Школа бізнесу - курсы digital marketing
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Digital маркетинг


Курси Digital маркетинг в Києві

104 ак годин (26 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 3 до 4,5 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота с 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота с 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 14 040 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6480 грн),
  • 12 636 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1404 грн)
Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсу Gigital маркетинг складається з:

  • 50% новачки, які опановують нову професію з нуля;
  • 30% маркетологи, які хочуть систематизувати знання та отримати нові;
  • 20% підприємців, які хочуть навчитися використовувати інтернет-маркетинг у своєму бізнесі.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
  • Розробляти маркетингову стратегію;
  • Сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
  • керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
  • Розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
  • Розробляти план рекламної кампанії;
  • Реалізувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність,
  • Створювати та настроювати ефективні рекламні кампанії в AdWords;
  • Створювати клікабельні текстові рекламні оголошення;
  • використовувати розширені налаштування;
  • Дуже точно підбирати ключові слова;
  • Підвищувати рейтинг кліків CTR;
  • Поліпшувати посадкові сторінки;
  • планувати бюджет реклами;
  • керувати стратегіями автоброкера;
  • Правильно організовувати структуру рекламного облікового запису;
  • Підбирати вдалі місця розміщення реклами;
  • Знаходити пошукові фрази для унеможливлення нецільового трафіку;
  • використовувати діагностику рекламних оголошень;
  • Створювати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться;
  • Виконувати розширене налаштування облікового запису Google Analytics;
  • Заощаджувати бюджет на 50%.
  • Писати тексти різних видів, що продають;
  • Проводити неймінг, адекватний продукту та цільовій аудиторії, створювати ефективні слогани;
  • Розробляти дієві унікальні торгові пропозиції (УТП);
  • Складати грамотні та «працюючі» комерційні пропозиції;
  • Створювати новини та прес-релізи;
  • Складати інтернет-тексти різних форматів.
  • Організовувати та проводити PR компанії.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

 Структура програми навчання:

В програму входять наступні дисципліни:

  • Маркетинг та маркетингова стратегія
  • Брендінг
  • Управління рекламою
  • Медіапланування та бюджетування
  • Trade-маркетинг
  • Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Копірайтінг
  • Практичний маркетинг
  • Техніки продажів B2C
  • Юзабіліті сайтів
  • Тайм-менеджмент

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 

Маркетинг та маркетингова стратегія:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

 

Брендінг:

Бренд та брендинг

  • Що таке бренд – Основні визначення бренду та брендингу. Ролі бренду для споживачів та власників бренду.
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження. Відмінності бренду від товару та товарного знаку.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо. 

Образ бренду

  • Що таке бренд?
  • Що таке капітал бренду: Проінформованість про бренд. Якість бренду, що сприймається. Лояльність до бренду. Асоціація з брендом.
  • Створення потужних брендів: чому це складно.
  • Практичний кейс: створення бренду Saturn компанії General Motors.

Ідентичність бренду

  • Історія компанії Virgin Atlantic Airlines. Визначення та пастки ідентичності бренду. Модель планування ідентичності бренду.
  • Чотири аспекти ідентичності: бренд як товар. Бренд як організація. Бренд як «особистість». Бренд як символ.
  • Пропозиція цінності бренду. Забезпечення довіри.
  • Підсумок: встановлення взаємовідносин між брендом та споживачами. Робота з множинними ідентичностями бренду.

Асоціації з організацією

  • Історія бренду The Body Shop. Бренд як організація.
  • Асоціації з організацією і як вони працюють.

Індивідуальність бренду

  • Історія бренду Harley Davidson.
  • Вимірювання індивідуальності бренду.
  • Як створюється індивідуальність бренду.
  • Модель задоволення потреб у самовираженні. Модель взаємин «бренд-клієнт».
  • Модель надання функціональних вигод. Індивідуальність бренду та образ користувача.
  • Індивідуальність бренду як підтримки конкурентної переваги.

Реалізація та ідентичність бренду

  • Позиція бренду – Як досягти визначних результатів у позиціонуванні бренду. Трекінг та стратегічний аналіз брендів.
  • Сила ідентичності та позиції бренду. Стратегії розвитку бренду у часі. Історія бренду Smirnoff.
  • Навіщо потрібно змінювати ідентичність, позицію чи реалізацію бренду? Використання принципу сталості у часі.
  • Пошук джерел молодості для бренду.

Архітектура бренду

  • Історія бренду Marriott.
  • Що таке архітектура брендів? Схеми взаємин брендів. Роль спонукаючого бренду.
  • Роль підтримуючого бренду. Стратегічні бренди.
  • Ролі суббрендів.
  • Брендінг вигод.
  • «Срібні кулі»
  • Скільки брендів включатимуть у марочний портфель.

Створення бренду – реклама не найголовніше

  • Уроки створення брендів Adidas та Nike. Роль спонсорства.
  • Роль Інтернету.
  • Створення брендів за рамками реклами та ЗМІ. Що таке брендбук?
  • Структура брендбуку – практичні кейси.

Вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками

  • Для чого проводять вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками. Оцінка активів бренду за методом Young & Rubicam
  • Система Equi Trend компанії Total Research.
  • "Десятка" показників капіталу бренду.

Організація процесу створення бренду

  • Відповідальність та обов'язки співробітників компанії, що займаються створенням брендів.

 Медіапланування та бюджетування

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Управління трейд-маркетингом (ТМ).

  • Природа торгового маркетингу, об'єкти ТМ, основні "гравці" ТМ.
  • Принципи постановки цілей та завдань у ТМ.
  • Планування та реалізація ТМ-проектів.
  • Основні етапи планування.
  • Економіка. Оцінка ефективності.
  • Організація внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів у ТМ.

Стимулювання збуту (Trade Promotion) у торгових каналах.

  • Інструменти стимулювання збуту.
  • Класифікація та вибір торгових каналів для впливу.
  • Етапи планування програм стимулювання збуту.
  • Аналіз клієнтської бази.
  • Ефективний розподіл ресурсів між торговими каналами.
  • Механізми реалізації програм стимулювання.
  • Критерії та оцінка ефективності програм стимулювання збуту.

Стратегія каналів

  • Алгоритм створення системи керування каналами збуту.
  • Порівняння каналів споживчого ринку: дистриб'ютор, оптовик, роздріб, horeca.
  • Особливості роботи з кожним каналом. Ризики
  • Ключові показники ефективності (KPI) по роботі з кожним з каналів: кількісна та якісна дистрибуція, частка в об'ємі/прайсі, частка полиці, покриття, кількість SKU, активна клієнтська база

Трейд-маркетингові заходи у каналах збуту

  • Вибір програми залежно від стадії існування товару: вихід ринку, проникнення ринку, захоплення ринку.
  • Вибір способу просування залежно від каналу: бонуси, програми лояльності та мотиваційні програми, дегустації, спонсорство, event.
  • Види знижок. Торгівельні конкурси.
  • Структура процесу ТМ активності. Smart цілі по акції.
  • Етапи планування, реалізації, контролю та оцінки ТМ-ої активності.
  • Основні помилки при плануванні та проведенні ТМ-ої активності.

Трейд-маркетингові заходи у точках продажу

  • POSM - визначення, види, приклади: від "воблерів" до "джумбі".
  • Помилки під час виготовлення POSM.
  • Мерчандайзинг - основні правила ефективного мерчандайзингу. Види викладок. Поняття «мертвої зони» та «золотої полиці».
  • Програми для кінцевого споживача

Фінансові показники та аналіз ефективності

  • Області використання, рекомендації щодо складання бюджету.
  • Принципи формування бюджету просування.
  • Оцінка ефективності ТМ-ої програми. Розрахунок OI (повернення на інвестиції).

Взаємодія між відділами

  • Трейд-маркетинг, маркетинг та відділ продажу: хто «під ким» має бути
  • Стратегії компанії та розподіл завдань.

Побудова системи трейд-маркетингу на підприємстві

  • Алгоритм роботи від вибору функцій трейд-маркетолога до готових бланків бюджету трейд-маркетингових програм.
  • Загальна структура ATL, BTL, TTL-інструментів. Рекомендації щодо BTL.

 Копірайтинг:

Копірайтінг введення

  • SEO-копірайтинг та LSI-копірайтинг
  • Що таке контент-маркетинг?
  • Звідки приходять читачі? Роль пошукових систем та альтернативні шляхи залучення.

Запити – ключ до розуміння користувача

  • Анатомія пошукового запиту
  • Зв'язок пошукового запиту та контент-стратегії
  • Підбір запиту, за яким можна вийти в ТОП, поняття частотності, конкурентності та KEI
  • Створення пошукового образу документа: підбір стратегічних ключових слів та LSI-ключів

У практичну роботу та домашнє завдання включено:

  • Складання пошукового запиту контенту
  • Підбір запиту для інтернет-матеріалу
  • Визначення стратегічних ключових слів та LSI-ключів

Види та особливості контенту

  • Види контенту та особливості їх сприйняття споживачем
  • Поведінкові моделі: вирва сприйняття AIDA, модель Фогга і т.д.
  • Текстовий контент: види, техніки написання, лайфхакі
  • Графічний контент: особливості
  • Фотоконтент, відеоконтент, інформація: особливості
  • Інші види контенту: інтерактивний контент, а також дослідження, книги, вебінари та ін.
  • Як робити оригінальний контент
  • Правові основи роботи з контентом 

Специфіка тексту, який продаватиме

  • Ефективна методика написання унікального тексту, що продається.
  • 6 «китів» УТП для тексту, що продає
  • Формули текстів, що продають (AIDA, PMPHS та ін.)
  • Основні елементи тексту, що продає

Практична робота:

  • відпрацювання навичок складання УТП;
  • написання тексту, що продає, поетапно;
  • аналіз виконаних завдань.

Як написати читабельні тексти до сайту

  • Seo-тексти, якы продають
  • «Родзинки» сторінок у соцмережах

Практична робота:

  • створення тексту, що продає, для сайту; написання seo-тексту;
  • відпрацювання навичок введення у текст ключових запитів;
  • робота зі сторінками у Facebook та ін.

Оптимізація текстового контенту

  • Заходи якості інтернет-тексту (релевантність, унікальність, густина, водність, наявність LSI-ключів)
  • Чи можна написати унікальний текст, чи все вже написано до нас?
  • Щільність тексту: чому не будь-яка щільність хороша?
  • Як водність топить текст у пошуковій видачі і що робити, щоби тексти спливли в ТОПі.

Оптимізаційна верстка тексту

  • Конверсійна та оптимізаційна функції структури
  • Зовнішні ознаки структурованого тексту
  • Структура очима робота: HTML-теги, які любить пошукова машина.

У практичну роботу та домашнє завдання включено:

  • Підготовка верстки своїх текстів
  • Підготовка змісту тегів Title, Alt, Description

Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

 

 Введення у контекстну рекламу 

  • Визначення, види та типи контекстної реклами.
  • Кому підійде контекстна реклама як інструмент реклами.
  • Що можна і не можна рекламувати з погляду законодавства та правил модерації рекламних систем.
  • Основні системи контекстної реклами.
  • Офіційні джерела та матеріали.
  • Пошукова реклама
  • Реклама у мережах.
  • Ретаргетинг/ремаркетинг.
  • Цілі та завдання, які вирішує та не вирішує контекстна реклама.

Системи веб-статистики та аналітики, необхідні для роботи з контекстною рекламою

  • Основні системи веб-статистики.
  • Дані статистики, які цікавлять нас з точки зору інтернет-маркетингу.
  • Що таке UTM розмітка та як з нею працювати.
  • Дані, які важливо знати про користувачів.
  • Аналіз сайту за допомогою систем веб-статистики.

 Підготовчий етап перед настроюванням рекламних кампаній

  • Аналіз бізнес та маркетингових цілей та завдань клієнта.
  • Дослідження попиту.
  • Бенчмаркінг конкурентного середовища.
  • Етапи, необхідні перед настроюванням реклами.
  • План зі збирання та кластеризації семантичного ядра та мінус-слів.

 Медіапланування

  • Види медіаплану.
  • Як прогнозувати результати рекламної кампанії
  • Google Keyword Planner (прогноз бюджету Google Ads).
  • Середньоринкові показники конверсії.
  • Прогнозування CTR.
  • Прогноз середніх ставок за клік у пошуку.

Створення та налаштування рекламних кампаній через інтерфейс Google Ads на пошуку

  • Реєстрація в Google Ads.
  • Налаштування облікового запису.
  • Налаштування рекламної кампанії.
  • Налаштування групи об'яв.
  • Типи відповідності фраз у Google Ads.
  • Налаштування рекламного оголошення.
  • Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
  • Відмінник мінус-слів Google Ads.
  • Копіювання груп оголошень та кампаній у веб-інтерфейсі.
  • Модерація та способи оплати.

Збір семантичного ядра для рекламних кампаній Google Ads

  • Робота з програмою зі збирання семантичного ядра.
  • Оператори уточнень.
  • Збір семантичного ядра та мінус-слів.

 Звітність для подальшої оптимізації рекламних кампаній

  • Оцінка ефективності контекстної реклами.
  • Інструменти з метою оцінки ефективності контекстної реклами.
  • Методи взаємодії між підрядниками з реклами та клієнтом, точки контролю.
  • Поведінкові показники.
  • Показники якості рекламної кампанії
  • Фінансові показники.
  • Формати звітності.
  • Де та які дані беремо для звітів.
  • Чек-лист перевірки результативності рекламних кампаній.

Оптимізація рекламних кампаній

  • Оптимізація рекламних кампаній на пошуку Google Ads.
  • Оптимізація рекламних кампаній у мережах Google Ads.

 Реклама на YouTube та автоматизація рекламних кампаній.

  • Налаштування та оптимізація відеореклами.
  • Автоматизація реклами базовими засобами Google Ads.
  • Модуль із контекстної реклами.

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

 

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості оголошень під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийоми використання.
  • Способи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама.

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Робота з Google Ads Editor

  • Інтерфейс Google Ads Editor .
  • Імпорт та експорт даних.
  • Налаштування завантажених РК.
  • Масове редагування.
  • Додавання нової РК вручну та швидке створення груп оголошень.
  • Автоматизація написання оголошень ( автозаміна , шаблони).
  • Масове призначення ставок.
  • Додаткові функції, недоступні в Google Ads.

Контекстно-медійна мережа

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійній мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір настройок та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Виняток нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу .
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Оформлення каналу та групи у Телеграм
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2024р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторіс)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування у Instagram.

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Поведінка користувача в Instagram.
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профілю.
  • Для чого потрібні Instagram Stories, IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2024: Shopping Tags, Поради, Reels.
  • Затребувані формати публікацій та візуалів.
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціювання в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації у Instagram.
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram.
  • Працюючі види реклами у Instagram.
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

 Просування суспільства в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI 

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Вбудовування контент-плану соцмереж у бізнес-процеси компанії, з урахуванням пріоритетів розвитку
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою. Розбір кейсів

Таргетована реклама Facebook та Instagram.

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager, Business Suite, Ads Manager.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram.
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами.
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету
  • Робота з Facebook Pixel.
  • Створення та налаштування реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook.
  • Налаштування ретаргетингу.
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану.

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

 Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads.
  • Аналіз звітів по Google Ads.

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics.
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

 

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

 Практичний маркетинг:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування для соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соцмережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: придбання мотивованого трафіку у свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлення показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1 Розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Ключові KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

 Техніки продажу B2C:

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Заперечення клієнтів та відповіді на них

Юзабіліті сайтів:

Юзабіліті web-сайтів та програм для мобільних пристроїв

  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Особливості використання мобільного пристрою
  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Використання посібників (гайдлайнів) із проектування інтерфейсу (Apple, Windows, Android)
  • Нововведення в інтерфейсах мобільних пристроїв: використання мовного введення, камери і т.д.

Аудит юзабіліті web-сайту, тестування та документування

  • У чому полягає аудит юзабіліті, його цілі, завдання та терміни виконання
  • Тестування сайту, стратегії тестування, варіанти тестування
  • Організація тестування, питання бюджетних витрат та термінів
  • Розробка тестових сценаріїв
  • Устаткування для тестування (системи спостереження,
  • eye-трекінг і т.д.)

Сучасні підходи до створення дизайну продуктів та додатків

  • Огляд сучасних додатків та місце їх у процесі веб-розробки: Figma, Adobe XD, Sketch, Marvelapp, Invision, Principle, Framer…
  • Типові робочі процеси, можливості їх оптимізації та уніфікації
  • Створення інтерактивного проекту у Figma

Робочий процес у програмі Figma. Створення облікового запису. Можливості платного та безкоштовного використання

  • Основи Figma, знайомство з інтерфейсом
  • Створення кадрів, налаштування сіток макету
  • Імпорт елементів з Sketch та Illustrator
  • Робота з формою та кольором об'єктів
  • Робота з текстовим та графічним наповненням
  • Використання компонентів, питання уніфікації
  • Налаштування Constrain для адаптації макета до різних розмірів пристроїв
  • Режим прототипування, налаштування інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи

Використання Invision Studio

  • Призначення Invision, місце у робочому процесі
  • Створення облікового запису в Invision, встановлення та налаштування
  • Імпорт проекту з Sketch та Photoshop
  • Створення інтерактивних переходів, можливості інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи
  • Практична робота: Створення інтерактивного проект

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору