Школа бізнесу - Курсы кадровика
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Інспектор відділу кадрів


Курси кадровика

 Інспектор відділу кадрів

очно в Києві або онлайн

32 ак години (8 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість:  1 місяць. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Навчання кадровиків  проиходить в групі  (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи),(за наявності групи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання без 1С: Зарплата та управління персоналом 32 ак години:

  • 3 680 грн. 

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання з 1С: Зарплата та управління персоналом 44 ак години:

  • 5 280 грн. (при оплаті частинами перший платіж 3680 грн, другий- 1520 грн)
Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Інспектор відділу кадрів складається з:

  • 20% слухачів, які працюють спеціалістами з управління персоналом, HR-менеджерами, керівниками профільних структурних підрозділів,
  • 80% слухачів, які хочуть навчитися роботі інспектора відділу кадрів з нуля.

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни 32 ак години:

 Додатково:1С: Управління персоналом 12 ак годин

Разом: 44 ак години

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • Оформляти організаційну та розпорядчу документацію з персоналу.
  • Вести документацію з обліку та руху кадрів.
  • Адмініструвати процеси та документообіг з обліку та руху кадрів.
  • Розробляти та вести штатний розклад.
  • Грамотно здійснювати прийом працювати (зокрема внутрішніх та зовнішніх сумісників), оформлювати додаткову роботу (суміщення, розширення зон обслуговування, виконання обов'язків відсутнього працівника).
  • вести облік кадрів.
  • Проводити процедуру атестації персоналу.
  • Оформляти різні види відпусток та службові відрядження працівників організації.
  • Оформляти переведення на іншу роботу та переміщення працівників.
  • Здійснювати звільнення працівників з різних підстав.
  • Організовувати ведення та зберігання трудових книжок та вкладишів у них.
  • Організовувати поточне зберігання кадрової документації.
  • Орієнтуватися у системі кадрової документації та виявляти оптимальний склад кадрових документів.
  • Оформляти кадрову документацію з урахуванням нормативних вимог.
  • Вносити зміни до документів з особового складу.
  • Регламентувати технологію роботи з кадровими документами за рахунок створення локальних нормативних актів з кадрового діловодства (інструкція з кадрового діловодства, табель форм документів та ін.).
  • Підготовляти до роботи та вести реєстраційні (облікові форми): уніфіковані та неуніфіковані.
  • Оформляти трудову книжку, прошивати багатосторінкові документи, журнальні форми.
  • Систематизувати, зберігати, готувати документи до архівного зберігання.

Курси кадровика насичені трудовим законодавством України, практичними заняттями з кадрової роботи та кадрового діловодства. Навчання кадровиків відбувається у доброзичливій обстановці, у колі слухачів, які хочуть використати отримані знання у своїй роботі. На курсах кадровиків слухачі отримують доступ до особистого кабінету слухача, де розміщені навчальні матеріали з курсу, а також електронна бібліотека. Заняття у кадровій справі очні ( в аудиторіях навчального центру), на запит можуть бути очно-дистанційні.

Після закінчення навчання видаеться диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Навчальна програма:

 Кадрова робота: оформлення трудових відносин:

 

Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби 

  • Завдання, структура кадрової служби.
  • Документи, що регламентують діяльність служби кадрів.
  • Основні функції; визначення потреби у персоналі.
  • Положення про структурний підрозділ – порядок розробки, погодження, затвердження. Порядок внесення змін.
  • Регламентуючі, розпорядчі, довідково-інформаційні документи.

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) 

  • Положення: загальні цілі та завдання підрозділу.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові інструкції: вилучення, іноді дещо деталізованіше, з документів перших двох різновидів.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Практичне завдання:

  • Упорядкування штатного розкладу (заповнення уніфікованої форми).
  • Оформлення проекту наказу про затвердження штатного розкладу.

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Правила внутрішнього трудового розпорядку:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом

Повинні містити інформацію:

  • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
  • права та обов'язки роботодавця;
  • права та обов'язки працівників;
  • режим роботи;
  • порядок заохочення до роботи;
  • звільнення працівників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

Поняття робочого часу:

  • нормальна та скорочена тривалість робочого часу,
  • понаднормова робота,
  • ненормований робочий день,
  • змінний графік роботи,
  • підсумований облік робочого дня.

Час відпочинку:

  • перерва для відпочинку та харчування,
  • міжзмінний відпочинок,
  • вихідні дні,
  • неробочі дні.

Контроль за присутністю працівників на робочому місці. 
Оформлення заохочення працівників. Правила застосування дисциплінарних стягнень.

Практичні завдання:

  • Формулювання поняття «робочий час»
  • Регламентація тривалості робочого часу
  • Формулювання поняття «час відпочинку»
  • Види часу відпочинку
  • Оформлення проекту наказу про залучення до роботи у вихідний день
  • Оформлення пропозиції про понаднормову роботу
  • Розробка алгоритму процедури заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Заповнення форми наказу про заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Розробка алгоритму застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення проекту наказу про застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення акту про відмову ознайомитись із наказом

 Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів 

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму прийому працівника працювати.
  • Заповнення форми трудового договору прийому працювати.
  • Заповнення форми наказу прийому працювати.
  • Заповнення особистої картки працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Сумісництво та додаткова робота

Особливості роботи за сумісництвом:

  • поняття,
  • види сумісництва,
  • тривалість робочого часу,
  • оплата праці,
  • додаткову підставу припинення трудового договору.

Оформлення додаткової роботи:

  • поняття,
  • види (суміщення, розширення зон обслуговування, збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника),
  • зміст роботи,
  • термін виконання,
  • обсяг роботи,
  • оплата додаткової роботи.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму прийому працювати зовнішнього і внутрішнього сумісника.
  • Оформлення проекту наказу суміщення посад.

Ведення військового обліку в організації

Військовий облік:

  • поняття,
  • особи, що підлягають постановці на військовий облік в організації,
  • документи військового обліку,
  • організація роботи з ведення військового обліку.
  • повідомлення військкоматів про прийняття військовозобов'язаних та призовників
  • проведення звірок
  • повідомлення про зміну особистих даних військовозобов'язаних працівників
  • подання списків працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць
  • відповідальність порушення ведення військового обліку.

Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».

  • Виконання квот у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;
  • № 3-ПН « Інформація про піт на робочу силу ( вакансій )»;
  • № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників »;
  • № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників ;
  • Форма № 10-ПІ « Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ».
  • № 1-ПВ термінова - місячна « Звіт з праці »
  • № 1-ПВ термінова — квартальна « Звіт з праці »
  • № 3-ПВ термінова — піврічна « Звіт про використання робочого часу»
  • № 6-ПВ річна « Звіт про кількість працівників , їхній якісний склад та професійне навчання»

Процедура оформлення службового відрядження

  • Поняття службового відрядження.
  • Процедура оформлення направлення працівників у службове відрядження.
  • Відшкодування витрат, пов'язаних із службовим відрядженням.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми службового завдання працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми наказу про направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми посвідчення про відрядження про направлення працівника у службове відрядження.

Правила надання різних видів відпусток

Щорічні оплачувані відпустки:

  • порядок надання,
  • оформлення.

Графік відпусток:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Види відпусток:

  • щорічний додатковий оплачуваний,
  • навчальна відпустка,
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами,
  • відпустка по догляду за дитиною,
  • відпустка без збереження заробітної плати.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму надання щорічної оплачуваної відпустки працівнику.
  • Складання графіка відпусток
  • Заповнення форми наказу надання відпустки працівнику.
  • Заповнення форми записки-розрахунку надання відпустки працівнику.
  • Оформлення проекту наказу про відкликання працівника із відпустки.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору 

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення

Практична робота:

  • Розробка алгоритму переведення працівника на іншу роботу.
  • Оформлення угоди до трудового договору про переведення працівника в іншу роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу постійну роботу.
  • Оформлення пропозиції щодо переведення працівника на іншу постійну або тимчасову роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу тимчасову роботу.
  • Оформлення проекту наказу усунення працівника з роботи.
  • Оформлення проекту наказу переміщення працівника.
  • Розробка алгоритму звільнення працівника.
  • Оформлення проекту угоди про звільнення працівника за згодою сторін.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення.
  • Заповнення форми записки-розрахунку про припинення дії трудового договору із працівником.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, формулювання різних видів підстав.

Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу

  • Типові форми первинного обліку (види табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати - форми П-5, П-12, П-13, П-14).
  • Наказ Міністерства статистики від 09.10.1995 № 253.
  • Табель як підставу для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги у разі тимчасової непрацездатності, заробітної плати за час відпустки та інших виплат.
  • Табель як поіменний список співробітників, який ведеться за категоріями працюючих у порядку табельних номерів або за абеткою, тобто таблиця.

Корпоративна (організаційна) культура організації

  • Визначення поняття «корпоративна культура».
  • Ідейна та поведінкова сторона корпоративної культури. Вплив корпоративної культури на поведінку персоналу та ефективність діяльності організації.
  • Корпоративна культура - офіційне і неофіційне зведення правил поведінки та взаємовідносин співробітників між собою.
  • Оформлення документів, що регламентують: Положення про корпоративну культуру.

Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву.

Трудова книжка працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.

  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів у них – П-10. Інструкція №58.
  • Трудова книжка: оформлення титульного листа, внесення відомостей про прийом, переведення, звільнення.
  • Порядок внесення змін, виправлень у трудову книжку
  • Вкладиш у трудову книжку. Публікат трудової книжки. Оформлення.
  • Електронна трудова книжка, порядок оформлення. Перехід до електронних трудових книг.
  • Вимоги до Пенсійного фонду України.
  • Формування, ведення особових справ працівників.

 

 Кадрове діловодство:

Сучасна система ведення кадрової документації

  • Правові аспекти документування роботи з персоналом організації.
  • Основи документообігу та документаційного забезпечення.

Порядок розробки, оформлення, ведення та зберігання документів з персоналу:

  • функції кадрових документів,
  • документопотоки,
  • форма документів (уніфікованих форм первинної облікової документації з обліку праці та її оплати),
  • зміст кадрових документів,
  • реквізити, що надають документу юридичної сили.

Особливості ведення електронного документообігу.

Практичні завдання:

  • Розробка покрокового алгоритму роботи з кадровими документами.
  • Поділ документів за потоками.
  • Поділ на види за формами документів.
  • Розробка покрокового алгоритму роботи з уніфікованими формами первинної облікової документації з обліку праці та оплати.
  • Робота з реквізитами, що надають документу юридичну силу.

Робота з локальними нормативними актами

Види локальних нормативних актів:

  • обов'язкові,
  • з урахуванням специфіки.

Локальні нормативні акти організації, що регулюють порядок оформлення розпорядчих та організаційних документів з персоналу:

  • табель форм кадрових документів,
  • графік документообігу,
  • альбом форм кадрових документів

Порядок розробки, погодження, затвердження, застосування ЛНА. 
Внесення змін до ЛНА. Доведення до відома персоналу утримання ЛНА. Відповідальність за порушення правил роботи з ЛНА.

Практичні завдання:

  • Складання переліку обов'язкових ЛНА.
  • Розробка покрокового алгоритму роботи з ЛНА організації.
  • Розробка змісту Правил внутрішнього трудового порядку.
  • Розробка змісту ЛНА щодо захисту персональних даних працівників.
  • Розробка змісту ЛНА щодо системи оплати праці.
  • Робота із колективним договором.
  • Розробка та внесення змін до штатного розкладу.
  • Розробка проекту графіка відпусток.

Складання інструкції з кадрового діловодства з програмами (табель форм кадрових документів, графік документообігу, альбом форм кадрових документів) на курсах кадрового діловодства.

Оформлення факту ознайомлення працівників із ЛНА.

Особливості ведення різних видів документів з особового складу

Обробка та аналіз документації з персоналу.

Перевірка особистих документів працівників та визначення підробок (бланки документів, заміна фотографій, підробка відбитків печаток та ін.)

  • паспорт,
  • трудова книжка,
  • документи про освіту та ін.
  • Оформлення договірних документів:
  • види,
  • форма,
  • структура,
  • правила оформлення

Розробка проектів організаційних та розпорядчих документів з персоналу (наказів, розпоряджень та ін.):

  • види,
  • форма,
  • структура,
  • особливості оформлення
  • доведення до відома персоналу.

Обробка та облік інформаційно-довідкових документів:

  • види,
  • форма,
  • структури.

Робота з обліковими документами щодо оформлення трудових відносин:

  • графіки змінності,
  • табель обліку робочого часу працівників,
  • особиста картка працівника,
  • особиста справа працівника.

Внесення змін до документів з особового складу.

Практичні завдання:

  • Розробка класифікації документів з персоналу.
  • Перевірка справжності індивідуальних документів (паспорти, трудової книжки та інших.).
  • Оформлення трудового договору із працівником.
  • Оформлення наказу прийому працівників працювати.
  • Заповнення дубліката трудової книжки працівника.
  • Оформлення особистої картки працівника.
  • Оформлення наказу про переведення працівників іншу роботу.
  • Оформлення наказу надання відпустки працівникам.
  • Оформлення табеля обліку робочого дня.
  • Оформлення наказу про припинення трудового договору із працівниками.
  • Розробка покрокового алгоритму внесення змін умов трудового договору документи з особового складу.
  • Розробка покрокового алгоритму внесення змін персональних даних працівника до документів з особового складу.

Адміністрація процесів та документообігу з обліку та руху кадрів

Систематизація та організація поточного зберігання кадрової документації:

  • оформлення номенклатури справ кадрової служби
  • терміни зберігання документів,
  • організації ведення та зберігання трудових книжок працівників,
  • оформлення багатосторінкових документів,
  • комплектування документів у відносинах.

Реєстрація, облік та поточне зберігання організаційної та розпорядчої документації з персоналу:

  • реєстраційні/облікові форми (книги та журнали) – ПС на паперових носіях
  • облік та реєстрація документів в інформаційних системах.

Організація документообігу:

  • з підготовки повідомлень, звітної та статистичної інформації з персоналу
  • за поданням документів на запит державних органів та інших організацій,
  • з підготовки, оформлення та видачі копій, виписок з кадрових документів, довідок про трудову діяльність на запит працівників.

Архів:

  • поняття,
  • види,
  • основні завдання відповідно до вимог трудового та архівного законодавства
  • підготовка документів до передачі до архіву,
  • знищення документів.

Відповідальність за порушення вимог чинного законодавства України щодо забезпечення збереження документів з особового складу.

Практичні завдання:

  • Складання номенклатури справ кадрової служби.
  • Складання переліку документів для організації ведення та зберігання трудових книжок працівників.
  • Складання переліку журналів/книг реєстрації документів.

 

HR Менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Випробування при прийомі на роботу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Атестація персоналу:

Як побудувати систему адаптації персоналу:

  • поняття, цілі, види адаптації
  • етапи, методи, інструменти та відповідальні особи за процес адаптації
  • програми адаптації для різних категорій працівників

Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:

  • ціль
  • реальність
  • можливості
  • шлях

Атестація персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

Система управління кар'єрою співробітників

  • Сучасні підходи до кадрового резерву.
  • Управління талантами – що таке «таланти» та навіщо їх розвивати.
  • Кар'єрограма , фактори та критерії успішності.
  • Формування індивідуальних планів розвитку щодо різних категорій персоналу.
  • Роль HR-служби у створенні системи управління талантами.
  • Технології планування та формування кадрового резерву.

Оцінка потенціалу співробітників виявлення талантів

  • Цілі та види оцінки потенціалу.
  • Вибір оптимальних інструментів для оцінки.
  • Формування профілів компетенцій на конкретні посади.
  • Особливості проведення оцінки з урахуванням моделі компетенцій.
  • Методика виявлення кандидатів висування, SWOT-анализ.
  • Ухвалення рішень за результатами оцінки.

Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом

  • Побудова мотиваційного профілю резервіста.
  • Управління мотиваційним профілем.
  • Матеріальне стимулювання різних категорій резервістів.
  • Нематеріальні способи мотивації.
  • Оцінка задоволеності працівників та їх мотивації до кар'єрного зростання та професійного розвитку.
  • Оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
  • Практикум

Економічні засади управління персоналом

  • Матеріальна мотивація. Винагорода. Оплата праці. Бонуси Премії та Бенефіти .
  • Як вибрати форму оплати праці. Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
  • Оптимізація витрат на персонал. ФОП.
  • Фінансовий менеджмент для HR
  • Бюджетування в управлінні персоналом

Управління ефективністю:

  • МВО - система управління за цілями, постановка цілей, оцінка результатів
  • OKR, BSC, KPI – ключові показники ефективності.
  • Система постановки цілей у компанії. Каскадування цілей.
  • Управління ефективністю роботи працівників.
  • Показники ефективності служби HR. Метрики, які варто запроваджувати.
  • ROI у HR-проектах. Навіщо і як вимірювати ефект HR-проектів?
  • Методи оцінки персоналу: опис, сфера застосування, можливості та обмеження, об'єктивність.
  • Ефективність застосування різноманітних інструментів оцінки.
  • компетенції. Побудова моделей.
  • Управління виходячи з компетенцій.
  • Оцінка персоналу та винагорода.
  • Розвиваючий зворотний зв'язок: умова ефективної роботи системи Performance management .

Управління винагородою:

  • Діагностика ефективності системи винагороди у компанії.
  • Концепція компенсаційного пакета.
  • Ефективна система оплати. Системи та форми оплати праці для різних бізнесів та категорій персоналу.
  • Як працює принцип справедливості та доцільності при оплаті праці співробітника у компанії?
  • Що таке грейди? Покрокова процедура грейдингу посад самотужки.
  • Як працює система грейдів щодо розміру оплати праці співробітників?
  • Взаємозв'язок системи грейдування з оцінкою, навчанням та кар'єрним плануванням.
  • Концепція соціальних пакетів, бонуси, премії та інші змінні виплати для різних категорій персоналу. Шкали та співвідношення.
  • Управління винагородою залежно від впливу результат.
  • Побудова системи сукупної винагороди залежно від стратегії та культури організації. Аналіз та планування, розробка, імплементація.
  • Особливості стимулювання топ-менеджерів.
  • Управління змінами у системі оплати праці: розробка, використання, управління. Управління змінами. Проектний підхід

 Військовий облік:

Порядок ведення військового обліку на підприємстві

  • Основні положення та порядок ведення військового обліку на підприємстві.
  • Види військового обліку. Військовий облік жінок.
  • Види служби під час воєнного стану.
  • Обов'язки роботодавця щодо ведення військового обліку.
  • Вимоги до посади та порядок призначення відповідального за ведення військового обліку, назва посади.
  • Посадові обов'язки осіб, які ведуть військовий облік.
  • Оплата праці осіб, відповідальних за ведення військового обліку.

Ведення військового обліку на підприємстві

  • Як вести військовий облік на підприємстві з нуля.
  • Документи, необхідні для прийняття на роботу військовозобов'язаного.
  • Аудит військово-облікових документів працівників.
  • Вимоги ТЦК та СП: що необхідно виконати негайно, а чого робити не варто.
  • Документи роботодавця щодо ведення військового обліку та особливості їх складання
  • Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов'язаних та резервістів – порядок подання інформації.
  • Контроль за веденням військового обліку на підприємствах.
  • Документи роботодавця щодо ведення військового обліку та особливості їх складання.
  • Списки та відомості військовозобов'язаних: особливості заповнення.
  • Практика: Заповнення військового квитка як елемент воєнного обліку.

Документи, необхідні для взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки

Що необхідно виконувати відповідальному за військовий облік:

  • постійно
  • у п'ятиденний термін
  • у семиденний термін
  • щомісяця
  • не рідше одного разу на рік
  • щорічно до 1 грудня

Порядок бронювання військовозобов'язаних

  • Формування списку військовозобов'язаних, які пропонуються для бронювання.
  • Отримання документів про бронювання працівників та дії відповідальних осіб.
  • Перебронювання військовозобов'язаних працівників.
  • Звіт про кількість заброньованих працівників.
  • Бронювання: оформлення документів.

Правові основи служби працівника та обов'язки його роботодавця, якщо працівник:

  • доброволець територіальної оборони;
  • резервіст;
  • військовослужбовець ЗСУ: термінова служба, контракт, мобілізація.

Мобілізовані працівники: права та гарантії

  • Дії кадрової служби під час мобілізації працівників. Документальне оформлення
  • Права працівників за трудовим договором під час несення служби.
  • Нестандартні ситуації під час служби працівників (полон, невідомі зникнення, дезертирство)
  • Дії кадрової служби після закінчення служби військовозобов'язаними
  • Гарантії працівників після демобілізації
  • Права та гарантії працівників при взятті на військовий облік
  • Алгоритм дій кадровика у разі призову працівника під час мобілізації
  • Пакет документів та підстави для звільнення.
  • Алгоритм дій кадровика у разі призову працівника під час демобілізації
  • Строки збереження гарантій для працівника
  • Пакет документів та підстав для допуску до роботи.
  • Порядок оформлення працівника, спрямованого на альтернативну (невійськову) службу
  • Гарантії працівникам, які призвані на військову службу (розглядаються з урахуванням нового Закону України від 1 липня 2022 року № 2352-IX)
  • Особливості збереження середнього заробітку
  • Права на отримання відпусток за період несення служби
  • Додаткові права та гарантії трудових відносин.

Відповідальність

  • Відповідальність за порушення вимог ведення військового обліку
  • Відповідальність за порушення прав та гарантій працівників, які проходять військову службу

Документи

  • Документи та зразки заповнення документів:
  • Наказ про призначення відповідального за ведення військового обліку
  • Посадова інструкція відповідального за ведення військового обліку
  • Повідомлення про призначення, звільнення (звільнення) керівника та посадових осіб підприємств, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Правила військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Списки персонального військового обліку
  • Розписка про прийом на зберігання військово-облікового документа
  • Відомість оперативного обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Повідомлення про зміну облікових даних призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Список військовозобов'язаних, які пропонуються для бронювання на період мобілізації
  • Довідка про кількість військовозобов'язаних під час мобілізації та воєнний час
  • Звіт про чисельність військовозобов'язаних, заброньованих станом
  • Наказ про звільнення з роботи мобілізованих працівників
  • Наказ про допуск до роботи після завершення військової служби

Основи психології:

  • Введення у  психологію
  • Загальне поняття психології
  • Предмет вивчення психології
  • Наукова та практична психологія
  • Біологічні засади психіки
  • Індивідуально-психологічні особливості особистості: темперамент, характер, здібності
  • Види інтелекту (IQ, EQ та інші)
  • Міжособистісне спілкування (сприйняття, розуміння, взаємовплив)
  • Що таке психологічний портрет особистості?

 1С: Зарплата та управління персоналом:

Початкове заповнення інформаційної бази. Налаштування параметрів обліку

  • Заповнення класифікаторів та довідників
  • Введення відомостей про організацію, підрозділи
  • Виробничий календар
  • Стандартні графіки роботи, змінні графіки роботи
  • Штатний розклад

Регламентований кадровий облік організації

  • Відомості про працівників організації
  • Прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення
  • Графік відпусток організації, чергова щорічна відпустка
  • Залишки відпусток
  • Навчальна відпустка
  • Відпустка по догляду за дитиною
  • Звіт по відпустках

Регламентований кадровий облік організації

  • Договори на виконання робіт
  • Відрядження
  • Відсутність на роботі, повернення на роботу
  • Заплановані кадрові перестановки
  • Табель обліку робочого часу за формою П-5.

Кадрові звіти. Військовий облік. Регламентовані звіти

  • Налаштування та формування кадрових звітів
  • Створення нових варіантів звітів
  • Військовий облік
  • Регламентовані звіти. Повідомлення про прийом працівника на роботу.
  • Звіт про вакансії.

Планування потреб у персоналі. Забезпечення бізнесу кадрами

  • Створення управлінської структури підприємства.
  • Кадровий план, створення, зміна, затвердження. Аналіз кадрового плану.
  • Реєстрація вакансій Механізм "Набір персоналу". Робота із кандидатами.
  • Врахування ефективності залучення персоналу. Звіт з вакансій.
  • Прийом працювати кандидатів. Оцінка випробувального терміну.

Документи управлінського кадрового обліку. Планування зайнятості

  • Прийом на роботу, звільнення, кадрове переміщення у компанії
  • Зайнятість персоналу, планування зайнятості, оцінка зайнятості
  • Планування відпусток, механізм затвердження відпусток, Реєстрація відпусток. Звіти з відпусток в управлінському обліку.
  • Планування заходів компанії, оцінка участі персоналу у заходах

Управління компетенціями та атестаціями. Навчання працівників

  • Введення інформації щодо курсів навчання.
  • Планування навчання. Проходження курсів навчання
  • Компетенція працівників, шкали оцінки компетенції. Оцінка компетенції працівників, які пройшли навчання
  • Посадові компетенції.
  • Механізм "Атестації співробітників". Реєстрація атестаційних листів. Аналіз результатів атестації працівників.

Управління фінансовою мотивацією персоналу та планування витрат

  • Фінансова мотивація персоналу.
  • Показники схеми мотивації. Введення нових управлінських нарахувань. Розробка тимчасових схем фінансової мотивації персоналу.
  • Аналіз схеми мотивації. Затвердження та застосування нових схем мотивації.
  • Планування витрат. Сценарії планування. Порівняльний аналіз витрат за персонал.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-11
субота
2024-05-13
понеділок
2024-05-14
вівторок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору