Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси підприємництваКурс Управління бізнесомочно в Києві або онлайн |
92 ак години (23 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хвилин). Тривалість: від 2 до 2,5 місяців. 2-3 рази на тиждень. Можна підлаштувати під власний графік роботи. Час навчання у групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без контекстної реклами (92 ак години)
Вартість навчання (очно обо онлайн) з контекстною рекламою (за бажанням) (128 ак годин) для фізосіб:
|
Аудиторія курсу Управління бізнесом складається з:
|
По закінченню курсу Ви будете вміти:
Після закінчення навчання видається диплом та додаток до диплому. |
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:У програму входять такі дисципліни (базовий курс 96 ак годин):
Контекстна реклама, просування підприємств, послуг, товарів (36 ак годин) додатково, за бажанням:
Всього: 128 ак годин |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми
Підприємницька ідея та механізм її втілення
Основні види підприємств та їх організаційні форми
Види господарських товариств в Україні
порядок реєстрації підприємства. Установчі документи
Статутний фонд та його формування
Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності Функції Державно-реєстраційної служби
Організація бізнесу. Бізнес планування. Основні засоби організації власного бізнесу
Обмеження підприємництва
Припинення діяльності підприємства
Оренда комерційної нерухомості
Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями
Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність
Організаційні аспекти економічної безпеки
Робота з структурами, що перевіряють
Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України
Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва
Позапланова перевірка органів ДФС
Камеральна перевірка органів ДФС
Надання документів під час проведення перевірки. Випадки, коли відбувається вилучення документів. Випадки коли проводиться контрольна закупівля. Поведінка платника податків під час складання акта перевірки. Що відбувається після оформлення акта перевірки. Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.
Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків? Взаємодія підприємства з конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки
|
Ефективне управління підрозділами та організаціями:
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Організація бухгалтерського обліку
Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП
Документи:
Облік коштів
Облік витрат на відрядження. Авансові звіти
Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків
Оподаткування підприємств:
Документи:
|
Реєстрація фізичної особи підприємця (ФОП)
Умови знаходження на спрощеній системі оподаткування
Доходи платників єдиного податку
Первинна документація у ФОП на єдиному податку
Розрахунки у готівковій та безготівковій формі
Порядок проведення безготівкових розрахунків
Особливості нарахування та сплати ЄСВ
Формування та подання звітності
|
Управлінський облік: |
Управлінський облік для підприємства
Класифікація витрат
Вирішення завдань, пов'язаних із класифікацією витрат в управлінському обліку
Методи калькулювання собівартості
Вирішення завдань, пов'язаних з оцінкою матеріальних запасів
Вирішення завдань, пов'язаних з розподілом непрямих витрат
Вирішення задач на розрахунок собівартості різними методами
Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю
Вирішення завдань, пов'язаних з аналізом співвідношення «витрати – обсяг – прибуток» (CVP-аналізом)
Вирішення завдань, пов'язаних із прийняттям управлінських рішень
|
Управління рекламою: |
Введення у рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
Медіапланування та бюджетування |
Медіапланування
Основні медіа характеристики
Терміни та показники у медіаплануванні
Медіадані та медіа дослідження
Стратегічне медіапланування
Поняття про медіабаїнг
Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі
|
Маркетинг та маркетингове управління:
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Google Ads: Практичний курс ефективної контекстної реклами (1)
|
Google Ads : Аккаунт та створення простого оголошення
Складання семантичного ядра
Призначення ставок
Налаштування основного націлення
Формування ціни на кліку. Показник якості.
Запуск реклами |
Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook,Instagram , таргетована реклама
|
Основи маркетингу у соціальних мережах
Контентна стратегія
Створення та управління спільнотою
Оформлення спільноти
Просування в Instagram .
Просування спільноти в соціальних мережах
Партнерський маркетинг
KPI
Таргетована реклама Facebook та Instagram .
|
Управління продажами: |
Роль та можливості директора
Мотивація співробітників – досвід понад 100 компаній
Поняття: від стратегії до щоденного плану робіт
Оперативне управління продажами та показниками
Роль відділу продажів у спільній діяльності компанії
Робота з клієнтами та партнерами
Планування продажів
Виконання плану щодо обсягу продажу та дебіторської заборгованості
Методи прогнозування ринкового попиту
Розширення географії продаж
Управління персоналом відділу збуту
Практична частина
Цілі та перешкоди в їх досягненні
Аналіз та планування продажів
|
Що таке система управління персоналом у сучасній організації
Що таке управління персоналом в діджітал (digital) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи
Виконання навчального завдання.
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу ( staff sourcing ):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)
Як працювати з документами кандидата:
Як планувати та проводити співбесіду з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності):
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Як організувати процес адаптації/ онбордингу (onboarding) персоналу
Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/ онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Які типові помилки допускаються при адаптації/ онбордингу та рекомендації щодо їх усунення:
Як організувати та провести оцінку та атестацію персоналу
Як використовувати модель мети та SMART-методику в оцінці персоналу:
Як розробити та впровадити систему оцінки персоналу:
Які технології та методи використовуватиме визначення рівня розвитку компетенцій:
Як аналізувати результати оцінки
Як систематизувати, узагальнити та проаналізувати результати оцінки персоналу:
Як використовувати результати оцінки/атестації:
Які найбільш поширені помилки та труднощі зустрічаються у проведенні оцінки персоналу та рекомендації щодо їх усунення:
Як побудувати корпоративні T&D систем для розвитку та мотивації працівників
Які основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:
Які сучасні методи можна використовувати у навчанні співробітників:
Як оцінити ефективність навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):
Як побудувати систему мотивації та стимулювання персоналу / C&B
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Що таке корпоративний імідж компанії:
|
Кадрова робота: оформлення трудових відносин:
|
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції)
Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом.
Поняття робочого часу:
Час відпочинку:
Контроль за присутністю працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника.
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та здача обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави припинення трудового договору
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу
Корпоративна (організаційна) культура організації
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву. Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
|
Аналітика ефективності роботи сайту
Аналіз аудиторії сайту
Аналіз джерел трафіку
Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей
Аналіз ефективності продажів на сайті
Додаткові можливості: відстеження подій, фільтри
|
Google Ads . Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
|
Покращення якості рекламних кампаній
Ефективна реклама
Робота з Google Ads Editor
Контекстно-медійна мережа
Створення кампанії в медійній мережі
Ремаркетинг
Торгові кампанії Google Shopping
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 09:30 - 12:30 | |
2024-05-06 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-23 | вівторок |
2024-04-24 | середа |
2024-05-01 | середа |
2024-05-08 | середа |
2024-05-15 | середа |
2024-05-22 | середа |
2024-05-29 | середа |
2024-06-05 | середа |
2024-06-12 | середа |
2024-06-19 | середа |
2024-06-26 | середа |
2024-07-03 | середа |
2024-07-10 | середа |
2024-07-17 | середа |
2024-07-24 | середа |
2024-07-31 | середа |
2024-08-07 | середа |
2024-08-14 | середа |
2024-08-21 | середа |
2024-08-28 | середа |
2024-09-04 | середа |
2024-09-11 | середа |
2024-09-18 | середа |
2024-09-25 | середа |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-29 | понеділок |
2024-05-13 | понеділок |
2024-05-20 | понеділок |
2024-05-27 | понеділок |
2024-06-03 | понеділок |
2024-06-10 | понеділок |
2024-06-17 | понеділок |
2024-06-24 | понеділок |
2024-07-01 | понеділок |
2024-07-08 | понеділок |
2024-07-15 | понеділок |
2024-07-22 | понеділок |
2024-07-29 | понеділок |
2024-08-05 | понеділок |
2024-08-12 | понеділок |
2024-08-19 | понеділок |
2024-08-26 | понеділок |
2024-09-02 | понеділок |
2024-09-09 | понеділок |
2024-09-16 | понеділок |
2024-09-23 | понеділок |
2024-09-30 | понеділок |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|