Школа красоты - Курсы Администратор салона красоты
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа краси та стилю /   Курсы Администратор салона красоты


Навчання адміністратор салону краси в Києві

Курси Адміністратора салону краси

очно або онлайн

64 ак. годин (16 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 2 місяці. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні гурти з 18:30 до 21:30; 18:45 до 21:45
  • групи у суботу – з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00.

Вартість навчання очного (офлайн/онлайн):

  • 6 080 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 4560 грн),
  • 5 472 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) – знижка 10% – (економія 608 грн)

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн, на платформі ZOOM, за бажанням.

 

Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу "Адміністратор салону краси" складається з:

  • всіх бажаючих навчитися на адміністратора салону краси та СПА-центру.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

Курси адміністраторів салону краси охоплюють всі аспекти роботи в салонному бізнесі: вивчення сервісу та послуг, що проводяться в салонах краси (послуги перукарської зали, ціноутворення, послуги манікюрного кабінету, послуги косметологічного та масажного кабінетів), психологію взаємовідносин з клієнтами, продажі в салонному бізнесі, маркетинг салонного бізнесу, організацію роботи салону краси загалом.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять наступні дисципліни:

  • Салонний менеджмент
  • Економіка салонного бізнесу
  • Ефективне управління відділами та організаціями
  • Маркетинг салонного бізнесу
  • Маркетинг та просування у соціальних мережах
  • Техніка продажу В2С
  • HR-менеджмент
  • Психологія спілкування з клієнтами
  • Тайм-менеджмент
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Салонний менеджмент:

На заняттях слухачі вивчатимуть тонкощі салонного бізнесу - як організувати  персонал салону, залучити та утримати клієнтів, продати послуги чи товари салону краси, розрахувати час процедури та витратні матеріали, скласти графіки виходу на роботу співробітників та багато іншого. Вивчення історії, сучасного стану перукарської та косметичної справи в Україні та перспектив її розвитку

Послуга як основний продукт салону

  • Вивчення повного спектру послуг, які надаються сучасними салонами краси. Основні та асортиментні послуги та їх тенденції. Оптимальний час виконання послуг.

Оформлення первинних цінових документів-прейскурантів

  • Система роздрібного продажу підприємств індустрії краси
  • Філософія роздрібного продажу
  • Продається товар
  • Загальні засади стимуляції продажів
  • Заробітну плату персоналу. Варіанти. Помилки. Фінансові системи роботи підприємства
  • Оптимальний час виконання послуг
  • Організація обліку у салоні краси. Основи облікової політики
  • Внутрішня документація у салоні краси: Внутрішній облік у салоні краси. Листки обліку, робочого дня, облік руху грошей, товару. Статистична інформація.
  • Стандарт обслуговування
  • Внутрішній та зовнішній рівень сервісу
  • Робочі графіки та нормативи
  • Облік витрат препаратів, білизни, інвентарю
  • Договір про матеріальну відповідальність
  • Крадіжка в салоні краси
  • Система контролю
  • Організація роботи адміністратора
  • Робота з клієнтом

Кадрова політика у салоні краси

  • Підбір персоналу. Вимоги до спеціалістів та їх необхідні якості.
  • Варіанти організаційних структур салонів краси. Структура персоналу
  • Вимоги до адміністратора та його необхідні якості. Управління персоналом.
  • Особливості роботи з персоналом підприємства в індустрії краси Корпоративний стиль. Мотивація персоналу. Система заохочення та покарання Система оплати праці. Організація праці. Посадові обов'язки. Внутрішні правила обслуговування салонів краси. Психологічні аспекти роботи з персоналом.

Організація роботи рецепції (адміністраторів) салону краси

  • Напрями діяльності адміністраторів. Технічні аспекти контролю над потоками клієнтів. Можливі схеми витоків коштів. Система багаторівневого контролю. Основні проблеми, які з адміністраторами.
  • Функціональні обов'язки (посадова інструкція).
  • Планування робочого дня, тайм-менеджмент. Ергономічність робочого місця.
  • Структурні підрозділи, функціональні обов'язки та схеми взаємодії співробітників. Розробка та контроль графіка роботи фахівців. Дії адміністратора перед початком, протягом та після закінчення робочого дня.
  • Робота із контролюючими організаціями. Поведінка під час проведення перевірок. Нормативний документообіг салону краси.
  • Правила прийому грошової виручки від клієнтів. Оплата товарів та послуг. Правила роботи із касовим апаратом. Фінансова дисципліна підприємства.

Особливості складського обліку

  • Структура складу: асортиментна, стратегічна, сезонна.
  • Ціноутворення на товари та матеріали.
  • Замовлення продукції.
  • Особливості логістики у салонному бізнесі.
  • Планування витрат.
  • Норми витрат матеріалів.
  • Аналіз дотримання норм витрати матеріалів зі штрафними санкціями.
  • Вирішення проблем крадіжки товарів та матеріалів.
  • Інвентаризація складу та магазину.
  • Правила видачі матеріалів та інструментів.
  • Складське діловодство.

Робота з постачальниками

  • Класифікація та характеристика постачальників. Класифікація та характеристика товарів та матеріалів. Договірні відносини із постачальниками.

Продаж супутньої продукції у салоні краси

  • Політика продажу в магазині салон краси. Основні тенденції продажів.
  • Ефективні технології салонного бізнесу:
  • Асортимент послуг – огляд та особливості процедур та методик (косметологія, перукарня, нігтьовий сервіс, корекція фігури, апаратні методики тощо).
  • Додаткові (не галузеві) послуги. Гарантійний термін на послуги.
  • Організація роботи із клієнтами.
  • Ведення бази клієнтів. Облік відвідуваності клієнтів. Робота з первинними та постійними клієнтами. Укладання договорів на косметологічні послуги, ведення індивідуальної клієнтської картки. Стандарти обслуговування. Єдиний стандарт сервісу (зовнішній та внутрішній). Правила поведінки персоналу із клієнтами. Правила поведінки робочому місці. Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами.

Ефективні технології просування товарів та послуг

  • Інтенсивний тренінг ефективних продажів: збір інформації про потреби, презентація та відпрацювання заперечень клієнтів.
  • Продаж у салоні краси. Три рівні - Три концепції - Три техніки роботи з клієнтом, що найчастіше зустрічаються у повсякденній практиці.
  • Аналіз конкурентного середовища. Хто продає в салоні краси – базова схема продажу та як вона забезпечується. Аналіз структурування часу клієнта та адміністратора при відвідуванні клієнтом салону краси. Збіги та відмінності. Інструменти та Методи суміщення. Приховані резерви продажу. Особливості та переваги товарів та послуг. Основні заперечення клієнтів під час продажу.

Економіка салонного бізнесу:

На заняттях слухачі навчаться економічних розрахунків салонного бізнесу: розділяти витрати на змінні та постійні, планувати та прогнозувати доходи, розраховувати прибуток, рентабельність бізнесу. Побудова точки беззбитковості допоможе слухачам зрозуміти, скільки потрібно продавати послуг і товарів, щоб вивести салон краси на нульову точку прибутку. Також слухачі навчаться ціноутворення та техніки завантаження робочих місць у салоні.

Огляд ринку

  • Учасники ринку, бізнес-моделі, конкурентна ситуація. Клієнти салонів краси – типи, потреби, рівень активності, критерії вибору салону краси.

Перспективи розвитку майбутнього.

Тенденції, прогноз шляхів розвитку ринку та змін у попиті.

Капіталовкладення

  • Економіка салону бізнесу. Економічні показники ринку салонів краси та SPA: потенціал ринку салонного бізнесу, динаміка економічних показників.
  • Потрібні інвестиції, економічні показники різних етапів життя, розрахунок рентабельності. Види, цілі та можливості ціноутворення. Розрахунок вартості та рентабельності послуг. Калькуляція (техніка ціноутворення).
  • Цінові стратегії, цінові сегменти, методика ціноутворення. Бізнес планування. .
  • Розрахунок доходності підрозділів. Розрахунок запланованого доходу та запланованого прибутку.
  • Терміни окупності салону.

Аналіз господарської діяльності

  • Фінансовий облік та статистика. Основні показники роботи салону. Завантаженість робочих місць. Показники завантаженості робочого місця. Тривалий та миттєвий попит на послуги та перспективи попиту.

Ефективне управління відділами та організаціями:

Робота керівника і чим він відрізняється від виконавця?
Що важливо знати керівникам сучасного управління? Найновіші тенденції у менеджменті
 

  • Витоки менеджменту
  • Основні підходи до управління
  • Головні завдання керівника
  • Майстерність керівника
  • Фундаментальні інструменти керування
  • Нові тенденції у практиці управління
  • Найважливіші тенденції у світі організацій
  • Принципи управління організацією
  • Менеджмент до 2000 року
  • Майбутнє менеджменту
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження методів управління у вашій компанії. Ухвалення управлінських рішень у ситуації невизначеності

У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи

  • Головні завдання управлінця
  • Інструменти влади та впливу
  • Методи та підходи до залучення персоналу в управління
  • Розширення повноважень співробітників
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Важливі аспекти розширення повноважень співробітників та залучення персоналу в управління

Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації

  • Основи ефективних комунікацій
  • Тактичні інструменти спілкування
  • Проведення результативних нарад
  • Публічний виступ
  • Тактика письмових комунікацій
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Як покращити клімат спілкування у відділі, на підприємстві? Аналіз пасток спілкування у які потрапляють керівники.

Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи

  • Моделі поведінки людини
  • Управлінські інструменти ефективної мотивації
  • Основні підходи до мотивації
  • Грошова винагорода
  • Робота, яка сама мотивує
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження мотивації різних типів працівників. Як класифікувати співробітників за моделями мотивації? Що вас мотивує? Аналіз власного мотиваційного профілю. Дослідження мотиваторів у складі роботи.

Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство

  • Створення ефективної робочої групи
  • Техніки ефективної групової роботи
  • Практика створення команд
  • Стилі керівництва та ситуації
  • Використання влади та повноважень
  • Стилі та можливості лідерства
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Чи є можливості для збільшення ефективності вашого відділу, підприємства? Яким має бути ваш стиль керівництва? 

Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент

  • Техніки та методи ефективного делегування та контролю
  • Підготовка співробітників до делегування
  • Принципи тайм-менеджменту та управління собою
  • Інструменти тайм-менеджменту
  • Рольова гра «Делегування проекту»
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття. Рольова гра «Делегування проекту»
  • Практична робота: Чи достатньо ви делегуєте? Постановка задач за допомогою SMART. Підготовка задачі до делегування. Дослідження ефективності використання робочого дня.

Як вирішувати проблеми зі співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури

  • Управління відмінностями
  • Управління конфліктами
  • Робота зі стресами та консультування
  • Дисципліна та процедури
  • Управління своїм босом
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Визначення результатів конфліктів. Ситуації для аналізу та розробки дій керівника. Чи проблема ви для вашого керівника?

 Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень

  • Процес планування в організації
  • Базові стратегічні інструменти
  • SWOT-аналіз
  • Практичні інструменти та методи планування
  • Процес прийняття рішень
  • Практичні техніки прийняття рішень
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Аналіз проблеми з допомогою діаграми Ішикава. Чи ви розумієте стратегію вашої компанії? Підготовка плану розв'язання проблеми. Планування реалізації проекту. Підготовка діаграми Ганти.

Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість

  • Принципи управлінського контролю.
  • Фінансовий та бюджетний контроль.
  • Що таке якість?
  • Управління якістю.
  • Особливості роботи за умов кризи. 

Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації

  • Інструменти проектування організацій
  • Життєвий цикл організації
  • Підходи до розробки організаційних структур
  • Мережеві, віртуальні та плоскі організації
  • Управління культурою організації
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Ваша організація, як система. Дослідження переваг та недоліків структури організації. Дослідження культури організації

Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та її зв'язок зі стратегією

  • Внутрішнє середовище організації
  • Ближнє оточення організації
  • Далеке оточення організації
  • Невизначеність зовнішнього середовища
  • Стратегії на основі SWOT

Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень

  • Методи інформаційного менеджменту
  • Інформація та прийняття рішень
  • Метод КФУ
  • Інформаційні політики в організації
  • Практична робота: Поліпшення інформаційних потоків організації та прийняття рішень

Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом

  • Процеси планування в організації
  • Бачення, місія, цінності, цілі організації
  • Процес розробки стратегії
  • Ринковий та ресурсний підходи до стратегії
  • Управління ланцюжками створення цінності
  • Стихійні стратегії
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження ближнього оточення підприємства. Ситуація для аналізу стратегії "Як компанія керує ланцюжком створення цінності?"

Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації

  • Системи управлінського контролю
  • Основні інструменти побудови систем контролю
  • Система Збалансованих Показників (ССП)
  • Модель ділової переваги EFQM
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Що потрібно врахувати у системі контролю? Важливі аспекти систем контролю в організації

Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації

  • Основні підходи та теорії лідерства
  • Стилі лідерства
  • Ситуаційні підходи до лідерства
  • Адаптивне керівництво

Маркетинг салонного бізнесу:

Маркетинг в салонному бізнесі - це вузькоспеціалізована частина маркетингу, спрямована на тонкощі просування салонів краси. Після вивчення загального маркетингу слухачі зможуть зрозуміти тонкощі просування салону краси на ринку салонних послуг. На заняттях буде розкрито секрети просування послуг салону кінцевому покупцю – клієнту салону краси. Починаючи від зовнішнього вигляду та оздоблення салону та закінчуючи правильно сформованим переліком послуг, маркетинг салонного бізнесу переслідує єдину мету - це залучення найбільшої кількості клієнтів у салон та отримання найбільшої виручки та прибутку. Знижки, акції, повний комплекс процедур у салоні, робота кожного майстра з презентації послуг та товарів салону – це шлях до ефективної роботи у системі маркетингу. Адміністратори зможуть змусити маркетинг працювати на благо салону краси навіть у місяці, коли у салонному бізнесі спадають продажі послуг.

Прикладний територіальний маркетинг - курси "Директора салону краси"

  • Територіальний маркетинг. Види та методи дослідження, вивчення конкурентів та клієнтів та їх потреб. Моделі та принципи ціноутворення. Особливості та переваги товарів та послуг – методи позиціонування та найпростіший торговий маркетинг, як інструменти формування асортименту. Як впливає ціноутворення на купівельний попит. Непряма конкуренція – косметика магазинів «мас-маркет» та «домашній догляд» професійних ліній. "Нецінова" конкуренція. Де закінчується продаж та починається сервіс?

Мерчандайзинг в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • Основи мерчандайзингу. Особливості створення POS-матеріалів. Організація та управління продажами товарів та послуг у салоні.
  • Прейскурант, як інструмент просування товарів та послуг.

Імідж салону краси - курси "Директора салону краси"

  • Мета, складові та елементи створення іміджу.

Рекламна компанія та продаж послуг салону краси. Оцінка ефективності рекламної компанії у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • Постановка завдань перед просуванням салону краси: залучення клієнтів загалом у салон, певну послугу, певний час, нову аудиторію, позиціонування чи перепозиціонування послуг салону, продаж коштів тощо.
  • Рекламна компанія салон краси.
  • Рекламна компанія: поштова адресна та корпоративна розсилки, салонна реклама.
  • Різні види реклами та їх результативність:
  • Зовнішня
  • Поліграфічна реклама
  • Реклама у ЗМІ – радіо, ТV, преса і т.д.
  • Внутрішні рекламні документи/прейскурант на послуги, прейскурант на супутні товари.

Реклама у салонах краси - курси "Директора салону краси"

  • Види мети та можливості реклами. Акції зі стимулювання продажів послуг як основний інструмент у роботі з клієнтами

Аудит клієнтської бази в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • скільки клієнтів є зараз у салоні, клієнти різних груп, кількість відвідувань 1 клієнта, вікові категорії, покупки тощо. Як робити аналіз швидко та постійно?

Планування просування - курси "Директора салону краси"

  • час місяця, напрям просування, кількість рекламних акцій, терміни, результати тощо
  • Поділ усіх послуг салону та розгляд кожної окремо, як самостійної бізнес-одиниці.
  • Визначення аудиторії кожної послуги та методів роботи з нею.

Резерв салону в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • активні та порожні дні та години, відмови, причини відмов, як їх усунути, регулювання часом роботи салону, скільки людина може обслужити 1 майстер, скільки є вже клієнтів, скільки потрібно залучити.

Визначення потреб клієнтів - курси "Директора салону краси"

  • для розробки пропозицій кожної групи клієнтів.
  • Як це зробити швидко та безвитратно?

Як маловитратно залучити до себе клієнтів, даючи їм те, що вони шукають? Інтернет-маркетинг – простий та доступний метод отримання інформації в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • Перетворення послуги «на товар»

Як зробити майбутню послугу матеріальною та переконати клієнта. Управління страхами, сумнівами клієнтів – як інструмент привернення уваги - курси "Директора салону краси"

  • Розробка концепції просування кожної послуги

Одну й ту саму послугу позиціонуємо по-різному для різних аудиторій у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

Чому клієнт має купити послугу у Вас? - курси "Директора салону краси"

Розробка УТП. Обов'язкова присутність Унікальності Пропозиції, навіть у конкурентному середовищі! Як відзначитись в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"?

Залучення клієнтів за допомогою роботи із сайтом - курси Директора салону краси

Методи роботи, розміщення інформації, способи «обійти» конкурентів без витрат у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"!

Методи добування безкоштовних баз потенційних клієнтів. Як з ними працюватимуть? - курси "Директора салону краси"

  • Методи транспортування рекламних повідомлень
  • Бізнеси навколо Вас та взаємодія з ними

«Ланцюжки бізнесів». Шляхи ділового співробітництва з бізнесами, які не мають відношення до Ваших клієнтів. Залучення клієнтів за допомогою партнерів у курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

Програми лояльності. Ігри з клієнтами: для них акції - це спорт, для Вас - це збудження їхнього інтересу до Вас. Розробка акцій – звідки брати "креатив"? - курси "Директора салону краси"

Як змусити людей говорити про себе в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"?

Методи включення сарафанного радіо - курси "Директора салону краси"

Створення приводу, «їжі для бесіди» в курсі "Організація та управління салонним бізнесом"

  • "Точки контакту" - перешкоди на шляху клієнта до вашої каси - і як їх усунути.

Як використовувати наплив клієнтів (наприклад, у передноворічний період) для заповнення порожніх післяноворічних днів?

  • Новий погляд на оформлення рекламних матеріалів
  • Маловитратно, креативно, ефективно. Дизайн від завдання, дизайн на асоціації. Дизайн - "працює" самостійно!

Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Поняття «соціальні медіа», історія виникнення

  • Історія розвитку
  • Термінологія
  • Основні види та характеристики соціальних медіа 

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • П'ять видів монетизації інтернет-проектів
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Як вести SMM для B2B

KPI

  • Три основні показники ефективності в SMM
  • Головні KPI для керівника
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж
  • Практика: Знайомство з SMM та веб-аналітикою

Контентна стратегія

  • Види стратегій контенту
  • Способи автоматизації контенту
  • Практика: Складання першого плану контенту

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у соціальних мережах
  • Чим відрізняється група від пабліка Вконтакте та у FaceBook
  • Відкладені пости Вконтакте та у FaceBook
  • Використання SMM-смайлів
  • Практика: Створення спільноти, публікація відкладених постів, використання смайлів у постах

Оформлення спільноти

  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика: Створення wiki-меню та wiki-постів

SEO у соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Використання мотивованого трафіку
  • Практика: Купівля платних учасників у свою спільноту

Таргетована реклама

  • Що таке таргетована та ретаргетована реклама?
  • Розробка стратегії таргетування показу рекламних оголошень
  • Розміщення текстових та медійних рекламних оголошень в інтернет-медіа
  • Як показувати свою рекламу клієнтам, у яких ви знаєте лише телефон чи email
  • Як використовувати нестандартні націлення, що немає в стандартному інтерфейсі
  • Практика: Налаштування рекламної таргетованої Вконтакте, FaceBook, Однокласники
  • Практика: Налаштування реклами за номерами телефонів та email'ів

Партнерський маркетинг

  • Складання медіа-плану проведення рекламної кампанії
  • Робота з лідерами думок
  • Проведення конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: Розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах
  • Практика: Визначення переможців для конкурсів

SMO: Інтеграція сайту та SMM

  • Як використовувати ваш сайт для розкручування соц. мереж
  • Як підвищити довіру до вашого сайту за допомогою відгук із соц. мереж
  • Що таке додаток до соц. мережах і чим воно ефективне
  • Практика: Створюємо свою програму у Вконтакті та FaceBook
  • Практика: Налаштування віджетів для Вконтакте, Однокласники, FaceBook

Техніка продажу B2C:

Продаж B2C

Маркетинг 

  • Вступ. Ключові чинники успіху.
  • Трейд-маркетинг.
  • Концепція та сучасні стратегії маркетингу.
  • Сегментація ринку та позиціонування продукту.
  • Конкурентний аналіз ринку.
  • План маркетингу (4Р-4S). Вам купити чи продати.

Товар + Послуга = Продукт. Вартість та ціна продукту

  • Поняття товару та продукту.
  • Етапи життєвого циклу продукту.
  • Технологія створення ставлення до продукті в покупця.
  • Від властивостей та характеристик продукту до переваг та вигод покупця.
  • Практикум з вивчення якостей і подання вигод товару покупцю.
  • Стратегія, тактика та методи ціноутворення.
  • Обґрунтування цінності, ціни та вартості володіння для покупця.
  • Практикум з обґрунтування цінності та ціни товару покупцю.

Просування та система розподілу продукту

  • Маркетингові комунікації із споживачем.
  • Просування продукту та види рекламної підтримки продажів.
  • Правило ВІЖД (увага, інтерес, бажання, дія).
  • Практикум щодо використання засобів просування та комунікації з покупцем.
  • Система розподілу.
  • Канали продажу.
  • Практикум з побудови системи та каналів продажів.

Алгоритм успішного продажу 

  • Концепція продажу повного циклу.
  • Алгоритм та техніки успішного продажу.
  • Підготовка до продажу.
  • Техніки встановлення контакту із клієнтом.
  • Правила створення позитивного враження та встановлення конструктивних відносин.
  • Практикум щодо встановлення контакту з клієнтом.

Орієнтація у потребах клієнтів. Типи покупців

  • Основні купівельні мотиви та потреби.
  • Методи визначення купівельних мотивів.
  • Техніка активного слухання.
  • Техніка постановки питань,
  • Типологія клієнтів та покупців.
  • Практикум з визначення типу клієнта та способу взаємодії з ним.

Телемаркетинг та телефонні продажі в школі продажів

  • Правила телефонного спілкування
  • Роль телефону у продажах та телемаркетинг.
  • Підготовка до першого «холодного» дзвінка та зустрічі.
  • Вступ – як спосіб привернення уваги клієнта.
  • Етап "проходження" секретаря. Методи виходу на особу, яка приймає рішення.
  • Практикум щодо ведення телефонних переговорів.

Презентація товару. Техніка аргументації та переконання 

  • Види та стилі презентації.
  • Аспекти успішної презентації.
  • Подібність та відмінності особистої та публічної презентації.
  • Техніка аргументації та правила переконання.
  • Принципи презентацій клієнто-орієнтованого продажу.

Подолання заперечень. Методи завершення продажу 

  • Класифікація заперечень. Психологія заперечень, відмов та відмовок.
  • Загальні принципи відповіді заперечення.
  • Практикум з подолання відмов та заперечень клієнтів.
  • Алгоритм подолання заперечень та відмовок.
  • Використання питань для роботи з запереченнями та для переконання клієнта.
  • Техніки "бумеранг", "виклик заперечень", "аргумент у вигляді питання", "звернення до наміру".
  • Робота із ціновими запереченнями.
  • Переговори про ціну без демпінгу: алгоритм, техніки обґрунтування вартості, правила торгу.
  • Методи завершення продажу.
  • Способи розпізнавання готовності клієнта до покупки.
  • Маніпулятивні методи у процесі завершення продажу.
  • Психологічна підтримка клієнта після ухвалення рішення про купівлю.
  • Принципи довгострокового співробітництва та післяпродажного обслуговування клієнтів.
  • Практикум зі стимулювання купівлі та завершення продажу. 

Управління конфліктами. Скарги та претензії 

  • Управління конфліктною ситуацією.
  • Робота з обґрунтованими та необґрунтованими претензіями клієнта.
  • Способи коректної відмови та конструктивного вирішення конфлікту.
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації та на переговорах.
  • Практикум щодо вибору стратегії поведінки у конфліктній ситуації.

Продаж послуги на відміну від продажу товару 

  • Поняття «послуга». Основні відмінності «послуги» та «товару». Основні види послуг.
  • Специфіка позиціонування послуг.
  • Технологічний цикл продажу: встановлення контакту; визначення потреб; презентація послуг; робота з запереченнями; переговори про ціну; завершення правочину.
  • Продуктивність та результативність як два показники ефективності продажу послуг.

Особливості організації продажу послуг 

  • Аналіз ринкових повноважень. SWOT аналіз.
  • Методи роботи з базою клієнтів: сегментування споживачів.
  • Основні методи просування послуг.
  • Ключові фактори успіху (КФП).

Стратегія продажу послуги

  • Використання стратегічних конкурентних переваг компанії у переговорах із клієнтом.
  • Методи відбудови конкурентів.
  • рівні позиціонування. Позиціонування себе/продукту/компанії.
  • Цілі, стратегії та прийоми позиціонування.

Переговори із клієнтом. Встановлення контакту з клієнтом 

  • Вміння ефективно встановлювати контакт із клієнтом, створювати доброзичливу атмосферу та переводити розмову у робочу площину.
  • Невербальні джерела інформації: поза, жести, міміка.
  • Переконливість у спілкуванні.

Особливості формування ціни та переговорів про ціну 

  • Коли люди купують (співвідношення ціни та цінності).
  • Створення цінності своїх послуг та обґрунтування ціни.
  • Основні правила роботи із ціною. Фактична ціна та цінність для споживача.
  • Процес переговорів щодо ціни.

Повторне звернення 

  • Результати контакту: замовлення, просування, відстрочка, відмова.
  • Планування зустрічі: підготовка питань, визначення найбільш можливих напрямів просування. Приводи повторного обращения.
  • Робота із рекомендаціями.

HR-менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом у діджитал- (digital-) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HR-и та рекомендації щодо їх усунення:

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані помилкові цілі))

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантінг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовуватиме сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення в залежності від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - вирва залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як планувати та проводити співбесіду з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності).
Структура ділової бесіди:

  • формати (телефонне інтерв'ю, особиста зустріч, відеоінтерв'ю / Skype-інтерв'ю, ZOOM та ін.)
  • види інтерв'ю (за компетенціями, біографічне, ситуаційне, проективне та ін.)

Як оцінити відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності):

  • професійне та психологічне тестування кандидатів на вакантну позицію
  • визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата
  • overqualified-здобувач

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як ухвалити рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при ухваленні рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E-staff
  • Хантфлоу та інші додатки
  • використання AI-технологій та сервісів (Робот Віра та ін.)

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Як організувати процес адаптації/онбордингу (onboarding) персоналу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій співробітників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • мета
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Які типові помилки допускаються при адаптації/онбордингу та рекомендації щодо їх усунення:

  • ігнорування плану та звітів проходження адаптації
  • відсутність конкретних показників роботи
  • ненадання зворотного зв'язку новому працівникові

Як організувати та провести оцінку та атестацію персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки співробітників

Як використовувати модель цілепокладання та SMART-методику в оцінці персоналу:

  • конкретність
  • вимірність та досяжність
  • релевантність, забезпеченість ресурсами
  • визначеність у часі

Як розробити та впровадити систему оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації
  • виділення груп персоналу щодо оцінки
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки

Які технології та методи використовуватиме визначення рівня розвитку компетенцій:

  • поняття та види компетенцій
  • поведінкові індикатори з метою оцінки компетенцій
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного співробітника

Як аналізувати результати оцінки

Який метод вибрати для оцінки персоналу:

  • порядок та технологія проведення атестації
  • оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях з використанням управління з цілей (MBO), управління результативністю (РМ), використання КПЕ/KPI в оцінці персоналу
  • «кругова методика» / «360 градусів» для оцінки компетенцій та проведення ассесмент-центру / АC

Як систематизувати, узагальнити та проаналізувати результати оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця
  • крива нормального розподілу Гауса для аналізу результатів оцінки персоналу
  • аналіз результатів оцінки персоналу

Як використовувати результати оцінки/атестації:

  • організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу
  • інформування персоналу про результати оцінки
  • підготовка пропозицій щодо навчання та розвитку співробітників за результатами оцінки

Які найбільш поширені помилки та труднощі зустрічаються у проведенні оцінки персоналу та рекомендації щодо їх усунення:

  • невідповідність системи оцінки ступеня зрілості компанії
  • відсутність зв'язку оцінки із системою матеріальної та нематеріальної мотивації
  • невміння керівників проводити постаттестаційну бесіду

Як побудувати корпоративні T&D системи для розвитку та мотивації співробітників

Що таке система навчання та розвитку персоналу:

  • цілі та види навчання
  • вигоди та витрати навчання персоналу
  • специфіка навчання дорослих людей та технологічні інновації у бізнес-навченні, концепція «активного навчання»

Які основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:

  • аналіз та визначення потреби у навчанні груп персоналу відповідно до цілей організації
  • розробка планів та вибір організаційної форми навчання (внутрішнє, зовнішнє)
  • аналіз ринку освітніх послуг та потреб організації у навчанні персоналу

Які сучасні методи можна використовувати у навчанні співробітників:

  • тренінги (бізнес-тренінги, крос-тренінг та ін.)
  • ділові та рольові ігри, гейміфікація
  • каскадне навчання
  • система дистанційного навчання (e-learning, webinar, teleconference) та ін.

Як оцінити ефективність навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):

  • реакція
  • оцінка знань
  • зміна поведінки
  • результат

Як побудувати систему мотивації та стимулювання персоналу / C&B

Що таке мотивація персоналу:

  • поняття, особливості
  • відмінність мотивації від стимулювання
  • роль мотивації в управлінні персоналом

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
  • процесуальні (теорія X-Y Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума, параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення:

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складники

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке "корпоративний імідж компанії":

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Технологія та психологія працевлаштування:

Як влаштується на роботу легко і невимушено? Як сподобатися роботодавцю на першій співбесіді? Як привернути увагу вдалим резюме? Як розпізнати роботодавців, які не платитимуть зарплату? На всі ці питання відповість "Технологія та психологія працевлаштування". Саме цей курс допоможе навчитися складати ефективні резюме та знаходити роботу за смаком та запитами.

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня пропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг. Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки "хитрих" роботодавців, "безкоштовна" робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-19
вівторок
2024-03-20
середа
2024-03-21
четвер
2024-04-02
вівторок
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-16
вівторок
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-04-30
вівторок
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-20
середа
2024-03-27
середа
2024-04-01
понеділок
2024-04-03
середа
2024-04-08
понеділок
2024-04-10
середа
2024-04-15
понеділок
2024-04-17
середа
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-06
понеділок
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", вул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору