Школа бізнесу - Курсы рекрутинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Рекрутер


Курси рекрутингу

Рекрутер

очно в Києві або онлайн

Курси рекрутингу – це професійні курси для початківців. Навчання рекрутерів проводиться практикуючими директорами з персоналу, рекрутерами. Програма навчання складається з теоретичних та практичних занять, вся теорія та підручники надаються додатково в особистому кабінеті слухача. Курси з підбору персоналу проводяться очно чи онлайн (трансляції ZOOM).

32 ак години (8 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 3 тижнів до 1 місяця. 3 рази в тиждень.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 4160 грн. (оплата за весь курс).
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Рекрутер складається з:

  • 10% слухачів, які працюють менеджерами відділів і бажають навчитися підбирати співробітників у свої відділи собі в підпорядкування,
  • 80% слухачів, які бажають навчитися підбирати персонал організації та згодом працювати рекрутером (менеджером з підбору персоналу),
  • 10% керівників підприємств, які хочуть навчитися підбирати персонал для своєї організації.

 

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • Розробляти профіль посади та необхідні документи (бланки заявок на підбір персоналу, анкети, посадові інструкції та ін.)
  • Аналізувати ринок праці, оптимально вибирати та використовувати канали залучення персоналу
  • Розуміти структури ділової розмови
  • Створювати грамотний алгоритм телефонного інтерв'ю
  • Вибирати та комбінувати різні стилі та види співбесіди
  • Розробляти та проводити первинне інтерв'ю
  • Вибирати та використовувати універсальні методи первинної оцінки кандидата, прийомів оцінки ділових якостей кандидата
  • Аналізувати інформацію щодо результатів співбесіди
  • Представляти кандидата особі, яка приймає рішення
  • Оцінювати ефективність підбору персоналу

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

 Кадрова робота: оформлення трудових відносин

Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби 

  • Завдання, структура кадрової служби.
  • Документи, що регламентують діяльність служби кадрів.
  • Основні функції; визначення потреби у персоналі.
  • Положення про структурний підрозділ – порядок розробки, погодження, затвердження. Порядок внесення змін.
  • Регламентуючі, розпорядчі, довідково-інформаційні документи.

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) 

  • Положення: загальні цілі та завдання підрозділу.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові інструкції: вилучення, іноді дещо деталізованіше, з документів перших двох різновидів.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Правила внутрішнього трудового розпорядку: розробка, узгодження, затверждення на курсах рекрутингу

  • Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку згідно статті 21 КЗпП, узгодження з коллективом.
  • Повинні містити інформацію:
    • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
    • права та обов'язки роботодавця;
    • права та обов'язки працівників;
    • режим роботи;
    • порядок заохочення до роботи;
    • звільнення співробітників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

 Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів 

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору 

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення

Трудова книжка

  • Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладок у них – П-10. Інструкція №58.
  • Електронна трудова книжка.

 

 Оцінка та атестація персоналу:

Сучасні методи оцінки персоналу

  • Історія питання та сучасні підходи до оцінки персоналу: SHL, система Томаса, АЦ, DiSC , кейс -тестинг , ін.
  • Цілі, принципи, види оцінки.
  • Аналіз посади: методи аналізу, переваги та недоліки.
  • Створення та опис моделей компетенцій, побудова профілю посади.
  • Технології та методи визначення професійних знань, умінь та компетенцій.
  • Технології та методи оцінки особистісних якостей та характеристик.
  • ПРАКТИКУМ: створення оцінного профілю співробітника на підставі моделі компетенцій (профілю компетенцій). 

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Технології та методи визначення та оцінки компетенцій:

  • поняття компетенцій,
  • види компетенцій,
  • рівні розвитку компетенцій,
  • поведінкові індикатори для оцінки компетенцій,
  • модель компетенцій,
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника.

Практична робота.

  • Формулювання завдань оцінки персоналу
  • Визначення видів оцінки персоналу
  • Перелік інструментів оцінки працівників
  • Побудова моделі цілепокладання для оцінки персоналу
  • Формулювання цілей за SMART-методикою
  • Виділення категорій персоналу щодо оцінки
  • Визначення показників та критеріїв оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання структури корпоративної моделі компетенцій
  • Розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника

Застосування методів проведення оцінки персоналу, аналіз результатів оцінки, підготовка рекомендацій керівництву та персоналу
Вибір методів оцінки проведення персоналу:

  • атестація персоналу, порядок та технологія проведення атестації відповідно до законодавства України,
  • управління з цілей (MBO), оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях,
  • управління результативністю (РМ), використання KPI (КПЕ) в оцінці персоналу,
  • «Кругова методика» («360 градусів») для оцінки компетенцій

Центр оцінки спеціалістів (ассесмент -центр - АC).

Систематизація, узагальнення та аналіз результатів оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця,
  • крива нормального розподілу Гауса,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації.

Організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу, підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки. 
Найбільш поширені помилки та труднощі у впровадженні процедури оцінки персоналу.

Практична робота

  • Вибір оптимального методу оцінки персоналу з урахуванням цілей організації
  • Складання індивідуального плану для оцінки працівника
  • Розрахунок середньозваженого балу (методика 360 градусів)
  • Розробка оцінної/атестаційної матриці
  • Підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки
  • Розробка рекомендацій щодо найбільш поширених помилок та труднощів у впровадженні процедури оцінки персоналу

Розробка системи оцінки персоналу компанії

  • Організація та проведення оцінки персоналу
  • Оцінка компетенцій методом 360 градусів
  • МВО (управління за цілями) - періодична оцінка діяльності
  • PM (управління результативністю) - поточна оцінка ефективності роботи
  • Тестування
  • Автоматизація процедури оцінки персоналу компанії

Особливості розробки оцінних заходів у компанії

Практикум "Оцінка співробітника":

  • Розробка та проведення оціночних кейсів.
  • Розробка та проведення оцінного інтерв'ю.
  • Розробка та проведення оцінки керівників (Центр оцінки – асесмент центр): професійні, особистісно-ділові, управлінські компетенції.

Оцінка групи:

  • Розробка та проведення оцінки мотивації, лояльності, задоволеності.
  • Розробка та проведення оцінки ефективності відділів, груп.

Правила проведення та впровадження оцінки в компанії

  • Вимоги до складу та кваліфікації оцінювачів та експертів, переваги та недоліки.
  • Причини опору персоналу оцінки та способи його подолання.
  • Основні помилки при проведенні оцінки персоналу, їх причини та способи подолання.
  • Адміністративні та управлінські рішення за підсумками оцінки.
  • ПРАКТИКУМ: Надання зворотний зв'язок за підсумками оціночних заходів.
     

 Рекрутинг (теорія та практика):

Підбір співробітників - ключовий напрямок діяльності служби управління персоналом. Створення служби рекрутингу

  • Сучасні технології набору та відбору персоналу. Попередній огляд
  • Розробка Положення «Про пошук, підбір та найм персоналу».
  • Опис бізнес-процес рекрутингу: регламентує весь ланцюжок дій рекрутера.
  • Твердження правила взаємодії з питань найму між департаментом управління персоналом та іншими підрозділами.
  • Складання власної схеми пошуку, підбору та найму персоналу.
  • Розробка «універсального»/«типового» бланку заявки на підбір персоналу.

Формулювання «профілю» посади

  • Адекватне формулювання вимог: критерії відбору, аналіз заявки на підбір, уточнення.
  • Упорядкування «профілю посади».

Сучасні інструменти сорсингу кандидатів як альтернатива джоб-бордам 

  • Нова професія у сфері підбору - сорсер . У чому суть та відмінність від рекрутера.
  • Логічні оператори пошуку інформації про кандидатів у мережі. Варіанти автоматизації пошуку, ресурси спрощення запитів.
  • Хантинг кандидатів у соцмережах за ключовими запитами. Алгоритм дій.
  • Прийоми парсингу кандидатів із відкритих профілів в інтернеті. Сервіси-помічники.

Практикум:

  • Скласти релевантний пошуковий запит для певних позицій.
  • Отримати список кандидатів на конкренту посаду із соцмереж, використовуючи інструменти хантінгу (за посадою, освітою, досвідом друзів).

Як скласти оголошення про вакансію, яка приверне увагу відповідних кандидатів. Закони психології, EQ та маркетингу

  • Опис вакансії в дусі робітних сайтів - моветон. Що означає скласти оголошення "зі світу кандидата".
  • Використовуємо неформальну мову, грайливість та гумор без перекосів: доречність та міра.
  • Вбудовуємо в оголошення лід -магніти, щоб отримати контакти потенційних претендентів, та перевірочні завдання.
  • Оформлення поста про вакансії для соцмережі: структура, стратегія, сервіси, завдяки яким заощадите час, а оголошення виглядатиме гідно.

Практикум:

  • Перекладаємо оголошення про вакансію, написану мовою протоколів та джоб сайтів, у текст «зі світу шукача».
  • Аналізуємо реальний опис вакансії, виявляємо та усуваємо помилки, що вказують на нестачу EQ та відлякують претендентів.

Де розмістити оголошення про вакансію: підбираємо ефективні канали залучення кандидатів

  • Кандидати – цільова аудиторія. Виходячи з цього, вибираємо канали, що забезпечують приплив потрібних претендентів. Приклади помилок.
  • Метод троянського коня та QR-коди, прапори та листування з клієнтами. Нестандартні засоби просування вакансії.
  • Коли можна не публікувати оголошення про вакансію: метод прямого захоплення, Crowdsourcing, акції для молоді.
  • Обійдемося без резюме. Як у такому разі оцінювати кандидатів, навіщо просити використовувати емоджі, перейти до Snapchat, записати відео.

Як підготуватися до проведення співбесіди

  • Як створити профіль «ідеального кандидата», використовуючи технологію кадрового профайлінгу
  • Що таке рекрутингова воронка і для чого вона потрібна
  • Як ефективно провести телефонне інтерв'ю з кандидатом: завдання, етапи, особливості проведення, аналіз інформації
  • Як розробити чек-лист для проведення співбесіди
  • Які особливості слід враховувати під час співбесіди: завдання, структура, правила проведення
  • Як визначити рівень розвитку навичок проведення співбесіди (ключова компетенція професіоналізму рекрутера)

Як вибрати оптимальний стиль, вид, тип співбесіди

  • Як вибрати оптимальний стиль проведення співбесіди: допит, соло, гра в хованки, випробування, партнерські переговори
  • Який оптимальний вид інтерв'ю для конкретної вакансії: індивідуальне, групове, панельне
  • Як можна комбінувати різні типи інтерв'ю: біографічне, за компетенціями, кейс-інтерв'ю, проектне інтерв'ю, стрес-інтерв'ю та ін.
  • Які види питань використовувати на співбесіді та що оцінювати за відповідями кандидатів
  • Як провести презентацію компанії та вакансії
  • Як провести інтерв'ю з компетенцій, використовуючи методику STAR та поведінкові індикатори

Які методики використати для оцінки кандидата

  • Для чого застосовуються проектні методики і що можна дізнатися за їх допомогою
  • Як оцінити достовірність інформації, що надається кандидатом (синдром Даннінга -Крюгера, «синдром самозванця»)
  • Як підготуватися та провести кейс-інтерв'ю
  • Як використовувати проектні питання на співбесіді
  • Як визначити параметри метапрограм: тип референції, процес-результат, роль у ділових відносинах, процедури-можливості, зміст-оточення
  • Як застосовувати методику "Просто бесіда"

Методи тестування, що часто використовуються:

  • Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттел .
  • Опитувальник Кейрсі .
  • Тест Г. Айзенка, адаптація А. Шмельова.
  • Діагностику мотивації досягнення А. Меграбяна .
  • Інтерперсональний діагноз Т. Лірі.
  • Психологічне тестування.
  • Аналіз результатів тестів.

Як провести ефективну співбесіду та прийняти правильне рішення про вибір кращого кандидата

  • Як підготуватися до проведення структурованого інтерв'ю
  • Як провести ефективне структуроване інтерв'ю
  • Як проаналізувати інформацію за результатами співбесіди
  • Як презентувати кандидата особі, яка приймає рішення

Нюанси оцінки кандидатів на співбесіді з урахуванням потреб бізнесу

  • Кандидати з якими компетенціями зараз затребувані бізнесом (з урахуванням криз та пандемії).
  • З'ясовуємо, чи має кандидат таку якість як полікомпетентність , чи здатний до багатозадачності.
  • По CV видно: претендент-летун або overqualified . Відразу відкладати резюме убік?
  • Судячи з резюме, кандидат — фахівець, але на співбесіді поводиться нетипово. Як зрозуміти, перед Вами – неформатний фахівець чи дилетант.

Практикум:

  • Продати вакансії грамотному і досвідченому претенденту на конкретну позицію.
  • Намітити способи нагадувати претенденту про компанію під час відбору (до прийому на роботу), посилювати в ньому бажання вийти на роботу, заздалегідь включити процес адаптації – пребординг .

Навички впевненої поведінки під час відбору

  • Особливості вибору торгового персоналу.
  • Як оцінити при співбесіді ініціативність та працездатність
  • Як оцінити амбітність та вміння підкорятися у претендента
  • Методи та технології проективного тестування претендентів.
  • Методи бесіди про претендента з роботодавцем, що його попередній. («Зустрічні» телефонні дзвінки).
  • Аргументація доцільності працевлаштування роботи в компанії.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Основи психології:

Введення в психологію

  • Типи людських темпераментів.
  • Види психологічного на людей.
  • Переконання як вид психологічного впливу.
  • Навіювання як різновид психологічного впливу.
  • Психологія застосування маніпулятивних прийомів навіювання.
  • Мистецтво компліменту у діловому спілкуванні.
  • Мистецтво ставити запитання.
  • Психологія проникливості ділової людини.
  • Психологія створення довірчих стосунків.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору