Школа бізнесу - Курсы по туризму
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Менеджер з туризму


Курси по туризму

Курси Менеджер по туризму в Києві

(професійний курс: турагентська та туроператорська діяльність)

64 ак години (16 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1,5 до 2 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

 

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 3 600 грн.  (оплата за весь курс)
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер по туризму складається з:

  • всіх бажаючих вивчитися на менеджера по туризму і надалі працювати в українських компаніях.

Після закінчення курсу Ви будете знати:

  • як ефективно та успішно укладати угоди;
  • як грамотно та професійно працювати з туристами, щоб вони прийшли до вас ще;
  • поняття та термінологію у туризмі, законодавчу базу, географію туристичних регіонів, курортів, готельну базу;
  • всі тонкощі роботи з туристичними операторами: пошук турів, бронювання, позаштатні ситуації;
  • договірні відносини у туризмі.

На практичних заняттях слухачі навчаються працювати з документами, що використовуються у всіх туристичних агентствах: агентський договір, договір на туристичне обслуговування (з туристом), заявка на бронювання туру, прибутковий касовий ордер (прийом готівки від клієнта). Слухачі навчаються підбирати тур для клієнта у спеціальній комп'ютерній програмі, працювати з турооператором. У навчання на курсах туризму входить вивчення «читання» ваучерів, авіаквитків, віз. Розглядаються питання оформлення закордонних паспортів, віз та інших проїзних документів.

Також на заняттях розглядаються питання взаємодії туроператора та турагента, варіанти складання та правила укладання договорів рецептивного та ініціативного туроператорів, договорів з готелями, авіакомпаніями, АТП, ресторанами. Організація екскурсійного обслуговування. Наводяться всі розрахунки турів, схеми туристичних та екскурсійних маршрутів, відкриваються тонкощі роботи з клінтами (успішний продаж турів).

Після закінчення курсу видається диплом та заявки на роботу. 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма

Программа обучения:

 Туристичний менеджмент:

Види подорожей у міжнародному, в'їзному та внутрішньому туризмі

  • Туризм – галузь народного господарства.
  • Пізнавальні види туризму.
  • Подорожі, як активний відпочинок та оздоровлення.
  • Екскурсійні тури, гірськолижні тури, відпочинок на морі.
  • Автобусні тури, авіа та залізничні тури, комбіновані поїздки.
  • Круїзи (морські, річкові).
  • Зимові тури.
  • Тури для школярів.
  • Освітні тури.
  • Весільні тури
  • Подійний туризм.
  • Полювання, риболовля, дайвінг.

В'їзний туризм.

  • Особливості прийому та обслуговування іноземних туристів в Україні. Основні маршрути.

Внутрішній туризм

  • Тури по Україні

Учасники туристичного процесу. Правові аспекти надання туристичних послуг

  • Договори у туристичному бізнесі (Агентський договір, договори зі страховими компаніями, договори з клієнтами (договори на туристичне обслуговування, договори між туристом та окремими суб'єктами туристичної індустрії)).
  • Фірма – туроператор. Агентська мережа.
  • Клієнт – центральна фігура туристичного процесу, споживач турпродукту.
  • Ануляція туру, штрафні санкції.
  • Порядок подання претензій та вирішення конфліктних ситуацій.
  • Умови зміни та розірвання договорів з туристами.
  • Заповнення договору з туристом ( Тезтур , Туртесс ), заповнення заявки, прийняття коштів, виписка касових документів (практичне заняття).

Робота з сайтами туристичних операторів

  • Як орієнтуватись на сайті туроператора.
  • Спеціальні пропозиції.
  • Онлайн бронювання на сайті туроператора. Онлайн бронювання у кабінеті туроператора. Чи можна внести броню без даних закордонних паспортів туристів? Чи можна змінювати паспортні дані? Чи можна міняти прізвища туристів у заявці? Попередня броня. Перерахунок вартості згідно з часом вильоту. Ціна змінилася. Чи можна підтвердити стару ціну?
  • Перегляд місця на чартерних рейсах.
  • Stop-sale – зупинки продажу готельних номерів.
  • Відгуки туристів щодо відпочинку у готелях.
  • Оцінка готелю професіоналами турбізнесу, де і як дивитися інформацію.
  • Спілкування з туристами по Skype , ZOOM
  • Підбір туру Підбір туру он-лайн (практичне заняття):
  • Розрахунок індивідуального туру.

Робота з туроператором

  • Організаційна структура туроператорської фірми. Як вибрати менеджера за напрямком у туроператорській фірмі.
  • Телефонні дзвінки менеджеру за напрямом.
  • Запити туру електронною поштою. Як правильно скласти запит (практика, створення листа)
  • Оформлення заявки, відправка туроператору за допомогою електронної пошти, вайбера .
  • Підтвердження заявки.
  • Заповнення заявок Туї, Тезтур та ін. Відправлення на електронну адресу туроператора, складання запиту (практичне заняття).
  • Комісійна винагорода, бонуси, рекламні тури, виїзні церемонії, WORKSHOP.

Медичний страховий поліс

  • Медичне страхування. Що таке страхове покриття?
  • Страхування від нещасного випадку.
  • Найвідоміші страхові компанії.
  • Асистуюча компанія.
  • Страхування від невиїзду.
  • Як розрахувати та заповнити страховий поліс.
  • Як діяти туристу, якщо з ним стався страховий випадок за кордоном

Дотримання законів країни перебування, правил та звичаїв

  • Правові та морально-етичні аспекти. Загальні положення. Специфіка конкретної держави. Відповідальність туристів.

Організація харчування

  • Технологія та організація харчування туристів. Види харчування
  • Вимоги до якості та безпеки харчування
  • Відповідальність сторін за договором (скарги, претензії)

Транспортне обслуговування туристів

  • Класифікація транспортних подорожей та транспортних засобів (авіа, залізничні, автобуси)
  • Авіаперельоти: українські авіакомпанії
  • Відомі світові авіаперевізники
  • Порядок бронювання квитків. Чартерні перевезення. Регулярні рейси. Затримки рейсів.
  • Правила поведінки туристів (пасажирів) в аеропорту: митний контроль, реєстрація на рейс, посадковий талон, багажний купон, паспортно-візовий контроль
  • Аеропорт «Бориспіль»: термінали А, В, С, F
  • Аеропорти інших українських міст: Дніпропетровськ, Запоріжжя, Харків, Одеса
  • Авіаквитки: паперові та електронні
  • Стикування рейсів. Мінімальний час для стикування
  • Транзитна зона
  • Час закінчення реєстрації на рейс
  • Багаж: вага багажу, загублений багаж. Поведінка у непередбачених ситуаціях. Ручний багаж
  • Види літаків: Боїнг 737, Боїнг 767, аеробус та ін, розташування місць у літаку
  • Переліт. Харчування під час польоту
  • DUTY FREE
  • Бронювання квитків
  • Трансфери: індивідуальні та групові. Зустрічі - проводи туристів

Екскурсійне обслуговування

  • Технологія підготовки та організації екскурсій (планових та додаткових)
  • Правила безпеки під час проведення екскурсій
  • Якість екскурсій (облік клієнтури, зміст, дохідливість та ін.)
  • Роль екскурсовода, керівника групи. Розгляд претензій
  • Вартість екскурсій. Вартість екскурсій у туроператора та місцевих екскурсійних бюро. Різниця

Медичний страховий поліс

  • Медичне страхування. Види страхових полісів
  • Страхове покриття
  • Страхування від нещасного випадку
  • Найвідоміші страхові компанії
  • Розрахунок та заповнення страхового полісу
  • Як діяти туристу, якщо з ним стався страховий випадок за кордоном? Як менеджер може допомогти туристу у цій ситуації.

Ваучер

  • Види ваучерів
  • Як прочитати ваучер

Інформаційний лист

  • Складання та оформлення інформаційного листа
  • Пам'ятка «Профілактика малярії»
  • Загальна інформація про країну

Паспортно - візові питання

  • Закордонний паспорт (старого зразка, біометрика).
  • Порядок оформлення, важливі деталі.
  • Відповідальність за довіреність ОЗП фірми та клієнта.
  • Дитячий проїзний документ
  • Термін оформлення та процес оформлення
  • У якому віці вклеюють фото дитини на паспорт.
  • З якого віку вписують дітей у паспорт батьків?
  • Чи можна вписати дитину до паспорта одного з батьків?
  • Чи можна вписати дитину до паспорта бабусі?
  • Які документи необхідні дитині, якщо вона їде не з батьками, а з ким чи ще?
  • До якого віку дитина може їздити дитячим проїзним, або , вписаним у паспорт батьків?
  • З якого віку оформляють закордонний паспорт?
  • Порядок оформлення та отримання виїзних віз. Шенгенська віза. Безвізовий чи спрощений в'їзд до країни. Перелік країн шенгенської угоди.
  • Складні візи.
  • Консульства яких країн не беруть у роботу «чисті паспорти».
  • Неповернені.
  • Види віз.
  • Чи можна відкрити візу без бронювання готелю?
  • Що робити у разі відмови у видачі візи.
  • Відкриття візи іноземним громадянам.
  • Пересування всередині країн шенгенської угоди із відкритою візою.
  • Нотаріальний дозвіл на вивезення за кордон.
  • Митний контроль при в'їзді та виїзді.
  • Митні формальності (особливості країн).
  • Пільгові режими.
  • Провезення багажу, доставка вантажів «карго».
  • Митні заборони. Санітарно-епідеміологічний контроль.

Планування діяльності

  • Планування
  • Важливість планування
  • Щоденник

Професійні туристичні програми

  • Програми для фахівців турбізнесу: Tury , Poseidon , Brony , Spy Glass , Hot tour та інші.
  • Робота із програмами (практика).

Консультування та спілкування з клієнтом

  • Знайомство та встановлення контакту з Туристом
  • З'ясування запитів та потреб Туриста
  • Демонстрація ваших можливостей та переваг
  • Підбір туру для туриста
  • Підведення до покупки туру
  • Корисні поради щодо роботи з Туристами
  • Професіоналізм, моральні та психологічні аспекти спілкування
  • Інформованість, право вибору
  • Розгляд претензій, зауважень та скарг
  • Захист прав туриста та інтересів фірми (практика, рольові ігри)
  • Пакет документів для туриста, що повинен видати туристу менеджер з туризму на руки (ваучер, страховка, авіаквитки, пам'ятка туриста).

Рольова гра «Менеджер-турист»

Обслуговування VIP

  • Хто такий VIP клієнт? Як заволодіти його увагою?
  • Чи потрібна знижка VIP клієнту?
  • Характеристика, обробка, ведення та виконання замовлення VIP.

Ведення телефонних перемовин

  • Встановлення контакту.
  • З'ясування потреб.
  • обслуговування запиту.
  • Завершення розмови – запрошення до офісу.

Порядок реалізації туристичних послуг

  • Прийом замовлення на туристичне обслуговування (виявлення потреб клієнта).
  • Пропозиція турпродукту клієнту.
  • Вибір турпродукту Клієнтом та виконання замовлення.
  • Бронювання туру.
  • Підписання договору купівлі-продажу туристського товару.
  • Пакет туристичних документів.
  • Порядок розірвання договору та розгляду претензій до якості туробслуговування .
  • Порядок реалізації туристичних послуг є поетапним.

У ході занять також навчання користування офісною технікою: прийом, надсилання факсу, сканування, друк, копіювання, користування Інтернетом, користування електронною поштою, користування ICQ.

Самостійна робота: розробка туристичного маршруту, складання програми перебування та розрахунок вартості туру. Продаж туру потенційному клієнту

 Географія туризму (1):

Теоретичні основи географії туризму

Географія лікувально-оздоровчого туризму

Країни масового туризму:

  • Туреччина (регіони: Середземноморське узбережжя Туреччини: Кемер, Анталія, Аланія, Сіде, Белек, Егейське узбережжя Туреччини: Бодрум, Мармаріс, Фетхіє, екскурсійний та торговий центр – Стамбул). Географія країни та готельна база. Практика підбору турів Туреччиною. Екскурсійні пам'ятки . Туроператори .
    Єгипет (курорти: Шарм-Ель-Шейх, Хургада, Марса Алам , Сома Бей, Макаді, Таба , Дахаб , Нувейба , Сафага , Ель Гуна). Екскурсійні пам'ятки . Практика підбору турів Єгиптом. Туроператори.
    Ізраїль (міста і курорти: Мертве море, Хайфа, Герцлія , Єрусалим, Кейсарія , Назарет, Нетанія , Тверія , Ейлат). Екскурсійні та паломницькі пам'ятки. Туроператори.
    ОАЕ (емірати: Абу-Дабі, Аджман, Дубаї , Рас Аль Хайма , Умм Аль Кувейн , Фуджейра , Шарджа ). Практика підбору турів Туроператори.
    Туніс (курорти: Джерба, Махдія , Монастир , Набель , Порт Ель Кантауї , Сканес , Сус, Туніс, Хаммамет ). Підбір турів Тунісом. Туроператори.
    Хорватія (Башка Вода, Брела, Врсар , Дубровник, Макарська , Медулін , Млини , Новіград , Трогір , Ровінь , Спліт та інші). Курорти та туристичні маршрути. Туроператори.
    Чорногорія (Бар, Бечичі , Будва , Герцег Нова, Ігало , Колашин , Котор, Мілочер , Св. Стефан, Ада Бояна, Петровац , Пржно , Сутоморе , Тіват , Ульцин ). Куроти . Туроператори.
    Греція ( Острови: Крит, Родос, Корфу, Кос, Санторіні. Півострів Халкідікі. Афіни та Салоніки. Шубне місто Касторья .). Практика підбору турів Грецією. Екскурсійні пам'ятки – острів Афон, Метеори – Чудо Світу та інші основні пам'ятки Греції. Туроператори.
    Кіпр (курорти: Айя Напа , ларнака , Лімассол , Нікосія, Пафос, Протарас , Тродос ). Практика підбору турів. Туроператори. 

Вивчення готельної бази країн, практичні завдання, ділові ігри.

 Менеджмент туроператорської діяльності:

Туризм як сфера діяльності

  • Основні поняття у туризмі та критерії його визначення
  • Туризм як явище та галузь народного господарства.
  • Економічна сутність туризму
  • Основні поняття туризму за українським законодавством
  • Форми та види туризму
  • Суб'єкти туризму

Правові аспекти туристичного бізнесу

  • Нормативна база (діюча та розробка) із забезпечення системи якості обслуговування в туризмі
  • Закон України про туризм доповнення та зміни після його прийняття.
  • Ліцензійні умови та актуальні питання законодавства
  • Органи державного управління туризмом

Туристичний продукт

  • Структура та складові туристичного продукту. Концепція туристичний продукт, пакет і тур. Властивості турпродукту. Класифікація турів за різними ознаками
  • Планування та розробка турпродукту. Поняття оптимальності програми Етапи формування турпродукту
  • Формування ціни. Ціноутворення та калькуляція турпослуг . Рентабельність та прибуток
  • Інформаційне забезпечення туру. Інформаційний лист. Пам'ятки із профілактики хвороб.
  • Практика: Формування, розрахунок індивідуального туру
  • Практика: Особливості організації та розрахунку автобусних турів
  • Практика: Особливості організації та розрахунку внутрішніх екскурсійних турів

Туроператорська діяльність

  • Види туроператорів
    Структура фірми та підрозділи. Функції, права, обов'язок та відповідальність
    Обов'язки менеджерів в операторських фірмах
    Схема взаємодії туроператора з турагенством : Процедурні питання. Комісія. Взаєморозрахунки. Рекламні тури, Заохочувальні призи. Бонуси
    Встановлення контактів із закордонними партнерами, варіанти їх пошуку та встановлення контакту
    Автоматизація діяльності туроператорської компанії сайт. IT-технології, програми: Само Тур, Тітбіт , Майстер Тур і т.д
    Наявність авіакас. Поняття рейсовий переліт і чартер, його необхідність, м'який та жорсткий блоки місць.

Турагентська діяльність з погляду туроператора

  • Види турагентів
  • Функції, права, обов'язок та відповідальність
  • Обов'язки менеджерів у турагенських фірмах
  • Порядок роботи менеджера туроператора з направлення з турагентами
  • Договірні відносини у туризмі
  • Договір у туризмі, його роль
  • Види договорів у туризмі, їх специфіка та особливості
  • Договір між туроператором та тур агентом, права, обов'язки сторін та відповідальність
  • Договір із страховою компанією. Взаємозв'язок тарифів від видів та програм страхування Захист інтересів та прав громадян України у її межах та за межами України
  • Практичне заняття із заповнення страхового полісу
  • Інші договори: з авіакасами, з авіакомпанією, з готелями
  • Ануляція, штрафні санкції
  • Порядок подання претензій та вирішення конфліктних ситуацій
  • Умови зміни та розірвання різних видів договорів

Транспортне обслуговування в туроператорській діяльності 
Авіаційні перельоти та авіаквитки

  • Українські та міжнародні авіакомпанії
  • Варіанти співпраці з авіакомпаніями
  • Укладання договорів ( чатнерні перевезення, регулярні рейси - блоки місць)
  • Коди авіакомпаній
  • Різниця між чартерними та рейсовими перельотами.
  • Бюджетні авіакомпанії ( лоу-кост )
  • Дії пасажирів в аеропорту: митний контроль, реєстрація, польотний та багажний купон, паспортний контроль
  • Робота працівників туроператора в аеропорту
  • Електронні авіаквитки.
  • Стикування. Мінімальний час для стикування
  • Транзитна зона
  • Реєстрація на рейс
  • Практика: Авіаквитки та їх читання. Порядок бронювання та оформлення квитків

Залізничний транспорт

  • Організація обслуговування туристів на залізничному транспорті
  • Перевезення на міжнародних та внутрішніх рейсах
  • Класи обслуговування
  • Спеціальні туристичні поїзди

Автотранспортні подорожі

  • Види та класи автотранспортних перевезень
  • Міжнародні перевезення. Їх специфіка та тонкощі.
  • Оренда автомобілів. Зелена картка. Паспорт автобусного маршруту
  • Круїзні маршрути та тури
  • Типи та класи суден
  • Види круїзів. Тонкості продажу даних турів
  • Організація перебування туристів на круїзних суднах
  • Берегове обслуговування
  • Основні та супутні туристичні заходи та служби
  • Обслуговування туристів у готелях
  • Класифікація підприємств, що надають послуги з розміщення
  • Схема обслуговування туристів у готелі. Правила надання готельних послуг
  • Організація роботи трансферменів , гідів, екскурсоводів. Зустрічі та проводи туристів (трансфер). Організація екскурсійного обслуговування.

Організація харчування туристів у ресторанах

  • Технологія та організація харчування туристів
  • Види харчування
  • Вимога до якості та безпеки

Екскурсійне обслуговування

  • Сутність екскурсії
  • Функції та ознаки екскурсії
  • Класифікація екскурсій
  • Тематика та зміст екскурсій
  • Показ в екскурсії
  • Розповідь в екскурсії
  • Поєднання показу та оповідання в екскурсії
  • Екскурсійна методика та шляхи її вдосконалення
  • Технологія підготовки нової екскурсії
  • Складання маршруту екскурсії
  • Техніка ведення екскурсій
  • Основи екскурсійного обслуговування та підготовка керівника групи.
  • Технологія та психо-технологія туристично-екскурсійного обслуговування.
  • Особа екскурсовода
  • Вміння та навички екскурсовода
  • Мова екскурсовода
  • Позамовні засоби спілкування
  • Вимоги до якості екскурсій (кваліфікація фахівців, облік клієнтури, зміст, насиченість, дохідливість тощо)
  • Особливості прийому та обслуговування іноземних туристів в Україні.
  • Основні маршрути
  • Діловий туризм
  • Практичне заняття з організації внутрішнього екскурсійного групового туру.

Паспортно-візові формальності

  • Види паспортів
  • Закордонний паспорт: схема оформлення, необхідні документи, терміни, деталі . Відповідальність
  • Особливості подорожі дитини. Дитячий проїзний документ. Доручення
  • Візові, безвізові країни та країни зі спрощеним в'їздом
  • Візи, класифікація віз
  • Порядок оформлення та отримання виїзних віз
  • Країни Шенгена, їх особливості
  • Документи для відкриття віз.
  • Специфіка роботи візових відділів у посольствах різних країн
  • Акредитація туристичних фірм у посольствах та консульствах

Митні, валютні, медико-санітарні формальності у туризмі

  • Митний контроль при в'їзді та виїзді. Митні заборони.
  • Валютні формальності
  • Провезення багажу, доставка вантажів по «карго»
  • Санітарно – епідеміологічний контроль
  • Небезпечні країни та правила поведінки туристів у них
  • Обов'язки менеджерів туристичних підприємств щодо дотримання медико-санітарних формальностей

Практичні аспекти робочого дня менеджера

  • Умови роботи з різними системами та способами бронювання. Системи спілкування
  • Поштові розсилки
  • Формування клієнтської бази
  • Оплата турів, документальне оформлення Туристичний ваучер. Практика заповнення
  • Англійська мова-міжнародна мова ділового спілкування. Правила спілкування із закордонними операторами Етика взаємовідносин
  • Супровід туриста по туру
  • Практичне заняття з бронювання туру

Психологічні нюанси роботи у туристичній фірмі

  • Основні етапи продажів
  • Взаємовідносини з клієнтом. Виявлення потреби клієнтів. Презентація
  • Класифікація груп клієнтів. Стратегія обслуговування клієнтів. Психологічні аспекти взаємовідносин
  • Формування комунікативних навичок персоналу турфірми
  • Знайомство з клієнтом та встановлення контакту. Телефонні перемовини
  • Практика телефонних взаємин із клієтом . Моделювання ситуацій
  • Інформованість. Право вибору. Вміння слухати. Вивчення запитів
  • Правила підбору турів
  • Техніка та правила продажу турів
  • Робота з запереченнями. Завершення угоди
  • Послуги з організації туру – зобов'язання менеджера та фірми.
  • Психологічне значення документів «турист – туристична фірма»
  • Розгляд претензій зауважень скарг.
  • Практичне заняття. Рольові ігри.

 Географія туризму (2):

  • Таїланд (курорти: Бангкок, Као Лак, Крабі, о. Ланта, Самет, о. Чанг, о. Яо, Паттайя, Пхі Пхі, Пхукет, Самуї, Хуа Хін, Ча Ам , Чіанг Маі ( Чіанг Раї). Основні пам'ятки. Екскурсії . Практика підбору туру. Туроператори.
  • Мальдіви (курорти: Адду Атол, Арі Атол, Атол Лав'яні, Баа Атол, Даалу Атол, Мале, Мііму Атол, Ноону Атол, Раа Атол, Північний Мале Атол, Фаафу Атол, Хаа Аліфу Атол, Південний Мале Атол). Визначні пам'ятки. Практика підбору туру. Туроператори. Авіаперельоти.
  • Маврикій ( Воточне узбережжя, Західне узбережжя, Південне узбережжя, Північне узбережжя). Практика підбору туру. Туроператори. Авіаперельоти.
  • Сейшели (курорти: о. Альфонс, о. Берд, о. Денис, о. Дерош, о. Кузін, о. Ла Діг, о. Лонг, о. Мае, о. Норд, о. Праслін, о. Сент-Ан, о.Серф, о.Сілует, о.Фелісіт, о.Фрегат). Визначні пам'ятки. Практика підбору туру. Туроператори. Авіаперельоти.
  • Чехія (курорти: Брно, Карлові Вари, Маринські лазні, Махове озеро, Озеро Липне, Подебрад, Прага, Франтишкові лазні , Шпіндлерув Млин, Яхімов). Визначні пам'ятки. Екскурсії. Туроператори. Практика підбору туру. Авіаперельоти.
  • Болгарія (курорти: Албена, Дюни, Єленіте, Золоті піски, Несебр, Огляд, Помор'я, Приморсько, Рів'єра, о. Костянтин, Созополь, Сонячний берег, Сонячний день). Визначні пам'ятки. Екскурсії. Туроператори. Практика підбору туру.
  • Іспанія (курорти: Барселона, Валенсія, Гран Канарія, Коста Брава, Коста де Барселона - Маресме , Коста Дорада, Коста-дель-Соль, Коста-дель-Соль - Марбелла, Лансароте, Майорка. Тенеріфе - Гія де Ізора, Тенеріфе-Коста Адехе, Фуертевентура). Визначні пам'ятки . Екскурсії. Авіаперельоти. Практика підбору турів Туроператори.
  • Домінікана (курорти: Пунта Кана, Пуерто Плата). Практика підбору туру. Туроператори.
  • Франція (курорти: Аворіаз, Альп д Уез, Ансі, Антіб, Біарріц, Біліє, Бордо, Брід ле Бен, Валь дізер , Валь Торанс , Версаль, Віші , Дивон , Довіль, Жуан Ле Пен, Канни, Кап Ферра , Каркасон, Куршевель, Ле Дез Альп, Лез Арк, Ля Плань, Ля Танія, Марсель , Межев, Менюір , Мерібель, Монте-Карло, Морзін, Ніцца,о . Корсика, Парадіскі, Париж , Пейсе -Валандрі , Порт Круесті, Сент Тропі, Сер Шевальє, Страсбург, Тінь, Шамоні, Ежені ле Бен). Визначні пам'ятки. Екскурсії. Туроператори. Авіаперельоти.
  • Німеччина (курорти: Баден-Баден, Берлін, Гамбург, Гарміш-Партенкірхен ), Дрезден, Дюссельдорф, Кенігштайн, Лейпциг, Штуттгарт). Визначні пам'ятки. Екскурсії. Туроператори.

 

 Маркетингове управління:

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot-аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Оперативний маркетинг
  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Ключові концепції: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Ключові концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.
  • Emailing

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві

  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері-шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Техніка продажу В2С:

Алгоритм успішного продажу В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Заперечення клієнтів та відповіді на них

 Маркетинг та просування у соціальних медіа:

Поняття «соціальні медіа», історія виникнення

  • Історія розвитку
  • Термінологія
  • Основні види та характеристики соціальних медіа.

Основи маркетингу в соціальних мережах

  • П'ять видів монетизації інтернет-проектів
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Як вести SMM для B2B

KPI

  • Три основні показники ефективності в SMM
  • Головні KPI для керівника
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж
  • Практика: Знайомство з SMM та веб-аналітикою

Контентна стратегія

  • Види стратегій контенту
  • Способи автоматизації контенту
  • Практика: Складання першого плану контенту

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у соціальних мережах
  • Чим відрізняється група від пабліка Вконтакте та у FaceBook
  • Відкладені пости Вконтакте та у FaceBook
  • Використання SMM-смайлів
  • Практика: Створення спільноти, публікація відкладених постів, використання смайлів у постах

Оформлення спільноти

  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика: Створення wiki-меню та wiki-постів

SEO у соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Використання мотивованого трафіку
  • Практика: Купівля платних учасників у свою спільноту

Таргетована реклама

  • Що таке таргетована та ретаргетована реклама?
  • Розробка стратегії таргетування показу рекламних оголошень
  • Розміщення текстових та медійних рекламних оголошень в інтернет-медіа
  • Як показувати свою рекламу клієнтам, у яких ви знаєте лише телефон чи email
  • Як використовувати нестандартні таргетинги , що відсутні в стандартному інтерфейсі
  • Практика: Налаштування таргетованої реклами Вконтакте , FaceBook , Однокласники
  • Практика: Налаштування реклами за номерами телефонів та email.

Партнерський маркетинг

  • Складання медіа-плану проведення рекламної кампанії
  • Робота з лідерами думок
  • Проведення конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: Розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах
  • Практика: Визначення переможців для конкурсів

SMO: Інтеграція сайту та SMM

  • Як використовувати ваш сайт для розкручування соц. мереж
  • Як підвищити довіру до вашого сайту за допомогою відгук із соц. мереж
  • Що таке додаток в соц. мережах і чим він ефективний
  • Практика: Створюємо свій додаток у Вконтакті та Facebook
  • Практика: Налаштування віджетів для Вконтакте , Facebook , Однокласники

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Не вербальні характеристики іміджу – зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальні характеристики мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення із клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у присутності клієнтів.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обґрунтовані, необґрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки при прийнятті скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору