Школа бізнесу - Курсы коммерческий директор
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси Комерційний директор


Курси Комерційний директор

очно в Києві або онлайн

Курси Комерційний директор – це комплексна професійна підготовка керівників комерційного відділу підприємства. З нуля до комерційного директора.

108 ак години (27 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хвилин) без 1С.

Тривалість: від 2 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

120 ак годин (30 занять по 4 ак години)  з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля та склад). 

Тривалість: від 2,5 до 3 місяців. 3-5 разів на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи. 

Час навчання у групі (на вибір): 

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00 (кілька субот).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00 (кілька субот).

Вартість навчання  (очно або онлайн) без 1С  (108 ак год) для фізосіб 

  • 10 800 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 4800 грн),
  • 9 720 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) – знижка 10% – (економія 1080 грн).

Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля та склад (120 ак годин) для фізосіб:

  • 12 000 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 4800 грн),
  • 10 800 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) – знижка 10% – (економія 1200 грн).
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 20.04.2024 року!

По закінченню курсу Ви будете вміти: 

  • визначати канали збуту товарів та послуг;
  • стратегічно планувати роботу компанії;
  • працювати з постачальниками продукції;
  • регулювати роботу відділу продаж;
  • координувати маркетинг підприємства;
  • знижувати витрати підприємства;
  • керувати закупівлями;
  • мотивувати відділ продажу виконувати план продажу;
  • підвищувати ефективність збуту та постачання;
  • оптимізувати логістику.

Навчання проводиться з нуля. Після закінчення навчання видається диплом та вакансії від роботодавців. 

Програма навчання

Структура навчальної програми:

До програми входять такі дисципліни: 112 ак годин

  • Ефективне управління відділами та організаціями
  • Техніка продажів B2B, B2C
  • Управління продажами
  • Управлінський облік
  • Маркетингове управління
  • Складська логістика
  • Транспортна логістика
  • Зовнішньоекономічна діяльність
  • Управління закупівлями
  • Управління запасами. Вирішення аналітичних завдань у бізнес-логістиці
  • HR менеджмент
  • Тайм-менеджмент.

Додатково: 16 ак годин

Всього: 128 ак год

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Програма навчання:

 Ефективне управління підрозділами та організаціями:

 

Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
Що важливо знати керівникам сучасного управління? Нові тенденції у менеджменті

  • Витоки менеджменту
  • Основні підходи до управління
  • Головні завдання керівника
  • Майстерність керівника
  • Фундаментальні інструменти керування
  • Нові тенденції у практиці управління
  • Найважливіші тенденції у світі організацій
  • Принципи управління організацією
  • Менеджмент до 2000 року
  • Майбутнє менеджменту
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження методів керування у вашій компанії. Прийняття управлінських рішень у ситуації невизначеності

У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи

  • Головні завдання управлінця
  • Інструменти влади та впливу
  • Методи та підходи до залучення персоналу в управління
  • Розширення повноважень працівників
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Важливі аспекти розширення повноважень співробітників та залучення персоналу до управління
  • Основа організацій – спілкування. Як має спілкуватися керівник? Інструменти керівника: Ефективні комунікації
  • Основи ефективних комунікацій
  • Тактичні інструменти спілкування
  • Проведення результативних нарад
  • Публічний виступ
  • Тактика письмових комунікацій
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Як покращити клімат спілкування у відділі, на підприємстві? Аналіз пасток спілкування у які потрапляють керівники.

Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи

  • Моделі поведінки людини
  • Управлінські інструменти ефективної мотивації
  • Основні підходи до мотивації
  • Грошова винагорода
  • Робота, яка сама мотивує
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження мотивації різних типів працівників. Як класифікувати співробітників за моделями мотивації? Що вас мотивує? Аналіз власного мотиваційного профілю. Вивчення мотиваторів у складі роботи.

Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство

  • Створення ефективної робочої групи
  • Техніки ефективної групової роботи
  • Практика створення команд
  • Стилі керівництва та ситуації
  • Використання влади та повноважень
  • Стилі та можливості лідерства
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Чи є можливості для збільшення ефективності вашого відділу, підприємства? Яким має бути ваш стиль керівництва?

Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент

  • Техніки та методи ефективного делегування та контролю
  • Підготовка працівників до делегування
  • Принципи тайм-менеджменту та управління собою
  • Інструменти тайм-менеджменту
  • Рольова гра «Делегування проекту»
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття. Рольова гра «Делегування проекту»
  • Практична робота: Чи достатньо ви делегуєте? Постановка задач за допомогою SMART. Підготовка задачі до делегування. Дослідження ефективності використання робочого дня.

 Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури

  • Управління відмінностями
  • Управління конфліктами
  • Робота зі стресами та консультування
  • Дисципліна та процедури
  • Управління своїм босом
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Визначення результатів конфліктів. Ситуації для аналізу та розробки дій керівника. Чи є проблемою для вашого керівника?

Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень

  • Процес планування у створенні
  • Базові стратегічні інструменти
  • SWOT-аналіз
  • Практичні інструменти та методи планування
  • Процес прийняття рішень
  • Практичні техніки прийняття рішень
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Аналіз проблеми з допомогою діаграми Ішикава. Чи розумієте ви стратегію вашої компанії? Підготовка плану розв'язання проблеми. Планування реалізації проекту. Підготовка діаграм Ганта

 Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість

  • Принципи управлінського контролю.
  • Фінансовий та бюджетний контроль.
  • Що таке якість?
  • Управління якістю.
  • Особливості роботи за умов кризи.

Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації

  • Інструменти проектування організацій
  • Життєвий цикл організації
  • Підходи до розробки організаційних структур
  • Мережеві, віртуальні та плоскі організації
  • Управління культурою організації
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Ваша організація, як система. Дослідження переваг та недоліків структури організації. Дослідження культури організації

Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією

  • Внутрішнє середовище організації
  • Ближнє оточення організації
  • Далеке оточення організації
  • Невизначеність зовнішнього середовища
  • Стратегії на основі SWOT

Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень

  • Методи інформаційного менеджменту
  • Інформація та прийняття рішень
  • Метод КФУ
  • Інформаційні політики в організації
  • Практична робота: Поліпшення інформаційних потоків організації та прийняття рішень

Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом

  • Процеси планування в організації
  • Бачення, місія, цінності, цілі організації
  • Процес розробки стратегії
  • Ринковий та ресурсний підходи до стратегії
  • Управління ланцюжками створення цінності
  • Стихійні стратегії
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Дослідження ближнього оточення підприємства. Ситуація для аналізу стратегії "Як компанія керує ланцюжком створення цінності?"

Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації

  • Системи управлінського контролю
  • Основні інструменти побудови систем контролю
  • Система Збалансованих Показників (ССП)
  • Модель ділової переваги EFQM
  • Ситуації та практичні приклади на тему заняття
  • Практична робота: Що треба враховувати у системі контролю? Важливі аспекти систем контролю в організації

Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації

  • Основні підходи та теорії лідерства
  • Стилі лідерства
  • Ситуаційні підходи до лідерства
  • Адаптивне керівництво

  Техніка продажів В2В, В2С:

 

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Повернення клієнтів та відповіді на них

Продаж B2B
Особливості продажу в умовах високої конкуренції

  • Основні труднощі у продажах на ринку з високою конкуренцією та способи їх подолання
  • Дві стратегії продажів на ринку з високою конкуренцією: активні локальні продажі, активні тотальні продажі
  • Конкуренти це "не конкуренти". Як цього досягти: прийоми

Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.

  • Ключові складові процесу продажу.
  • Метафора "Вузлики продажів" (яких моментів необхідно проактивно торкнутися для закриття угоди).
  • Специфіка продажів у b2b:
  1. малий бізнес,
  2. робота із корпоративним замовником.
  • Критерії успішності менеджера з продажу.
  • Етапи продажів, цілі та інструменти кожного етапу.

Як продавати "без демпінгу"

  • Вартість та ціна: відмінності. Скільки коштує продукт насправді. Від чого залежить ціна
  • Інструменти переконання покупця придбати за ціною вищою, ніж у конкурентів
  • Техніки роботи з обуренням клієнта: "У Вас дуже дорого!"

Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції

  • Відмінності продажу контакту в телемаркетинг від продажу пропозиції.
  • Грамотне позиціонування продукту та компанії - запорука високих продажів. Принципи успішного позиціонування
  • Техніки "відбудови від конкурентів". Вигідно виділитися серед конкурентів - важлива складова продажів.
  • Презентація продукту та компанії: змістовна та комунікативна складова. Вплив кожної складової на результат продажу
  • Види та завдання презентації: презентація продукту, презентація компанії. Роль кожного виду презентації у загальній структурі продажів
  • Прийоми презентації. Баланс ключових складових ефективної презентації (мета, інтереси цільової аудиторії, зміст/продукт, прийоми подачі).
  • Проблемноорієнтований підхід у презентації.
  • Комунікативні прийоми ефективної, що запам'ятовується, що приваблює вилучення до компанії презентації: техніки відбудови від конкурентів, техніки підвищення суб'єктивної вартості продукту, обґрунтування вартості продукту
  • Вплив невербальної складової на ефективність презентації: інтонація, голос, жести, міміка, мета-повідомлення
  • Встановлення контакту: прийоми та алгоритм
  • Актуалізація потреб. Техніка СПІН.
  • Прийоми закриття угоди.

Специфіка роботи з корпоративним замовником

  • Специфіка корпоративного клієнта, картка організації та етапи роботи з корпоративним замовником.
  • Критерії вибору постачальника.
  • Робота з блокатором та складності у роботі з центром оцінки.

Активний пошук клієнтів

  • Де шукати потенційних клієнтів для просування продукції, яку пропонує Ваша компанія?
  • Яка інформація потрібна і де її можна знайти
  • Основні складові успіху активного пошуку клієнтів: активність та комунікативні навички
  • Планування активності під час пошуку клієнтів
  • Комунікативні прийоми виходу на Зацікавлену Особу
  • Техніки привернення уваги та інтересу Зацікавленої Особи. Мотивація на зустріч.
  • Які організації є цільовими клієнтами Вашої компанії?
  • У яких співробітників підприємства і під «яким соусом» можна отримати інформацію про потенціал клієнта, що «розробляється»?
  • Як, виходячи з потенціалу клієнта планувати подальші контакти з ним?

Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю

  • Як прояснити схему (ланцюжок) прийняття рішення щодо закупівлі Вашої продукції?
  • Як скласти «Карту організації» та визначити ролі учасників закупівельного центру підприємства?
  • Як працювати з інтересами різних співробітників підприємства (постачальники, технологи, топ-менеджери, проектувальники), що впливають на вибір постачальника?
  • Як і в яких співробітників формувати потребу у використанні продукції, що поставляється?

Як підвищити цінність своєї пропозиції

  • Ціна та цінність: як показати значущість своєї пропозиції для Клієнта?
  • Критерії вибору продукту та постачальника: на що тиснути під час подання своєї пропозиції?
  • Ціна покупки та вартість користування: як можна заощадити, купивши дорожчий продукт?
  • Планові та позапланові закупівлі: як враховувати ціновий фактор у кожному випадку та продавати дорого.

Як враховувати цінозалежність клієнтів

  • На яких етапах прийняття рішення щодо закупівлі ціна відіграє ключову роль.
  • Цінозалежні та цінонезалежні клієнти: як визначити кому Ви продаєте?
  • Робота з цінонезалежними клієнтами: чому надійність продукції та зручність роботи з Вашою компанією коштують додаткових грошей?
  • Робота з цінозалежними клієнтами: як обґрунтувати доцільність закупівлі дорожчої продукції?

Робота з ціновими запереченнями

  • Як обґрунтувати найвищі ціни.
  • Причини цінових заперечень: порівняння з конкурентами, нестача грошей, спроба вибити знижку, порівняння з незрівнянним продуктом, незнання цін.
  • Як працювати із ціновим запереченням залежно від його причини?
  • Що робити, якщо заперечення за ціною лише відмовка?

Ведення переговорів про ціну
 

  • Підготовка до переговорів про ціну: ситуація в компанії-клієнті, особливості відносин із клієнтом, мінімальна та максимальна ціна, варіанти умов для торгу, матриця взаємозв'язку ціни та інших умов, аналіз уразливості.
  • Прийоми аргументації та переконання у цінових переговорах: переговорна позиція, підвищення цінності послуги та відносин, карта аргументів та мотивація опонента.
  • Як подолати переговорні маніпуляції у цінових переговорах.
  • Секрети ведення торгів.
  • Як стимулювати Клієнта до ухвалення рішення про співпрацю?

Як запропонувати бонус

  • У яких ситуаціях доцільно використати особисті бонуси (подарунки, навчання, поїздки тощо) для лобіювання своїх інтересів?
  • Типологія одержувачів бонусів.
  • Кому та за що пропонувати участь у бонусній програмі?
  • Як грамотно натякнути на можливість участі у бонусній програмі?
  • Виявлення та підтвердження прихованих мотивів об'єкта впливу.
  • Як працювати зі схованими мотивами.
  • Вплив статі та віку на мотиваційну сферу особи, яка приймає рішення.
  • Як впливати виходячи з психологічних особливостей об'єкта.

Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником

  • Причини зміни постачальника. Причини роботи зі старим постачальником навіть за наявності негативного досвіду. Крапка «входу» та точка «виходу». Технологія впливу на перехід від іншого постачальника
  • Комунікативні техніки та прийоми переконання клієнта у доцільності зміни постачальника

Робота зі складним клієнтом

  • Типи складних клієнтів: за рівнем експертності, за рівнем комунікабельності, за рівнем бажання співпрацювати. Особливості психології кожного типу
  • Технологія роботи з кожним типом клієнтів: особливості встановлення контакту, способи повідомлення, специфіка взаємодії, вибір техніки продажів

 Управління продажами:

Роль та можливості комерційного директора

  • Головна формула генерування прибутку на компанії. На які складові важливо впливати насамперед та як через них формувати завдання підрозділам?
  • Які компетенції та ролі керівнику потрібні компанії на різних етапах життєвого циклу? Що змінюється у кризу?
  • Чому комерційному директору варто повчитися у кризових менеджерів?
  • 4 + 1 основних ресурсів комерційного директора: співробітники, клієнти, товар, бізнес-процеси + індивідуальні компетенції. Які із 30+ інструментів роботи з цими ресурсами ви зможете реалізувати?
  • Як ви дасте відповідь на запитання: «Що потрібно зробити, щоб у найближчий рік збільшити продажі на 30%?» Розглянемо, як вирішити це завдання у вашому випадку.
  • Перезавантаження продажів за 10 днів. Програма реальних дій для форсування продаж за 2 тижні.

Мотивація співробітників – досвід понад 100 компаній

  • Як сформулювати «чесні» вимоги до кандидата? Хто вам справді потрібний?
  • Найдокладніша схема KPI менеджерів із продажу з 60+ показників. Формуємо та коригуємо систему грошової мотивації відділу продажів.
  • Мотивація співробітників відділу продажу: підходи до розробки. Чи може кожен співробітник мати свою систему мотивації?
  • Нематеріальна мотивація: 4 основні слова та 39 способів нематеріальної мотивації співробітників.
  • Кого та як приймати на роботу? Роль комерційного директора у наймані співробітників
  • Золоті правила підбору менеджерів із продажу.
  • Як "продати" саме свою компанію кандидатам? Розглянемо ключові точки контакту та знайдемо способи їх покращення.
  • Як уникнути помилок на ранньому етапі? 7-9 питань на співбесіді з кандидатом, які варто задати.
  • Принципи побудови простої, наочної та дієвої програми розвитку співробітників. Перевірена технологія, що довела ефективність.

Поняття: від стратегії до щоденного плану робіт

  • Як ставити цілі, щоб досягати результату без надмірного нагляду за підлеглими? Формуємо навичку ефективно ставити цілі та завдання.
  • «Наскрізний звіт». Технологія побудови звітності: стратегічні завдання компанії – план відділів на місяць – план працівника на місяць – щотижневий/щоденний фронт робіт.

Оперативне управління продажами та показниками

  • Які інструменти аналізу продаж має використовувати керівник? Як використовувати результати аналізу під час планування подальшої роботи?
  • Встановити та підтримувати дисципліну за 3 кроки.
  • Які збори працюють? Розберемо на прикладах.
  • Як збільшити час у менеджера на «чистий» продаж?
  • Як перемогти 10 забобонів продавців, які упускають ефективність їх роботи?
  • Як підвищити якість зворотного зв'язку, що стимулює результати працівників?
  • Як стати ідеальним начальником? Чи можна і потрібно цього досягти?
  • Які принципи наставництва керівника слід реалізувати у вас?
  • Як правильно делегувати?
  • Як сформувати програму розвитку та навчання співробітників?
  • Як скоротити прострочену дебіторську заборгованість? Детальна схема процесу.

Роль відділу продажів у спільній діяльності компанії

  • Функції відділу продажу та взаємодія з іншими відділами
  • Можливі цілі відділу продажу залежно від загальної стратегії компанії
  • Функції та завдання керівника відділу продажу

Робота з клієнтами та партнерами

  • Аналіз довкілля «силами» відділу продажів.
  • Визначення цілей та завдань роботи з каналами збуту.
  • Сегментування клієнтів.
  • Оцінка "вартості" їх ділових контактів.
  • Врахування динаміки розвитку бізнесу клієнта.
  • Визначення того, що можна пробачити діловому партнерові та чому.
  • Вироблення конкурентоспроможних умов співробітництва.
  • Організація контролю за діяльністю торгового партнера.
  • Розробка єдиних фірмових стандартів обслуговування клієнтів компанії та створення «Корпоративної книги продажу».

Планування продажів

  • Види планування: стратегічне, тактичне та операційне
  • Стратегічне планування: розробка стратегії збуту, складання довгострокового плану продажу, постановка збутових завдань
  • Визначення та підготовка ресурсів необхідних для здійснення збутових завдань

Виконання плану щодо обсягу продажу та дебіторської заборгованості

  • Новий підхід до розробки «реального» плану щодо обсягу продажу та плану по дебіторах.
  • Визначення критеріїв результативності програм.
  • Знаходження «важелів тиску» у разі затримки оплати.
  • Приклади розрахунків та «захисту» планів з продажу та дебіторів перед вищим керівництвом компанії.
  • Приклади розробки програм матеріального та нематеріального стимулювання збуту та своєчасної оплати.
  • Опанування «технікою наростаючого тиску» для ефективної роботи з дебіторами.
  • Прогнозування ринкового попиту та програми збуту

Методи прогнозування ринкового попиту

  • Застосування прогнозів збуту
  • Процес прогнозування збуту. Методи прогнозування збуту
  • Прогнозування та складання бюджету збуту

Розширення географії продажів

  1. Види каналів збуту та особливості роботи з кожним із них.
  2. Вибір на користь розвитку регіональних партнерів чи свого представництва.
  3. Запобігання «конфліктам» між каналами збуту та «тиску» з боку ділових партнерів.
  4. Контроль за діяльністю всіх учасників розподільчого ланцюжка.
  5. Розвиток та управління відносинами з клієнтами.

Управління персоналом відділу збуту

  • Постановка завдань працівникам. Правила постановки завдань
  • Види контролю. Область застосування різних видів контролю
  • Зворотній зв'язок працівникам. Алгоритм ефективного зворотного зв'язку. Зворотний зв'язок з процесу та за результатом.

Практична частина

  • Складаємо для своєї компанії формули генерування прибутку та оцінюємо найперспективніші точки докладання зусиль.
  • Коригуємо показники KPI для свого відділу продажу.
  • Формулюємо вимоги до кандидата на посаду.
  • Готуємо запровадження програми розвитку працівників.
  • Освоюємо навичку ефективно ставити цілі.
  • Опрацьовуємо процедуру дисциплінарного втручання у роботу співробітника.

Цілі та перешкоди в їх досягненні

  • Як ставити цілі, щоб досягати потрібного результату та зменшити нагляд за співробітниками?
  • Як усунути 6 якорів, що різко знижують ефективність відділу продажів.

Аналіз та планування продажів

  • Які 16 факторів впливають на продаж? Які з них застосовують ваші менеджери?
  • Планування продажів. Формування наскрізного плану продажу, виробництва та закупівель.
  • Які правила виставляння планів для менеджерів працюють? План продажів для менеджерів у вашому випадку – якір чи двигун?
  • Які найпростіші та найдієвіші інструменти аналізу продажів повинен використовувати керівник? Що саме робити з їхньої основі?

 1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

 Управлінський облік:

Управлінський облік для підприємства

  • Бухгалтерський та управлінський облік
  • Співвідношення бухгалтерського та управлінського обліку
  • Центри фінансової відповідальності
  • Поняття ЦФВ та ЦФО
  • Класифікація ЦФВ

Класифікація витрат

  • Відмінність понять витрат та витрат
  • Види класифікацій витрат
  • Змінні та постійні витрати
  • Основні та накладні витрати
  • Прямі та непрямі витрати
  • Релевантні та нерелевантні витрати
  • Виробнича та повна собівартість
  • Релевантний рівень ділової активності та його вплив на витрати

Вирішення завдань, пов'язаних із класифікацією витрат в управлінському обліку

  • Завдання на розрахунок витрат, витрат та витрат організації;
  • Завдання на групування витрат за економічними елементами та статтями калькуляції;
  • Завдання на класифікацію витрат стосовно виробничого процесу, способом віднесення на собівартість, стосовно зміни обсягу виробництва;
  • Завдання на класифікацію витрат на прийняття управлінських рішень;

Методи калькулювання собівартості

  • Методи обліку змінних та повних витрат
  • Позамовний, попроцессний та передільний методи калькулювання собівартості, метод АВС
  • Фінансовий результат, розрахований різними способами

Вирішення завдань, пов'язаних з оцінкою матеріальних запасів

  • Завдання застосування методу оцінки запасів ФІФО;
  • Завдання застосування методу оцінки запасів ЛІФО;
  • Завдання застосування методу оцінки запасів за середньозваженою;
  • Розрахунок впливу різних методів оцінки запасів розмір прибутку.

Вирішення завдань, пов'язаних з розподілом непрямих витрат

  • Завдання розподіл непрямих витрат прямим методом;
  • Завдання розподіл непрямих витрат послідовним методом;
  • Завдання на розподіл непрямих витрат шляхом взаємного розподілу;
  • Порівняння методів розподілу непрямих витрат.

Вирішення задач на розрахунок собівартості різними методами

  • Завдання на розрахунок собівартості шляхом direct costing;
  • Завдання для розрахунку собівартості методом absorption costing;
  • Завдання на калькуляцію собівартості за нормативними витратами;
  • Завдання застосування позамовного та попроцессного методів обліку витрат та калькулювання собівартості;
  • Порівняння фінансових результатів, отриманих під час використання різних методів калькулювання собівартості.

Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю

  • Маржинальний прибуток
  • Маржинальний прибуток за підрозділами
  • Маржинальний прибуток за напрямками
  • Вплив еластичності на маржинальний прибуток
  • Поріг рентабельності
  • Операційний важіль
  • Запас фінансової міцності

Вирішення завдань, пов'язаних з аналізом співвідношення «витрати – обсяг – прибуток» (CVP-аналізом)

  • Розрахунок точки беззбитковості в абсолютному вираженні;
  • Розрахунок точки беззбитковості у сумі виручки;
  • Розрахунок терміну окупності проекту;
  • Завдання на перебування точки цільового прибутку в кількісному та вартісному вираженні;
  • Обчислення кількості періодів, необхідні отримання цільової прибутку;
  • Завдання на CVP-аналіз з кількома видами продукції за умови;
  • Завдання для розрахунку запасу фінансової міцності, рівня операційного важеля.

Вирішення завдань, пов'язаних із прийняттям управлінських рішень

  • Завдання на прийняття рішень щодо ціноутворення
  • Завдання на планування асортименту продукції (товарів), що підлягають продажу

 Маркетингове управління:

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансофф.
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії на курсах директор маркетингу

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори.
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot-аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки, концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яке буває розсилання (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

  • Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційних пропозицій від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері-шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Логістика складського господарства:

 Основи та сучасні тренди формування логістики складського господарства

  • Сучасні логістичні концепції та історія їхнього формування.
  • Ефективний склад. Критерії, тренди, виклики та оптимальні рішення.
  • Характеристики сучасного складу. Види складів та його класифікація.
  • Актуальні моделі складських процесів та їх вплив на позиціонування компаній за умов висококонкурентного ринку. TQM та коридор прийнятної якості.
  • Роль логістики складської обробки у логістичному ланцюгу підприємства.
  • Перспективне планування потреби у складах. Ефективні рішення.
  • Застосування методів лінійного програмування для оптимізації складських операцій. Транспортне завдання.
  • Практикум. Розв'язання задачі визначення оптимального місця розташування складу різними методами.

Основні вимоги, які пред'являються актуальним законодавством складської діяльності. Особливості застосування

  • Актуальна законодавча та нормативна база, що регламентує діяльність складського господарства.
  • Особливості застосування СНіП, СанПіН, стандартів та регламентів.
  • Безпечний склад. Санітарні та протипожежні вимоги.
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку засобів пожежогасіння у приміщенні.

Ефективний складський персонал. Штатний розклад та управління

  • Функціональні зони складу та штатна структура. Штатний розклад. Варіанти організації ефективної структури управління.
  • Основні штатні одиниці сучасного складу та його функціональні обов'язки.
  • Система збалансованих показників (BSC) та ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Охорона праці та трудовий договір, права та обов'язки сторін.
  • Правила складання посадових вказівок.
  • Види матеріальної відповідальності, переваги, недоліки та особливості її застосування.
  • Практикум. Аналіз посадової інструкції.

Конструктивні особливості та технології сучасного складу

  • SKU - оптимальна одиниця складського зберігання та обробки. Первинна упаковка товару, поняття вантажної одиниці. Засоби упаковки та обмеження доступу до товару. Маркування та маніпуляційні знаки.
  • Сучасні формати штрих-кодування та їх використання у комерційній практиці. Система "Чесний знак".
  • RFID – технологія. Технічні особливості та перспективи застосування.
  • Конструкційні елементи складу та їх вплив на технології, що застосовуються. Підлогове покриття. Види стелажних конструкцій. Використання рампи та докового обладнання.
  • Ефективне використання засобів малої механізації.
  • Сучасне вантажно-розвантажувальне обладнання та особливості його використання для різних складських технологій.
  • Засоби автоматизації зберігання та обробки. Конвеєрні системи розміщення та підбору. Вузькопрохідне, великотоннажне обладнання. Термоустаткування.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки доцільності використання складської техніки. Розрахунок собівартості складських операцій.

Логістика складських операцій. Побудова та оптимізація

  • Показники ефективності складських процесів.
  • Аналітичні методи оцінки ефективності складських технологій. Крос-категоріальний ABC-XYZ аналіз параметрів зберігання та обробки.
  • Визначає оптимальні для прийнятої технології ваго-габаритні параметри одиниць зберігання.
  • Ефективне зонування складу. Сучасні технології, що застосовуються у різних функціональних зонах складу.
  • Базові складські операції, їх ефективна побудова та оптимізація: приймання, розміщення на зберігання, комплектація, видача.
  • Сучасні системи комплектації: Pick-by-Voice, Pick-to-Light, Pick-by-Vision, Pick-by-Line та ін.
  • Системи зберігання: динамічна, статична, комбінована. Вибір найкращого рішення для вашої компанії.
  • Ефективна маршрутизація складських операцій.
  • Інвентаризація. Регламентація, основні вимоги щодо проведення. Порядок проведення та основні етапи. Обробка результатів та оцінка підсумків проведення інвентаризації.
  • Організація адресної системи зберігання, принципи її побудови.
  • Особливості зберігання небезпечних грузов.
  • Організація складського процесу на виробничому підприємстві.
  • Сучасні WMS – системи. Структура, функціональність, основні вимоги
  • Практикум. Розв'язання задачі розрахунку складської площі зони основного зберігання. Кейс – оптимальне розміщення вантажу.
  • Практикум. Проведення крос-категоріального ABC-XYZ аналізу.

Актуальна система документообігу та організація обліку матеріальних коштів на складі підприємства

  • Облік товарно-матеріальних цінностей складі.
  • Характеристика документообігу на сучасному складі та вимоги до нього.
  • Застосування IT-технологій та особливості електронного документообігу.
  • Організація складського обліку складі та її контроль.
  • Розрахунок собівартості. Природний спад та технологічні втрати.
  • Основні складські документи та схеми документообігу.
  • Огляд комерційних, транспортно-експедиторських документів, їх зв'язок із процесами складської обробки.
  • Способи визначення якості товарів та система сертифікації. Основні види сертифікатів

Ефективний менеджмент сучасного складу

  • Логістичний менеджмент та сучасні методики управління та планування складських операцій.
  • Показники ефективності процесів зберігання та обробки вантажів.
  • Основні показники роботи.
  • Методи ефективного контролю. Використання графіків Ганта.
  • Правила диспетчеризації та складання розкладів.
  • Проблемні точки керування.
  • Застосування принципів LEAN на складі.
  • Боротьба з розкраданнями. Логіка дій та основні заходи.
  • Розбирання кейсу: формування бізнес-моделі системи розподілу оптового підприємства.

 Транспортна логістика:

Теоретична концепція та нові тренди формування логістичної системи 

  • Нові тренди в логістиці та їх історичне коріння. Сучасні логістичні концепції.
  • Базові поняття та функціональні галузі логістики в сучасній економіці.
  • Особливості впровадження Supply Chain Management та інтегрованої логістики у сучасних умовах. Стратегічний сорсінг.
  • Актуальні проблеми ефективності у логістиці та методи їх вирішення. Коридор прийнятної якості.
  • Логістика 4.0. Ощадливе виробництво та теорія обмежень. JIT концепції. Канбан-технологія в сучасних умовах та її застосування в організації бізнес-процесів.
  • Організаційна структура сучасного підприємства та функція логістичних підрозділів у бізнес-структурі. Логістичний аутсорсинг. 5PL-оператори.
  • Кого вибирають працедавці. Ключові компетенції менеджера з логістики нового типу.

Транспортна система та Транспортно-експедиційна діяльність. Ефективність, юридичні основи та особливості сучасної організації.

  • Сучасна світова та національна транспортна система. Класифікація транспорту. Особливості різних видів перевезень.
  • Вибираємо максимально ефективний вид перевезень для Вашої компанії. Критерії вибору, алгоритм та практики прийняття рішення.
  • Юридичні засади транспортно-експедиційної діяльності. Актуальне законодавство та особливості оподаткування.
  • Міжнародне та національне законодавство про транспортно-експедиційну діяльність. Особливості застосування.
  • Актуальний експедиторський документообіг у міжнародній та внутрішньоросійській практиці. Фіат.
  • Як організувати ефективну взаємодію сторін при вантажоперевезеннях: транспортно-експедиторські компанії та вантажовласники.
  • Відповідальність експедитора та перевізника. Ліміти відповідальності. Міжнародні угоди та положення договору – вибір оптимального рішення для вашого перевезення.
  • Електронний документообіг у вантажоперевезеннях. «Уберизація» вантажоперевезень. Сильні та слабкі місця нових проектів.
  • Практикум. Вибір оптимального виду перевезення.

Вантажообробка та властивості вантажів. Маркування. Оптимальне формування, розміщення та кріплення вантажів.

  • Маркування вантажів. Товарне, вантажне, транспортне маркування. Маніпуляційні знаки.
  • Система маркування "Чесний знак".
  • Ефективне пакування вантажів. Підготовка вантажів до перевезення.
  • Порядок безпечного розміщення та кріплення вантажів.
  • Безпека чи формальність? Засоби пломбування та контролю стану. GLONASS/GPS навігаційні пломби та пристрої контролю.
  • Насипні, навалювальні, наливні вантажі. Важковагові, негабаритні вантажі, що швидко псуються. Особливості роботи.
  • Маркування та особливості перевезення небезпечних вантажів.
  • Штрих-кодування. Основні види штрих-кодів, варіанти застосування. Технічні пристрої для роботи із штрих-кодами.
  • RFID – технологія.
  • Практикум. Розв'язання задачі формування вантажної одиниці.

Тренди підвищення ефективності та загальні моменти вантажоперевезень. Контейнерні перевезення. 

  • Логістика "останньої милі". Інноваційні підходи та шляхи підвищення ефективності. Роботизація та IT-технології.
  • «Коробки глобалізації» та контейнерні перевезення.
  • Види контейнерів. Маркування контейнерів. Інформаційні ресурси для перевірки та контролю маркування, технічного стану та положення контейнерів.
  • Особливості договору перевезення контейнера.
  • Як отримати найкращі умови: особливості ціноутворення на транспорті. Логіка тарифу та логіка фрахту.
  • Коректне розподілення транспортних витрат на собівартість. Розбір типових помилок.
  • Методи роботи з ризиками. Страхування. Особливості страхування у транспортно-експедиційній діяльності.
  • Сучасна міжнародна транспортна система.
  • Практикум. Вирішення завдання визначення економічної доцільності страхування вантажоперевезення.
  • Практикум. Розподіл транспортних витрат собівартість.

Морські перевезення

  • Роль морського транспорту у світовій транспортній системі, його переваги та недоліки.
  • Технічні аспекти сучасного морського транспорту Види судів та особливості їх використання.
  • Основні російські порти, їх використання, основні параметри та можливості використання в сучасних умовах.
  • Види організації морських перевезень. Трампові перевезення. Лінійні перевезення. Фідерні перевезення.
  • Міжнародні конвенції та угоди, що регламентують морські перевезення.
  • Використання чартеру. Зміст та застосування проформи чартеру.
  • Використання коносаменту, правила заповнення.
  • Поняття оборотних та товаророзпорядчих документів. Моделі їх застосування для організації ефективного бізнесу за участю перевезень вантажів.
  • Схема документообігу під час морських перевезень.
  • Дії менеджера з організацією морської перевозки. Етапи та операції, на що слід звернути увагу.
  • Використання інформаційних ресурсів. Відстеження вантажу.
  • Структура вартості морського перевезення. Методи оптимізації.
  • Практикум. Розв'язання задачі оцінки комерційних пропозицій перевізників та прийняття оптимального рішення щодо вибору контрагента.

Залізничні перевезення

  • Етапи розвитку залізничного транспорту. Технічні аспекти. Історія та сучасне вирішення проблеми «ширини колії».
  • Сучасна інфраструктура залізничного транспорту, вагонний та локомотивний парк.
  • Особливості сучасного ринку залізничних перевезень. Структура ціни та методи її оптимізації.
  • Міжнародне та національне законодавство у сфері залізничних перевезень.
  • Документи, що застосовуються під час міжнародних та внутрішніх залізничних перевезень. Структура та особливості документообігу.
  • Особливості класифікації вантажів під час залізничних перевезень. ЄТСНГ. ГНГ. Мінімальна вагова норма.
  • Терміни доставки залізничним транспортом, вантажно-розвантажувальні операції, залізничні тарифи, індекси негабаритності.

Авіаперевезення

  • Особливості авіаперевезень.
  • Мала авіація та дирижаблі. Розвиток тренду «повітряних складів».
  • Юридичні засади авіаперевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Перевезення річковим транспортом

  • Актуальний стан галузі, особливості та перспективи перевезень річковим транспортом.
  • Юридичні засади річкових перевезень.
  • Схема документообігу та організація.

Міжнародні та внутрішні автомобільні перевезення

  • Сучасна класифікація автотранспорту. Особливості використання автотранспорту в Україні
  • Вагові та габаритні обмеження при автомобільних вантажоперевезеннях. Сучасні рішення оптимізації у межах чинних обмежень.
  • Цифровізація доріг. Система Weight-in-Motion.
  • Актуальні вимоги до автотранспорту – технічні, митні, екологічні.
  • Міжнародні перевезення. Конвенція КДПН (CMR). Структура та порядок заповнення накладної CMR.
  • Конвенція МДП (ТІР). Функції АСМАП. Система Т.
  • Регламентація праці та особливості застосування тахографів під час автомобільних вантажоперевезень.
  • Види та особливості застосування документів при внутрішніх та міжнародних автомобільних вантажоперевезеннях. Схема документообігу, особливості заповнення.
  • УАТ та ГНЕТ. Нові правила перевезення вантажів
  • Основні види договірних відносин при організації перевезення та особливості їх застосування.
  • Практикум. Оцінка комерційних пропозицій та ухвалення рішення про вибір контрагентів з автоперевезень.

Організація ефективної транспортної служби комерційної організації

  • Сучасні варіанти організації транспортної служби. Аутсорсинг чи власний автопарк – логіка ухвалення ефективного рішення.
  • Особливості трудового договору з водієм, режим праці та відпочинку, матеріальна відповідальність.
  • Ефективна мотивація, система заохочень та стягнень. Переваги та ризики застосування мотиваційних пакетів.
  • Проблема маршрутизації перевезень. Сучасні моделі, алгоритми та IT-рішення.
  • Транспортне завдання як окремий випадок задачі лінійного програмування.
  • Загальний порядок розрахунку ПММ.

 Зовнішньоекономічна діяльність:

 Пошук закордонного партнера та подальша робота з ним  

  • Способи та можливості пошуку потрібного партнера.
  • Ризики при виборі партнера та способи їхньої мінімізації.
  • Ділова переписка.
  • Переговори.
  • Отримання зразків, оцінка якості та рентабельності постачання.
  • Розміщення (отримання) та контроль виконання замовлення.
  • Претензії та рекламації.
  • Специфіка роботи з партнерами різних країн.

 Міжнародний контракт

  • Основні пункти;
  • На що потрібно звернути увагу;
  • Підписання контракту.

Взаємодія відділу ЗЕД коїться з іншими відділами всередині підприємства. 
Документообіг при ЗЕД:

  • Інвойс та пакувальний;
  • ВМД;
  • Сертифікат походження;
  • Коносамент;
  • ТТН (БМР); інші.

Програмне забезпечення відділу ЗЕД. Джерела інформації на курсах комерційний директор
Митниця. Законодавство у сфері ЗЕД:

  • Митний кодекс України
  • Порядок переміщення товарів та інших предметів через митну територію України.
  • Основні законодавчі акти ЗЕД;
  • Тарифне та нетарифне регулювання ЗЕД;
  • Номенклатура УКТЗЕД.
  • Принципи провадження зовнішньоекономічної діяльності.
  • Суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності.
  • Реєстрація суб'єктів ЗЕД у митних органах.
  • Зовнішньоекономічні договори, порядок їх оформлення та реєстрації.
  • Ліцензування та квотування зовнішньоекономічних операцій.

Законодавство ЄС  

  • Митне право ЄС.
  • Митний тариф ЄС.
  • Транспортне законодавство ЄС.

 Організація митної служби на курсах комерційного директора

  • Організація митної служби в Україні
  • Організація митної служби у ЄС.

 Здійснення операцій у сфері зовнішньоекономічної діяльності 

  • Зарахування зустрічних однорідних вимог у зовнішньоекономічній діяльності.
  • Операції з давальницькою сировиною.
  • Здійснення бартерних операцій. Регулювання.
  • Переміщення валютних цінностей через митний кордон України.
  • Отримання кредитів у іноземній валюті.
  • Облік операцій із повернення імпортного товару нерезиденту.

 Зовнішньоекономічні розрахунки та операції з іноземною валютою  

  • Використання іноземної валюти на території України.
  • Зовнішньоекономічні розрахунки.
  • Купівля та продаж іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку України.
  • Акредитивна форма розрахунків у зовнішньоекономічній діяльності.

 Особливості бухгалтерського обліку зовнішньоекономічних операцій на курсах комерційного директора.

  • Операції із розрахунками в іноземній валюті.
  • Імпортні операції.
  • Експортні операції.
  • Комбінований приклад обліку операцій на іноземній валюті.
  • Операцій купівлі та продажу іноземної валюти.
  • Бартерні операції.
  • Операцій із давальницькою сировиною.
  • Посередницькі операції.

Порядок оформлення вантажів на курсах комерційний директор

  • Митні режими.
  • Митні платежі, порядок розрахунку та нарахування.
  • Сертифікація товару.
  • Митні брокери, критерії вибору; пошук; специфіка роботи.

Міжнародні платежі

  • Види міжнародних платежів

 Офшорні компанії при ЗЕД в Україні 

  • Що це таке?
  • Навіщо вони потрібні?
  • Способи застосування.
  • Плюси та мінуси при роботі з офшорними компаніями.

 Управління закупівлями:

Основи та новітні тренди організації закупівельної діяльності

  • Основи теорії логістики. Історичне коріння інноваційних підходів у логістиці. Сучасні логістичні концепції. Закупівля як базовий елемент інтегрованої логістики успішного підприємства.
  • Ринок праці та комплексні компетенції в умовах нестабільної економіки.
  • Бізнес-логіка закупівельної діяльності. Управління закупівлею. Бізнес-комунікації.
  • Застосування підходу Balanced Score Card до оцінки процесів служби закупівлі. KPI.
  • Позиціонування на ринку, що змінюється, і коридор прийнятної якості. SWOT-аналіз.
  • Актуальні стратегії та тренди інформаційних технологій. Вплив сучасних мікрологістичних концепцій на бізнес-процеси у закупівлі.

Актуальні підходи до асортиментної політики, асортиментного аналізу та управління запасами підприємства

  • Асортиментна політика та асортиментний аналіз.
  • Основи сучасного маркетингу та категорійного менеджменту.
  • Визначення оптимальної потреби товару. Крос-категоріальний ABC-XYZ аналіз.
  • Основи аналітики. QRS-аналіз. VEN-аналіз.
  • BCG-аналіз та життєвий цикл товарів. Специфіка управління закупівлями на різних етапах життєвого циклу.
  • Актуальні системи ефективного керування запасами.
  • Види запасів за функціональним призначенням та за часом їх створення в товаропровідному ланцюзі. Структура запасів. Оверсток та неліквід. Методи роботи із нею. Stock Protection та Price Protection.
  • Ефективні підходи до оптимального нормування страхових запасів.
  • Що, коли, скільки та на яких умовах купувати? Ефективні алгоритми ухвалення рішення.
  • Практична робота: Проведення крос-категоріального ABC-XYZ аналізу.

Ефективна робота із постачальниками на сучасному ринку

  • Пошук постачальників. Критерії та основні алгоритми оцінки постачальника на сучасному ринку.
  • Стратегічний сорсинг – майбутнє закупівельної діяльності.
  • Особливості взаємодії у межах різних типів ринків.
  • Основні форми сучасної організації бізнесу та особливості взаємодії з ними. Індивідуальне володіння, товариство, суспільство, корпорація.
  • Оптимальні засоби мінімізація ризиків у закупівельній діяльності. Перевірка контрагентів – основні критерії та інформаційні ресурси.
  • Багатокритеріальний підхід до вибору постачальників. Метод ELECTRE.
  • Ефективні методи переговорів.
  • Організація переговорного процесу. Переговорні стратегії. Маніпуляція та способи протидії.
  • Відкат та методи протидії. Боротьба з корупцією. Правові аспекти.
  • Практична робота: Проведення попереднього відбору постачальників.

Недоліки у закупівельній діяльності

  • Ціноутворення. Знижки.
  • Витрати та ризики, пов'язані із закупівельною діяльністю.
  • Концепція повної вартості (Total Cost Concept) та методика Activity Based Costing.
  • Методики визначення управлінської собівартості товарів та їх впливом геть ефективність комерційної діяльності. Розподіл витрат.
  • Базові витрати на закупівельній діяльності.
  • Класична модель розрахунків параметрів замовлення – Economic Order Quantity. Формула Вілсона та її модифікації.
  • Оптимальний розмір замовлення при зниженні ціни. Оптимальний розмір спекулятивного замовлення.
  • Практична робота: Обчислення оптимального обсягу замовлення та сумарних витрат.

Сучасні форми та варіанти закупівельної діяльності

  • Завдання "Зробити чи купити" (Make or Buy).
  • Актуальні варіанти комерційних угод та його законодавча база. Доручення, Комісія, Агентський договір, Лізинг, Франчайзинг, Ф'ючерсні угоди, Зустрічні закупівлі, Толінг
  • Тендер.
  • Аукціон.
  • Оферти.
  • Актуальні варіанти торгово-фінансової взаємодії у сучасних умовах: залік, факторинг, акредитив, інкасо, банківська гарантія, страхове покриття.
  • Особливості постачання сучасного виробництва.

Основи товарознавства та актуального документообігу

  • Документообіг та організація бізнес-процесів сучасного підприємства.
  • Електронний документооберт. Особливості застосування.
  • Уніфіковані форми. Експедиторські документи. Транспортні документи
  • Основи товарознавства. Упаковка та маркування вантажу. Штрихкодування.
  • Сертифікація

 Управління запасами:

Основні поняття на курсах комерційний директор

  • Основні поняття
  • Основні поняття теорії логістики
  • Методи оцінки якості
  • Методи оцінки витрат
  • Методи оцінки ризиків
  • Практичне заняття
  • Кейс «Розробка методики контролю якості та ризиків»
  • Кейс "Оцінка логістичних витрат (функціонально вартісний аналіз")

Основи роботи з асортиментом

  • Робота з асортиментом. Аналіз взаємозв'язків між асортиментними позиціями
  • Підготовка даних для аналізу. Відстеження вторинних ефектів
  • Статистка – основні поняття
  • Практичне заняття
  • Завдання «Нормалізація даних для аналізу (підготовка даних, відокремлення вторинних ефектів»)
  • Завдання «Використання біномного розподілу»
  • Завдання «Використання нормального розподілу»
  • Завдання «Кореляція та аналіз залежностей даних»

Основи аналітичної роботи

  • Завдання аналізу Планування та прогнозування
  • Варіанти організації прогнозування у компанії
  • Методи прогнозування
  • Практичне заняття
  • Завдання "Оцінка даних за допомогою автокореляції"
  • Завдання "Прогнозування за допомогою методів усереднення"
  • Завдання «Експоненційне згладжування. Метод Хольта. Метод Вінтерса»
  • Завдання «Оцінка часового ряду»
  • Завдання «Лінійна регресія»

Класичні методи аналізу

  • ABC – аналіз. Методика проведення. Інтерпретація результатів та їх практичне використання
  • XYZ - аналіз
  • QRS аналіз
  • Можливості Excel
  • Транспортне завдання
  • Практичне заняття
  • Завдання «Проведення ABC-аналізу»
  • Завдання «Проведення XYZ-аналізу»
  • Завдання «Двопараметричний та спільний аналіз»
  • Завдання «Рішення транспортного завдання різними методами»

Управління запасами на курсах комерційний директор

  • Основи теорії та класифікація
  • Модель ЕОЗ та її можливості
  • Основні системи управління товарним запасом та їх застосування, логіка вибору
  • Методи розрахунку страхового запасу
  • Планування запасів та поставок у різних умовах
  • Практичне заняття
  • Завдання "Визначення параметрів системи управління запасами"
  • Завдання «Розрахунок ЕОЗ»
  • Завдання «Оцінка адекватності системи постачання за допомогою моделі ЕОЗ»
  • Завдання «Розрахунок страхового запасу»
  • Завдання «Розрахунок групового замовлення»
  • Завдання «Розрахунок спекулятивного запасу»

 HR менеджмент:

Система управління персоналом у сучасній організації

Сучасна організація:

  • поняття,
  • місія,
  • життєвий цикл,
  • організаційна структура,
  • ресурси підприємства.

Управління персоналом організації:

  • поняття,
  • еволюція концепцій управління людськими ресурсами,
  • завдання управління персоналом,
  • функції (загальні, специфічні),
  • норма керованості.

Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів

Процедура підбору персоналу:

  • завдання підбору,
    покроковий алгоритм,
    планування потреби в персоналі на період,
    формування вимог до вакантної посади; визначення критеріїв підбору.

Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади:

  • рекрутинг (recruiting),
  • ексклюзивний пошук (еxecutive search),
  • хедхантінг (headhunting),
  • прелімінаринг (preliminaring).

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади 

Застосування технології кадрового профайлінгу, методики, що використовуються під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики,
  • кейс-методи (case-tasting),
  • перевірка стресостійкості,
  • тестування кандидатів на вакантну посаду.

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади

  • визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата,
  • встановлення параметрів: хоче-може-керуємо-безпечний.

Розрахунок та оптимізація кількості персоналу

Планування потреби у персоналі:

  • етапи планування потреби,
  • кількісний та якісний розрахунок потреби в персоналі для реалізації цілей компанії,
  • нормування праці,
  • методи визначення чисельності працівників (кількісні, експертні),
  • аналіз ефективності використання робочого часу,
  • типові помилки під час планування чисельності персоналу.

Аналіз ефективності роботи персоналу

Оцінка персоналу:

  • поняття,
  • основні цілі та завдання оцінки персоналу,
  • процедура оцінки,
  • визначення ресурсів проведення оцінки,
  • використання інформаційних ресурсів та баз даних для проведення оцінки персоналу.

Етапи розробки та впровадження системи оцінки:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • організаційно-технічне проектування (визначення критеріїв оцінки, визначення мотиваційних факторів проведення оцінки персоналу, забезпечення організаційного супроводу оцінки персоналу),
  • вибір засобів та методів проведення оцінки персоналу (програмований контроль, ранжування, оцінка по вирішальній ситуації, метод незалежних суддів та ін.), самомоніторинг діяльності,
  • протидія опору оцінки з боку персоналу,
  • особливості проведення пробної оцінки,
  • підготовка пропозицій щодо формування бюджету з організації та проведення оцінки персоналу,
  • аналіз підсумків проведення оцінки персоналу

Розробка ефективної системи мотивації персоналу

Діагностика системи мотивування персоналу:

  • аналіз сучасних систем оплати та матеріальної (монетарної) мотивації праці для цілей організації,
  • структура огляду ринку праці,
  • проведення моніторингу заробітної плати на ринку праці,
  • діагностика існуючих у компанії методів, форм та елементів мотивування.

Оплата та організація праці:

  • форми та системи заробітної плати,
  • основні засади формування заробітної плати,
  • структура компенсаційного пакета,
  • диференціація/класифікація персоналу на формування системи мотивування,
  • методи створення оптимальної системи оплати праці (тарифікація, грейдинг – методи Hay Group, Watson Wyatt, William Mercer),
  • формування, впровадження та підтримка системи оплати.

Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:

  • Система збалансованих показників (BSC) за Р. Капланом та Д. Нортаном,
  • визначення ключових показників ефективності (KPI) залежно від позиціонування компанії на ринку праці,
  • встановлення планки цілей при розробці (KPIs),
  • розробка корпоративних соціальних програм (фіксована та гнучка),
  • можливості нематеріального мотивування, проведення конкурсів професійної майстерності,
  • складання мотиваційного профілю конкретного співробітника,
  • формування системи стимулювання персоналу на різних етапах життєвого циклу організації,
  • документування роботи з персоналом з оплати праці,
  • сучасні підходи до мотивації, нестандартні методи стимулювання, мотивування поколінь Y та Z,
  • типові помилки під час створення системи мотивування.

 

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa , Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку.....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору