Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси Адміністратора готелюочно в Києві або онлайн |
48 ак годин (12 занять по 4 ак год, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1 місяця. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:
|
Аудиторія курсу Адміністратор готелю складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете знати:
вміти:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. |
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:В програму входять наступні дисципліни:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Введення у промисловість гостинності. Основи маркетингу індустрії гостинності на курсах адміністраторів
Служба бронювання та розміщення на курсах адміністратора .
Адміністративно – господарська (поверхова) служба сучасного готелю на курсах адміністраторів
Правила внутрішнього розпорядку для працівників готелів на курсах адміністратора
|
Економічне керування туристичним бізнесом на курсах адміністратор готелю
Формування та реалізація туристичного продукту на курсах адміністратор готелю
Виробнича програма туристичного бізнесу на курсах адміністратор готелю.
Планування експлуатаційної діяльності підприємств розміщення туристів на курсах адміністратора готелю.
Виробнича програма та товарообіг підприємств харчування туристів на курсах адміністратор готелю.
Трудові ресурси та оплата праці на курсах адміністратор готелю
Фінансово-економічні результати діяльності туристичних підприємств та їхня оптимізація на курсах адміністратор готелю.
Поточні витрати та собівартість туристичного продукту на курсах адміністратора готелю.
Система формування та поділу прибутку туристичних підприємств на курсах адміністратор готелю.
Рух коштів на підприємствах туристичного бізнесу на курсах адміністратор готелю
|
Посадові обов'язки адміністратора на курсах готелю.
Організація документообігу на курсах адміністратора готелю.
Планування та контроль на курсах адміністратор готелю.
Інформування клієнтів за послугами по телефону та при особистій зустрічі на курсах адміністратор готелю.
Проведення презентації на курсах адміністратора готелю.
Робота із скаргами, рекламаціями, претензіями на курсах адміністратор готелю.
|
Основи маркетингу у соціальних мережах
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
SEO та SMM
Таргетована реклама
Партнерський маркетинг
KPI
|
Введення у проблематику готельної справи на курсах адміністратор готелю
Готельна послуга як продукт на курсах адміністратор готелю
Корисність готельної послуги на курсах адміністратор готелю
Якість готельних послуг на курсах адміністратор готелю
Управління через якість (TQM) на курсах адміністратор готелю Київ
Якість щодо норм ISO на курсах адміністратор готелю Київ
Системи якості послуг у деяких готельних ланцюгах на курсах адміністратора готелю
Порушення якості готельних послуг та способи протидіяти цьому на курсах адміністратор готелю
Економічні аспекти якості готельних послуг на курсах адміністратор готелю Київ Якість готельних послуг та витрати на амортизацію
Ціни у готельній справі на курсах адміністратор готелю
Підвищення цін на курсах адміністратор готелю
Просування готельних послуг на курсах адміністратор готелю
Продаж готельних послуг на курсах адміністратор Київ
Бронювання послуг, пов'язаних з ночівлею на курсах адміністратор готелю
Продаж сторонніх послуг через готельне підприємство на курсах адміністратора готелю Маркетинг у готельному підприємстві на готельних курсах
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Система управління персоналом у сучасній організації Сучасна організація:
Управління персоналом організації:
Менеджер з персоналу (HR-менеджер) в організації:
Найбільш характерні помилки у роботі HRа, рекомендації щодо їх усунення. Практична робота:
Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Процедура підбору персоналу:
Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади (професії, спеціальності) у відповідність до їх специфіки:
Джерела забезпечення організації кадрами:
Особливості організації підбору різних категорій персоналу:
Практична робота:
Первинний відбір персоналу, оцінка відповідності кандидатів до вимог вакантної посади (професії, спеціальності) Структура добору кандидатів на вакантну посаду:
Планування та проведення співбесід та зустрічей з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності) із забезпеченням зворотного зв'язку:
Практична робота:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) та прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу Застосування технології кадрового профайлінгу, методики, що використовуються під час проведення інтерв'ю:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності), прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу:
Ведення інформації про вакантні посади (професії, спеціальності) та кандидатів у програмах:
Оцінка ефективності підбору персоналу:
Практична робота:
Організація адаптації та стажування персоналу Випробування прийому працювати:
Система адаптації:
Метод коуч-наставництва у системі адаптації персоналу, модель GROW:
Відповідальність за процес адаптації. Практична робота.
Організація та проведення оцінки та атестації персоналу Оцінка персоналу:
Модель цілепокладання в оцінці персоналу, використання SMART-методики у постановці цілей:
Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:
Поняття професійного стандарту
Системи, методи та форми матеріального та нематеріального мотивування та стимулювання праці персоналу Мотивація персоналу:
Огляд сучасних теорій трудової мотивації для застосування в управлінні персоналом:
Використання матеріальних та нематеріальних систем, методів та форм мотивації в управлінні персоналом:
Моніторинг задоволеності персоналу роботою, причини демотивації працівників. Типові помилки у створенні системи мотивування персоналу та рекомендації щодо їх усунення. Практична робота.
Управління поведінкою персоналу, корпоративна соціальна політика Корпоративна (організаційна) культура:
Основні стилі управління персоналом:
Управління конфліктами:
Корпоративний імідж компанії:
Практична робота:
Система управління персоналом організації Управління персоналом організації:
Специфіка управління персоналом різних етапах життєвого циклу організації (по І. Адізесу). Розробка та впровадження HR-стратегії:
Особливості ефективної взаємодії HR з власником бізнесу та/або найманим керівником компанії. Практична робота:
Роль служби управління персоналом у сучасній організації Служба управління персоналом в організації:
Планування діяльності HR-служби:
Адміністрація процесів та документообігу, розробка нормативних документів:
Розробка та управління запровадженням програм, принципів стандартизації, уніфікації, автоматизації процесів управління персоналом. Інформаційні системи з кадрового обліку та управління персоналом. Практичні завдання:
Розрахунок та оптимізація кількості персоналу Планування потреби у персоналі організації:
Розробка та оптимізація організаційної структури з урахуванням планової потреби у персоналі та взаємодії структурних підрозділів організації. Сучасні кадрові технології для оптимізації бізнесу:
Аналіз успішних корпоративних практик з організації нормування праці для різних категорій персоналу, особливостей виробництва та діяльності організації . Практичні завдання:
Залучення талантів Робота з кадровим резервом:
Управління талантами (talent management):
Компетенції у роботі:
Розвиток та утримання персоналу
Управління плинністю персоналу:
Визначення задоволеності роботою. Практичні завдання:
Аналіз ефективності роботи персоналу Оцінка персоналу:
Етапи розробки та впровадження системи оцінки:
Підготовка рекомендацій керівництву та персоналу за результатами оцінки та консультування персоналу з питань оцінки, оцінювальне інтерв'ю:
Оцінка ефективності роботи HR-служби:
Виконання завдання:
Розробка ефективної системи мотивації персоналу Діагностика системи мотивування персоналу:
Оплата та організація праці:
Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:
Оцінка задоволеності персоналу корпоративною соціальною політикою:
Практичні завдання:
Корпоративна культура та управління змінами Корпоративна культура:
Внутрішній PR:
Управління персоналом за умов кризи:
Створення HR-бренду та позиціонування HR-служби. Практичні завдання:
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Пошук роботи
CV. Підготовка самопрезентації
Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: Стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 09:30 - 12:30 | |
2024-05-06 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-24 | середа |
2024-04-26 | п'ятниця |
2024-05-01 | середа |
2024-05-08 | середа |
2024-05-09 | четвер |
2024-05-15 | середа |
2024-05-22 | середа |
2024-05-23 | четвер |
2024-05-29 | середа |
2024-06-05 | середа |
2024-06-12 | середа |
2024-06-13 | четвер |
2024-06-19 | середа |
2024-06-26 | середа |
2024-06-27 | четвер |
2024-07-03 | середа |
2024-07-10 | середа |
2024-07-11 | четвер |
2024-07-17 | середа |
2024-07-24 | середа |
2024-07-25 | четвер |
2024-07-31 | середа |
2024-08-07 | середа |
2024-08-08 | четвер |
2024-08-14 | середа |
2024-08-21 | середа |
2024-08-22 | четвер |
2024-08-28 | середа |
2024-09-04 | середа |
2024-09-11 | середа |
2024-09-18 | середа |
2024-09-25 | середа |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-29 | понеділок |
2024-05-02 | четвер |
2024-05-13 | понеділок |
2024-05-16 | четвер |
2024-05-20 | понеділок |
2024-05-27 | понеділок |
2024-05-30 | четвер |
2024-06-03 | понеділок |
2024-06-06 | четвер |
2024-06-10 | понеділок |
2024-06-17 | понеділок |
2024-06-20 | четвер |
2024-06-24 | понеділок |
2024-07-01 | понеділок |
2024-07-04 | четвер |
2024-07-08 | понеділок |
2024-07-15 | понеділок |
2024-07-18 | четвер |
2024-07-22 | понеділок |
2024-07-29 | понеділок |
2024-08-01 | четвер |
2024-08-05 | понеділок |
2024-08-12 | понеділок |
2024-08-15 | четвер |
2024-08-19 | понеділок |
2024-08-26 | понеділок |
2024-08-29 | четвер |
2024-09-02 | понеділок |
2024-09-09 | понеділок |
2024-09-16 | понеділок |
2024-09-23 | понеділок |
2024-09-30 | понеділок |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|