Школа бізнесу - Курсы брендинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси Бренд менеджер


Курси Брендінга

Бренд-менеджер курси

очно в Києві або онлайн

56 ак годин (14 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 місяця.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Бренд менеджер 56 ак годин:

  • 7 560 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 4000 грн),
  • 6 804 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 756 грн).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Бренд менеджер + SMM 64 ак години:

  • 8 640 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 6480 грн),
  • 7 776 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 864 грн).
Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсу Бренд-менеджер складається з:

  • освоїти брендинг та працювати бренд-менеджером в українських компаніях.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Вибирати стратегію брендингу залежно від цілей та завдань підприємства на ринку
  • Проводити поточний аудит бренду - збирати та аналізувати інформацію, необхідну для аналізу поточного положення бренду на ринку
  • Працювати з інструментами аутсорсингу – рекламними, дослідницькими та ін.
  • Складати бюджет бренду, оптимізувати витрати на брендинг
  • Планувати та здійснювати повний комплекс дій, спрямованих на розробку бренду, а також на менеджмент бренду

Ви будете знати:

  • Що таке «бренд» і які атрибути він повинен мати
  • Інструментарій створення та просування товарів та послуг
  • Як використовувати різні канали для просування бренду
  • Основи розрахунку бюджетної та рекламної ефективності
  • Методи оцінки стану бренду

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Брендінг:

Бренд та брендинг

  • Що таке бренд – Основні визначення бренду та брендингу. Ролі бренду для споживачів та власників бренду.
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження. Відмінності бренду від товару та товарного знаку.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо. 

Образ бренду

  • Що таке бренд?
  • Що таке капітал бренду: Проінформованість про бренд. Якість бренду, що сприймається. Лояльність до бренду. Асоціація з брендом.
  • Створення потужних брендів: чому це складно.
  • Практичний кейс: створення бренду Saturn компанії General Motors.

Ідентичність бренду

  • Історія компанії Virgin Atlantic Airlines. Визначення та пастки ідентичності бренду. Модель планування ідентичності бренду.
  • Чотири аспекти ідентичності: бренд як товар. Бренд як організація. Бренд як «особистість». Бренд як символ.
  • Пропозиція цінності бренду. Забезпечення довіри.
  • Підсумок: встановлення взаємовідносин між брендом та споживачами. Робота з множинними ідентичностями бренду.

Асоціації з організацією

  • Історія бренду The Body Shop. Бренд як організація.
  • Асоціації з організацією і як вони працюють.

Індивідуальність бренду

  • Історія бренду Harley Davidson.
  • Вимірювання індивідуальності бренду.
  • Як створюється індивідуальність бренду.
  • Модель задоволення потреб у самовираженні. Модель взаємин «бренд-клієнт».
  • Модель надання функціональних вигод. Індивідуальність бренду та образ користувача.
  • Індивідуальність бренду як підтримки конкурентної переваги.

Реалізація та ідентичність бренду

  • Позиція бренду – Як досягти визначних результатів у позиціонуванні бренду. Трекінг та стратегічний аналіз брендів.
  • Сила ідентичності та позиції бренду. Стратегії розвитку бренду у часі. Історія бренду Smirnoff.
  • Навіщо потрібно змінювати ідентичність, позицію чи реалізацію бренду? Використання принципу сталості у часі.
  • Пошук джерел молодості для бренду.

Архітектура бренду

  • Історія бренду Marriott.
  • Що таке архітектура брендів? Схеми взаємин брендів. Роль спонукаючого бренду.
  • Роль підтримуючого бренду. Стратегічні бренди.
  • Ролі суббрендів.
  • Брендінг вигод.
  • «Срібні кулі»
  • Скільки брендів включатимуть у марочний портфель.

Створення бренду – реклама не найголовніше

  • Уроки створення брендів Adidas та Nike. Роль спонсорства.
  • Роль Інтернету.
  • Створення брендів за рамками реклами та ЗМІ. Що таке брендбук?
  • Структура брендбуку – практичні кейси.

Вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками

  • Для чого проводять вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками. Оцінка активів бренду за методом Young & Rubicam
  • Система Equi Trend компанії Total Research.
  • "Десятка" показників капіталу бренду.

Організація процесу створення бренду

  • Відповідальність та обов'язки співробітників компанії, що займаються створенням брендів.

 Маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Типи маркетингових досліджень у школі брендингу

  • Роль маркетингових досліджень, у управлінні маркетингом.
  • Типи маркетингових досліджень. Відмінність якісних та кількісних методів.
  • Бюджет дослідження.
  • Вибір способу досліджень.

Якісні дослідження на курсах бренд менеджер

  • Спостереження. Глибинні інтерв'ю.
  • Фокус-група. Вимоги до гайду фокус-групи. Рекрутмент. Модерування.
  • Спеціальна техніка.
  • Вимоги до звіту з фокус-груп.

Кількісні дослідження у школі брендингу

  • Етапи проведення дослідження. Види опитувань. Анкета. Різні види питань. Надійність вимірів.
  • Пілотаж. Вибірка. Об'єм вибірки. Помилки вибірки. Організація збору даних. Вимоги до проведення поля. Помилки збирання даних.
  • Контролює якість збору даних.
  • Аналіз даних.
  • Вимоги до звіту про проведене дослідження

Області застосування маркетингових досліджень на курсах брендингу

  • Дослідження ринкового середовища.
  • Синдикативні дослідження. Вивчення споживчої поведінки.
  • Метод «таємний покупець»,
  • Тестування реклами Вимірювання ефективності рекламної кампанії.
  • Упорядкування технічного завдання для проведення дослідження.
  • Лідери з проведення маркетингових досліджень на ринку України

 Практичний брендінг:

Функції бренд-менеджера в управлінні розвитком марки (оглядово)

Будуємо фундамент: розробка стратегічної платформи бренду

  • А чи потрібний вам бренд? Чотирьохосьове картографування марочного простору. Яка марка вам потрібна?
  • Ключові особливості брендингу та брендбілдингу на ринках В2В та В2С.
  • Багаторівнева сутність бренду (операційні кола бренду).
  • Основні етапи брендбілдингу (схема та короткий огляд етапів).
  • Які етапи брендбілдінгу можна здійснити самостійно?
  • Ключові складові стратегічної платформи бренду. Етапи розроблення стратегічної платформи бренду.
  • Маркетингове обґрунтування розробки нової марки: яку інформацію необхідно мати та де її отримати (короткий екскурс у маркетингові дослідження).
  • Сутність та етапи ситуаційного аналізу.
  • Практикум: ситуаційний аналіз.

Сегментація споживачів у брендингу: основні засади та підходи. Пошук сегментів ринку із незадоволеним попитом.

  • Психографічний підхід у сегментації: сутність, призначення, процедура.
  • Навіщо та як вивчати мотиви купівельної поведінки споживача? Мотиваційна структура сучасного споживача.
  • Інсайти – приховані мотиви купівельної поведінки. Розкопка інсайтів: що вона дає?
  • Гендер та брендинг: особливості поведінки споживачів-чоловіків та споживачів-жінок, планування брендів, орієнтованих на чоловіків та жінок.
  • Що таке «профіль» та «піраміда» цільового споживача? Як вони будуються?
  • Практикум: розробка "піраміди споживача" марки.

Зводимо стіни: основні рішення щодо концепції марки

  • Навіщо бренду місія?
  • Що таке "ключові цінності" бренду?
  • Розробка стратегії позиціонування марки: сутність, зміст, етапи.
  • Об'ємне позиціонування бренду (3D- та 4D-позиціонування).
  • Технологія позиціонування по Д.Трауту : покроковий алгоритм.
  • Карта сприйняття брендів як основа ухвалення рішень.
  • Ключові соціально-психологічні тренди, що експлуатуються у стратегіях позиціонування марок – екологія, індивідуалізм, високі технології, сексуальність, «національна ідея» та ін.
  • Чи потрібна бренду унікальна торгова пропозиція? Яка властивість марки та марочного продукту може вважатися УТП?
  • Справжні та хибні УТП. Огляд життєвих прикладів.
  • Що робити, якщо марка не може бути недорогою? Як у разі створюється УТП: альтернативні підходи. Як пояснити споживачеві найвищу ціну? Огляд життєвих прикладів.
  • Формування нових потреб – чи це можливе? Методи пошуку нових потреб. Модель розвитку товару (бренду) по Норіякі Кано.
  • Що таке «особистість» бренду та як вона формується? Складові особи бренду.
  • Особистість бренду та стратегія кобрендингу : актуальні приклади.

Практикум:

  • розробка стратегії позиціонування марки на кризовому ринку
  • пошук нових напрямків удосконалення марки за методикою Норіякі Кано.

Облаштовуємо та прикрашаємо: розробка візуального дизайну марки

  • Автентичність бренду: сутність та призначення. Як розробляється автентичність бренду? Що таке "стилістика" бренду?
  • Основні рішення, що приймаються щодо зовнішньої атрибутики та стилістики бренду.
  • Етапи та правила неймінгу . Види неймінгу . Фоносемантичний аналіз та методи тестування нейма (марочного імені). Типові помилки неймінгу .
  • Практикум: неймінг та пошук ідей для концепції автентичності (візуального дизайну) марки.

Інтегровані маркетингові комунікації бренду

  • Сутність концепції ІМК (інтегрованих маркетингових комунікацій).
  • Комунікаційна платформа бренду.
  • Креативна платформа бренду.
  • Класифікація каналів та способів комунікацій бренду з контактними аудиторіями. Огляд традиційних та нових інструментів ATL та BTL.
  • Сучасні малобюджетні інструменти просування (альтернативний маркетинг): партизанський, вірусний маркетинг, маркетинг спілкування, SMM та блогінг , провокативний, подійний маркетинг та ін.
  • Практикум: розробка концепції комунікаційної стратегії бренду.

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 Медіапланування і бюджетування:

 

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Управління трейд-маркетингом (ТМ).

  • Природа торгового маркетингу, об'єкти ТМ, основні "гравці" ТМ.
  • Принципи постановки цілей та завдань у ТМ.
  • Планування та реалізація ТМ-проектів.
  • Основні етапи планування.
  • Економіка. Оцінка ефективності.
  • Організація внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів у ТМ.

Стимулювання збуту (Trade Promotion) у торгових каналах.

  • Інструменти стимулювання збуту.
  • Класифікація та вибір торгових каналів для впливу.
  • Етапи планування програм стимулювання збуту.
  • Аналіз клієнтської бази.
  • Ефективний розподіл ресурсів між торговими каналами.
  • Механізми реалізації програм стимулювання.
  • Критерії та оцінка ефективності програм стимулювання збуту.

Стратегія каналів

  • Алгоритм створення системи керування каналами збуту.
  • Порівняння каналів споживчого ринку: дистриб'ютор, оптовик, роздріб, horeca.
  • Особливості роботи з кожним каналом. Ризики
  • Ключові показники ефективності (KPI) по роботі з кожним з каналів: кількісна та якісна дистрибуція, частка в об'ємі/прайсі, частка полиці, покриття, кількість SKU, активна клієнтська база

Трейд-маркетингові заходи у каналах збуту

  • Вибір програми залежно від стадії існування товару: вихід ринку, проникнення ринку, захоплення ринку.
  • Вибір способу просування залежно від каналу: бонуси, програми лояльності та мотиваційні програми, дегустації, спонсорство, event.
  • Види знижок. Торгівельні конкурси.
  • Структура процесу ТМ активності. Smart цілі по акції.
  • Етапи планування, реалізації, контролю та оцінки ТМ-ої активності.
  • Основні помилки при плануванні та проведенні ТМ-ої активності.

Трейд-маркетингові заходи у точках продажу

  • POSM - визначення, види, приклади: від "воблерів" до "джумбі".
  • Помилки під час виготовлення POSM.
  • Мерчандайзинг - основні правила ефективного мерчандайзингу. Види викладок. Поняття «мертвої зони» та «золотої полиці».
  • Програми для кінцевого споживача

Фінансові показники та аналіз ефективності

  • Області використання, рекомендації щодо складання бюджету.
  • Принципи формування бюджету просування.
  • Оцінка ефективності ТМ-ої програми. Розрахунок OI (повернення на інвестиції).

Взаємодія між відділами

  • Трейд-маркетинг, маркетинг та відділ продажу: хто «під ким» має бути
  • Стратегії компанії та розподіл завдань.

Побудова системи трейд-маркетингу на підприємстві

  • Алгоритм роботи від вибору функцій трейд-маркетолога до готових бланків бюджету трейд-маркетингових програм.
  • Загальна структура ATL, BTL, TTL-інструментів. Рекомендації щодо BTL.

 PR:

«PR»- діяльність фірми з формування необхідної громадської думки

  • Що таке PR і чим він відрізняється від прямої реклами?
  • Система сформованих поглядів розуміння суті PR.
  • PR як різновид іміджевої політики фірми.
  • Місце PR у системі взаємовідносин фірми у рамках маркетингового макросередовища.
  • Основні складові комплексу PR-заходів.
  • Основні завдання служби PR фірми.
  • Специфіка діяльності менеджера із здійснення основних PR-заходів.
  • Специфіка PR роботи: B2B та B2C, велика корпорація та маленький стартап
  • Моніторинг та ефективність PR кампаній
  • KPI у сфері PR

Комунікації

  • Комунікаційна платформа: цілі, завдання, стимули та бар'єри, цільові аудиторії, конкурентні переваги, інформаційні посилання, позиціонування
  • Прес-пакет: профайл, інформаційна довідка, цифри та факти, біографії спікерів, дані ринку
  • Підготовка до спілкування зі ЗМІ: аналіз медіа-поля, інформаційні приводи, список питань та відповідей, список тем та тез, список цільових ЗМІ, легенда
  • Охоплення рекламних та піар кампаній (як рахувати)
  • PR план: основні складові
  • Формування PR культури у компанії.
  • Написання прес-релізів
  • Організація прес-конференцій, прес-турів

Digital PR. Стратегія, меседж, контент

  • Нові медіа та зв'язки з громадськістю
  • Розуміння, що таке Digital PR.
  • Розбір основних напрямків роботи та інструментарію.
  • Що таке бачення та місія компанії.
  • Імідж та репутація.
  • Ресурси. PR бюджету.
  • Цільова аудиторія. Аналітика та оцінка роботи

Стратегія PR

  • Проектування PR-стратегії компанії.
  • Цілі та завдання PR-стратегії.
  • Визначення набору ефективних інструментів для роботи.
  • Розробка системи оцінки результатів виконуваних дій.
  • Моніторинг ефективності.

Формування меседжу

  • Формування меседжу та його поширення.
  • Робота з майданчиками та ЗМІ.
  • Як формувати та розповсюджувати піар-повідомлення на різних платформах та по різних каналах комунікації

Контент

  • Розробка ідей контенту, способи його генерації, вивчення каналів просування контенту.
  • Стратегія контент-маркетингу.
  • Розробка основної ідеї контенту.
  • Канали просування вмісту.
  • Процес контент-маркетингу
  • Інструменти, оцінка ефективності.
  • Способи створення ідей.

Інтегровані комунікація у digital

  • Що таке інтегровані комунікації у Digital.
  • Концепція інтегрованих комунікацій у digital PR.
  • Основні елементи системи рекламних комунікацій.
  • Чому PR є невід'ємною частиною РК?

Social Media

  • Вплив соціальних мереж на традиційний PR.
  • Технології, дані та інструментарій соціальних мереж у PR кампаніях.
  • Тренди у візуальному контенті.
  • Релізи в соціальних мережах як альтернатива традиційним прес-релізам.
  • Використання інфлюєнсеров.

Нативна реклама

  • Ринок нативної реклами.
  • Створення нативних проектів.
  • Види та типи нативної реклами.
  • Як підготувати нативний проект?
  • Успішні стратегії.

Influencer Marketing

  • Основні тенденції розвитку в Україні та світі.
  • Форми співпраці зірок та брендів.
  • Методи ефективної маркетингової інтеграції лідерів думок.
  • Вибір зірки для рекламної кампанії.
  • Оцінка ефективності залучення «зірок» для PR та рекламних кампаній.
  • Celebrity VS Bloggers.

Репутація у мережі

  • Аналіз згадок та робота з негативом.
  • Моніторинг згадок. Основи партизанського маркетингу
  • Приклади роботи із негативом топ-брендів.
  • Що робити із ботами? Набір аудиторії охоплює кожну новину.
  • Формування/виправлення репутації.
  • Вірусні технології та соціальні механіки.

Антикризовий піар

  • Робота з онлайн-кризою.
  • Швидкі рішення та реагування.
  • Єдине інформаційне поле всім.
  • Як не помилитися в кризовій ситуації та грамотно та швидко її відпрацювати.
  • Варіанти роботи у кризових ситуаціях.
  • Фальсифікації в інформації: маніпуляції журналістами, експертами, лідерами думок для створення іншої інформаційної реальності, в якій вашій компанії немає місця.
  • Готуємо компанію до шторму: безпека, інструменти, «червона книга» екстрених дій

 

Управління  продажем:

Управління продажами: ключові чинники успіху.

  • Головна формула генерування прибутку на компанії.

Система продажів

  • Із чого складається ефективна система продажів?
  • Усі елементи системи продажу. Взаємозв'язок між елементами.

Показники ефективності

  • Показники ефективності роботи відділу продажів (KPI чи метрики), показники ефективності роботи менеджерів із продажу.
  • Показники ефективності або KPI – точка відліку в оцінці роботи відділу продажів.
  • Які показники використати, щоб оцінити ефективність роботи відділу?
  • Види продажів та типи KPI.
  • Як оцінювати роботу менеджерів відділу продажів?
  • Показники активності.
  • Показники результативності.
  • Фінансові показники.
  • Різні KPI залежно від типу продажу та структури відділу. Приклади.
  • Принципи управління продажами за показниками чи KPI.
  • Які KPI використовуватиме поточний оперативний контроль, які – для прогнозування продажів, які – для оцінки якості роботи різних типів співробітників?
  • Звітність: залежність від KPI, періодичність, наповнюваність, схема контролю.
  • Аудит. Оцінюємо власну систему показників.

Ринок чи клієнти. Як організувати пошук нових клієнтів?

  • Схема розвитку за обсягами чи номенклатурою існуючих клієнтів. Як співвіднести завдання щодо нових та існуючих клієнтів та виконання плану?
  • Пошук нових клієнтів чи розвиток існуючих?
  • Потенціал та можливості існуючих клієнтів: матриця оцінки.
  • Розвиток існуючих клієнтів: схема постановки завдань менеджерам.
  • Алгоритм пошуку нових клієнтів для менеджерів: Схема формування.

План продажу та прогноз продажів.

  • Підходи до планування. Створення планів продажу. Періодичність планування та прогнозування. Алгоритм дій щодо виконання плану продажів.
  • Прогноз і план – два найпотужніші інструменти.
  • Як скласти план продажу?
  • План продажу та алгоритм дій щодо його виконання.
  • Прогноз продажів – один із основних елементів управління продажами.
  • Прогнозування продажів у успішних компаніях: приклади.
  • Планування продажів у успішних компаніях: приклади.

CRM-системи у продажу. Підбір системи під себе, етапи застосування.

  • Як правильно підібрати систему для автоматизації продажу? Чим відрізняються CRM-системи, які представлені на ринку? Що потрібно враховувати під час виборів системи? Як правильно перевести відділ продажу на роботу в системі? Складнощі, етапи, результати.
  • Ваша воронка продажів: як сформувати та налаштувати? Етапи, цілі, проміжні результати.
  • Чому деякі компанії протягом короткого часу змінюють кілька систем.
  • Що можна отримати від системи, а чого не варто очікувати?

Структура відділу продажу. Варіанти роботи. Як, змінивши структуру, можна покращити роботу продажу?

  • Залежність структури відділу продажу від цілей та завдань.
  • Структура відділу продажу: різні типи. Функціональний поділ клієнтам, видам дій.
  • Змішана структури. Плюси та мінуси кожного типу. Вартість та результативність різних структур.
  • Перехід від одного типу структури до іншого. Правила переходу, ризики та способи їх усунення.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: купівля цільового трафіку в свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлювання показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1: розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Основні KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-27
середа
2024-12-04
середа
2024-12-18
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2025-01-14
вівторок
2025-01-28
вівторок
2025-02-11
вівторок
2025-02-25
вівторок
2025-03-11
вівторок
2025-03-25
вівторок
2025-04-08
вівторок
2025-04-22
вівторок
2025-05-13
вівторок
2025-05-27
вівторок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-23
субота
2024-11-29
п'ятниця
2024-12-13
п'ятниця

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору