Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Школа маркетингу - курси маркетингМенеджер з маркетингуочно в Києві або онлайн |
48 ак години (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можні підлаштувати під свій графік роботи. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без контекстної реклами (48 ак години):
Вартість навчання (очно або онлайн) з контекстною рекламою (за бажанням) (84 ак годин) для фізосіб:
|
Аудиторія курсу Менеджер з маркетингу складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. |
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:В програму входять наступні дисципліни:
Контекстна реклама (36 ак години) додатково за бажанням:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Бренд та брендинг
Образ бренду
Ідентичність бренду
Асоціації з організацією
Індивідуальність бренду
Реалізація та ідентичність бренду
Архітектура бренду
Створення бренду – реклама не найголовніше
Вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками
Організація процесу створення бренду
|
Введення у рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
Медіапланування
Основні медіа характеристики
Терміни та показники у медіаплануванні
Медіадані та медіа дослідження
Стратегічне медіапланування
Поняття про медіабаїнг
Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі
|
Організація Trade -маркетингу на підприємстві
Річне планування трейд - маркетингових активностей. Приведення плану у відповідність до маркетингової стратегії, виробничої та фінансової можливостей компанії. Розробка, реалізація та контроль трейд-маркетингових заходів у рамках затвердженого плану. Види службової документації, необхідної для затвердження та реалізації трейд-маркетингових акцій. Методи ефективної взаємодії з учасниками дистрибуційного ланцюжка
Мережевий роздріб: специфіка роботи та способи оптимізації взаємодії
Стимулювання кінцевих споживачів у BTL: Consumer promotion
Системний підхід до планування, оцінки та прогнозу ефективності стимулювання
Як спрогнозувати ефективність акцій та програм: основні інструменти та методи оцінки
|
Комплекс маркетингу компанії: основні цілі та завдання
Комплекс маркетингу для залучення клієнтів
Комплекс маркетингу для розвитку клієнтів
Комплекс маркетингу для утримання клієнтів
Практична частина
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:
|
Введення у контекстну рекламу
Системи веб-статистики та аналітики, необхідні для роботи з контекстною рекламою
Підготовчий етап перед настроюванням рекламних кампаній
Медіапланування
Створення та налаштування рекламних кампаній через інтерфейс Google Ads на пошуку
Збір семантичного ядра для рекламних кампаній Google Ads
Звітність для подальшої оптимізації рекламних кампаній
Оптимізація рекламних кампаній
Реклама на YouTube та автоматизація рекламних кампаній.
|
Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
|
Поліпшення якості рекламних кампаній
Ефективна реклама
Заповнення шаблону для завантаження рекламної кампанії через Google Editor
Завантаження та налаштування рекламної кампанії через Google Editor
Контекстно-медійна мережа Google Ads
Створення кампанії в медійній мережі
Ремаркетинг
Торгові кампанії Google Shopping
|
Основи маркетингу у соціальних мережах
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
Просування в Instagram
Просування спільноти в соціальних мережах
Партнерський маркетинг
KPI
Таргетована реклама Facebook та Instagram
|
Аналітика ефективності роботи сайту
Налаштування систем аналітики, встановлення кодів відстеження на сайти, перевірка коректності установки
Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів
Аналіз аудиторії сайту
Аналіз джерел та каналів трафіку
Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей
Фільтри на рівні уявлень
Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager
Розширені сегменти
Практичні кейси роботи аналітика
Звіти порівняння, вивантаження даних, e- commerce
|
Введення в Інтернет-технології
Хостинг
Сучасне сайтобудування
Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни
Складання семантичного ядра, типи запитів
Технічна база оптимизації
Внутрішня оптимізація
Зовнішня оптимізація
Сервіси для оптимізатора
Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування
|
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|