Школа бізнесу -
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Оператор сall-центру


Курси Оператор сall-центру в Києві

28 ак годин (7 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).

40 ак годин (10 занять по 4 ак занять,1 ак год = 45 хв)  з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад).

Тривалість: 1 місяць. 3  рази в тиждень. Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно або онлайн) без 1С  (28 ак год):

  • 2 800 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата)).

Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля і склад (40 ак годин):

  • 4 000 грн. (при оплаті за весь курс)
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджера з продажів складається з:

  • всіх охочих навчитись продажам B2B, B2C.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Здійснювати успішні продажі;
  • Розуміти структуру та алгоритм процесу продажу;
  • Вибудовувати послідовність своїх дій для успішного проходження кожного етапу продажу;
  • Готуватися до продажу та знаходити нових клієнтів;
  • Ефективно встановлювати контакт із клієнтом;
  • Орієнтуватися у потребах, мотивах та розрізняти типи потенційних покупців;
  • Ефективно будувати аргументацію, управляти увагою покупця та доводити ціну товару;
  • Грамотно представляти та презентувати продукт;
  • Працювати із запереченнями;
  • Ефективно проводити ділові розмови телефоном;
  • Робити результативні «холодні дзвінки»;
  • Успішно завершувати угоди;
  • Вибудовувати успішну кар'єру менеджера з продажу;
  • Працювати з відмовами та завищеними вимогами «важких» клієнтів;
  • Працювати у 1С: Управління торгівлею.
  • Розбиратися в маркетингу та рекламі.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Программа обучения

Структура навчальної програми:

В програму входять настпуні дисципліни:

Додаткові дисципліни (на вибір)

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Техніка продажів В2В, В2С:

 

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Повернення клієнтів та відповіді на них

Продаж B2B
Особливості продажу в умовах високої конкуренції

  • Основні труднощі у продажах на ринку з високою конкуренцією та способи їх подолання
  • Дві стратегії продажів на ринку з високою конкуренцією: активні локальні продажі, активні тотальні продажі
  • Конкуренти це "не конкуренти". Як цього досягти: прийоми

Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.

  • Ключові складові процесу продажу.
  • Метафора "Вузлики продажів" (яких моментів необхідно проактивно торкнутися для закриття угоди).
  • Специфіка продажів у b2b:
  1. малий бізнес,
  2. робота із корпоративним замовником.
  • Критерії успішності менеджера з продажу.
  • Етапи продажів, цілі та інструменти кожного етапу.

Як продавати "без демпінгу"

  • Вартість та ціна: відмінності. Скільки коштує продукт насправді. Від чого залежить ціна
  • Інструменти переконання покупця придбати за ціною вищою, ніж у конкурентів
  • Техніки роботи з обуренням клієнта: "У Вас дуже дорого!"

Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції

  • Відмінності продажу контакту в телемаркетинг від продажу пропозиції.
  • Грамотне позиціонування продукту та компанії - запорука високих продажів. Принципи успішного позиціонування
  • Техніки "відбудови від конкурентів". Вигідно виділитися серед конкурентів - важлива складова продажів.
  • Презентація продукту та компанії: змістовна та комунікативна складова. Вплив кожної складової на результат продажу
  • Види та завдання презентації: презентація продукту, презентація компанії. Роль кожного виду презентації у загальній структурі продажів
  • Прийоми презентації. Баланс ключових складових ефективної презентації (мета, інтереси цільової аудиторії, зміст/продукт, прийоми подачі).
  • Проблемноорієнтований підхід у презентації.
  • Комунікативні прийоми ефективної, що запам'ятовується, що приваблює вилучення до компанії презентації: техніки відбудови від конкурентів, техніки підвищення суб'єктивної вартості продукту, обґрунтування вартості продукту
  • Вплив невербальної складової на ефективність презентації: інтонація, голос, жести, міміка, мета-повідомлення
  • Встановлення контакту: прийоми та алгоритм
  • Актуалізація потреб. Техніка СПІН.
  • Прийоми закриття угоди.

Специфіка роботи з корпоративним замовником

  • Специфіка корпоративного клієнта, картка організації та етапи роботи з корпоративним замовником.
  • Критерії вибору постачальника.
  • Робота з блокатором та складності у роботі з центром оцінки.

Активний пошук клієнтів

  • Де шукати потенційних клієнтів для просування продукції, яку пропонує Ваша компанія?
  • Яка інформація потрібна і де її можна знайти
  • Основні складові успіху активного пошуку клієнтів: активність та комунікативні навички
  • Планування активності під час пошуку клієнтів
  • Комунікативні прийоми виходу на Зацікавлену Особу
  • Техніки привернення уваги та інтересу Зацікавленої Особи. Мотивація на зустріч.
  • Які організації є цільовими клієнтами Вашої компанії?
  • У яких співробітників підприємства і під «яким соусом» можна отримати інформацію про потенціал клієнта, що «розробляється»?
  • Як, виходячи з потенціалу клієнта планувати подальші контакти з ним?

Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю

  • Як прояснити схему (ланцюжок) прийняття рішення щодо закупівлі Вашої продукції?
  • Як скласти «Карту організації» та визначити ролі учасників закупівельного центру підприємства?
  • Як працювати з інтересами різних співробітників підприємства (постачальники, технологи, топ-менеджери, проектувальники), що впливають на вибір постачальника?
  • Як і в яких співробітників формувати потребу у використанні продукції, що поставляється?

Як підвищити цінність своєї пропозиції

  • Ціна та цінність: як показати значущість своєї пропозиції для Клієнта?
  • Критерії вибору продукту та постачальника: на що тиснути під час подання своєї пропозиції?
  • Ціна покупки та вартість користування: як можна заощадити, купивши дорожчий продукт?
  • Планові та позапланові закупівлі: як враховувати ціновий фактор у кожному випадку та продавати дорого.

Як враховувати цінозалежність клієнтів

  • На яких етапах прийняття рішення щодо закупівлі ціна відіграє ключову роль.
  • Цінозалежні та цінонезалежні клієнти: як визначити кому Ви продаєте?
  • Робота з цінонезалежними клієнтами: чому надійність продукції та зручність роботи з Вашою компанією коштують додаткових грошей?
  • Робота з цінозалежними клієнтами: як обґрунтувати доцільність закупівлі дорожчої продукції?

Робота з ціновими запереченнями

  • Як обґрунтувати найвищі ціни.
  • Причини цінових заперечень: порівняння з конкурентами, нестача грошей, спроба вибити знижку, порівняння з незрівнянним продуктом, незнання цін.
  • Як працювати із ціновим запереченням залежно від його причини?
  • Що робити, якщо заперечення за ціною лише відмовка?

Ведення переговорів про ціну
 

  • Підготовка до переговорів про ціну: ситуація в компанії-клієнті, особливості відносин із клієнтом, мінімальна та максимальна ціна, варіанти умов для торгу, матриця взаємозв'язку ціни та інших умов, аналіз уразливості.
  • Прийоми аргументації та переконання у цінових переговорах: переговорна позиція, підвищення цінності послуги та відносин, карта аргументів та мотивація опонента.
  • Як подолати переговорні маніпуляції у цінових переговорах.
  • Секрети ведення торгів.
  • Як стимулювати Клієнта до ухвалення рішення про співпрацю?

Як запропонувати бонус

  • У яких ситуаціях доцільно використати особисті бонуси (подарунки, навчання, поїздки тощо) для лобіювання своїх інтересів?
  • Типологія одержувачів бонусів.
  • Кому та за що пропонувати участь у бонусній програмі?
  • Як грамотно натякнути на можливість участі у бонусній програмі?
  • Виявлення та підтвердження прихованих мотивів об'єкта впливу.
  • Як працювати зі схованими мотивами.
  • Вплив статі та віку на мотиваційну сферу особи, яка приймає рішення.
  • Як впливати виходячи з психологічних особливостей об'єкта.

Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником

  • Причини зміни постачальника. Причини роботи зі старим постачальником навіть за наявності негативного досвіду. Крапка «входу» та точка «виходу». Технологія впливу на перехід від іншого постачальника
  • Комунікативні техніки та прийоми переконання клієнта у доцільності зміни постачальника

Робота зі складним клієнтом

  • Типи складних клієнтів: за рівнем експертності, за рівнем комунікабельності, за рівнем бажання співпрацювати. Особливості психології кожного типу
  • Технологія роботи з кожним типом клієнтів: особливості встановлення контакту, способи повідомлення, специфіка взаємодії, вибір техніки продажів

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

Робота Call-центру:

Вступ

  • Подання програми. Знайомство.
  • Очікування та побажання учасників
  • Переваги телефону як засобу спілкування. Відмінні риси ділової розмови по телефону в порівнянні з особистим контактом.

Створення конструктивної «атмосфери» спілкування

  • Рівні комунікації: рівень «розуміння» та рівень «стосунків»
  • Особливості формування «атмосфери взаєморозуміння» у складних та напружених ситуаціях спілкування з клієнтами
  • Основні «канали» особистого спілкування: техніки роботи з голосом, вимовою, робота над словниковим запасом, контроль слів-паразитів
  • Говоріть мені цікаво. Інтонації, модуляції, паузи – коли та навіщо
  • Види та причини виникнення комунікативних бар'єрів під час спілкування по телефону. Варіанти їх прояву та способи усунення.

Встановлення відносин із клієнтом. Орієнтація на клієнта.

  • Які особливості клієнтів різних типів?
  • Як взаємодіяти з кожним типом клієнтів? Методи «підстроювання» під клієнта: «важкий», незадоволений, нерішучий та ін.
  • Алгоритм дій співробітників Call-center у процесі консультування клієнта
  • Оптимальні дії та фрази для встановлення контакту
  • Як створити та підтримати довіру у відносинах з клієнтом?
  • Техніки коректного виявлення потреб та проблем клієнта
  • Постановка питань: типи та функції
  • Техніка активного слухання клієнта.

Методи та прийоми аргументації та переконання клієнта

  • Список наших переконливих аргументів
  • Методи Гомера, Сократа, Паскаля, які переконують наших співрозмовників
  • Терміни для ефективної презентації та прийоми посилення аргументації

Прояснення сумнівів та подолання заперечень клієнтів

  • Чому клієнти заперечують? Які типи заперечень виникають найчастіше? Як фахівцеві справлятися зі своїми емоціями, коли клієнт заперечує?
  • Як подолати заперечення та розвіяти сумніви клієнта? Техніки відпрацювання та подолання заперечень.
  • Робота із «важкими» клієнтами. Конфлікти та профілактика конфліктів
  • Алгоритм дій співробітників Call-center щодо вирішення конфліктних ситуацій

Підтримка та розвиток відносин із клієнтами. Обслуговування екстра-класу.

  • Ознаки кваліфікованого сервісу. Чому задоволеність клієнта важливе?
  • Що потрібно знати про постійного, типового клієнта компанії?
  • Що робити співробітнику Call-center, щоб клієнт не пішов? Заходи щодо утримання клієнтів.
  • Сходи лояльність клієнтів.

Завершення тренінгу. Підведення підсумків.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати.. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору