Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси адміністратораКурси Адміністраторів широкого профилюочно в Києві або онлайн |
124 ак години (31 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість очного (офлайн/онлайн) навчання:
|
Аудиторія курсу Адміністратор широкого профілю складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. |
Навчальна програма |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Посадові обов'язки на курсах адміністраторів
Організація документообігу на курсах адміністратора
Планування та контроль на курсах адміністраторів.
Інформування клієнтів за послугами, що надаються, по телефону та при особистій зустрічі на курсах адміністратора
Проведення презентації на курсах адміністраторів
Робота зі скаргами, рекламаціями, претензіями на курсах адміністратора
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
Продаж B2B
Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.
Як продавати "без демпінгу"
Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції
Специфіка роботи з корпоративним замовником
Активний пошук клієнтів
Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю
Як підвищити цінність своєї пропозиції
Як враховувати цінозалежність клієнтів
Робота з ціновими запереченнями
Ведення переговорів про ціну
Як запропонувати бонус
Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником
Робота зі складним клієнтом
|
Як відкрити торгове підприємство на курсах адміністратора
Правила регулювання торгової діяльності на курсах адміністратора
Ліцензування торгової діяльності на курсах адміністратора
Патентування торгової діяльності на курсах адміністратора
Сертификація продукції на курсах адміністратора
Розгляд ситуацій на курсах адміністратора
Прийом платежів за платіжними картками на курсах адміністратора Розмінна монета Ліміт каси Інкасація виручки
Вимірювальна техніка у торгівлі
Маркетинг у роздрібній торгівлі на курсах адміністратора
Асортимент та ціни на курсах адміністратора
|
Введення в рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програма лояльності
|
Введення у промисловість гостинності. Основи маркетингу індустрії гостинності на курсах адміністраторів
Служба бронювання та розміщення на курсах адміністратора .
Адміністративно – господарська (поверхова) служба сучасного готелю на курсах адміністраторів
Правила внутрішнього розпорядку для працівників готелів на курсах адміністратора
|
Система управління персоналом у сучасній організації Сучасна організація:
Управління персоналом організації:
Менеджер з персоналу (HR-менеджер) в організації:
Найбільш характерні помилки у роботі HRа, рекомендації щодо їх усунення. Практична робота:
Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Процедура підбору персоналу:
Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади (професії, спеціальності) у відповідність до їх специфіки:
Джерела забезпечення організації кадрами:
Особливості організації підбору різних категорій персоналу:
Практична робота:
Первинний відбір персоналу, оцінка відповідності кандидатів до вимог вакантної посади (професії, спеціальності) Структура добору кандидатів на вакантну посаду:
Планування та проведення співбесід та зустрічей з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності) із забезпеченням зворотного зв'язку:
Практична робота:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) та прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу Застосування технології кадрового профайлінгу, методики, що використовуються під час проведення інтерв'ю:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності), прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу:
Ведення інформації про вакантні посади (професії, спеціальності) та кандидатів у програмах:
Оцінка ефективності підбору персоналу:
Практична робота:
Організація адаптації та стажування персоналу Випробування прийому працювати:
Система адаптації:
Метод коуч-наставництва у системі адаптації персоналу, модель GROW:
Відповідальність за процес адаптації. Практична робота.
Організація та проведення оцінки та атестації персоналу Оцінка персоналу:
Модель цілепокладання в оцінці персоналу, використання SMART-методики у постановці цілей:
Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:
Поняття професійного стандарту
Системи, методи та форми матеріального та нематеріального мотивування та стимулювання праці персоналу Мотивація персоналу:
Огляд сучасних теорій трудової мотивації для застосування в управлінні персоналом:
Використання матеріальних та нематеріальних систем, методів та форм мотивації в управлінні персоналом:
Моніторинг задоволеності персоналу роботою, причини демотивації працівників. Типові помилки у створенні системи мотивування персоналу та рекомендації щодо їх усунення. Практична робота.
Управління поведінкою персоналу, корпоративна соціальна політика Корпоративна (організаційна) культура:
Основні стилі управління персоналом:
Управління конфліктами:
Корпоративний імідж компанії:
Практична робота:
Система управління персоналом організації Управління персоналом організації:
Специфіка управління персоналом різних етапах життєвого циклу організації (по І. Адізесу). Розробка та впровадження HR-стратегії:
Особливості ефективної взаємодії HR з власником бізнесу та/або найманим керівником компанії. Практична робота:
Роль служби управління персоналом у сучасній організації Служба управління персоналом в організації:
Планування діяльності HR-служби:
Адміністрація процесів та документообігу, розробка нормативних документів:
Розробка та управління запровадженням програм, принципів стандартизації, уніфікації, автоматизації процесів управління персоналом. Інформаційні системи з кадрового обліку та управління персоналом. Практичні завдання:
Розрахунок та оптимізація кількості персоналу Планування потреби у персоналі організації:
Розробка та оптимізація організаційної структури з урахуванням планової потреби у персоналі та взаємодії структурних підрозділів організації. Сучасні кадрові технології для оптимізації бізнесу:
Аналіз успішних корпоративних практик з організації нормування праці для різних категорій персоналу, особливостей виробництва та діяльності організації . Практичні завдання:
Залучення талантів Робота з кадровим резервом:
Управління талантами (talent management):
Компетенції у роботі:
Розвиток та утримання персоналу
Управління плинністю персоналу:
Визначення задоволеності роботою. Практичні завдання:
Аналіз ефективності роботи персоналу Оцінка персоналу:
Етапи розробки та впровадження системи оцінки:
Підготовка рекомендацій керівництву та персоналу за результатами оцінки та консультування персоналу з питань оцінки, оцінювальне інтерв'ю:
Оцінка ефективності роботи HR-служби:
Виконання завдання:
Розробка ефективної системи мотивації персоналу Діагностика системи мотивування персоналу:
Оплата та організація праці:
Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:
Оцінка задоволеності персоналу корпоративною соціальною політикою:
Практичні завдання:
Корпоративна культура та управління змінами Корпоративна культура:
Внутрішній PR:
Управління персоналом за умов кризи:
Створення HR-бренду та позиціонування HR-служби. Практичні завдання:
|
Загальні засади на курсах адміністраторів Основні вимоги до роботи об'єктів ресторанного господарства Відкриття закладу (підприємства) ресторанного господарства на курсах адміністратора
Отримання документів дозвільного характеру на курсах адміністраторів
Реєстрація торгової марки на курсах адміністратора
Бар на курсах адміністраторів
Кухня на курсах адміністратора
Процеси відкриття зміни (Open duties) на курсах адміністратора
Процеси протягом зміни (Run duties) на курсах адміністраторів
Процеси закриття зміни (Close duties) на курсах адміністратора
Індивідуальний підхід у обслуговуванні на курсах адміністраторів
Сугестивний сервіс на курсах адміністратора
Організація діяльності закладів ресторанного господарства на курсах адміністраторів
Формування сировинної бази на курсах адміністратора
Облік виробничо-торгівельної діяльності на курсах адміністраторів
Інвентаризація на курсах адміністратора
Спеціальний та формений (фірмовий) одяг на курсах адміністраторів
Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства на курсах адміністратора
Нормативні документи на курсах адміністраторів
|
Вступ
Бар робоче місце на курсах адміністратора
Підготовка бару до роботи на курсах адміністраторів
Зустріч гостей на курсах адміністратора
Товарний асортимент бару на курсах адміністраторів
Асортименти міцних алкогольних напоїв бару на курсах адміністратора
Пиво на курсах адміністраторів
Вино на курсах адміністратора
Алкогольні коктейлі та мікс - дрінки на курсах адміністраторів
Безалкогольні напої
Флейринг на курсах адміністратора
Закриття бару, передача зміни барменом на курсах адміністраторів
|
Вступ
Бар робоче місце на курсах адміністратора
Підготовка бару до роботи на курсах адміністраторів
Зустріч гостей на курсах адміністратора
Товарний асортимент бару на курсах адміністраторів
Асортименти міцних алкогольних напоїв бару на курсах адміністратора
Пиво на курсах адміністраторів
Вино на курсах адміністратора
Алкогольні коктейлі та мікс - дрінки на курсах адміністраторів
Безалкогольні напої
Флейринг на курсах адміністратора
Закриття бару, передача зміни барменом на курсах адміністраторів
|
|
Вивчення історії, сучасного стану перукарської та косметичної справи в Україні та перспектив її розвитку на курсах адміністраторів Послуга як головний продукт салону на курсах адміністратора.
Оформлення первинних цінових документів-прейскурантів на курсах адміністратора
Кадрова політика у салоні краси на курсах адміністраторів
Організація роботи рецепції (адміністраторів) салону краси на курсах адміністратора.
Особливості складського обліку на курсах адміністраторів.
Робота із постачальниками на курсах адміністратора.
Продаж супутньої продукції в салоні краси на курсах адміністраторів.
Ефективні технології просування товарів та послуг на курсах адміністратора:
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 09:30 - 12:30 | |
2024-05-06 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-24 | середа |
2024-04-26 | п'ятниця |
2024-05-01 | середа |
2024-05-08 | середа |
2024-05-09 | четвер |
2024-05-15 | середа |
2024-05-22 | середа |
2024-05-23 | четвер |
2024-05-29 | середа |
2024-06-05 | середа |
2024-06-12 | середа |
2024-06-13 | четвер |
2024-06-19 | середа |
2024-06-26 | середа |
2024-06-27 | четвер |
2024-07-03 | середа |
2024-07-10 | середа |
2024-07-11 | четвер |
2024-07-17 | середа |
2024-07-24 | середа |
2024-07-25 | четвер |
2024-07-31 | середа |
2024-08-07 | середа |
2024-08-08 | четвер |
2024-08-14 | середа |
2024-08-21 | середа |
2024-08-22 | четвер |
2024-08-28 | середа |
2024-09-04 | середа |
2024-09-11 | середа |
2024-09-18 | середа |
2024-09-25 | середа |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-29 | понеділок |
2024-05-02 | четвер |
2024-05-13 | понеділок |
2024-05-16 | четвер |
2024-05-20 | понеділок |
2024-05-27 | понеділок |
2024-05-30 | четвер |
2024-06-03 | понеділок |
2024-06-06 | четвер |
2024-06-10 | понеділок |
2024-06-17 | понеділок |
2024-06-20 | четвер |
2024-06-24 | понеділок |
2024-07-01 | понеділок |
2024-07-04 | четвер |
2024-07-08 | понеділок |
2024-07-15 | понеділок |
2024-07-18 | четвер |
2024-07-22 | понеділок |
2024-07-29 | понеділок |
2024-08-01 | четвер |
2024-08-05 | понеділок |
2024-08-12 | понеділок |
2024-08-15 | четвер |
2024-08-19 | понеділок |
2024-08-26 | понеділок |
2024-08-29 | четвер |
2024-09-02 | понеділок |
2024-09-09 | понеділок |
2024-09-16 | понеділок |
2024-09-23 | понеділок |
2024-09-30 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 13:00 - 16:00 | |
2024-04-25 | четвер |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|