Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Event курсиEvent менеджерочно в Києві або онлайн |
52 ак години (13 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи. Час навчання у групі (на вибір):
|
Вартість начвання:очного (офлайн/онлайн) навчання для фіз осіб:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
|
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:В програму входять наступні дисципліни: Просування event-послуг:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Введення в event - менеджмент
Створення концепції заходу
Логістика заходу. Складання плану робіт на прикладах реальних проектів
Підрядники та вибір місця проведення заходу на прикладах реальних проектів
Робота з артистами
Проектна команда, персонал. Проблеми при організації заходів
Фінансове управління заходами - бюджетування
Заходи для преси на прикладі кейсів із реальними проектами
Маркетингові заходи (запуски нової продукції, презентації тощо) на прикладах реальних проектів
Приватні івент-заходи
Специфіка роботи із приватними клієнтами.
Корпоративні заходи на прикладах реальних проектів (корпоративні події, свята, виїзні конференції, партнерські заходи)
Бізнес-заходи
Весільні заходи
Дитячі свята
|
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
|
Введення у рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
Поняття «соціальні медіа», історія виникнення
Основи маркетингу у соціальних мережах
KPI
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO у соціальних мережах
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
SMO: Інтеграція сайту та SMM
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|