Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси готельного бізнесуКурси Керуючий гостельно-ресторанним бізнесомочно в Києві або онлайн |
124 ак години (31 заняття по 4 ак години, 1 ак год= 45 хв). Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. Час навчання в групі (на вибір день чи вечір):
|
Вартість навчання (офлайн/ онлай):
|
Аудиторія курсу Керуючий готельно-ресторанним бізнесом складається з:
|
Після навчання Ви:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. |
Програма навчання |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми
Підприємницька ідея та механізм її втілення
Основні види підприємств та їх організаційні форми
Види господарських товариств в Україні
порядок реєстрації підприємства. Установчі документи
Статутний фонд та його формування
Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності Функції Державно-реєстраційної служби
Організація бізнесу. Бізнес планування. Основні засоби організації власного бізнесу
Обмеження підприємництва
Припинення діяльності підприємства
Оренда комерційної нерухомості
Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями
Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність
Організаційні аспекти економічної безпеки
Робота з структурами, що перевіряють
Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України
Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва
Позапланова перевірка органів ДФС
Камеральна перевірка органів ДФС
Надання документів під час проведення перевірки. Випадки, коли відбувається вилучення документів. Випадки коли проводиться контрольна закупівля. Поведінка платника податків під час складання акта перевірки. Що відбувається після оформлення акта перевірки. Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.
Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків? Взаємодія підприємства з конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки
|
Порядок відкриття підприємства готельної галузі на курсах готельного бізнесу
Організація діяльності готелів на курсах готельний бізнес
Бізнес-план
Будівництво готелю на курсах готельний бізнес
Знай та «вмій» закон на курсах готельного бізнесу
Що відбувається навколо готелю
Звітність готелів на курсах готельний бізнес
Права та обов'язки осіб, які проживають у готелі на курсах готельного бізнесу Правила користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19
|
Ресторан: організація, управління, просування та фінанси:
|
Вступ
Персонал ресторану:
Запобігання розкраданням у ресторані
Стратегія управління рестораном
Організаційна структура ресторану
Організація технологічних процесів
Обладнання для барів
Устаткування для гарячих напоїв
Меблі для ресторанів
Автоматизація
Управління кухнею
Організація закупівель
Завоювання гостя
Фінансовий облік у ресторані
Маркетинг та реклама в ресторані
Ціноутворення у ресторанному бізнесі
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Введення у промисловість гостинності. Основи маркетингу індустрії гостинності
Служба бронювання та розміщення
Адміністративно – господарська (поверхова) служба сучасного готелю
Правила внутрішнього розпорядку для працівників готелів
Готельна та туристична анімація на курсах готельного бізнесу
|
Історія появи ресторанів та кафе
Типи та категорії ПОП
Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце та роль адміністратора в управлінському персоналі:
Персонал ресторану
Сервісні складові успішного ресторану
Підготовка адміністратора (метрдотеля) до обслуговування гостей та робота під час робочого дня
Організація проведення урочистостей
Особливості роботи ресторану та бару, розташованих у готелі.
Участь адміністратора у процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:
Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність та оформлення):
Безпека у ресторані
Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства
|
Економічне управління готельним бізнесом на курсах готельний бізнес
Виробнича програма та товарообіг підприємств харчування туристів на курсах готельного бізнесу
Планування чисельності працівників на курсах готельний бізнес
Калькуляція собівартості та цін на готельні послуги на курсах готельного бізнесу
|
Організація бухгалтерського обліку
Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП
Документи:
Облік коштів
Облік витрат на відрядження. Авансові звіти
Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків
Оподаткування підприємств:
Документи:
|
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Випробування при прийомі на роботу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Атестація персоналу: Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Атестація персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
Система управління кар'єрою співробітників
Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Введення у проблематику готельної справи
Готельна послуга як продукт на курсах готельного бізнесу
Корисність готельної послуги на курсах готельний бізнес
Якість готельних послуг на курсах готельного бізнесу
Якість готельних послуг та категоризація готельних підприємств на курсах готельний бізнес
Управління через якість (TQM)
Якість щодо норм ISO на курсах готельний бізнес
Системи якості послуг у деяких готельних ланцюгах Аудит якості послуг у готельних ланцюгах Порушення якості готельних послуг та способи протидіяти цьому на курсах готельного бізнесу
Економічні аспекти якості готельних послуг
Ціни у готельній справі на курсах готельний бізнес
Підвищення цін на курси готельного бізнесу
Просування готельних послуг
Продаж готельних послуг на курсах готельний бізнес
Бронювання послуг, пов'язаних із ночівлею на курсах готельного бізнесу
Продаж сторонніх послуг через готельне підприємство Маркетинг у готельному підприємстві на курсах готельний бізнес
|
Введення у рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
Поняття «соціальні медіа», історія виникнення
Основи маркетингу у соціальних мережах
KPI
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO у соціальних мережах
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
SMO: Інтеграція сайту та SMM
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-11-21 | четвер |
2024-11-22 | п'ятниця |
2024-11-27 | середа |
2024-11-28 | четвер |
2024-12-04 | середа |
2024-12-05 | четвер |
2024-12-12 | четвер |
2024-12-17 | вівторок |
2024-12-18 | середа |
2024-12-19 | четвер |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-11-21 | четвер |
2024-11-28 | четвер |
2024-12-05 | четвер |
2024-12-12 | четвер |
2024-12-19 | четвер |
2025-01-08 | середа |
2025-01-14 | вівторок |
2025-01-15 | середа |
2025-01-22 | середа |
2025-01-28 | вівторок |
2025-01-29 | середа |
2025-02-05 | середа |
2025-02-11 | вівторок |
2025-02-12 | середа |
2025-02-19 | середа |
2025-02-25 | вівторок |
2025-02-26 | середа |
2025-03-05 | середа |
2025-03-11 | вівторок |
2025-03-12 | середа |
2025-03-19 | середа |
2025-03-25 | вівторок |
2025-03-26 | середа |
2025-04-02 | середа |
2025-04-08 | вівторок |
2025-04-09 | середа |
2025-04-16 | середа |
2025-04-22 | вівторок |
2025-04-23 | середа |
2025-04-30 | середа |
2025-05-07 | середа |
2025-05-13 | вівторок |
2025-05-14 | середа |
2025-05-21 | середа |
2025-05-27 | вівторок |
2025-05-28 | середа |
Дата | День тижня |
на 13:00 - 16:00 | |
2024-11-21 | четвер |
2024-11-29 | п'ятниця |
2024-12-07 | субота |
2024-12-13 | п'ятниця |
Дата | День тижня |
на 16:00 - 19:00 | |
2024-11-30 | субота |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|