Школа бізнесу -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси по тендерним закупівлям


Курси з тендерних закупівель

очно в Києві або онлайн

32 ак години (8 занять по 4 ак години, 1 ак година = 45 хв) без 1С.

Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3 рази в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

48 ак годин (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв)  з программой 1С:Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад).

Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, с 15:30 до 18:30 + субота (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:30 + субота  (10:00-13:00, 13:00-16:00, 16:00-19:00), не всі суботи.

Вартість очного (офлайн/ онлай) навчання:

  • 5 800 грн.  (оплата за весь курс з 1С:)
  • 4 300 грн.  (оплата за весь курс без 1С:)
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу по Тендерним закупівлям складається з:

  • всі бажаючі навчитися управляти закупівлями на підприємстві та отримати посаду Менеджера із закупівель або постачання.

 

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Проводити пошук та оцінку постачальників,
  • Вибудовувати взаємини із постачальниками, готувати договори із нею, включаючи договори ЗЕД,
  • Організовувати документообіг поставок,
  • Розраховувати митні платежі,
  • Оцінювати ефективність роботи служби закупівель,
  • Організовувати транспортні схеми доставки товарів,
  • Розробляти транспортні схеми,
  • Проводити оптимізацію транспортних потоків,
  • Відстежувати рухи сировини,
  • Вести облік товару,
  • Оптимізувати параметри транспортного процесу,
  • Застосовувати знання логістичного менеджменту на практиці,
  • Розраховувати основні показники виробничої діяльності складу;
  • Розраховувати параметри основних приміщень складу;
  • Розраховувати величину товару, що зберігається в зоні комплектації;
  • Проводити АВС аналіз для вироблення рішень щодо оптимізації складських запасів та розміщення матеріальних засобів у різних зонах зберігання;
  • Проводити вибір технологічного устаткування організації виробничих процесів складі;
  • Працювати у програмі 1С: Управління торгівлею

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

 Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

Додаткові дисципліни (на вибір):

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Закупівельна логістика:

Організація закупівельної діяльності

  • Основи організації закупівельної діяльності. Управління закупівлею. Бізнес-комунікації. Оцінка роботи служби закупівлі KPI.
  • Підхід Balanced Score Card (збалансована система показників) у закупівлі.
  • Зв'язок служби закупівель коїться з іншими підрозділами підприємства. Управління взаємодією з виробництвом та продажами.
  • Стратегії та інформаційні концепції. Закупівлі у системі Канбан, Just in time, MRP, MRPII.

Асортиментна політика та асортиментний аналіз

  • Асортиментна політика та асортиментний аналіз. Основи категорійного менеджменту.
  • Визначення потреби у товарі. Матриці ABC та XYZ. Основи аналітики. Можливості 1С.
  • Визначення пріоритетів фінансування та черговості закупівель.
  • Структура запасів. Оверсток та неліквід. Методи роботи із нею.
  • Нормування страхових запасів. Рівень обслуговування.
  • Практична робота: Проведення ABC-аналізу.

Робота з постачальником

  • Пошук постачальників. Вибір оптимального постачальника. Критерії оцінки постачальника.
  • Стимулювання постачальників. Спеціальні умови та акції.
  • Проведення переговорів.
  • Організація переговорного процесу. Переговорні стратегії. Маніпуляція та способи протидії.
  • Практична робота: Проведення попереднього відбору постачальників.

Витрати у закупівельній діяльності

  • Відкат та методи протидії.
  • Ціноутворення. Знижки.
  • Витрати та ризики, пов'язані з закупівельною діяльністю.
  • Концепція повної вартості (Total Cost Concept) та методика функціонально-вартісного аналізу (ABC – Activity Based Costing).
  • Практична робота: Розрахунок собівартості товару. Розрахунок додаткових витрат шляхом ABC.

Форми та варіанти закупівельної діяльності

  • Завдання "Зробити чи купити"(Make or Buy).
  • Зустрічні закупівлі.
  • Тендер.
  • Аукціон.
  • Оферти.
  • Особливості постачання виробництва.
  • Практична робота: створення тендерної документації. Визначення ключових вимог щодо товару. p align="justify"> Робота зі структурою готової продукції - складання графіка поставок.

Основи товароведення

  • Документообіг. Питання взаємодії зі складськими та транспортними службами. Основи товарознавства. Упаковка та маркування вантажу
  • Сертифікація
  • Питання оплати. Фінансові механізми Валютний контроль.
  • Практичне завдання: Визначення необхідності сертифікації. Використання інформаційних ресурсів.

Тендерні закупівлі:

 

Закон про "Про публічні закупівлі". Державні закупівлі: проведення тендерів по-новому Як реалізувати механізми, передбачені законом

  • PROZORRO: нові правила функціонування.
  • Нові терміни: аномально низька вартість тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хтось її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли постає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники знижуватимуть ціну: буде аномально низька ціна?
  • Обов'язковість використання Prozorro при закупках від 50 000 (нова спрощена процедура) «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги найпоширеніших товарів.
  • Можливість консультацій із бізнесом з боку бюджетних установ.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • Новий інструмент "24 години на виправлення помилок у тендерних реченнях". Як це технічно відбувається?
  • Як перейти від тендерних комітетів до Уповноважених осіб
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв
  • Спрощені ( допорогові закупівлі). Як застосовувати нові механізми у допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які більш ніж на 40% від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Оскарження тендерів. Впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру до АМКУ; неможливість відкликати скаргу.
  • Введення персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінено умови проведення моніторингу. Штраф одразу у 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.

Ст. 17 нового Закону та механізми її застосування.

  • Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити учасника та переможця за ст. 17. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження

Визначення предмета закупівлі товарів, робіт та послуг.

  • Можливості поділу та об'єднання предмета закупівлі: порушення або правомірне рішення.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання – 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021: 2015 чи окремий об'єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робіт та послуг в одній закупівлі із товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.

Очікувана вартість предмета закупівлі. Застосування методики визначення очікуваної вартості.

Порядок оприлюднення інформації щодо закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.

  • Термін проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати термін проведення процедур закупівель.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, що не передбачені Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник давати відповіді на публікації у різних електронних ресурсах, крім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки Замовника у разі ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП?
  • Розміщення інформації англійською.

Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх документального підтвердження.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно використовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?

Процедури закупівель: практика та особливості проведення.

  • Участь нерезидентів у торгах. Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, які представлені в різних валютах, до однієї валюти.
  • Переговорна процедура та її застосування.
  • Відмова від участі у торгах.

Спрощені (допорогові) закупівлі – нова назва згідно з новим Законом.

  • Чи обов'язкове їхнє проведення. У яких випадках сенс їх проводити.
  • Повноваження державних адміністрацій щодо надання рекомендацій щодо допорогових закупівель. Як замовник може захистити свої інтереси. Алгоритм обґрунтування відмови від « адмінрекомендації ».
  • Які дії під час проведення допорогових закупівель вважають порушенням принципів закупівель. Наслідки для замовників та учасників торгів.
  • Умови « допорогових » договорів.
  • Умови та особливості укладання спрощених ( допорогових ) договорів.

Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції.

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його постачання.
  • Місце постачання робіт чи надання послуг, їх обсяги. Терміни постачання товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно з вимогами нового закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі – на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати у торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи це є підставою для відхилення?

Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна чи вартість життєвого циклу згідно з новим Законом.

  • Що має включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» чи ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо або не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію. Як правильно прописати механізм у тендерній документації? Хто може користуватися?

Договір про закупівлю: особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування істотних умов договору. Чи вважається суттєвими умовами зміна керівництва чи реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити із договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець набуває статусу платника ПДВ.
  • Практика застосування оперативно-господарських санкцій.
  • Передплата. Розірвання договору зокрема. в односторонньому порядку.
  • Терміни укладання договорів. Максимальний термін. Як обґрунтувати продовження строків їх укладання згідно з новим Законом.

Закупівля газу, електроенергії та інших комунальних послуг. Тендери чи прямі договори з постачальниками електроенергії.

  • Можливості проведення переговорної процедури закупівлі газу.
  • Ризики відкритих торгів.
  • Демпінг на торгах: як можна запобігти.
  • Особливості укладання договорів щодо постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».

Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи згідно з новим Законом "Про публічні закупівлі". Що краще?

  • Хто і які рішення ухвалює. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики.
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірної роботи?
  • Робота тендерного комітету із персональними даними. Коли можна/не можна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані, в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.

Участь у закупках згідно з новим Законом України «Про публічні закупівлі» - все, що потрібно знати Учасникам.

  • Запити на отримання роз'яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність продовження терміну подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату)
  • Підготовка речення.
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників.
  • Виконання окремих вимог тендерної документації: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді; інформація ЄДРПОУ; інформація про платника податків; можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів під час підготовки пропозиції;
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах у рамках Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
  • Відмова щодо участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції;
  • Процедура розкриття речень: аукціон, оцінка тендерних пропозицій;
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця;
  • Терміни та способи надання документів після наміру замовника укласти договір з переможцем.

Особливості проведення закупівель для боротьби із COVID-19.

  • Порядок, організація та проведення закупівель Уповноваженою особою замовника.
  • Складання протоколів закупівель, обґрунтування закупівель, проведення переговорів під час здійснення закупівель та оприлюднення звітних документів.
  • Особливості укладання договорів.
  • Як опублікувати звіт про укладений договір. Терміни оприлюднення інформації та звітних документів на майданчику.

Новели про оскарження публічних закупівель до АМКУ.

  • Встановлення розміру плати за скаргу через систему PROZORRO у порядку, визначеному КМУ.
  • Можливість оскарження багатолотових тендерів.
  • Оскарження відхилення всіх пропозицій та скасування тендерів.
  • Неможливість відкликати скаргу, відхилити закупівлю під час оскарження.
  • Терміни подання та зміст скарги; порядок розгляду скарги. Деталі, що впливають на прийняття та розгляд скарги. Портал DoZorro як інструмент оскарження допорогових закупівель та інструмент впливу на замовників та результати торгів.

Контроль у сфері публічних закупівель:

  • Моніторинг закупівель. За якими ризик-індикаторами. Порядок моніторингу аудиторами Держаудитслужбою . Як оскаржити висновок Держаудитслужби з моніторингу
  • Що перевіряє Держказначейство;
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги?

1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

Ордерна схема. Угоди та комерційні пропозиції

  • Закупівля товару з використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Продаж товару із використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Концепція угоди. Етапи роботи з угодами.
  • Комерційна пропозиція.
  • Створення правил продажу.
  • Типові угоди щодо умов продажу.

Роздріб. Відображення типової схеми документообігу у програмі

  • Автоматизована та неавтоматизована торгова точка. Налаштування торгових точок.
  • Призначення цін та знижок у торговій точці.
  • Друк цінників.
  • Роздрібні продажі в автоматизованій торговій точці. Реалізація з оплатою готівкою та платіжними картками.
  • Роздрібний продаж у неавтоматизованій торговій точці.
  • Аналіз роздрібного продажу.

Комісійна торгівля

  • Надходження товару від комітента.
  • Реалізація товарів, одержаних від комітента.
  • Звіт комітенту про продаж.
  • Повернення товарів комітенту.
  • Передача товарів на комісію.
  • Звіт комісіонера.
  • Аналіз комісійних операцій.

Планування та фінансовий аналіз

  • Методи керування запасами. Товарні обмеження
  • Плани продажу. Планування обсягів продажу
  • Визначення фінансового результату. Аналіз доходів та витрат.
  • Обмін даними із програмою 1С: Бухгалтерія підприємства.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять



 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайт, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору