Курси Кальянщик
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа ресторанного бизнесу /   Курси Кальянщик


Курси Кальянщик в Києві

24 ак. години (6 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 1 місяця, 3 рази на тиждень.

Час навчання у групі (на вибір):

денні групи: 

  • з 9:30 до 12:30;  з 12:30 до 15:30,  з 15:30 до 18:30,  + субота з 10:00 ( не всі суботи).
  • з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00, + субота з 10:00 ( не всі суботи).

вечірні групи:

  • з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45, + субота з 10:00 ( не всі суботи);

основні заняття проходять по вт і четв, додаткові по пон ср птн (іноді);

Вартість навчання:

  • 4 000 грн.

Навчання відбувається у аудиторіях навчального центру.

Акційна ціна діє з 22.04.2024 по 25.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Кальянщик складається з:

  • всіх бажаючих навчитися кальянного мистецтва та працювати у ресторанах чи барах.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • готувати кальян;
  • розкурювати та палити кальян;
  • готувати кальян на фруктах,
  • готувати коктейлі для наповнення кальяну,
  • посилювати приємний смак кальяну.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Структура программы обучения:

До програми входять такі дисципліни:

  • Ресторанний менеджмент
  • Кальянна майстерність
  • Технологія працевлаштування
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Кальянна справа:

 

 Введення у професію 

  • Історія походження кальяну
  • Влаштування кальяну
  • Хто такий кальянний майстер?
  • Інвентар, аксесуари та обладнання кальянника
  • Принцип куріння кальяну

Приготування кальяну

  • Приготування кальяну
  • Правильна заміна вугілля
  • Сервіс у кальянній
  • Кальянна культура та етикет
  • Ключові фактори, які впливають на якість куріння кальяну, чи чому приготувати смачний кальян так складно?
  • Якісні інгредієнти для гарного смаку
  • Вибір тютюну: країни, марки, рекомендації щодо приготування конкретних марок та застереження від купівлі інших
  • Вугілля: типи вугілля, виробники, рекомендації по роботі з кожною маркою вугілля
  • Фольга: вибір якісної та зручної фольги
  • Голка для проколювання дірок у фользі, або як зберегти купу часу та покращити якість куріння
  • Рідина у колбі: фінальний штрих, від якого залежить смак кальяну.
  • Різноманітні замінники тютюну: чи можна курити каміння чи буряк?
  • Три види віджиму тютюну перед закладкою: плюси та мінуси
  • Способи укладання тютюну в чашку: рекомендації
  • Фольга: якою ж стороною її правильно використовувати, скільки робити отворів та якого розміру, щоб приготувати супер-смачний кальян?
  • Як розігрів вугілля впливає на смак кальяну?
  • Готуємо кальян з використанням нових знань, розглядаємо та пробуємо найбільш популярні тютюнові мікси для кальяну, шукаємо помилки, виправляємо та насолоджуємося своїми творами.

Приготування кальяну в яблуку

  • Приготування кальяну в яблуку
  • Напрацювання техніки роботи з фруктовими чашами
  • Особливості догляду за кальяном на фруктах
  • Розбір популярних помилок

Класифікація

  • Класифікація кальянів та їх відмінності
  • Вибираємо правильне обладнання
  • Призначення всіх частин кальяну (Яка частина кальяну відповідає за охолодження диму, яка за очищення тощо)
  • Вибираємо кальян для найякіснішого та найсмачнішого куріння
  • Виробники кальянів, країни, марки, практичні поради щодо вибору
  • Різновиди колб для кальянів, рекомендації щодо вибору
  • Як вибрати хороший кальян, глянувши лише на шахту
  • Різновиди чашок для кальяну та рекомендації щодо вибору
  • Шланги. Які можна мити, які не можна? І чому потрібно міняти шланг раз на кілька місяців?
  • Різні пристрої, які спростять життя любителів кальяну

Напрацювання практичних навичок

  • Приготування кальяну на фользі
  • Симуляція стресових ситуацій
  • Напрацювання швидкості роботи
  • Робота над помилками

Кальянна міксологія

  • Види тютюнового листа
  • Сприйняття смаку
  • Підходи до міксології
  • Формування міксу
  • Практика приготування асоціативного міксу учнями під керівництвом майстра

Фруктові кальяни

  • Приготування кальяну на грейпфруті
  • Приготування кальяну на ананасі
  • Алкогольні та коктейльні кальяни
  • Плюси та мінуси фруктових кальянів

Робота з гостем

  • Психотипи гостей
  • Продажі в кальянній
  • Кальянний сервіс
  • Рольові ігри «кальянщик – гість»

Ексклюзивні кальяни

  • Приготування ексклюзивного кальяну
  • Створення фірмового стилю майстра
  • Робота із складені кальянами
  • Кальянний карвінг 

Ресторанний менеджмент: як працювати в ресторані, кафе та пабі:

Історія появи ресторанів та кафе

  • Історія питних закладів (Стародавній світ, Середньовіччі, Німеччина, Франція, Ірландія, Україна, Росія).

Типи та категорії ПОП

  • Відмінності, вимоги, спеціалізація, національні особливості, вузькоспеціалізовані.
  • "Люкс"; «Вища»; "І" та "ІІ" категорії.

Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце та роль адміністратора в управлінському персоналі:

  • Структура підприємства (типова схема); основні підрозділи, їх функції;
  • Матеріальна відповідальність та санітарні норми на підприємствах громадського харчування.

Персонал ресторану

  • Офіціант у ресторані, кафе. Його роль.
  • Бармен та його роль у ресторані, кафе, барі.
  • Кальянник.
  • Кухня ресторану, кафе, бару.
  • Каса
  • Склад (комора)
  • Директор ресторану, взаємодія з ним та звітність.

Сервісні складові успішного ресторану

  • Менеджмент ресторану. Основні завдання управління. Служби ресторану та їх взаємодія.
  • Що таке сервіс у ресторані. Постановка системи обслуговування. «Дрібниці сервісу».
  • Складові елементи першокласного сервісу.
  • Гість як головна фігура ресторану. Мотиви та потреби гостей. Типи гостей, ймовірні уподобання, потреби гостя. Деталізація процесу обслуговування гостей.
  • Навички презентації меню. Пропонують продаж у ресторані. Використання фактів та статистики, особистої думки, думок інших клієнтів як факторів, що підсилюють ефективність презентації.
  • Що означає клієнтоорієнтований сервіс на практиці.
  • Робота з різними категоріями гостей.

Особливості роботи ресторану та бару, розташованих у готелі.

  • Прийом замовлення на обслуговування у номері.
  • Здійснення контролю над виконанням замовлення.

Безпека у ресторані

  • Організація охорони праці.
  • Запобіжні пристрої, огорожі, сигналізація.
  • Техніка безпеки у роботі офіціанта.
  • Заходи пожежної безпеки.
  • Дії у разі пожежі.
  • Охорона навколишнього середовища.
  • Уникнення втрат під час роботи готелів та ресторанів.

Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства

  • Проведення обстеження мережі ресторанного господарства.
  • Фіскальна служба України та її перевірки, Державна служба з надзвичайних ситуацій та її перевірки, Держпродспоживслужба.
  • Порядок проведення перевірок суб'єктів господарювання сфери ресторанного господарства.
  • Відповідальність за порушення порядку провадження господарської діяльності у сфері ресторанного господарства.
  • Адміністративно-господарська відповідальність.
  • Адміністративна відповідальність.
  • Кримінальна відповідальність. 

 Технологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки "хитрих" роботодавців, "безкоштовна" робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування. 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору