Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси Керуючий рестораномочно в Києві або онлайн |
Курс Керуючий рестораном: 128 ак. годин (32 заняття по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 3 до 3,5 місяців. 2-3 рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи. Розширений курс Керуючий рестораном: 148 ак. годин (37 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Повний курс навчання. Тривалість: від 3 до 4 місяців. 2-3 рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи. Час навчання у групі (на вибір): денні групи:
вечірні групи:
|
Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Керуючий рестораном 128 ак годин:
Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Керуючий рестораном 148 ак годин:
|
Аудиторія курсу Керуючий рестораном складається з:
|
Після закінчення курсу Ви вмітимете:
Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу. |
Програма навчання |
Структура программы обучения:До програми входять такі дисципліни (128 ак. годин):
Додатково практичні заняття: 20 ак години (разом 148 ак години)
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Програма навчання:Ресторанний бізнес: організація, управління, просування та фінанси:
|
Вступ
Персонал ресторану:
Запобігання розкраданням у ресторані
Стратегія управління рестораном
Організаційна структура ресторану
Організація технологічних процесів
Обладнання для барів
Устаткування для гарячих напоїв
Меблі для ресторанів
Автоматизація
Управління кухнею
Організація закупівель
Завоювання гостя
Фінансовий облік у ресторані
|
Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми
Підприємницька ідея та механізм її втілення
Основні види підприємств та їх організаційні форми
Види господарських товариств в Україні
порядок реєстрації підприємства. Установчі документи
Статутний фонд та його формування
Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності Функції Державно-реєстраційної служби
Організація бізнесу. Бізнес планування. Основні засоби організації власного бізнесу
Обмеження підприємництва
Припинення діяльності підприємства
Оренда комерційної нерухомості
Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями
Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність
Організаційні аспекти економічної безпеки
Робота з структурами, що перевіряють
Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України
Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва
Позапланова перевірка органів ДФС
Камеральна перевірка органів ДФС
Надання документів під час проведення перевірки. Випадки, коли відбувається вилучення документів. Випадки коли проводиться контрольна закупівля. Поведінка платника податків під час складання акта перевірки. Що відбувається після оформлення акта перевірки. Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.
Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків? Взаємодія підприємства з конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки
|
Ефективне управління підрозділами та організаціями: |
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
HACCP/ХАССП: |
HACCP/ХАССП Основні принципи системи HACCP, законодаство в системі безпеки продукції
Розробка та впровадження системи HACCP
|
Ресторанний менеджмент: |
Історія появи ресторанів та кафе
Типи та категорії ПОП
Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце та роль адміністратора в управлінському персоналі:
Персонал ресторану
Сервісні складові успішного ресторану
Підготовка адміністратора (метрдотеля) до обслуговування гостей та робота під час робочого дня.
Організація проведення урочистостей.
Особливості роботи ресторану та бару, розташованих у готелі.
Участь адміністратора у процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:
Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність та оформлення):
Безпека у ресторані
Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства
|
Мистецтво обслуговування: |
Характеристика та призначення приміщень ресторану, кафе
Матеріально-технічне забезпечення
Підготовка Залів для обслуговування
Характеристика меню та прейскуранти. Карти вин
Обслуговуючий персонал
Обслуговування відвідувачів
Обслуговування бенкетів. Види банкетів
Спеціальні форми обслуговування
Форми прискореного обслуговування
Практичні заняття з навчання технічним прийомам роботи офіціанта. Зустріч гостей.
Техніка роботи з тацею
Практичні заняття під час роботи зі столовою білизною.
Робота зі їдальнею, фарфоровим посудом
Сервірування столу столовими приладами
Сервірування столів склом. Правила та способи.
Сервірування спеціями. Вимоги
Робота із пляшками
Сервірування до сніданку, обіду, вечері.
Прибирання столів. правила.
Подання фруктів, тортів, апперативів
Техніка розрахунку із відвідувачами Етика та професійна психологія офіціанта.
Торгівельний діалог
|
Барна справа: |
Бар та барна справа
Основні види барів:
Професійна етика бармена.
Обладнання та професійний інвентар барів
Практичне відпрацювання навичок використання барного інвентарю
Підготовка бару до роботи
Зустріч гостей
Каса
Закриття бару, передача зміни барменом
Особливості сервісу продажу за барною стійкою
Товарний асортимент бару
Асортименти міцних алкогольних напоїв бару
Технологія виробництва алкогольних напоїв Горілка
Слабоалкогольні напої Вино та його класифікація
Ігристі вина та способи їх виробництва
Кріплені вина та їх історія
Пиво та які його типи зустрічаються у барах
Бренді та його типи Коньяк. Історія напою. Особливості виробництва
Арманьяк та його відмінності від коньяку
Історія віскі
Відпрацювання методу приготування коктейлів Шейк
Історія лікерів
Відпрацювання методів приготування коктейлів Мадл, Бленд та напої, що горять
Історія рому, джину та текіли Ром, його історія та традиції. Стилі рому та його класифікація
Текіла та мескаль. Відмінності та особливості виробництва
Джин та його історія
Безалкогольні напої
|
Кейтерінг: |
Вступ
Як стати кейтеринговим оператором
Управління кейтеринговою організацією або відділом кейтерингу при ресторані
Персонал
Устаткування
Дрібне кухонне обладнання
Інгредієнти та меню
Продаж кейтеринг-послуг
Калькуляція
Укладення контракту
Організація кухні
Практичні аспекти розробки заходів:
Реклама послуг кейтерингу:
|
Організація бухгалтерського обліку
Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП
Документи:
Облік коштів
Облік витрат на відрядження. Авансові звіти
Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків
Оподаткування підприємств:
Документи:
|
Податки та звітність: |
Система оподаткування в Україні ЄСВ та ПДФО (звітність) Спрощена система оподаткування. Документи:
|
HR менеджмент: |
Що таке система управління персоналом у сучасній організації
Що таке управління персоналом в діджітал (digital) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи
Виконання навчального завдання.
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу ( staff sourcing ):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)
Як працювати з документами кандидата:
Як планувати та проводити співбесіду з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності):
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Як організувати процес адаптації/ онбордингу (onboarding) персоналу
Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/ онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Які типові помилки допускаються при адаптації/ онбордингу та рекомендації щодо їх усунення:
Як організувати та провести оцінку та атестацію персоналу
Як використовувати модель мети та SMART-методику в оцінці персоналу:
Як розробити та впровадити систему оцінки персоналу:
Які технології та методи використовуватиме визначення рівня розвитку компетенцій:
Як аналізувати результати оцінки
Як систематизувати, узагальнити та проаналізувати результати оцінки персоналу:
Як використовувати результати оцінки/атестації:
Які найбільш поширені помилки та труднощі зустрічаються у проведенні оцінки персоналу та рекомендації щодо їх усунення:
Як побудувати корпоративні T&D систем для розвитку та мотивації працівників
Які основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:
Які сучасні методи можна використовувати у навчанні співробітників:
Як оцінити ефективність навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):
Як побудувати систему мотивації та стимулювання персоналу / C&B
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Що таке корпоративний імідж компанії:
|
Кадрова работа: оформлення трудових відносин:
|
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції)
Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом.
Поняття робочого часу:
Час відпочинку:
Контроль за присутністю працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника.
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та здача обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави припинення трудового договору
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу
Корпоративна (організаційна) культура організації
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву. Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Маркетинг та маркетингове управління:
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook,Instagram , таргетована реклама
|
Основи маркетингу у соціальних мережах
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
Просування в Instagram .
Просування спільноти в соціальних мережах
Партнерський маркетинг
KPI
Таргетована реклама Facebook та Instagram .
|
Маркетинг ресторанного бізнесу: |
Маркетинг та реклама в ресторані
Ціноутворення у ресторанному бізнесі
|
Техніка продажу B2C: |
Алгоритм успішного продажу
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
|
Тайм-менеджмент: |
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Вступна частина
Якість у вині
Технології виробництва вин
Органолептика вина
Виноробство Франції
Виноробство Італії
Виноробство Іспанії
Виноробство Португалії
Виноробство Чилі та Аргентини
Виноробство Юар
Виноробство Австралії та Нової Зеландії
Виноробство Німеччини, Угорщини та Австрії
Кріплені вина світу на курсах барменів
Ігристі вина світу
Міцні алкогольні напої.
МіксологіяМіксологія: алкогольні коктейлі та мікс – дрінки
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 09:30 - 12:30 | |
2024-05-06 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-23 | вівторок |
2024-04-24 | середа |
2024-04-26 | п'ятниця |
2024-05-01 | середа |
2024-05-08 | середа |
2024-05-09 | четвер |
2024-05-15 | середа |
2024-05-22 | середа |
2024-05-23 | четвер |
2024-05-29 | середа |
2024-06-05 | середа |
2024-06-12 | середа |
2024-06-13 | четвер |
2024-06-19 | середа |
2024-06-26 | середа |
2024-06-27 | четвер |
2024-07-03 | середа |
2024-07-10 | середа |
2024-07-11 | четвер |
2024-07-17 | середа |
2024-07-24 | середа |
2024-07-25 | четвер |
2024-07-31 | середа |
2024-08-07 | середа |
2024-08-08 | четвер |
2024-08-14 | середа |
2024-08-21 | середа |
2024-08-22 | четвер |
2024-08-28 | середа |
2024-09-04 | середа |
2024-09-11 | середа |
2024-09-18 | середа |
2024-09-25 | середа |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-29 | понеділок |
2024-05-02 | четвер |
2024-05-13 | понеділок |
2024-05-16 | четвер |
2024-05-20 | понеділок |
2024-05-27 | понеділок |
2024-05-30 | четвер |
2024-06-03 | понеділок |
2024-06-06 | четвер |
2024-06-10 | понеділок |
2024-06-17 | понеділок |
2024-06-20 | четвер |
2024-06-24 | понеділок |
2024-07-01 | понеділок |
2024-07-04 | четвер |
2024-07-08 | понеділок |
2024-07-15 | понеділок |
2024-07-18 | четвер |
2024-07-22 | понеділок |
2024-07-29 | понеділок |
2024-08-01 | четвер |
2024-08-05 | понеділок |
2024-08-12 | понеділок |
2024-08-15 | четвер |
2024-08-19 | понеділок |
2024-08-26 | понеділок |
2024-08-29 | четвер |
2024-09-02 | понеділок |
2024-09-09 | понеділок |
2024-09-16 | понеділок |
2024-09-23 | понеділок |
2024-09-30 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 13:00 - 16:00 | |
2024-04-25 | четвер |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|