Школа дизайну - Курси дизайнер інтер"єру
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа дизайну /   Курси Дизайнер інтер"єру та меблів (лекційно-практичний + комп"ютерний) 1+2 рівні


Навчання дизайн інтер'єру

Курси Дизайн інтер'єру та меблів + 3D MAX, ArchiCAD

(Повний професійний курс - однорівневі і багаторівневі приміщення + комп'ютерна візуалізація проекту)

очно в Києві або онлайн

196 ак. години (49 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 3.5 до 4 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання (очно/ онлайн) без художньої підготовки - 196 ак години:

  • 25 480 грн (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 6240 грн),
  • 22 932 грн (при оплаті за весь курс (передплата) – знижка 10% – (економія 2548 грн)

Вартість навчання (очно/ онлайн) з художньою підготовкою (для слухачів без худої освіти) - 228 ак годин:

  • 29 640 грн (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 6240 грн),
  • 26 676 грн (при оплаті за весь курс (передплата) – знижка 10% – (економія 2964 грн)

 

Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Дизайнер інтер'єру складається з:

  • 70% слухачів, які хочуть стати професійними дизайнерами інтер'єру,
  • 30% слухачів, які планують ремонт та хочуть зробити дизайн самі.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Розробляти дизайн інтер'єру відповідно до його призначення;
  • Розбиратися у стільних черчежах;
  • Проводити обмірні роботи приміщення;
  • Підбирати оздоблювальні матеріали та меблі;
  • Працювати над образами в інтер'єрі;
  • Створювати колірну та світлову гармонію в інтер'єрі;
  • Розробляти плани, розрізи, розгортки, перспективи приміщень;
  • Складати специфікації;
  • Підбирати будівельні та оздоблювальні матеріали, меблі, текстиль для інтер'єру;
  • Створювати інтер'єри у стилях різних епох;
  • Створювати ефектні ескізи майбутнього інтер'єру;
  • Добре розумітися на архітектурних формах стилів, елементах декоративно-ужиткового мистецтва;
  • Розробляти концепцію дизайну інтер'єру;
  • проектувати дизайн інтер'єру;
  • Орієнтуватися у технологіях та методах створення деталізованих 3d-моделей;
  • Створювати складні тривимірні моделі для візуалізації архітектурних та інтер'єрних візуалізацій.
  • Професійно створювати проект дизайну інтер'єру та надавати його візуалізацію замовнику.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

У програму входять такі дисципліни -172 ак години:

Сучасний дизайн інтер'єру:

Основи дизайну:

  • Основи дизайну (теорія та практика)

Будівельна графіка:

  • Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні
  • Autodesk 3ds Max 2024. Візуалізація: матеріали та освітлення
  • Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання (практика)
  • Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування
  • Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу
  • Graphisoft ArchiCAD. Архітектурне проектування (практика)
  • Adobe Photoshop 2024. Робота у багатофункціональному графічному редакторі (теорія та практика)
  • Технологія та психологія працевлаштування
  • Психологія спілкування з клієнтами

Основи художньої майстерності для слухачів без худої освіти (оплачується додатково 3000 грн) 32 ак години:

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання: 

Сучасний дизайн інтер'єру. Концепція:

 

На цьому предметі Ви навчитеся:

  • розробляти композицію інтер'єру відповідно до його функції;
  • враховувати психологію життєвого простору;
  • працювати над чином в інтер'єрі;
  • вибудовувати колірну гармонію в інтер'єрі;
  • організовувати сприятливе світлове середовище;
  • візуалізувати творчі ідеї.

Інтер'єр системи дизайну. Закономірність творчого процесу.

  • Спеціалізації у дизайні середовища
  • Чим займається дизайнер інтер'єру?
  • Концепція інтер'єру.
  • Передумови успішної дизайнерської діяльності
  • Закономірності творчого процесу
  • Закономірності сприйняття
  • Особливості формування просторового середовища.
  • Методи проектування.

Простір 

  • Просторові форми
  • Сприйняття та психологічна оцінка простору
  • Поняття особистого простору
  • Прийоми формування внутрішнього простору
  • Сучасні методи організації простору
  • Якість простору
  • Принципи оптичного масштабу
  • Поєднання внутрішнього простору із зовнішнім середовищем
  • Світло та простір
  • Колір у просторі
  • Оптичні методи при корекції простору

Композиція. Засоби гармонізації форм.

  • Закони композиції-відображення законів світобудови.
  • Засоби гармонізації форм.
  • Симетрії – асиметрія.
  • Контраст, нюанс, рівність.
  • Метр та ритм.
  • Пропорція.
  • Модуль.
  • Масштабність.
  • Робота із планом.

Колір в інтер'єрі

  • Морфологія, феноменологія, кольорова символіка.
  • Фізичні природи кольору.
  • Основні характеристики кольору.
  • Психофізіологічна дія кольору.
  • Колір та особистість.
  • Символіка кольору.

Колористичне рішення інтер'єру.

  • Колірна гармонія в інтер'єрі.
  • Ефективні прийоми роботи із кольором.
  • Робота над чином.
  • Малюнок у перспективі.

Світловий дизайн.

  • Організація світлового середовища.
  • Природне та штучне освітлення.
  • Декоративне світло.
  • Особливості висвітлення творів мистецтва.

Художні засоби архітектурної композиції.

  • Спеціальні засоби просторової композиції.
  • Оптичні ілюзії та корективи.
  • Синтез мистецтв.
  • Оздоблення інтер'єру.
  • Ансамбль в інтер'єрі

Стильоутворення. Психологія інтер'єру.

  • Стиль – образ епохи.
  • Тип особистості – тип інтер'єру.
  • Персоналізація середовища.
  • Енерго-інформаційний вплив середовища на людину.
  • Інтер'єр як відкрита система.

Сучасний інтер'єр.

  • Сценографія простору.
  • Проблеми гармонізації середовища у західній та східній традиції.
  • Колективна та індивідуальна творча діяльність.

Оздоблення сучасного інтер'єру 

  • Наповнення живого інтер'єру
  • Меблі та обладнання
  • Класифікація меблів
  • Світові бренди виробників меблів
  • Споживчі якості меблів
  • Функціональні та естетичні критерії при розміщенні меблів.
  • Стратегія розміщення меблів.
  • Сучасні тенденції в оформленні інтер'єру
  • Твори мистецтва в інтер'єрі
  • Текстиль. Різноманітність форм текстильного дизайну
  • Функціональні та декоративні властивості текстильних виробів. Класифікація текстильних виробів
  • Оформлення вікна: історія та сучасність
  • Художній розпис тканини

Ергономіка 

  • Статична та динамічна антропометрія
  • Ергономічні вимоги до дизайну інтер'єру
  • Основні нормативні вимоги до розмірів дверних прорізів, проходів, зонування
  • Основні вимоги до меблів (форми, розміри)
  • Творче завдання: Розміщення предметів інтер'єру у заданих умовах із зазначенням розмірів.

 

Основи будівельного креслення:

На цьому предметі Ви навчитеся:

  • Будувати ортогональні проекції та аксонометрію.
  • Будувати передню перспективу.
  • Будувати кутову перспективу
  • Правильно оформляти архітектурні креслення згідно з ГОСТом.
  • Побудови двомірних зображень

Основи будівельного креслення

  • Правила оформлення архітектурних креслень. ГОСТи.
  • Техніка креслення.
  • Геометричні побудови.
  • Стандартні аксонометричні проекції.
  • Від ортогонального проектування до перспективи: плани, розгортки, розрізи.
  • Технічні креслення.
  • Побудова перспективи інтер'єру.
  • Читання будівельних креслень.
  • Умовні позначення.
  • Креслення будівель та конструкцій.
  • Практична робота: побудова ортогональних проекцій, аксонометрії.

Проектування інтер'єру:

Початок роботи із проектом. Дизайн-проектування

  • Основні етапи роботи дизайнера під час проектування інтер'єру
  • Склад дизайн-проекту
  • Нормативні вимоги до організації інтер'єрів
  • Упорядкування технічного завдання.
  • Проектна графіка

Психологічні аспекти роботи із замовником

  • Ефективні прийоми роботи із замовником.
  • Договір із замовником.
  • Принципи ділового спілкування.
  • Техніка психологічної безпеки творчої людини
  • Виконання та захист проекту.

 Етапи проектування. Склад проекту.

  • Етапи проектування
  • Склад проекту.
  • Нормативні вимоги щодо організації інтер'єру.
  • Проектна графіка

Обмірювальні роботи

  • Конструктивні системи житлових будинків. Несучі та несомі конструкції. Види стін та перегородок. Основи типології житлових будинків. Законодавча база. Норми та вимоги до розмірів житла. Санітарно-гігієнічні норми. Оформлення документів у БТІ.
  • Інфраструктура та інженерне забезпечення житла. Види інженерних комунікацій.
  • Правила та нюанси виконання обмірів. Прийом роботи з рулеткою. Прив'язка до обмірювання систем комунікації. Визначення орієнтації з боків світла за допомогою компаса.
  • Обмір приміщення. Побудова обмірювального креслення.

Структура офісу та інших громадських інтер'єрів

  • Класифікація інтер'єрів.
  • Структура офісу.
  • Прийоми зонування.
  • Меблі та обладнання.
  • Ергономічні вимоги
  • Принципи композиційної побудови інтер'єрів кафе, ресторанів, барів, салонів, торгових приміщень, готелів.
  • Прийоми зонування.
  • Концептуальні рішення при декоруванні кафе, барів, ресторанів
  • Оформлення вітрини магазину
  • Меблі та обладнання.
  • Ергономічні вимоги
  • Творче завдання: Упорядкування ескізу дизайну інтер'єру кафе, офісу, салону, ресторану.

 Структура житла. Зонування

  • Структура житла.
  • Зонування житла.
  • Сценографія простору.
  • Особливості проектування інтер'єрів малометражних квартир, квартир-студій, котеджів.
  • Меблі та обладнання.

Кухні. Ванні кімнати

  • Кухні. Загальні вимоги
  • Розміщення обладнання.
  • Особливості декоративного оформлення кухні.
  • Ванні кімнати. Вимоги до облаштування.
  • Особливості декоративного оздоблення.

Основні приміщення

  • Вітальні. Загальні вимоги
  • Особливості декоративного оформлення
  • Спальні. Вимоги до облаштування
  • Особливості декоративного оформлення
  • Дитяча кімната
  • Передпокій, коридор та місця зберігання.

Додаткові приміщення житлового простору

  • Домашній спортивний зал, сауна, зимовий сад, домашня майстерня
  • Стандарти обладнання житлових та допоміжних приміщень.

 Конструктивні елементи інтер'єру

  • Загальний устрій інтер'єру: стіни, підлога, стеля.
  • Вікна.
  • Двері.
  • Сходи.
  • Каміни.

Перепланування квартири.

  • Основні принципи та правила перепланування. Зонування квартири Особливості зонування різних житлових
  • приміщень.

Проектування освітлення в інтер'єрі

  • Джерела світла: природне освітлення та штучне освітлення.
  • Пряме і відбите світло. Світловідбивні та світлопоглинаючі поверхні. Побудова карти світла.
  • Освітлювальні прилади. Створення багаторівневої системи висвітлення. Загальне, локальне, спрямоване та декоративне світло. Поняття «колірної температури».
  • Способи висвітлення. Розміщення джерел світла.
  • Вимоги до організації та розрахунок освітлення.

 

Стилізація інтер'єру:

Вступ. Закономірності розвитку іміджу. Традиції Сходу та Заходу. Стародавній Єгипет. Антична Греція. Рим

  • Закономірності розвитку стилю
  • Відтворення історичної доби в інтер'єрі
  • «Стиль» та «стилізація»
  • Єгипет. Місце та час. Символіка
  • Антична Греція. Канон
  • Архітектурні форми та простори
  • Древній Рим. Культурна спадщина етрусків
  • Будівельні матеріали та технології
  • Формотворчі фактори
  • Сучасне прочитання стилів
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

Західне Середньовіччя. Романіка. Готика

  • Романіка – спадщина Риму
  • Замки. Фортеці. Монастирі
  • Фігуративна пластика
  • Готика. Нові будівельні системи
  • Готичний собор
  • Громадські та житлові будівлі
  • Синтез мистецтв
  • Найпізніші інтерпретації стилів
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

 Східне Середньовіччя. Візантія та Давня Русь

  • Візантійські традиції в архітектурі
  • Символіка храму
  • Стародавня Русь. Дохристиянський період
  • Домонгольський період
  • Образний лад російського дому
  • Пізніше Середньовіччя. Терема та палати
  • Традиції Заходу та Сходу
  • Псевдоруський стиль
  • Звернення до казки та билини у сучасних варіаціях стилю
  • Складання карт стилів
  • Творче завдання

Італійське та Північне Відродження

  • Новий образ класики
  • Італійське Відродження
  • Вчення про пропорції та перспективу
  • Вестибюль, бібліотека, студіоло
  • Елементи пластичних мистецтв в інтер'єрі
  • Основні декораційні схеми
  • Північне Відродження
  • Маньєризм
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

Барокко. Рококо

  • Барокко. Динаміка архітектурних форм
  • Синтез мистецтв
  • Нові елементи оздоблення інтер'єру
  • Парадні інтер'єри
  • Палацово-паркові ансамблі
  • Рококо. Витончений стиль аристократії
  • Нові типи приміщень
  • Меблі стилю Рококо
  • "Дрібниці життя
  • Стилістичні напрями епохи Рококо
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

Неокласицизм та Ампір

  • Повернення класики
  • Нові типи громадських будівель
  • Математично вибудована гармонія
  • «Демократизація» інтер'єру
  • Меблі епохи класицизму
  • Ампір – луна великих цивілізацій
  • Імперські традиції та сучасність
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

Історизм. Еклектика. Модерн

  • Бідермайєр – завершення класичної лінії
  • Історизм
  • Еклектика
  • Рух «Мистецтво та ремесла»
  • Архітектура з металу та скла
  • Модерн – останній «великий стиль»
  • Функціональний напрямок Модерну
  • Образотворчий напрямок
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання

Стилістичні напрями XX ст.

  • Функціоналізм
  • Конструктивізм
  • Ар-Деко
  • Модернізм та його прояви
  • Постмодернізм
  • Високі технології
  • Міський та сільський стиль життя
  • Перспективи ХХI століття
  • Складання картки стилю
  • Творче завдання
  • Підбиття підсумків курсу

Будівельні та оздоблювальні матеріали:

Матеріалознавство 

  • Сучасні оздоблювальні матеріали, що застосовуються в оформленні інтер'єру
  • Якісні характеристики оздоблювальних матеріалів
  • Рулонні матеріали. Плівкові матеріали. Панельні матеріали. Плиткові матеріали. Структурне покриття.
  • Декоративні штукатурки: види, особливості.
  • Види шпалер: паперові, вінілові, флізелінові, натуральні. Фотошпалери та шпалери з 3-D ефектом. 3D панелі для стін,
    шпоновані панелі.
  • Дизайн стелі. Типи стельових конструкцій та матеріалів. Взаємозв'язок зі стельовими комунікаціями та освітленням.
  • Покриття підлоги. Ламінат та паркет.
  • Керамічні вироби для оздоблення стін: плитка, мозаїка, керамограніт, керамічні панно.
  • Творче завдання: Підбір матеріалів, що рекомендуються для обробки приміщень. План розміщення оздоблювальних матеріалів.

 Основи ремонтно-будівельних робіт 

  • Технологія будівництва
  • Інфраструктура та інженерне забезпечення житла
  • Правила будівництва
  • Будівельні матеріали та конструкційні елементи житлового будинку
  • Стіни. Підлога. Стеля
  • Вікна та двері
  • Оцінка інтер'єрного простору
  • Оцінка ситуації до ремонтних робіт
  • Обміри приміщень.
  • Шаги. Масштаби. Плани. Розрізи, позначення.
  • Технічне завдання.

 

Основи дизайну:

Вступ

  • Взаємозв'язок індивідуальності людини та дизайну. Фізіологічний та психологічний вплив дизайн-об'єктів.
  • Розвиток творчих здібностей слухачів курсу.

Стратегія та тактика дизайну

  • Дизайн-інструментарій. Техніка виконання малюнка, графіки, розпису, колажу, макета тощо.
  • Методи візуалізації дизайн-ідеї: форескіз, клаузура, дизайн-проект

Колір та стиль у дизайні

  • Психологічні та оптичні характеристики кольору та його вплив на людину. Позаочний зір
  • Символіка кольору. Колір у дизайні – історичний екскурс
  • Колориметрія. Типологія та структура колірної гармонії. Основи кольорознавства: спектральне коло Освальда, Ґете. Поєднання кольорів
  • Гамма та колорит
  • Закономірності розвитку іміджу. Формула стиль. Стилі – колоси, стилі – реакції

Художні засоби та закони композиції

  • Принципи гармонійної композиції.
  • Аналіз краси У. Хогарта.
  • Контраст, нюанс, симетрія та асиметрія, рівність, ритм
  • Пропорція, масштабність, модуль
  • Просторові відносини. Баланс та закони рівноваги композиції
  • Статична та динамічна композиція
  • Баланс сприйняття та закони рівноваги
  • Виділення головного
  • Правило трьох частин
  • Цілісність композиції
  • Пропорції. Золотий перетин
  • Зони композиції
  • Композиційний, оптичний та інші центри композиції
  • Компонування елементів композиції. Правило "трьох частин"
  • Колірна гармонія. Схеми
  • Гармонія взаємини фігури та фону. Схеми

Комбінаторика. Формоутворення

  • Конфігуративна та кольоротональна комбінаторика.
  • Формоутворення та його закономірності
  • Моделювання біоформ.

Історичні стилі в образотворчому мистецтві

  • Закономірності розвитку іміджу. Формула стиль.
  • Романський стиль
  • Готичний стиль
  • Ренесанс
  • Бароко та рококо
  • Класицизм
  • Романтизм
  • Реалізм 19 століття
  • Модерн
  • Імпресіонізм

Світловий дизайн

  • Світло у дизайні – історичний екскурс
  • Основи сучасного світлового дизайну
  • Взаємовплив світла та кольору
  • Вплив повітряного середовища на світлотінь
  • Організація світлового середовища
  • Світлотінове моделювання форм у перспективних та аксонометричних зображеннях

Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні:

Загальні відомості, технічна інформація, знайомство з новим та класичним інтерфейсами. Новий графічний режим "Nitrous".

  • Історія розвитку Autodesk 3ds Max та практичне його призначення.
  • Системні вимоги.
  • Оновлення системи за допомогою сервісу паків.
  • Пристрій інтерфейсу.
  • Перемикання між класичним та новим (3ds Max 2020) інтерфейсом.
  • Основи створення об'єктів у 3ds Max 2020, налаштування їх параметрів та їх перетворень.
  • Створення сцени із простих об'єктів.
  • Управління вікнами проекцій – нові можливості 3ds Max 2020 з управління проекціями.

Основи роботи: створення та трансформація об'єктів, параметри об'єктів. Панель Scene Explorer.

  • Створення простих об'єктів та їх трансформація.
  • Методи виділення об'єктів.
  • Імена об'єктів.
  • Параметри об'єктів.
  • Робота з бічною панеллю Scene Explorer, просте керування об'єктами за її допомогою.
  • Управління опорною точкою об'єкта.

Поєднання об'єктів, сервісні операції, модифікатори об'єктів. Інструмент Placing tool

  • Угруповання та ієрархічне зв'язування об'єктів – різні можливості.
  • Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів.
  • Робота з найновішим інструментом Placing Tool.
  • Застосування об'єктних прив'язок для створення та переміщення об'єктів.
  • Модифікатори об'єкта – стек модифікаторів.
  • Застосування модифікаторів за допомогою нового інтерфейсу 3ds Max 2020.
  • Найпростіші модифікатори деформації об'єктів.
  • Налаштування модифікаторів у стеку.

Основи моделювання об'єктів, створення та редагування сплайнів.

  • Основи створення та редагування сплайнів.
  • Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів.
  • Модифікація сплайнів на різних рівнях.
  • Модифікатор Extrude – створення 3D-об'єктів із сплайнів.
  • Інструмент Freehand - Швидке малювання довільних форм.
  • Модифікатор Spline Mirror – просте створення дзеркальної половинки сплайну.

Редагування сплайнів, модифікатори Extrude, Lathe, Bevel та Bevel Profile. Модифікатор Sweep.

  • Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів зі сплайнів
  • Extrude – видавлювання
  • Lathe – поворот навколо осі
  • Bevel Profile (оновлений) – видавлювання зі складним поперечним профілем.
  • Sweep - Видавлювання профілю вздовж шляху.
  • Практичні приклади застосування даних модифікаторів.

Бульовські операції. Модифікатор Sweep

  • Команда Boolean – віднімання та складання тривимірних об'єктів.
  • Практичні приклади застосування Boolean.
  • Sweep – створення складних об'єктів із кількох фігур.
  • Правильна підготовка перерізів для модифікатора Sweep.
  • Практичні приклади застосування модифікатора Sweep.

Autodesk 3ds Max 2024. Візуалізація: матеріали та освітлення:

 Основні засади роботи системи візуалізації ART. Основи роботи з матеріалами об'єктів

  • Основні засади роботи сучасних систем візуалізації.
  • Залежність матеріалів, камер та освітлення від вибраної системи візуалізації. Межі сумісності систем візуалізації.
  • Ознайомлення зі штатною фізично точною системою візуалізації ART.
  • Візуалізація першого зображення.
  • Активація та налаштування придушення шуму в Art.
  • Візуалізація пробного зображення Art.
  • Знайомство з редактором матеріалів у 3ds max.
  • Огляд основних налаштувань нового фізично точного матеріалу в 3ds max – Physical Material.
  • Створення різних матеріалів класу Physical Material та присвоєння їх об'єктам.
  • Візуалізація результату за допомогою Art.

Робота з матеріалами та текстурними картами

  • Принцип роботи UV – координат.
  • Призначення модифікатора UVW Mapping та вивчення його налаштувань.
  • Створення матеріалів з картою типу Bitmap та управління UV координатами на об'єкті.
  • Призначення налаштувань UV tiling та UV offset у карті Bitmap.
  • Практична робота зі створення різних матеріалів з текстурними картами та призначенням UV координат.
  • Застосування картки Bitmap для надання матеріалу нерівномірності блиску та рельєфу.
  • Застосування картки Bitmap для створення ефекту обрізки матеріалу.
  • Призначення декількох матеріалів на один об'єкт та роздільний контроль UV координат.
  • Вивчення основних процедурних текстурних карт (Gradient, Noise, тощо)
  • Робота з карткою Color Corrector для спільного використання з карткою Bitmap.
  • Застосування карток Mix або Composite для змішування кількох карток між собою.
  • Створення складових (Blend) матеріалів для пошарового змішування звичайних матеріалів між собою за допомогою чорно-білих масок.
  • Практична робота зі створення складних матеріалів для реалістичної візуалізації проекту.

Фізично точна модель візуалізації: створення та налаштування фізичних знімальних камер та фотореалістичних джерел світла, налаштування експозиції. Предметна візуалізація

  • Освоєння загальної концепції фізично точної візуалізації: матеріали + освітлення + камера + експозиція.
  • Встановлення та налаштування фізичної знімальної камери.
  • Регулювання основних налаштувань фізичної камери.
  • Базове налаштування експозиції камери.
  • Увімкнення та вимкнення експозиції для фізично точної або конвенційної моделі освітлення.
  • Вивчення вікна навколишнього середовища, керування світлом, що йде від неї.
  • Застосування HDR зображень для імітації різних складних варіантів висвітлення всієї сцени.
  • Встановлення фотометричних джерел світла.
  • Вивчення основних налаштувань фотометричних джерел світла практично прикладі предметної візуалізації.
  • Остаточне регулювання експозиції та постобробки для фінальної візуалізації зображення.
  • Фінальна візуалізація.

Знайомство із системою точної імітації денного освітлення. Архітектурна візуалізація.

  • Установка експозиції для роботи із сонячним світлом.
  • Створення системи Sun Positioner.
  • Вибір географічного положення та часу дня для визначення позиції Сонця.
  • Довільне керування положенням Сонця.
  • Додавання в проект моделей дерев та оптимізація їх швидкодії.
  • Додавання трави за допомогою системи Hair and Fur.
  • Фінальна візуалізація проекту.
  • Застосування HDR – зображень для одночасного створення освітлення та заднього фону відповідного.

Установка висвітлення для візуалізації інтер'єру.

  • Концепція освітлення інтер'єру через вікна у різних системах візуалізації: з порталами денного світла та без них.
  • Установка знімальної камери з відсіканням стіни інтер'єру для кращого огляду та вибір відповідної експозиції та налаштувань постобробки.
  • Встановлення денне світло для освітлення інтер'єру через вікна.
  • Налаштування різних джерел світла для імітації штучного освітлення.
  • Набір довільного заднього фону за вікнами інтер'єру.
  • Фінальна візуалізація інтер'єру.

Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання (практика):

MESH (POLY) моделювання: модифікатори Edit Mesh, Edit Poly, Open Subdivs

  • Ознайомлення з новим інтерфейсом моделювання в 3ds Max 2020.
  • MESH - моделювання: базова техніка.
  • POLY – передова технологія POLY-MESH.
  • TURBO SMOOTH, OPEN SUBDIVS, HSDS – згладжування поверхонь.
  • Згладжування поверхонь за допомогою найновішого модифікатора OPEN SUBDIVS.
  • Нанесення різних матеріалів однією об'єкт.
  • Створення нових ребер на об'єкті за допомогою команди CUT.
  • Моделювання простих об'єктів за допомогою видавлювання полігонів та фінального згладжування.
  • Переваги роботи у локальних осях подобъектов.
  • Модифікатор SYMMETRY – можливість легкого склеювання двох дзеркальних половинок об'єкта.

Просунуте POLY моделювання та модифікатор Open Subdivs

  • Прийом створення складних, красиво згладжених об'єктів за допомогою EDIT POLY+ OPEN SUBDIVS.
  • Команда BRIDGE.
  • Фаски та шви: CHAMFER/QUAD CHAMFER та EXTRUDE.
  • Команди WELD, TARGET WELD та COLLAPSE.
  • Команди масового виділення ребер: LOOP та RING.
  • Просунута техніка POLY – моделювання: копіювання (витягування) ребер об'єкта.
  • Тренування зі створення об'єктів та налаштування жорстких фасок та згладжених переходів – створення різних технологічних та органічних елементів.

Моделювання складних об'єктів за кресленнями. Сканування 3D моделей

  • Плавна деформація об'єктів за допомогою функції Soft Selection.
  • Paint Deformation – малювання рельєфу пензликом.
  • Subdivision Displacement – ​​можливість створення справжнього рельєфу поверхні за допомогою картки матеріалу.
  • Підготовка креслень для моделювання складного об'єкта та створення «віртуальної студії».
  • Практична робота зі створення об'єктів промислового типу з фасками та швами за кресленнями.
  • Розрізання отриманої моделі на частини та її роз'єднання на окремі деталі.
  • Ознайомлення з роботою 3d-сканера. Сканування складної моделі та передача її в 3ds max. Огляд можливостей післяобробки отриманої моделі.

  Змішана техніка POLY моделювання

  • Комбінування POLY моделювання та різних модифікаторів (Twist, Bend, Sweep).
  • POLY моделювання та Boolean.
  • Команда Create spline from edge та Sweep по отриманому сплайну.
  • Практична робота зі складного моделювання об'єктів.
  • Вивчення можливостей сучасного 3d-друку отриманих у 3ds Max моделей.
  • Експорт моделі з 3ds Max у формат STL та подальша обробка моделі у ПЗ принтера.
  • Друк моделі на 3d-принтері.

Surface – моделювання. Створення криволінійних поверхонь

  • Основні засади Surface – моделювання.
  • Вправи з освоєння базової техніки.
  • Спеціальні команди модифікатора Edit Spline: Cross-insert, Fuse, Area Selection.
  • Правила та способи створення складної сітки об'єкта.
  • Практична робота.

  NURBS – моделювання. Потужний механізм для створення складних технологічних об'єктів

  • Передова технологія моделювання криволінійних площин: переваги та недоліки.
  • Криві NURBS - CV-curve та Point Curve.
  • Побудова основних поверхонь NURBS – Ruled, U-loft, Cap, Blend, Rail.
  • Проеціювання кривих на поверхні – Vector Projection.
  • Вирізання отворів у поверхнях NURBS.
  • Вивчення NURBS на прикладах.
  • Огляд актуальних модулів (плагінів), що підключаються, призначених для полегшення процесу моделювання складних об'єктів.

Моделювання м'яких меблів та світильників

  • Створення крісла за кресленням за допомогою Editable Poly.
  • Створення дивана за кресленням за допомогою Editable Poly та сплайнів.
  • Побудова люстри за допомогою сплайнів та різних модифікаторів.

 Створення архітектурних елементів

  • Побудова багатосхилих дахів будівлі по кресленню найбільш оптимальним способом.
  • Створення декоративних елементів на фасаді будівлі.
  • Виправлення наслідків операції Boolean / ProBoolean, що некоректно спрацювала.

Моделювання декоративних кованих елементів

  • Створення декоративних кованих елементів за ескізом за допомогою нових засобів Editable Poly.
  • Злиття декількох елементів у безшовні візерунок.
  • Дзеркальне відображення та об'єднання елементів.

Моделювання класичних орнаментів

  • Створення класичного орнаменту із складним 3d-рельєфом за допомогою Editable Poly.
  • Безшовні об'єднання фрагментів Орнамент.
  • Вигин орнаменту довільним шляхом.

Моделювання сантехніки

  • Створення ванни складної форми за кресленнями.
  • Побудова отворів у моделі без використання команди Boolean.
  • Створення декоративних ніжок для ванни.
  • Моделювання змішувача за кресленням із застосуванням різних операцій Editable Poly.
  • Швидке створення потоку води за допомогою системи Flow.

Створення класичних меблів

  • Побудова фасаду шафи з орнаментом.
  • Моделювання ніжок столу складної форми.
  • Просте створення кутових елементів декору за допомогою модифікатора Symmetry.
  • Створення шкіряних меблів, що реалістично виглядають.

Виконання дипломного проекту (за власним бажанням):

  • Проект інтер'єру
  • Проект екстер'єру
  • Проект гри та персонажів
  • інше... 

Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу:

Основні компоненти Chaosgroup V-Ray NEXT. Візуалізація тестового проекту, вивчення основних засад роботи системи

  • Принципи поширення світла у реальному світі та його моделювання на комп'ютері у 3d-програмах.
  • Еволюція методів рендерингу та прорахунку світла.
  • Короткий огляд сучасних рендерів.
  • Знайомство із компонентами модуля CHAOS V-Ray.
  • Візуалізація ознайомлювальної сцени для знайомства з можливостями V-ray.
  • Переваги налаштування візуалізації в режимі Interactive Preview – перегляд у реальному часі.
  • Увімкнення автоматичного керування експозицією та балансом білого.
  • Вивчення механізмів інтерактивної постобробки та корекції кольору.
  • Увімкнення системи шумоподавлення V-ray Denoiser.
  • Створення оптичних ефектів розсіяного світіння та яскравого сяйва.
  • Практична робота: візуалізація першого проекту.

Вивчення основних налаштувань V-ray NEXT, що впливають на якість та швидкість візуалізації проектів. Візуалізація навчального для освоєння основних налаштувань рендеру та постобробки

  • Вивчення методів та параметрів антиалайзингу (згладжування) фінального зображення та його впливу на швидкість та якість рендеру.
  • Управління фільтрацією – додатковим згладжуванням.
  • Вибір системи шумоподавлення та керування її параметрами.
  • Вивчення основних методів розрахунку висвітлення та його особливостей роботи.
  • V-ray Fur – найпростіший ефект створення хутра.
  • V-ray Displacement – ​​ефект створення реалістичного рельєфу будь-якої поверхні.
  • Практична робота: візуалізація навчального проекту із застосуванням V-ray Fur та Displacement.

Матеріали V-ray: створення користувальницьких матеріалів

  • Увімкнення режиму IPR (interactive preview) у вікні робочої проекції спостереження за результатами візуалізації у часі.
  • Вивчення налаштувань V-Ray Material – універсального матеріалу в V-ray, призначеного для створення будь-яких поверхонь.
  • Вивчення властивостей V-Ray Material на різних прикладах.
  • Встановлення карт кольору, рельєфу та блиску.
  • Застосування картки VrayTriplanar для встановлення UV координат та згладжування текстурних швів.
  • Практична робота зі створення реалістичних матеріалів різного типу.

Створення просунутих матеріалів: PBR (Physical-Based Render), композитних, спеціальних.

  • Поняття PBR (Physical-based renderer) матеріалів.
  • Встановлення в матеріал карт кольору, гладкості, блиску та нормалей для досягнення високої деталізації фізичних взаємодій.
  • Створення матеріалів VrayLightMtl для отримання світла, що йде від об'єктів складної форми та мов полум'я (свічки, каміни).
  • Вивчення композитних матеріалів V-ray.
  • VrayBlendMtl – пошарове змішування
  • Vray2SidedMtl – просвічування поверхні наскрізь.
  • VrayOverrideMtl ​​– заміна окремих властивостей матеріалу.

Створення матеріалів для інтер'єрів та архітектурних проектів.

  • Вивчення практичних підходів до створення будівельно-оздоблювальних матеріалів: паркет, дерево, шпалери, штукатурка, цегла, камінь та ін.
  • Вивчення правильного підходу до створення металевих поверхонь різного роду.
  • Застосування картки Falloff для створення тканин.
  • Створення різних стекол та дзеркал.
  • Встановлення у матеріали карт Displace для створення реалістичного рельєфу.
  • Створення килимів та 3D-панелей.
  • Практична робота із створення фотореалістичних матеріалів для інтер'єру.

Предметна візуалізація, освітлення HDR.

  • Створення та налаштування Physical camera.
  • Вивчення налаштувань Physical camera.
  • Вивчення ефектів глибини різкості та розмиття об'єктів у русі.
  • Особливості візуалізації сцен із окремими об'єктами.
  • HDR – освітлення (High Dynamic Range) – ультимативне рішення для освітлення об'єктів, створення навколишнього середовища та заднього фону.
  • Додавання прямого освітлення.
  • Створення та налаштування ефекту каустичного світла у V-ray.
  • Налаштування глибини пропускання світла та дисперсії у прозорих матеріалах.

Візуалізація інтер'єрів зі штучним та природним освітленням

  • Концепція встановлення освітлення для освітлення інтер'єру денне світло.
  • Встановлення джерел світла VraySun+Sky.
  • Встановлення порталів у вікна інтер'єру та налаштування їх множників яскравості.
  • Набір заднього фону.
  • Визначення оптимальних параметрів візуалізації. Фінальна візуалізація.
  • Вивчення концепції штучного освітлення інтер'єру.
  • Створення та налаштування джерела світла типу VrayLight.
  • Особливості розмиття тіней та реалістичного згасання світла.
  • Прямокутний та сферичний режим роботи VrayLight.
  • Встановлення довільного зображення як фільтр VrayLight для створення ефекту вітражного скла з підсвічуванням.
  • Стандарт IES – збережений у файлі опис реального джерела світла.
  • Створення джерел світла VrayIES, які працюють із IES файлами.
  • Освітлення за допомогою VrayLightMtl.
  • Фінальна візуалізація інтер'єру.

Фотореалістична візуалізація архітектурних проектів

  • Концепція висвітлення архітектурних проектів.
  • Створення об'єктів типу V-ray proxy, що дозволяє візуалізувати величезні сцени.
  • Тонка настройка VrayFur для імітації реалістичної трави.
  • Розміщення фізичної камери та визначення її параметрів та експозиції.
  • Встановлення освітлення VraySun+Sky.
  • Встановлення довільного заднього фону через карту HDR.
  • Налаштування оптимальних параметрів та фінальна візуалізація проекту.

Adobe Photoshop 2024. Робота у багатофункціональному графічному редакторі (теорія та практика):

Знайомство з програмою 

  • Що таке растрова та векторна графіка. Особливості растру. Які завдання розв'язує програма Фотошоп.
  • Створення нового документа, його параметри.
  • Інтерфейс програми, його налаштування, робота із палітрами.
  • Відкриття документа. Переключення між відкритими документами, зміна їх масштабу та прокручування.
  • Перегляд та зміна розмірів готового документа.
  • Команди «Розмір Полотна» та «Розмір Зображення». Швидке додавання рамки до малюнка.
  • Обрізання малюнка із переглядом інструментом Crop Tool. Поворот малюнку.
  • Обрізка із зміною перспективи. Її використання для усунення дефектів зйомки та у художніх цілях.
  • Практична робота: Виправлення перспективи зображення. Видалення зайвих частин фотографії за допомогою обрізки.

Виділення окремих елементів малюнка

  • Навіщо потрібні виділені сфери.
  • Ознайомлення з інструментами виділення. Виділення стандартної форми (Прямокутник, Еліпс…) Зсув, зміна розмірів та поворот виділеної області.
  • Зміна меж виділення. Складання та віднімання виділених областей.
  • Що таке розтушовка і навіщо вона потрібна?
  • Створення віньєтки.
  • Створення виділених ділянок довільної форми інструментами групи Лассо.
  • Виділення за кольором. Інструменти «Швидке Виділення» та «Чарівна Паличка». Налаштування їх точності.
  • Трансформація виділених об'єктів. Різниця між командами Free Transform та Transform Selection.
  • Практична робота: Трансформація та перефарбовування елементів малюнка.

Робота з багатошаровим зображенням

  • Що таке шари та навіщо вони потрібні.
  • Способи створення шару. Копія шару. Навіщо потрібний порожній шар.
  • Швидке виділення об'єктів на шарі. Переміщення шарів у стосі. Як сховати та викинути шар.
  • Як застосувати трансформацію відразу до кількох шарів. Пов'язані шари. Угруповання шарів. Склеювання шарів.
  • Збереження файлу за шарами. Формати, що підтримують багатошарове зображення.
  • Практична робота: Фотомонтаж із використанням шарів.

Ефекти шару. Додавання тексту до фотографії

  • Загальні параметри шару. Навіщо потрібні прозорості та режими змішування фарб.
  • Ефекти шару. Застосування тіней та ореолів. Використання ефектів для створення поверхонь текстури. Застосування кількох ефектів одного шару.
  • Стилі шару. Створення власного стилю.
  • Додавання тексту до малюнка. Види тексту. Особливості роботи із текстовим шаром.
  • Форматування тексту. Методи растрування текстового шару.
  • Знаки захисту. Створення власного захисного знака.
  • Практична робота: Фотомонтаж з використанням тексту та ефектів шару.
  • Малювання у Фотошопі

Малювання в фотошопі

  • Налаштування робочих кольорів. Попередження про можливе спотворення кольору. Робота з готовими зразками з палітри Swatches. Як взяти колір із фотографії.
  • Інструменти для малювання. Пензлик. Її налаштування. Малювання планшетного ПК. Прив'язка параметрів пензля до планшета.
  • Додаткові бібліотеки пензлів. Створення авторського пензля.
  • Використання інструменту Pattern Stamp для вирішення художніх завдань. Підвантаження додаткових візерунків.
  • Інструмент History Brush. Його використання для локального відновлення малюнка.
  • Види та способи застосування заливок.
  • Градієнти. Їхня роль у дизайні. Створення авторського градієнта. Часткова прозорість градієнтів.
  • Практика: Фотомонтаж із елементами малювання.

Ретуш та корекція малюнків

  • Інструменти розмиття та підвищення різкості. Їх використання у портретній ретуші. Локальне освітлення та затемнення малюнків. Зміна насиченості окремих елементів фотографії.
  • Видалення елементів малюнку інструментом Клон.
  • Інтелектуальна ретуш. Забирання зморшок. Чистка старих фотографій. Видалення шрамів, подряпин та інших дефектів із фото.
  • Виправлення червоних очей.
  • Команди корекції (огляд). Тонова та колірна корекція. Оцінка зображення в палітрах Histogram та Info.
  • Підвищення контрасту зображень, виправлення занадто темних або світлих фотографій, корекція колірних спотворень.
  • Практика: Виправлення дефектів зображення.

Graphisoft ArchiCAD. Архітектурне проектування (практика): 

Архітектурне проектування

Знайомство з інтерфейсом програми

Стартове вікно та стандартний шаблон.

  • Основні налаштування робочого середовища: одиниці креслення та вимірювання, поняття масштабу.
  • Налаштування довкілля.
  • Панелі інструментів та табло команд.
  • Збереження профілю робочого середовища.
  • Безпека та цілісність даних.
  • Формати файлів.
  • Створення та збереження шаблону креслення.
  • Основи креслення. Інструмент «лінія», напрямні та точки прив'язки, способи вибору об'єктів, основи редагування.
  • Параметри вікна інструментів.
  • Безпека даних.

Основи креслення 2D

  • Набір сітки та фону.
  • Одиниці креслення, виміру, вибір масштабу.
  • Електронні рейсшини.
  • Настройки інструменту.
  • Навігатор.
  • Карта проекту.
  • Координатні табло. табло стеження.
  • Локальні палітри.
  • Способи вибору об'єктів (покажчик, рамка, що біжить).
  • Команди угруповання/розгрупування об'єктів.
  • Допоміжні інструменти: Лінійка, Вимірювання, Інформація про елемент.

Загальні та спеціальні команди редагування

  • Інструмент "Полілінія", "Дуга/Кількість", "Еліпс".
  • Передача параметрів.
  • Чарівна паличка.
  • Блокування та розблокування об'єктів.
  • Команди редактора: зміна форми.
  • Команди редактора: зміна розташування.
  • Команди редактора: вирівнювання.

Інструменти конструювання та редагування

  • Інструмент "Вісь", "Малюнок", "Сплайн".
  • Інструмент "Стіна", "Вікно", "Двері".
  • Редагування у 2d та 3d.
  • Зміна форми.
  • Вибране.

Інструменти конструювання у 3D

  • Інструмент "Колонна", "Перекриття", "Балка".
  • Проставлення розмірів: лінійний, радіальний, кутовий.
  • Інструмент «Штрихування», Підрахунок площ.
  • Позначки рівня.
  • 3D вікно. 3D-перетину, побудова розгорток.

Бібліотечні об'єкти

  • Менеджер бібліотек. Концепція вкладеної бібліотеки.
  • Експорт та імпорт бібліотечних об'єктів.
  • Створення власних об'єктів та розміщення у кресленні.
  • Створення етикеток.
  • Концепція зонування приміщень.
  • Інструмент "Зона".
  • Експлікація приміщень.

Інструменти документування

  • Концепція шару. Комбінація верств.
  • Виносні написи.
  • Таблиці та текст.
  • Модельні краєвиди.
  • Побудова розрізів, фасадів.
  • Налаштування відображення у плані, на розрізах та фасадах.

Інструменти документування

  • Основні механізми візуалізації.
  • 3D документ.
  • Мапа видів.
  • Відомості та специфікації, інструмент «Текст».

Переддрукована підготовка проекту

  • Книжка макетів. Піднабори.
  • Масштаби.
  • Концепція основного макета.
  • Компонування та розміщення креслення на аркуші.
  • Індекси проекту.
  • Організатор.
  • Набір видавця.

Архітектурне моделювання

 Поняття поверхів та шарів

  • Основи 3D-моделювання. Встановлення поверхів. Робота із поверхами.
  • Редагування елементів на поверхах.
  • Створення та керування шарами. Комбінації шарів.
  • Розрізи та січучі площини.
  • Фонове посилання.
  • Зовнішні дані. Модулі, X-ref, креслення. Менеджер зв'язків.

 Складне 3D-моделювання

  • Інструмент "Дах". Односхилі дахи.
  • Побудова перетинів дахів. Підрізування стін під дахи.
  • Багатосхилі дахи. Конструювання. Відсікання дахів.
  • Світловий люк. Розрізи та січучі площини.
  • Лінії у площині дахів.
  • Доповнення до даху "Roof Maker", "Truss Maker".
  • Площина редагування у 3D.
  • Інструмент "Оболонка".
  • Способи побудови, типи оболонок, властивості.
  • Редагування. Команди відсікання дахом/оболонкою.
  • Команди твердотільного моделювання для дахів/оболонок.
  • Інструмент "Морф".
  • Основні функції та операції.
  • Побудова та редагування.
  • Команди твердотільного моделювання для морфів.

  Інструменти конструювання у 3D

  • Інструмент "Навісна стіна". Налаштування навісної стіни.
  • Створення компонентів, редагування.
  • Редагування контуру в розрізі, на плані, у вікні 3D.
  • Компоненти навісної стіни: виробництво, специфікації.

 Інструменти конструювання у 3D

  • Інструмент «Сходи». Створення, редагування. Розміщення у моделі.
  • Сходи за контуром.
  • Інструмент "3D-сітка". Моделювання рельєфу місцевості.
  • Дахи з 3D сітки.
  • Редагування.

Менеджер реквізитів

  • Створення власних реквізитів: Пір'я, Штрихування, Покриття, Будівельні матеріали, Багатошарові конструкції.
  • Складні профілі. Менеджер реквізитів.
  • Відомості та специфікації.

Візуалізація

  • Інструмент "Камера".
  • Інструмент «Джерело світла».
  • Механізми візуалізації: CineRender, OpenGL і внутрішній.
  • Білий моделі.
  • Параметри візуалізації.

Друк

  • Переддрукована підготовка. Індекси проекту.Карта видів.
  • Книжка макетів.
  • Набір видавця.
  • Компонування листів на основі карти видів. Масштаби.
  • Організатор. Публікація в * .pdf, * .dwg, * .BIMx.
  • Огляд додаткових розширень.
  • Гіпермодель BIMx.

Технологія та психологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила составления Резюме: системность, краткость, информированность.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг. Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю).
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки «хитрих» роботодавців, «безкоштовна» робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування. 

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;

Дизайнерський малюнок та скетчінг:

 

Введення у курс. Технологія малюнка. Малювання основних геометричних фігур

  • Ознайомлення з технікою малюнка. Види малюнка.
  • Основні способи малювання.
  • Від крапки до штриха. Види штрихування.
  • Силует і лінія. Лінійна побудова геометричних фігур.
  • Композиція у малюнку.
  • Навчальний проект 1: Система вправ з постановки руки та штрихування.
  • Навчальний проект 2: Площинна композиція з геометричних форм.

Перспективне зображення плоских та об'ємних геометричних форм

  • Основи лінійної перспективи. Види перспективи.
  • Етапи перспективної побудови.
  • Лінійне зображення плоских та об'ємних форм у просторі.
  • Особливості компонування та малювання геометричних тіл у перспективі.
  • Перспектива з однією, двома, трьома і більше точками сходу, обернена та інші види художньої перспективи.
  • Навчальний проект 3: Малюнок архітектурних форм у перспективі.
  • Навчальний проект 4: Малюнок представлення об'ємних геометричних форм.

Прийоми опрацювання повітряної перспективи. Різноманітність композиційних та технічних рішень

  • Повітряна перспектива, розширення уявлень та прийомів
  • Використання прийомів зображення перспективи у пейзажі.
  • Передача повітряної маси, хмар, різного часу доби, атмосферних та сезонних явищ.
  • Графічне зображення краєвид у різних школах.

Світлотінь як засіб створення ілюзії обсягу та простору

  • Побудова тіней.
  • Світлотінове моделювання різних форм. Тональна градація.
  • Поетапне виявлення обсягу.
  • Тональні відносини між предметами.
  • Методи створення ілюзії глибини простору.

Світлотінове опрацювання складних об'єктів. Різні умови освітлення предметів, рефлекси та взаємні відображення

  • Світлотональні можливості художніх матеріалів
  • Аналіз світлотіньового моделювання об'єктів у роботах майстрів
  • Навчальний проект 2: Творче завдання на світлотінь
  • Навчальний проект 5: Малювання з натури групи геометричних тіл у просторі.

 Малювання об'ємних предметів складної форми

  • Дизайнерський малюнок та ескізне проектування.
  • Малювання складних форм з натури та з уяви.
  • Малювання класичних форм.
  • Особливості малювання драпірування.
  • Навчальний проект 6: Навчальна постановка предметів складної форми з драпіруванням.

Передача фактури

  • Створення фактур за допомогою різних видів штрихування.
  • Створення ілюзії відображення та прозорості.

Основні принципи та прийоми скетчингу

  • Навіщо в дизайні використовується швидкий малюнок: творчі та раціональні принципи
  • Як дизайнерський скетч впливає на клієнта/споживача: управління сприйняттям та вибір оптимального методу візуалізації
  • Типи зображуваних об'єктів та його специфіка. Об'єкти реального світу, персонажі, знаки та текст, експресивні умовні елементи та інші
  • Можливості різних прийомів та технік, їх комбінування та модифікація для досягнення найкращого результату.

Матеріали та інструменти для роботи

  • Традиційні інструменти та матеріали
  • Гуаш, темпера, акварель, олівець, маркер
  • Альтернативні образотворчі прийоми
  • Фактури та текстури різних матеріалів
  • Світлотінове моделювання

Дизайнерський малюнок

  • Практична робота: побудова ортогональних проекцій, аксонометрії, виконання дизайнерського малюнка

 Стилізація та виразність

  • Візуальний стиль та стилізація як основа дизайнерської роботи
  • Сучасні актуальні стилі скетчу та їх різновиди
  • Наслідування та імітація як прийом творчого саморозвитку дизайнера. Шлях до розробки авторського стилю виконання
  • Огляд можливостей графічних програм для стилізації та створення скетчів
  • Знаходження балансу між конструктивністю та експресією у дизайнерському малюнку. Логіка та креативність у створенні привабливого образу
  • Практика: реалізація індивідуального дизайнерського завдання в ряді варіантів та в різних техніках на вибір, відповідно до заданої концепції

Специфіка ключових напрямків професійного скетчу.

  • Особливості традицій, технічні вимог та трендів у ключових напрямках дизайнерського скетчу:
    • архітектура, інтер'єр, ландшафт
  • Робота над передачею пластики та руху, пошук резервів виразності малюнка
  • Практика: розробка концепції та реалізація скетчу

 

Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування:

 

Основи текстурування. Секрети UVW Map.

  • Поняття координат текстури (мепінгу). Суть усіх модифікаторів UV-класу.
  • Принцип поділу меппінгу для різних текстур на тому самому об'єкті за допомогою каналів меппінгу.
  • Принцип поділу мепінгу за допомогою виділення полігонів.
  • Практична робота із застосування модифікатора UVW Map з урахуванням поділу мепінгу по каналах та полігонах.
  • Вивчення найновішої картки Blended Box Map, що дозволяє швидко наносити матеріали з текстурами без створення традиційних UV-координат.
  • Поняття відносного та абсолютного розміру текстури на об'єктах.
  • Практична робота із застосування абсолютних розмірів мепінгу на прикладі стін будівлі.
  • Практична робота із застосування мепінгу однією об'єкті за кількох матеріалах у складних умовах.

Накладення текстури на складні об'єкти: Unwrap UVW.

  • Принцип розгортки текстури на об'єкті, вивчення принципів роботи модифікатора Unwrap UVW.
  • Коректне нанесення текстури на різні об'єкти за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Теорія створення розгортки текстури об'єкта за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Нанесення та коригування готових текстур на об'єкти.
  • Створення власної текстури на основі підготовленої розгортки та нанесення її на об'єкт.
  • Автоматична розгортка текстури командами Flatten Mapping та Normal Mapping.
  • Підганяння та зшивання фрагментів текстури в єдину безшовну карту.
  • Коректна розгортка окремих фрагментів у площину командою Unfold Mapping.
  • Вирівнювання складних ділянок командою Relax.
  • Spline-mapping. Нанесення текстури по сплайну.
  • Pelt – mapping. Розгортка текстури шляхом «шкури», добре підходяща для органічних моделей.
  • Практична робота з виконання Pelt-мепінгу та передачі текстури в Adobe Photoshop.
  • Peel Mapping – найгнучкіша технологія нанесення та редагування UV координат.

Робота із композитними матеріалами. Розміщення матеріалів та текстур на об'єктах шляхом прямого малювання.

  • Принцип роботи композитних матеріалів.
  • Короткий огляд основних типів композитних матеріалів.
  • Створення та нанесення на об'єкт композитного матеріалу з різними текстурами та керування ними через модифікатор Unwrap UVW.
  • Практична робота з нанесення на об'єкт зі складною формою написів та наклейок.
  • Додавання в матеріал шарів патини, бруду та іржі.
  • Освоєння принципу малювання масок для змішування шарів композитних матеріалів безпосередньо на необхідних об'єктах пензлем в 3ds max.

Основи живопису:

 

Прийоми та техніки живопису

  • Введення у курс живопису.
  • Види живопису.
  • Основні методи живопису.
  • Барвисті матеріали живопису. Загальні відомості про фарби.
  • Особливості роботи аквареллю, гуашшю, темперою, акрилом, олією, акварельними олівцями.
  • Рухливі та рельєфні властивості фарб.
  • Робота з палітрою, змішування фарб.
  • Нестандартні прийоми та техніки живопису.
  • Вправи в розвитку фантазії, креативності, почуття кольору.

Колористика

  • Колір мистецтва.
  • Колір та світло.
  • Якісні та кількісні характеристики кольору.
  • Колорит.
  • Гармонія та дисгармонія квітів.
  • Розробка різноманітних колористичних рішень.
  • Творчі завдання.

Монохромний живопис

  • Гризайль.
  • Світлотональні можливості однієї фарби.
  • Аналіз монохромного живопису на роботах майстрів.
  • Творче завдання монохромію.

Поліхромний живопис

  • Поліхромний живопис та його особливості.
  • Відношення кольорів. Контраст та нюанс. Види контрастів.
  • Аналіз взаємодії квітів у роботах майстрів живопису.
  • Творче завдання поліхромію.

Емоційність та експресія кольору в живописі

  • Аналіз творчого методу різних художників.
  • Вибір та використання засобів композиції у живописі. Динаміка та статика. Колірний ритм та домінанта.
  • Асоціативний вплив кольору на живопис.
  • Виконання творчого завдання.

Живопис з натури

  • Особливості роботи фарбами з природи.
  • Компонування – правила та рекомендації.
  • Жанровий натюрморт (взаємне розташування предметів, розробка нюансів, колірних рефлексів, світлоповітряного середовища, виявлення матеріальних якостей предметів)

Квіткоутворення форми та простору

  • Форма та колір. «Ліплення» форми кольором.
  • Локальні кольори.
  • Створення глибини простору кольоротональним рішенням.
  • Оптичні властивості кольорів.
  • Творче завдання.

Декоративний живопис 

  • Особливість та прийоми декоративного живопису.
  • Передача тональних взаємин.
  • Використання авторського колориту.
  • Творчі декоративні композиції. Відпрацювання прийомів та навичок.

Виразність живописного твору

  • Підходи та способи підвищення виразності мальовничого етюду.
  • Виконання етюду краєвид.
 
 

Список матеріалів, інструментів та приладдя

Для занять «Основи дизайну»:

  • Альбом для малювання.
  • Чорна гелієва ручка.
  • Звичайний олівець.
  • Лінійка, гумка.
  • Товстий круглий чорний маркер.

Для занять «Основи малюнка»:

  • Папір для олівця (креслення) А3 – 6 аркушів.
  • Прості олівці різної твердості.
  • Ластик.
  • Серветки вологі.
  • Малярний скотч або кнопки для закріплення паперу на мольберті.
  • Ручка гелієва чорна.
  • Кольорові олівці.

Для занять «Основи художньої майстерності (живопис)»:

  • Папір акварельний (фактурний (не гладкий) щільністю 200-250 г/м мінімум - 6 аркушів.
  • Гуаш (фарби); набір з 12 кольорів. Найкраще за якістю - "Майстер Клас".
  • Пензлі: плоскі №12 або №14 та №4 (синтетика); 1 кругла кисть №12 із гострим кінчиком.
  • Малярна стрічка (щоб кріпити папір до мольбертів).
  • Палітра пластикова
  • Олівець (простий) для контурів.
  • Гумка/ гумка.
  • Сухі серветки.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-06
понеділок
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-17
п'ятниця
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-22
понеділок
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Фото курса:

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору