Школа бізнесу - Курсы Администратор гостиницы
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Адміністратор готелю


Курси Адміністратора готелю

очно в Києві або онлайн

48 ак годин (12 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 місяця. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні  групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 4 500 грн.  (оплата за весь курс)
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Адміністратор готелю складається з:

  • всіх бажаючих вивчитись на адміністраторів готелю

Після закінчення курсу Ви будете знати: 

  • правила роботи службових підрозділів готелю із урахуванням європейського стандарту;
  • поведінкові моделі у складних ситуаціях, а також ведення адміністративно-господарської служби сучасного готелю;
  • як обслуговувати гостей готелю, створювати для них комфортні умови проживання;
  • контролювати своєчасну підготовку номерів до прийому тих, хто прибуває в готель, дотримання чистоти в готелі та регулярну зміну білизни в номерах;

вміти:

  • бронювати номери;
  • приймати клієнтів готелю;
  • розміщувати клієнтів готелю;
  • інформувати про послуги готелю;
  • заповнювати та оформлювати документи реєстрації та виписки відвідувачів готелю;
  • проводити розрахунки;
  • складати плани розміщення та прибуття клієнтів, та багато іншого.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Менеджмент гостинності:

Введення у промисловість гостинності. Основи маркетингу індустрії гостинності на курсах адміністраторів

  • Визначення промисловості гостинності. Основна мета маркетингу у промисловості гостинності. Поняття «послуга» та основна її специфічна характеристика. Правила надання послуг в Україні. Поняття «готель». Класифікація готелів. Номерний фонд. Європейський стандарт Управлінська структура сучасного готелю. Служби, відділи, підрозділ готелю. Взаємозв'язок між ними. Виникнення та розвиток готельного господарства. Готельний та туристичний бізнес, його місце та роль в економіці. Його впливом геть розвиток галузей виробництва. Найнезвичайніші готелі світу.

Служба бронювання та розміщення на курсах адміністратора .

  • Роль та місце служби бронювання та розміщення у загальній управлінській структурі сучасного готелю. Організація служби. Посадові інструкції персоналу цієї служби. Технічні засоби забезпечення роботи служби (факс, телекс, комп'ютер, ксерокс тощо) Оргтехніка.
  • Чотири цикли в обслуговуванні гостей. Резервування (бронювання). Типи резервування. Способи та технологія резервування. Підтверджене резервування. Плата за броню. Прийом та розміщення гостей (заїзд). Реєстрація та її порядок. Оформлення документів. Особливості реєстрації та оформлення іноземних громадян, громадян України та громадян СНД.
  • Тарифи на номери. Опубліковані та корпоративні ціни. Системи знижок. Способи платежів (готівка, безготівковий розрахунок, оплата ваучерами). Платіжні документи. Робота із кредитними картками.
  • Ключове господарство. порядок видачі ключів.
  • Забезпечення безпеки майна гостей. Організація зберігання цінних вещей.
  • Обслуговування гостей під час проживання (мінібари, прання). Надання додаткових та персональних послуг з організації харчування, транспортного та екскурсійного обслуговування. Ознайомлення з роботою бізнес-центру, сервіс-бюро, оздоровчого центру, перукарні, служби room-service, ресторанів, барів у готелі.
  • Розрахунок гостей (підготовка та проведення операції розрахунку). Оплата за проживання, додаткові послуги, телефонні переговори. Стягнення плати за псування та втрату клієнтами майна готелю. Методи, що дозволяють унеможливити недоотримання доходів готелем. Документація (рахунки, книги реєстрації, бланки тощо).
  • Робота операторів телефонного зв'язку. Норми спілкування.
  • Безпека гостей. Служба швейцарів та служба охорони.
  • Нічний аудит у готелі. Нестандартні ситуації, контроль за ними. Поведінкові моделі людей у стресових ситуаціях. Організація медичного обслуговування гостей

Адміністративно – господарська (поверхова) служба сучасного готелю на курсах адміністраторів

  • Склад служби. Посадові вказівки персоналу служби. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання номерного фонду та громадських приміщень. Найновіші тенденції у технології поверхового обслуговування гостей. Різні види збирання: поточна, проміжна, вечірня, генеральна. Послідовність прибирання приміщень. Технологія збиральних робіт. Ключове господарство. Залишені та втрачені речі. Зберігання. Порядок повернення. Предмети гостинності разового споживання у фірмовому виконанні, рекламні матеріали, їх розміщення, контроль якості прибирання та технічного стану номерів. Робота з білизною (зберігання чистої білизни, збирання та облік використаного, відправлення його в пральню, робота з особистою білизною проживаючих). Обслуговування високопоставлених гостей (VIP-гостей). Робочий візок покоївки, обладнання, комплектація, прибиральні механізми, інвентар, миючі засоби, їх характеристика. Норми витрати господарських матеріалів, вимоги щодо їх раціонального використання. Скарги гостей (картки опитування гостей щодо якості обслуговування). Охорона праці, техніка безпеки, правила протипожежної безпеки у пожежній службі.

Правила внутрішнього розпорядку для працівників готелів на курсах адміністратора

  • Вимоги до працівників готелів. Вибір кадрів для готельного бізнесу. Правові засади. Права та обов'язки співробітників готелю. Рекомендації щодо написання резюме, анкет. Практичні поради, розбір питань, які найчастіше ставляться на співбесідах у відділі кадрів готелів.

 

Економіка готельного бізнесу:

Економічне керування туристичним бізнесом на курсах адміністратор готелю

  • Сутність та роль підприємницької стратегії у розвитку туристичного бізнесу
  • Види базових економічних стратегій діяльності підприємств
  • Процес обґрунтування економічної стратегії підприємства та розробка стратегічних альтернатив
  • Механізми економічного управління туристичним бізнесом
  • Комерційний розрахунок у системі економічного управління підприємством

Формування та реалізація туристичного продукту на курсах адміністратор готелю

  • Потік туристів – основа комплектування туристичного продукту
  • Місце реалізації туристичного продукту (послуги) в економіці суб'єктів туристичного бізнесу
  • Класифікація планів реалізації туристичних послуг (тур товару)
  • Методи планування продажу туристичного продукту та деяких послуг
  • Програмно-цільовий метод планування продажу туристичного продукту

Виробнича програма туристичного бізнесу на курсах адміністратор готелю.

  • Виробнича програма туристичного оператора: сутність та структура
  • Принципи та етапи розробки виробничої програми туристичного оператора

Планування експлуатаційної діяльності підприємств розміщення туристів на курсах адміністратора готелю.

  • Місце готельного господарства в обслуговуванні туристів
  • Сутність та показники експлуатаційної програми підприємств готельного типу
  • Розробка експлуатаційної програми підприємств розміщення туристів
  • Планування доходів підприємств готельного типу

Виробнича програма та товарообіг підприємств харчування туристів на курсах адміністратор готелю.

  • Економічна сутність та види діяльності підприємств харчування
  • Класифікація підприємств харчування у туристичній сфері діяльності
  • Характеристика продукції підприємств харчування
  • Склад та структура товарообігу
  • Обґрунтування виробничої програми та плану товарообігу

Трудові ресурси та оплата праці на курсах адміністратор готелю 

  • Оцінка стану та ефективності використання трудових ресурсів
  • Мотивація праці та організація заробітної плати
  • Державне та договірне регулювання оплати праці
  • Планування чисельності працівників
  • Обґрунтування витрат на оплату праці

Фінансово-економічні результати діяльності туристичних підприємств та їхня оптимізація на курсах адміністратор готелю.

  • Сутність та роль доходу підприємств туристичного бізнесу
  • Економічний механізм формування та розподілу доходу
  • Стратегія формування доходу підприємств
  • Політика оптимізації доходу туристичних підприємств

Поточні витрати та собівартість туристичного продукту на курсах адміністратора готелю.

  • Сутність та структура витрат на формування та реалізацію турпродукту
  • Калькуляція собівартості та цін на туристичний продукт
  • Планування витрат туристичних підприємств

Система формування та поділу прибутку туристичних підприємств на курсах адміністратор готелю.

  • Сутність, види та джерела отримання прибутку в туристичному бізнесі
  • Показники прибутку та рентабельності підприємств туристичного бізнесу
  • Стратегія економічного управління прибутком підприємств
  • Економічне управління формуванням та розподілом прибутку підприємств

Рух коштів на підприємствах туристичного бізнесу на курсах адміністратор готелю

  • Сутність, роль та види грошових потоків
  • Мета та принципи економічного управління рухом грошових коштів
  • Методи оптимізації руху коштів
  • Планування руху коштів підприємств
  • Оцінювання ефективності формування та використання коштів

Адміністрування в сфері послуг:

Посадові обов'язки адміністратора на курсах готелю.

  • Функції Адміністратора у сфері послуг.
  • Особистісні та професійні якості адміністратора. Самомотивація у роботі адміністратора.
  • Закон про захист прав споживачів.
  • Стандарти роботи з клієнтами у сфері послуг. Основні принципи.
  • Прийом відвідувачів. Правила етикету.

Організація документообігу на курсах адміністратора готелю.

  • Прийом, обробка та розподіл вхідної та внутрішньої інформації
  • Правила реєстрації вхідних документів
  • Підготовка службових записок
  • Сучасний діловий лист. Правила оформлення та зразки листів
  • Первинні бухгалтерські документи
  • Оформлення договорів
  • Реєстрація вхідних дзвінків. Телефонні стандарти компанії: прийом дзвінків, переадресація, утримування лінії, прощання та ін.

Планування та контроль на курсах адміністратор готелю.

  • Постановка задач. Критерії ефективної мети – SMART.
  • Трансформація мети у завдання – «Дерево цілей».
  • Матриця пріоритетів
  • Контроль
  • Організація роботи офісного персоналу

Інформування клієнтів за послугами по телефону та при особистій зустрічі на курсах адміністратор готелю.

  • Особливості спілкування з клієнтами за телефоном
  • Робота з голосом та інтонаціями при телефонному спілкуванні, голосове підстроювання до співрозмовника.
  • Правила інформування клієнтів під час особистої зустрічі про послуги

Проведення презентації на курсах адміністратора готелю.

  • Правила проведення презентацій
  • Структура презентації

Робота із скаргами, рекламаціями, претензіями на курсах адміністратор готелю.

  • Що нас виводить із рівноваги?
  • Робота з різними типами скарг: заперечення, рекламації, емоційні сплески
  • Ставлення до незадоволених клієнтів
  • Що і як краще говорити
  • Технологія нейтралізації негативних емоцій у клієнта
  • Протистояння до чужого впливу: техніки психологічного захисту
  • Управління своїм емоційним станом.

 

Маркетинг та просування в соціальних медіа:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування для соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соцмережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: придбання мотивованого трафіку у свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлення показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1 Розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Головне KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

Маркетинг готельних послуг:

Введення у проблематику готельної справи на курсах адміністратор готелю

  • Визначення готельного підприємства та його послуг
  • Основні поняття, що використовуються у готельній справі
  • Найважливіші показники, що характеризують готельну справу та її послуги
  • Показники обсягу сервісної бази
  • Показники готельних послуг

Готельна послуга як продукт на курсах адміністратор готелю

  • Сутність готельної послуги як продукту
  • Потреби людини та готельні послуги
  • Деякі елементи продукту та задоволення потреб клієнта
  • Потреба розміщення
  • Потреба у харчуванні
  • Потреба безпеки
  • Потреба спілкування
  • Потреба у роботі
  • Потреба у рекреації
  • Потреби клієнтів з обмеженими можливостями
  • Потреба спостереження за дітьми
  • Потреби вищого ряду

Корисність готельної послуги на курсах адміністратор готелю

  • Поняття нового продукту
  • Життєвий цикл продукту та його продовження
  • Зміна умов проживання та розвиток готельних послуг
  • Техніко-економічний прогрес
  • Сегментація ринку
  • Деякі напрямки розвитку готельних послуг
  • Активний відпочинок
  • Відпочинок у селі
  • Готелі для «третього віку»
  • Готелі санаторного типу
  • Готельні послуги як додаткова діяльність
  • Автоматизація послуг
  • Аутсорсинг
  • Харчування в системі буфетів
  • Судно та літак
  • Готель голку

Якість готельних послуг на курсах адміністратор готелю 

  • Маркетингове значення думки клієнта
  • Залежність між якістю та попитом
  • Надходження інформації від клієнтів
  • Скарги клієнтів як натхнення
  • Допомога клієнту у висловленні думки
  • Аспекти оцінки якості готельних послуг
  • Якість готельних послуг та категоризація готельних підприємств на курсах адміністратор готелю
  • Категоризація готельних підприємств в Україні
  • Категоризація готельних підприємств у Франції
  • Категоризація готельних підприємств у Німеччині
  • Порівняння категоризаційних норм у деяких країнах
  • Оцінка категоризації як показника якості послуг

Управління через якість (TQM) на курсах адміністратор готелю Київ

  • Значення клієнта у системі якості
  • Процес створення якості та її оцінки
  • Якість готельних послуг та норми ISO 9000

Якість щодо норм ISO на курсах адміністратор готелю Київ

  • Властивість послуги та особливості процесів надання послуги
  • Аспекти системи якості
  • Операційні елементи системи якості

Системи якості послуг у деяких готельних ланцюгах на курсах адміністратора готелю

  • Аудит якості послуг у готельних ланцюгах

Порушення якості готельних послуг та способи протидіяти цьому на курсах адміністратор готелю

  • Порушення якості готельних послуг
  • Протидія зниження якості готельних послуг
  • Задоволення скарг

Економічні аспекти якості готельних послуг на курсах адміністратор готелю Київ

Якість готельних послуг та витрати на амортизацію

  • Якість готельних послуг та витрати на персонал
  • Якість готельних послуг та витрати на сировину та матеріали
  • Якість готельних послуг та витрати на ремонт та обладнання
  • Якість готельних послуг та послуги сторонніх організацій

Ціни у готельній справі на курсах адміністратор готелю

  • Ціна послуг
  • Зв'язок цін із різними економічними параметрами
  • Ціна та попит
  • Ціна та витрати
  • Ціна та діяльність конкуруючих підприємств
  • Ціна та фінансовий ринок
  • Ціна та якість послуг. Справедливі ціни

Підвищення цін на курсах адміністратор готелю

  • Кордон зниження цін. Проблема зміни видатків
  • Зниження цін у груповому туризмі
  • Внесезонне зниження цін
  • Зниження цін у зв'язку із зниженням якості послуг
  • Рівновість цін на ринку готельних послуг
  • Ціна рівноваги
  • Рівновість цін щодо конкуруючих продуктів
  • Рівновість цін усередині готельного підприємства
  • Ціни за додаткові послуги
  • Методи формування цін

Просування готельних послуг на курсах адміністратор готелю

  • Просування як маркетингова стратегія
  • Функції та засоби реклами
  • Спонсорство
  • PR
  • Індивідуальний продаж як просування
  • Товарний знак у готельній справі
  • Планування заходів просування

Продаж готельних послуг на курсах адміністратор Київ

  • Ринок готельних послуг
  • Характеристика покупців
  • Стратегія дистрибуції
  • Цілісність торгової політики готельного підприємства
  • Процес продажу
  • Роль персоналу у продажу готельних послуг
  • Особливості продавця
  • Ефект першого враження
  • Телефонна розмова
  • Продаж для індивідуальних клієнтів

Бронювання послуг, пов'язаних з ночівлею на курсах адміністратор готелю

  • Термін дії броні
  • Аванс
  • Попередня оплата
  • Обмеження кредитування
  • Продаж для бюро подорожей
  • Співпраця з бюро подорожей
  • Договір із бюро подорожей
  • Договір елотменту

Продаж сторонніх послуг через готельне підприємство на курсах адміністратора готелю

Маркетинг у готельному підприємстві на готельних курсах

  • Організація маркетингових заходів
  • Елементи маркетингових заходів
  • Маркетинг-мікс
  • Маркетинговий план
  • Дослідження ринку

 Ефективне управління підрозділами та організаціями:

 

Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
Що важливо знати керівникам сучасного управління? Нові тенденції у менеджменті

  • Витоки менеджменту
  • Основні підходи до управління
  • Головні завдання керівника
  • Майстерність керівника
  • Фундаментальні інструменти керування
  • Нові тенденції у практиці управління
  • Найважливіші тенденції у світі організацій
  • Принципи управління організацією
  • Менеджмент до 2000 року
  • Майбутнє менеджменту
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження методів керування у вашій компанії. Прийняття управлінських рішень у ситуації невизначеності

У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи

  • Головні завдання управлінця
  • Інструменти влади та впливу
  • Методи та підходи до залучення персоналу в управління
  • Розширення повноважень працівників
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Важливі аспекти розширення повноважень співробітників та залучення персоналу до управління
  • Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
  • Основи ефективних комунікацій
  • Тактичні інструменти спілкування
  • Проведення результативних нарад
  • Публічний виступ
  • Тактика письмових комунікацій
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Як покращити клімат спілкування у відділі, на підприємстві? Аналіз пасток спілкування у які потрапляють керівники.

Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи

  • Моделі поведінки людини
  • Управлінські інструменти ефективної мотивації
  • Основні підходи до мотивації
  • Грошова винагорода
  • Робота, яка сама мотивує
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження мотивації різних типів працівників. Як класифікувати співробітників за моделями мотивації? Що вас мотивує? Аналіз власного мотиваційного профілю. Вивчення мотиваторів у складі роботи.

Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство

  • Створення ефективної робочої групи
  • Техніки ефективної групової роботи
  • Практика створення команд
  • Стилі керівництва та ситуації
  • Використання влади та повноважень
  • Стилі та можливості лідерства
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Чи є можливості для збільшення ефективності вашого відділу, підприємства? Яким має бути ваш стиль керівництва?

Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент

  • Техніки та методи ефективного делегування та контролю
  • Підготовка працівників до делегування
  • Принципи тайм-менеджменту та управління собою
  • Інструменти тайм-менеджменту
  • Рольова гра «Делегування проекту»
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття. Рольова гра «Делегування проекту»
  • Практична робота: Чи достатньо ви делегуєте? Постановка задач за допомогою SMART. Підготовка задачі до делегування. Дослідження ефективності використання робочого дня.

 Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури

  • Управління відмінностями
  • Управління конфліктами
  • Робота зі стресами та консультування
  • Дисципліна та процедури
  • Управління своїм босом
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Визначення результатів конфліктів. Ситуації для аналізу та розробки дій керівника. Чи є проблемою для вашого керівника?

Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень

  • Процес планування у створенні
  • Базові стратегічні інструменти
  • SWOT-аналіз
  • Практичні інструменти та методи планування
  • Процес прийняття рішень
  • Практичні техніки прийняття рішень
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Аналіз проблеми з допомогою діаграми Ішикава. Чи розумієте ви стратегію вашої компанії? Підготовка плану розв'язання проблеми. Планування реалізації проекту. Підготовка діаграм Ганта

 Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість

  • Принципи управлінського контролю.
  • Фінансовий та бюджетний контроль.
  • Що таке якість?
  • Управління якістю.
  • Особливості роботи за умов кризи.

Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації

  • Інструменти проектування організацій
  • Життєвий цикл організації
  • Підходи до розробки організаційних структур
  • Мережеві, віртуальні та плоскі організації
  • Управління культурою організації
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Ваша організація, як система. Дослідження переваг та недоліків структури організації. Дослідження культури організації

Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією

  • Внутрішнє середовище організації
  • Ближнє оточення організації
  • Далеке оточення організації
  • Невизначеність зовнішнього середовища
  • Стратегії на основі SWOT

Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень

  • Методи інформаційного менеджменту
  • Інформація та прийняття рішень
  • Метод КФУ
  • Інформаційні політики в організації
  • Практична робота: Поліпшення інформаційних потоків організації та прийняття рішень

Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом

  • Процеси планування в організації
  • Бачення, місія, цінності, цілі організації
  • Процес розробки стратегії
  • Ринковий та ресурсний підходи до стратегії
  • Управління ланцюжками створення цінності
  • Стихійні стратегії
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження ближнього оточення підприємства. Ситуація для аналізу стратегії "Як компанія керує ланцюжком створення цінності?"

Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації

  • Системи управлінського контролю
  • Основні інструменти побудови систем контролю
  • Система Збалансованих Показників (ССП)
  • Модель ділової переваги EFQM
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Що треба враховувати у системі контролю? Важливі аспекти систем контролю в організації

Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації

  • Основні підходи та теорії лідерства
  • Стилі лідерства
  • Ситуаційні підходи до лідерства
  • Адаптивне керівництво

HR менеджмент:

Система управління персоналом у сучасній організації

Сучасна організація:

  • поняття,
  • місія,
  • життєвий цикл,
  • організаційна структура,
  • ресурси підприємства.

Управління персоналом організації:

  • поняття,
  • еволюція концепцій управління людськими ресурсами,
  • завдання управління персоналом,
  • функції (загальні, специфічні),
  • норма керованості.

Менеджер з персоналу (HR-менеджер) в організації:

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту),
  • зони відповідальності,
  • основні компетенції,
  • ролі (конструктивні та неконструктивні).

Найбільш характерні помилки у роботі HRа, рекомендації щодо їх усунення.

Практична робота:

  • Визначення типу організаційної структури компанії
  • Складання переліку ресурсів організації
  • Формулювання поняття управління персоналом організації
  • Складання переліку функцій управління
  • Визначення норми керованості
  • Визначення конструктивних ролей HR
  • Складання переліку трудових функцій HRа (відповідно до професійного стандарту)
  • Розробка посадової інструкції для HR

Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Процедура підбору персоналу:

  • завдання підбору,
  • покроковий алгоритм,
  • планування потреби в персоналі на період,
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності); визначення критеріїв підбору.

Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади (професії, спеціальності) у відповідність до їх специфіки:

  • рекрутинг (recruiting),
  • ексклюзивний пошук (еxecutive search),
  • хедхантінг (headhunting),
  • прелімінаринг (preliminaring).

Джерела забезпечення організації кадрами:

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.,
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.,
  • розміщення відомостей про вакантну посаду (професію, спеціальність) у засобах масової інформації.

Особливості організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір,
  • регіональний підбір,
  • підбір топ-менеджерів,
  • підбір рідкісних спеціалістів.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму підбору персоналу
  • Розрахунок середньооблікової чисельності працівників
  • Розрахунок коефіцієнта плинності персоналу
  • Розробка бланка та заповнення заявки на підбір
  • Визначення оптимальної технології підбору персоналу
  • Складання переліку зовнішніх та внутрішніх джерел залучення кандидатів
  • Визначення найефективніших джерел забезпечення організації кадрами
  • Перерахування вимог до складання оголошення про вакансію
  • Складання оголошення про вакансію

Первинний відбір персоналу, оцінка відповідності кандидатів до вимог вакантної посади (професії, спеціальності)

Структура добору кандидатів на вакантну посаду:

  • аналіз документів кандидата (резюме (CV), супровідний лист, рекомендаційні листи, анкети, портфоліо та інші роботи),
  • перевірка інформації щодо кандидатів на вакантні посади (професії, спеціальності).

Планування та проведення співбесід та зустрічей з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності) із забезпеченням зворотного зв'язку:

  • структура ділової бесіди,
  • стилі проведення співбесіди,
  • формати (телефонне інтерв'ю, особиста зустріч, відеоінтерв'ю (Skype-ітерв'ю) та ін.),
  • види інтерв'ю (за компетенціями, біографічне, ситуаційне, проектне та ін.).

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму відбору кандидатів на посаду
  • Визначення оптимальних етапів відбору кандидата
  • Формулювання переліку факторів потенційного ризику
  • Заповнення сітки перегляду резюме
  • Аналіз резюме кандидатів та вибір кращого за конкретними параметрами вакансії
  • Визначення потреб цільової аудиторії
  • Розробка структури ділової бесіди
  • Проведення телефонного інтерв'ю
  • Визначення типів питань для різних етапів співбесіди

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) та прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу

Застосування технології кадрового профайлінгу, методики, що використовуються під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики,
  • кейс-методи (case-tasting),
  • перевірка стресостійкості,
  • Тестування кандидатів на вакантну посаду.

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності), прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу:

  • визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата,
  • встановлення параметрів: хоче-може-керуємо-безпечний.

Ведення інформації про вакантні посади (професії, спеціальності) та кандидатів у програмах:

  • 1С,
  • E-staff,

Оцінка ефективності підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій,
  • вартість витрат,
  • відповідність кандидата до вимог вакансії.

Практична робота:

  • Визначення факторів потенційного ризику з використанням проектних методик
  • Використання кейсів при оцінці кандидата
  • Визначення достовірності інформації
  • Формулювання особливостей проведення стрес-інтерв'ю
  • Основні правила проведення тестування кандидатів
  • Визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата
  • Процедура прийняття рішення про прийом кандидата на роботу (хоче-може-керуємо-безпечним)
  • Визначення зон відповідальності HR-менеджера у системі підбору персоналу
  • Оцінка ефективності підбору персоналу (за термінами, вартістю витрат та відповідністю кандидата вимогам вакансії)

Організація адаптації та стажування персоналу

Випробування прийому працювати:

  • поняття випробування,
  • терміни випробування,
  • критерії успішності проходження випробування,
  • технологія прийняття рішення щодо проходження терміну випробування.

Система адаптації:

  • поняття адаптації,
  • цілі адаптації персоналу,
  • види адаптації нових працівників,
  • етапи системи адаптації,
  • методи та інструменти адаптації,
  • організація заходів щодо адаптації,
  • програми адаптації до різних категорій співробітників.

Метод коуч-наставництва у системі адаптації персоналу, модель GROW:

  • ціль,
  • реальність,
  • можливості,
  • шлях.

Відповідальність за процес адаптації.

Практична робота.

  • Особливості випробування прийому працювати
  • Перелік видів адаптації нових працівників
  • Визначення оптимальних методів програм адаптації для різних категорій працівників
  • Складання переліку етапів процесу адаптації
  • Формулювання критеріїв успішності проходження адаптаційного періоду
  • Визначення зон відповідальності HR-менеджера у системі адаптації персоналу
  • Рішення кейсів з питань адаптації персоналу

Організація та проведення оцінки та атестації персоналу

Оцінка персоналу:

  • поняття оцінки,
  • завдання оцінки персоналу,
  • види оцінки,
  • інструменти оцінки працівників.

Модель цілепокладання в оцінці персоналу, використання SMART-методики у постановці цілей:

  • конкретність,
  • вимірність,
  • досяжність,
  • релевантність, забезпеченість ресурсами,
  • визначеність у часі.

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Поняття професійного стандарту

  • Концепція професійного стандарту.
  • Співвідношення кваліфікаційних довідників та професійних стандартів.
  • Хто і як приймає профстандарти?
  • Місце професійних стандартів у сучасній системі українського трудового права та освіти.
  • Українська система рівнів кваліфікації.
  • Структура та зміст професійного стандарту.

Системи, методи та форми матеріального та нематеріального мотивування та стимулювання праці персоналу

Мотивація персоналу:

  • поняття,
  • особливості мотивації,
  • її роль управлінні персоналом.

Огляд сучасних теорій трудової мотивації для застосування в управлінні персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.),
  • процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума, параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.).

Використання матеріальних та нематеріальних систем, методів та форм мотивації в управлінні персоналом:

  • матеріальна, умовно-матеріальна та нематеріальна,
  • групова та індивідуальна,
  • зовнішня та внутрішня,
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення.

Моніторинг задоволеності персоналу роботою, причини демотивації працівників. Типові помилки у створенні системи мотивування персоналу та рекомендації щодо їх усунення.

Практична робота.

  • Формулювання особливостей мотивації персоналу
  • Розробка рекомендацій щодо застосування сучасних теорій трудової мотивації в управлінні персоналом
  • Визначення провідного типу трудової мотивації за А. Маслоу
  • Визначення типу трудової мотивації за двофкторною моделлю Ф. Герцберга
  • Розрахунок параметрів внутрішньої мотивації за Хакманом та Олдхемом
  • Визначення типу трудової мотивації за В Герчиковим
  • Розробка рекомендацій для побудови системи мотивування працівників із різним типом трудової мотивації
  • Рішення кейсів за визначенням типу трудової мотивації
  • Складання переліку прикладів різних форм та видів мотивації персоналу
  • Формулювання переліку ознак падіння задоволеністю роботою
  • Складання переліку причин демотивації працівників
  • Формулювання переліку типових помилок у розробці системи мотивування персоналу та рекомендацій щодо їх усунення

Управління поведінкою персоналу, корпоративна соціальна політика

Корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття,
  • типи,
  • особливості,
  • складники.

Основні стилі управління персоналом:

  • авторитарний,
  • демократичний,
  • ліберальний.

Управління конфліктами:

  • поняття,
  • етапи,
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті.

Корпоративний імідж компанії:

  • симптоми слабкої корпоративної культури,
  • ознаки сильної корпоративної культури

Практична робота:

  • Визначення типу корпоративної культури
  • Визначення відповідності типу корпоративної культури до організаційної структури
  • Розробка покрокового алгоритму побудови з корпоративної культури з урахуванням цілей організації
  • Формулювання місії компанії
  • Визначення стилю керівництва
  • Розробка етапів управління конфліктом
  • Формулювання правил поведінки у конфлікті
  • Визначення оптимальної стратегії поведінки у конфлікті
  • Формулювання переліку стратегій успішних HRів

Система управління персоналом організації

Управління персоналом організації:

  • поняття,
  • еволюція концепцій управління персоналом,
  • методи управління персоналом,
  • основні функції менеджменту,
  • кадрова політика організації
  • особливості HR-стратегії

Специфіка управління персоналом різних етапах життєвого циклу організації (по І. Адізесу).

Розробка та впровадження HR-стратегії:

  • аналіз зовнішнього середовища організації (клієнти, конкуренти та інші фактори),
  • аналіз внутрішнього середовища (планів, стратегії, структури) організації,
  • проведення SWOT-аналізу,
  • постановка стратегічних цілей в управлінні персоналом,
  • планування діяльності та розробка заходів щодо управління персоналом для реалізації стратегічних цілей організації,
  • аналіз успішних корпоративних практик щодо організації стратегічного управління персоналом організації.

Особливості ефективної взаємодії HR з власником бізнесу та/або найманим керівником компанії.

Практична робота:

  • Формулювання переліку методів управління персоналом
  • Складання переліку основних функцій менеджменту
  • Визначення життєвого циклу компанії (за І. Адізесом)
  • Формулювання завдань управління персоналом залежно від етапу життєвого циклу організації
  • Проведення SWOT-аналізу та постановка стратегічних цілей в управлінні персоналом
  • Формулювання пропозицій та їх аргументування залежно від потреб власника бізнесу та найманого керівника

Роль служби управління персоналом у сучасній організації

Служба управління персоналом в організації:

  • ролі HR-служби (підтримуюча, сервісна, партнерська),
  • місце служби в організації,
  • особливості формування,
  • структура HR-служби,
  • кількісний та якісний склад працівників відповідно до професійних стандартів (рівень підготовки, компетенції),
  • завдання, функції, компетенції керівника служби керування персоналом.

Планування діяльності HR-служби:

  • завдання HR-служби в залежності від масштабу компанії,
  • діагностика існуючих HR-функцій,
  • технології та методи формування та контролю бюджетів на персонал,
  • розрахунок витрат за підрозділом,
  • складання, розрахунок, коригування та контроль статей витрат на персонал,
  • підготовка пропозицій щодо формування HR-бюджету.

Адміністрація процесів та документообігу, розробка нормативних документів:

  • положення про підрозділ,
  • посадові інструкції працівників підрозділу,
  • положення про персонал та ін.

Розробка та управління запровадженням програм, принципів стандартизації, уніфікації, автоматизації процесів управління персоналом. Інформаційні системи з кадрового обліку та управління персоналом.

Практичні завдання:

  • Визначення ролі служби управління персоналом
  • Виявлення оптимального місця HR-служби в організаційній структурі
  • Формування служби керування персоналом
  • Розрахунок оптимальної кількості співробітників HR-служби
  • Аналіз оптимальної структури служби керування персоналом
  • Формулювання завдань HR-служби в залежності від масштабу компанії
  • Діагностика існуючих HR-функцій
  • Вибір оптимального підходу для складання бюджету
  • Визначення методу складання HR-бюджету
  • Формулювання переліку прямих витрат на персонал
  • Визначення прогнозу HR-бюджету
  • Обґрунтування HR-бюджету
  • Розробка нормативних документів

Розрахунок та оптимізація кількості персоналу

Планування потреби у персоналі організації:

  • етапи планування потреби,
  • кількісний та якісний розрахунок потреби в персоналі для реалізації цілей компанії,
  • нормування праці,
  • методи визначення чисельності працівників (кількісні, експертні),
  • аналіз ефективності використання робочого часу,
  • Типові помилки під час планування чисельності персоналу.

Розробка та оптимізація організаційної структури з урахуванням планової потреби у персоналі та взаємодії структурних підрозділів організації.

Сучасні кадрові технології для оптимізації бізнесу:

  • аутстаффінг,
  • аутсорсинг,
  • лізинг персоналу

Аналіз успішних корпоративних практик з організації нормування праці для різних категорій персоналу, особливостей виробництва та діяльності організації .

Практичні завдання:

  • Розробка покрокового алгоритму планування потреби у персоналі організації
  • Вибір оптимальних методів визначення чисельності працівників
  • Рішення кейсів, формулювання переліку типових помилок при плануванні чисельності персоналу та рекомендації щодо їх виправлення
  • Розрахунок оптимальної кількості персоналу для відкриття філії
  • Коригування кількісного та якісного складу працівників підрозділу
  • Формулювання можливостей для скорочення трудовитрат працівниками
  • Вибір найефективнішої кадрової технології для оптимізації бізнесу

Залучення талантів

Робота з кадровим резервом:

  • поняття,
  • види кадрового резерву,
  • планування кадрового резерву,
  • формування кадрового резерву,
  • методи підготовки резервістів,
  • план заміщення посад,
  • складання індивідуального плану розвитку (ІПР),
  • розробка планів професійної кар'єри працівників,
  • первинна та вторинна адаптація співробітників.

Управління талантами (talent management):

  • поняття таланту,
  • цикл звернення таланту за Х. Стрінгером,
  • визначення потреби в талантах,
  • можливості їх залучення,
  • розвиток потенціалу співробітників (hi potentials – HIPOs).

Компетенції у роботі:

  • поняття компетенцій,
  • завдання системи компетенцій,
  • етапи та методи розробки (прогностичне інтерв'ю, репертуарні грати, метод прямих атрибутів, оцінка критичних інцидентів та ін.).

Розвиток та утримання персоналу

  • Формування та підтримання привабливого іміджу компанії як роботодавця (Employer branding), матриця стану HR-брендингу.
  • Розробка корпоративної політики (HR-політики):
  • поняття корпоративної політики,
  • типи HR-політики,
  • етапи формування,
  • Основні напрями HR-политики.

Управління плинністю персоналу:

  • утримання найкращих співробітників,
  • застосування методів управління міжособистісними відносинами,
  • управління з цінностей - ССЦ (Збалансована Система Цінностей),
  • використання елементів коучингу у розвитку персоналу,
  • робота зі співробітниками, що звільняються і звільняються (підстави звільнення, основні правила, проведення «вихідного інтерв'ю») з метою збереження іміджу привабливого роботодавця.

Визначення задоволеності роботою.

Практичні завдання:

  • Розробка матриці стану HR-брендингу
  • Формулювання наслідків, до яких може призвести негативна інформація про компанію-роботодавця
  • Вибір оптимального типу кадрової політики
  • Формулювання переліку заходів щодо утримання найкращих співробітників
  • Розробка Збалансованої Системи Цінностей,
  • Проведення коуч-сесії
  • Визначення потреби у розвитку та навчанні персоналу
  • Проведення «вихідного інтерв'ю» зі звільненим працівником
  • Складання опитувальника для визначення задоволеності роботою

Аналіз ефективності роботи персоналу

Оцінка персоналу:

  • поняття,
  • основні цілі та завдання оцінки персоналу,
  • процедура оцінки,
  • визначення ресурсів проведення оцінки,
  • використання інформаційних ресурсів та баз даних для проведення оцінки персоналу.

Етапи розробки та впровадження системи оцінки:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • організаційно-технічне проектування (визначення критеріїв оцінки, визначення мотиваційних факторів проведення оцінки персоналу, забезпечення організаційного супроводу оцінки персоналу),
  • вибір засобів та методів проведення оцінки персоналу (програмований контроль, ранжування, оцінка по вирішальній ситуації, метод незалежних суддів та ін.), самомоніторинг діяльності,
  • протидія опору оцінки з боку персоналу,
  • особливості проведення пробної оцінки,
  • підготовка пропозицій щодо формування бюджету з організації та проведення оцінки персоналу,
  • аналіз підсумків проведення оцінки персоналу

Підготовка рекомендацій керівництву та персоналу за результатами оцінки та консультування персоналу з питань оцінки, оцінювальне інтерв'ю:

  • етапи оцінного інтерв'ю,
  • вимоги до проведення,
  • performance appraisal (оцінка виконання) - оцінне інтерв'ю, що розвиває бесіда зі співробітником,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації,
  • правила надання ефективного зворотного зв'язку працівникові, модель SARAH.

Оцінка ефективності роботи HR-служби:

  • критерії оцінювання,
  • методи оцінки ефективності діяльності HR-служби (експертна оцінка, метод бенчмаркінгу (HR-Benchmarking), повернення інвестицій (ROI on Human Capital) та ін.),
  • підбиття результатів оцінки з урахуванням певних факторів (стратегії компанії, підсумків зовнішнього та внутрішнього бенчмаркінгу, вага конкретних критеріїв та ін.),
  • Проблеми під час проведення оцінки HR-службы.

Виконання завдання:

  • Формулювання цілей та завдань оцінки персоналу
  • Визначення найбільш ефективних методів, що відповідають конкретним завданням оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання критеріїв оцінки персоналу
  • Визначення методів оцінки, які можна використовувати одночасно
  • Визначення мотиваційних факторів проведення оцінки персоналу
  • Розробка способів протидії опору оцінки з боку персоналу
  • Підготовка пропозицій щодо формування бюджету з організації та проведення оцінки персоналу
  • Проведення оцінного інтерв'ю, надання ефективного зворотного зв'язку співробітнику з використанням моделі SARAH
  • Рішення кейсів та виявлення типових помилок у проведенні оцінки персоналу
  • Оцінка ефективності роботи HR-служби

Розробка ефективної системи мотивації персоналу

Діагностика системи мотивування персоналу:

  • аналіз сучасних систем оплати та матеріальної (монетарної) мотивації праці для цілей організації,
  • структура огляду ринку праці,
  • проведення моніторингу заробітної плати на ринку праці,
  • діагностика існуючих у компанії методів, форм та елементів мотивування.

Оплата та організація праці:

  • форми та системи заробітної плати,
  • основні засади формування заробітної плати,
  • структура компенсаційного пакета,
  • диференціація/класифікація персоналу на формування системи мотивування,
  • методи створення оптимальної системи оплати праці (тарифікація, грейдинг – методи Hay Group, Watson Wyatt, William Mercer),
  • формування, впровадження та підтримка системи оплати.

Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:

  • Система збалансованих показників (BSC) за Р. Капланом та Д. Нортаном,
  • визначення ключових показників ефективності (KPI) залежно від позиціонування компанії на ринку праці,
  • встановлення планки цілей при розробці (KPIs),
  • розробка корпоративних соціальних програм (фіксована та гнучка),
  • можливості нематеріального мотивування, проведення конкурсів професійної майстерності,
  • складання мотиваційного профілю конкретного співробітника,
  • формування системи стимулювання персоналу на різних етапах життєвого циклу організації,
  • документування роботи з персоналом з оплати праці,
  • сучасні підходи до мотивації, нестандартні методи стимулювання, мотивування поколінь Y та Z,
  • Типові помилки під час створення системи мотивування.

Оцінка задоволеності персоналу корпоративною соціальною політикою:

  • визначення критеріїв та рівнів задоволеності персоналу,
  • методи проведення соціологічних досліджень, вивчення суспільної думки,
  • аналіз успішних корпоративних практик щодо організації моніторингу задоволеності персоналу.

Практичні завдання:

  • Складання структури огляду ринку праці
  • Діагностика існуючих у компанії методів, форм та елементів мотивування
  • Вибір оптимальної форми заробітної плати для різних категорій працівників
  • Формулювання основних засад формування заробітної плати
  • Диференціювання персоналу на формування системи мотивування
  • Розробка системи грейдів за методологією Watson Wyatt
  • Формулювання KPI для різних рівнів персоналу
  • Рішення кейсів на встановлення планки цілей при розробці KPIs
  • Складання та аналіз мотиваційного профілю конкретного співробітника за методикою Ш. Річі та П. Мартіна
  • Формування системи стимулювання персоналу на різних етапах життєвого циклу організації
  • Розробка положення про оплату праці
  • Технологія проведення опитування щодо задоволеності персоналу

Корпоративна культура та управління змінами

Корпоративна культура:

  • діагностика та формування корпоративної культури,
  • організаційний «айсберг»,
  • особливості різних типів організаційних культур,
  • «психологічний контракт»,
  • нові технології для вимірювання прихильності та утримання персоналу, індекс лояльності,
  • теорія «кольорових» організацій Ф. Лалу.

Внутрішній PR:

  • побудова,
  • інструменти,
  • заходи,
  • визначення та аналіз внутрішніх комунікацій,
  • відповідальність за здійснення внутрішніх комунікацій.

Управління персоналом за умов кризи:

  • види кризи (внутрішній, зовнішній),
  • рекомендації щодо ефективних комунікацій з персоналом у кризові періоди,
  • управління змінами, типи психологічних бар'єрів та методи подолання опору персоналу (Дж. Коттер та Л. Шлезінгер),
  • управління впровадженням програм та принципів стандартизації, уніфікації, автоматизації процесів управління персоналом,
  • критерії ефективності застосування змін.

Створення HR-бренду та позиціонування HR-служби.

Практичні завдання:

  • Проведення діагностики корпоративної культури.
  • Упорядкування списку елементів «психологічного» договору.
  • Визначення оптимального типу корпоративної культури за Т. Базарова.
  • Аналіз типів корпоративної культури з теорії «кольорових» організацій Ф. Лалу.
  • Упорядкування списку інструментів для внутрішнього PRа.
  • Розробка ключових показників ефективності внутрішніх комунікацій.
  • Розробка покрокового алгоритму застосування змін.
  • Аналіз типів психологічних бар'єрів під час впровадження змін.
  • Визначення оптимального методу подолання опору персоналу під час впровадження змін.
  • Формування системи стимулювання персоналу різних етапах життєвого циклу організації.
  • Розробка положення про корпоративну культуру.
  • Основні завдання керівника HR служби.
  • Позиціювання HR-служби.

 

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Технологія та психологія працевлаштування:

 

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня пропонованих заробітних плат, умов, вимог по фаху.
  • Пошук фірми: збирання та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Написання CV. Важливі дрібниці при складанні Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист .
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: Стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки хитрих роботодавців, «безкоштовна» робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-24
середа
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-22
понеділок
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору