Школа дизайну -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа дизайну /   Курсы Арт Директор


Курси Арт - Директора

(управління у сфері дизайну та реклами (рекламні агенції, дизайн-студії, видавництва, брендингові агентства, торгово-виробничі фірми)

очно в Києві або онлайн

120 ак годин (30 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір).Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.

Вартість навчання:

  • 13 200 грн.  (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 11 880 грн.  (при оплаті за весь курс (передплата) - знижка 10% - (економія 1320 грн)

 

Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Арт-Директор складається з:

  • всіх бажаючих вивчитися на арт-директора або директора поліграфічного підприємства, дизайн студії.

На курсах Ви навчитеся:

Курси Арт-директор – це комплексна підготовка директорів та власників комерційних видавництв, поліграфічних підприємств, видавництв газет та журналів. Курс комплексний, допоможе отримати професійну підготовку для подальшої реалізації проектів з видавництва газет, книг, журналів, створення поліграфічної продукції (брошур, візиток, флаєрів та ін.).

На курсах слухачі дізнаються, як створити та організувати роботу підприємства, підібрати персонал, організувати роботу з виконання замовлень поліграфічного підприємства, дізнаються всі тонкощі дизайну газет, книг, журналів, ознайомляться з друкарським процесом.

Крім вивчення дизайну та верстки газет, книг, журналів, слухачі отримають серйозну підготовку у сфері підприємницької діяльності, менеджменту, фінансів, бухгалтерського обліку, просування підприємства на ринок.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Основи дизайну:

Вступ

  • Взаємозв'язок індивідуальності людини та дизайну. Фізіологічний та психологічний вплив дизайн-об'єктів.
  • Розвиток творчих здібностей слухачів курсу.

Стратегія та тактика дизайну

  • Дизайн-інструментарій. Техніка виконання малюнка, графіки, розпису, колажу, макета тощо
  • Методи візуалізації дизайн-ідеї: форескіз, клаузура, дизайн-проект

Колір та стиль у дизайні

  • Психологічні та оптичні характеристики кольору та його вплив на людину. Позаочний зір
  • Символіка кольору. Колір у дизайні – історичний екскурс
  • Колориметрія. Типологія та структура колірної гармонії. Основи кольорознавства: спектральне коло Освальда, Ґете. Поєднання кольорів
  • Гама та колорит
  • Закономірності розвитку стилю. Формула стиль. Стилі – колос, стилі – реакції

Художні засоби та закони композиції

  • Принципи гармонійної композиції.
  • Аналіз краси У.Хогарта.
  • Контраст, нюанс, симетрія та асиметрія, рівність, ритм
  • Пропорція, масштабність, модуль
  • Просторові відносини. Баланс та закони рівноваги композиції
  • Статична та динамічна композиція
  • Баланс сприйняття та закони рівноваги
  • Виділення головного
  • Правило трьох частин
  • Цілісність композиції
  • Пропорції. Золотий переріз
  • Зони композиції
  • Композиційний, оптичний та інші центри композиції
  • Компонування елементів композиції. Правило «трьох частин»
  • Кольорова гармонія. Схеми
  • Гармонія взаємини фігури та фону. Схеми

Комбінаторика. Формоутворення

  • Конфігуративна та кольоротональна комбінаторика.
  • Формоутворення та його закономірності
  • Моделювання біоформ.

Історичні стилі в образотворчому мистецтві

  • Закономірності розвитку стилю. Формула стилю.
  • Романський стиль
  • Готичний стиль
  • Ренесанс
  • Барокко та рококо
  • Класицизм
  • Романтизм
  • Реалізм 19 століття
  • Модерн
  • Імпресіонізм

Світловий дизайн

  • Світло в дизайні – історичний екскурс
  • Основи сучасного світлового дизайну
  • Взаємовплив світла та кольору
  • Вплив повітряного середовища на світлотінь
  • Організація світлового середовища
  • Світлотінове моделювання форм у перспективних та аксонометричних зображеннях

 Маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу в компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Мета маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа.
  • Конкурентна стратегія.
  • Довгострокове та короткострокове планування

Керування комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу в компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція керування та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Аудит маркетингу

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори.
  • DEPEST - аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot -аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача в маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера,
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціонування
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш 

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьки та їх застосування у практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Використовувані концепції: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки, концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Керування сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Використовувані концепції: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності тощо

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яка буває розсилка (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: який лист ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки в розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

 

 

 

Реклама та медіапланування:

 Цілі маркетингу та цілі реклами: відмінність та взаємозв'язок

  • Комплекс маркетингу та місце в ньому рекламної діяльності
  • Як рекламні цілі допомагають досягати маркетингових результатів
  • Чим відрізняються цільові групи від цільових аудиторій
  • Як перетворити маркетинговий бриф на рекламний
  • Як домовитися рекламодавцю та рекламному агентству: брифінг, де-бриф, тендер
  • Як оцінювати ефекти рекламних кампаній та проводити пре-тест рекламних матеріалів

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  •  Аналіз впливу реклами на обсяги продажу.

Інструменти комунікацій: які завдання вирішують, принцип інтеграції та взаємодії.

  • АTL – ТБ, радіо, зовнішня реклама, Product Placement.
  • BTL – Promotion, trade marketing, event marketing, виставки.
  • РОС та мерчендайзинг.
  • Ambient media

Рекламне звернення та його роль у підвищенні впливу на споживача

  • Складові частини рекламного звернення. «Натиск та сила заголовка» в успіх рекламного впливу. Слоган та його місце у рекламному зверненні та успіху іміджевої політики фірми. Основний інформаційний блок та рекомендації щодо його формування. Роль ілюстрації у забезпеченні ефекту впливу рекламного звернення. Додаткові елементи у структурі рекламного звернення. Характерні відмінності та основні особливості рекламних звернень для різних носіїв.

Правила складання макетів рекламного звернення

  • Класифікація стилів макетів рекламних звернень. Композиція та її місце у макеті. Основні вимоги до макета. Колірна гама в макеті та її роль у забезпеченні успіху рекламного впливу. Врахування особливостей психологічного сприйняття макетів при їх виготовленні.

 

Сучасний медіамікс: традиційні медіа, BTL та Інтернет
Традиційні медіа: реклама в газетах та журналах

  • Основні поняття друкованої реклами. Класифікація друкованих видань. Вартості оцінки ефективності реклами.

Традиційні медіа: TV-реклама

  • Особливості сприйняття екранної реклами. Різновиди телевізійної реклами. Специфіка вимог до написання сценарію та виготовлення телевізійного ролика. Особливості визначення рейтингу телепрограм. Способи отримання достовірної інформації про рейтинг телепрограм. Особливості законодавчого регулювання рекламного TV-ринку.

Традиційні медіа: Радіореклама

  • Особливості сприйняття аудіореклами. Переваги та недоліки цього виду реклами. Основні вимоги до написання сценарію рекламного аудіоролика. Програмна політика, спрямованість (формат) мовлення радіостудій та їх вплив на приплив рекламодавців. Критерії оцінки ефективності впливу рекламного радіопродукту.

Зовнішня (зовнішня) реклама. Щитова реклама, реклама на транспорті

  • Основні поняття та визначення зовнішньої (зовнішньої) реклами. Особливості дозвільної системи під час розміщення її об'єктів. Класифікація об'єктів зовнішньої реклами. Критерії оцінки ефективності зовнішньої реклами. Місце зовнішньої реклами у структурі та обсягах рекламного ринку.

Інші види комунікацій

  • Партизанський маркетинг: Вірусні, епатажні евенти та їх висвітлення у ЗМІ

Замовник та виконавець креативного рекламного продукту: менеджмент та психологія процесу

  • Управління переговорами із замовником: пошук інсайту творця бренду та визначення цільової аудиторії (аудиторія для бренду, а не бренд для аудиторії)
  • Постановка завдання перед креативною групою: підбір референсів, творів історій (наративний бриф)
  • Роль португальського інсайту у розробці креативу та в його оцінці
  • Формулювання послання бренду та вибір креативної стратегії
  • Особливості креативу на етапі виробництва рекламного продукту та можливості контролю за процесом та результатом
  • Психологічні технології впливу на споживача - усвідомлювані та неусвідомлювані самими рекламістами

Технології впливу на споживача в рекламі

  • Керування увагою в рекламі
  • Досягнення запам'ятовування рекламного повідомлення та бренду
  • Види психічних мотивів та технології мотивування залежно від виду
  • Технології впливу на споживача залежно від типу рекламоносія
  • Технології стимулювання покупки: від упаковки до інтер'єру
  • Технології створення комунікаційного вірусу
  • Технології та наслідки використання епатажу в рекламі
  • Технології створення гумористичної реклами

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Мета та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.

Цільова аудиторія (ЦА)

  • Способи визначення та опису ЦА;
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіахарактеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їх взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs, TRPs, OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Медіадані та медіадослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіадослідження;
  • Вимір медіапараметрів;
  • Моніторинг реклами в медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіахарактеристик для різних медіа;
  • Pre- та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні характеристики;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу;
  • Основні системи продажу рекламного простору;
  • Продаж по GRPs;
  • Тактичне медіапланування: оптимізація медіаплану з точки зору необхідної кількості контактів

Фінальна частина медіапланування

  • Складання та формат медіаплану;
  • Приклади;
  • Пакети програм для медіапланування - їх можливості та обмеження
  • Реалізація рекламної кампанії

Звіт про проведену кампанію в медіахарактеристиках;

  • Особливості планування та баінгу в сучасних економічних умовах;
  • Практичні рекомендації

Практикум

  • Підготовка медіапланів під різні завдання у групах.
  • Аналіз «домашніх» медіапланів учасників (робота у малих групах).
  • Розв'язання задач з розрахунку індексів медіапланування (CPC, CTR та ін)

Промо-акції

  • Чому промо-акції - з точки зору компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою в цілому та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити промо-акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Фактори, що впливають на ефективність промо-акцій.
  • Два основні види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг, Інтерактивне просування.< /li>
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/trade): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібно?
  • Flash Mob - новий вид промо. Що таке і як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій - розрахунок Incremental volume.
  • Фактори, що впливають на обсяг продажу. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі і т.д. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акції. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Втілення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 $ можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Зворотний зв'язок.
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Мета, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільова аудиторія програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.
  • Бази даних, програмне забезпечення.

 

 

 

Дизайн реклами та друкованих видань:

Стиль, його структура, компоненти та фактори, що впливають.

  • Зв'язок візуального образу та рекламної задачі.
  • Творча робота зі стилізації.
  • Напрями реклами.
  • компоненти продуктивного рекламного повідомлення.
  • Творча та функціональна складові графічного рішення.
  • Формоутворення у рекламній структурі. Композиція рекламного повідомлення.
  • Колір як фактор рекламного впливу.
  • Специфіка серійного дизайну.
  • Творча робота з рекламної композиції.

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Розвиток фірмового стилю на основі логотипу.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіка. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрямки використання.
  • Творча робота з комплексного дизайну.

Психологія та реклама.

  • Інформативна та комунікативна функції реклами. Закони комунікації. Способи адресації рекламного повідомлення.
  • AIDA та інші формули ефективної реклами.
  • Фундаментальні основи психології особистості. Психологічні засади рекламного впливу. Чинники, що впливають на сприйняття.
  • Ілюзії, парадокси та помилки сприйняття як інструменти привернення уваги. Форма та зміст рекламного повідомлення.
  • Робота з семантичною складовою.
  • Лінії та специфіка взаємодії «дизайнер-споживач реклами» та «дизайнер-замовник реклами».
  • Творча робота з розробки впливу реклами.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що лежать в основі створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Структура творчої складової – від задуму до втілення. Методи підвищення креативності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Ідеї для створення візуального образу.
  • Класичні дослідження в галузі креативної реклами.
  • Творча робота з креативного рекламного дизайну.

Виробництво рекламних матеріалів: особливості поліграфії та веб-носіїв.

  • Основні відомості про поліграфічні технології, способи обробки та оформлення друкованих рекламних матеріалів. Взаємозв'язок технологій та рекламної задачі.
  • Упаковка як форма реклами. Особливості проектування та використання.
  • POS-матеріали. Креативна та технологічна складові під час розробки дизайну.
  • Веб-реклама. Особливості дизайн-проектування мультимедійних рекламних матеріалів.
  • Анімація у веб-рекламі. Особливості створення ефективних банерів.
  • Принципи розробки веб-сайтів як рекламних носіїв та компонентів фірмового стилю.
  • Творча робота з рекламного дизайну з урахуванням особливостей носіїв.

Виробництво рекламних матеріалів: особливості ЗМІ та відеореклами, зовнішньої реклами та світлового оформлення.

  • Телебачення та ЗМІ як провідники фірмового стилю та рекламних повідомлень.
  • Інтернет як носій прямої та вірусної реклами.
  • Дизайн ігрової та анімаційної телереклами. Взаємодія реальної натури та комп'ютерної графіки.
  • Фірмовий персонаж. Характеристики, керування сприйняттям, конструювання.
  • Мультимедійні технології в рекламному дизайні. Особливості створення роликів для відеохостингів.
  • Основні прийоми, матеріали та технології зовнішньої реклами. Специфіка розробки дизайну з урахуванням просторових особливостей носія та рекламної задачі. Використання текстури, глибини простору.
  • Ефекти освітлення. Технології та естетика світлових рішень.
  • Творча робота з рекламного дизайну з урахуванням особливостей носіїв.

Теорія та практика фотографії в рекламі.

  • Прикладна та художня фотографія як елементи рекламного дизайну.
  • Виразні можливості фотоапаратури та пристроїв.
  • Предметна каталожна зйомка. Особливості, види та техніка зйомки.
  • Фотоприв'язки для зовнішньої реклами. Підготовка матеріалів та оформлення.
  • Креативна творча рекламна фотографія. Як створити хороший знімок.
  • Творча робота з рекламної фотозйомки.

Дизайн реклами та тексту.

  • Слоган як елемент реклами. Взаємодія слогана, логотипу, фірмового стилю та рекламних матеріалів.
  • Візуальний образ тексту. Створення оригінальних шрифтових рішень, використання маси тексту як рекламного елемента.
  • Копірайт. Креативність словесна та образотворча. Принципи гармонійного поєднання та використання текстових матеріалів у рекламному дизайні.
  • Творча робота з рекламного комплексного дизайну.


Оформлення дизайн-рішень. Створення брендбука. Тренди у рекламному дизайні. Помилки та проблеми сучасного рекламного дизайну.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.
  • Огляд сучасних тенденцій в айдентиці.
  • Помилки в дизайні логотипів.
  • Помилки рекламного дизайну.
  • Межі прийнятного в рекламі. Ризикований дизайн, імідж та скандальна популярність, реклама делікатних та неочевидних тем.
  • Організація резюме та портфоліо рекламного дизайнера.

Поліграфічні матеріали, технології та процеси.

  • Огляд технологічного ланцюжка від макета до готової продукції. Вузькі місця та особливості різних етапів.
  • Види та носії друку. Призначення та специфіка.
  • CMYK, PANTONE, Hexachrome. Можливості відтворення кольорів.
  • Вибір найкращого способу друку для вирішення конкретних завдань.
  • Характерні проблеми та помилки друку, можливості контролю та впливу на кінцевий результат. Взаємодія між дизайнером та поліграфістами.
  • Практика аналізу поліграфічної продукції.
  •  

Айдентика в поліграфічних формах.

  • Проблеми реалізації фірмового стилю в поліграфічних виданнях.
  • Брендбук. Як створювати свій фірмовий стиль і як слідувати чужому фірмовому стилю.
  • Ребрендинг. Розширення лінійки фірмових елементів з урахуванням існуючих. Адаптація до поліграфічного відтворення та уніфікація елементів фірмового стилю.
  • Технічні обмеження, пов'язані з особливостями друкованих процесів.
  • Творча практика.


Упаковка.

  • Технологічні особливості та обмеження, пов'язані з розробкою дизайну упаковки з різних матеріалів.
  • Естетичні принципи розробки упаковки.
  • Функціональні та ергономічні аспекти.
  • Сучасні пакувальні матеріали.
  • Серійна та ексклюзивна упаковка.
  • Творча та технологічна практика.


Модульний дизайн та модульні сітки.

  • Принципи модульного конструювання друкованої продукції. Історія розвитку модульного дизайну Швейцарська та інші школи.
  • Можливості та обмеження модульного конструювання.
  • Як виробити концепцію модульної побудови для конкретних завдань, розробити конструкцію та творчо дотримуватися її.
  • Перспективи розвитку.
  • Творча практика.


Прикладні форми.

  • Особливості розробки найпоширеніших форм рекламно-поліграфічної продукції. «Заборонені» прийоми, штампи. Нестандартні креативні прийоми та можливості проектування.


Брендинг:

Що таке бренд і навіщо він потрібен? 

  • Основні визначення бренду та брендингу.
  • Відмінності бренду від товару та товарного знака.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу в маркетинговій діяльності. Відмінність брендингу від класичного маркетингу.
  • Вигода для споживачів від використання брендів.
  • Вигода для виробників від використання брендів.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо
  • Ідентичність бренду. Образ бренду.
  • Сильний бренд: продаж більшій кількості споживачів (i) більшої кількості товару (ii) за вищою ціною (iii).
  • Можливості сильного бренду для компанії-власника.

Від бренду – до стратегії брендингу

  • Стратегічний маркетинг.
  • Стратегії бренду (асортиментна, цінова, дистрибуції, просування, комунікаційна, рекламна тощо).
  • Основні моделі управління брендом (BrandDynamics, BrandZ, Brand Capital, ImagePower, Brand Asset Valuator і т.п.). Об'єкт управління брендом: прибуток компанії, частка ринку, лояльні споживачі, капітал бренду.
  • Розвиток бренду в часі.
  • Перепозиціонування бренду. Пожвавлення бренду.
  • Метрики бренду (поінформованість, переваги, аттитюди, карта сприйняття бренду, BDI, здоров'я бренду тощо)

Від стратегії – до бренд-білдингу

  • Ідентичність бренду: позиціонування, індивідуальність, сприйняття якості, цінності бренду, асоціації бренду, суть бренду.
  • Моделі розробки бренду (Brand Wheel, Total Branding, 4D Branding та ін.).
  • Брендинг як процес моделювання діяльності споживачів на вибір товару або послуги. Психологія бренду: бренд у розпізнаванні; бренд у спонуканні; бренд у відносинах.
  • Ядро бренду: спонукання, досвід, ідентифікація, комунікації.
  • Психологічні методи виявлення та фокусування ідентичності бренду.
  • Атрибути бренду: ім'я бренду, зовнішній вигляд товару та його упаковка, фірмовий стиль та ін. Ієрархія атрибутів. Правовий захист атрибутів бренду.
  • Імідж бренду: атрибути та асоціації. Побудова картки сприйняття бренду.
  • Тестування розробленого бренду на цільовій аудиторії.
  • BrandBook: структура та зміст.

Бренд на шляху до споживача

  • Розробка стратегії комунікацій бренду. Рівні комунікацій: зміст та відношення.
  • Комплекс комунікацій бренду.
  • Планування маркетингових комунікацій. Комунікативна матриця.
  • Вторинна комунікаційна середовище. Природні комунікатори.

Господарство

  • Архітектура бренду (монобренд, мультибренд, майстер-бренд, мегабренд, зонтичний бренд тощо).
  • Розтягування та розширення бренду, суб-брендинг тощо
  • Ко-брендинг.
  • Керування портфелем брендів.
  • Марочний аудит.

Вихування відданості

  • Відносини споживачів до бренду, товару, виробника та продавця.
  • Марковий контракт.
  • Типи лояльності до бренду, ступінь лояльності.
  • Програми лояльності, маркетинг відносин зі споживачем (CRM);
  • Вимір ступеня лояльності до бренду.
  • Приклади формування лояльності з української практики.

Невраховані мільярди

  • Основні фактори, що створюють капітал бренду.
  • Основні методи оцінки вартості бренду.
  • Приклади з російської практики оцінки вартості брендів.

Практика українського брендингу

  • Бренди інгредієнтів, бренди послуг, бренд роздрібної торгівлі, бренди дистриб'юторів, бренди послуг, промислові бренди, люкс-бренди, суб-бренди, ко-брендинг.
  • Глобальний брендинг: стандартизація та адаптація. Адаптація ідентичності та комунікацій бренду до локальних умов.
  • Практика українського брендингу: дослідження споживачів, розробка бренду та його атрибутів, виведення бренду на ринок, ребрендинг, ко-брендинг, нестандартні комунікації бренду, продаж та купівля бренду, оцінка вартості бренду тощо п.

Типографіка:

Вступ до друкарні.

  • Визначення типографіки, шрифту. Види шрифтів. Основні характеристики шрифту та абзацу. Шрифтові композиції. Поняття стилю.
  • Елементи шрифту.
  • Сімейство, гарнітура, зображення та інші характеристики шрифту.
  • Комп'ютерні шрифти та технічні аспекти роботи з ними.
  • Структура, розробка, побудова, програмні засоби для створення шрифтів.
  • Мовні особливості шрифтів.
  • Логіка побудови шрифту на основі окремих наявних елементів.
  • Творча практика.

Каліграфія та леттеринг.

  • Інструменти та матеріали для ручної шрифтової роботи.
  • Основні види каліграфії – західноєвропейська, східноазіатська (китайська та японська), арабська. Їх особливості, естетика та техніка.
  • Специфіка та особливі форми слов'янської каліграфії та шрифтових побудов.
  • Прийоми та можливості сучасного леттерингу.
  • Творча та технічна практика.

Робота над текстовими блоками.

  • Технічні правила набору. Розміщення текстових блоків у макеті. Поміщення тексту у документ. Встановлення зв'язку між текстовими блоками.

Рубрикація.

Додаткові тексти.

  • Розміщення додаткового тексту щодо основного. Оформлення додаткових текстів.
  • Привідність рядків додаткових текстів.

Робота з кольором.

  • Виділення. Способи виділення.
  • Види та структура тексту. Драматургійний текст. Заголовки. Епіграфи та посвяти. Зміст. Колонтитули та колонцифри.

Нове в друкарні

  • Сучасні уявлення та перспективні напрямки розвитку. Тренди. Очевидні та приховані проблеми розробки дизайну поліграфічних видань та окремих їх елементів.
  • Творча практика.
     

Робота в системі Adobe Illustrator:

Введення у комп'ютерну графіку. Основи роботи з програмою

  • Застосування комп'ютерної графіки. Графічні редактори. Векторна та растрова графіка.
  • Програма Adobe Illustrator: склад, особливості, використання у поліграфії та Internet.
  • Типи документів в Ілюстраторі. Створення нового документа.
  • Налаштування програмного інтерфейсу. Збереження та редагування робочого простору програми.
  • Малювання стандартних об'єктів.
  • Виділення та перетворення об'єктів. Інструменти виділення.
  • Керування масштабом перегляду об'єктів. Режими перегляду документів.
  • Переміщення об'єктів у стосі. Угруповання. Вирівнювання та розподіл.
  • Використання Control Palette для швидкого редагування об'єктів.
  • Практична робота.

Розміщення об'єктів на шарах. Налаштування параметрів шару. Використання шарів блокування частин малюнка.

  • Переміщення об'єктів між шарами. Шаблонні шари. Злиття шарів. Ізольований режим.
  • Малювання та редагування об'єктів довільної форми.
  • Криві Без'ї.
  • Редагування форми об'єктів за точками.
  • Практична робота.

Малювання складних об'єктів. Використання розмітки для точного планування малюнка

  • Використання логічних операцій на малювання об'єктів складної форми.
    З'єднання та поділ об'єктів. Фігурне обрізання.
    Перспективне, вільне та пропорційне спотворення за допомогою віджетів інструменту Free Transform Tool.
    Використання розмітки документа для точного позиціонування малюнка.
    Управління розміткою. Лінійки. Напрямні. Сітка.
    «Розумні» напрямні. Створення напрямної з об'єкта.
    Налаштування елементів розмітки.
    Практична робота.

Робота із кольором. Способи фарбування об'єктів

  • Колірні моделі.
  • Способи фарбування об'єктів. Редагування кольору.
  • Формування власного каталогу кольорів. Використовуйте панель Color Guide для вибору кольору. Створення груп кольорів.
  • Створення, застосування та редагування візерунків та градієнтів.
  • Використання генератора візерунків.
  • Малювання візерунків для друку.
  • Копіювання кольору. Способи виділення об'єктів із однаковими атрибутами.
  • Практична робота.

Робота з текстом

  • Методи введення тексту. Інструменти та палітри для роботи з текстом.
  • Touch Type tool – керування параметрами однієї літери текстового об'єкта.
  • Введення, редагування та форматування тексту.
  • Розміщення тексту вздовж кривої. Редагування кривої.
  • Створення текстових блоків Робота з блоковим текстом.
  • Пов'язані блоки. Налаштування параметрів обтікання тексту.
  • Імпорт тексту з інших програм. Переклад тексту в контури.
  • Роль тексту у дизайні.
  • Практична робота: Створення печаток, штампів. Розробка візитки

Збереження та друк документа

  • Вибір оптимального формату для збереження документа. Огляд найбільш популярних форматів для друку та Internet.
  • Попередній контроль документа при збереженні для Web – вибір оптимального співвідношення ваги та якості малюнка.
  • Підготовка документа до друку. Установки друку.
  • Налаштування параметрів композитного друку.
  • Підсумкова робота: Контрольне тестування за програмою Ілюстратор

Робота в системі Adobe Photoshop:

Знайомство з програмою 

  • Що таке растрова та векторна графіка. Особливості растру. Які завдання розв'язує програма Фотошоп.
  • Створення нового документа, його параметри.
  • Інтерфейс програми, його налаштування, робота із палітрами.
  • Відкриття документа. Переключення між відкритими документами, зміна їх масштабу та прокручування.
  • Перегляд та зміна розмірів готового документа.
  • Команди «Розмір Полотна» та «Розмір Зображення». Швидке додавання рамки до малюнка.
  • Обрізання малюнка із переглядом інструментом Crop Tool. Поворот малюнку.
  • Обрізка із зміною перспективи. Її використання для усунення дефектів зйомки та у художніх цілях.
  • Практична робота: Виправлення перспективи зображення. Видалення зайвих частин фотографії за допомогою обрізки.

Виділення окремих елементів малюнка

  • Навіщо потрібні виділені сфери.
  • Ознайомлення з інструментами виділення. Виділення стандартної форми (Прямокутник, Еліпс…) Зсув, зміна розмірів та поворот виділеної області.
  • Зміна меж виділення. Складання та віднімання виділених областей.
  • Що таке розтушовка і навіщо вона потрібна?
  • Створення віньєтки.
  • Створення виділених ділянок довільної форми інструментами групи Лассо.
  • Виділення за кольором. Інструменти «Швидке Виділення» та «Чарівна Паличка». Налаштування їх точності.
  • Трансформація виділених об'єктів. Різниця між командами Free Transform та Transform Selection.
  • Практична робота: Трансформація та перефарбовування елементів малюнка.

Робота з багатошаровим зображенням

  • Що таке шари та навіщо вони потрібні.
  • Способи створення шару. Копія шару. Навіщо потрібний порожній шар.
  • Швидке виділення об'єктів на шарі. Переміщення шарів у стосі. Як сховати та викинути шар.
  • Як застосувати трансформацію відразу до кількох шарів. Пов'язані шари. Угруповання шарів. Склеювання шарів.
  • Збереження файлу за шарами. Формати, що підтримують багатошарове зображення.
  • Практична робота: Фотомонтаж із використанням шарів.

Ефекти шару. Додавання тексту до фотографії

  • Загальні параметри шару. Навіщо потрібні прозорості та режими змішування фарб.
  • Ефекти шару. Застосування тіней та ореолів. Використання ефектів для створення поверхонь текстури. Застосування кількох ефектів одного шару.
  • Стилі шару. Створення власного стилю.
  • Додавання тексту до малюнка. Види тексту. Особливості роботи із текстовим шаром.
  • Форматування тексту. Методи растрування текстового шару.
  • Знаки захисту. Створення власного захисного знака.
  • Практична робота: Фотомонтаж з використанням тексту та ефектів шару.
  • Малювання у Фотошопі

Малювання в фотошопі

  • Налаштування робочих кольорів. Попередження про можливе спотворення кольору. Робота з готовими зразками з палітри Swatches. Як взяти колір із фотографії.
  • Інструменти для малювання. Пензлик. Її налаштування. Малювання планшетного ПК. Прив'язка параметрів пензля до планшета.
  • Додаткові бібліотеки пензлів. Створення авторського пензля.
  • Використання інструменту Pattern Stamp для вирішення художніх завдань. Підвантаження додаткових візерунків.
  • Інструмент History Brush. Його використання для локального відновлення малюнка.
  • Види та способи застосування заливок.
  • Градієнти. Їхня роль у дизайні. Створення авторського градієнта. Часткова прозорість градієнтів.
  • Практика: Фотомонтаж із елементами малювання.

Ретуш та корекція малюнків

  • Інструменти розмиття та підвищення різкості. Їх використання у портретній ретуші. Локальне освітлення та затемнення малюнків. Зміна насиченості окремих елементів фотографії.
  • Видалення елементів малюнку інструментом Клон.
  • Інтелектуальна ретуш. Забирання зморшок. Чистка старих фотографій. Видалення шрамів, подряпин та інших дефектів із фото.
  • Виправлення червоних очей.
  • Команди корекції (огляд). Тонова та колірна корекція. Оцінка зображення в палітрах Histogram та Info.
  • Підвищення контрасту зображень, виправлення занадто темних або світлих фотографій, корекція колірних спотворень.
  • Практика: Виправлення дефектів зображення.

Видавнича система Adobe In Design, макетування і верстка:

Вступ

  • Основні відомості про видавничі системи, історія InDesign
  • Особливості Adobe InDesign: інсталяція та налаштування системи, можливості нової версії системи
  • Налаштування інтерфейсу Adobe InDesign.
  • Макетування та верстка. Основні поняття
  • Поняття «дообрізного» та «післяобрізного» формату видання
  • Створення нового документа, параметри документа
  • Операції зі сторінками
  • Особливості збереження документа, експорт документа
  • Практична робота: розміщення основних елементів макету документа

Верстка кольорового буклету

  • Планування буклету
  • Створення макету. Використання напрямних для розмітки
  • Використання майстер-шаблону
  • Імпорт матеріалу, підтримувані формати графічних та текстових файлів
  • Попередня обробка тексту
  • Розподіл тексту між блоками. Зв'язування текстових блоків
  • Верстка тексту: основні правила та прийоми. Розстановка переносів та перевірка орфографії
  • Використання вбудованого текстового редактора
  • Використання піпетки для прискорення оформлення тексту
  • Верстка списків та інших типових елементів
  • Використання спецсимволів та гліфів
  • Верстка ілюстрації. Типи верстки. Операції з ілюстраціями
  • Чистова верстка тексту, типові операції
  • Оформлення документа. Використання кольорів
  • Використання шарів. Навіщо вони потрібні і у яких випадках їх бажано застосовувати
  • Практична робота: доробка буклету

Підготовка до друку та друку

  • Контроль публікації, використання «контролю на льоту»
  • Підготовка файлу для перенесення для віддаленого виводу. Збір усіх необхідних компонентів в одній папці
  • Робота з растровими зображеннями, контроль зображень через панель Links
  • Відмінність зображення із відсіченням від зображення з прозорим фоном
  • Можливості обтікання текстом. Налаштування обтікання
  • Експорт документа

Огляд прийомів верстки. Практична робота

  • Таблиці InDesign. Створення, редагування та імпорт таблиць
  • Що далі? Що ще потрібно знати верстальнику
  • Практична робота. Закріплення навичок. Макетування та верстка документа

Верстка журналу

  • Особливості макетування та верстки журналу. склад журналу. Типові макети
  • Використання кількох майстер-шаблонів
  • Створення модульної сітки
  • Багатоколонна верстка
  • Використання вбудованого текстового редактора
  • Розробка стильового оформлення журналу. Використання стилів
  • Використання нових можливостей стильового оформлення (створення компонування стилів – Авто стиль)
  • Створення блоків складної форми. Використання кривих Безьє
  • Створення та використання контуру відсічення
  • Вирівнювання та розподіл блоків
  • Обтікання текстом за допомогою складного контуру
  • Використання прозорості та візуальних ефектів
  • Практична робота: створення журналу та його оформлення

Робота з газетою

  • Особливості макетування та верстки газети. Склад газети. Типові макети
  • Особливості оформлення текстового та графічного матеріалу газети
  • Практична робота: верстка фрагмента газети формату A3
  • Вкладені блоки (Anchored Block)
  • Верстка телепрограми, прийоми верстки
  • Друк із розбиттям на сторінки формату принтера
  • Експорт у формат PDF

Верстка книги

  • Особливості макетування та верстки довгих документів. Книги елементів. Типові формати книжкової продукції
  • Верстка книги з використанням стилів та майстер-шаблонів
  • Верстка виносок та приміток.
  • Використання текстових змінних. Ковзаючі колонтитули
  • Виконання спуску смуг засобами InDesign
  • Способи об'єднання кількох публікацій
  • Створення пов'язаних публікацій із використанням структури книги Book
  • Створення змісту та предметного покажчика
  • Можливості Book для друку, експорту до PDF-файлу та збору всіх складових книги
  • Використання бібліотек (Library)
  • Практична робота: верстка книги

Додрукарська підготовка макетів для типографского та цифрового друку:

Вступ

  • Основні напрями вивчення друкарської справи. Тенденції у сучасній поліграфії.
  • Основні види матеріалів, що використовуються у виробництві, та можливості їх впливу на кінцевий результат.
  • Ключові етапи та характеристики виробничого поліграфічного циклу з урахуванням особливостей різних способів друку.
  • Найпоширеніші види друкованої продукції, особливості їх друку та додрукарської підготовки.
  • Головні загальні проблеми друку та специфічні, характерні для різних видів друку. Можливості попередження/обходу/виправлення цих проблем на етапах дизайнерської роботи та додрукарської підготовки макетів.
  • Фундаментальні поняття та терміни, пов'язані з підготовкою макетів.

Колір та кольоропередача

  • Фізика кольоровідтворення. Колір простору і охоплення квітів.
  • Системи управління кольором, міжнародні стандарти та угоди.
  • Колірні профілі: сенс і призначення, створення, завантаження, управління операційною системою.
  • Налаштування та калібрування обладнання та моніторів.
  • Варіанти кольоропроби. Їх особливості та можливості використання на різних етапах роботи.
  • Ключові принципи перетворення кольорів у різних колірних моделях.

Підготовка растрових зображень. Photoshop у додрукарській підготовці

  • Налаштування кольору у пакетах графічних програм. Особливості параметрів керування кольором у Photoshop.
  • Різні варіанти передачі чорного кольору, варіанти складання кольорів під час растрування з урахуванням технологій друку.
  • Гамут. Можливості прогнозу та оцінки кольоровідтворення.
  • Діагностика проблем та основні програмні інструменти боротьби з ними.
  • Крапки чорного та білого, їх використання для контролю корекції кольору.
  • Прийоми інтерполювання, локальної корекції кольору, зміни суми фарб, боротьби з шумами і муаром різного походження, корекції недостатнього та надмірного розмаїття, роботи з профілями та інші практичні завдання.

  Вирішення інших проблем друку. Підготовка макетів на основі векторної графіки

  • Трепінг. Проблема допусків та несуміщення друкованих форм. Принципи, різновиди та правила трепінгу. Розв'язання задач трепінгу вручну.
  • Адоб Ілюстратор як інструмент для створення та перевірки векторних та змішаних макетів.
  • Колір та налаштування кольору, робота з об'єктами, обведеннями, текстами, растровими зображеннями, бібліотеками.
  • Перевірка та перетворення прозоростей та ефектів.
  • Правила та особливості підготовки макетів, що включають вирубування, вибірковий лак, білільні шари та інші елементи.
  • Окремі значущі елементи підготовки та виведення макетів

Постскрипт у додрукарських процесах.

  • Принципи створення PDF-файлів різними шляхами, їх порівняння та вибір оптимальних варіантів для різних ситуацій.
  • Створення постскрипт-файлу та Дистилер.
  • Шрифти, їх класифікація та особливості використання у додрукарській підготовці.
  • Практична комплексна робота з підготовки макета зі змішаним вмістом.

Підготовка макетів до InDesign

  • InDesign як інструмент для підготовки багатосторінкових макетів.
  • Колір та налаштування кольору, робота з об'єктами, ефектами, шарами, різними типами векторних і растрових зображень, коректне використання відсічних контурів.
  • Перевірка та перегляд макетів, підготовка їх до публікації та передачі на виробництво. Ефективний контроль помилок додрукарської підготовки.
  • Створення найпростіших спусків засобами InDesign та додаткових модулів.
  • Використання скриптів у додрукарській підготовці.
  • Особливості верстки та підготовки до друку формул.
  • Виведення та збереження макетів.

Ефективна взаємодія з друкованим виробництвом

  • Організація поліграфічних виробництв різного масштабу та типу. Формування запиту до друкарні, вибір оптимального виробничого рішення для різних дизайнерських завдань.
  • Розподіл відповідальності за підготовку макета до друку та дизайнерський контроль якості на етапах подальшого виробництва. Адміністративні, юридичні та інші нюанси, пов'язані з підготовкою та передачею макетів до друку.
  • Вимоги друкарень щодо прийому електронних оригінал-макетів. Розбір типових вимог та проблем взаємодії.
  • Практична комплексна робота щодо підготовки макетів до друку з урахуванням профільної специфіки завдань слухачів.

Розширення уявлень про ключові технології друку та пов'язані з ними поліграфічні процеси

  • Чинники, що глобально впливають на друк. Кількісні та якісні показники паперу, фарб різного типу, друкарського обладнання, а також додрукарських, друкованих та післядрукарських процесів листового та рулонного друку.
  • Принципові особливості та відмінності аналогових офсетних, флексографських технологій, цифрового офсету та інших способів.
  • Основне та додаткове обладнання для друку та післядрукарських обробних процесів. Можливості побудови лінійки обладнання різних цілей. Вибір друкарні під дизайнерські завдання.

Перевірка макетів перед здаванням до друку

  • Загальна класифікація характерних помилок у підготовці макетів та способи контролю за допомогою відповідних програмних засобів.
  • Adobe Acrobat як засіб для організації виробничих процесів.
  • Використання стандартних засобів додрукованої підготовки програми Acrobat для перевірки та виправлення помилок.
  • Модуль Preflight. Структура, принципи роботи, можливості, налаштування.
  • Огляд інших спеціалізованих програмних засобів додрукарської підготовки.

Спуск смуг

  • Елементи друкованого листа. Структурні елементи та виробнича термінологія.
  • Логіка створення спуску. Схеми спусків. Способи та прийоми друку на листових та рулонних машинах.
  • Основи роботи зі створення спусків Quite Imposing Plus. Від автоматичної роботи до ручної настроюваної.
  • Знайомство із програмою Kodak Preps. Основні налаштування, порядок роботи, терміни, принципи.

Робота в Kodak Preps 8.0

  • Використання та створення шаблонів фальцювання, міток, носіїв, автоматичних наборів дій.
  • Створення найпростіших спусків: листівки, постери, 4-смугові буклети.
  • Особливості створення великоформатних, складних та багатопрохідних спусків.
  • Управління брошуруванням, орієнтацією макетів. Вибір способів друку зі своїм та чужим оборотом.
  • Автоматизація заповнення спуску та створення проходів друкарської машини.
  • Компенсація сповзання, повороту та інших проблем.
  • Створення багатокомпонентних спусків під різні види брошурування. Спуски із різноформатними матеріалами. Багатосмугові видання книжково-журнального характеру.

Висновок та RIP

  • Налаштування виведення макетів у Kodak Preps.
  • Принципи відтворення напівтонів при офсетному та цифровому друку. Види та характеристики растрування, особливості та налаштування процесу виведення.
  • Розв'язання задач забезпечення якості відтворення оригіналів за різних способів тиражування.
  • Сучасні програмні та апаратні RIP.
  • Огляд найпоширеніших RIP-комплексів.
  • Практична комплексна робота: перевірка та підготовка до друку багатосмугового макета, створення для нього спуску смуг.

Забезпечення якості друкованої продукції

  • Проблеми взаємодії між дизайнером, друкарнею та замовником. Роль дизайнера-технолога у вирішенні різних спірних проблем.
  • Рекомендації щодо оптимізації макетів та спусків для скорочення кількості можливих помилок.
  • Можливості планування виробничих процесів та контролю на різних етапах виробництва друкованої продукції.
  • Практика: аналіз вихідних матеріалів та готової друкованої продукції різного типу, визначення характерних особливостей та помилок підготовки макетів та виготовлення тиражу.

Технологія та психологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила составления Резюме: системность, краткость, информированность.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг. Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю).
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки «хитрих» роботодавців, «безкоштовна» робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування. 

Психологія спілкування  з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-17
п'ятниця
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 16:00 - 19:00
2024-04-20
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна безпосередньо на сайті або замовити рахунок у менеджера (для цього треба вислати свої реквізити та ПІБ директора на вайбер  (098) 087-31-41 та після формування договору буде відправлений договір та рахунок.
Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України (приватбанку).

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору