Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси директор магазинуКурси Управління магазином +1Сочно в Києві або онлайн |
152 ак годин (38 занять по 4 ак години, 1 ак година = 45 хв) без 1С. Тривалість: від 2,5 до 3,5 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. 164 ак годин (41 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв) з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад). Тривалість: від 2,5 до 3,5 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. 212 ак годин (53 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв) з Електронною торгівлею Час навчання у групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без 1С (152 ак годин) для фіз осіб:
Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля і склад (164 ак годин) для фіз осіб:
Вартість навчання з Електронною торгівлею (212 ак годин) для фіз осіб:
|
Аудиторія курсу Директор магазину складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
Після закінчення курсу видається диплом і заявки на роботу. |
Навчальна програма |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Як відкрити торгове підприємство на курсах директор магазину
Правила регулювання торгової діяльності на курсах директор магазину
Ліцензування торгової діяльності на курсах директор магазину
Сертификація продукції на курсах директор магазину
Розгляд ситуацій на курсах директора магазину
Прийом платежів за платіжними картками Розмінна монета Ліміт каси Інкасація виручки
Вимірювальна техніка у торгівлі
Маркетинг у роздрібній торгівлі на курсах директор магазину
Асортимент та ціни на курсах директор магазину
|
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
|
Теоретична концепція логістичної системи на курсах директора магазину
Стратегія та тактика логістичної системи
Оцінка ефективності логістики
Логістика складського господарства, її сутність та методи
Закупівельна, виробнича та розподільна логістика, їх сутність та завдання + на курсах директор магазину
Матеріальні запаси у логістиці складського господарства
Облік товарно-матеріальних цінностей у бухгалтерії на курсах директор магазину
Основні вимоги, що висуваються чинним законодавством до складської діяльності
Складський персонал. Штатний розклад та управління
Технічні аспекти організації складу на курсах директора магазину
Логістика складських операцій
Організація обліку матеріальних засобів на складі підприємства на курсах директора магазину
Створення та управління матеріальними запасами складу
Управління складом на курсах директор магазину
|
Організація закупівельної діяльності на курсах директора магазину
Асортиментна політика та асортиментний аналіз
Робота з постачальником на курсах
Недоліки у закупівельній діяльності
Форми та варіанти закупівельної діяльності на курсах директор магазину
Основи товарознавства на курсах директора магазину
|
Основні поняття
Основи роботи з асортиментом на курсах директор магазину
Основи аналітичної роботи на курсах директора магазину
Класичні методи аналізу
Управління запасами на курсах директор магазину
|
Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми
Підприємницька ідея та механізм її втілення
Основні види підприємств та їх організаційні форми
Види господарських товариств в Україні
порядок реєстрації підприємства. Установчі документи
Статутний фонд та його формування
Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності Функції Державно-реєстраційної служби
Організація бізнесу. Бізнес планування. Основні засоби організації власного бізнесу
Обмеження підприємництва
Припинення діяльності підприємства
Оренда комерційної нерухомості
Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями
Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність
Організаційні аспекти економічної безпеки
Робота з структурами, що перевіряють
Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України
Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва
Позапланова перевірка органів ДФС
Камеральна перевірка органів ДФС
Надання документів під час проведення перевірки. Випадки, коли відбувається вилучення документів. Випадки коли проводиться контрольна закупівля. Поведінка платника податків під час складання акта перевірки. Що відбувається після оформлення акта перевірки. Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.
Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків? Взаємодія підприємства з конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Організація бухгалтерського обліку
Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП
Документи:
Облік коштів
Облік витрат на відрядження. Авансові звіти
Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків
Оподаткування підприємств:
Документи:
|
Реєстрація фізичної особи підприємця (ФОП)
Умови знаходження на спрощеній системі оподаткування
Доходи платників єдиного податку
Первинна документація у ФОП на єдиному податку
Розрахунки у готівковій та безготівковій формі
Порядок проведення безготівкових розрахунків
Особливості нарахування та сплати ЄСВ
Формування та подання звітності
|
Управлінський облік на підприємстві
Класифікація витрат
Вирішення завдань, пов'язаних із класифікацією витрат в управлінському обліку
Методи калькулювання собівартості
Вирішення завдань, пов'язаних з оцінкою матеріальних запасів
Вирішення завдань, пов'язаних з розподілом непрямих витрат
Вирішення задач на розрахунок собівартості різними методами
Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю
Вирішення завдань, пов'язаних з аналізом співвідношення «витрати – обсяг – прибуток» (CVP-аналізом)
Вирішення завдань, пов'язаних із прийняттям управлінських рішень
|
Введення в рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програма лояльності
|
Маркетинг і маркетингова стратегія:
|
Развитие стратегического маркетингового мышления
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot -аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
|
Медіапланування
Основні медіа характеристики
Терміни та показники у медіаплануванні
Медіадані та медіа дослідження
Стратегічне медіапланування
Поняття медіабаїнгу
Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі
|
Управління трейд-маркетингом (ТМ).
Стимулювання збуту (Trade Promotion) у торгових каналах.
Стратегія каналів
Трейд-маркетингові заходи у каналах збуту
Трейд-маркетингові заходи у точках продажу
Фінансові показники та аналіз ефективності
Взаємодія між відділами
Побудова системи трейд-маркетингу на підприємстві
|
Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:
|
Google Ads: Акаунт та створення простого оголошення
Складання семантичного ядра
Призначення ставок
Настройки основного таргетингу
Формування ціни на кліку. Показник якості.
Запуск рекламы |
Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook,Instagram , таргетована реклама
|
Основи маркетингу у соціальних мережах
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
Просування в Instagram.
Просування спільнот в соціальних мережах
Партнерський маркетинг
KPI
Таргетированная реклама Facebook и Instagram.
|
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Випробування при прийомі на роботу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Атестація персоналу: Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Атестація персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
Система управління кар'єрою співробітників
Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби на курсах
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) на курсах менеджер з персоналу
Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку: Правила внутрішнього трудового розпорядку:
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом. Повинні містити інформацію:
Поняття робочого часу:
Час відпочинку:
Контроль за присутністю працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів на курсах менеджер з персоналу
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору на курсах hr
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу на курсах менеджер з персоналу
Корпоративна (організаційна) культура організації на курсах
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву. Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
|
Вступ
Бізнес-модель маркетплейсу
Логістичні схеми маркетплейсів
Як підключитися до маркетплейсу
Модель монетизації маркетплейсів
Технологія маркетплейсів
Управління асортиментом
Управління ціною та цінністю
Управління якістю. Система рейтингів
Маркетингові інструменти маркетплейсів
|
Що таке електронна комерція та огляд ринку електронної торгівлі
Воронки конверсій
Інструменти просування/маркетингу
Внутрішні фактори
Вибір CMS системи – плюси та мінуси
Оптимізація витрат та підвищення прибутку
|
Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
|
Поліпшення якості рекламних кампаній
Ефективна реклама.
Робота з Google Ads Editor
Контекстно-медійна мережа
Створення кампанії в медійній мережі
Ремаркетинг
Торгові кампанії Google Shopping
|
Введення в Інтернет-технології
Хостинг
Сучасне сайтобудування
Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни
Складання семантичного ядра, типи запитів
Технічна база оптимизації
Внутрішня оптимізація
Зовнішня оптимізація
Сервіси для оптимізатора
Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування
|
Юзабіліті web-сайтів та програм для мобільних пристроїв
Аудит юзабіліті web-сайту, тестування та документування
Сучасні підходи до створення дизайну продуктів та додатків
Робочий процес у програмі Figma. Створення облікового запису. Можливості платного та безкоштовного використання
Використання Invision Studio
|
Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів
Аналіз аудиторії сайту
Аналіз джерел та каналів трафіку
Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей
Фільтри на рівні уявлень
Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager
Розширені сегменти
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 15:30 - 18:30 | |
2025-01-24 | п'ятниця |
2025-01-31 | п'ятниця |
2025-02-11 | вівторок |
2025-02-17 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2025-01-21 | вівторок |
2025-01-23 | четвер |
2025-01-24 | п'ятниця |
2025-01-30 | четвер |
2025-02-06 | четвер |
2025-02-07 | п'ятниця |
2025-02-13 | четвер |
2025-02-17 | понеділок |
2025-02-20 | четвер |
2025-02-27 | четвер |
2025-03-04 | вівторок |
2025-03-11 | вівторок |
2025-03-18 | вівторок |
2025-03-25 | вівторок |
2025-04-01 | вівторок |
2025-04-08 | вівторок |
2025-04-15 | вівторок |
2025-04-22 | вівторок |
2025-04-29 | вівторок |
2025-05-06 | вівторок |
2025-05-13 | вівторок |
2025-05-20 | вівторок |
2025-05-27 | вівторок |
2025-06-03 | вівторок |
2025-06-10 | вівторок |
2025-06-17 | вівторок |
2025-06-24 | вівторок |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2025-01-22 | середа |
2025-01-29 | середа |
2025-02-01 | субота |
2025-02-05 | середа |
2025-02-12 | середа |
2025-02-19 | середа |
2025-02-26 | середа |
2025-03-05 | середа |
2025-03-12 | середа |
2025-03-19 | середа |
2025-03-26 | середа |
2025-04-02 | середа |
2025-04-09 | середа |
2025-04-16 | середа |
2025-04-23 | середа |
2025-04-30 | середа |
2025-05-07 | середа |
2025-05-14 | середа |
2025-05-21 | середа |
2025-05-28 | середа |
Дата | День тижня |
на 14:30 - 17:30 | |
2025-02-05 | середа |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|