Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси Комерційний директорочно в Києві або онлайн |
Курси Комерційний директор – це комплексна професійна підготовка керівників комерційного відділу підприємства. З нуля до комерційного директора. |
108 ак години (27 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хвилин) без 1С. Тривалість: від 2 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. 120 ак годин (30 занять по 4 ак години) з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля та склад). Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. Час навчання у групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без 1С (108 ак год) для фізосіб
Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля та склад (120 ак годин) для фізосіб:
|
По закінченню курсу Ви будете вміти:
Навчання проводиться з нуля. Після закінчення навчання видається диплом та вакансії від роботодавців. |
Програма навчання |
Структура навчальної програми:До програми входять такі дисципліни: 112 ак годин
Додатково: 16 ак годин Всього: 128 ак год |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
Продаж B2B
Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.
Як продавати "без демпінгу"
Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції
Специфіка роботи з корпоративним замовником
Активний пошук клієнтів
Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю
Як підвищити цінність своєї пропозиції
Як враховувати цінозалежність клієнтів
Робота з ціновими запереченнями
Ведення переговорів про ціну
Як запропонувати бонус
Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником
Робота зі складним клієнтом
|
Роль та можливості комерційного директора
Мотивація співробітників – досвід понад 100 компаній
Поняття: від стратегії до щоденного плану робіт
Оперативне управління продажами та показниками
Роль відділу продажів у спільній діяльності компанії
Робота з клієнтами та партнерами
Планування продажів
Виконання плану щодо обсягу продажу та дебіторської заборгованості
Методи прогнозування ринкового попиту
Розширення географії продажів
Управління персоналом відділу збуту
Практична частина
Цілі та перешкоди в їх досягненні
Аналіз та планування продажів
|
Налаштування програми на облік
Відомості про номенклатуру та контрагенти
Ціноутворення
Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу
Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу
Гуртова торгівля. Складські операції
|
Управлінський облік для підприємства
Класифікація витрат
Вирішення завдань, пов'язаних із класифікацією витрат в управлінському обліку
Методи калькулювання собівартості
Вирішення завдань, пов'язаних з оцінкою матеріальних запасів
Вирішення завдань, пов'язаних з розподілом непрямих витрат
Вирішення задач на розрахунок собівартості різними методами
Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю
Вирішення завдань, пов'язаних з аналізом співвідношення «витрати – обсяг – прибуток» (CVP-аналізом)
Вирішення завдань, пов'язаних із прийняттям управлінських рішень
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії на курсах директор маркетингу
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot-аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Основи та сучасні тренди формування логістики складського господарства
Основні вимоги, які пред'являються актуальним законодавством складської діяльності. Особливості застосування
Ефективний складський персонал. Штатний розклад та управління
Конструктивні особливості та технології сучасного складу
Логістика складських операцій. Побудова та оптимізація
Актуальна система документообігу та організація обліку матеріальних коштів на складі підприємства
Ефективний менеджмент сучасного складу
|
Теоретична концепція та новітні тренди формування логістичної системи
Транспортно-експедиційна діяльність.
Вантажообробка та властивості вантажів. Маркування. Оптимальне формування, розміщення та кріплення вантажів.
Контейнерні перевезення.
Морські перевезення
Залізничні перевезення
Авіаперевезення
Мультимодальні перевезення
Перевезення річковим транспортом
Міжнародні та внутрішні автомобільні перевезення
Перевезення небезпечних вантажів
Організація ефективної транспортної служби комерційної організації
|
Пошук закордонного партнера та подальша робота з ним
Міжнародний контракт
Взаємодія відділу ЗЕД коїться з іншими відділами всередині підприємства.
Програмне забезпечення відділу ЗЕД. Джерела інформації на курсах комерційний директор
Законодавство ЄС
Організація митної служби на курсах комерційного директора
Здійснення операцій у сфері зовнішньоекономічної діяльності
Зовнішньоекономічні розрахунки та операції з іноземною валютою
Особливості бухгалтерського обліку зовнішньоекономічних операцій на курсах комерційного директора.
Порядок оформлення вантажів на курсах комерційний директор
Міжнародні платежі
Офшорні компанії при ЗЕД в Україні
|
Основи та новітні тренди організації закупівельної діяльності
Актуальні підходи до асортиментної політики, асортиментного аналізу та управління запасами підприємства
Ефективна робота із постачальниками на сучасному ринку
Недоліки у закупівельній діяльності
Сучасні форми та варіанти закупівельної діяльності
Основи товарознавства та актуального документообігу
|
Основні поняття на курсах комерційний директор
Основи роботи з асортиментом
Основи аналітичної роботи
Класичні методи аналізу
Управління запасами на курсах комерційний директор
|
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Випробування при прийомі на роботу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Адаптація персоналу: Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Атестація персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
Система управління кар'єрою співробітників
Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|