Школа бухгалтерів -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бухгалтерів /   Курсы 1С:Предприятие 8 Управление торговым предприятием


Курси 1С: УТП в Києві

Курси 1С: Управління торговим підприємством

 

24 ак. години (6 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: 3 тижні

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання:

  • 2 000 грн.

 

Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу 1С: Управління торговим підприємством складається з:

  • всіх бажаючих навчитися працювати у програмі 1С.

 

Про програму:

Управління торговим підприємством для України дозволяє комплексно автоматизувати облік торгової компанії: роботу менеджерів із продажу, комерційного директора, директора з логістики, керівника складу, ну і, звичайно, роботу бухгалтера та кадровика. Повний управлінський та бухгалтерський облік – в одній програмі.

Обов'язкова вимога: вміння користуватися комп'ютером (або курс Користувач ПК)

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Программа обучения

Програма навчання:

1С: Управління торговим підприємством

 

Налаштування програми. Робота в конфігураторі

  • Вибір мови інтерфейсу
  • Оновлення конфігурації
  • Створення користувачів. Редагування прав та встановлення інтерфейсу за промовчанням

Реєстрація підприємства для ведення обліку в 1С

  • Внесення назви, реєстраційних даних
  • Створення та заповнення даних про рахунок у банку
  • Заповнення даних Директора та головного бухгалтера

Облікова політика підприємства

  • Робота з довідниками
  • Створення контрагентів
  • Внесення даних про оподаткування, договори
  • Заповнення банківських реквізитів контрагента
  • Створення уповноважених осіб, які підписують документи від контрагента

Облік статутного капіталу

  • Реєстрація статутного капіталу. Реєстрація засновників та розмір їх внесків
  • Внесення внесків до статутного капіталу готівкою/безготівковими коштами
  • Внесення внесків до статутного капіталу основними засобами

Облік основних засобів та нематеріальних активів

  • Придбання основних засобів та нематеріальних активів у постачальника
  • Введення в експлуатацію
  • Нарахування амортизації
  • Придбання, запровадження та нарахування амортизації малоцінних необоротних активів
  • Ремонт та удосконалення (апгрейд) основних засобів
  • Продаж основних засобів
  • Списання основних засобів та НМА

Придбання товарів та послуг

  • Формування документів при розрахунках із постачальниками:
    • Рахунок-фактура
    • Доручення
    • Платіжне доручення. Банківська виписка
    • Податкова накладна
    • Видаткова накладна
    • Акт виконаних робіт
  • Повернення товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування
  • Звірка взаєморозрахунків із постачальниками

Продаж товарів та надання послуг

  • Формування документів при розрахунках із постачальниками:
    • Рахунок-фактура
    • Доручення
    • Платіжне доручення. Банківська виписка
    • Податкова накладна
    • Видаткова накладна
    • Акт виконаних робіт
  • Повернення покупцями товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування
  • Звіряння взаєморозрахунків із замовниками

Облік банківських операцій

  • Формування рахунок-фактур
  • Банківська виписка. Вхідне та вихідне платіжне доручення
  • Придбання валюти для розрахунків із постачальниками. Заявка на купівлю, списання національної валюти та зарахування іноземної
  • Продаж валюти. Заявка на продаж, списання іноземної валюти, зарахування національної валюти
  • Зарахування коштів з еквайрингу
  • Зняття готівки для зарахування до каси підприємства

Облік касових операцій

  • Прибутковий касовий ордер
  • Видатковий касовий ордер
  • Здача готівки до банку

Розрахунки з підзвітними особами

  • Видача коштів підзвітній особі для придбання товарів та послуг
  • Повернення невикористаних коштів
  • Оприбуткування куплених товарів та послуг. Авансовий звіт

Облік заробітної плати

  • Оформлення співробітників
  • Облікова політика з персоналу
  • Реєстрація співробітників у системі. Заповнення картки співробітника
  • Заповнення прав на пільгу
  • Нарахування авансу
  • Нарахування та виплата податків з авансу (ЄСВ, військового збору, ПДФО)
  • Виплата другої частини заробітної плати
  • Нарахування та виплата податків з другої частини заробітної плати (ЕСВ, військового збору, ПДФО)
  • Нарахування відпускних
  • Формування резерву відпусток
  • Робота з розрахунковими листами

ПДВ

  • Реєстрація податкових накладних
  • Податковий кредит з ПДВ
  • Перевірка сум вхідного ПДВ
  • Коригування податкових зобов'язань

Закриття періоду

  • Нарахування амортизації, переоцінка валютних коштів
  • Визначення фінансових результатів
  • Звіт із заробітної плати 1-ДФ 2. ПДВ 3. ЄСВ
  • Формування регламентної звітності
  • Імпорт звітів для завантаження до програми електронної звітності

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять



 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна безпосередньо на сайті або замовити рахунок у менеджера (для цього треба вислати свої реквізити та ПІБ директора на вайбер  (098) 087-31-41 та після формування договору буде відправлений договір та рахунок.
Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України (приватбанку).

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору