Курси Академічний малюнок та живопис (повний курс)
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Художня школа /   Художник (Академічний малюнок та живопис)


Курси художників в Києві
Академічний малюнок та живопис

Курси Академічний малюнок та живопис - це комплексна професійна підготовка з малюнку та живопису з нуля.

120 ак годин  (30 занять по 4 години, 1 година = 45 хв). Тривалість: від 3 до 4 місяців.

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.
  • групи у суботу з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00.

Вартість навчання:

  • 10 000 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 4 000 грн),
  • 9 000 грн. (при оплаті за весь курс (передплата) – знижка 10% – (економія 1 000 грн)

Навчання відбувається у аудиторіях навчального центру.

 

Акційна ціна діє з 27.03.2024 по 30.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу Академічний малюнок та живопис складається з:

  • всіх бажаючих навчитися професійно малювати і надалі використовувати отримані знання та навички у роботі чи мистецтві.

На курсах Ви навчитеся:

На першому етапі слухачі курсу вчаться правильно тримати олівець або пензель при малюванні, «набивають руку» на найпростіших вправах, дізнаються про особливості побудови геометричних тіл, знайомляться з мальовничими техніками (гуаш, акварель), поетапно освоюють малюнок гіпсової античної голови. натури.

На другому етапі слухачі освоюються нові сфери – створення копій картин відомих художників, малюнок гіпсової античної статуї, мальовничий портрет з натури, фігура в інтер'єрі тощо.

На третьому етапі відбувається знайомство з технікою олійного живопису, удосконалюються навички малювання фігури людини. Досить багато навчального часу відводиться на збирання матеріалу, пошук рішень в ескізах та виконання дипломної роботи.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

 Структура программы обучения:

До програми входять такі дисципліни:

  • Основи дизайну
  • Основи малюнка
  • Малюнок голови людини
  • Малюнок фігури та тіла людини
  • Основи художньої майстерності
  • Професійний живопис: акварель, олія, пастель
  • Психологія спілкування
  • Технологія та психологія працевлаштування
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Основи дизайну:

Вступ

  • Взаємозв'язок індивідуальності людини та дизайну. Фізіологічний та психологічний вплив дизайн-об'єктів.
  • Розвиток творчих здібностей слухачів курсу.

Стратегія та тактика дизайну

  • Дизайн-інструментарій. Техніка виконання малюнка, графіки, розпису, колажу, макета тощо.
  • Методи візуалізації дизайн-ідеї: форескіз, клаузура, дизайн-проект

Колір та стиль у дизайні

  • Психологічні та оптичні характеристики кольору та його вплив на людину. Позаочний зір
  • Символіка кольору. Колір у дизайні – історичний екскурс
  • Колориметрія. Типологія та структура колірної гармонії. Основи кольорознавства: спектральне коло Освальда, Ґете. Поєднання кольорів
  • Гамма та колорит
  • Закономірності розвитку іміджу. Формула стиль. Стилі – колоси, стилі – реакції

Художні засоби та закони композиції

  • Принципи гармонійної композиції.
  • Аналіз краси У. Хогарта.
  • Контраст, нюанс, симетрія та асиметрія, рівність, ритм
  • Пропорція, масштабність, модуль
  • Просторові відносини. Баланс та закони рівноваги композиції
  • Статична та динамічна композиція
  • Баланс сприйняття та закони рівноваги
  • Виділення головного
  • Правило трьох частин
  • Цілісність композиції
  • Пропорції. Золотий перетин
  • Зони композиції
  • Композиційний, оптичний та інші центри композиції
  • Компонування елементів композиції. Правило "трьох частин"
  • Колірна гармонія. Схеми
  • Гармонія взаємини фігури та фону. Схеми

Комбінаторика. Формоутворення

  • Конфігуративна та кольоротональна комбінаторика.
  • Формоутворення та його закономірності
  • Моделювання біоформ.

Історичні стилі в образотворчому мистецтві

  • Закономірності розвитку іміджу. Формула стиль.
  • Романський стиль
  • Готичний стиль
  • Ренесанс
  • Бароко та рококо
  • Класицизм
  • Романтизм
  • Реалізм 19 століття
  • Модерн
  • Імпресіонізм

Світловий дизайн

  • Світло у дизайні – історичний екскурс
  • Основи сучасного світлового дизайну
  • Взаємовплив світла та кольору
  • Вплив повітряного середовища на світлотінь
  • Організація світлового середовища
  • Світлотінове моделювання форм у перспективних та аксонометричних зображеннях

Основи малюнку:

Введення у курс. Технологія малюнка

  • Ознайомлення з технікою малюнка. Види малюнка.
  • Основні способи малювання.
  • Матеріально-технічні засоби малюнка.
  • Особливості роботи різними графічними матеріалами (олівець, вугілля, сангіна)
  • Поняття про геометричний, зоровий та композиційний центр.
  • Прийоми зображення – лінія, тональна пляма, штрихування, тушевка
  • Від крапки до штриха. Види штрихування.
  • Закони композиції – правила розміщення предметів на аркуші. Вправи в розвитку композиційного мислення. Створення композиційних сюжетів із геометричних фігур та базових елементів малюнка з включенням тону.
  • Творчий практикум.

Малювання основних геометричних форм

  • Етапи створення зображення об'єктів. Схематизація. Типізація. Індивідуалізація. Узагальнення.
  • Зовнішні ознаки об'єктів.
  • Основні двомірні фігури та їх зображення.
  • Силует і лінія. Лінійна побудова.
  • Умовно-площинне зображення предметів.
  • Творчий практикум: малювання предметів плоскої форми.

Перспективне зображення плоских фігур та геометричних тіл

  • Види перспективи. Перспективні закономірності як правильного побудови предмета. Перспектива квадратних та прямокутних площин. Куб та паралелепіпед у різних положеннях щодо лінії горизонту. Замалювання предметів кубічної форми.
  • Особливості компонування та малювання об'ємних геометричних тіл у перспективі.
  • Лінійне та тонове зображення тривимірних геометричних тіл.
  • Техніка скетчу.
  • Творчий практикум: малювання з природи куба, конуса, циліндра, призми, кулі.

Світлотінь як засіб створення ілюзії обсягу та простору

  • Теорія та практика світлотіні.
  • Світлотінове моделювання різних форм. Тональна градація.
  • Поетапне виявлення обсягу.
  • Тональні відносини між предметами.
  • Способи створення ілюзії обсягу, відстані та глибини.
  • Побудова тіней.
  • Творчий практикум: Малювання групи геометричних постатей у просторі (натюрморт).

Тіла обертання – циліндр, конус, куля.

  • Правила побудови та передачі обсягу у різних положеннях при контрастному висвітленні. Поняття рефлексу. Натюрморт із гіпсових тіл.

Антична гіпсова ваза.

  • Розбивка її форми на геометричні тіла. Правила світлотіньового моделювання за аналогією з тілами обертання. Передача обсягу. Блік, рефлекс, тіні – падаючі та власні.

Драпірування зі складками.

  • Конструктивна побудова форми складок. Передача обсягу світло-тінню, використання клячки та розтушування. М'який матеріал: сангіна, вугілля, сепія, соус.

Малювання об'ємних предметів складної форми

  • Дизайнерський малюнок та ескізне проектування.
  • Малювання складних форм з натури та з уяви.
  • Малювання архітектурних деталей.
  • Гіпсовий орнамент або капітель. Контрастне висвітлення. Композиційне рішення, побудова від загального до приватного. Моделювання форми тоном, використання закону світлового розмаїття. 

Передача фактури (дерево, камінь, тканина, метал тощо).

  • Створення фактур за допомогою різних художніх засобів, видів штрихування та світлотіні.
  • Створення ілюзії відображення, прозорість.

Зображення простору

  • Повітряна перспектива та її закони.
  • Види краєвид.
  • Зображення пейзажу у різних образотворчих школах.
  • Гризайль.
  • .

Малюнок голови людини:

Конструктивна побудова форми гіпсового черепа.

  • Опрацювання світлотіні заливками мокрим соусом. Остаточне опрацювання деталей сухим соусом (розтушуванням). Перед початком роботи – начерки з черепа олівцем із різних точок зору.

Побудова та тонове опрацювання обрубування голови.

  • Перед початком роботи – замальовки голови олівцем із різних точок зору для кращого розуміння будови, пропорцій.

Гіпсові деталі голови.

  • Око, ніс, губи, вухо. Ознайомлення слухачів із будовою окремих частин голови людини. Конструктивна побудова та тональне рішення. Контрастне висвітлення.

Антична чоловіча гіпсова голова.

  • Замальовки голови – профіль, фас, для кращого розуміння будови, пропорцій, характерних рис. Наступна робота на основному аркуші: композиційне розміщення, конструктивна побудова, ліплення форми великими масами світлотіні. Заключне опрацювання деталей – виділення головного малюнку. 

Екорше голови.

  • Замальовки з кількох сторін для кращого розуміння форми. Композиційне розміщення на аркуші, конструктивна побудова, ліплення форми масами світлотіні.

Антична жіноча гіпсова голова.

  • Побудова, дотримання пропорцій. Опрацювання форми та деталей. Тональний розбір.

Копія портрет пензля відомого художника.

  • Копія портрета, виконаного відомим художником.
  • Графітний олівець, сангін, сепія, вугільний олівець.

Короткочасні замальовки. Портрет натурника.

  • Короткострокові портретні замальовки один одного.
  • Кольоровий олівець, графітний олівець, сепія, сангіна, вугільний олівець, лінер, гелева ручка.

Малюнок фігури людини:

Вивчення скелета людини – його конструктивної та динамічної основи.

  • Основні кістки (і групи кісток), що становлять скелет загалом. Точний порядок побудови схеми людської постаті та відносин між її частинами. Передача простору за допомогою ліній різної товщини; легке наповнення штрихом. Олівець.

Малювання руки

  • Малювання руки людини з природи (гіпс) і верхній кінцівки скелета людини. Вивчення пропорцій та будови, тонове рішення олівцем.

Замальовки гіпсової кисті та стопи.

  • Передача форми та розташування у просторі, легке опрацювання тоном. Олівець.

Екорше Гудона (Лучник).

  • Побудова олівцем та легке тонове рішення. Вивчення положення кісток та м'язів людини у ракурсі. Контрастне висвітлення. Олівець.

Гіпсовий торс (Венера/Лаокоон).

  • Закріплення знань про м'язову систему людини. Олівець.
  • Копія з академічного малюнка чоловічої оголеної фігури. Олівець.

Антична гіпсова статуя.

  • Детальна побудова та тонове рішення фігури. Грамотне розташування у листі. Передача обсягу та простору. Закріплення всіх отриманих знань про пропорції та будову тіла людини. Олівець.

Складна композиція з гіпсовим торсом чи фігурою.

  • Побудова, опрацювання форми. Повторення та закріплення матеріалу II ступеня. М'який матеріал.

Голі фігури з натури в статичній позі.

  • Передача пропорцій. М'який матеріал, тонований папір.

Оголена постать у русі (натурник).

  • Малюнки. Тривалий рисунок однієї з поз. Закріплення знання будову людського тіла. Робота із тоном. Виконання в олівці та вугіллі.

Робота над дипломним проектом:

  • Вибір теми (натюрморт, краєвид, портрет, графічна серія, жанрова картина).
  • Вибір відповідної техніки.
  • Робота над ескізами, виконання підготовчих етюдів.
  • Перенесення найкращого рішення на великий формат.
  • Детальний рисунок з урахуванням композиції.
  • Робота у матеріалі. Тривале опрацювання зображення, узагальнення, завершальний етап. Використання всіх знань, здобутих за цикл навчання.

Захист дипломної роботи. Перегляд

Основи живопису:

Прийоми та техніки живопису

  • Введення у курс живопису.
  • Види живопису.
  • Основні методи живопису.
  • Барвисті матеріали живопису. Загальні відомості про фарби.
  • Особливості роботи аквареллю, гуашшю, темперою, акрилом, олією, акварельними олівцями.
  • Рухливі та рельєфні властивості фарб.
  • Робота з палітрою, змішування фарб.
  • Нестандартні прийоми та техніки живопису.
  • Вправи в розвитку фантазії, креативності, почуття кольору.

Колористика

  • Колір мистецтва.
  • Колір та світло.
  • Якісні та кількісні характеристики кольору.
  • Колорит.
  • Гармонія та дисгармонія квітів.
  • Розробка різноманітних колористичних рішень.
  • Творчі завдання.

Монохромний живопис

  • Гризайль.
  • Світлотональні можливості однієї фарби.
  • Аналіз монохромного живопису на роботах майстрів.
  • Творче завдання монохромію.

Поліхромний живопис

  • Поліхромний живопис та його особливості.
  • Відношення кольорів. Контраст та нюанс. Види контрастів.
  • Аналіз взаємодії квітів у роботах майстрів живопису.
  • Творче завдання поліхромію.

Емоційність та експресія кольору в живописі

  • Аналіз творчого методу різних художників.
  • Вибір та використання засобів композиції у живописі. Динаміка та статика. Колірний ритм та домінанта.
  • Асоціативний вплив кольору на живопис.
  • Виконання творчого завдання.

Живопис з натури

  • Особливості роботи фарбами з природи.
  • Компонування – правила та рекомендації.
  • Жанровий натюрморт (взаємне розташування предметів, розробка нюансів, колірних рефлексів, світлоповітряного середовища, виявлення матеріальних якостей предметів)

Квіткоутворення форми та простору

  • Форма та колір. «Ліплення» форми кольором.
  • Локальні кольори.
  • Створення глибини простору кольоротональним рішенням.
  • Оптичні властивості кольорів.
  • Творче завдання.

Декоративний живопис

  • Особливість та прийоми декоративного живопису.
  • Передача тональних взаємин.
  • Використання авторського колориту.
  • Творчі декоративні композиції. Відпрацювання прийомів та навичок.

Виразність живописного твору

  • Підходи та способи підвищення виразності мальовничого етюду.
  • Виконання етюду краєвид.
  • .

Акварельний живопис:

Акварель та її властивості.

  • Основи роботи з аквареллю.
  • Вивчення властивостей матеріалу.
  • Тон в акварелі.
  • Гризайль.

Колір і світло в аквареллю живопису.
 

Різні техніки роботи аквареллю.

  • Тематичні натюрморт в акварелі.

Застосування різних прийомів роботи аквареллю.

  • Основи стилізації та декоративної роботи.

пленер.

  • Осінній пейзаж парку. Знайомство з правилами та прийомами роботи на пленері. Застосування законів лінійної та світлоповітряної перспективи у роботі над пейзажем.

Осінній натюрморт.

  • Пошук композиційного рішення постановки, вибір найкращого варіанта. Побудова предметів на форматі (олівець). Подальша робота кольором. Передача насиченості та складності кольорів. Теплий колорит.

Складний натюрморт у холодному колориті.

  • Завдання слухачів – передати холодну гаму драпірувань та предметів, а також просторовість та легкість постановки. Акварель.

Весняний пленер.

  • Передача стану природи у кольоровій гамі, світло-повітряної перспективи, настрої. Акварель.

Малювання пастеллю:

Вступ

  • Детальне знайомство із матеріалом – суха пастель.
  • Основні прийоми роботи та інструменти.
  • Малювання овочів та фруктів.
  • Передача об'єму та кольору в матеріалі.

Малювання драпірувань

  • Передача фактури та малюнка тканини, обсягу складок.
     

Простий натюрморт

  • Побудова предметів, опрацювання матеріалом
  • Малювання блискучих поверхонь.

Складний тематичний натюрморт у «пастельних» тонах

  • Передача фактур, об'єму, простору.
  • Складний натюрморт у насичених тонах – сільський, контрастне освітлення.

Краєвид

  • Українська природа у різні пори року (зима, весна, літо, осінь).
  • Копії.
  • Основні правила передачі повітряної перспективи у пейзажному живописі та малюнку.
  • Природа у різних станах.
  • Світанок, захід сонця, дощ.
  • Правила зображення хмар, води.

Малювання опудала птиці, передача фактури пір'я

  • Основні засади малювання тварин сухою пастеллю. Фактура вовни.
  • Великий підсумковий натюрморт з гіпсовою маскою, драпіруванням, книгами.

Живопис олією:

Вивчення техніки олійного живопису.

  • Лекція про матеріал. Правила розміщення кольорів на палітрі та нанесення фарб.
  • Вивчення техніки роботи олією на полотні. Передача фактури, матеріалів, освітлення.

Етюди

  • Фрукти. Етюд з природи.
  • Етюд. Живопис квіти.
  • Короткий етюд. Зображення порцелянової ляльки. Вивчення методу алла-пріма.
  • Етюд квіти.
  • Етюд драпірувань, накинутих поверх манекена (статуї).
  • Етюд голови натурника.
  • Етюд кисті рук натурника.
  • Етюди. Міський пленер.
     

Гризайль

  • Зображення голови Сократа.

Натюрморт

  • Монохромна постановка із побутових предметів.
  • Постановка з предметами різних фактур (скло, метал, порцеляна). Вивчення особливостей моделювання.
  • Постановка з розеткою та черепом. Уроки освоєння прийомів дотику при моделюванні складних форм.
  • Уроки декоративної постановки. Вивчення кольорових контрастів, волєрів.
  • Постановка з драпіровок та світлих предметів. Вивчення теплохолодних нюансів.
  • Постановка в інтер'єрі (на рівні статі). Вивчення просторових відносин.
  • Постановка з темних предметів та драпірувань.
  • Постановка в контражурі (на підвіконні, на фоні вікна).
  • Постановка в теплій кольоровій гамі.
  • Постановка в холодній гамі кольорів.
  • Тематична постановка великих предметів.
  • Тематичні натюрморт. Предметно-просторова режисура.
  • Двохрівнева постановка (предмети розташовуються на двох різних горизонтальних площинах).

Живопис гіпсової статуї

  • «Малюнок пензлем» голови та торса «Лаокоон».
  • Вивчення кольорових рефлексів на білій поверхні
  • Взаємозв'язок-злиття малюнка та живопису олією, форми та кольору.

Копія пейзажу відомого автора з якісної репродукції.

  • Копія будь-якого фрагмента картини Рєпіна, Крамського, Полєнова, Семирадського із зображенням голови.

Портрет з руками маслом (натурник).

  • Узагальнення знань про пропорції людської голови, обличчя, торса, рук. Передача матеріалу одягу, подібності до моделі. Робота з колірними відносинами, узагальнення.

Натюрморт в інтер'єрі.

  • Постановка з великих предметів, включаючи меблі, на підлозі студії. Техніка – олія.

Краєвид

  • Копія пейзажу пензля відомого майстра у техніці олійного живопису. Завдання – вловити характер мазка, мальовничі принципи, манеру художника. Підготовка до пленера.

Пейзаж:

Замальовки листя, трав

  • Малювання живої натури – гілок та листя рослин. Передача характерної пластики, особливостей форми кожного об'єкта, що зображається (олівець).
  • Зображення складної форми кімнатної рослини. Конструктивний підхід, передача обсягу та характерної пластики (олівець, вугілля).

Замальовки квітів окремо та букетів

  • Замальовки кольорів. Вибирається окрема квітка і малюється крупно олівцем з передачею основних ліній та форм. Основи малювання квітів аквареллю. Декілька вправ для тренування роботи пензлем.
  • Малюнок букет квітів. Конструктивний підхід, передача об'єму всього букета та кожної квітки окремо, характерної пластики складної форми (крейда та сепія в олівці, розтушовки, папір для пастелі тонований колір бежевий або світло-сірий).
  • Букет квітів пастелью. Передача об'єму та освітлення букета, основних колірних поєднань.
  • Букет аквареллю квіти з фруктами. Передача особливостей форми кольорів та загального характеру ліній всього букета. Створення колориту у роботі.

Замальовки дерев, грибів, комах

  • Малювання грибів та комах. Особливості форми та пластики (акварель, туш)

Замальовки краєвиду

  • Основи краєвиду. Замальовки дерев різних порід. Конструктивний підхід, передача обсягу та характерної пластики складної форми (олівець).
  • Замальовка краєвид з кількома планами з включенням дерев (олівець, вугілля).
  • вставками архітектури; Завдання на повітряну перспективу, рівновага планів. Пейзаж в різні пори року (акварель, пастель).
  • Замальовка просторового пейзажу з дерев на дальньому плані і малих.
  • Особливості малювання дерев'яного сільського будинку. Конструкція, фактура (акварель, туш).

Тематичний пейзаж та його елементи

  • Тематичний краєвид – сільський. Фрагменти архітектури будинків, участь свійських тварин та птахів – композиція (олівець, акварель, туш). Гірський пейзаж. Чорно-біла графіка (вугілля, туш-кисть, акварель).
  • Африканський краєвид. Характерність лінійного та колірного рішення із включенням африканських тварин. Попереднє вивчення та зображення тварин на окремих листах (пастель).
  • Водоспад у пейзажі. Особливості та техніка зображення аквареллю та тушшю.

Технологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збирання та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Упорядкування CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: Стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки хитрих роботодавців, безкоштовна робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування.

Психологія спілкування  з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Фото курса:

(нажмите на картинку для увеличения)

Список матеріалів, інструментів та приладдя

На перше заняття принести:

  • олівці графітні KOHINOOR або FaberCastel (HB, B, 2B5B)
  • гумка м'яка для олівця
  • пастельний папір світлих відтінків формату А2, А3
  • скотч паперовий (шир.23 см.)
  • різак для заточування олівця
  • блокнот для замальовок

Загальний перелік матеріалів:

  • папір (ватман) ГОЗНАК формат А2, А3
  • олівці графітні KOHINOOR або FaberCastel (H, HB, B, 2B8B)
  • вугільний олівець, сепія в олівці, набір розтушовок
  • гумка м'яка під олівець
  • різак для заточування олівців
  • вугілля, сангіна, сепія, пастель крейдяна (суха)
  • тонований пастельний папір
  • скотч паперовий (малярний)
  • фарби масляні «Майстер клас»
  • лляна олія
  • кисті плоскі синтетика № 8, 10, 14, 18, 20
  • кисті плоскі щетина № 5, 8, 10,12, 22
  • кисті круглі синтетика № 28
  • палітра середня дерев'яна
  • ганчірки, фартух.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-19
вівторок
2024-03-20
середа
2024-04-02
вівторок
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-16
вівторок
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-04-30
вівторок
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-20
середа
2024-03-27
середа
2024-04-01
понеділок
2024-04-03
середа
2024-04-08
понеділок
2024-04-10
середа
2024-04-15
понеділок
2024-04-17
середа
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-06
понеділок
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-03-23
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору