Школа бізнесу - Курсы логистики - Менеджер по логистике
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Менеджер з логістики та ЗЕД


Курси логістики

Менеджер з логістики та ЗЕД +1С

очно в Києві або онлайн

36 ак годин (9 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).

Тривалість: 1 місяць 3 рази в тиждень. Можна підлаштувати під свій графік роботи.

48 ак годин (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв)  з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад).

Тривалість:  1,5 місяці. 3 рази в тиждень. Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:30 + субота  (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.

 

Вартість очного (офлайн/ онлайн) на вибір:

  • 3 300 грн.  (оплата за весь курс без 1С).
  • 4 800 грн.  (при оплаті за весь курс з 1С: Управління торгівлею (торгівля і склад).
Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер з логістики і ЗЕД складається з:

  • всіх бажаючих навчитися складської, транспортної логістики та працювати менеджером з логістики в українських компаніях.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Розробляти оптимальні схеми проходження вантажу від пункту відправлення до пункту призначення за короткий термін і оптимальні витрати.
  • Розраховувати вартість перевезення на основі наявних даних.
  • Працювати з різними видами транспортно-супровідних та транспортно-експедиційних документів.
  • Проводити аналіз ринку підрядників та конкурсні процедури.
  • Оптимізувати транспортні потоки.
  • Відстежувати рухи сировини.
  • вести облік товару.
  • Оптимізувати параметри транспортного процесу.
  • Застосовувати знання логістичного менеджменту практично.
  • Розраховувати основні показники виробничої діяльності складу;
  • Розраховувати параметри основних приміщень складу;
  • Організовувати зберігання різних типів матеріальних засобів;
  • Розраховувати величину товару, що зберігається в зоні комплектації;
  • Проводити АВС аналіз для вироблення рішень щодо оптимізації складських запасів та розміщення матеріальних засобів у різних зонах зберігання;
  • Проводити вибір технологічного устаткування організації виробничих процесів складі;
  • Будувати ефективні схеми матеріального потоку складі підприємства;
  • Визначати можливості автоматизації;
  • Вирішувати завдання щодо організації роботи персоналу складу;
  • Організовувати та проводити інвентаризацію матеріальних засобів.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Логістика складського господарства:

 Основи та сучасні тренди формування логістики складського господарства

  • Сучасні логістичні концепції та історія їхнього формування.
  • Ефективний склад. Критерії, тренди, виклики та оптимальні рішення.
  • Характеристики сучасного складу. Види складів та його класифікація.
  • Актуальні моделі складських процесів та їх вплив на позиціонування компаній за умов висококонкурентного ринку. TQM та коридор прийнятної якості.
  • Роль логістики складської обробки у логістичному ланцюгу підприємства.
  • Перспективне планування потреби у складах. Ефективні рішення.
  • Застосування методів лінійного програмування для оптимізації складських операцій. Транспортне завдання.
  • Практикум. Розв'язання задачі визначення оптимального місця розташування складу різними методами.

Основні вимоги, які пред'являються актуальним законодавством складської діяльності. Особливості застосування

  • Актуальна законодавча та нормативна база, що регламентує діяльність складського господарства.
  • Особливості застосування СНіП, СанПіН, стандартів та регламентів.
  • Безпечний склад. Санітарні та протипожежні вимоги.
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку засобів пожежогасіння у приміщенні.

Ефективний складський персонал. Штатний розклад та управління

  • Функціональні зони складу та штатна структура. Штатний розклад. Варіанти організації ефективної структури управління.
  • Основні штатні одиниці сучасного складу та його функціональні обов'язки.
  • Система збалансованих показників (BSC) та ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Охорона праці та трудовий договір, права та обов'язки сторін.
  • Правила складання посадових вказівок.
  • Види матеріальної відповідальності, переваги, недоліки та особливості її застосування.
  • Практикум. Аналіз посадової інструкції.

Конструктивні особливості та технології сучасного складу

  • SKU - оптимальна одиниця складського зберігання та обробки. Первинна упаковка товару, поняття вантажної одиниці. Засоби упаковки та обмеження доступу до товару. Маркування та маніпуляційні знаки.
  • Сучасні формати штрих-кодування та їх використання у комерційній практиці. Система "Чесний знак".
  • RFID – технологія. Технічні особливості та перспективи застосування.
  • Конструкційні елементи складу та їх вплив на технології, що застосовуються. Підлогове покриття. Види стелажних конструкцій. Використання рампи та докового обладнання.
  • Ефективне використання засобів малої механізації.
  • Сучасне вантажно-розвантажувальне обладнання та особливості його використання для різних складських технологій.
  • Засоби автоматизації зберігання та обробки. Конвеєрні системи розміщення та підбору. Вузькопрохідне, великотоннажне обладнання. Термоустаткування.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки доцільності використання складської техніки. Розрахунок собівартості складських операцій.

Логістика складських операцій. Побудова та оптимізація

  • Показники ефективності складських процесів.
  • Аналітичні методи оцінки ефективності складських технологій. Крос-категоріальний ABC-XYZ аналіз параметрів зберігання та обробки.
  • Визначає оптимальні для прийнятої технології ваго-габаритні параметри одиниць зберігання.
  • Ефективне зонування складу. Сучасні технології, що застосовуються у різних функціональних зонах складу.
  • Базові складські операції, їх ефективна побудова та оптимізація: приймання, розміщення на зберігання, комплектація, видача.
  • Сучасні системи комплектації: Pick-by-Voice, Pick-to-Light, Pick-by-Vision, Pick-by-Line та ін.
  • Системи зберігання: динамічна, статична, комбінована. Вибір найкращого рішення для вашої компанії.
  • Ефективна маршрутизація складських операцій.
  • Інвентаризація. Регламентація, основні вимоги щодо проведення. Порядок проведення та основні етапи. Обробка результатів та оцінка підсумків проведення інвентаризації.
  • Організація адресної системи зберігання, принципи її побудови.
  • Особливості зберігання небезпечних грузов.
  • Організація складського процесу на виробничому підприємстві.
  • Сучасні WMS – системи. Структура, функціональність, основні вимоги
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку складської площі зони основного зберігання. Кейс – оптимальне розміщення вантажу.
  • Практикум. Проведення крос-категоріального ABC-XYZ аналізу.

Актуальна система документообігу та організація обліку матеріальних коштів на складі підприємства

  • Облік товарно-матеріальних цінностей складі.
  • Характеристика документообігу на сучасному складі та вимоги до нього.
  • Застосування IT-технологій та особливості електронного документообігу.
  • Організація складського обліку складі та її контроль.
  • Розрахунок собівартості. Природний спад та технологічні втрати.
  • Основні складські документи та схеми документообігу.
  • Огляд комерційних, транспортно-експедиторських документів, їх зв'язок із процесами складської обробки.
  • Способи визначення якості товарів та система сертифікації. Основні види сертифікатів

Ефективний менеджмент сучасного складу

  • Логістичний менеджмент та сучасні методики управління та планування складських операцій.
  • Показники ефективності процесів зберігання та обробки вантажів.
  • Основні показники роботи.
  • Методи ефективного контролю. Використання графіків Ганта.
  • Правила диспетчеризації та складання розкладів.
  • Проблемні точки керування.
  • Застосування принципів LEAN на складі.
  • Боротьба з розкраданнями. Логіка дій та основні заходи.
  • Розбирання кейсу: формування бізнес-моделі системи розподілу оптового підприємства.

 Транспортна логістика (управління перевезеннями):

  Теоретична концепція та нові тренди формування логістичної системи 

  • Нові тренди в логістиці та їх історичне коріння. Сучасні логістичні концепції.
  • Базові поняття та функціональні галузі логістики в сучасній економіці.
  • Особливості впровадження Supply Chain Management та інтегрованої логістики у сучасних умовах. Стратегічний сорсінг.
  • Актуальні проблеми ефективності у логістиці та методи їх вирішення. Коридор прийнятної якості.
  • Логістика 4.0. Ощадливе виробництво та теорія обмежень. JIT концепції. Канбан-технологія в сучасних умовах та її застосування в організації бізнес-процесів.
  • Організаційна структура сучасного підприємства та функція логістичних підрозділів у бізнес-структурі. Логістичний аутсорсинг. 5PL-оператори.
  • Кого вибирають працедавці. Ключові компетенції менеджера з логістики нового типу.

Транспортна система та Транспортно-експедиційна діяльність. Ефективність, юридичні основи та особливості сучасної організації.

  • Сучасна світова та національна транспортна система. Класифікація транспорту. Особливості різних видів перевезень.
  • Вибираємо максимально ефективний вид перевезень для Вашої компанії. Критерії вибору, алгоритм та практики прийняття рішення.
  • Юридичні засади транспортно-експедиційної діяльності. Актуальне законодавство та особливості оподаткування.
  • Міжнародне та національне законодавство про транспортно-експедиційну діяльність. Особливості застосування.
  • Актуальний експедиторський документообіг у міжнародній та внутрішньоросійській практиці. Фіат.
  • Як організувати ефективну взаємодію сторін при вантажоперевезеннях: транспортно-експедиторські компанії та вантажовласники.
  • Відповідальність експедитора та перевізника. Ліміти відповідальності. Міжнародні угоди та положення договору – вибір оптимального рішення для вашого перевезення.
  • Електронний документообіг у вантажоперевезеннях. «Уберизація» вантажоперевезень. Сильні та слабкі місця нових проектів.
  • Практикум. Вибір оптимального виду перевезення.

Вантажообробка та властивості вантажів. Маркування. Оптимальне формування, розміщення та кріплення вантажів.

  • Маркування вантажів. Товарне, вантажне, транспортне маркування. Маніпуляційні знаки.
  • Система маркування "Чесний знак".
  • Ефективне пакування вантажів. Підготовка вантажів до перевезення.
  • Порядок безпечного розміщення та кріплення вантажів.
  • Безпека чи формальність? Засоби пломбування та контролю стану. GLONASS/GPS навігаційні пломби та пристрої контролю.
  • Насипні, навалювальні, наливні вантажі. Важковагові, негабаритні вантажі, що швидко псуються. Особливості роботи.
  • Маркування та особливості перевезення небезпечних вантажів.
  • Штрих-кодування. Основні види штрих-кодів, варіанти застосування. Технічні пристрої для роботи із штрих-кодами.
  • RFID – технологія.
  • Практикум. Розв'язання задачі формування вантажної одиниці.

Тренди підвищення ефективності та загальні моменти вантажоперевезень. Контейнерні перевезення. 

  • Логістика "останньої милі". Інноваційні підходи та шляхи підвищення ефективності. Роботизація та IT-технології.
  • «Коробки глобалізації» та контейнерні перевезення.
  • Види контейнерів. Маркування контейнерів. Інформаційні ресурси для перевірки та контролю маркування, технічного стану та положення контейнерів.
  • Особливості договору перевезення контейнера.
  • Як отримати найкращі умови: особливості ціноутворення на транспорті. Логіка тарифу та логіка фрахту.
  • Коректне розподілення транспортних витрат на собівартість. Розбір типових помилок.
  • Методи роботи з ризиками. Страхування. Особливості страхування у транспортно-експедиційній діяльності.
  • Сучасна міжнародна транспортна система.
  • Практикум. Вирішення завдання визначення економічної доцільності страхування вантажоперевезення.
  • Практикум. Розподіл транспортних витрат собівартість.

Морські перевезення

  • Роль морського транспорту у світовій транспортній системі, його переваги та недоліки.
  • Технічні аспекти сучасного морського транспорту Види судів та особливості їх використання.
  • Основні російські порти, їх використання, основні параметри та можливості використання в сучасних умовах.
  • Види організації морських перевезень. Трампові перевезення. Лінійні перевезення. Фідерні перевезення.
  • Міжнародні конвенції та угоди, що регламентують морські перевезення.
  • Використання чартеру. Зміст та застосування проформи чартеру.
  • Використання коносаменту, правила заповнення.
  • Поняття оборотних та товаророзпорядчих документів. Моделі їх застосування для організації ефективного бізнесу за участю перевезень вантажів.
  • Схема документообігу під час морських перевезень.
  • Дії менеджера з організацією морської перевозки. Етапи та операції, на що слід звернути увагу.
  • Використання інформаційних ресурсів. Відстеження вантажу.
  • Структура вартості морського перевезення. Методи оптимізації.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки комерційних пропозицій перевізників та прийняття оптимального рішення щодо вибору контрагента.

Залізничні перевезення

  • Етапи розвитку залізничного транспорту. Технічні аспекти. Історія та сучасне вирішення проблеми «ширини колії».
  • Сучасна інфраструктура залізничного транспорту, вагонний та локомотивний парк.
  • Особливості сучасного ринку залізничних перевезень. Структура ціни та методи її оптимізації.
  • Міжнародне та національне законодавство у сфері залізничних перевезень.
  • Документи, що застосовуються під час міжнародних та внутрішніх залізничних перевезень. Структура та особливості документообігу.
  • Особливості класифікації вантажів під час залізничних перевезень. ЄТСНГ. ГНГ. Мінімальна вагова норма.
  • Терміни доставки залізничним транспортом, вантажно-розвантажувальні операції, залізничні тарифи, індекси негабаритності.

Авіаперевезення

  • Особливості авіаперевезень.
  • Мала авіація та дирижаблі. Розвиток тренду «повітряних складів».
  • Юридичні засади авіаперевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Перевезення річковим транспортом

  • Актуальний стан галузі, особливості та перспективи перевезень річковим транспортом.
  • Юридичні засади річкових перевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Міжнародні та внутрішні автомобільні перевезення

  • Сучасна класифікація автотранспорту. Особливості використання автотранспорту в Україні
  • Вагові та габаритні обмеження при автомобільних вантажоперевезеннях. Сучасні рішення оптимізації у межах чинних обмежень.
  • Цифровізація доріг. Система Weight-in-Motion.
  • Актуальні вимоги до автотранспорту – технічні, митні, екологічні.
  • Міжнародні перевезення. Конвенція КДПН (CMR). Структура та порядок заповнення накладної CMR.
  • Конвенція МДП (ТІР). Функції АСМАП. Система Т.
  • Регламентація праці та особливості застосування тахографів під час автомобільних вантажоперевезень.
  • Види та особливості застосування документів при внутрішніх та міжнародних автомобільних вантажоперевезеннях. Схема документообігу, особливості заповнення.
  • УАТ та ГНЕТ. Нові правила перевезення вантажів
  • Основні види договірних відносин при організації перевезення та особливості їх застосування.
  • Практикум. Оцінка комерційних пропозицій та ухвалення рішення про вибір контрагентів з автоперевезень.

Організація ефективної транспортної служби комерційної організації

  • Сучасні варіанти організації транспортної служби. Аутсорсинг чи власний автопарк – логіка ухвалення ефективного рішення.
  • Особливості трудового договору з водієм, режим праці та відпочинку, матеріальна відповідальність.
  • Ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Проблема маршрутизації перевезень. Сучасні моделі, алгоритми та IT-рішення.
  • Транспортне завдання як окремий випадок задачі лінійного програмування.
  • Загальний порядок розрахунку ПММ.

Зовнішньоекономічна діяльність:

Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності:

  • Основні напрями та правова база державного регулювання ЗЕД;
  • Митно-тарифне регулювання;
  • Заходи нетарифного регулювання;
  • Валютне регулювання та валютний контроль;
  • Податкове регулювання;
  • Адміністративна та кримінальна відповідальність за правопорушення в галузі ЗЕД;
  • Номенклатура УКТЗЕД.

Організація ЗЕД у компанії

  • Роль та місце відділу ЗЕД у структурі компанії;
  • Завдання, функції, посадові обов'язки працівників відділу ЗЕД;

Робота менеджера ЗЕД

  • Пошук закордонного партнера та подальша робота з ним.
  • Способи та можливості пошуку потрібного партнера.
  • Ризики при виборі партнера та способи їх мінімізації.
  • Ділова переписка.
  • Переговори.
  • Отримання зразків, оцінка якості та рентабельності постачання.
  • Розміщення (отримання) та контроль виконання замовлення.
  • Претензії та рекламації.
  • Специфіка роботи з партнерами із різних країн.

Договір купівлі-продажу. Зовнішньоекономічна діяльність та Контракт ЗЕД

  • Договір Купівлі-продажу, договір Постачання, Контракт ЗЕД. Актуальна законодавча база. Основні розділи та особливості оформлення.
  • Пов'язані договори. Перехресна перевірка інформації.
  • Міжнародні торгові правила Інкотермс-2020. Структура документа. Принципові відмінності умов постачання груп E, F, C, D. Обов'язки продавця та покупця.
  • Що передбачити у договорі поставки до його укладання?
  • Основи ЗЕД, особливості сучасної економічної та політичної ситуації. Міжнародні організації. Міжнародне приватне право.

Взаємодія відділу ЗЕД коїться з іншими відділами всередині підприємства.

Документообіг при ЗЕД

  • Інвойс та пакувальний;
  • ВМД;
  • Сертифікат походження;
  • Коносамент;
  • ТТН (СМР); інші.

Митниця

  • Структура митних органів, їх функції та завдання;
  • Основа митного регулювання – Митний кодекс;
  • Види митних режимів;
  • ТНЗЕД – порядок заяви кодів класифікації;
  • Методика визначення вартості товарів під час митного оформлення;
  • Види митних платежів, порядок та строки їх оплати;
  • Форми та методи здійснення митного контролю;
  • Правила митного оформлення грузов.
  • Сертифікація товару

Митні брокери

  • Критерії вибору;
  • Пошук;
  • Специфіка роботи.

Міжнародні платежі 

  • Види міжнародних платежів;
  • Грошовий переказ;
  • Акредитиви;
  • Інкасо;
  • інші форми оплати.

Офшорні компанії при ЗЕД в Україні

  • Що це таке?
  • Навіщо вони потрібні?
  • Способи застосування.
  • Плюси та мінуси при роботі з офшорними компаніями.
  • Офшорні зони та їх перелік.

 1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору