Школа бізнесу - Курси менеджер із закупівель
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Менеджер із закупівель


Курси Менеджер із закупівлі

Курси Менеджерів з постачання +1С

очно в Києві або онлайн

сайт для мобільних пристроїв:

Менеджер із закупівлі, Менеджер із закупівлі + 1С

48 ак годин (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв) без 1С.

Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3 раза в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

60 ак годин (15 занятия по 4 ак часа, 1 ак год = 45 хв)  с программой 1С: Управление торговлей 8.3 (Торговля и склад).

Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:30 + субота  (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фізосіб з 1С:

  • 7 000 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5600 грн),
  • 6 300 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 700 грн).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фізосіб без 1С:

  • 5 300 грн.  (оплата за весь курс без 1С:)
Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсу Менеджер із закупівель складається з:

  • всі бажаючі навчитися управляти закупівлями на підприємстві та отримати посаду Менеджера із закупівель або постачання.

 

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Проводити пошук та оцінку постачальників,
  • Вибудовувати взаємини із постачальниками, готувати договори із нею, включаючи договори ЗЕД,
  • Організовувати документообіг поставок,
  • Розраховувати митні платежі,
  • Оцінювати ефективність роботи служби закупівель,
  • Організовувати транспортні схеми доставки товарів,
  • Розробляти транспортні схеми,
  • Проводити оптимізацію транспортних потоків,
  • Відстежувати рухи сировини,
  • Вести облік товару,
  • Оптимізувати параметри транспортного процесу,
  • Застосовувати знання логістичного менеджменту на практиці,
  • Розраховувати основні показники виробничої діяльності складу;
  • Розраховувати параметри основних приміщень складу;
  • Розраховувати величину товару, що зберігається в зоні комплектації;
  • Проводити АВС аналіз для вироблення рішень щодо оптимізації складських запасів та розміщення матеріальних засобів у різних зонах зберігання;
  • Проводити вибір технологічного устаткування організації виробничих процесів складі;
  • Працювати у програмі 1С: Управління торгівлею

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Программа обучения

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Закупівельна логістика:

Організація закупівельної діяльності

  • Основи організації закупівельної діяльності. Управління закупівлею. Бізнес-комунікації. Оцінка роботи служби закупівлі KPI.
  • Підхід Balanced Score Card (збалансована система показників) у закупівлі.
  • Зв'язок служби закупівель коїться з іншими підрозділами підприємства. Управління взаємодією з виробництвом та продажами.
  • Стратегії та інформаційні концепції. Закупівлі у системі Канбан, Just in time, MRP, MRPII.

Асортиментна політика та асортиментний аналіз

  • Асортиментна політика та асортиментний аналіз. Основи категорійного менеджменту.
  • Визначення потреби у товарі. Матриці ABC та XYZ. Основи аналітики. Можливості 1С.
  • Визначення пріоритетів фінансування та черговості закупівель.
  • Структура запасів. Оверсток та неліквід. Методи роботи із нею.
  • Нормування страхових запасів. Рівень обслуговування.
  • Практична робота: Проведення ABC-аналізу.

Робота з постачальником

  • Пошук постачальників. Вибір оптимального постачальника. Критерії оцінки постачальника.
  • Стимулювання постачальників. Спеціальні умови та акції.
  • Проведення переговорів.
  • Організація переговорного процесу. Переговорні стратегії. Маніпуляція та способи протидії.
  • Практична робота: Проведення попереднього відбору постачальників.

Витрати у закупівельній діяльності

  • Відкат та методи протидії.
  • Ціноутворення. Знижки.
  • Витрати та ризики, пов'язані з закупівельною діяльністю.
  • Концепція повної вартості (Total Cost Concept) та методика функціонально-вартісного аналізу (ABC – Activity Based Costing).
  • Практична робота: Розрахунок собівартості товару. Розрахунок додаткових витрат шляхом ABC.

Форми та варіанти закупівельної діяльності

  • Завдання "Зробити чи купити"(Make or Buy).
  • Зустрічні закупівлі.
  • Тендер.
  • Аукціон.
  • Оферти.
  • Особливості постачання виробництва.
  • Практична робота: створення тендерної документації. Визначення ключових вимог щодо товару. p align="justify"> Робота зі структурою готової продукції - складання графіка поставок.

Основи товароведення

  • Документообіг. Питання взаємодії зі складськими та транспортними службами. Основи товарознавства. Упаковка та маркування вантажу
  • Сертифікація
  • Питання оплати. Фінансові механізми Валютний контроль.
  • Практичне завдання: Визначення необхідності сертифікації. Використання інформаційних ресурсів.

Логістика складського господарства:

 

Теоретична концепція логістичної системи

  • Історичні аспекти логістичної науки.
  • Визначення логістики, її види. Макро- та мікрологістика.
  • Функціональні галузі логістики.
  • Схема комерційної системи логістики. Логістичний ланцюг.
  • Організаційна структура підприємства та місце логістичних підрозділів

Стратегія та тактика логістичної системи

  • Схеми просування матеріалопотоків.
  • Види транспорту – автомобільний, залізничний, річковий, повітряний.
  • Аналіз вартості перевезень. Оптимальна доставка, її впливом геть ціноутворення, способи здешевлення доставки товарів.

Оцінка ефективності логістики

  • Поняття логістичних витрат
  • Ефективність логістики
  • Знайомство з QRS-аналізами

Логістика складського господарства, її сутність та методи

  • Поняття та сутність логістики складського господарства.
  • Концепції та функції логістики складського господарства.
  • Матеріальні потоки та логістичні операції.
  • Доставка постачальником.
  • Правила прийому товарів за кількістю та якістю. Інструкції П-6 та П-7.
  • Характеристики сучасного складу. Види складів та його кваліфікація.
  • Перспективне планування потреби у складах.
  • Розв'язання задачі "Визначення оптимального місця розташування складу".

Закупівельна, виробнича та розподільна логістика, їх сутність та завдання

  • Уявлення про закупівельну, виробничу та розподільну логістику.
  • Сутність та завдання закупівельної логістики.
  • Служба постачання для підприємства.
  • "Зробити" або "купити" - проблема вибору.
  • Завдання вибору постачальника. Надійність постачальників.
  • Концепція виробничої логістики концепції.
  • Управління матеріальними потоками у межах внутрішньовиробничих систем.
  • Напівабрикати.
  • Сутність та завдання розподільчої логістики.
  • Взаємозв'язок із маркетингом.
  • Канали та ланцюги матеріальних потоків. Переміщення матеріалів усередині організації. Супровідні документи, їх формування.

Матеріальні запаси у логістиці складського господарства

  • Концепція матеріального запасу.
  • Причини створення запасів.
  • Види матеріальних запасів.
  • Визначення оптимального обсягу партії, що замовляється.
  • Організація обліку матеріальних запасів. Первинна документація в обліку. Облік та повернення шлюбу та зворотної тари.
  • Робота «з коліс» – відсутність складської ланки.

Облік товарно-матеріальних цінностей у бухгалтерії

  • Поняття рахунки бухгалтерського обліку.
  • Організація обліку матеріалів бухгалтерії. Звіряння. Інвентаризації. Правила їхнього проведення.
  • Облік та контроль використання матеріалів.
  • Оцінка матеріалів в обліку. Відображення операцій надходження матеріалів, руху та відпустки їх зі складу.
  • Поточна фіксація залишків.

Основні вимоги, що висуваються чинним законодавством до складської діяльності

  • Нормативні документи, що визначають діяльність складського господарства.
  • Галузевий стандарт, загальні положення та вимоги до організації виробничої діяльності складу.
  • Санітарні та протипожежні вимоги на складі.
  • Розв'язання задачі «Розрахунок засобів пожежогасіння».

Складський персонал. Штатний розклад та управління

  • Штатний розклад. Варіанти організації структури управління.
  • Основні штатні одиниці та його функціональні обов'язки.
  • Компенсаційний пакет та основні принципи мотивації.
  • Персональна та колективна матеріальна відповідальність.

Технічні аспекти організації складу

  • Первинна упаковка товару, поняття вантажної одиниці, засоби упаковки, засоби обмеження доступу товару. Маркування та маніпуляційні знаки.
  • Штрих-кодування. Основні формати та їх використання у комерційній практиці. Техніка для використання штрихкодування.
  • RFID – технологія. Технічні особливості та перспективи застосування
  • Конструкційні елементи складу. Підлогове покриття. Стелажі. Рампа та докове обладнання Логіка використання.
  • Засоби малої механізації та їх використання. Рокли, візки, сітчасті контейнери.
  • Вантажно-розвантажувальне обладнання. Вилковий автонавантажувач, штабелер, річтрак. Використання логіки.
  • Спеціальне обладнання. Конвеєри. Вузькопрохідне обладнання. Великотоннажне обладнання. Термообладнання.
  • Вирішення задачі «Оцінка доцільності використання складської техніки. Розрахунок собівартості складських операцій».

Логістика складських операцій

  • Зонування складу. Особливості окремих зон.
  • Приймання товару. Основні види та технології. Регламентація процесу. Складні моменти та можливі помилки.
  • Розміщення товару на зберігання та зберігання. Основні види та технології. Регламентація процесу. Складні моменти та можливі помилки.
  • Комплектування замовлення. Основні види та технології. Регламентація процесу. Складні моменти та можливі помилки.
  • Видача замовлення. Основні види та технології. Регламентація процесу. Складні моменти та можливі помилки.
  • Інвентаризація. Регламентація, основні вимоги щодо проведення. Порядок проведення та основні етапи. Оцінка результатів проведення інвентаризації.
  • Адресна система зберігання, принципи її побудови Порядок початку адресної системи зберігання Проблемні моменти та помилки.
  • Зберігання небезпечних вантажів.
  • Особливості організації складського процесу на виробничому підприємстві.
  • Особливості організації роботи складі малого підприємства.
  • WMS – системи. Структура, функціональність, основні вимоги.
  • RP-системи. Взаємодія RP та WMS. Поняття про SCE-блок.
  • Розв'язання задачі "Розрахунок складської площі зони основного зберігання".

Організація обліку матеріальних засобів

  • Облік товарно-матеріальних цінностей складі.
  • Характеристика документообігу на сучасному складі та вимоги до нього.
  • Організація складського обліку складі та її контроль.
  • Розрахунок собівартості. Природний спад і технологічні втрати.
  • Основні складські документи та схеми документообігу.
  • Огляд комерційних документів та їх використання на практиці.
  • Огляд транспортно-експедиторських документів та їх використання на практиці.
  • Огляд митних документів та їх використання на практиці.
  • Концепція системи сертифікації. Основні види сертифікатів

Створення та управління матеріальними запасами 

  • Концепція матеріального запасу. Види матеріальних запасів.
  • Характеристики систем керування запасами.
  • Визначення параметрів системи керування запасами.
  • Оцінка ефективності системи керування запасами.
  • Розрахунок рівня запасу складі: поточного, середнього, максимального, страхового.
  • Проведення АВС та ХУZ аналізу у системі управління запасами.
  • Вирішення практичних завдань з управління запасами матеріальних засобів.
  • Проведення ABC – аналізу.
  • Проведення XYZ - аналізу.
  • Розрахунок партії постачання з допомогою формули EQ.
  • Оцінка організації системи постачання.
  • Розрахунок спекулятивного запасу.
  • Розрахунок страхового запасу.
  • Оцінка доцільності використання знижки.

Управління складом

  • Основні методики управління та планування.
  • Загальний підхід щодо визначення показника ефективності роботи складу.
  • Основні показники роботи.
  • Методи контролю. Використання графіків Ганта.
  • Правила диспетчеризації та складання розкладів.
  • Проблемні точки керування.
  • Боротьба з розкраданнями. Логіка дій та основні заходи.
  • Розв'язання задачі «Розрахунок потреб компанії у складських площах. Вплив логіки організації складського процесу на потреби у площах, силах та засобах»

Транспортна логістика (управління перевезеннями):

 

Теоретична концепція та новітні тренди формування логістичної системи 

  • Нові тренди в логістиці та їх історичне коріння.
  • Сучасні логістичні концепції.
  • Особливості впровадження Supply Chain Management та інтегрованої логістики у сучасних умовах. 
  • Проблема ефективності у логістиці.
  • Логістика 4.0. Ощадливе виробництво та теорія обмежень.
  • JIT концепції.
  • Канбан-технологія в сучасних умовах та її застосування в організації бізнес-процесів.
  • Організаційна структура сучасного підприємства та функція логістичних підрозділів у бізнес-структурі.
  • Логістичний аутсорсинг.
  • 5PL-оператори.

Транспортно-експедиційна діяльність. 

  • Сучасна світова та національна транспортна система.
  • Класифікація транспорту.
  • Особливості різних видів перевезень.
  • Вибираємо максимально ефективний вид перевезень. Критерії вибору, алгоритм та практики прийняття рішення.
  • Юридичні засади транспортно-експедиційної діяльності. Актуальне законодавство та особливості оподаткування.
  • Міжнародне та національне законодавство про транспортно-експедиційну діяльність. Особливості застосування.
  • Актуальний експедиторський документообіг у міжнародній та українській практиці. Фіат.
  • Як організувати ефективну взаємодію сторін при вантажоперевезеннях: транспортно-експедиторські компанії та вантажовласники.
  • Відповідальність експедитора та перевізника. Ліміти відповідальності. Міжнародні угоди та положення договору.
  • Електронний документообіг у вантажоперевезеннях. 
  • Практикум. Вибір оптимального виду перевезення.
  • Податкові аспекти транспортно-експедиційної діяльності
  • Міжнародні транспортні коридори

Вантажообробка та властивості вантажів. Маркування. Оптимальне формування, розміщення та кріплення вантажів.

  • Маркування вантажів. Товарне, вантажне, транспортне маркування. Маніпуляційні знаки.
  • Ефективне пакування вантажів. Підготовка вантажів до перевезення.
  • Порядок безпечного розміщення та кріплення вантажів.
  • Засоби пломбування та контролю стану. GLONASS/GPS навігаційні пломби та пристрої контролю.
  • Насипні, навалювальні, наливні вантажі. Важковагові, негабаритні вантажі, що швидко псуються. Особливості роботи.
  • Маркування та особливості перевезення небезпечних вантажів.
  • Штрих-кодування. Основні види штрих-кодів, варіанти застосування. 
  • RFID – технологія.
  • Небезпечні вантажі
  • Харчові товари (рідкі та тверді)
  • Вантаж, що швидко псується
  • Квіти та рослини
  • Живий вантаж
  • Практикум. Розв'язання задачі формування вантажної одиниці.

Контейнерні перевезення. 

  • Контейнерні перевезення
  • Види контейнерів. Маркування контейнерів
  • Особливості договору про перевезення контейнера
  • Як отримати найкращі умови: особливості ціноутворення на транспорті. Логіка тарифу та логіка фрахту.
    Коректне розподілення транспортних витрат на собівартість. Розбір типових помилок.
  • Ліміти відповідальності за міжнародні вантажні перевезення
  • Страхування. Особливості страхування у транспортно-експедиційній діяльності
  • Міжнародна транспортна система
  • Порівняння основних каналів вантажоперевезень в/з України
  • Практична робота Оцінка вартості послуг експедиторської компанії. Робота з тарифом
  • Логістика "останньої милі". Інноваційні підходи та шляхи підвищення ефективності. Роботизація та IT-технології.

Морські перевезення

  • Роль морського транспорту у світовій транспортній системі, його переваги та недоліки.
  • Технічні аспекти сучасного морського транспорту Види судів та особливості їх використання.
  • Основні українські порти, їх використання, основні параметри та можливості використання у сучасних умовах.
  • Види організації морських перевезень. Трампові перевезення. Лінійні перевезення. Фідерні перевезення.
  • Міжнародні конвенції та угоди, що регламентують морські перевезення.
  • Використання чартеру. Зміст та застосування проформи чартеру.
  • Використання коносаменту, правила заповнення.
  • Схема документообігу під час морських перевезень.
  • Дії менеджера з організацією морської перевозки. Етапи та операції, на що слід звернути увагу.
  • Використання інформаційних ресурсів. Відстеження вантажу.
  • Структура вартості морського перевезення. Методи оптимізації.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки комерційних пропозицій перевізників та прийняття оптимального рішення щодо вибору контрагента.
  • Практична робота: Відстеження руху контейнера з трекінг-систем

Залізничні перевезення

  • Етапи розвитку залізничного транспорту.
  • Технічні аспекти. Історія та сучасне вирішення проблеми «ширини колії».
  • Сучасна інфраструктура залізничного транспорту, вагонний та локомотивний парк.
  • Рухомий склад: вагони та контейнери, правила їх використання
  • Контейнерні поїзди
  • Залізнично-поромне сполучення
  • Правила приймання вантажів до перевезення залізничним транспортом
  • Тарифи на вантажні залізничні перевезення
  • Вантажні накладні та супровідні документи
  • Географія вантажних залізничних перевезень
  • Особливості сучасного ринку залізничних перевезень. Структура ціни та методи її оптимізації.
  • Міжнародне та національне законодавство у сфері залізничних перевезень.
  • Документи, що застосовуються під час міжнародних та внутрішніх залізничних перевезень. Структура та особливості документообігу.
  • Особливості класифікації вантажів під час залізничних перевезень. Мінімальна вагова норма.
  • Терміни доставки залізничним транспортом, вантажно-розвантажувальні операції, залізничні тарифи, індекси негабаритності.

Авіаперевезення

  • Особливості авіаперевезень.
  • Мала авіація та дирижаблі. 
  • Юридичні засади авіаперевезень.
  • Схема документообігу та організація.
  • Вантажне авіаційне агентство
  • Географія вантажних авіаційних перевезень
  • Особливості приймання до перевезення різних видів вантажів
  • Бронювання авіавантажного перевезення
  • Розрахунок вартості авіаційного перевезення
  • Авіавантажна накладна та супровідні документи

Мультимодальні перевезення

  • Визначення, основні відомості та переваги мультимодальних перевезень
  • Види мультимодальних перевезень, мультимодальні оператори та послуги
  • Типи документів, правила UNCAD/ICC, відповідальність мультимодального оператора
  • Планування та організація імпортного відправлення
  • Планування та організація експортної відправки

Перевезення річковим транспортом

  • Актуальний стан галузі, особливості та перспективи перевезень річковим транспортом.
  • Юридичні засади річкових перевезень.
  • Схема документообігу та організація.
  • Типи суден і барж, що використовуються для перевезення внутрішніми водними шляхами
  • Визначення вартості перевезення вантажів внутрішніми водними шляхами
  • Вантажні накладні та супровідні документи
  • Географія перевезень внутрішніми водними шляхами

Міжнародні та внутрішні автомобільні перевезення

  • Сучасна класифікація автотранспорту. Особливості використання автотранспорту в Україні
  • Вагові та габаритні обмеження при автомобільних вантажоперевезеннях. Сучасні рішення оптимізації у межах чинних обмежень.
  • Цифровізація доріг. Система Weight-in-Motion.
  • Актуальні вимоги до автотранспорту – технічні, митні, екологічні.
  • Міжнародні перевезення. Конвенція КДПН (CMR). Структура та порядок заповнення накладної CMR.
  • Конвенція МДП (ТІР). Функції АСМАП. 
  • Регламентація праці та особливості застосування тахографів під час автомобільних вантажоперевезень.
  • Види та особливості застосування документів при внутрішніх та міжнародних автомобільних вантажоперевезеннях. Схема документообігу, особливості заповнення.
  • Основні види договірних відносин при організації перевезення та особливості їх застосування.
  • Практикум. Оцінка комерційних пропозицій та ухвалення рішення про вибір контрагентів з автоперевезень.

Перевезення небезпечних вантажів

  • Міжнародне та національне законодавство у сфері перевезення небезпечних вантажів
  • Визначення, класифікація та ідентифікація небезпечних вантажів
  • Маркування та нанесення знаків на тару та вантажні одиниці
  • Тара для небезпечних вантажів
  • Положення щодо транспортних операцій, що здійснюються всіма видами транспорту
  • Документація під час перевезення небезпечних вантажів

Організація ефективної транспортної служби комерційної організації

  • Сучасні варіанти організації транспортної служби. Аутсорсинг чи власний автопарк – логіка ухвалення ефективного рішення.
  • Особливості трудового договору з водієм, режим праці та відпочинку, матеріальна відповідальність.
  • Ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Проблема маршрутизації перевезень. 
  • Загальний порядок розрахунку ПММ.

 

 

Зовнішньоекономічна діяльність:

  • Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності:
  • Основні напрями та правова база державного регулювання ЗЕД;
  • Митно-тарифне регулювання;
  • Заходи нетарифного регулювання;
  • Валютне регулювання та валютний контроль;
  • Податкове регулювання;
  • Адміністративна та кримінальна відповідальність за правопорушення в галузі ЗЕД;

Організація ЗЕД у компанії

  • Роль та місце відділу ЗЕД у структурі компанії;
  • Завдання, функції, посадові обов'язки працівників відділу ЗЕД;

Робота менеджера ЗЕД

  • Пошук закордонного партнера та подальша робота з ним.
  • Способи та можливості пошуку потрібного партнера.
  • Ризики при виборі партнера та способи їхньої мінімізації.
  • Ділова переписка.
  • Переговори.
  • Отримання зразків, оцінка якості та рентабельності постачання.
  • Розміщення (отримання) та контроль виконання замовлення.
  • Претензії та рекламації.
  • Специфіка роботи з партнерами різних країн.

Міжнародний контракт

  • основні пункти;
  • На що потрібно звернути увагу;
  • Підписання контракту.

Взаємодія відділу ЗЕД з іншими відділами всередині підприємства. Документообіг при ЗЕД

  • Інвойс та пакувальний;
  • ВМД;
  • Сертифікат походження;
  • Коносамент;
  • ТТН (БМР); інші.

Програмне забезпечення відділу ЗЕД. Джерела інформації. Організація міжнародних перевезень вантажів

  • Інкотерм 2010 року.

Критерії вибору оптимального способу доставки вантажу та компанії перевізника

  • Морські перевезення;
  • залізничні перевезення;
  • Автомобільні перевезення;
  • Авіа перевезення;
  • Специфіка роботи.
  • Ринок перевізників.

Митниця

  • Законодавство у сфері ЗЕД:
  • основні законодавчі акти ЗЕД;
  • тарифне та нетарифне регулювання ЗЕД;
  • номенклатура УКТЗЕД.
  • порядок оформлення вантажів.
  • Митні режими.
  • Митні платежі, порядок розрахунку та нарахування.
  • Сертифікація товару.

Митні брокери

  • Критерії вибору;
  • Пошук;
  • Специфіка роботи.

Міжнародні платежі

  • Види міжнародних платежів;
  • Грошовий переказ;
  • Акредитиви;
  • Інкасо;
  • інші форми оплати.

Офшорні компанії при ЗЕД в Україні

  • Що це таке?
  • Навіщо вони потрібні?
  • Способи застосування.
  • Плюси та мінуси при роботі з офшорними компаніями.
  • Офшорні зони та їх перелік.

1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

Ордерна схема. Угоди та комерційні пропозиції

  • Закупівля товару з використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Продаж товару із використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Концепція угоди. Етапи роботи з угодами.
  • Комерційна пропозиція.
  • Створення правил продажу.
  • Типові угоди щодо умов продажу.

Роздріб. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Автоматизована та неавтоматизована торгова точка. Налаштування торгових точок.
  • Призначення цін та знижок у торговій точці.
  • Друк цінників.
  • Роздрібні продажі в автоматизованій торговій точці. Реалізація з оплатою готівкою та платіжними картками.
  • Роздрібний продаж у неавтоматизованій торговій точці.
  • Аналіз роздрібного продажу.

Комісійна торгівля

  • Надходження товару від комітента.
  • Реалізація товарів, одержаних від комітента.
  • Звіт комітенту про продаж.
  • Повернення товарів комітенту.
  • Передача товарів на комісію.
  • Звіт комісіонера.
  • Аналіз комісійних операцій.

Планування та фінансовий аналіз

  • Методи керування запасами. Товарні обмеження
  • Плани продажу. Планування обсягів продажу
  • Визначення фінансового результату. Аналіз доходів та витрат.
  • Обмін даними із програмою 1С: Бухгалтерія підприємства.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-21
четвер
2024-11-22
п'ятниця
2024-11-25
понеділок
2024-11-28
четвер
2024-12-02
понеділок
2024-12-05
четвер
2024-12-09
понеділок
2024-12-12
четвер
2024-12-16
понеділок
2024-12-19
четвер
2024-12-23
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-11-25
понеділок
2024-11-28
четвер
2024-12-02
понеділок
2024-12-05
четвер
2024-12-09
понеділок
2024-12-12
четвер
2024-12-16
понеділок
2024-12-19
четвер
2024-12-23
понеділок
2025-01-06
понеділок
2025-01-08
середа
2025-01-13
понеділок
2025-01-15
середа
2025-01-20
понеділок
2025-01-22
середа
2025-01-27
понеділок
2025-01-29
середа
2025-02-03
понеділок
2025-02-05
середа
2025-02-10
понеділок
2025-02-12
середа
2025-02-17
понеділок
2025-02-19
середа
2025-02-24
понеділок
2025-02-26
середа
2025-03-03
понеділок
2025-03-05
середа
2025-03-10
понеділок
2025-03-12
середа
2025-03-17
понеділок
2025-03-19
середа
2025-03-24
понеділок
2025-03-26
середа
2025-03-31
понеділок
2025-04-02
середа
2025-04-07
понеділок
2025-04-09
середа
2025-04-14
понеділок
2025-04-16
середа
2025-04-21
понеділок
2025-04-23
середа
2025-04-28
понеділок
2025-04-30
середа
2025-05-05
понеділок
2025-05-07
середа
2025-05-12
понеділок
2025-05-14
середа
2025-05-19
понеділок
2025-05-21
середа
2025-05-26
понеділок
2025-05-28
середа
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-21
четвер

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору