Курси Адміністратора ресторану
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа ресторанного бизнесу /   Курси Адміністратор ресторану


Курси Адміністратора ресторану

очно в Києві обо онлайн

Курс Адміністратор ресторану ( для тих хто працював в ресторані барменом, офіціантом):

40 ак. годин (10 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Базовий курс навчання. Тривалість: 1 місяць. 3  рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Розширений курс Адміністратор ресторану з нуля ( для тих хто не працював в ресторані):

60 ак. годин (15 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Повний курс навчання. Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3  рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

денні групи: 

  • з 9:30 до 12:30;  з 12:30 до 15:30,  з 15:30 до 18:30,  + субота з 10:00 ( не всі суботи).
  • з 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00, + субота з 10:00 ( не всі суботи).

вечірні групи:

  • з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45, + субота з 10:00 ( не всі суботи);

основні заняття проходять по вт і четв, додаткові по пон ср птн (іноді);

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Адміністратор ресторану 40 ак годин:

  • 4 000 грн. (передплата до початку занять).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Адміністратор ресторану 60 ак години з нуля:

  • 6 800 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 5440 грн),
  • 6 120 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 680 грн).
Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу Адміністратора ресторану складається з:

  • 30% - працівники ресторанів (бармени, офіціанти), які хочуть вивчитися на адміністратора ресторану. метрдотеля;
  • 70% слухачів, які хочуть вивчитися роботі адміністратора ресторану з нуля, не маючи досвіду роботи в ресторані.

По закінченню курсу Ви будете вміти: 

  • зустрічати та приймати відвідувачів ресторану,
  • організовувати та контролювати роботу барменів, офіціантів, стюартів, сомельє.
  • готувати зал до відкриття, закриття,
  • складати графіки виходу на роботу,
  • організовувати та контролювати кухарів роздачі, чистоту та наявність затвердженого асортименту страв.

Особлива увага на курсах адміністраторів ресторану приділяється організації обслуговування бенкетів, коктейлів, фуршетів та спеціальних заходів, а також контролю роботи касирів, руху коштів та звітності перед керівництвом.

Курси адміністратора ресторану навчать слухачів запобігати злодійству в ресторані. На курсах адміністраторів ресторану також вивчаються тонкощі обслуговування відвідувачів (мистецтво обслуговування), барна справа, кейтеринг. Слухачі знатимуть, що таке "середній чек" і як підвищувати його вартість.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни ( 40 ак годин):

  • Ресторанний менеджмент
  • Маркетинг ресторанного бізнесу
  • НАССР/ХАССП
  • Мистецтво обслуговування
  • Барна справа
  • Кейтерінг (організація виїзного обслуговування)
  • Психологія спілкування з клієнтами
  • Тайм менеджмент

Додаткові предмети практики:  (20 ак години):

  • Барна справа: міксологія та коктельна карта ( практика)
  • Карта вин ( з дегустаціями алкогольних напоїв)

Разом: 60 ак годин

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

Ресторанний менеджмент:

Історія появи ресторанів та кафе

  • Історія питних закладів (Стародавній світ, Середньовіччі, Німеччина, Франція, Ірландія, Україна, Росія).

Типи та категорії ПОП

  • Відмінності, вимоги, спеціалізація, національні особливості, вузькоспеціалізовані.
  • "Люкс"; «Вища»; "І" та "ІІ" категорії.

Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце та роль адміністратора в управлінському персоналі:

  • Структура підприємства (типова схема); основні підрозділи, їх функції;
  • Взаємодія адміністратора із підрозділами;
  • Матеріальна відповідальність та санітарні норми на підприємствах громадського харчування;
  • Роль адміністратора (метрдотеля) в організації сервісу та обслуговування відвідувачів, посадова інструкція адміністратора ресторану (основні розділи, їх зміст).

Персонал ресторану

  • Роль офіціанта. Обов'язки та вимоги. Підготовка. Професійна придатність. Що забороняється офіціантові.
  • Організація роботи офіціантів:
    • посадова інструкція офіціанта ресторану, основні розділи, їх зміст;
    • формування зміни офіціантів, облік виходу працювати, дисциплінарні вимоги;
    • проведення оперативних зборів «5 хвилин»;
    • вимоги до зовнішнього вигляду та особистої гігієни офіціантів;
    • підготовка торгового залу для обслуговування відвідувачів;
    • бронювання місць у ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей у залі;
    • процес обслуговування відвідувачів;
    • дії адміністратора щодо запобігання виникненню «невчасності» при обслуговуванні відвідувачів.
  • Організація роботи бару:
    • поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів;
    • посадова інструкція бармена ресторану, кафе, бару;
    • взаємодія бармена з адміністратором;
    • організація робочого місця бармена; підготовка бару до обслуговування відвідувачів;
    • порядок складання асортименту бару та карт напоїв;
    • обслуговування відвідувачів у барах, нові технології та форми;
    • функції сомельє; порядок складання винних карток;
    • роль метрдотеля у здійсненні контролю за звітністю бармена;
    • що має знати адміністратор про напої.
  • Організація роботи кухні ресторану:
    • взаємодія адміністратора із керівником виробництва страв;
    • виробниче обладнання лінії видачі страв (холодильне, теплове, нейтральне);
    • санітарні вимоги до утримання інвентарю на лінії (диспенсери, столовий посуд тощо);
    • кулінарна характеристика страв;
    • контроль за процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора у разі відсутності того чи іншого продукту;
    • участь адміністратора в інвентаризації матеріальних цінностей;
    • контроль за веденням книги скарг та пропозицій.
  • Організація роботи каси:
    • посадова інструкція касира ресторану;
    • порядок ведення касової книги;
    • складання касової звітності;
    • відкриття та закриття зміни, зняття виручки.
  • Організація роботи складу (комори):
    • взаємодія із завідувачем складом (комірником) ресторану;
    • прийом та відпуск товарів, документальне оформлення складських операцій; періодичність та часові рамки отримання матеріальних цінностей зі складу;
    • вимоги до оформлення прибуткових та видаткових документів.
  • Директор ресторану, взаємодія з ним та звітність.
  • Структура керування рестораном.

Сервісні складові успішного ресторану

  • Менеджмент ресторану. Основні завдання управління. Служби ресторану та їх взаємодія.
  • Що таке сервіс у ресторані. Постановка системи обслуговування. «Дрібниці сервісу».
  • Складові елементи першокласного сервісу.
  • Гість як головна фігура ресторану. Мотиви та потреби гостей. Типи гостей, ймовірні уподобання, потреби гостя. Деталізація процесу обслуговування гостей.
  • Навички презентації меню. Пропонують продаж у ресторані. Використання фактів та статистики, особистої думки, думок інших клієнтів як факторів, що підсилюють ефективність презентації.
  • Що означає клієнтоорієнтований сервіс на практиці.
  • Робота з різними категоріями гостей.

Підготовка адміністратора (метрдотеля) до обслуговування гостей та робота під час робочого дня.

  • Проведення інструктажу перед початком роботи.
  • Перевіряє зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу.
  • Перевірка робочого місця офіціантів, барменів, сомельє.
  • Основні моменти координування роботи офіціантів, сомельє, барменів.
  • Управління процесом обслуговування гостей.
  • Відповідальність та обов'язки персоналу, що подає алкоголь (неповнолітні гості ресторану, бару).
  • Здійснення контролю за правильністю розрахунку офіціанта та сомельє з гостями.

Організація проведення урочистостей.

  • Вибір виду прийомів та пропозиція замовнику.
  • Прийом замовлення на банкет, оформлення документації.
  • Організація прийомів (дипломатичний прийом, коктейль).
  • Порядок проведення прийомів.
  • Організація підготовки та обслуговування бенкету фуршет, бенкету презентація.
  • Здійснення контролю над роботою.
  • Організація підготовки, здійснення контролю над обслуговуванням банкетів: «Весілля», «Ювілей», «Товариська вечеря», «Банкет чай», «Табльдот».
  • Комплектування обслуговуючого персоналу на банкети.
  • Управління роботою персоналу.
  • Командна праця.

 Особливості роботи ресторану та бару, розташованих у готелі.

  • Прийом замовлення на обслуговування у номері.
  • Здійснення контролю над виконанням замовлення.

Участь адміністратора у процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:

  • Підбір персоналу (телефонне інтерв'ювання, анкетування, особиста бесіда);
  • Навчання персоналу (стажування, тестування, тренінги);
  • Мотивація персоналу, роль адміністратора у цьому процесі;
  • Заохочення та корпоративна культура працівників підприємства громадського харчування;
  • Вчимося та вчимо продавати більше;

Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність та оформлення):

  • Журнал перевірок /заповнюється представниками контролюючих органів-СЕС, податкова та пожежна інспекції, захист прав споживача/;
  • Журнал обліку попередніх замовлень;
  • Журнал бронювання місць (або схема);
  • Журнал проведення інвентаризації посуду, скла, приладів, інвентарю;
  • Куток споживача:
  • Графіки роботи персоналу торгового залу (за змінами);
  • Медичні книжки працівників торгового залу (контроль за своєчасним проходженням медогляду); санітарний журнал.

Безпека у ресторані

  • Організація охорони праці.
  • Запобіжні пристрої, огорожі, сигналізація.
  • Техніка безпеки у роботі офіціанта.
  • Заходи пожежної безпеки.
  • Дії у разі пожежі.
  • Охорона навколишнього середовища.
  • Уникнення втрат під час роботи готелів та ресторанів.

Державний контроль та нагляд за діяльністю закладів ресторанного господарства

  • Проведення обстеження мережі ресторанного господарства.
  • Фіскальна служба України та її перевірки, Державна служба з надзвичайних ситуацій та її перевірки, Держпродспоживслужба.
  • Порядок проведення перевірок суб'єктів господарювання сфери ресторанного господарства.
  • Відповідальність за порушення порядку провадження господарської діяльності у сфері ресторанного господарства.
  • Адміністративно-господарська відповідальність.
  • Адміністративна відповідальність.
  • Кримінальна відповідальність. 

Маркетинг ресторанного бізнесу:

Маркетинг та реклама в ресторані

  • Маркетинговий план – основні статті для ресторанного бізнесу, види реклами та просування.
  • Основи маркетингового аналізу конкурентного середовища та бажань споживача.
  • Аналіз вашого ринку: місце розташування, цільова аудиторія, конкуренти – методи вивчення та опису.
  • Рекламний бюджет – як правильно розрахувати? які можуть бути помилки при розрахунку та як їх уникнути?
  • План просування (розкручування) ресторану/кафе/бару.
  • Оцінка ефективності маркетингу: очікування та реальність.
  • Нестандартні підходи та нововведення у маркетингу для ресторану.
  • Розробка стратегії та тактики просування: концепція, ваші гості, послуги, цінова політика, промо-заходи.
  • Локальний маркетинг: утримання та залучення нових гостей. Хто такі лояльні гості та навіщо ми їх «виховуємо»
  • Карта торгової території. Підвищення впізнаваності ресторану. Складання конкретних програм для гостей. Ресторанний мерчандайзинг
  • Практикум: кейс «Складання зведеної таблиці конкурентів», кейс «Складання карти торгової території»

 Ціноутворення у ресторанному бізнесі

  • Інструменти керування цінами.
  • Класифікація методів ціноутворення у ресторанному бізнесі.
  • Застосування методів встановлення ціни до різних форматів підприємств.
  • Критерії встановлення ефективної ціни.
  • Поняття трудомістких та нетрудомістких страв.
  • Еластичність попиту за ціною та формати підприємств.
  • Взаємозв'язок цін на страви всередині та між розділами одного меню.
  • Оптимізація візуального сприйняття цін.
  • Практикум: кейс "Правила підвищення цін з урахуванням психологічних аспектів сприйняття".

HACCP/ХАССП:

HACCP/ХАССП

Основні принципи системи HACCP, законодаство в системі безпеки продукції

  • Основні поняття харчової безпеки та загальні принципи харчового законодавства.
  • Правові основи технічного регулювання, огляду та контролю в закладах громадського харчування.
  • Програми-передумови щодо безпеки харчової продукції.
  • Етапи впровадження та принципи системи HACCP. Практичні аспекти впровадження системи безпеки харчової продукції в закладах громадського харчування.
  • Відповідальність за порушення норм HACCP.
  • Законодавство: Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( Стаття 21. Стаття 23. Стаття 25). Наказ 590 Міністерства аграрної політики та продовольства України, Наказ №446 та Наказ №447, Наказ №280 Міністерства охорони здоров’я України. Наказ МОЗ № 548, Наказ МОЗ № 256, Наказ МОЗ № 368, Наказ МОЗ № 695, Наказ МОЗ №1238, Наказ МОЗ №55, ДсанПін 4.4.5.078-2001, ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000-2001, ДсанПін 2.2.4-171-10.  Державний реєстр дезінфекційних засобів Міністерства охорони здоров’я. Реєстр 2019- 2022 року.  Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Наказ 298/227 Міністерства освіти та МОЗ. Наказ 2205 МОЗ України. Постанова №305 Кабміну. Тех. картки шкільного меню від МОЗ. Меню на осінній період для дітей 1-7 років. Меню на зимовий період для дітей 1-7 років.

Розробка та впровадження системи HACCP

  • Методика визначення контрольних точок (КТ) для оцінки ступеня ризиків
  • Формування та ведення документації щодо всіх процедур. Вимоги до документів, обов’язкові записи та протоколи
  • Забезпечення безпеки харчової продукції в усіх критичних точках
  • Особливості фумігації в ресторанах та ПЕСТ-контроль
  • Принципи гігієни у харчовій промисловості. Профілактичний медогляд та гігієнічне навчання
  • Мікробіологічні критерії для встановлення показників безпеки харчових продуктів
  • Інформування персоналу, внутрішніх та зовнішніх комунікацій
  • Процедури, що стосуються ефективного функціонування системи НАССР.

Мистецтво обслуговування:

Характеристика та призначення приміщень ресторану, кафе на курсах адміністратора ресторану.

  • основні
  • допоміжні
  • побутові

Матеріально-технічне забезпечення на курсах адміністратор ресторану.

  • Меблі та її якість.
  • Асортименти столової білизни. Призначення. Льон, жаккардовий льон, атлас. Кольорова гамма. Дизайн. Розміри. Значення муальтону (мальтону) скатертини, серветки, рушники, рушники, рушники, спідниці, стільниці.
  • Асортимент скляного посуду (класика), а також сучасні тенденції та мода. Призначення та застосування.
  • Фарфоровий та фаянсовий посуд (класика), а також сучасні тенденції та мода. Призначення та застосування.
  • Асортимент металевого та мельхіорового посуду (класика), а також сучасні тенденції та мода. Призначення та застосування. Посуд приготування та прийому їжі. Тімбалі; кроншель; клоше; манежниця та ін.
  • Столові прибори. Основні та допоміжні. Призначення та застосування.

Підготовка Залів для обслуговування на курсах адміністратора ресторану київ.

  • Санітарно – гігієнічна підготовка. Прибирання та генеральне прибирання. Час проведення та вимоги.
  • Розміщення меблів. Вимоги та правила. Столи квадратні, прямокутні, круглі.
  • Накриття столів скатертинами. Вимоги та способи.
  • Сервірування столів тарілками. Вимоги та способи (нижній та верхній). Види сервірувань (сніданок, обід, вечеря, банкети).
  • Сервірування столів приладами. Правила та техніка. Досервування. Основи та допоміжні.
  • Сервірування столів скляним (кришталевим) посудом. В один і два ряди. Центральна та правостороння. Правила підготовки скла. Донечко.
    • французька система - дворядна (напівколо перед їдальнею тарілок) і однорядна;
    • австрійська – центральна;
    • англійська – правостороння (зручна у кабінках).
  • Сервірування столу серветками. Правила, вимоги, варіанти. Подача вологих серветок. Паперові серветки.
  • Сервіровка спеціями, квітами, декоративними предметами.

Характеристика меню та прейскуранти. Мапи вин на курсах адміністратора ресторану.

  • Вимога та призначення меню. Порядок складання.
  • Види меню.
  • Вимоги офіціанта до кулінарної характеристики страв, включених до меню.
  • Прейскуранти та карти вин.

Обслуговуючий персонал на курсах адміністратора.

  • Роль офіціанта. Обов'язки та вимоги. Підготовка. Професійна придатність. Особиста гігієна. Що забороняється офіціантові.

Обслуговування відвідувачів на курсах менеджер ресторану.

  • Зустріч, вітання, розсадження.
  • Подання меню. Правила подання.
  • Прийом замовлення. правила прийому. Діалог офіціанта з відвідувачів.
  • Рекомендації офіціанта холодних та гарячих закусок, страв, напоїв, аперативів. Температура їхньої подачі.
  • Виконання замовлення. Черговість. Робота на касових апаратах, електронної техніки тощо.
  • Подання посуду на кухню, бар. Досервування.
  • Прийом користування підносів. Їхні види. Правила розміщення на піднос.
  • Основні методи подачі.
    • французька (2 способи; техніка порціонування «в обнос»);
    • англійська (траншування та фламбування, доготування страв у залі);
    • російська («у стіл», прилади для розкладки);
    • європейський (клоше);
    • змішаний.
  • Правила надання напоїв. Правила відкорковування. Способи обливу. Краватка. Деконтування. Черговість подачі. Дегустаційний ковток. Самілля. Як охолодити чи підігріти той чи інший напій.
  • Правила подачі холодних закусок. Послідовність. Методи. Подача соусів. Температура подачі. Правило ліктя.
  • Гарячі закуски та їх подача. Особливості подання.
  • Супи та бульйони. Гарячі та холодні, заправні та протерті. Правила подання. Температура подачі. Гарніри. Призначення супових мисок.
  • Другі гарячі страви (основні). Асортимент рибних, овочевих та м'ясних страв. Методи подачі.
  • Подання деяких вишуканих страв:
    • подання раків
    • подача креветок
    • подача молюсків
    • подача омарів та кальмарів
    • подача коктейлю з море - продуктів
    • подача заливних закусок
    • подача ікри
    • подача курчат - «тютюну»
  • Техніка роботи офіціанта зі стравами.
  • Траншування риби, птиці, поросят тощо.
  • Доготування та фламбування десертів.
  • Подання фруктів. Особливості.
  • Подання солодких страв. Холодні та гарячі. Прилади. Подання кондитерських виробів.
  • Подання гарячих напоїв. Методи. Асортименти. Гарніри – доповнення. Температури подачі. Чайна церемонія.
  • Правила розрахунків. Книжка, тарілка, серветка. Решта. Чайові – «так» чи «ні». Чайові як показник якості та визнання роботи офіціанта.
  • Прощання із гостями.
  • Правило прибирання столу під час обслуговування і після. Способи та черговість. Двотарільний і тритарельний спосіб. Сторона збирання посуду.

Обслуговування бенкетів. Їхні види на курсах адміністратора ресторану київ.

  • Дипломатичний прийом. Розміщення. Протокол. Кувертні картки. Особливості, вимоги, сервіс.
  • Банкет – прийом за столами із повним обслуговуванням офіціантами. Vip – стіл. Вимоги та сервірування. Інструктаж. Офіціант – «вінник» та «блюдець».
  • анкет із частковим обслуговуванням офіціантами. Особливості. Сервірування. Подання. Правила розміщення. Збирання посуду. Досервування. Методи обслуговування.
  • Банкет - "фуршет". Їх різновиди та особливості.
  • Меню та його характеристика. Продаж меблів. Підготовка зали. Сервірування. Способи сервірування склом. Підсобні столи. Розрахунок посуду.
  • Фуршет – дефіле, особливості.
  • Банкет – коктейль, особливості.
  • Банкет – чай, особливості.

Спеціальні форми обслуговування за курсами адміністратора ресторану.

  • Святковий стіл.
  • Новорічний вечір.
  • Весілля.
  • Ювілей.
  • «Келих шампанського», «Келих вина».

Форми прискореного обслуговування на курсах адміністратора ресторану Києва.

  • Комплексні обіди.
  • "Бізнес ланч" (таблдот).
  • Стіл – карусель.
  • Шведський стіл.
  • Недільний бранч.

Практичні заняття з навчання технічним прийомам роботи офіціанта.

Зустріч гостей.

  • Вітання.
  • Пропозиція столика.
  • Подання меню.
  • Прийом замовлення. Поради.

Техніка роботи з тацею на курсах адміністратор ресторану.

  • На рівні пояса, грудей над лівим плечем.

Практичні заняття під час роботи зі столовою білизною.

  • Складання серветок та накриття столів скатертинами звичайних розмірів.
  • Накриття столів банкетними скатертинами.
  • Накриття та заміна скатертин. Основні методи.

Робота зі їдальнею, фарфоровим посудом на курсах адміністратора ресторану.

  • Підготовка посуду. Сервірування столу двома способами «згори» та «знизу».
  • Техніка збирання порцелянового посуду.

Сервірування столу столовими приладами на курсах адміністратора київського ресторану.

  • Підготовка, техніка промивання.
  • Способи сервірування з конверта, з тацю, зі столової тарілки, в руці – через серветку.

Сервірування столів склом. Правила та способи.

  • Підготовка, полірування.
  • Віялом, з підносу, у парі, з візка.
  • Подача та заміна попільничок.

Сервірування спеціями. Вимоги щодо них на курсах адміністратора ресторану.

  • Декоративні прикраси фонів.
  • Техніка убору та заміна скла.

Робота із пляшками на курсах адміністратора ресторану київ.

  • Техніка санітарної обробки пляшок.
  • Техніка перенесення в руках, на таці.
  • Техніка подачі та розливу. правила.
  • Техніка охолодження чи підігріву напою.

Сервірування до сніданку, обіду, вечері.

  • Банкетний стіл; банкет – фуршет; банкет – коктейль; банкет - чай ​​та ін.
  • Подача страв чотирма способами.
    • російська («у стіл», прилади для розкладки);
    • англійська;
    • французька;
    • європейський; техніка подачі холодних закусок, гарячих закусок, перших страв, гарячих напоїв, діджестивів;
    • техніка подачі хліба. Вимоги.

Прибирання столів. правила. Черговий курс на адміністратор ресторану.

  • 2-3 тарілковий спосіб;
  • прибирання скла в руках на тацю;
  • совок та щітка - кмітливість;
  • серветка.

Подання фруктів, тортів, апперативів на курсах адміністратора ресторану.

  • На тарілці десертній, у загальному посуді, в обнос, за допомогою трейджика.
  • Подача аператива, діджейстива з тацю, з трейджека, з візка.
  • Приготування та доготування овочевих та фруктових салатів англійським способом.
  • Подача тортів індивідуально, у спільній страві (англ. методом).
  • Техніка подачі джему, варення, меду, лимона.

Техніка розрахунку із відвідувачами на курсах адміністратора ресторану київ.

Етика та професійна психологія офіціанта.

  • Темпераменти. Їхні відмінності.
  • Норми поведінки людей.
  • Самовпевнені відвідувачі.
  • Нерішучі відвідувачі.
  • Комунікабельні (компанійські) Нервові
  • Недовірливі
  • Розумні

Торгівельний діалог на курсах адміністратор ресторану.

  • Ввічливість, доброзичливість, посмішка.
  • Вміння розташувати та зацікавити гостя.
  • Гість почувається «як удома».
  • Особливості обслуговування різних категорій відвідувачів (діти, жінки, чоловіки)
  • Як позитивно впливати на відвідувача?

Барна справа:

Бар та барна справа

  • Історія виникнення барів, змішаних напоїв, слова «коктейль» (півнячий хвіст).
  • Інтер'єр та стиль бару.
  • Обслуговуючий персонал барів.

Основні види барів:

  • Пивний бар,
  • Винний бар,
  • Коктейль-бар,
  • Коктейль-хол,
  • Експрес-бар,
  • Гриль-бар та ін.
Робота бармена у барі

Професійна етика бармена.

  • Професійні стандарти та вимоги.
  • Особливості організації обслуговування за барною стійкою, вимоги до бармена.
  • Стандарти зовнішнього вигляду для різних барів.
  • Особливості роботи на контакт - барі та сервіс - барі.
  • Основні правила бездоганного обслуговування бармена.
  • Огляд підприємств та перспективи зростання для бармена.
  • Словник спеціальних назв, що використовуються у барі
  • Робоче місце бармена

Обладнання та професійний інвентар барів

  • Барний посуд, види посуду, призначення, способи підготовки та зберігання.
  • Вивчення всіх основних предметів інвентарю бармена, який інвентар краще вибрати для різних стилів роботи, переваги та недоліки різних типів інвентарю
  • Обладнання бару: холодильник, мийка, льодогенератор, соковитискач, електроміксер (блендер), електрокавоварка, касова машина, ваги та ін.
  • Принципи розташування напоїв у барі.
  • Розташування напоїв у меню (винній карті) бару.
  • Барна стійка: верхня барна стійка, нижня барна стійка, вітрина, поділ (контактна + сервіс).

Практичне відпрацювання навичок використання барного інвентарю

  • Як правильно утримувати пляшку та типи хватів пляшки
  • Правильна техніка наливу та використанням гейзерних пробок і без них
  • Як використовувати джиггер, щоб швидко та ефективно відміряти кількість налитого
  • Техніка роботи з барною ложкою
  • Використання риммеру для прикрашання келихів

Підготовка бару до роботи

  • Відкриття бару
  • Прибирання бару
  • Меблі
  • Посуд
  • Сервірування барної стійки та бару
  • Додаткове обладнання
  • Взаємодія з іншими підрозділами
  • Кухня
  • Склад
  • Зал
  • Виконання замовлення на сервіс-барі
  • Час приготування
  • Формування
  • Готовність замовлення
  • Робота за стійкою

Зустріч гостей

  • Організація обслуговування
  • Особливості етикету при обслуговування за барною стійкою та правила спілкування
  • Правила прийому та виконання замовлення у барі
  • Меню
  • Предмети сервірування
  • Виконання замовлення
  • Зоровий контакт

Каса

  • Види касових систем
  • Послідовність
  • Модифікатори
  • Процедура та правила розрахунку з гостем, готівкові та безготівкові форми розрахунку

Закриття бару, передача зміни барменом

  • Обов'язки бармена, що закриває
  • Звітність та зняття залишків

Продаж у барі

Особливості сервісу продажу за барною стійкою

  • Розуміння потреб гостя
  • Методи продажу.
  • Успішний продаж у барі — її складові:
    • Зовнішній вигляд напою.
    • Здатність бармена привернути чи відвернути увагу відвідувача.
    • Читання гостя.
    • Смачні слова
    • Особиста ефективність та Принцип 30/60/30
    • Як збільшити свій виторг і чай
  • Командна праця
  • Робота над кількома замовленнями.

Асортимент бару

Товарний асортимент бару

  • Меню бару, винна карта
  • Підготовка товарного асортименту бару до продажу
  • Особливості зберігання товарів бару

Асортименти міцних алкогольних напоїв бару

  • Міцні алкогольні напої, лікери, настоянки та ін.
  • Відмінні характеристики міцних алкогольних напоїв
  • Торгові марки міцного алкоголю та способи подачі

Технологія виробництва алкогольних напоїв 

  • Еволюція алкогольних напоїв та їх вплив на історію людства
  • Спиртове бродіння і як воно відбувається
  • Дистиляція. Історія процесу та застосування в сучасному світі
  • Що таке витримка алкогольних напоїв та як впливає бочка на напій
  • Навіщо застосовується купажування
  • Історія горілки. Міфи та стереотипи про горілку
  • Типи горілок та як вибрати якісний продукт
  • Особливості виробництва горілки
  • Коктейлі на основі горілки

Слабоалкогольні напої

Вино та його класифікація

  • Виробництво тихих вин, що впливає на якість вина
  • Як правильно зберігати вино, щоб не допустити псування
  • Подання вина та правила пропозиції вина гостю
  • Як відкрити пляшку
  • Як визначити, що вино неякісне і які бувають вади вина

Ігристі вина та способи їх виробництва

  • Що таке шампанське
  • Основні типи ігристих вин світу

Кріплені вина та їх історія

  • Основні типи кріплених вин та їх класифікація

Пиво та які його типи зустрічаються у барах

  • Що таке солод. Навіщо і як роблять поєднання
  • Хміль та його використання у пивоварінні
  • Основні типи таборів та елей. Відмінності та види пива
  • Влаштування пивного обладнання, правила налаштування та догляду за ним

Напрацювання швидкісної техніки роботи

  • Пурінг тест. Навіщо він потрібний і як наливати точно без джиггера
  • Робота з льодом. Напрацювання швидкісних навичок наливу напоїв
  • Напрацювання навички роботи з шейкером та стрейнером, як збити коктейль ефективно та красиво
  • Робота над поставою та посмішкою при обслуговуванні гостя

Бренді та його типи

Коньяк. Історія напою. Особливості виробництва

  • Класифікація коньяків
  • Як правильно поєднувати напій із закускою і як правильно дегустувати коньяк

Арманьяк та його відмінності від коньяку
Піско. Чим перуанський напій відрізняється від чилійського
Грапу та особливості її виробництва
Кальвадос та інші види фруктових дистилятів

  • Дегустація
  • Коктейлі на основі бренді

Відпрацювання методів приготування коктейлів Білд, Стир та Фроулінг

  • Як правильно приготувати Коллінз і Лонг Айленд Айс Ті
  • Метод Стир, як найелегантніший метод приготування та правила його використання
  • Приготування коктейлів Тіні
  • Напрацювання красивого та правильного Фроулінгу
  • Приготування коктейлів способом Фроулінг

Віскі

  • Історія напою. Основні країни виробництва
  • Шотландський віскі та його особливості
  • Регіони виробництва скотчу
  • Класифікація скотчу
  • Ірландський віскі та його відмінності від шотландського. Класифікація.
  • Японський та канадський віскі. Особливості та традиції виробництва
  • Американський віскі та його історія
  • Класифікація американського віскі
  • Які келихи служать для подачі різних типів віскі
  • Дегустація
  • Коктейлі на основі віскі

Відпрацювання методу приготування коктейлів Шейк

  • Напрацювання методу та техніки роботи з шейкером
  • Як приготувати правильний фізз, приготування свого авторського напою
  • Емульгатори, що допомагає створенню піни під час збивання
  • Навіщо потрібний Драй шийк і як його використовувати
  • Приготування коктейлів Драй шийком

Лікери, біттери, вермути, абсент

  • Історія лікерів та їх класифікація
  • Основні типи лікерів, їх смакові особливості та використання у коктейлях
  • Бітерів. Що це таке та які вони бувають
  • Ароматичні гіркоти та їх використання
  • Вермути, класифікація та особливості виробництва
  • Абсент. Історія напою та його застосування в барі
  • Дегустація
  • Коктейлі на основі біттерів та вермутів

Відпрацювання методів приготування коктейлів Мадл, Бленд та напої, що горять

  • Як правильно використовувати мадлер та готувати смачний лимонад
  • Приготування Фроузен коктейлів у блендері
  • Як зробити сорбет
  • Правила подачі напоїв, що горять. Відпрацювання подачі та приготування коктейлів з вогнем
  • Техніка безпеки під час роботи у вогнем у барі

Історія рому, джину та текіли

Ром, його історія та традиції. Стилі рому та його класифікація

  • Основні країни виробництва та відмінності ромів, що виробляються в них
  • Коктейлі на основі рому

Текіла та мескаль. Відмінності та особливості виробництва

  • Типи текіли та її класифікація
  • Правила подачі та способи подачі текіли
  • Коктейлі на основі текіли

Джин та його історія

  • Стилі джину та їх відмінності
  • Коктейлі на основі джину

Безалкогольні напої

  • Асортимент
  • Безалкогольні коктейлі та смакові характеристики
  • Способи та правила наливу та подачі безалкогольних напоїв

Міксологія

Міксологія: алкогольні коктейлі та мікс – дрінки

  • Барний посуд та інвентар для приготування коктейлів
  • Класифікація коктейлів, види змішаних алкогольних напоїв
  • Хайболи, колінзи, фізи, дейзі, коблери, гроги, фікси, кулери, ег-ног, сангарі, тодді, риккі, глінтвейни, слінги, джулепи і т.д. Технологія та оформлення
  • Пунші, крюшони, глінтвейни. Сировина, технологія виготовлення. Оформлення. Коктейлі – оперитиви. Коктейлі – діджестиви. Їх класифікація: сауер, з вершками, кордіал, шаруваті, сміш, фліп, ойстер, фраппе та міст, фрозен
  • Способи приготування коктейлів - білд, шийк, ситр, бленд
  • Способи подачі коктейлів та мікс-дринків
  • Смакові характеристики коктейлів та мікс-дринків
  • Поєднання алкогольних напоїв, порції, співвідношення та правила складання коктейлів
  • Добавки до коктейлів, спеції, сиропи та спеціальні суміші.
  • Прикраса коктейлів, фрукти та овочі, стандартні гарніри
  • Найпопулярніші мікс-дринки
  • Класичні коктейлі, модні шаруваті коктейлі
  • Рецептури класичних коктейлів
  • Рецептури популярних коктейлів
  • Практичні заняття

Кейтерінг:

Вступ

  • Розвиток послуг кейтерингу в Україні.
  • Основні відомості про кейтеринг.
  • Типи кейтерингових послуг.

Як стати кейтеринговим оператором

  • Самостійна організація кейтерингових послуг.
  • Кейтерингові послуги у ресторані.

Управління кейтеринговою організацією або відділом кейтерингу при ресторані

  • Планування та організація.
  • Робота у кризових умовах.
  • Маркетинг, продаж, облік.
  • Робота з персоналом.
  • Фінанси та бюджет.
  • Сезонні піки.

Персонал

  • Обслуговуючий персонал на банкетах (правила підбору та підготовки персоналу)

Устаткування

  • Обладнання для кухні.
  • Холодильні камери та плити.
  • Духові шафи.
  • Посудомиючі машини.
  • Печі для обігріву.
  • Транспорт.
  • Пральні машини.
  • Кухонні меблі.
  • Оснащення для виїзного обслуговування: варіанти інвентарю, посуду, меблів та аксесуарів для організації подібних заходів.

Дрібне кухонне обладнання

  • Електричні побутові пристрої.
  • Кухонне обладнання.
  • Обладнання для сервірування столу.

Інгредієнти та меню

  • Постачальники.
  • Якість продуктів.
  • Підряд та субпідряд.

Продаж кейтеринг-послуг

  • Продаж продукту та послуг.
  • Ринок збуту.
  • Особливості роботи із замовником: як отримати замовлення (як правильно складати пропозицію, якою інформацією про майбутній захід та замовника необхідно мати, як правильно пояснити умови та обставини заходу, як розкрити сильні сторони організації, як передбачити всі дрібниці).
  • Кейтеринг «під ключ»: особливості надання комплексних послуг та практичні питання (етапи обслуговування, починаючи з оформлення та прийняття замовлення та завершуючи отриманням звітів про проведення заходу).

Калькуляція

  • Визначення цін.
  • Ціна очима клієнта.
  • Прийоми та фуршети.
  • Розрахунок бюджету заходу.

Укладення контракту

  • Захист від анулювання замовлення.
  • Політика щодо задатку.

Організація кухні

  • Запаси продуктів та термін придатності.
  • Надлишки та відходи.
  • Санітарно-гігієнічні норми.

Практичні аспекти розробки заходів:

  • Особливості форм обслуговування та модні тенденції
  • Специфіка складання меню (в т.ч. залежно від аудиторії) а також збереження продуктів та готових страв в умовах спеки, вітру та холоду
  • Особливості та прийоми оформлення заходів «на природі»
  • Відмінності в обслуговуванні в приміщенні та «на природі» (влітку, взимку)

Реклама послуг кейтерингу:

  • Оптимальні варіанти рекламоносіїв, ефективні засоби реклами, використання можливостей.

 Карта вин:

Вступна частина

  • Вступна лекція. Екскурс у світ вина. Історія виноробства. Світова екологічна система.
  • Сорти винограду. Класифікації вин.
  • Винні аксесуари.
  • Винне обладнання.
  • Келихи. Форма келихів. Вплив форми келиха на колір, аромат, смак та температуру вина.
  • Келихи для різних алкогольних напоїв. Декантація. Різні форми декантери.

Якість у вині

  • Чинники, що визначають якість вина. Вино та клімат.
  • Терруар. Мистецтво винороба. Авторство у вині.
  • Основи виноградарства. Основні види виноградної лози.
  • Будова. Методи вирощування. Сорти, гібриди, клони. Щеплена культура винограду.
  • Хвороби та шкідники винограду.

Технології виробництва вин

  • Основи виробництва вина. Провідні методи та способи технологічного процесу. Основні схеми виробництва різних типів вин. Хімія вина. Основні поняття. Термінологія.
  • Етикетки-паспорт вина.
  • Як читати винну етикетку. Винний глосарій.
  • Форми пляшок. Корок.

Органолептика вина

  • Як правильно дегустувати вино?
  • Сервірування вина. Порядок вина. Температура вина.
  • Порівняльний сортовий аналіз.
  • Гастрономія - основи поєднання вин і страв.
  • Зіпсовані вина: причини та характерні особливості.

Виноробство Франції

  • Виноробство Франції. Історія виноробства. Класифікації. Законодавча база. Бордо. Бургундія. Божоле.
  • Долина Рони. Долина Луари. Ельзас. Прованс. Савойя. Джура. Корсика
  • Лангедок-Русільон. Південний Захід. Закріплення пройденого матеріалу. Проміжне тестування
  • П'ємонт. Валле д'Аоста. Ломбардія. Трентіно-Альте-Адідже.

Виноробство Італії

  • Виноробство Італії.
  • Історія виноробства. Класифікації. Законодавча база.
  • Лігурія. Емілія-Романья. Венето. Тоскана. Фріулі-Венеція-Джулія.
  • Венеція. Абруцці. Марка. Лаціо. Алізе. Умбрія. Апулія.
  • Базилікату. Калабрія. Сицилія. Сардинія. Закріплення пройденого матеріалу.
  • Проміжне тестування

Виноробство Іспанії

  • Виноробство Іспанії. класифікації. Законодавча база.
  • Каталонія. Арагон. Наварра. Країна Басків. Астурія. Галісія.
  • Кантабрія. Мадрид. Валенсія. Ріоха. Кастілья-Леон. Кастілья-ла-Манча.
  • Естермадур. Мурсія. Андалусії. Канарські острови. Балеарські острови.
  • Закріплення пройденого матеріалу. 

Виноробство Португалії

  • Португалія.
  • Історія виноробства. Особливості виробництва. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.

Виноробство Чилі та Аргентини

  • Огляд виноробства Чилі та Аргентини.
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Провідні виробники.

Виноробство Юар

  • Огляд ПАР.
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Особливості еногастрономічної культури. Провідні виробники.

Виноробство Австралії та Нової Зеландії

  • Огляд виноробства країн Нового Світу. Австралія, Нова Зеландія)
  • Історія виноробства. Розвиток та нові тенденції внутрішнього та зовнішнього ринку. Основні географічні особливості. Законодавча база.
  • Особливості еногастрономічної культури. Провідні виробники.

Виноробство Німеччини, Угорщини та Австрії

  • Виноробство Німеччини
  • Історія виноробства. Основні виноробні регіони. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.
  • Виноробство Австрії
  • Історія виноробства. Основні виноробні регіони. Географічні особливості. Законодавча база. Провідні виробники.

Кріплені вина світу на курсах барменів

  • Марсала. Історія. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Херес. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Порто. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Мадера. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Інші кріплені вина

Ігристі вина світу

  • Шампань. Історія. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Спуманті. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Кофе. Технологія виробництва. Класифікації та регламентації. Правила вживання. Провідні бренди та виробники.
  • Інші ігристі вина

Міцні алкогольні напої. 

  • Історія створення. Технологія виробництва. Регіони. Провідні бренди та виробники. Гастрономія. Законодавча база та класифікація.

Психологія спілкування з клієнтами:

Введення у психологію

  • Типи людських темпераментів.
  • Види психологічного впливу на людей.
  • Переконання як вид психологічного впливу.
  • Психологія застосування маніпулятивних прийомів навіювання.
  • Мистецтво компліменту у діловому спілкуванні.
  • Мистецтво ставити запитання.
  • Психологія проникливості ділової людини.
  • Психологія створення довірчих стосунків.
  • Як будувати успішні взаємні відносини із співробітниками та колегами.

Клієнти.

  • Визначення психотипу клієнта.
  • Що таке VIP-клієнти.
  • Агресивний клієнт. Способи роботи із ним.
  • Типи первинних клієнтів. Стилі поведінки із первинними клієнтами.
  • Золоті правила сервісу або чому клієнти йдуть.
  • Споживчий екстремізм. "Клієнт завжди правий!" - Чи не прав? - ось у чому питання.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-20
середа
2024-03-28
четвер
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-11
четвер
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-04-25
четвер
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-23
субота
2024-04-01
понеділок
2024-04-04
четвер
2024-04-08
понеділок
2024-04-15
понеділок
2024-04-18
четвер
2024-04-22
понеділок
2024-04-29
понеділок
2024-05-02
четвер
2024-05-06
понеділок
2024-05-13
понеділок
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-03-21
четвер

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору