Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси по туризмуКурси Менеджер по туризму в Києві(професійний курс: турагентська та туроператорська діяльність) |
64 ак години (16 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:
|
Аудиторія курсу Менеджер по туризму складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете знати:
На практичних заняттях слухачі навчаються працювати з документами, що використовуються у всіх туристичних агентствах: агентський договір, договір на туристичне обслуговування (з туристом), заявка на бронювання туру, прибутковий касовий ордер (прийом готівки від клієнта). Слухачі навчаються підбирати тур для клієнта у спеціальній комп'ютерній програмі, працювати з турооператором. У навчання на курсах туризму входить вивчення «читання» ваучерів, авіаквитків, віз. Розглядаються питання оформлення закордонних паспортів, віз та інших проїзних документів. Також на заняттях розглядаються питання взаємодії туроператора та турагента, варіанти складання та правила укладання договорів рецептивного та ініціативного туроператорів, договорів з готелями, авіакомпаніями, АТП, ресторанами. Організація екскурсійного обслуговування. Наводяться всі розрахунки турів, схеми туристичних та екскурсійних маршрутів, відкриваються тонкощі роботи з клінтами (успішний продаж турів). Після закінчення курсу видається диплом та заявки на роботу. |
Структура навчальної програми:В программу входять наступні дисципліни:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Навчальна програма |
Види подорожей у міжнародному, в'їзному та внутрішньому туризмі
В'їзний туризм.
Внутрішній туризм
Учасники туристичного процесу. Правові аспекти надання туристичних послуг
Робота з сайтами туристичних операторів
Робота з туроператором
Медичний страховий поліс
Дотримання законів країни перебування, правил та звичаїв
Організація харчування
Транспортне обслуговування туристів
Екскурсійне обслуговування
Медичний страховий поліс
Ваучер
Інформаційний лист
Паспортно - візові питання
Планування діяльності
Професійні туристичні програми
Консультування та спілкування з клієнтом
Рольова гра «Менеджер-турист» Обслуговування VIP
Ведення телефонних перемовин
Порядок реалізації туристичних послуг
У ході занять також навчання користування офісною технікою: прийом, надсилання факсу, сканування, друк, копіювання, користування Інтернетом, користування електронною поштою, користування ICQ. Самостійна робота: розробка туристичного маршруту, складання програми перебування та розрахунок вартості туру. Продаж туру потенційному клієнту |
Теоретичні основи географії туризму Географія лікувально-оздоровчого туризму Країни масового туризму:
Вивчення готельної бази країн, практичні завдання, ділові ігри. |
Туризм як сфера діяльності
Правові аспекти туристичного бізнесу
Туристичний продукт
Туроператорська діяльність
Турагентська діяльність з погляду туроператора
Транспортне обслуговування в туроператорській діяльності
Залізничний транспорт
Автотранспортні подорожі
Організація харчування туристів у ресторанах
Екскурсійне обслуговування
Паспортно-візові формальності
Митні, валютні, медико-санітарні формальності у туризмі
Практичні аспекти робочого дня менеджера
Психологічні нюанси роботи у туристичній фірмі
|
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot-аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Алгоритм успішного продажу В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
|
Поняття «соціальні медіа», історія виникнення
Основи маркетингу в соціальних мережах
KPI
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO у соціальних мережах
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
SMO: Інтеграція сайту та SMM
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|