Школа бізнесу -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Електронна торгівля


Курси Електронна торгівля

очно в Києві або онлайн

104 ак. годин (26 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1,5 до 2,5 місяців. 3 рази в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Курс Електронна торгівля для:

  • тих, хто лише виходить чи починає продавати на маркетплейсах;
  • тих, хто вже продає маркетплейсах;
  • всіх бажаючих навчитися ефективно реалізовувати товари, послуги в мережі інтернет за допомогою свого інтернет-магазину або на популярних маркетплейсах (Розетка, Пром, інші).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 11 440 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 10 296 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1144 грн)
Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Створювати Інтернет-магазини;
  • Розбиратися у вимогах маркетплейсів та потребах покупців
  • Вільно орієнтуватися в організації логістики маркетплейсів та вибирати схеми роботи, виходячи з цілей та можливостей вашого бізнесу
  • Підключитися до маркетплейсів та успішно пройти реєстрацію
  • Оформити картку товару, що "продає"
  • Успішно поставити товар на склад маркетплейсу
  • Керувати оборотністю товарів на складах маркетплейсів
  • Правильно встановлювати ціни та керувати цінністю
  • Самостійно розраховувати витрати при роботі з маркетплейсами та користуватися можливостями онлайн-калькулятора
  • Налаштовувати маркетингові кампанії для просування товарів та розраховувати ефективність
  • Залучати та утримувати клієнтів;
  • Розробляти та впроваджувати Промо- та Асортиментну стратегію;
  • Аналізувати ефективність реклами;
  • Заощаджувати рекламний бюджет на 50%.

Після закінчення навчання видається диплом.

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма

Навчальна програма:

 Продажі на маркетплейс:

Вступ

  • Цілі виходу на маркетплейси
  • Як змінилася структура ринку електронної торгівлі: цифри та тренди
  • Як виросла інтернет-торгівля у зв'язку з пандемією
  • Три способи виходу в онлайн продажу
  • Стратегії успішного підприємця у найближчій перспективі
  • Міфи про маркетплейс і про те, як з ними працювати

Бізнес-модель маркетплейсу

  • Феномен світового ринку інтернет-торгівлі
  • Ролі учасників маркетплейсу
  • Потреби покупців маркетплейсів
  • Асортимент та цінова стратегія маркетплейсів
  • Типи бізнес-моделей маркетплейсів

Логістичні схеми маркетплейсів

  • Які операційно-логістичні схеми роботи з маркетплейсами існують
  • Схеми логістики, доступні на маркетплейс Озон, AliExpress, Lamoda, Ebay, Розетка, Prom.ua
  • Як вибрати логістичну модель для вашого бізнесу
  • Необхідні ресурси продавця в залежності від обраної логістичної схеми доставки замовлень
  • Що найважливіше у логістиці замовлень
  • Модель руху інтернет замовлень за статусами
  • Головні операційні показники (KPI's) процесу логістики
  • Робота із зворотної логістики
  • Можливості провайдерів роботи з маркетплейсами в частині організації операційно-логістичного циклу

Як підключитися до маркетплейсу

Бізнес-процес підключення продавця на OZON: від реєстрації до постачання товарів 

  • покроково продемонструємо всі етапи виходу на маркетплейс, поговоримо про те, хто може продавати на маркетплейсі, і які товари дозволені до продажу, проаналізуємо вимоги, які маркетплейс пред'являє до продавця з точки зору документів на товар, а також правила упаковки та умови постачання товарів докладно розберемо, що потрібно для створення «ідеальної» картки товару на сайті розглянемо специфіку взаємодії «Продавець-Маркетплейс» на прикладі інших маркетплейсів познайомимося з технологічними партнерами інтернет-майданчика, які надають підтримку Продавцям у процесі підключення

Модель монетизації маркетплейсів 

  • модель монетизації маркетплейс: потоки доходів та підходи до визначення комісій основні та додаткові витрати Продавця при роботі на маркетплейсах Ozon, Яндекс.Маркет, Goods.ru, Wildberries, Ebay, KazanExpress, Lamoda та Ali Express UNIT ECONOMICS розрахунку структури витрат Продавця онлайн-калькулятор для розрахунку прибутку та витрат при продажу товарів на маркетплейсі Ozon 

Технологія маркетплейсів 

  • технології маркетплейсу: Frontend, MAS, MMS, види технічної інтеграції, приклад особистого кабінету

Управління асортиментом 

  • аспекти управління асортиментом на маркетплейсі ключової KPI торгівлі на маркетплейсах – оборотність товару та зрозуміємо, як їм керувати підхід до розрахунку вартості зберігання товару залежно від його оборотності на прикладі Ozon і як цей показник розраховується на інших маркетплейсах, які представлені в даному курсі з асортиментом при комбінованій моделі продажів: DTC + маркетплейс 

Управління ціною та цінністю 

  • модель розрахунку РРЦ (рекомендована роздрібна ціна) системи моніторингу цін, вбудованих в особистий кабінет маркетплейсу можливості зовнішніх провайдерів, що надають послуги моніторингу асортименту та цін основних конкурентів основне правильно формування фактори впливу на відображення товарної пропозиції у Картці товару 

Управління якістю. Система рейтингів 

  • як влаштована система оцінки якості роботи продавців маркетплейсу з яких показників складається рейтинг продавця на прикладі Ozon, Яндекс.Маркет та Ebay які KPI's вимірюють маркетплейси щодо якості роботи вашого бізнесу 

Маркетингові інструменти маркетплейсів 

  • які види маркетингу існують і що кожен з них включає які маркетингові інструменти доступні для продавців Ozon, а також можливості їх налаштування в Особистому кабінеті Продавця підхід до розрахунку ефективності рекламних кампанійроботу з відгуками та питаннями покупців як інструмент підвищення конверсії

 Управління E-commerce

 

Що таке електронна комерція та огляд ринку електронної торгівлі

  • Типи корпоративних сайтів та їх можливості 
  • Огляд ринку e-commerceТипові бізнес-процеси інтернет магазину
  • Типи інтернет-магазинів

Воронки конверсій

  • Ази E-commerce: вирви конверсії – як влаштований інтернет-бізнес і як відбувається процес онлайн-продажів 
  • З яких складових складається стратегія інтернет-бізнесу
  • Стратегічні показники ефективності успішного E-commerce-бізнесу
  • Чек-лист управління інтернет-магазином
  • СJM (Сustomer Journey Map) – карта шляху клієнта як методологія побудови успішного E-commerce-бізнесу

Інструменти просування/маркетингу

  • Позиціювання інтернет-магазину 
  • SEO – просування в пошукових системах
  • SEM – контекстна реклама
  • Прайс-майданчики
  • SMM – соціальні медіа
  • Партнерські програми
  • E-mail – маркетинг / розсилки

Внутрішні фактори

  • Організація backoffice інтернет-магазину 
  • Вимоги до інфраструктури
  • Робота з постачальниками товарів
  • Юзабіліті та конверсія сайту

Вибір CMS системи – плюси та мінуси

  • Безкоштовні рішення 
  • Платні «коробочні» cms
  • Сервіси
  • «Самописні» системи

Оптимізація витрат та підвищення прибутку

  • Вибір підрядників 
  • Вимоги до штатних співробітників
  • Способи підвищення конверсії
  • Як оцінити підрядників та співробітників?
  • Планування та оцінка бюджету

 

 Техніка продажу В2С:

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Повернення клієнтів та відповіді на них

 Маркетинг та маркетингова стратегія:

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яка буває розсилка (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві

  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері -шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Медіапланування та бюджетування

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Управління трейд-маркетингом (ТМ).

  • Природа торгового маркетингу, об'єкти ТМ, основні "гравці" ТМ.
  • Принципи постановки цілей та завдань у ТМ.
  • Планування та реалізація ТМ-проектів.
  • Основні етапи планування.
  • Економіка. Оцінка ефективності.
  • Організація внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів у ТМ.

Стимулювання збуту (Trade Promotion) у торгових каналах.

  • Інструменти стимулювання збуту.
  • Класифікація та вибір торгових каналів для впливу.
  • Етапи планування програм стимулювання збуту.
  • Аналіз клієнтської бази.
  • Ефективний розподіл ресурсів між торговими каналами.
  • Механізми реалізації програм стимулювання.
  • Критерії та оцінка ефективності програм стимулювання збуту.

Стратегія каналів

  • Алгоритм створення системи керування каналами збуту.
  • Порівняння каналів споживчого ринку: дистриб'ютор, оптовик, роздріб, horeca.
  • Особливості роботи з кожним каналом. Ризики
  • Ключові показники ефективності (KPI) по роботі з кожним з каналів: кількісна та якісна дистрибуція, частка в об'ємі/прайсі, частка полиці, покриття, кількість SKU, активна клієнтська база

Трейд-маркетингові заходи у каналах збуту

  • Вибір програми залежно від стадії існування товару: вихід ринку, проникнення ринку, захоплення ринку.
  • Вибір способу просування залежно від каналу: бонуси, програми лояльності та мотиваційні програми, дегустації, спонсорство, event.
  • Види знижок. Торгівельні конкурси.
  • Структура процесу ТМ активності. Smart цілі по акції.
  • Етапи планування, реалізації, контролю та оцінки ТМ-ої активності.
  • Основні помилки при плануванні та проведенні ТМ-ої активності.

Трейд-маркетингові заходи у точках продажу

  • POSM - визначення, види, приклади: від "воблерів" до "джумбі".
  • Помилки під час виготовлення POSM.
  • Мерчандайзинг - основні правила ефективного мерчандайзингу. Види викладок. Поняття «мертвої зони» та «золотої полиці».
  • Програми для кінцевого споживача

Фінансові показники та аналіз ефективності

  • Області використання, рекомендації щодо складання бюджету.
  • Принципи формування бюджету просування.
  • Оцінка ефективності ТМ-ої програми. Розрахунок OI (повернення на інвестиції).

Взаємодія між відділами

  • Трейд-маркетинг, маркетинг та відділ продажу: хто «під ким» має бути
  • Стратегії компанії та розподіл завдань.

Побудова системи трейд-маркетингу на підприємстві

  • Алгоритм роботи від вибору функцій трейд-маркетолога до готових бланків бюджету трейд-маркетингових програм.
  • Загальна структура ATL, BTL, TTL-інструментів. Рекомендації щодо BTL.

Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

 

Google Ads : Аккаунт та створення простого оголошення

  • Загальна інформація про Google Ads – історія, можливості, особливості, відмінності від конкурентів.
  • Обліковий запис Google Ads - створення та параметри безпеки.
  • Пошукова система Google .
  • Новий інтерфейс.
  • Чек-лист підготовки до створення рекламної кампанії
  • Практична робота – Реєстрація облікового запису та первинні основні настройки. Створення шаблон рекламної кампанії.

Складання семантичного ядра

  • Концепція семантичного ядра. Ключові слова.
  • Аналіз пошукових запитів
  • Аналіз структури сайту
  • Визначення базових ключів.
  • Робота з Google Keyword Planner , Serpstat , KeyCollector , Yandex Wordstat та іншими сервісами.
  • Розширення семантики.
  • Мінус слова.
  • Типи відповідності ключових та мінус-слів.
  • Угруповання ключових слів (кластеризація семантики).
  • Крос-мінусівка.
  • Підготовка семантики до Excel або Google Sheets.

Призначення ставок

  • Стратегії призначення ставок та автоматизація ставок.
  • Автоматичні та ручні стратегії. Переваги стратегій у порівнянні з іншими рекламними системами та способи зміни.
  • Оптимізатор ціни за конверсію та конверсійні стратегії.
  • Статистика кампаній у інтерфейсі. Управління звітами. Стовпці даних.
  • Практична робота – налаштування автоброкера у кампанії.

Налаштування основного націлення

  • Геотаргетинг у Google Ads . За назвою, "у радіусі", списком. Особливості геотаргетингу на ключові регіони. Геотаргетинг – винятки.
  • Тимчасовий націлення. Особливості та тонкощі.
  • Пристрої та мови. Додаткові можливості таргетування
  • Налаштування за демографічними параметрами.
  • Розширення оголошень. Додавання розширень до груп оголошень.
  • Практична робота – структурування рекламного облікового запису та налаштування націлювання в рекламній кампанії.

Формування ціни на кліку. Показник якості.

  • CTR. Вплив CTR на вартість та позиції розміщення.
  • Ad rang та QS. Чинники, що впливають на ціну кліка.
  • Розрахунок ціни кліка. Аукціон та ціноутворення .
  • Управління ціною кліку. Ключові показники ефективності кампаній.
  • Коригування ставок - види, способи налаштування, вплив на покази.
  • Практична робота – настроювання коригувань у рекламній кампанії.

 Запуск реклами

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

 

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості оголошень під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийоми використання.
  • Способи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама.

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Робота з Google Ads Editor

  • Інтерфейс Google Ads Editor .
  • Імпорт та експорт даних.
  • Налаштування завантажених РК.
  • Масове редагування.
  • Додавання нової РК вручну та швидке створення груп оголошень.
  • Автоматизація написання оголошень ( автозаміна , шаблони).
  • Масове призначення ставок.
  • Додаткові функції, недоступні в Google Ads.

Контекстно-медійна мережа

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійній мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір настройок та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Виняток нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу .
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування в Instagram 

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Користувальницька поведінка в Instagram .
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профіля.
  • Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
  • Затребувані формати публікацій та візуалів .
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації в Instagram .
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
  • Працюючі види реклами в Instagram .
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

Просування спільноти в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу

Таргетована реклама Facebook та Instagram 

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету.
  • Робота з Facebook Pixel.
  • Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook.
  • Налаштування ретаргетинг .
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану.

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Аналітика ефективності роботи сайту

  • Навіщо потрібна аналітика?
  • Збір даних, обробка, аналіз – основні функції систем аналітики
  • Види систем аналітики
  • Критерії ефективності роботи сайту, основні KPI
  • Конверсія та показники конверсії
  • Цільові сторінки та їх зв'язок із конверсією
  • Базові поняття аналітики – параметри, показники, хіти, сесії, юзери.
  • Принципи передачі аналітики, блокування передачі, усунення проблем
  • Види цілей для інтернет-ресурсів, вибір та визначення коректних цілей.
  • Інструментарій аналітика – плагіни, вбудовані функції браузерів
  • Практична робота: аудит поточного стану інтернет-проекту з погляду Інтернет-аналітики.

Налаштування систем аналітики, встановлення кодів відстеження на сайти, перевірка коректності установки

  • Огляд популярних аналітичних систем
  • Google Analytics – платна та безкоштовна версія системи, відмінності, обмеження
  • Яндекс.Метрика
  • Реєстрація та встановлення Google Analytics
  • Створення облікового запису Google
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація та налаштування Яндекс.Метрики
  • Створення облікового запису Яндекс.Метрики
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація облікового запису Google Tag Manager
  • Створення облікового запису GTM
  • Налаштування тега відстеження, тригера, змінних Google Analytics
  • Встановлення коду відстеження на сайт – основні способи
  • Перевірка статусу відстеження

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Аналіз якості та кількості трафіку для SMM.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads ( Adwords ).
  • Аналіз звітів по Google Ads ( Adwords ).
  • Основні переваги використання Google Analytics при розміщенні реклами в Adwords .

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics .
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.
  • Практична робота. Налаштування фільтрів реферального спаму.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager 

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Код відстеження подій.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

Практичні кейси роботи аналітика

  • Основи коректного аналізу даних.
  • Статистична достовірність та як її досягти у Google Analytics .
  • Основні помилки, які допускаються аналітиками, і до чого вони призводять.
  • Побудова моделей, перевірка гіпотез.
  • Практична робота. Розбір аналітичного кейсу, вирішення його через Звіти користувача.

Звіти порівняння, вивантаження даних, e- commerce 

  • Бенчмаркінг – звіти порівняння з конкурентами.
  • Огляд можливостей E - commerce у GA та основні звіти.
  • Практична робота. Вивантаження даних із Google Analytics в табличні редактори для подальшої обробки.

Юзабіліті сайтів:

Юзабіліті web-сайтів та програм для мобільних пристроїв

  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Особливості використання мобільного пристрою
  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Використання посібників (гайдлайнів) із проектування інтерфейсу (Apple, Windows, Android)
  • Нововведення в інтерфейсах мобільних пристроїв: використання мовного введення, камери і т.д.

Аудит юзабіліті web-сайту, тестування та документування

  • У чому полягає аудит юзабіліті, його цілі, завдання та терміни виконання
  • Тестування сайту, стратегії тестування, варіанти тестування
  • Організація тестування, питання бюджетних витрат та термінів
  • Розробка тестових сценаріїв
  • Устаткування для тестування (системи спостереження,
  • eye-трекінг і т.д.)

Сучасні підходи до створення дизайну продуктів та додатків

  • Огляд сучасних додатків та місце їх у процесі веб-розробки: Figma, Adobe XD, Sketch, Marvelapp, Invision, Principle, Framer…
  • Типові робочі процеси, можливості їх оптимізації та уніфікації
  • Створення інтерактивного проекту у Figma

Робочий процес у програмі Figma. Створення облікового запису. Можливості платного та безкоштовного використання

  • Основи Figma, знайомство з інтерфейсом
  • Створення кадрів, налаштування сіток макету
  • Імпорт елементів з Sketch та Illustrator
  • Робота з формою та кольором об'єктів
  • Робота з текстовим та графічним наповненням
  • Використання компонентів, питання уніфікації
  • Налаштування Constrain для адаптації макета до різних розмірів пристроїв
  • Режим прототипування, налаштування інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи

Використання Invision Studio

  • Призначення Invision, місце у робочому процесі
  • Створення облікового запису в Invision, встановлення та налаштування
  • Імпорт проекту з Sketch та Photoshop
  • Створення інтерактивних переходів, можливості інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи
  • Практична робота: Створення інтерактивного проект

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-21
четвер
2024-11-28
четвер
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-19
четвер
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-11-28
четвер
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-19
четвер
2025-01-08
середа
2025-01-15
середа
2025-01-22
середа
2025-01-29
середа
2025-02-05
середа
2025-02-12
середа
2025-02-19
середа
2025-02-26
середа
2025-03-05
середа
2025-03-12
середа
2025-03-19
середа
2025-03-26
середа
2025-04-02
середа
2025-04-09
середа
2025-04-16
середа
2025-04-23
середа
2025-04-30
середа
2025-05-07
середа
2025-05-14
середа
2025-05-21
середа
2025-05-28
середа
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-21
четвер
2024-11-23
субота
2024-11-30
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору