Школа дизайну - Школа дизайн інтер"єру
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа дизайну /   Комп"ютерний дизайн інтер"єру (3D MAX, ArchiCAD, Photoshop) 2 рівень


Школа дизайн інтер'єру, курси 3D MAX

Комп'ютерний дизайн інтер'єру

очно в Києві або онлайн

112 ак. годин (28 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи)

Вартість навчання:

  • 14 560 грн (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 6240 грн),
  •  13 104 грн  (при оплаті за весь курс (передплата) - знижка 10% - (економія 1456 грн)

 

Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 20.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Комп'ютерний дизайн у 3D Studio MAX складається з:

  • 60% слухачів, які володіють теорією дизайну інтер'єру, але хочуть опанувати навички комп'ютерного проектування та моделювання, а також візуалізації проектів,
  • 40% слухачів, які хочуть вивчити 3D Studio MAX для створення ігор або інших завдань.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Орієнтуватися в інтерфейс пакетів.
  • Працювати з основними інструментами 3ds Max.
  • Створювати та редагувати тривимірні об'єкти.
  • Моделювати 3d об'єктів за допомогою сплайнів.
  • Створювати складні тривимірні сцени.
  • Налаштовувати та візуалізувати зображення в Mental Ray та ART;
  • Створювати фізично-точні матеріали;
  • Керувати UV-координатами (налаштування текстур на об'єктах);
  • Встановлювати фізичну камеру;
  • Встановлювати та налаштовувати джерела світла;
  • Встановлювати денне висвітлення;
  • Встановлювати штучне висвітлення в інтер'єрі;
  • Встановлювати заднє тло;
  • Вписувати 3D-об'єкти у фон;
  • Здійснювати предметну візуалізацію;
  • Візуалізувати інтер'єри;
  • Візуалізувати архітектурні проекти.
  • Орієнтуватися у технологіях та методах створення деталізованих 3d-моделей;
  • Створювати складні тривимірні об'єкти у різний спосіб.
  • Розбиратися у сучасних технологіях текстурування;
  • Наносити текстури на об'єкти зі складною поверхнею
  • Створювати реалістичне освітлення відкритих просторів та інтер'єрів
  • Створювати реалістичне освітлення в інтер'єрі
  • Гарно візуалізувати окремі об'єкти
  • Створювати реалістичні матеріали
  • Виконувати реалістичну візуалізацію за допомогою технології глобального освітлення
  • Налаштовувати систему візуалізації Corona Renderer.
  • Ефективно використати нові елементи інтерфейсу.
  • Створювати фотореалістичні користувальницькі матеріали об'єктів.
  • Працюватиме з бібліотекою готових фотореалістичних матеріалів Corona Renderer.
  • Встановлювати та налаштовувати джерела світла.
  • Створювати HDR – освітлення.
  • Масово копіювати об'єкти за допомогою Corona Scatter.
  • Виконувати пост-обробку проектів.
  • Керувати оптичними ефектами.
  • Реалістично візуалізувати проекти інтер'єрів.
  • Візуалізувати проекти у форматі віртуальної реальності VR360.
  • Реалістично візуалізувати архітектурні проекти з озелененням та довкіллям.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

Програма навчання

Структура програми навчання:

До програми входять такі дисципліни:

  • Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні
  • Autodesk 3ds Max 2024. Візуалізація: матеріали та освітлення
  • Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання
  • Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування
  • Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу
  • Graphisoft ArchiCAD. Архітектурне проектування
  • Adobe Photoshop 2024. Робота у багатофункціональному графічному редакторі
  • Тайм-менеджмент
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Autodesk 3ds Max 2024. Основи 3D-моделювання у професійному програмному забезпеченні:

 Загальні відомості, технічна інформація, знайомство з новим та класичним інтерфейсами. Новий графічний режим "Nitrous". 

  • Історія розвитку Autodesk 3ds Max та практичне його призначення.
  • Системні вимоги.
  • Оновлення системи за допомогою сервісу паків.
  • Пристрій інтерфейсу.
  • Перемикання між класичним і новим (з'явився в 3ds max 2024) інтерфейсом.
  • Основи створення об'єктів у 3ds Max 2024, налаштування їхніх параметрів та їх перетворень.
  • Створення сцени із простих об'єктів.
  • Управління вікнами проекцій - нові можливості 3ds max 2024 з управління проекціями.

Основи роботи: створення та трансформація об'єктів, параметри об'єктів. Панель Scene Explorer.

  • Створення простих об'єктів та їх трансформація.
  • Методи виділення об'єктів.
  • Імена об'єктів.
  • Параметри об'єктів.
  • Робота з бічною панеллю Scene Explorer, просте керування об'єктами за її допомогою.
  • Управління опорною точкою об'єкта.

Поєднання об'єктів між собою, сервісні операції, модифікатори об'єктів.

  • Угруповання та ієрархічне зв'язування об'єктів – різні можливості.
  • Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів.
  • Робота із інструментом Spacing tool.
  • Застосування об'єктних прив'язок для створення та переміщення об'єктів.
  • Модифікатори об'єкта – стек модифікаторів.
  • Застосування модифікаторів за допомогою нового інтерфейсу 3ds max 2024 з можливістю швидкого пошуку за списком.
  • Найпростіші модифікатори деформації об'єктів.
  • Налаштування модифікаторів у стеку.

Основи моделювання об'єктів, створення та редагування сплайнів.

  • Основи створення та редагування сплайнів.
  • Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів.
  • Модифікація сплайнів на різних рівнях.
  • Модифікатор Extrude – створення 3D-об'єктів із сплайнів.
  • Інструмент Freehand - Швидке малювання довільних форм.
  • Модифікатор Spline Mirror – просте створення дзеркальної половинки сплайну.

 Редагування сплайнів, модифікатори Extrude, Lathe, Bevel та Bevel Profile. Модифікатор Sweep.

  • Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів зі сплайнів
  • Extrude – видавлювання
  • Lathe – поворот навколо осі
  • Bevel Profile (оновлений) – видавлювання зі складним поперечним профілем.
  • Sweep - Видавлювання профілю вздовж шляху.
  • Практичні приклади застосування даних модифікаторів.

Бульовські операції. Модифікатор Sweep.

  • Команда Boolean – віднімання та складання тривимірних об'єктів.
  • Практичні приклади застосування Boolean.
  • Sweep – створення складних об'єктів із кількох фігур.
  • Правильна підготовка перерізів для модифікатора Sweep.
  • Практичні приклади застосування модифікатора Sweep.

Autodesk 3ds Max 2024. Візуалізація: матеріали та освітлення:

 Основні засади роботи системи візуалізації ART. Основи роботи з матеріалами об'єктів

  • Основні засади роботи сучасних систем візуалізації.
  • Залежність матеріалів, камер та освітлення від вибраної системи візуалізації. Межі сумісності систем візуалізації.
  • Ознайомлення зі штатною фізично точною системою візуалізації ART.
  • Візуалізація першого зображення.
  • Активація та налаштування придушення шуму в Art.
  • Візуалізація пробного зображення Art.
  • Знайомство з редактором матеріалів у 3ds max.
  • Огляд основних налаштувань нового фізично точного матеріалу в 3ds max – Physical Material.
  • Створення різних матеріалів класу Physical Material та присвоєння їх об'єктам.
  • Візуалізація результату за допомогою Art.

Робота з матеріалами та текстурними картами

  • Принцип роботи UV – координат.
  • Призначення модифікатора UVW Mapping та вивчення його налаштувань.
  • Створення матеріалів з картою типу Bitmap та управління UV координатами на об'єкті.
  • Призначення налаштувань UV tiling та UV offset у карті Bitmap.
  • Практична робота зі створення різних матеріалів з текстурними картами та призначенням UV координат.
  • Застосування картки Bitmap для надання матеріалу нерівномірності блиску та рельєфу.
  • Застосування картки Bitmap для створення ефекту обрізки матеріалу.
  • Призначення декількох матеріалів на один об'єкт та роздільний контроль UV координат.
  • Вивчення основних процедурних текстурних карт (Gradient, Noise, тощо)
  • Робота з карткою Color Corrector для спільного використання з карткою Bitmap.
  • Застосування карток Mix або Composite для змішування кількох карток між собою.
  • Створення складових (Blend) матеріалів для пошарового змішування звичайних матеріалів між собою за допомогою чорно-білих масок.
  • Практична робота зі створення складних матеріалів для реалістичної візуалізації проекту.

Фізично точна модель візуалізації: створення та налаштування фізичних знімальних камер та фотореалістичних джерел світла, налаштування експозиції. Предметна візуалізація

  • Освоєння загальної концепції фізично точної візуалізації: матеріали + освітлення + камера + експозиція.
  • Встановлення та налаштування фізичної знімальної камери.
  • Регулювання основних налаштувань фізичної камери.
  • Базове налаштування експозиції камери.
  • Увімкнення та вимкнення експозиції для фізично точної або конвенційної моделі освітлення.
  • Вивчення вікна навколишнього середовища, керування світлом, що йде від неї.
  • Застосування HDR зображень для імітації різних складних варіантів висвітлення всієї сцени.
  • Встановлення фотометричних джерел світла.
  • Вивчення основних налаштувань фотометричних джерел світла практично прикладі предметної візуалізації.
  • Остаточне регулювання експозиції та постобробки для фінальної візуалізації зображення.
  • Фінальна візуалізація.

Знайомство із системою точної імітації денного освітлення. Архітектурна візуалізація.

  • Установка експозиції для роботи із сонячним світлом.
  • Створення системи Sun Positioner.
  • Вибір географічного положення та часу дня для визначення позиції Сонця.
  • Довільне керування положенням Сонця.
  • Додавання в проект моделей дерев та оптимізація їх швидкодії.
  • Додавання трави за допомогою системи Hair and Fur.
  • Фінальна візуалізація проекту.
  • Застосування HDR – зображень для одночасного створення освітлення та заднього фону відповідного.

Установка висвітлення для візуалізації інтер'єру.

  • Концепція освітлення інтер'єру через вікна у різних системах візуалізації: з порталами денного світла та без них.
  • Установка знімальної камери з відсіканням стіни інтер'єру для кращого огляду та вибір відповідної експозиції та налаштувань постобробки.
  • Встановлення денне світло для освітлення інтер'єру через вікна.
  • Налаштування різних джерел світла для імітації штучного освітлення.
  • Набір довільного заднього фону за вікнами інтер'єру.
  • Фінальна візуалізація інтер'єру.

 

Adobe Photoshop 2024. Робота у багатофункціональному графічному редакторі:

Знайомство з програмою 

  • Що таке растрова та векторна графіка. Особливості растру. Які завдання розв'язує програма Фотошоп.
  • Створення нового документа, його параметри.
  • Інтерфейс програми, його налаштування, робота із палітрами.
  • Відкриття документа. Переключення між відкритими документами, зміна їх масштабу та прокручування.
  • Перегляд та зміна розмірів готового документа.
  • Команди «Розмір Полотна» та «Розмір Зображення». Швидке додавання рамки до малюнка.
  • Обрізання малюнка із переглядом інструментом Crop Tool. Поворот малюнку.
  • Обрізка із зміною перспективи. Її використання для усунення дефектів зйомки та у художніх цілях.
  • Практична робота: Виправлення перспективи зображення. Видалення зайвих частин фотографії за допомогою обрізки.

Виділення окремих елементів малюнка

  • Навіщо потрібні виділені сфери.
  • Ознайомлення з інструментами виділення. Виділення стандартної форми (Прямокутник, Еліпс…) Зсув, зміна розмірів та поворот виділеної області.
  • Зміна меж виділення. Складання та віднімання виділених областей.
  • Що таке розтушовка і навіщо вона потрібна?
  • Створення віньєтки.
  • Створення виділених ділянок довільної форми інструментами групи Лассо.
  • Виділення за кольором. Інструменти «Швидке Виділення» та «Чарівна Паличка». Налаштування їх точності.
  • Трансформація виділених об'єктів. Різниця між командами Free Transform та Transform Selection.
  • Практична робота: Трансформація та перефарбовування елементів малюнка.

Робота з багатошаровим зображенням

  • Що таке шари та навіщо вони потрібні.
  • Способи створення шару. Копія шару. Навіщо потрібний порожній шар.
  • Швидке виділення об'єктів на шарі. Переміщення шарів у стосі. Як сховати та викинути шар.
  • Як застосувати трансформацію відразу до кількох шарів. Пов'язані шари. Угруповання шарів. Склеювання шарів.
  • Збереження файлу за шарами. Формати, що підтримують багатошарове зображення.
  • Практична робота: Фотомонтаж із використанням шарів.

Ефекти шару. Додавання тексту до фотографії

  • Загальні параметри шару. Навіщо потрібні прозорості та режими змішування фарб.
  • Ефекти шару. Застосування тіней та ореолів. Використання ефектів для створення поверхонь текстури. Застосування кількох ефектів одного шару.
  • Стилі шару. Створення власного стилю.
  • Додавання тексту до малюнка. Види тексту. Особливості роботи із текстовим шаром.
  • Форматування тексту. Методи растрування текстового шару.
  • Знаки захисту. Створення власного захисного знака.
  • Практична робота: Фотомонтаж з використанням тексту та ефектів шару.
  • Малювання у Фотошопі

Малювання в фотошопі

  • Налаштування робочих кольорів. Попередження про можливе спотворення кольору. Робота з готовими зразками з палітри Swatches. Як взяти колір із фотографії.
  • Інструменти для малювання. Пензлик. Її налаштування. Малювання планшетного ПК. Прив'язка параметрів пензля до планшета.
  • Додаткові бібліотеки пензлів. Створення авторського пензля.
  • Використання інструменту Pattern Stamp для вирішення художніх завдань. Підвантаження додаткових візерунків.
  • Інструмент History Brush. Його використання для локального відновлення малюнка.
  • Види та способи застосування заливок.
  • Градієнти. Їхня роль у дизайні. Створення авторського градієнта. Часткова прозорість градієнтів.
  • Практика: Фотомонтаж із елементами малювання.

Ретуш та корекція малюнків

  • Інструменти розмиття та підвищення різкості. Їх використання у портретній ретуші. Локальне освітлення та затемнення малюнків. Зміна насиченості окремих елементів фотографії.
  • Видалення елементів малюнку інструментом Клон.
  • Інтелектуальна ретуш. Забирання зморшок. Чистка старих фотографій. Видалення шрамів, подряпин та інших дефектів із фото.
  • Виправлення червоних очей.
  • Команди корекції (огляд). Тонова та колірна корекція. Оцінка зображення в палітрах Histogram та Info.
  • Підвищення контрасту зображень, виправлення занадто темних або світлих фотографій, корекція колірних спотворень.
  • Практика: Виправлення дефектів зображення.

Autodesk 3ds Max 2024. Дизайн інтер'єру: практичний курс зі складного 3D-моделювання:

MESH (POLY) моделювання: модифікатори Edit Mesh, Edit Poly, Open Subdivs

  • Ознайомлення з новим інтерфейсом моделювання в 3ds Max 2020.
  • MESH - моделювання: базова техніка.
  • POLY – передова технологія POLY-MESH.
  • TURBO SMOOTH, OPEN SUBDIVS, HSDS – згладжування поверхонь.
  • Згладжування поверхонь за допомогою найновішого модифікатора OPEN SUBDIVS.
  • Нанесення різних матеріалів однією об'єкт.
  • Створення нових ребер на об'єкті за допомогою команди CUT.
  • Моделювання простих об'єктів за допомогою видавлювання полігонів та фінального згладжування.
  • Переваги роботи у локальних осях подобъектов.
  • Модифікатор SYMMETRY – можливість легкого склеювання двох дзеркальних половинок об'єкта.

Просунуте POLY моделювання та модифікатор Open Subdivs

  • Прийом створення складних, красиво згладжених об'єктів за допомогою EDIT POLY+ OPEN SUBDIVS.
  • Команда BRIDGE.
  • Фаски та шви: CHAMFER/QUAD CHAMFER та EXTRUDE.
  • Команди WELD, TARGET WELD та COLLAPSE.
  • Команди масового виділення ребер: LOOP та RING.
  • Просунута техніка POLY – моделювання: копіювання (витягування) ребер об'єкта.
  • Тренування зі створення об'єктів та налаштування жорстких фасок та згладжених переходів – створення різних технологічних та органічних елементів.

Моделювання складних об'єктів за кресленнями. Сканування 3D моделей

  • Плавна деформація об'єктів за допомогою функції Soft Selection.
  • Paint Deformation – малювання рельєфу пензликом.
  • Subdivision Displacement – ​​можливість створення справжнього рельєфу поверхні за допомогою картки матеріалу.
  • Підготовка креслень для моделювання складного об'єкта та створення «віртуальної студії».
  • Практична робота зі створення об'єктів промислового типу з фасками та швами за кресленнями.
  • Розрізання отриманої моделі на частини та її роз'єднання на окремі деталі.
  • Ознайомлення з роботою 3d-сканера. Сканування складної моделі та передача її в 3ds max. Огляд можливостей післяобробки отриманої моделі.

  Змішана техніка POLY моделювання

  • Комбінування POLY моделювання та різних модифікаторів (Twist, Bend, Sweep).
  • POLY моделювання та Boolean.
  • Команда Create spline from edge та Sweep по отриманому сплайну.
  • Практична робота зі складного моделювання об'єктів.
  • Вивчення можливостей сучасного 3d-друку отриманих у 3ds Max моделей.
  • Експорт моделі з 3ds Max у формат STL та подальша обробка моделі у ПЗ принтера.
  • Друк моделі на 3d-принтері.

Surface – моделювання. Створення криволінійних поверхонь

  • Основні засади Surface – моделювання.
  • Вправи з освоєння базової техніки.
  • Спеціальні команди модифікатора Edit Spline: Cross-insert, Fuse, Area Selection.
  • Правила та способи створення складної сітки об'єкта.
  • Практична робота.

  NURBS – моделювання. Потужний механізм для створення складних технологічних об'єктів

  • Передова технологія моделювання криволінійних площин: переваги та недоліки.
  • Криві NURBS - CV-curve та Point Curve.
  • Побудова основних поверхонь NURBS – Ruled, U-loft, Cap, Blend, Rail.
  • Проеціювання кривих на поверхні – Vector Projection.
  • Вирізання отворів у поверхнях NURBS.
  • Вивчення NURBS на прикладах.
  • Огляд актуальних модулів (плагінів), що підключаються, призначених для полегшення процесу моделювання складних об'єктів.

Моделювання м'яких меблів та світильників

  • Створення крісла за кресленням за допомогою Editable Poly.
  • Створення дивана за кресленням за допомогою Editable Poly та сплайнів.
  • Побудова люстри за допомогою сплайнів та різних модифікаторів.

 Створення архітектурних елементів

  • Побудова багатосхилих дахів будівлі по кресленню найбільш оптимальним способом.
  • Створення декоративних елементів на фасаді будівлі.
  • Виправлення наслідків операції Boolean / ProBoolean, що некоректно спрацювала.

Моделювання декоративних кованих елементів

  • Створення декоративних кованих елементів за ескізом за допомогою нових засобів Editable Poly.
  • Злиття декількох елементів у безшовні візерунок.
  • Дзеркальне відображення та об'єднання елементів.

Моделювання класичних орнаментів

  • Створення класичного орнаменту із складним 3d-рельєфом за допомогою Editable Poly.
  • Безшовні об'єднання фрагментів Орнамент.
  • Вигин орнаменту довільним шляхом.

Моделювання сантехніки

  • Створення ванни складної форми за кресленнями.
  • Побудова отворів у моделі без використання команди Boolean.
  • Створення декоративних ніжок для ванни.
  • Моделювання змішувача за кресленням із застосуванням різних операцій Editable Poly.
  • Швидке створення потоку води за допомогою системи Flow.

Створення класичних меблів

  • Побудова фасаду шафи з орнаментом.
  • Моделювання ніжок столу складної форми.
  • Просте створення кутових елементів декору за допомогою модифікатора Symmetry.
  • Створення шкіряних меблів, що реалістично виглядають.

 

Autodesk 3ds Max 2024. Складне текстурування:

 

Основи текстурування. Секрети UVW Map.

  • Поняття координат текстури (мепінгу). Суть усіх модифікаторів UV-класу.
  • Принцип поділу меппінгу для різних текстур на тому самому об'єкті за допомогою каналів меппінгу.
  • Принцип поділу мепінгу за допомогою виділення полігонів.
  • Практична робота із застосування модифікатора UVW Map з урахуванням поділу мепінгу по каналах та полігонах.
  • Вивчення найновішої картки Blended Box Map, що дозволяє швидко наносити матеріали з текстурами без створення традиційних UV-координат.
  • Поняття відносного та абсолютного розміру текстури на об'єктах.
  • Практична робота із застосування абсолютних розмірів мепінгу на прикладі стін будівлі.
  • Практична робота із застосування мепінгу однією об'єкті за кількох матеріалах у складних умовах.

Накладення текстури на складні об'єкти: Unwrap UVW.

  • Принцип розгортки текстури на об'єкті, вивчення принципів роботи модифікатора Unwrap UVW.
  • Коректне нанесення текстури на різні об'єкти за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Теорія створення розгортки текстури об'єкта за допомогою модифікатора Unwrap UVW.
  • Нанесення та коригування готових текстур на об'єкти.
  • Створення власної текстури на основі підготовленої розгортки та нанесення її на об'єкт.
  • Автоматична розгортка текстури командами Flatten Mapping та Normal Mapping.
  • Підганяння та зшивання фрагментів текстури в єдину безшовну карту.
  • Коректна розгортка окремих фрагментів у площину командою Unfold Mapping.
  • Вирівнювання складних ділянок командою Relax.
  • Spline-mapping. Нанесення текстури по сплайну.
  • Pelt – mapping. Розгортка текстури шляхом «шкури», добре підходяща для органічних моделей.
  • Практична робота з виконання Pelt-мепінгу та передачі текстури в Adobe Photoshop.
  • Peel Mapping – найгнучкіша технологія нанесення та редагування UV координат.

Робота із композитними матеріалами. Розміщення матеріалів та текстур на об'єктах шляхом прямого малювання.

  • Принцип роботи композитних матеріалів.
  • Короткий огляд основних типів композитних матеріалів.
  • Створення та нанесення на об'єкт композитного матеріалу з різними текстурами та керування ними через модифікатор Unwrap UVW.
  • Практична робота з нанесення на об'єкт зі складною формою написів та наклейок.
  • Додавання в матеріал шарів патини, бруду та іржі.
  • Освоєння принципу малювання масок для змішування шарів композитних матеріалів безпосередньо на необхідних об'єктах пензлем в 3ds max.

Graphisoft ArchiCAD. Архітектурне проектування: 

Знайомство з інтерфейсом програми

  • Огляд нових можливостей
  • Основні налаштування робочого та навколишнього середовища.
  • Формати файлів. Безпека та цілісність даних.
  • Інтерфейс програми. Вкладки та панелі оперативних параметрів. Форми курсору та контекстне меню.
  • Панель навігатора. Організація структури Навігатора.
  • Профілі довкілля. Налаштування та створення схем параметрів користувача.
  • Створення нового проекту. Концепція робочого середовища, шаблон файлу.
  • Попереднє налаштування реквізитів. Панель вибраного.
  • Поняття групи об'єктів, блокування, передачі параметрів.
  • Робота із основними інструментами ARCHICAD. Інструмент "Лінія", "Покажчик". Способи побудови, редагування та вибору об'єктів.
  • Табло стеження, локальна гамма, координатне табло.
  • Практичні заняття: Налаштування параметрів робочого та навколишнього середовища. Створення власного профілю. Креслення за розмірами.

Основи графічних побудов у 2D

  • Команди редагування-тиражування об'єктів.
  • Побудови по напрямних.
  • Побудова найпростіших об'єктів за координатами.
  • Форми курсору.
  • Команди Електронної Рейсшини.
  • Інструмент Лінійка та Вимірювання.
  • Застосування команд редагування з прикладу 2D-объектов.
  • Допоміжні засоби. Передача параметрів, графічна заміна.
  • Інструменти «Полілінія», «Дуга/Кількість», «Еліпс», «Сплайн» «Вісь», «Розмір».
  • Практичні заняття: Побудов осей проекту та проставляння розмірів.

  План поверху. Основи редагування об'єктів

  • Вікна Плану Поверх.
  • Інструмент "Штрихування" (підрахунок площ).
  • Команди меню "Редактор": зміни форми, розташування.
  • Модельні краєвиди. Реквізити елементів (редагування та створення).
  • Параметри виведення на екран.
  • Відбір об'єктів за критерієм. "Знайти і вибрати".
  • Інструмент «Малюнок».
  • Команди експорту та імпорту файлів. Транслятор.
  • Практичні заняття: Налаштування реквізитів проекту.

Інструменти конструювання у 3D

  • Інструменти "Вісь", "Стіна", "Двері", "Вікно", "Колона", "Балка", "Перекриття". Створення та редагування за допомогою локальної палітри. Пріоритети перетинів.
  • Чарівна паличка. Параметри. Трансформація за шаблоном.
  • Інструмент «Позначки рівня».
  • Ознайомлення з інтерактивним каталогом (специфікації вікон, дверей, стін та інших елементів).
  • Шари. Комбінації шарів.
  • Мапа видів. Основи роботи у карті видів.
  • Практичні заняття Створення стін на 1 поверсі. Розміщення вікон та дверей. Створення комбінації верств.

Управління зображенням у 2D та 3D вікнах проекту

  • 3D вікно. Настроювання стилів 3D. Особливості механізмів візуалізації.
  • Сікаючі площині.
  • Створення 3D-документа.
  • Інструмент "Розріз"; "Фасад". Параметри та основні настройки.
  • Вікно розрізів/фасадів. Статус, основні налаштування.
  • Проставляє позначки висоти на фасаді/розрізі.
  • Концепція поверхів. Налаштування, керування. Створення та видалення поверху.
  • Фонове посилання.
  • Практичні заняття: Налаштування 3D-зображення. Будуємо фасади, розрізи, розгортки. Створюємо цокольний та 2 поверх.

Бібліотечні елементи, створення об'єктів, відомостей

  • Інструмент "Об'єкт".
  • Поняття "Бібліотека проекту". Вкладена бібліотека. Менеджер бібліотек.
  • Створення бібліотечних об'єктів 2D та 3D.
  • Інструмент "Зона". Паспорт зони. Створення, редагування, оновлення.
  • Експлікація приміщень (інтерактивний каталог).
  • Інструмент "Розгортка". Створення розгорток по приміщенню.
  • Способи побудови та оформлення розгорток.
  • Практичні заняття: Створення та розміщення бібліотечних об'єктів. План меблів. Створюємо експлікацію приміщень. Будуємо розгортки.

Основи моделювання у 3D. Побудова складних об'єктів

  • Інструмент «Сходи». Моделювання основних типів сходів. Модифікації.
  • Інструмент "Огородження". Компоненти опор та поручнів. Створення та редагування.
  • Інструмент "Дах". Способи побудови та редагування.
  • Лінії у площині дахів.
  • Відсікання елементів дахом. Додаткові можливості.
  • Інструмент "Світловий люк".
  • Практичні заняття: Будуємо сходи у 3D. Створюємо огорожу. Створення даху з вікнами у площині дахів.

Інструменти документування та оформлення

  • Інструмент "Виносний напис". "Текст".
  • Автотекст. Інформація про проект.
  • Інструмент «Радіальний розмір». "Кутовий розмір", "Відмітки рівня".
  • Графічна заміна. Параметри та правила графічної заміни.
  • Фільтри реконструкції Неповний показ конструкцій.
  • Практичні заняття: Оформлення креслень за ГОСТ. Налаштування карти видів.

Складне моделювання 3D об'єктів. Побудова дахів

  • Інструмент "Дах". Односхилі та багатосхильні дахи. Побудови. Редагування.
  • Побудова перетинів дахів та стін. Команда "З'єднати", що відсікають тіла.
  • Лінії у площині дахів. Доповнення до даху "Roof Maker", "Truss Maker".
  • Інструмент "Світловий люк".
  • Операції твердотільного моделювання.
  • Площини редагування в 3D.Керування.
  • Сікаючі площині.
  • 3D-документ. Параметри та особливості.
  • Графічна заміна. правила. Створення та застосування.
  • Фільтр реконструкції
  • Практичні заняття Створення складних дахів.

3D моделювання оболонок, інструмент Морф

  • Інструмент "Оболонка".
  • Способи побудови, типи оболонок, властивості.
  • Редагування. Команди відсікання та твердотільного моделювання для оболонок.
  • Інструмент "Морф".
  • Основні функції та операції.
  • Складні профілі. Менеджер профілів. Параметризація. Створення модифікаторів та налаштування.
  • Застосування профілів для стін, дахів, балок, колон.
  • Графічна заміна.
  • Створення комбінацій для планів та перерізів, Фільтри реконструкції.
  • Практичні заняття: Складне моделювання криволінійних поверхонь. Створення параметричних профілів.

Сходи та огородження

  • Інструмент «Сходи». Створення різних форм сходів за контуром.
  • Конструктивні типи маршів, майданчиків. Налаштування параметрів. Редагування поделементів.
  • Створення нових компонентів сходів та підсходів.
  • Інструмент "Огородження".
  • Асоціативність. Параметризація.
  • Налаштування та створення опор, стійок, поручнів.
  • Практичні заняття: Побудова сходів із огорожами.

  Навісна стіна

  • Інструмент "Навісна стіна".
  • Схема створення компонентів, редагування.
  • Нові можливості створення. Концепція «зразок» навісної стіни.
  • Застосування, редагування.
  • Інструмент "Розріз", "Фасад", "Деталь", "Робочий лист".
  • Практичні заняття: Створення вітражного скління. Побудова розрізів та фасадів, особливості.

 Реквізити, Властивості та Класифікації в ARCHICAD. Інтерактивні каталоги

  • Створення власних реквізитів: Пір'я, Штрихування, Покриття, Будівельні матеріали, Багатошарові конструкції.
  • Покриття з використанням текстури.
  • Менеджер реквізитів. Нові можливості.
  • Інструмент "Зона". проекту. Підрахунок площ. Редагування, оновлення.
  • Відомості та специфікації. Таблиці. експлікація приміщень
  • Створення каталогів елементів.
  • Створення каталогів компонентів.
  • Створення каталогів Покриттів.
  • Інструмент "Виносний напис". Використання автотексту.
  • Практичні заняття: Відомості приміщень.

Налаштування освітлення. Типи

  • Інструмент «Джерела світла» Установки та типи освітлення. Розміщення у моделі.
  • Налаштування покриттів. текстури.
  • Інструмент "Камера". Налаштування.
  • Вибір ракурсів для візуалізації.
  • Основні механізми візуалізації. Білий моделі. Sketch.
  • Здійснити зйомку моделі будівлі.
  • Траєкторія переміщення камери/сонця.
  • Практичні заняття: Встановлення освітлення. Вибір поглядів для фотовізуалізації.

Візуалізація

  • Підготовка моделі для візуалізації.
  • Налаштування покриттів та текстур.
  • Вибір ракурсів для візуалізації. Сцени.
  • Механізми візуалізації. CineRender.
  • Режими візуалізації.
  • Налаштування розміру зображення.
  • Прості та детальні параметри візуалізації.
  • параметри візуалізації.
  • Фізична та не фізична візуалізація.
  • Практичні заняття: створення покриттів, текстур. Параметри візуалізації.

Переддрукована підготовка проекту

  • Мапа видів.
  • Книжка макетів. Макет та основний макет. Створення та редагування.
  • Розміщення креслень у різних масштабах однією листі.
  • Індекси проекту.
  • Компонування книги макетів. Переддрукована підготовка та оформлення альбому.
  • Інструмент "Креслення". Менеджер креслень.

 

Chaos V-Ray та Chaos Corona. Фотореалістична візуалізація у системах рендерингу:

Основні компоненти Chaosgroup V-Ray NEXT. Візуалізація тестового проекту, вивчення основних засад роботи системи

  • Принципи поширення світла у реальному світі та його моделювання на комп'ютері у 3d-програмах.
  • Еволюція методів рендерингу та прорахунку світла.
  • Короткий огляд сучасних рендерів.
  • Знайомство із компонентами модуля CHAOS V-Ray.
  • Візуалізація ознайомлювальної сцени для знайомства з можливостями V-ray.
  • Переваги налаштування візуалізації в режимі Interactive Preview – перегляд у реальному часі.
  • Увімкнення автоматичного керування експозицією та балансом білого.
  • Вивчення механізмів інтерактивної постобробки та корекції кольору.
  • Увімкнення системи шумоподавлення V-ray Denoiser.
  • Створення оптичних ефектів розсіяного світіння та яскравого сяйва.
  • Практична робота: візуалізація першого проекту.

Вивчення основних налаштувань V-ray NEXT, що впливають на якість та швидкість візуалізації проектів. Візуалізація навчального для освоєння основних налаштувань рендеру та постобробки

  • Вивчення методів та параметрів антиалайзингу (згладжування) фінального зображення та його впливу на швидкість та якість рендеру.
  • Управління фільтрацією – додатковим згладжуванням.
  • Вибір системи шумоподавлення та керування її параметрами.
  • Вивчення основних методів розрахунку висвітлення та його особливостей роботи.
  • V-ray Fur – найпростіший ефект створення хутра.
  • V-ray Displacement – ​​ефект створення реалістичного рельєфу будь-якої поверхні.
  • Практична робота: візуалізація навчального проекту із застосуванням V-ray Fur та Displacement.

Матеріали V-ray: створення користувальницьких матеріалів

  • Увімкнення режиму IPR (interactive preview) у вікні робочої проекції спостереження за результатами візуалізації у часі.
  • Вивчення налаштувань V-Ray Material – універсального матеріалу в V-ray, призначеного для створення будь-яких поверхонь.
  • Вивчення властивостей V-Ray Material на різних прикладах.
  • Встановлення карт кольору, рельєфу та блиску.
  • Застосування картки VrayTriplanar для встановлення UV координат та згладжування текстурних швів.
  • Практична робота зі створення реалістичних матеріалів різного типу.

Створення просунутих матеріалів: PBR (Physical-Based Render), композитних, спеціальних.

  • Поняття PBR (Physical-based renderer) матеріалів.
  • Встановлення в матеріал карт кольору, гладкості, блиску та нормалей для досягнення високої деталізації фізичних взаємодій.
  • Створення матеріалів VrayLightMtl для отримання світла, що йде від об'єктів складної форми та мов полум'я (свічки, каміни).
  • Вивчення композитних матеріалів V-ray.
  • VrayBlendMtl – пошарове змішування
  • Vray2SidedMtl – просвічування поверхні наскрізь.
  • VrayOverrideMtl ​​– заміна окремих властивостей матеріалу.

Створення матеріалів для інтер'єрів та архітектурних проектів.

  • Вивчення практичних підходів до створення будівельно-оздоблювальних матеріалів: паркет, дерево, шпалери, штукатурка, цегла, камінь та ін.
  • Вивчення правильного підходу до створення металевих поверхонь різного роду.
  • Застосування картки Falloff для створення тканин.
  • Створення різних стекол та дзеркал.
  • Встановлення у матеріали карт Displace для створення реалістичного рельєфу.
  • Створення килимів та 3D-панелей.
  • Практична робота із створення фотореалістичних матеріалів для інтер'єру.

Предметна візуалізація, освітлення HDR.

  • Створення та налаштування Physical camera.
  • Вивчення налаштувань Physical camera.
  • Вивчення ефектів глибини різкості та розмиття об'єктів у русі.
  • Особливості візуалізації сцен із окремими об'єктами.
  • HDR – освітлення (High Dynamic Range) – ультимативне рішення для освітлення об'єктів, створення навколишнього середовища та заднього фону.
  • Додавання прямого освітлення.
  • Створення та налаштування ефекту каустичного світла у V-ray.
  • Налаштування глибини пропускання світла та дисперсії у прозорих матеріалах.

Візуалізація інтер'єрів зі штучним та природним освітленням

  • Концепція встановлення освітлення для освітлення інтер'єру денне світло.
  • Встановлення джерел світла VraySun+Sky.
  • Встановлення порталів у вікна інтер'єру та налаштування їх множників яскравості.
  • Набір заднього фону.
  • Визначення оптимальних параметрів візуалізації. Фінальна візуалізація.
  • Вивчення концепції штучного освітлення інтер'єру.
  • Створення та налаштування джерела світла типу VrayLight.
  • Особливості розмиття тіней та реалістичного згасання світла.
  • Прямокутний та сферичний режим роботи VrayLight.
  • Встановлення довільного зображення як фільтр VrayLight для створення ефекту вітражного скла з підсвічуванням.
  • Стандарт IES – збережений у файлі опис реального джерела світла.
  • Створення джерел світла VrayIES, які працюють із IES файлами.
  • Освітлення за допомогою VrayLightMtl.
  • Фінальна візуалізація інтер'єру.

Фотореалістична візуалізація архітектурних проектів

  • Концепція висвітлення архітектурних проектів.
  • Створення об'єктів типу V-ray proxy, що дозволяє візуалізувати величезні сцени.
  • Тонка настройка VrayFur для імітації реалістичної трави.
  • Розміщення фізичної камери та визначення її параметрів та експозиції.
  • Встановлення освітлення VraySun+Sky.
  • Встановлення довільного заднього фону через карту HDR.
  • Налаштування оптимальних параметрів та фінальна візуалізація проекту.

Виконання дипломного проекту (за власним бажанням):

  • Проект інтер'єру
  • Проект екстер'єру
  • Проект гри та персонажів
  • інше... 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-22
понеділок
2024-04-26
п'ятниця
2024-05-06
понеділок
2024-05-09
четвер
2024-05-13
понеділок
2024-05-23
четвер
2024-06-13
четвер
2024-06-27
четвер
2024-07-11
четвер
2024-07-25
четвер
2024-08-08
четвер
2024-08-22
четвер
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-05-02
четвер
2024-05-16
четвер
2024-05-30
четвер
2024-06-06
четвер
2024-06-20
четвер
2024-07-04
четвер
2024-07-18
четвер
2024-08-01
четвер
2024-08-15
четвер
2024-08-29
четвер
Дата
День тижня
на 16:00 - 19:00
2024-04-20
субота

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card.
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України, Приватбанку.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору