації співробітників та як йому протистояти
  • Співвідношення нематеріальної мотивації та матеріальних компенсацій
  • Сучасні тенденції у мотивуванні персоналу.

Чинники, що впливають на мотивацію співробітників

  • Які мотиви рухають людьми - види мотивів та їх використання у роботі
  • Мотивуючі фактори в організації  Герцберга та інші моделі мотивації
  • 12 факторів залученості персоналу до роботи за даними агентства Геллап
  • Використання мотивуючих факторів у ситуаціях учасників

Мотивація та гроші - матеріальна та нематеріальна мотивація

  • Коли нас мотивують гроші, а коли “добре слово”?
  • Чи можна повністю замінити одне другим і як знайти необхідне співвідношення матеріальної та нематеріальної мотивації?
  • Види матеріальних нефінансових винагород – 58 способів винагородити співробітника

Технологія мотивуючого виступу

  • Як переконати співробітника зробити додаткову роботу, дотримуватись стандартів підприємства, працювати в команді тощо.
  • Прийоми та техніки мотивуючого виступу
  • Навички переконання та впливу, необхідні керівнику
  • Управлінська гнучкість - вміння застосувати різні способи мотивації для різних ситуацій

Мотивація та зворотний зв'язок – мотивуюча оцінка діяльності співробітника

  • Що необхідно для того, щоб похвала надихала, а критика бралася до уваги
  • Як правильно формулювати зворотний зв'язок співробітнику
  • Правила ефективної критики
  • 105 способів похвалити співробітника та висловити йому свою вдячність 

Індивідуальні стратегії мотивації

  • Як знайти підхід до мотивації конкретного співробітника
  • Коли використати позитивну, а коли негативну мотивацію?
  • Кого необхідно хвалити, а на кого це діятиме дратівливо?
  • Кого мотивувати новими можливостями, а кого – збереженням статусу кво?
  • Як виявити особливості мотивації співробітника на етапі підбору та в процесі роботи?

Вимірювання досягнення цілей за допомогою ключових показників – KPI

  • Що таке - ключовий показник діяльності та яка його відмінність від звичайних показників?
  • Типи та різновиди ключових показників
  • Ключові показники результативності та ефективності
  • Критерії вибору ключових показників

Розробка корпоративних ключових показників – KPI(c) на основі стратегії компанії

  • Розробка KPI з персоналу, інформаційної системи та інших важливих ресурсів компанії
  • Розподіл відповідальності за досягнення корпоративних ключових показників

Каскадування корпоративних ключових показників на нижньому рівні управління. Розробка ключових показників структурних підрозділів та персоналу

  • Рівні запровадження ключових показників
  • Каскадування корпоративних ключових показників на нижні рівні управління
  • Функціональний аналіз роботи структурних підрозділів
  • Розробка ключових показників структурних підрозділів та посад
  • Планування цільових значень за ключовими показниками

Розробка системи мотивації на основі KPI

  • Визначення ваги KPI для посади
  • Вибір KPI для включення до системи мотивації посади
  • Визначення співвідношення постійної та змінної частини окладу посади
  • Визначення методів та формул розрахунку преміальної частини окладу посади залежно від виконання KPI
  • Індивідуальна та колективна мотивація

Управління виконанням KPI, підвищення ефективності роботи структурних підрозділів

  • Керування на основі системи KPI
  • Система звітності про виконання KPI структурних підрозділів та посад
  • Основні напрямки робіт з підвищення ефективності та виконання KPI структурних підрозділів та посад
  • Проектний підхід

 Рекрутинг (теорія і практика):

Підбір співробітників - ключовий напрямок діяльності служби управління персоналом. Створення служби рекрутингу

  • Сучасні технології набору та відбору персоналу. Попередній огляд
  • Розробка Положення «Про пошук, підбір та найм персоналу».
  • Опис бізнес-процес рекрутингу: регламентує весь ланцюжок дій рекрутера.
  • Твердження правила взаємодії з питань найму між департаментом управління персоналом та іншими підрозділами.
  • Складання власної схеми пошуку, підбору та найму персоналу.
  • Розробка «універсального»/«типового» бланку заявки на підбір персоналу.

Формулювання «профілю» посади

  • Адекватне формулювання вимог: критерії відбору, аналіз заявки на підбір, уточнення.
  • Упорядкування «профілю посади».

Сучасні інструменти сорсингу кандидатів як альтернатива джоб-бордам 

  • Нова професія у сфері підбору - сорсер . У чому суть та відмінність від рекрутера.
  • Логічні оператори пошуку інформації про кандидатів у мережі. Варіанти автоматизації пошуку, ресурси спрощення запитів.
  • Хантинг кандидатів у соцмережах за ключовими запитами. Алгоритм дій.
  • Прийоми парсингу кандидатів із відкритих профілів в інтернеті. Сервіси-помічники.

Практикум:

  • Скласти релевантний пошуковий запит для певних позицій.
  • Отримати список кандидатів на конкренту посаду із соцмереж, використовуючи інструменти хантінгу (за посадою, освітою, досвідом друзів).

Як скласти оголошення про вакансію, яка приверне увагу відповідних кандидатів. Закони психології, EQ та маркетингу

  • Опис вакансії в дусі робітних сайтів - моветон. Що означає скласти оголошення "зі світу кандидата".
  • Використовуємо неформальну мову, грайливість та гумор без перекосів: доречність та міра.
  • Вбудовуємо в оголошення лід -магніти, щоб отримати контакти потенційних претендентів, та перевірочні завдання.
  • Оформлення поста про вакансії для соцмережі: структура, стратегія, сервіси, завдяки яким заощадите час, а оголошення виглядатиме гідно.

Практикум:

  • Перекладаємо оголошення про вакансію, написану мовою протоколів та джоб сайтів, у текст «зі світу шукача».
  • Аналізуємо реальний опис вакансії, виявляємо та усуваємо помилки, що вказують на нестачу EQ та відлякують претендентів.

Де розмістити оголошення про вакансію: підбираємо ефективні канали залучення кандидатів

  • Кандидати – цільова аудиторія. Виходячи з цього, вибираємо канали, що забезпечують приплив потрібних претендентів. Приклади помилок.
  • Метод троянського коня та QR-коди, прапори та листування з клієнтами. Нестандартні засоби просування вакансії.
  • Коли можна не публікувати оголошення про вакансію: метод прямого захоплення, Crowdsourcing, акції для молоді.
  • Обійдемося без резюме. Як у такому разі оцінювати кандидатів, навіщо просити використовувати емоджі, перейти до Snapchat, записати відео.

Як підготуватися до проведення співбесіди

  • Як створити профіль «ідеального кандидата», використовуючи технологію кадрового профайлінгу
  • Що таке рекрутингова воронка і для чого вона потрібна
  • Як ефективно провести телефонне інтерв'ю з кандидатом: завдання, етапи, особливості проведення, аналіз інформації
  • Як розробити чек-лист для проведення співбесіди
  • Які особливості слід враховувати під час співбесіди: завдання, структура, правила проведення
  • Як визначити рівень розвитку навичок проведення співбесіди (ключова компетенція професіоналізму рекрутера)

Як вибрати оптимальний стиль, вид, тип співбесіди

  • Як вибрати оптимальний стиль проведення співбесіди: допит, соло, гра в хованки, випробування, партнерські переговори
  • Який оптимальний вид інтерв'ю для конкретної вакансії: індивідуальне, групове, панельне
  • Як можна комбінувати різні типи інтерв'ю: біографічне, за компетенціями, кейс-інтерв'ю, проектне інтерв'ю, стрес-інтерв'ю та ін.
  • Які види питань використовувати на співбесіді та що оцінювати за відповідями кандидатів
  • Як провести презентацію компанії та вакансії
  • Як провести інтерв'ю з компетенцій, використовуючи методику STAR та поведінкові індикатори

Які методики використати для оцінки кандидата

  • Для чого застосовуються проектні методики і що можна дізнатися за їх допомогою
  • Як оцінити достовірність інформації, що надається кандидатом (синдром Даннінга -Крюгера, «синдром самозванця»)
  • Як підготуватися та провести кейс-інтерв'ю
  • Як використовувати проектні питання на співбесіді
  • Як визначити параметри метапрограм: тип референції, процес-результат, роль у ділових відносинах, процедури-можливості, зміст-оточення
  • Як застосовувати методику "Просто бесіда"

Методи тестування, що часто використовуються:

  • Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттел .
  • Опитувальник Кейрсі .
  • Тест Г. Айзенка, адаптація А. Шмельова.
  • Діагностику мотивації досягнення А. Меграбяна .
  • Інтерперсональний діагноз Т. Лірі.
  • Психологічне тестування.
  • Аналіз результатів тестів.

Як провести ефективну співбесіду та прийняти правильне рішення про вибір кращого кандидата

  • Як підготуватися до проведення структурованого інтерв'ю
  • Як провести ефективне структуроване інтерв'ю
  • Як проаналізувати інформацію за результатами співбесіди
  • Як презентувати кандидата особі, яка приймає рішення

Нюанси оцінки кандидатів на співбесіді з урахуванням потреб бізнесу

  • Кандидати з якими компетенціями зараз затребувані бізнесом (з урахуванням криз та пандемії).
  • З'ясовуємо, чи має кандидат таку якість як полікомпетентність , чи здатний до багатозадачності.
  • По CV видно: претендент-летун або overqualified . Відразу відкладати резюме убік?
  • Судячи з резюме, кандидат — фахівець, але на співбесіді поводиться нетипово. Як зрозуміти, перед Вами – неформатний фахівець чи дилетант.

Практикум:

  • Продати вакансії грамотному і досвідченому претенденту на конкретну позицію.
  • Намітити способи нагадувати претенденту про компанію під час відбору (до прийому на роботу), посилювати в ньому бажання вийти на роботу, заздалегідь включити процес адаптації – пребординг .

Навички впевненої поведінки під час відбору

  • Особливості вибору торгового персоналу.
  • Як оцінити при співбесіді ініціативність та працездатність
  • Як оцінити амбітність та вміння підкорятися у претендента
  • Методи та технології проективного тестування претендентів.
  • Методи бесіди про претендента з роботодавцем, що його попередній. («Зустрічні» телефонні дзвінки).
  • Аргументація доцільності працевлаштування роботи в компанії.

 Навчання та розвиток персоналу:

Організація навчання персоналу.

  • Взаємозв'язок бізнес-процесу навчання з іншими напрямами управління персоналом.
  • Функціональні обов'язки менеджера з навчання. Посадова інструкція. Вимоги до кваліфікації менеджера з навчання.
  • Положення про навчання. Структура регламенту.
  • Алгоритм побудови системи навчання – схема процесу «Навчання персоналу».
  • Практикум: Побудова бізнес-процесу «Навчання» для компанії.

Організація та проведення заходів щодо навчання та розвитку персоналу (T&D)

Система навчання та розвитку персоналу:

  • цілі, види, вигоди та витрати на навчання персоналу,
  • специфіка навчання дорослих людей,
  • технологічні інновації в бізнес-навчанні, концепція активного навчання.

Основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:

  • аналіз та визначення потреби у навчанні груп персоналу відповідно до цілей організації,
  • розробка планів, методичних матеріалів, навчальних планів та програм, проектів локальних актів з навчання та розвитку персоналу,
  • вибір організаційної форми навчання (внутрішнє, зовнішнє),
  • аналіз ринку освітніх послуг та потреб організації у навчанні персоналу,
  • організація навчальних заходів.

Сучасні методи навчання:

  • тренінги,
  • ділові та рольові ігри,
  • крос-тренінг,
  • каскадне навчання,
  • система дистанційного навчання (e-learning, webinar, teleconference) та ін.

Оцінка ефективності заходів щодо навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):

  • реакція,
  • оцінка знань,
  • зміна поведінки,
  • результат.

 Практикум з навчання персоналу:

Курс "Welcome". Розробка програми адаптації персоналу: програма «Стажер» та Програма «Наставництво»

  • Основне навчання: вступне (адаптаційне), по продукту, продажу та робота з клієнтом, курс для наставників.
  • Схема відбору співробітників посаду провідного навчальних програм. Залучення керівників, експертів.
  • Діагностика потреб у навчанні різними методами - аналіз документів, анкетування, опитування, тестування, інтерв'ю з учасниками та керівником та ін.
  • Планування та оцінка ефективності навчання - 1-ий рік роботи співробітника.
  • Організація корпоративної бази знань: корпоративна книга з продажу, електронна мультимедійна бібліотека.

Планування та реалізація програм навчання та розвитку персоналу в компанії

  • Планування за цілями та завданнями; форм роботи; методів.
  • Методи навчання дорослих.
  • Технологія навчання дорослих.
  • Нові технології та формати навчання: дистанційне навчання, ігротехніки, бізнес-сніданки та ін.
  • Практикум: Упорядкування річного плану для різних категорій співробітників. Розробка заняття для дорослих.

Оцінка та підтримка результатів навчання співробітників

  • План та бюджет з навчання.
  • Методи оцінки ефективності навчання: моделювання компетенцій, оцінка компетенцій, оцінка ефективності, оцінка задоволеності.
  • KPI роботи системи навчання.
  • Причини неефективності навчальних програм.
  • Практикум: застосування моделі Кіркпатрика та RIO для оцінки результатів та ефективності навчання.

  Тайм-менеджмент:

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

 Військовий облік:

 

Порядок ведення військового обліку для підприємства

  • Основні положення та порядок ведення військового обліку на підприємстві.
  • Види військового обліку. Військовий облік жінок.
  • Види служби під час воєнного стану.
  • Обов'язки роботодавця щодо ведення військового обліку.
  • Вимоги до посади та порядок призначення відповідального за ведення військового обліку, назва посади.
  • Посадові обов'язки осіб, які ведуть військовий облік.
  • Оплата праці осіб, відповідальних за ведення воєнного обліку.

Ведення військового обліку на підприємстві

  • Як вести військовий облік для підприємства з нуля.
  • Документи, необхідні прийняття на роботу військовозобов'язаного.
  • Аудит військово-облікових документів працівників.
  • Вимоги ТЦК та СП: що необхідно виконати негайно, а чого робити не варто.
  • Документи роботодавця щодо ведення військового обліку та особливості їх складання
  • Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов'язаних та резервістів – порядок подання інформації.
  • Контроль за веденням військового обліку на підприємствах.
  • Документи роботодавця щодо ведення військового обліку та особливості їх складання.
  • Списки та відомості військовозобов'язаних: особливості заповнення.
  • Практика: Заповнення військового квитка як елемент воєнного обліку.

Документи, необхідні для взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки

Що необхідно виконувати відповідальному за військовий облік:

  • постійно
  • у п'ятиденний термін
  • у семиденний термін
  • щомісяця
  • не рідше одного разу на рік
  • щорічно до 1 грудня

Порядок бронювання військовозобов'язаних

  • Формування списку військовозобов'язаних, які пропонуються для бронювання.
  • Отримання документів про бронювання працівників та дії відповідальних осіб.
  • Перебронювання військовозобов'язаних працівників.
  • Звіт про кількість заброньованих працівників.
  • Бронювання: оформлення документів.

Правові основи служби працівника та обов'язки його роботодавця, якщо працівник:

  • доброволець територіальної оборони;
  • резервіст;
  • військовослужбовець ЗСУ: термінова служба, контракт, мобілізація.

Мобілізовані працівники: права та гарантії

  • Дії кадрової служби під час мобілізації працівників. Документальне оформлення
  • Права працівників за трудовим договором під час несення служби.
  • Нестандартні ситуації під час служби працівників (полон, невідомі зникнення, дезертирство)
  • Дії кадрової служби після закінчення служби військовозобов'язаними
  • Гарантії працівників після демобілізації
  • Права та гарантії працівників при взятті на військовий облік
  • Алгоритм дій кадровика у разі призову працівника під час мобілізації
  • Пакет документів та підстави для звільнення.
  • Алгоритм дій кадровика у разі призову працівника під час демобілізації
  • Строки збереження гарантій для працівника
  • Пакет документів та підстав для допуску до роботи.
  • Порядок оформлення працівника, спрямованого на альтернативну (невійськову) службу
  • Гарантії працівникам, які призвані на військову службу (розглядаються з урахуванням нового Закону України від 1 липня 2022 року № 2352-IX)
  • Особливості збереження середнього заробітку
  • Права на отримання відпусток за період несення служби
  • Додаткові права та гарантії трудових відносин.

Відповідальність

  • Відповідальність за порушення вимог ведення військового обліку
  • Відповідальність за порушення прав та гарантій працівників, які проходять військову службу

Документи

  • Документи та зразки заповнення документів:
  • Наказ про призначення відповідального за ведення військового обліку
  • Посадова інструкція відповідального за ведення військового обліку
  • Повідомлення про призначення, звільнення (звільнення) керівника та посадових осіб підприємств, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Правила військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Списки персонального військового обліку
  • Розписка про прийом на зберігання військово-облікового документа
  • Відомість оперативного обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Повідомлення про зміну облікових даних призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Список військовозобов'язаних, які пропонуються для бронювання на період мобілізації
  • Довідка про кількість військовозобов'язаних під час мобілізації та воєнний час
  • Звіт про чисельність військовозобов'язаних, заброньованих станом
  • Наказ про звільнення з роботи мобілізованих працівників
  • Наказ про допуск до роботи після завершення військової служби

Основи психології:

Введення у психологію:

  • Загальне поняття психології
  • Предмет вивчення психології
  • Методи психології
  • Наукова та практична психологія
  • Типи темпераментів Характер, цінності та установки.
  • Види психологічного на людей: переконання, навіювання, застосування маніпулятивних прийомів.
  • Створення довірчих відносин.

Управління конфліктами:

Вступ

  • Чому конфліктом слід керувати.
  • Можливі ресурси та втрати у конфлікті.
  • Конфлікти у житті учасників.

Що таке конфлікт

  • Структура конфлікту.
  • Типи конфліктів.
  • Причини конфліктів, теорема Томаса
  • Стадії розвитку конфлікту.

Конструктивні та деструктивні конфлікти

  • Від чого залежить результат конфлікту.
  • Чинники успіху у вирішенні конфліктів.
  • Норми та тактики спілкування, необхідні для конструктивного вирішення конфліктів.

Стратегії поведінки у конфлікті

  • Поступки.
  • Уникнення.
  • Компроміс.
  • Суперництво.
  • Співробітництво.
  • Тест «Хто ти у конфлікті».

Протидія жорстким технікам та тиску у конфлікті

  • Як взаємодіяти з партнером, який не готовий йти на поступки.
  • Протидія агресивності та тиску у конфлікті.
  • Передбачення, відхід у беземоційність , повернення відповідальності, метод проективної гри та ін.
  • Типи важких людей та взаємодія з ними.
  • 4 рівня складності виходу із конфлікту.
  • Що робити, якщо конфлікт "пробив" вашу оборону? (Практикум)

Запобігання конфліктам: техніки безконфліктного спілкування

  • Недостатня комунікативна компетентність як причина конфлікту.
  • Критика, відмова, нерозуміння як потенційно конфліктні ситуації.
  • Правила ефективної критики
  • Практика елегантної відмови: техніка бутерброду, техніка СПА, техніка ТАРС.
  • Використання технік активного слухання для запобігання конфліктам.
  • Мовні обороти, що провокують і запобігають конфлікту.

Ефективне посередництво у конфлікті

  • Процес посередництва конфлікту.
  • Що може зробити посередник?
  • Чинники успіху у вирішенні конфліктів третіх осіб.
  • Підхід виграти-виграти у вирішенні конфлікту.

Управління власним емоційним станом

  • Прийоми «заспокійливого» на інших.
  • Управління емоційним станом.
  • Методи захисту від агресії та негативу
  • Технології відновлення психоемоційної рівноваги.
  • Методи нормалізації стану у стресовій ситуації.
  • Методи швидкого включення в роботу та підтримання працездатності.
  • Управління емоційним станом у процесі комунікації.
  • Ефективні способи зняття афекту та негативних емоцій співрозмовника.
  • Алгоритм відповіді конструктивну критику.

 

 Оцінка та атестація персоналу

 

Сучасні методи оцінки персоналу

  • Історія питання та сучасні підходи до оцінки персоналу: SHL, система Томаса, АЦ, DiSC , кейс -тестинг , ін.
  • Цілі, принципи, види оцінки.
  • Аналіз посади: методи аналізу, переваги та недоліки.
  • Створення та опис моделей компетенцій, побудова профілю посади.
  • Технології та методи визначення професійних знань, умінь та компетенцій.
  • Технології та методи оцінки особистісних якостей та характеристик.
  • ПРАКТИКУМ: створення оцінного профілю співробітника на підставі моделі компетенцій (профілю компетенцій). 

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Технології та методи визначення та оцінки компетенцій:

  • поняття компетенцій,
  • види компетенцій,
  • рівні розвитку компетенцій,
  • поведінкові індикатори для оцінки компетенцій,
  • модель компетенцій,
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника.

Практична робота.

  • Формулювання завдань оцінки персоналу
  • Визначення видів оцінки персоналу
  • Перелік інструментів оцінки працівників
  • Побудова моделі цілепокладання для оцінки персоналу
  • Формулювання цілей за SMART-методикою
  • Виділення категорій персоналу щодо оцінки
  • Визначення показників та критеріїв оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання структури корпоративної моделі компетенцій
  • Розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника

Застосування методів проведення оцінки персоналу, аналіз результатів оцінки, підготовка рекомендацій керівництву та персоналу
Вибір методів оцінки проведення персоналу:

  • атестація персоналу, порядок та технологія проведення атестації відповідно до законодавства України,
  • управління з цілей (MBO), оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях,
  • управління результативністю (РМ), використання KPI (КПЕ) в оцінці персоналу,
  • «Кругова методика» («360 градусів») для оцінки компетенцій

Центр оцінки спеціалістів (ассесмент -центр - АC).

Систематизація, узагальнення та аналіз результатів оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця,
  • крива нормального розподілу Гауса,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації.

Організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу, підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки. 
Найбільш поширені помилки та труднощі у впровадженні процедури оцінки персоналу.

Практична робота

  • Вибір оптимального методу оцінки персоналу з урахуванням цілей організації
  • Складання індивідуального плану для оцінки працівника
  • Розрахунок середньозваженого балу (методика 360 градусів)
  • Розробка оцінної/атестаційної матриці
  • Підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки
  • Розробка рекомендацій щодо найбільш поширених помилок та труднощів у впровадженні процедури оцінки персоналу

Розробка системи оцінки персоналу компанії

  • Організація та проведення оцінки персоналу
  • Оцінка компетенцій методом 360 градусів
  • МВО (управління за цілями) - періодична оцінка діяльності
  • PM (управління результативністю) - поточна оцінка ефективності роботи
  • Тестування
  • Автоматизація процедури оцінки персоналу компанії

Особливості розробки оцінних заходів у компанії

Практикум "Оцінка співробітника":

  • Розробка та проведення оціночних кейсів.
  • Розробка та проведення оцінного інтерв'ю.
  • Розробка та проведення оцінки керівників (Центр оцінки – асесмент центр): професійні, особистісно-ділові, управлінські компетенції.

Оцінка групи:

  • Розробка та проведення оцінки мотивації, лояльності, задоволеності.
  • Розробка та проведення оцінки ефективності відділів, груп.

Правила проведення та впровадження оцінки в компанії

  • Вимоги до складу та кваліфікації оцінювачів та експертів, переваги та недоліки.
  • Причини опору персоналу оцінки та способи його подолання.
  • Основні помилки при проведенні оцінки персоналу, їх причини та способи подолання.
  • Адміністративні та управлінські рішення за підсумками оцінки.
  • ПРАКТИКУМ: Надання зворотний зв'язок за підсумками оціночних заходів.
     

 1С: Зарплата та управління персоналом:

Початкове заповнення інформаційної бази. Налаштування параметрів обліку

  • Заповнення класифікаторів та довідників
  • Введення відомостей про організацію, підрозділи
  • Виробничий календар
  • Стандартні графіки роботи, змінні графіки роботи
  • Штатний розклад

Регламентований кадровий облік організації

  • Відомості про працівників організації
  • Прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення
  • Графік відпусток організації, чергова щорічна відпустка
  • Залишки відпусток
  • Навчальна відпустка
  • Відпустка по догляду за дитиною
  • Звіт по відпустках

Регламентований кадровий облік організації

  • Договори на виконання робіт
  • Відрядження
  • Відсутність на роботі, повернення на роботу
  • Заплановані кадрові перестановки
  • Табель обліку робочого часу за формою П-5.

Кадрові звіти. Військовий облік. Регламентовані звіти

  • Налаштування та формування кадрових звітів
  • Створення нових варіантів звітів
  • Військовий облік
  • Регламентовані звіти. Повідомлення про прийом працівника на роботу.
  • Звіт про вакансії.

Планування потреб у персоналі. Забезпечення бізнесу кадрами

  • Створення управлінської структури підприємства.
  • Кадровий план, створення, зміна, затвердження. Аналіз кадрового плану.
  • Реєстрація вакансій Механізм "Набір персоналу". Робота із кандидатами.
  • Врахування ефективності залучення персоналу. Звіт з вакансій.
  • Прийом працювати кандидатів. Оцінка випробувального терміну.

Документи управлінського кадрового обліку. Планування зайнятості

  • Прийом на роботу, звільнення, кадрове переміщення у компанії
  • Зайнятість персоналу, планування зайнятості, оцінка зайнятості
  • Планування відпусток, механізм затвердження відпусток, Реєстрація відпусток. Звіти з відпусток в управлінському обліку.
  • Планування заходів компанії, оцінка участі персоналу у заходах

Управління компетенціями та атестаціями. Навчання працівників

  • Введення інформації щодо курсів навчання.
  • Планування навчання. Проходження курсів навчання
  • Компетенція працівників, шкали оцінки компетенції. Оцінка компетенції працівників, які пройшли навчання
  • Посадові компетенції.
  • Механізм "Атестації співробітників". Реєстрація атестаційних листів. Аналіз результатів атестації працівників.

Управління фінансовою мотивацією персоналу та планування витрат

  • Фінансова мотивація персоналу.
  • Показники схеми мотивації. Введення нових управлінських нарахувань. Розробка тимчасових схем фінансової мотивації персоналу.
  • Аналіз схеми мотивації. Затвердження та застосування нових схем мотивації.
  • Планування витрат. Сценарії планування. Порівняльний аналіз витрат за персонал.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-05-07
вівторок
2024-05-09
четвер
2024-05-17
п'ятниця
2024-05-23
четвер
2024-05-31
п'ятниця
2024-06-13
четвер
2024-06-27
четвер
2024-07-11
четвер
2024-07-25
четвер
2024-08-08
четвер
2024-08-22
четвер
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-05-07
вівторок
2024-05-09
четвер
2024-05-11
субота
2024-05-16
четвер
2024-05-21
вівторок
2024-05-30
четвер
2024-06-06
четвер
2024-06-20
четвер
2024-07-04
четвер
2024-07-18
четвер
2024-08-01
четвер
2024-08-15
четвер
2024-08-29
четвер
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-05-22
середа

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa , Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Нагору