Школа бізнесу - Курсы брендинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси Бренд менеджер


Курси Брендінга

Бренд-менеджер курси

очно в Києві або онлайн

48 ак годин (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 місяця.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/онлайн) навчання:

  • 4 800 грн.  (оплата за весь курс - передоплата)
Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу Бренд-менеджер складається з:

  • освоїти брендинг та працювати бренд-менеджером в українських компаніях.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Вибирати стратегію брендингу залежно від цілей та завдань підприємства на ринку
  • Проводити поточний аудит бренду - збирати та аналізувати інформацію, необхідну для аналізу поточного положення бренду на ринку
  • Працювати з інструментами аутсорсингу – рекламними, дослідницькими та ін.
  • Складати бюджет бренду, оптимізувати витрати на брендинг
  • Планувати та здійснювати повний комплекс дій, спрямованих на розробку бренду, а також на менеджмент бренду

Ви будете знати:

  • Що таке «бренд» і які атрибути він повинен мати
  • Інструментарій створення та просування товарів та послуг
  • Як використовувати різні канали для просування бренду
  • Основи розрахунку бюджетної та рекламної ефективності
  • Методи оцінки стану бренду

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Брендінг:

Бренд та його атрибути

  • Що таке "бренд". Визначення брендингу
  • Ролі бренду для споживачів та власників бренду
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження
  • Відмінності бренду від товару та товарного знака.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності. Відмінність брендингу від класичного маркетингу.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо.
  • Ідентичність бренду. Образ бренду.
  • Сильний бренд: продаж більшій кількості споживачів (i) більшої кількості товару ( ii ) за вищою ціною ( iii ).
  • Можливості сильного бренду для компанії-власника.
  • Елементи брендингу. Атрибути та піраміда бренду
  • Практична робота у групах "Визначення атрибутів відомого українського бренду"

Стратегія компанії як основа брендінгу

  • Вибір стратегії в залежності від цілей компанії
  • Відповідальність та організація роботи
  • Ефективне використання зовнішніх ресурсів (дослідні, рекламні та ін. агенції)
  • Практична робота "Написання брифа на розробку дизайну упаковки"

Від бренду – до стратегії брендингу на курсах Менеджер з маркетингу

  • Основні моделі управління брендом ( BrandDynamics , BrandZ , Brand Capital , ImagePower , Brand Asset Valuator тощо). Об'єкт управління брендом: прибуток компанії, частка ринку, лояльні споживачі, капітал бренду.
  • Розвиток бренду у часі.
  • Перепозиціонування бренду. Пожвавлення бренду.
  • Метрики бренду (обізнаність, уподобання, атітюди, карта сприйняття бренду, BDI, здоров'я бренду тощо)

Від стратегії – до бренд-білдингу на курсі Менеджер з маркетингу

  • Ідентичність бренду: позиціонування, індивідуальність, сприйняття якості, цінності бренду, асоціації бренду, суть бренду.
  • Моделі розробки бренду ( Brand Wheel , Total Branding , 4D Branding та ін.).
  • Брендинг як процес моделювання діяльності споживачів на вибір товару чи послуги. Психологія бренду: бренд у розпізнаванні; бренд у спонуканні; бренд у стосунках.
  • Ядро бренду: спонукання, досвід, ідентифікація, комунікації.
  • Психологічні методи виявлення та фокусування ідентичності бренду.
  • Атрибути бренду: ім'я бренду, зовнішній вигляд товару та його упаковка, фірмовий стиль та ін. Ієрархія атрибутів. Правовий захист атрибутів бренду.
  • Імідж бренду: атрибути та асоціації. Побудова картки сприйняття бренду.
  • Тестування розробленого бренду на цільовій аудиторії.
  • BrandBook: структура та зміст.

Поточний аудит бренду

  • Капітал бренду
  • Оцінка ефективності бренду. Методика виміру ефективності
  • Методи дослідження знання/споживання/лояльності споживачів
  • Кейс «Чому впали продажі?»

Методика брендінгу

  • Маркетингові дослідження та пошук нових ринкових можливостей
  • Створення нового товару. Поширені способи створення новинок усередині даного ринку
  • Позиція та позиціонування бренду
  • Ідентичність бренду
  • Комунікаційна стратегія бренду
  • Бюджет брендингу
  • Кейс від бренду

Управління портфелем брендів

  • Ієрархія брендів
  • Скільки брендів включати у портфель?
  • « Канібалізація » брендів
  • Практична робота із структуризації портфеля брендів

Особливості брендингу під час кризи

  • Оптимізація витрат на брендинг
  • Ребрендінг
  • Нові методи комунікацій
  • Практична робота «Маленький бюджет? Заощаджуй його!»

 Маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Типи маркетингових досліджень у школі брендингу

  • Роль маркетингових досліджень, у управлінні маркетингом.
  • Типи маркетингових досліджень. Відмінність якісних та кількісних методів.
  • Бюджет дослідження.
  • Вибір способу досліджень.

Якісні дослідження на курсах бренд менеджер

  • Спостереження. Глибинні інтерв'ю.
  • Фокус-група. Вимоги до гайду фокус-групи. Рекрутмент. Модерування.
  • Спеціальна техніка.
  • Вимоги до звіту з фокус-груп.

Кількісні дослідження у школі брендингу

  • Етапи проведення дослідження. Види опитувань. Анкета. Різні види питань. Надійність вимірів.
  • Пілотаж. Вибірка. Об'єм вибірки. Помилки вибірки. Організація збору даних. Вимоги до проведення поля. Помилки збирання даних.
  • Контролює якість збору даних.
  • Аналіз даних.
  • Вимоги до звіту про проведене дослідження

Області застосування маркетингових досліджень на курсах брендингу

  • Дослідження ринкового середовища.
  • Синдикативні дослідження. Вивчення споживчої поведінки.
  • Метод «таємний покупець»,
  • Тестування реклами Вимірювання ефективності рекламної кампанії.
  • Упорядкування технічного завдання для проведення дослідження.
  • Лідери з проведення маркетингових досліджень на ринку України

 Практичний брендінг:

Функції бренд-менеджера в управлінні розвитком марки (оглядово)

Будуємо фундамент: розробка стратегічної платформи бренду

  • А чи потрібний вам бренд? Чотирьохосьове картографування марочного простору. Яка марка вам потрібна?
  • Ключові особливості брендингу та брендбілдингу на ринках В2В та В2С.
  • Багаторівнева сутність бренду (операційні кола бренду).
  • Основні етапи брендбілдингу (схема та короткий огляд етапів).
  • Які етапи брендбілдінгу можна здійснити самостійно?
  • Ключові складові стратегічної платформи бренду. Етапи розроблення стратегічної платформи бренду.
  • Маркетингове обґрунтування розробки нової марки: яку інформацію необхідно мати та де її отримати (короткий екскурс у маркетингові дослідження).
  • Сутність та етапи ситуаційного аналізу.
  • Практикум: ситуаційний аналіз.

Сегментація споживачів у брендингу: основні засади та підходи. Пошук сегментів ринку із незадоволеним попитом.

  • Психографічний підхід у сегментації: сутність, призначення, процедура.
  • Навіщо та як вивчати мотиви купівельної поведінки споживача? Мотиваційна структура сучасного споживача.
  • Інсайти – приховані мотиви купівельної поведінки. Розкопка інсайтів: що вона дає?
  • Гендер та брендинг: особливості поведінки споживачів-чоловіків та споживачів-жінок, планування брендів, орієнтованих на чоловіків та жінок.
  • Що таке «профіль» та «піраміда» цільового споживача? Як вони будуються?
  • Практикум: розробка "піраміди споживача" марки.

Зводимо стіни: основні рішення щодо концепції марки

  • Навіщо бренду місія?
  • Що таке "ключові цінності" бренду?
  • Розробка стратегії позиціонування марки: сутність, зміст, етапи.
  • Об'ємне позиціонування бренду (3D- та 4D-позиціонування).
  • Технологія позиціонування по Д.Трауту : покроковий алгоритм.
  • Карта сприйняття брендів як основа ухвалення рішень.
  • Ключові соціально-психологічні тренди, що експлуатуються у стратегіях позиціонування марок – екологія, індивідуалізм, високі технології, сексуальність, «національна ідея» та ін.
  • Чи потрібна бренду унікальна торгова пропозиція? Яка властивість марки та марочного продукту може вважатися УТП?
  • Справжні та хибні УТП. Огляд життєвих прикладів.
  • Що робити, якщо марка не може бути недорогою? Як у разі створюється УТП: альтернативні підходи. Як пояснити споживачеві найвищу ціну? Огляд життєвих прикладів.
  • Формування нових потреб – чи це можливе? Методи пошуку нових потреб. Модель розвитку товару (бренду) по Норіякі Кано.
  • Що таке «особистість» бренду та як вона формується? Складові особи бренду.
  • Особистість бренду та стратегія кобрендингу : актуальні приклади.

Практикум:

  • розробка стратегії позиціонування марки на кризовому ринку
  • пошук нових напрямків удосконалення марки за методикою Норіякі Кано.

Облаштовуємо та прикрашаємо: розробка візуального дизайну марки

  • Автентичність бренду: сутність та призначення. Як розробляється автентичність бренду? Що таке "стилістика" бренду?
  • Основні рішення, що приймаються щодо зовнішньої атрибутики та стилістики бренду.
  • Етапи та правила неймінгу . Види неймінгу . Фоносемантичний аналіз та методи тестування нейма (марочного імені). Типові помилки неймінгу .
  • Практикум: неймінг та пошук ідей для концепції автентичності (візуального дизайну) марки.

Інтегровані маркетингові комунікації бренду

  • Сутність концепції ІМК (інтегрованих маркетингових комунікацій).
  • Комунікаційна платформа бренду.
  • Креативна платформа бренду.
  • Класифікація каналів та способів комунікацій бренду з контактними аудиторіями. Огляд традиційних та нових інструментів ATL та BTL.
  • Сучасні малобюджетні інструменти просування (альтернативний маркетинг): партизанський, вірусний маркетинг, маркетинг спілкування, SMM та блогінг , провокативний, подійний маркетинг та ін.
  • Практикум: розробка концепції комунікаційної стратегії бренду.

 Реклама та медіапланування:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Реклама, яка змінила світ.
  • Сучасні тенденції розвитку реклами.
  • Фахівці з реклами – хто вони?
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття. Рекламний глосарій.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital-просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип с. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Розвиток фірмового стилю з урахуванням логотипу.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографія. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіка. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до розв'язання рекламної задачі.

Психологія та реклама.

  • Психологічні засади рекламного впливу. Чинники, що впливають сприйняття.
  • Ілюзії, парадокси та помилки сприйняття.
  • Інструменти привернення уваги.
  • Форма та зміст рекламного повідомлення.
  • Робота з семантичною складовою.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа упорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Розвиток креативних здібностей до створення реклами.
  • Ідеї ​​створення візуального образу.
  • Класичні дослідження у сфері креативної реклами.
  • Еволюція креативу та сприйняття: тенденції.

Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії

  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Світлина та реклама
  • Виробництво ТБ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Рекламна фотографія.

  • Прикладна та художня фотографія як елементи рекламного дизайну.
  • Види рекламної фотозйомки. Тенденція.

Текст у рекламі.

  • Продає текст.
  • Друкарня. Ключові прийоми, поняття, напрямки.
  • Копірайтінг.
  • Мистецтво нативна текстова реклама.
  • Тенденція розвитку рекламного тексту.

Рекламний відеоконтент.

  • Еволюція та розвиток рекламного відеоконтенту.
  • Види та носії рекламного відеоконтенту.
  • Створення та застосування рекламного відеоконтенту.

Створення брендбука. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.
  • Етика та межі прийнятного в рекламі. Ризикований дизайн, імідж та скандальна популярність, реклама делікатних та неочевидних тем.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.
  • Основні системи продажу рекламного простору;
  • Продаж по GRPs;
  • Тактичне медіапланування: оптимізація медіаплану з точки зору необхідної кількості контактів

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соціальних мережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: купівля цільового трафіку в свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлювання показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і навіщо він потрібний. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1: розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Основні KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-19
вівторок
2024-03-20
середа
2024-03-21
четвер
2024-04-02
вівторок
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-16
вівторок
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-04-30
вівторок
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-20
середа
2024-03-27
середа
2024-04-01
понеділок
2024-04-03
середа
2024-04-08
понеділок
2024-04-10
середа
2024-04-15
понеділок
2024-04-17
середа
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-06
понеділок
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору