Курси Сомельє
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа ресторанного бизнесу /   Курси Сомельє


Курси Сомельє в Києві

28 ак. годин (7 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 1 місяць, 2-3 рази на тиждень.

Час навчання у групі (на вибір):

денні групи: 

  • з 9:30 до 12:30;  з 12:30 до 15:30,  з 15:30 до 18:30,  + субота з 10:00 ( не всі суботи).
  • з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00, + субота з 10:00 ( не всі суботи).

вечірні групи:

  • з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45, + субота з 10:00 ( не всі суботи);

основні заняття проходять по вт і четв, додаткові по пон ср птн (іноді);

Вартість навчання:

  • 4 500 грн. 

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням. Онлайн не передбачає дегустацію вин та алк.напоїв.

Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Сомельє складається з:

  • усі охочі навчитися розбиратися у винах та інших алкогольних напоях.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • складати винну картку,
  • правильно дегустувати вина,
  • давати рекомендації щодо вибору напоїв відвідувачам ресторану,
  • розбиратися у винах та інших алкогольних напоях,
  • визначати якість напоїв, сорт винограду, регіон походження вина та його вік.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять такі дисципліни:

  • Карта вин
  • Ресторанний менеджмент
  • Психологія спілкування з клієнтом
  • Технологія працевлаштування
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Программа обучения:

Карта вин:

Вступна частина

  • Вступна лекція. Екскурс у світ вина. Історія виноробства. Світова екологічна система.
  • Сорти винограду.
  • класифікації вин.
  • Винні аксесуари.
  • Винне обладнання.
  • Келихи. Форма келихів. Вплив форми келиха на колір, аромат, смак та температуру вина.
  • Келихи для різних алкогольних напоїв. Декантація. Різні форми декантери.

Якість у вині

  • Чинники, що визначають якість вина. Вино та клімат.
  • Терруар. Мистецтво винороба. Авторство у вині.
  • Основи виноградарства. Основні види виноградної лози.
  • Будова. Методи вирощування. Сорти, гібриди, клони. Щеплена культура винограду.
  • Хвороби та шкідники винограду.

Технології виробництва вин

  • Основи виробництва вина. Провідні методи та способи технологічного процесу. Основні схеми виробництва різних типів вин. Хімія вина. Основні поняття. Термінологія.
  • Етикетки-паспорт вина.
  • Як читати винну етикетку. Винний глосарій.
  • Форми пляшок. Корок.

Органолептика вина

  • Як правильно дегустувати вино?
  • Сервірування вина. Порядок вина. Температура вина.
  • Порівняльний сортовий аналіз.
  • Гастрономія - основи поєднання вин і страв.
  • Зіпсовані вина: причини та характерні особливості.

Виноробство Франції

  • Виноробство Франції.
  • Історія виноробства.
  • класифікації. Законодавча база.
  • Бордо.
  • Бургундія.
  • Божоле.
  • Долина Рони.
  • Долина Луари.
  • Ельзас.
  • Прованс.
  • Савойя
  • Джура
  • Корсика
  • Лангедок-Русільон.
  • Південний Захід
  • Закріплення пройденого матеріалу.
  • Проміжне тестування
  • П'ємонт.
  • Валле д'Аоста.
  • Ломбардія.
  • Трентіно-Альте-Адідже.

Виноробство Італії

  • Виноробство Італії.
  • Історія виноробства.
  • класифікації. Законодавча база.
  • Лігурія.
  • Емілія-Романья.
  • Венето.
  • Тоскана.
  • Фріулі-Венеція-Джулія.
  • Венеція.
  • Абруцці.
  • Марка.
  • Лаціо.
  • Алізе.
  • Умбрія.
  • Апулія.
  • Базилікату.
  • Калабрія.
  • Сицилія.
  • Сардинія.
  • Закріплення пройденого матеріалу.
  • Проміжне тестування

Виноробство Іспанії

  • Виноробство Іспанії.
  • класифікації. Законодавча база.
  • Каталонія.
  • Арагон.
  • Наварра.
  • Країна Басків.
  • Астурія.
  • Галісія.
  • Кантабрія
  • Мадрид.
  • Валенсія.
  • Ріоха.
  • Кастілья-Леон.
  • Кастілья-ла-Манча.
  • Естермадур.
  • Мурсія.
  • Андалусії.
  • Канарські острови.
  • Балеарські острови.
  • Закріплення пройденого матеріалу.
  •  

Виноробство Португалії

  • Португалія.
  • Історія виноробства. Особливості виробництва. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.

Виноробство Чилі та Аргентини

  • Огляд виноробства Чилі та Аргентини.
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Провідні виробники.

Виноробство Юар

  • Огляд ПАР.
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Особливості еногастрономічної культури. Провідні виробники.

Виноробство Австралії та Нової Зеландії

  • Огляд виноробства країн Нового Світу. Австралія, Нова Зеландія)
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Особливості еногастрономічної культури. Провідні виробники.

Виноробство Німеччини, Угорщини та Австрії

  • Виноробство Німеччини
  • Історія виноробства. Основні виноробні регіони. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.
  • Виноробство Австрії
  • Історія виноробства. Основні виноробні регіони. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.

Кріплені вина світу

  • Марсала. Історія. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Херес. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Порто. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Мадера. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Інші кріплені вина

Ігристі вина світу

  • Шампань. Історія. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Спуманті. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Кофе. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Інші ігристі вина

Міцні алкогольні напої. Коньяк, арманьяк, кальвадос, граппа

Історія створення. Технологія виробництва. Регіони. Провідні бренди та виробники. Гастрономія. Законодавча база та класифікація.
 

Лікери, біттери, вермути

  • Історія створення. Технологія виробництва. Регіони. Провідні бренди та виробники. Гастрономія. Законодавча база та класифікація.

Віскі: Шотландія, Ірландія, США, Японія

  • Історія створення. Технологія виробництва. Регіони. Провідні бренди та виробники. Гастрономія. Законодавча база та класифікація.

Джин, ром, текіла

  • Історія виникнення напою. Особливості технології виробництва. Правила вживання. Основні виробники.

Горілка та напівгар

  • Історія виникнення напоїв. Особливості технології виробництва. Правила вживання. Основні виробники.

Саке

  • Історія виникнення напою. Особливості технології виробництва. Правила вживання. Основні виробники.

Сир та вино

  • Сири
  • Історія виникнення. Класифікація сирів. Особливості технології виробництва. Правила вживання. Основні виробники.

Сигари

  • Історія. Технологія виробництва. Зберігання. Провідні бренди та виробники. Правильна
  • подання сигар.
  • Поєднання з алкоголем
  • Законодавча база та класифікація.

Робота сомельє у ресторані

  • Професія сомельє.
  • Обов'язки сомельє.
  • Техніка, етикет, подання.
  • Упорядкування винної карти, робота з виноторговими компаніями. Зберігання вина, льох. Професійні конкурси сомельє.
  • Дегустація вин.

 

Ресторанний менеджмент:

Історія появи ресторанів та кафе

  • Історія питних закладів (Стародавній світ, Середньовіччі, Німеччина, Франція, Ірландія, Україна, Росія).

Типи та категорії ПОП

  • Відмінності, вимоги, спеціалізація, національні особливості, вузькоспеціалізовані.
  • "Люкс"; «Вища»; "І" та "ІІ" категорії.

Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце та роль адміністратора в управлінському персоналі:

  • Структура підприємства (типова схема); основні підрозділи, їх функції;
  • Взаємодія адміністратора із підрозділами;
  • Матеріальна відповідальність та санітарні норми на підприємствах громадського харчування;
  • Роль адміністратора (метрдотеля) в організації сервісу та обслуговування відвідувачів, посадова інструкція адміністратора ресторану (основні розділи, їх зміст).

Персонал ресторану

  • Роль офіціанта. Обов'язки та вимоги. Підготовка. Професійна придатність. Що забороняється офіціантові.
  • Організація роботи офіціантів:
    • посадова інструкція офіціанта ресторану, основні розділи, їх зміст;
    • формування зміни офіціантів, облік виходу працювати, дисциплінарні вимоги;
    • проведення оперативних зборів «5 хвилин»;
    • вимоги до зовнішнього вигляду та особистої гігієни офіціантів;
    • підготовка торгового залу для обслуговування відвідувачів;
    • бронювання місць у ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей у залі;
    • процес обслуговування відвідувачів;
    • дії адміністратора щодо запобігання виникненню «невчасності» при обслуговуванні відвідувачів.
  • Організація роботи бару:
    • поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів;
    • посадова інструкція бармена ресторану, кафе, бару;
    • взаємодія бармена з адміністратором;
    • організація робочого місця бармена; підготовка бару до обслуговування відвідувачів;
    • порядок складання асортименту бару та карт напоїв;
    • обслуговування відвідувачів у барах, нові технології та форми;
    • функції сомельє; порядок складання винних карток;
    • роль метрдотеля у здійсненні контролю за звітністю бармена;
    • що має знати адміністратор про напої.
  • Організація роботи кухні ресторану:
    • взаємодія адміністратора із керівником виробництва страв;
    • виробниче обладнання лінії видачі страв (холодильне, теплове, нейтральне);
    • санітарні вимоги до утримання інвентарю на лінії (диспенсери, столовий посуд тощо);
    • кулінарна характеристика страв;
    • контроль за процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора у разі відсутності того чи іншого продукту;
    • участь адміністратора в інвентаризації матеріальних цінностей;
    • контроль за веденням книги скарг та пропозицій.
  • Організація роботи каси:
    • посадова інструкція касира ресторану;
    • порядок ведення касової книги;
    • складання касової звітності;
    • відкриття та закриття зміни, зняття виручки.
  • Організація роботи складу (комори):
    • взаємодія із завідувачем складом (комірником) ресторану;
    • прийом та відпуск товарів, документальне оформлення складських операцій; періодичність та часові рамки отримання матеріальних цінностей зі складу;
    • вимоги до оформлення прибуткових та видаткових документів.
  • Директор ресторану, взаємодія з ним та звітність.
  • Структура керування рестораном.

Сервісні складові успішного ресторану

  • Менеджмент ресторану. Основні завдання управління. Служби ресторану та їх взаємодія.
  • Що таке сервіс у ресторані. Постановка системи обслуговування. «Дрібниці сервісу».
  • Складові елементи першокласного сервісу.
  • Гість як головна фігура ресторану. Мотиви та потреби гостей. Типи гостей, ймовірні уподобання, потреби гостя. Деталізація процесу обслуговування гостей.
  • Навички презентації меню. Пропонують продаж у ресторані. Використання фактів та статистики, особистої думки, думок інших клієнтів як факторів, що підсилюють ефективність презентації.
  • Що означає клієнтоорієнтований сервіс на практиці.
  • Робота з різними категоріями гостей.

Підготовка адміністратора (метрдотеля) до обслуговування гостей та робота під час робочого дня.

  • Проведення інструктажу перед початком роботи.
  • Перевіряє зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу.
  • Перевірка робочого місця офіціантів, барменів, сомельє.
  • Основні моменти координування роботи офіціантів, сомельє, барменів.
  • Управління процесом обслуговування гостей.
  • Відповідальність та обов'язки персоналу, що подає алкоголь (неповнолітні гості ресторану, бару).
  • Здійснення контролю за правильністю розрахунку офіціанта та сомельє з гостями.

Організація проведення урочистостей.

  • Вибір виду прийомів та пропозиція замовнику.
  • Прийом замовлення на банкет, оформлення документації.
  • Організація прийомів (дипломатичний прийом, коктейль).
  • Порядок проведення прийомів.
  • Організація підготовки та обслуговування бенкету фуршет, бенкету презентація.
  • Здійснення контролю над роботою.
  • Організація підготовки, здійснення контролю над обслуговуванням банкетів: «Весілля», «Ювілей», «Товариська вечеря», «Банкет чай», «Табльдот».
  • Комплектування обслуговуючого персоналу на банкети.
  • Управління роботою персоналу.
  • Командна праця.

 Особливості роботи ресторану та бару, розташованих у готелі.

  • Прийом замовлення на обслуговування у номері.
  • Здійснення контролю над виконанням замовлення.

Участь адміністратора у процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:

  • Підбір персоналу (телефонне інтерв'ювання, анкетування, особиста бесіда);
  • Навчання персоналу (стажування, тестування, тренінги);
  • Мотивація персоналу, роль адміністратора у цьому процесі;
  • Заохочення та корпоративна культура працівників підприємства громадського харчування;
  • Вчимося та вчимо продавати більше;

Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність та оформлення):

  • Журнал перевірок /заповнюється представниками контролюючих органів-СЕС, податкова та пожежна інспекції, захист прав споживача/;
  • Журнал обліку попередніх замовлень;
  • Журнал бронювання місць (або схема);
  • Журнал проведення інвентаризації посуду, скла, приладів, інвентарю;
  • Куток споживача:
  • Графіки роботи персоналу торгового залу (за змінами);
  • Медичні книжки працівників торгового залу (контроль за своєчасним проходженням медогляду); санітарний журнал.

Безпека у ресторані

  • Організація охорони праці.
  • Запобіжні пристрої, огорожі, сигналізація.
  • Техніка безпеки у роботі офіціанта.
  • Заходи пожежної безпеки.
  • Дії у разі пожежі.
  • Охорона навколишнього середовища.
  • Уникнення втрат під час роботи готелів та ресторанів.

Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства

  • Проведення обстеження мережі ресторанного господарства.
  • Фіскальна служба України та її перевірки, Державна служба з надзвичайних ситуацій та її перевірки, Держпродспоживслужба.
  • Порядок проведення перевірок суб'єктів господарювання сфери ресторанного господарства.
  • Відповідальність за порушення порядку провадження господарської діяльності у сфері ресторанного господарства.
  • Адміністративно-господарська відповідальність.
  • Адміністративна відповідальність.
  • Кримінальна відповідальність. 

Психологія спілкування  з клієнтами:

Введення в психологію

  • Типи людських темпераментів.
  • Види психологічного впливу на людей.
  • Переконання як вид психологічного впливу.
  • Психологія застосування маніпулятивних прийомів навіювання.
  • Мистецтво компліменту у діловому спілкуванні.
  • Мистецтво ставити запитання.
  • Психологія проникливості ділової людини.
  • Психологія створення довірчих стосунків.
  • Як будувати успішні  взаємні відносини  із співробітниками та колегами.

Клієнти.

  • Визначення психотипу клієнта.
  • Що таке VIP-клієнти.
  • Агресивний клієнт. Способи роботи із ним.
  • Типи первинних клієнтів. Стилі поведінки із первинними клієнтами.
  • Золоті правила сервісу або чому клієнти йдуть.
  • Споживчий екстремізм. "Клієнт завжди правий!" - Чи не правий? - ось у чому питання.

Технологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації на курсах бариста

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки "хитрих" роботодавців, "безкоштовна" робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування. 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-17
середа
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-15
понеділок
2024-04-17
середа
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору