Школа бізнесу - Курсы рекрутинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Рекрутер


Курси рекрутингу

Рекрутер

очно в Києві або онлайн

Курси рекрутингу – це професійні курси для початківців. Навчання рекрутерів проводиться практикуючими директорами з персоналу, рекрутерами. Програма навчання складається з теоретичних та практичних занять, вся теорія та підручники надаються додатково в особистому кабінеті слухача. Курси з підбору персоналу проводяться очно чи онлайн (трансляції ZOOM).

32 ак години (8 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 3 тижнів до 1 місяця. 3 рази в тиждень.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання ( 32 ак години):

  • 4160 грн. (оплата за весь курс).

Вартість навчання (очно або онлайн) з  психологією (60 ак годин):

  • 7 380 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 4160 грн),
  • 6 642 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 738 грн). 
Акційна ціна! З 18.11 по 21.11 додаткова знижка +5% при повній оплаті курсу!

 

Аудиторія курсу Рекрутер складається з:

  • 10% слухачів, які працюють менеджерами відділів і бажають навчитися підбирати співробітників у свої відділи собі в підпорядкування,
  • 80% слухачів, які бажають навчитися підбирати персонал організації та згодом працювати рекрутером (менеджером з підбору персоналу),
  • 10% керівників підприємств, які хочуть навчитися підбирати персонал для своєї організації.

 

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • Розробляти профіль посади та необхідні документи (бланки заявок на підбір персоналу, анкети, посадові інструкції та ін.)
  • Аналізувати ринок праці, оптимально вибирати та використовувати канали залучення персоналу
  • Розуміти структури ділової розмови
  • Створювати грамотний алгоритм телефонного інтерв'ю
  • Вибирати та комбінувати різні стилі та види співбесіди
  • Розробляти та проводити первинне інтерв'ю
  • Вибирати та використовувати універсальні методи первинної оцінки кандидата, прийомів оцінки ділових якостей кандидата
  • Аналізувати інформацію щодо результатів співбесіди
  • Представляти кандидата особі, яка приймає рішення
  • Оцінювати ефективність підбору персоналу

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

 

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни ( 32 ак години):

 Додатково: психологія 28 ак годин (разом 60 ак години)

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

 Мотивація персоналу, KPI

Що таке мотивація – загальні відомості та закономірності у мотивації персоналу

  • Чому потрібно мотивувати персонал?
  • Процес демотивації співробітників та як йому протистояти
  • Співвідношення нематеріальної мотивації та матеріальних компенсацій
  • Сучасні тенденції у мотивуванні персоналу.

Чинники, що впливають на мотивацію співробітників

  • Які мотиви рухають людьми - види мотивів та їх використання у роботі
  • Мотивуючі фактори в організації  Герцберга та інші моделі мотивації
  • 12 факторів залученості персоналу до роботи за даними агентства Геллап
  • Використання мотивуючих факторів у ситуаціях учасників

Мотивація та гроші - матеріальна та нематеріальна мотивація

  • Коли нас мотивують гроші, а коли “добре слово”?
  • Чи можна повністю замінити одне другим і як знайти необхідне співвідношення матеріальної та нематеріальної мотивації?
  • Види матеріальних нефінансових винагород – 58 способів винагородити співробітника

Технологія мотивуючого виступу

  • Як переконати співробітника зробити додаткову роботу, дотримуватись стандартів підприємства, працювати в команді тощо.
  • Прийоми та техніки мотивуючого виступу
  • Навички переконання та впливу, необхідні керівнику
  • Управлінська гнучкість - вміння застосувати різні способи мотивації для різних ситуацій

Мотивація та зворотний зв'язок – мотивуюча оцінка діяльності співробітника

  • Що необхідно для того, щоб похвала надихала, а критика бралася до уваги
  • Як правильно формулювати зворотний зв'язок співробітнику
  • Правила ефективної критики
  • 105 способів похвалити співробітника та висловити йому свою вдячність 

Індивідуальні стратегії мотивації

  • Як знайти підхід до мотивації конкретного співробітника
  • Коли використати позитивну, а коли негативну мотивацію?
  • Кого необхідно хвалити, а на кого це діятиме дратівливо?
  • Кого мотивувати новими можливостями, а кого – збереженням статусу кво?
  • Як виявити особливості мотивації співробітника на етапі підбору та в процесі роботи?

Вимірювання досягнення цілей за допомогою ключових показників – KPI

  • Що таке - ключовий показник діяльності та яка його відмінність від звичайних показників?
  • Типи та різновиди ключових показників
  • Ключові показники результативності та ефективності
  • Критерії вибору ключових показників

Розробка корпоративних ключових показників – KPI(c) на основі стратегії компанії

  • Розробка KPI з персоналу, інформаційної системи та інших важливих ресурсів компанії
  • Розподіл відповідальності за досягнення корпоративних ключових показників

Каскадування корпоративних ключових показників на нижньому рівні управління. Розробка ключових показників структурних підрозділів та персоналу

  • Рівні запровадження ключових показників
  • Каскадування корпоративних ключових показників на нижні рівні управління
  • Функціональний аналіз роботи структурних підрозділів
  • Розробка ключових показників структурних підрозділів та посад
  • Планування цільових значень за ключовими показниками

Розробка системи мотивації на основі KPI

  • Визначення ваги KPI для посади
  • Вибір KPI для включення до системи мотивації посади
  • Визначення співвідношення постійної та змінної частини окладу посади
  • Визначення методів та формул розрахунку преміальної частини окладу посади залежно від виконання KPI
  • Індивідуальна та колективна мотивація

Управління виконанням KPI, підвищення ефективності роботи структурних підрозділів

  • Керування на основі системи KPI
  • Система звітності про виконання KPI структурних підрозділів та посад
  • Основні напрямки робіт з підвищення ефективності та виконання KPI структурних підрозділів та посад
  • Проектний підхід

 Оцінка та атестація персоналу:

Сучасні методи оцінки персоналу

  • Історія питання та сучасні підходи до оцінки персоналу: SHL, система Томаса, АЦ, DiSC , кейс -тестинг , ін.
  • Цілі, принципи, види оцінки.
  • Аналіз посади: методи аналізу, переваги та недоліки.
  • Створення та опис моделей компетенцій, побудова профілю посади.
  • Технології та методи визначення професійних знань, умінь та компетенцій.
  • Технології та методи оцінки особистісних якостей та характеристик.
  • ПРАКТИКУМ: створення оцінного профілю співробітника на підставі моделі компетенцій (профілю компетенцій). 

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Технології та методи визначення та оцінки компетенцій:

  • поняття компетенцій,
  • види компетенцій,
  • рівні розвитку компетенцій,
  • поведінкові індикатори для оцінки компетенцій,
  • модель компетенцій,
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника.

Практична робота.

  • Формулювання завдань оцінки персоналу
  • Визначення видів оцінки персоналу
  • Перелік інструментів оцінки працівників
  • Побудова моделі цілепокладання для оцінки персоналу
  • Формулювання цілей за SMART-методикою
  • Виділення категорій персоналу щодо оцінки
  • Визначення показників та критеріїв оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання структури корпоративної моделі компетенцій
  • Розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника

Застосування методів проведення оцінки персоналу, аналіз результатів оцінки, підготовка рекомендацій керівництву та персоналу
Вибір методів оцінки проведення персоналу:

  • атестація персоналу, порядок та технологія проведення атестації відповідно до законодавства України,
  • управління з цілей (MBO), оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях,
  • управління результативністю (РМ), використання KPI (КПЕ) в оцінці персоналу,
  • «Кругова методика» («360 градусів») для оцінки компетенцій

Центр оцінки спеціалістів (ассесмент -центр - АC).

Систематизація, узагальнення та аналіз результатів оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця,
  • крива нормального розподілу Гауса,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації.

Організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу, підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки. 
Найбільш поширені помилки та труднощі у впровадженні процедури оцінки персоналу.

Практична робота

  • Вибір оптимального методу оцінки персоналу з урахуванням цілей організації
  • Складання індивідуального плану для оцінки працівника
  • Розрахунок середньозваженого балу (методика 360 градусів)
  • Розробка оцінної/атестаційної матриці
  • Підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки
  • Розробка рекомендацій щодо найбільш поширених помилок та труднощів у впровадженні процедури оцінки персоналу

Розробка системи оцінки персоналу компанії

  • Організація та проведення оцінки персоналу
  • Оцінка компетенцій методом 360 градусів
  • МВО (управління за цілями) - періодична оцінка діяльності
  • PM (управління результативністю) - поточна оцінка ефективності роботи
  • Тестування
  • Автоматизація процедури оцінки персоналу компанії

Особливості розробки оцінних заходів у компанії

Практикум "Оцінка співробітника":

  • Розробка та проведення оціночних кейсів.
  • Розробка та проведення оцінного інтерв'ю.
  • Розробка та проведення оцінки керівників (Центр оцінки – асесмент центр): професійні, особистісно-ділові, управлінські компетенції.

Оцінка групи:

  • Розробка та проведення оцінки мотивації, лояльності, задоволеності.
  • Розробка та проведення оцінки ефективності відділів, груп.

Правила проведення та впровадження оцінки в компанії

  • Вимоги до складу та кваліфікації оцінювачів та експертів, переваги та недоліки.
  • Причини опору персоналу оцінки та способи його подолання.
  • Основні помилки при проведенні оцінки персоналу, їх причини та способи подолання.
  • Адміністративні та управлінські рішення за підсумками оцінки.
  • ПРАКТИКУМ: Надання зворотний зв'язок за підсумками оціночних заходів.
     

 Рекрутинг (теорія та практика):

Підбір співробітників - ключовий напрямок діяльності служби управління персоналом. Створення служби рекрутингу

  • Сучасні технології набору та відбору персоналу. Попередній огляд
  • Розробка Положення «Про пошук, підбір та найм персоналу».
  • Опис бізнес-процес рекрутингу: регламентує весь ланцюжок дій рекрутера.
  • Твердження правила взаємодії з питань найму між департаментом управління персоналом та іншими підрозділами.
  • Складання власної схеми пошуку, підбору та найму персоналу.
  • Розробка «універсального»/«типового» бланку заявки на підбір персоналу.

Формулювання «профілю» посади

  • Адекватне формулювання вимог: критерії відбору, аналіз заявки на підбір, уточнення.
  • Упорядкування «профілю посади».

Сучасні інструменти сорсингу кандидатів як альтернатива джоб-бордам 

  • Нова професія у сфері підбору - сорсер . У чому суть та відмінність від рекрутера.
  • Логічні оператори пошуку інформації про кандидатів у мережі. Варіанти автоматизації пошуку, ресурси спрощення запитів.
  • Хантинг кандидатів у соцмережах за ключовими запитами. Алгоритм дій.
  • Прийоми парсингу кандидатів із відкритих профілів в інтернеті. Сервіси-помічники.

Практикум:

  • Скласти релевантний пошуковий запит для певних позицій.
  • Отримати список кандидатів на конкренту посаду із соцмереж, використовуючи інструменти хантінгу (за посадою, освітою, досвідом друзів).

Як скласти оголошення про вакансію, яка приверне увагу відповідних кандидатів. Закони психології, EQ та маркетингу

  • Опис вакансії в дусі робітних сайтів - моветон. Що означає скласти оголошення "зі світу кандидата".
  • Використовуємо неформальну мову, грайливість та гумор без перекосів: доречність та міра.
  • Вбудовуємо в оголошення лід -магніти, щоб отримати контакти потенційних претендентів, та перевірочні завдання.
  • Оформлення поста про вакансії для соцмережі: структура, стратегія, сервіси, завдяки яким заощадите час, а оголошення виглядатиме гідно.

Практикум:

  • Перекладаємо оголошення про вакансію, написану мовою протоколів та джоб сайтів, у текст «зі світу шукача».
  • Аналізуємо реальний опис вакансії, виявляємо та усуваємо помилки, що вказують на нестачу EQ та відлякують претендентів.

Де розмістити оголошення про вакансію: підбираємо ефективні канали залучення кандидатів

  • Кандидати – цільова аудиторія. Виходячи з цього, вибираємо канали, що забезпечують приплив потрібних претендентів. Приклади помилок.
  • Метод троянського коня та QR-коди, прапори та листування з клієнтами. Нестандартні засоби просування вакансії.
  • Коли можна не публікувати оголошення про вакансію: метод прямого захоплення, Crowdsourcing, акції для молоді.
  • Обійдемося без резюме. Як у такому разі оцінювати кандидатів, навіщо просити використовувати емоджі, перейти до Snapchat, записати відео.

Як підготуватися до проведення співбесіди

  • Як створити профіль «ідеального кандидата», використовуючи технологію кадрового профайлінгу
  • Що таке рекрутингова воронка і для чого вона потрібна
  • Як ефективно провести телефонне інтерв'ю з кандидатом: завдання, етапи, особливості проведення, аналіз інформації
  • Як розробити чек-лист для проведення співбесіди
  • Які особливості слід враховувати під час співбесіди: завдання, структура, правила проведення
  • Як визначити рівень розвитку навичок проведення співбесіди (ключова компетенція професіоналізму рекрутера)

Як вибрати оптимальний стиль, вид, тип співбесіди

  • Як вибрати оптимальний стиль проведення співбесіди: допит, соло, гра в хованки, випробування, партнерські переговори
  • Який оптимальний вид інтерв'ю для конкретної вакансії: індивідуальне, групове, панельне
  • Як можна комбінувати різні типи інтерв'ю: біографічне, за компетенціями, кейс-інтерв'ю, проектне інтерв'ю, стрес-інтерв'ю та ін.
  • Які види питань використовувати на співбесіді та що оцінювати за відповідями кандидатів
  • Як провести презентацію компанії та вакансії
  • Як провести інтерв'ю з компетенцій, використовуючи методику STAR та поведінкові індикатори

Які методики використати для оцінки кандидата

  • Для чого застосовуються проектні методики і що можна дізнатися за їх допомогою
  • Як оцінити достовірність інформації, що надається кандидатом (синдром Даннінга -Крюгера, «синдром самозванця»)
  • Як підготуватися та провести кейс-інтерв'ю
  • Як використовувати проектні питання на співбесіді
  • Як визначити параметри метапрограм: тип референції, процес-результат, роль у ділових відносинах, процедури-можливості, зміст-оточення
  • Як застосовувати методику "Просто бесіда"

Методи тестування, що часто використовуються:

  • Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттел .
  • Опитувальник Кейрсі .
  • Тест Г. Айзенка, адаптація А. Шмельова.
  • Діагностику мотивації досягнення А. Меграбяна .
  • Інтерперсональний діагноз Т. Лірі.
  • Психологічне тестування.
  • Аналіз результатів тестів.

Як провести ефективну співбесіду та прийняти правильне рішення про вибір кращого кандидата

  • Як підготуватися до проведення структурованого інтерв'ю
  • Як провести ефективне структуроване інтерв'ю
  • Як проаналізувати інформацію за результатами співбесіди
  • Як презентувати кандидата особі, яка приймає рішення

Нюанси оцінки кандидатів на співбесіді з урахуванням потреб бізнесу

  • Кандидати з якими компетенціями зараз затребувані бізнесом (з урахуванням криз та пандемії).
  • З'ясовуємо, чи має кандидат таку якість як полікомпетентність , чи здатний до багатозадачності.
  • По CV видно: претендент-летун або overqualified . Відразу відкладати резюме убік?
  • Судячи з резюме, кандидат — фахівець, але на співбесіді поводиться нетипово. Як зрозуміти, перед Вами – неформатний фахівець чи дилетант.

Практикум:

  • Продати вакансії грамотному і досвідченому претенденту на конкретну позицію.
  • Намітити способи нагадувати претенденту про компанію під час відбору (до прийому на роботу), посилювати в ньому бажання вийти на роботу, заздалегідь включити процес адаптації – пребординг .

Навички впевненої поведінки під час відбору

  • Особливості вибору торгового персоналу.
  • Як оцінити при співбесіді ініціативність та працездатність
  • Як оцінити амбітність та вміння підкорятися у претендента
  • Методи та технології проективного тестування претендентів.
  • Методи бесіди про претендента з роботодавцем, що його попередній. («Зустрічні» телефонні дзвінки).
  • Аргументація доцільності працевлаштування роботи в компанії.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

Основи психології:

  • Введення у  психологію
  • Загальне поняття психології
  • Предмет вивчення психології
  • Наукова та практична психологія
  • Біологічні засади психіки
  • Індивідуально-психологічні особливості особистості: темперамент, характер, здібності
  • Види інтелекту (IQ, EQ та інші)
  • Міжособистісне спілкування (сприйняття, розуміння, взаємовплив)
  • Що таке психологічний портрет особистості?

Техніки ефективного спілкування:

Ви дізнаєтеся:

  • чому різні люди сприймають ваші слова по-різному;
  • як робити так, щоби Ваші докази були почуті та прийняті;
  • типові помилки, які роблять непереконливими навіть тих, хто справді правий;
  • як зробити так, щоби люди погоджувалися з Вашою точкою зору, пропозицією, позиціями;
  • як переконувати інших людей, досягаючи своєї мети спілкування.

Спілкування як соціальний феномен

  • Структура та функції спілкування
  • Рівні спілкування
  • Сфери спілкування
  • Мистецтво самопрезентації
  • Психотехніки щодо формування атракції
  • Техніки слухання
  • Помилки слухання
  • Вправа «Розвиток емпатії»

Навички спілкування

  • Прийоми керування емоціями у процесі спілкування
  • Формула ненасильницького спілкування М. Розенберґа
  • Психологічний вплив у процесі спілкування
  • Комунікативні техніки
  • Способи спростування аргументів опонента

Вербальне та невербальне спілкування

  • Вербальне (словесне) спілкування
  • Невербальне (міміка, жести, паралінгвістика та ін.) спілкування
  • Паралінгвістичний сигнал
  • «Читання» справжніх мотивів людини щодо її міміки та жестів

Психологія брехні

  • Психологічний вплив (примус, маніпуляція та ін.) та способи протистояння цьому впливу
  • Бар'єри спілкування (соціально-культурні, психологічні, лінгвістичні)
  • Прийоми управління увагою
  • Прийом керування увагою
  • Мовленнєвий вплив та маніпулювання
  • Психологічний захист від маніпуляцій

 Механізми взаєморозуміння (ідентифікація, емпатія, рефлексія та ін.).

  • Спілкування в моделі трансактного аналізу (модель «Батько-Дорослий-Дитина»)

Управління конфліктами:

Конфліктологія (предмет та завдання)

  • Структура конфлікту
  • Типологія конфліктів
  • Динаміка конфлікту
  • Причини конфліктів у організації
  • Чому конфліктом потрібно керувати
  • Можливі ресурси та втрати у конфлікті
  • Конфлікти у житті учасників

Стратегія та тактика поведінки у конфліктній ситуації

  • Двовимірна модель Томаса-Кілменна
  • Типи конфліктних особистостей
  • Конфліктогени
  • Стратегія поведінки у конфлікті (Поступки. Уникнення. Компроміс. Суперництво. Співпраця)
  • Техніки безконфліктного спілкування (критика, відмова, прохання)
  • Норми та тактики спілкування, необхідні для конструктивного вирішення конфліктів

Протидія жорстким технікам та тиску у конфлікті

  • Як взаємодіяти з партнером, не готовим йти на поступки
  • Протидія агресивності та тиску у конфлікті
  • Передбачення, відхід у беземоційність, повернення відповідальності, метод проективної гри та ін.
  • Типи важких людей та взаємодія з ними

Управління конфліктами

  • Види діяльності у процесі управління конфліктом (прогнозування, попередження, стимулювання, регулювання, вирішення)
  • Форми врегулювання конфліктів із залученням третьої сторони
  • Технології ефективного спілкування та раціональної поведінки у конфлікті
  • Внутрішньоособистісний конфлікт (форми прояву та способи вирішення) 

Управління власним емоційним станом

  • Прийоми «заспокійливого» впливу на інших
  • Управління емоційним станом
  • Методи захисту від агресії та негативу
  • Технології відновлення психоемоційної рівноваги
  • Методи нормалізації стану у стресовій ситуації
  • Методи швидкого включення в роботу та підтримання працездатності
  • Управління емоційним станом у процесі комунікації
  • Ефективні способи зняття афекту та негативних емоцій співрозмовника
  • Алгоритм відповіді на конструктивну критику

Як собі допомогти при стресі?

  • Стрес та його причини
  • Симптоми стресу (фізіологічні, поведінкові та психічні)
  • Хронічний стрес
  • Ресурси стресостійкості
  • Прийоми та методи саморегуляції

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-11-21
четвер
2024-11-27
середа
2024-11-28
четвер
2024-12-03
вівторок
2024-12-04
середа
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-17
вівторок
2024-12-18
середа
2024-12-19
четвер
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-11-28
четвер
2024-12-05
четвер
2024-12-12
четвер
2024-12-19
четвер
2025-01-08
середа
2025-01-14
вівторок
2025-01-15
середа
2025-01-22
середа
2025-01-28
вівторок
2025-01-29
середа
2025-02-05
середа
2025-02-11
вівторок
2025-02-12
середа
2025-02-19
середа
2025-02-25
вівторок
2025-02-26
середа
2025-03-05
середа
2025-03-11
вівторок
2025-03-12
середа
2025-03-19
середа
2025-03-25
вівторок
2025-03-26
середа
2025-04-02
середа
2025-04-08
вівторок
2025-04-09
середа
2025-04-16
середа
2025-04-22
вівторок
2025-04-23
середа
2025-04-30
середа
2025-05-07
середа
2025-05-13
вівторок
2025-05-14
середа
2025-05-21
середа
2025-05-27
вівторок
2025-05-28
середа
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-11-21
четвер
2024-11-26
вівторок
2024-11-29
п'ятниця
2024-12-10
вівторок
2024-12-13
п'ятниця

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору