Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа ресторанного бизнесу /   Курси Управління кав"ярнею


Курси Управління кав'ярнею в Києві

Курс Управління кав'ярнею :

36 ак. годин (9 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 1,5 місяця. 2-3  рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Розширений курс  Управління кав'ярнею :

52 ак. годин (13 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Повний курс навчання. Тривалість: від 1,5-2  місяців. 2-3  рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

Час навчання у групі (на вибір):

денні групи: 

  • з 9:30 до 12:30;  з 12:30 до 15:30,  з 15:30 до 18:30,  + субота з 10:00 ( не всі суботи).
  • з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00, + субота з 10:00 ( не всі суботи).

вечірні групи:

  • з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45, + субота з 10:00 ( не всі суботи);

основні заняття проходять по вт і четв, додаткові по пон ср птн (іноді);

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Управління кав'ярнею 36 ак годин:

  • 5 700 грн. (передплата до початку занять).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Управління кав'ярнею  52 ак годин:

  • 9 300 грн. (при оплаті  частинами - перший платіж - 5700 грн, за перші 9 занять
  • 8 370 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 930 грн).
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Управління кав'ярнею складається з:

  • всіх бажаючих навчитися кавової справи та відкрити свій заклад.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • готувати смачну каву на кавових апаратах та альтернативними способами;
  • правильно вибрати місце для кав'ярні, організувати робочий простір бару та зал;
  • проводити маркетингову та рекламну компанію з розкручування кав'ярні;
  • оцінювати роботу баріста;
  • організувати та керувати кав'ярнею;
  • розрахувати доходи та витрати майбутнього закладу.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

В програму входять наступні дисципліни ( 36 ак годин):

  • Відкриття кав'ярні
  • Ресторанний менеджмент
  • НАССР/ХАССП
  • Кава та обладнання, приготування еспресо
  • Практичне навчання на каво-апаратах
  • Психологія спілкування з клієнтами

Додаткові предмети:  (16 ак годин)

  • Альтернативні способи приготування кави
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Відкриття кав'ярні:

Що таке кава

  • На чому повинен ґрунтуватися вибір якісної кави, починаючи із зеленого зерна.
  • Огляд основних гравців на ринку кави.
  • Порівняльний капінг кількох сортів кави.

Структура кавового бізнесу

  • Що таке кав'ярня?
  • Відмінності кав'ярні з інших закладів.
  • Види кав'ярень та їх різновиди.
  • Особливості сучасних кав'ярень.
  • Аналіз конкурентоспроможності закладу.
  • Що потрібне для відкриття кав'ярні?

Створення концепції

  • Формат кав'ярні.
  • Вибір назви.
  • Вибір місця розташування та приміщення.
  • Бізнес план. Скільки це коштує?
  • Ціноутворення кави. Чи це вигідно?
  • франшиза.
  • Реклама кав'ярні під час відкриття.

Устаткування кав'ярні

  • Кавове обладнання (функціонал, види, відмінності, марки, дистриб'ютори)
  • Методика вибору професійного обладнання (кавомашина, кавомолка).
  • Правила догляду професійного обладнання.
  • Огляд основних виробників професійних кавомашин та кавомолок.
  • Обладнання для різних напрямків бізнесу.
  • Інше обладнання для кав'ярні.
  • Допоміжне обладнання.
  • Фільтри для води та пом'якшувачі.
  • Постачальники та обжарювачі кави.
  • Інвентар та посуд. Кухонне начиння.
  • План розміщення обладнання.

Асортимент кав'ярні

  • Формування асортименту
  • Розробка фірмового меню
  • Калькуляція та рецептура.

Робота баристи

  • Як оцінити баріста.
  • Мотивація персоналу
  • Оплата праці, премії/штрафи, % обороту.
  • Стимулювання продажів 

Ресторанный менеджмент: управление в ресторане, кафе, кофейне

Що таке кава

  • На чому повинен ґрунтуватися вибір якісної кави, починаючи із зеленого зерна.
  • Огляд основних гравців на ринку кави.
  • Порівняльний капінг кількох сортів кави.

Структура кавового бізнесу

  • Що таке кав'ярня?
  • Відмінності кав'ярні з інших закладів.
  • Види кав'ярень та їх різновиди.
  • Особливості сучасних кав'ярень.
  • Аналіз конкурентоспроможності закладу.
  • Що потрібне для відкриття кав'ярні?

Створення концепції

  • Формат кав'ярні.
  • Вибір назви.
  • Вибір місця розташування та приміщення.
  • Бізнес план. Скільки це коштує?
  • Ціноутворення кави. Чи це вигідно?
  • франшиза.
  • Реклама кав'ярні під час відкриття.

Устаткування кав'ярні

  • Кавове обладнання (функціонал, види, відмінності, марки, дистриб'ютори)
  • Методика вибору професійного обладнання (кавомашина, кавомолка).
  • Правила догляду професійного обладнання.
  • Огляд основних виробників професійних кавомашин та кавомолок.
  • Обладнання для різних напрямків бізнесу.
  • Інше обладнання для кав'ярні.
  • Допоміжне обладнання.
  • Фільтри для води та пом'якшувачі.
  • Постачальники та обжарювачі кави.
  • Інвентар та посуд. Кухонне начиння.
  • План розміщення обладнання.

Асортимент кав'ярні

  • Формування асортименту
  • Розробка фірмового меню
  • Калькуляція та рецептура.

Робота баристи

  • Як оцінити баріста.
  • Мотивація персоналу
  • Оплата праці, премії/штрафи, % обороту.
  • Стимулювання продажів 

HACCP/ХАССП:

HACCP/ХАССП

Основні принципи системи HACCP, законодаство в системі безпеки продукції

  • Основні поняття харчової безпеки та загальні принципи харчового законодавства.
  • Правові основи технічного регулювання, огляду та контролю в закладах громадського харчування.
  • Програми-передумови щодо безпеки харчової продукції.
  • Етапи впровадження та принципи системи HACCP. Практичні аспекти впровадження системи безпеки харчової продукції в закладах громадського харчування.
  • Відповідальність за порушення норм HACCP.
  • Законодавство: Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( Стаття 21. Стаття 23. Стаття 25). Наказ 590 Міністерства аграрної політики та продовольства України, Наказ №446 та Наказ №447, Наказ №280 Міністерства охорони здоров’я України. Наказ МОЗ № 548, Наказ МОЗ № 256, Наказ МОЗ № 368, Наказ МОЗ № 695, Наказ МОЗ №1238, Наказ МОЗ №55, ДсанПін 4.4.5.078-2001, ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000-2001, ДсанПін 2.2.4-171-10.  Державний реєстр дезінфекційних засобів Міністерства охорони здоров’я. Реєстр 2019- 2022 року.  Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Наказ 298/227 Міністерства освіти та МОЗ. Наказ 2205 МОЗ України. Постанова №305 Кабміну. Тех. картки шкільного меню від МОЗ. Меню на осінній період для дітей 1-7 років. Меню на зимовий період для дітей 1-7 років.

Розробка та впровадження системи HACCP

  • Методика визначення контрольних точок (КТ) для оцінки ступеня ризиків
  • Формування та ведення документації щодо всіх процедур. Вимоги до документів, обов’язкові записи та протоколи
  • Забезпечення безпеки харчової продукції в усіх критичних точках
  • Особливості фумігації в ресторанах та ПЕСТ-контроль
  • Принципи гігієни у харчовій промисловості. Профілактичний медогляд та гігієнічне навчання
  • Мікробіологічні критерії для встановлення показників безпеки харчових продуктів
  • Інформування персоналу, внутрішніх та зовнішніх комунікацій
  • Процедури, що стосуються ефективного функціонування системи НАССР.

Кава та обладнання, приготування еспресо:

Обладнання, необхідний інвентар, посуд

Кава-машина

  • Пристрій кавоварки (основні вузли та деталі) догляд за нею.
  • Кавові машини для приготування кави еспресо (налаштування, робота, особливості чищення);
  • Класифікація кавового устаткування.
  • Ремонт та сервісне обслуговування.

Кавомолка. Пристрій та характеристики. Помел

  • Налаштування кавомолки та утрамбування (темпінг) змеленої кави.
  • Методи роботи з кавомолкою.
  • Темпер.
  • Кавомолки для кави еспресо (як налаштувати кавомолку – секрети смакової якості еспресо);
  • Практичні заняття.

Перелік необхідного інвентарю та вимоги до нього.

  • Мінімальний асортимент посуду, його об'єм, властивості та характеристики.
  • Посуд для кавових напоїв (у чому подаються різні кавові напої);
  • Ідеальна чашка еспресо (як готується чашка еспресо за світовими стандартами).

Кава

  • Історія кавового зерна.
  • Вирощування, збір, обробка та обсмажування.
  • Умови та термін зберігання, правила поводження з кавовим зерном, основні вимоги до зовнішнього вигляду та смаку кави.
  • Способи приготування кави. Практичні заняття.

Вода. Властивості та якості води для приготування еспресо

  • Пом'якшувач води.
  • Регенірація.
  • Рекомендації щодо вибору води для приготування кави.

Молоко, вершки, цукор, спеції, сиропи та інші інгредієнти.

Правила приготування еспресо (правила 5М)

  • Базові знання та навички приготування еспресо.
  • Правила його сервірування (подання) та вживання. Ідеальний еспресо.
  • Темпер.
  • Практичні заняття.
  • Ідеальний еспресо - класика.
  • Основні характеристики. Практичні заняття.
  • Збивання (спінювання) молока та нагрівання молока.
  • Пітчер. Практичні заняття.

 Капучіно, латте, макіато.

  • Практичні заняття.

Традиційне меню кави

  • Смакова сполучність кави.
  • Практичні заняття.

Коретто – поєднання кави з алкогольними напоями

  • Рецептури.
  • Практичні заняття.

Практичні заняття з виготовлення кавових напоїв на каво-апараті: 

  • Доппіо
  • Триппло
  • Рістретто
  • Місяць
  • Американо
  • Флет Вайт
  • Каппучіно
  • Маккіато
  • Латте
  • Кон панна
  • Бреве
  • Кава по Віденськи
  • Латте Маккіато
  • Фредо
  • Айріш
  • Корретто
  • Раф кави
  • Романо
  • Глясе
  • Моко
  • Марочине
  • Бічерін
  • Медовий раф

Альтернативні способи приготування кави:

Вступ

  • Альтернативні методи приготування кави.
  • Сегментування ринку споживачів кави.
  • Як і де знайти любителів альтернативної кави.
  • Як запропонувати альтернативну каву відвідувачам кафе/ресторану/бару.

Види альтернативної кави за способом приготування.

  • Аламбік, турка, джезва – кава по-східному;
  • Френч-прес;
  • Аеро прес (зворотний та прямий);
  • Пуровер;
  • Конюшина з клапаном;
  • Американ-прес;
  • Метод V60;
  • Каліта;
  • Фенікс;
  • Кемекс

Як отримати каву підбираючи сорт, використовуючи температуру, ступінь помелу, час екстракції і вибираючи метод приготування.

  • Помел. Як ступінь помелу впливає якість кави. Який помел вибрати для різних видів приготування.
  • Температура. Вплив на екстракцію та якості напою.
  • Екстракція. Вибір часу екстракції для різних способів приготування і сортів кави. Контроль.

Приготування альтернативної кави двома методами екстракції:

  • імерсія (занурення)
  • спосіб на кшталт Пуровера (проходження води через шар кави під впливом сили гравітації).

Практичні заняття:

  • Приготування кави способом по-турецьки, френч прес, аеро прес (зворотний та прямий), методом V60, кемекс.
  • Дегустація та порівняльний аналіз кави приготованої різними способами.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook,Instagram , таргетована реклама 

 

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування в Instagram .

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Користувальницька поведінка в Instagram .
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профіля.
  • Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
  • Затребувані формати публікацій та візуалів .
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації в Instagram .
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
  • Працюючі види реклами в Instagram .
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

Просування спільноти в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу

Таргетована реклама Facebook та Instagram .

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету.
  • Робота з Facebook Pixel .
  • Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook .
  • Налаштування ретаргетингу .
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану .

Психологія спілкування  з клієнтами:

Введення в психологію

  • Типи людських темпераментів.
  • Види психологічного впливу на людей.
  • Переконання як вид психологічного впливу.
  • Психологія застосування маніпулятивних прийомів навіювання.
  • Мистецтво компліменту у діловому спілкуванні.
  • Мистецтво ставити запитання.
  • Психологія проникливості ділової людини.
  • Психологія створення довірчих стосунків.
  • Як будувати успішні  взаємні відносини  із співробітниками та колегами.

Клієнти.

  • Визначення психотипу клієнта.
  • Що таке VIP-клієнти.
  • Агресивний клієнт. Способи роботи із ним.
  • Типи первинних клієнтів. Стилі поведінки із первинними клієнтами.
  • Золоті правила сервісу або чому клієнти йдуть.
  • Споживчий екстремізм. "Клієнт завжди правий!" - Чи не правий? - ось у чому питання.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:00 - 21:00
2024-04-25
четвер
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-28
вівторок
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-03
середа
2024-07-09
вівторок
2024-07-10
середа
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-25
четвер
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-11
вівторок
2024-06-17
понеділок
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-11
четвер
2024-07-15
понеділок
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-04-28
неділя
2024-05-04
субота
2024-05-18
субота
2024-06-01
субота
2024-06-15
субота
2024-06-29
субота
2024-07-13
субота
2024-07-27
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору