Школа бізнесу - курсы digital marketing
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Digital маркетинг


Курси Digital маркетинг в Києві

140 ак годин (35 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 3 до 4,5 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота с 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота с 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 15 400 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 13 860 грн.  (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1540 грн)
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 20.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Gigital маркетинг складається з:

  • 50% новачки, які опановують нову професію з нуля;
  • 30% маркетологи, які хочуть систематизувати знання та отримати нові;
  • 20% підприємців, які хочуть навчитися використовувати інтернет-маркетинг у своєму бізнесі.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
  • Розробляти маркетингову стратегію;
  • Сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
  • керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
  • Розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
  • Розробляти план рекламної кампанії;
  • Реалізувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність,
  • Створювати та настроювати ефективні рекламні кампанії в AdWords;
  • Створювати клікабельні текстові рекламні оголошення;
  • використовувати розширені налаштування;
  • Дуже точно підбирати ключові слова;
  • Підвищувати рейтинг кліків CTR;
  • Поліпшувати посадкові сторінки;
  • планувати бюджет реклами;
  • керувати стратегіями автоброкера;
  • Правильно організовувати структуру рекламного облікового запису;
  • Підбирати вдалі місця розміщення реклами;
  • Знаходити пошукові фрази для унеможливлення нецільового трафіку;
  • використовувати діагностику рекламних оголошень;
  • Створювати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться;
  • Виконувати розширене налаштування облікового запису Google Analytics;
  • Заощаджувати бюджет на 50%.
  • Писати тексти різних видів, що продають;
  • Проводити неймінг, адекватний продукту та цільовій аудиторії, створювати ефективні слогани;
  • Розробляти дієві унікальні торгові пропозиції (УТП);
  • Складати грамотні та «працюючі» комерційні пропозиції;
  • Створювати новини та прес-релізи;
  • Складати інтернет-тексти різних форматів.
  • Організовувати та проводити PR компанії.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 

Маркетинг та маркетингова стратегія:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

 

Брендінг:

Бренд та його атрибути

  • Що таке "бренд". Визначення брендингу
  • Ролі бренду для споживачів та власників бренду
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження
  • Відмінності бренду від товару та товарного знака.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності. Відмінність брендингу від класичного маркетингу.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо.
  • Ідентичність бренду. Образ бренду.
  • Сильний бренд: продаж більшій кількості споживачів (i) більшої кількості товару ( ii ) за вищою ціною ( iii ).
  • Можливості сильного бренду для компанії-власника.
  • Елементи брендингу. Атрибути та піраміда бренду
  • Практична робота у групах "Визначення атрибутів відомого українського бренду"

Стратегія компанії як основа брендингу

  • Вибір стратегії в залежності від цілей компанії
  • Відповідальність та організація роботи
  • Ефективне використання зовнішніх ресурсів (дослідні, рекламні та ін. агенції)
  • Практична робота "Написання брифа на розробку дизайну упаковки"

Від бренду – до стратегії брендингу на курсах Менеджер з маркетингу

  • Основні моделі управління брендом ( BrandDynamics , BrandZ , Brand Capital , ImagePower , Brand Asset Valuator тощо). Об'єкт управління брендом: прибуток компанії, частка ринку, лояльні споживачі, капітал бренду.
  • Розвиток бренду у часі.
  • Перепозиціонування бренду. Пожвавлення бренду.
  • Метрики бренду (обізнаність, уподобання, атітюди, карта сприйняття бренду, BDI, здоров'я бренду тощо)

Від стратегії – до бренд-білдингу на курсі Менеджер з маркетингу

  • Ідентичність бренду: позиціонування, індивідуальність, сприйняття якості, цінності бренду, асоціації бренду, суть бренду.
  • Моделі розробки бренду ( Brand Wheel , Total Branding , 4D Branding та ін.).
  • Брендинг як процес моделювання діяльності споживачів на вибір товару чи послуги. Психологія бренду: бренд у розпізнаванні; бренд у спонуканні; бренд у стосунках.
  • Ядро бренду: спонукання, досвід, ідентифікація, комунікації.
  • Психологічні методи виявлення та фокусування ідентичності бренду.
  • Атрибути бренду: ім'я бренду, зовнішній вигляд товару та його упаковка, фірмовий стиль та ін. Ієрархія атрибутів. Правовий захист атрибутів бренду.
  • Імідж бренду: атрибути та асоціації. Побудова картки сприйняття бренду.
  • Тестування розробленого бренду на цільовій аудиторії.
  • BrandBook: структура та зміст.

Поточний аудит бренду

  • Капітал бренду
  • Оцінка ефективності бренду. Методика виміру ефективності
  • Методи дослідження знання/споживання/лояльності споживачів
  • Кейс «Чому впали продажі?»

Методика брендингу

  • Маркетингові дослідження та пошук нових ринкових можливостей
  • Створення нового товару. Поширені способи створення новинок усередині даного ринку
  • Позиція та позиціонування бренду
  • Ідентичність бренду
  • Комунікаційна стратегія бренду
  • Бюджет брендингу
  • Кейс від бренду

Управління портфелем брендів

  • Ієрархія брендів
  • Скільки брендів включати у портфель?
  • « Канібалізація » брендів
  • Практична робота із структуризації портфеля брендів

Особливості брендингу під час кризи

  • Оптимізація витрат на брендинг
  • Ребрендінг
  • Нові методи комунікацій
  • Практична робота «Маленький бюджет? Заощаджуй його!»

 Медіапланування та бюджетування

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Управління трейд-маркетингом (ТМ).

  • Природа торгового маркетингу, об'єкти ТМ, основні "гравці" ТМ.
  • Принципи постановки цілей та завдань у ТМ.
  • Планування та реалізація ТМ-проектів.
  • Основні етапи планування.
  • Економіка. Оцінка ефективності.
  • Організація внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів у ТМ.

Стимулювання збуту (Trade Promotion) у торгових каналах.

  • Інструменти стимулювання збуту.
  • Класифікація та вибір торгових каналів для впливу.
  • Етапи планування програм стимулювання збуту.
  • Аналіз клієнтської бази.
  • Ефективний розподіл ресурсів між торговими каналами.
  • Механізми реалізації програм стимулювання.
  • Критерії та оцінка ефективності програм стимулювання збуту.

Стратегія каналів

  • Алгоритм створення системи керування каналами збуту.
  • Порівняння каналів споживчого ринку: дистриб'ютор, оптовик, роздріб, horeca.
  • Особливості роботи з кожним каналом. Ризики
  • Ключові показники ефективності (KPI) по роботі з кожним з каналів: кількісна та якісна дистрибуція, частка в об'ємі/прайсі, частка полиці, покриття, кількість SKU, активна клієнтська база

Трейд-маркетингові заходи у каналах збуту

  • Вибір програми залежно від стадії існування товару: вихід ринку, проникнення ринку, захоплення ринку.
  • Вибір способу просування залежно від каналу: бонуси, програми лояльності та мотиваційні програми, дегустації, спонсорство, event.
  • Види знижок. Торгівельні конкурси.
  • Структура процесу ТМ активності. Smart цілі по акції.
  • Етапи планування, реалізації, контролю та оцінки ТМ-ої активності.
  • Основні помилки при плануванні та проведенні ТМ-ої активності.

Трейд-маркетингові заходи у точках продажу

  • POSM - визначення, види, приклади: від "воблерів" до "джумбі".
  • Помилки під час виготовлення POSM.
  • Мерчандайзинг - основні правила ефективного мерчандайзингу. Види викладок. Поняття «мертвої зони» та «золотої полиці».
  • Програми для кінцевого споживача

Фінансові показники та аналіз ефективності

  • Області використання, рекомендації щодо складання бюджету.
  • Принципи формування бюджету просування.
  • Оцінка ефективності ТМ-ої програми. Розрахунок OI (повернення на інвестиції).

Взаємодія між відділами

  • Трейд-маркетинг, маркетинг та відділ продажу: хто «під ким» має бути
  • Стратегії компанії та розподіл завдань.

Побудова системи трейд-маркетингу на підприємстві

  • Алгоритм роботи від вибору функцій трейд-маркетолога до готових бланків бюджету трейд-маркетингових програм.
  • Загальна структура ATL, BTL, TTL-інструментів. Рекомендації щодо BTL.

 Копірайтинг:

Специфіка тексту, який продаватиме

  • Ефективна методика написання унікального тексту, який продає (УТП)
  • 6 «китів» УТП для тексту
  • Формули текстів, що продають (AIDA, PMPHS та ін.)
  • Основні елементи тексту, що продає
  • Практична робота:
    • відпрацювання навички складання УТП;
    • написання УТП поетапно;
    • аналіз виконаних завдань.
  • Як написати читабельні тексти для сайту
  • Продающі seo-тексти
  • «Родзинки» сторінок у соцмережах
  • Практична робота:
    • створення тексту, що продає, для сайту; написання seo-тексту;
    • відпрацювання навички введення текст ключових запитів;
    • робота зі сторінками у Facebook та ін.

Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

 

Google Ads : Аккаунт та створення простого оголошення

  • Загальна інформація про Google Ads – історія, можливості, особливості, відмінності від конкурентів.
  • Обліковий запис Google Ads - створення та параметри безпеки.
  • Пошукова система Google .
  • Новий інтерфейс.
  • Чек-лист підготовки до створення рекламної кампанії
  • Практична робота – Реєстрація облікового запису та первинні основні настройки. Створення шаблон рекламної кампанії.

Складання семантичного ядра

  • Концепція семантичного ядра. Ключові слова.
  • Аналіз пошукових запитів
  • Аналіз структури сайту
  • Визначення базових ключів.
  • Робота з Google Keyword Planner , Serpstat , KeyCollector , Yandex Wordstat та іншими сервісами.
  • Розширення семантики.
  • Мінус слова.
  • Типи відповідності ключових та мінус-слів.
  • Угруповання ключових слів (кластеризація семантики).
  • Крос-мінусівка.
  • Підготовка семантики до Excel або Google Sheets.

Призначення ставок

  • Стратегії призначення ставок та автоматизація ставок.
  • Автоматичні та ручні стратегії. Переваги стратегій у порівнянні з іншими рекламними системами та способи зміни.
  • Оптимізатор ціни за конверсію та конверсійні стратегії.
  • Статистика кампаній у інтерфейсі. Управління звітами. Стовпці даних.
  • Практична робота – налаштування автоброкера у кампанії.

Налаштування основного націлення

  • Геотаргетинг у Google Ads . За назвою, "у радіусі", списком. Особливості геотаргетингу на ключові регіони. Геотаргетинг – винятки.
  • Тимчасовий націлення. Особливості та тонкощі.
  • Пристрої та мови. Додаткові можливості таргетування
  • Налаштування за демографічними параметрами.
  • Розширення оголошень. Додавання розширень до груп оголошень.
  • Практична робота – структурування рекламного облікового запису та налаштування націлювання в рекламній кампанії.

Формування ціни на кліку. Показник якості.

  • CTR. Вплив CTR на вартість та позиції розміщення.
  • Ad rang та QS. Чинники, що впливають на ціну кліка.
  • Розрахунок ціни кліка. Аукціон та ціноутворення .
  • Управління ціною кліку. Ключові показники ефективності кампаній.
  • Коригування ставок - види, способи налаштування, вплив на покази.
  • Практична робота – настроювання коригувань у рекламній кампанії.

 Запуск реклами

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

 

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості оголошень під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийоми використання.
  • Способи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама.

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Робота з Google Ads Editor

  • Інтерфейс Google Ads Editor .
  • Імпорт та експорт даних.
  • Налаштування завантажених РК.
  • Масове редагування.
  • Додавання нової РК вручну та швидке створення груп оголошень.
  • Автоматизація написання оголошень ( автозаміна , шаблони).
  • Масове призначення ставок.
  • Додаткові функції, недоступні в Google Ads.

Контекстно-медійна мережа

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійній мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір настройок та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Виняток нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу .
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування в Instagram 

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Користувальницька поведінка в Instagram .
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профіля.
  • Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
  • Затребувані формати публікацій та візуалів .
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації в Instagram .
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
  • Працюючі види реклами в Instagram .
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

Просування спільноти в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу

Таргетована реклама Facebook та Instagram 

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету.
  • Робота з Facebook Pixel .
  • Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook .
  • Налаштування ретаргетингу .
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану .

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

 Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads.
  • Аналіз звітів по Google Ads.

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics.
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

 

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

 Практичний маркетинг:

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Вконтакті та у Facebook.
  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні методи просування товарів та послуг.
  • Автоматизація контенту у ВКонтакті, Facebook, Instagram.
  • Практика: Створення угруповань, публікація відкладених постів. Налаштування та підключення безкоштовних програм у соцмережах.

Оформлення спільноти

  • Особливості дизайну груп/пабліків/ спільнот у мобільному та десктопному споживанні.
  • Нововведення 2019р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки.
  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот.

SEO та SMM

  • Пошукове просування для соціальних мереж.
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соцмережах.
  • Використання мотивованого трафіку.
  • Практика: придбання мотивованого трафіку у свою спільноту.

Таргетована реклама

  • Організація рекламних кабінетів ВКонтакте, Facebook, Instagram.
  • Створення рекламних оголошень за методами AIDA та JTBD.
  • Медіапланування.
  • Розробка стратегії націлення показу рекламних оголошень.
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг.
  • Реклама у спільнотах безпосередньо і через маркетплейс.
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж.
  • 5 основних показників ефективності реклами у соціальних мережах.
  • Практика 1 Розрахунки показників ефективності.
  • Практика 2: створення рекламного оголошення у Вконтакті, Фейсбук, Інстаграм.

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії.
  • Робота з лідерами думок, блогерами.
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа.
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах.

KPI

  • Ключові KPI для керівника.
  • Як вимірювати ефективність SMM маркетингу
  • Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики.
  • Практика: знайомство з SMM- та веб-аналітикою.

 Техніки продажу B2C:

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Заперечення клієнтів та відповіді на них

 E-mail маркетинг:

Особливості email-маркетингу як каналу комунікації

  • Email-розсилки у різних видах бізнесу: онлайн-торгівля, послуги, освіта, медіа, b2b. Особливості та приклади.
  • Основні поняття email-маркетингу: email-платформа, ESP, адаптивність, доставляння, спам та double opt-in.
  • Ключові показники розсилки: Open Rate, Click Rate, Unsubscribes, Complaints.

Підготовка email-розсилок

  • Платформи email-розсилок, критерії вибору та огляд систем Mailchimp, Unisender, GetResponse, Sendpulse, Sendsay.
  • Створення та налаштування email-екаунту на прикладі сервісу розсилок MailChimp (створюємо та налаштовуємо безкоштовний екаунт).
  • Структура електронної пошти. Тема прехедер, хедер, заголовок, контентна частина, CTA, футер.
  • Вибір шаблону розсилки.
  • Створюємо та відправляємо перший лист у сервісі MailChimp.

Збір бази підписників

  • Звідки брати адреси для розсилки. Клієнтська база, підписники з сайту, заходи та зустрічі. Чому не можна використовувати покупні та «піратські бази».
  • Перед завантаженням сервіси та інструменти перевірки адресної бази.
  • Імпорт та експорт підписників у сервісі MailChimp.
  • Форми підписки. Налаштування сторінки підписки у сервісі MailChimp.
  • Лід-магніт як основний спосіб створення бази підписників. Види та приклади лід-магнітів.
  • Сервіси інтеграції форм підписок на веб-сайт. Створюємо вікна захоплення підписників, використовуючи сервіс Convertful.

Що писати у розсилці

  • Що таке emai-стратегія. Як скласти правильну електронну стратегію для бізнесу.
  • Теми листів. Як скласти хорошу тему листа.
  • Основи email-копірайтингу. Як писати, щоб ваші листи читали. Новинки та дайджести.
  • Концепція серій та ланцюжків листів.
  • Складаємо тексти вітальної серії листів (welcome-серія).
  • Налаштовуємо серію вітальних листів у сервісі MailChimp.

Аналітика та сегментація клієнтської бази. Бізнес-модель прибуткової email-розсилки

  • Принципи та типи сегментації клієнтської бази. Які сегменти є важливими для успішних розсилок.
  • Як працювати з сегментами підписників у сервісі MailChimp.
  • Як аналізувати результати розсилок. Вплив розсилок на лояльність та продажі.
  • Бізнес-модель прибуткового email-розсилки.
  • Тригерні та транзакційні листи. Корисні сервіси

Тригерні та транзакційні листи. Корисні сервіси

  • Налаштування тригерних листів у сервісі MailChimp.
  • Інтеграції з іншими сервісами. Форми для сайту, опитування, збирання підписників на сайті.
  • Підготовка зображень для розсилки. Особливості адаптивної верстки. Корисні послуги.
  • Де дивитися розсилки конкурентів та приклади листів.
  • Покроковий план застосування email-маркетингу в компанії.

Створення сайтів на HTML 5 та СSS 3 

 

Введення та основні поняття

  • Як це працює? Що таке web-сервер, web-сайт, web-сторінка
  • Цілі та завдання мови HTML
  • HTML-розмітка. Елементи
  • Структура HTML-документу:
  • Використання коментарів
  • Базові елементи розмітки:
  • Атрибути елементів
  • Спеціальні символи
  • Лабораторна робота на тему

Анатомія сторінки

  • Розуміємо, як ми пишемо: синтаксис HTML
  • Елементи форматування тексту
  • Розуміємо, що ми пишемо: семантика елементів
  • Валідація HTML-документу
  • Структурні елементи розмітки
  • Лабораторні роботи на тему

Гіперпосилання

  • Поняття гіперпосилань у WWW
  • Зовнішні та внутрішні гіперпосилання
  • Типи адрес у WWW
  • Додаткові атрибути гіперпосилань
  • Лабораторна робота на тему

CSS. Каскадні таблиці стилів: основні властивості

  • Основні поняття CSS
  • Способи визначення стилів
  • Каскадування та успадкування
  • Одиниці виміру в CSS
  • Основні типи селекторів
  • Псевдокласи та псевдоелементи
  • Властивості шрифтів
  • Властивості тексту
  • Властивості кольору та фону
  • Лабораторні роботи на тему

Використання зображень на сторінці

  • Типи зображень, що використовуються в WWW
  • Вставка зображень на сторінку
  • Атрибути елемента img
  • Лабораторна робота на тему

Структурування інформації за допомогою списків

  • Невпорядкований список
  • Упорядкований список
  • Список визначень
  • CSS властивості для списків
  • Лабораторна робота на тему

Предаставлення табличних даних за допомогою таблиці

  • Основні елементи таблиці
  • CSS властивості елементів таблиць
  • Об'єднання осередків таблиці
  • Додаткові елементи таблиці
  • Лабораторна робота на тему

Передача даних за допомогою форми

  • Що таке веб-форма?
  • Елемент form та його атрибути
  • Елементи форми: текстові поля та кнопки
  • Елементи форми: елементи вибору
  • Додаткові атрибути елементів форми
  • Лабораторна робота на тему

Використання CSS для макетування

  • Оформлення меж елемента
  • Внутрішні відступи елемента
  • Зовнішні відступи елемента
  • Розміри елемента
  • Плаваючі елементи
  • Видимість елемента
  • Лабораторні роботи на тему

Додаткові можливості HTML та CSS

  • Практична робота для закріплення вивчених тем
  • Стилі для різних типів носіїв
  • Властивості курсору
  • Вбудовування аудіо- та відео-файлів
  • Лабораторні роботи на тему

Мета-інформація на сторінці

  • Використання мета-інформації
  • Елемент meta та його атрибути
  • Пояснювальна мета-інформація
  • Мета-інформація для роботів
  • Емуляція заголовків відповіді сервера

Вибір хостингу та підтримка сайту

  • Поняття хостингу
  • Пошук хостера
  • Послуги хостеру
  • Використання FTP-клієнта
  • Доступ до ftp-сервера через провідник Windows

Методології верстки

  • Методологія Яндекс.БЕМ
  • Методологія ООCSS
  • Принципи оформлення коду

Препроцесори та мова розмітки HAML

  • Мова розмітки HAML
  • Препроцесор SCSS
  • Препроцесор LESS
  • Препроцесор Stylus

Компонентна модель верстки

  • Знайомство з WebComponents
  • Компонентний Інтернет
  • Google Polymer
  • Імпорт HTML-файлів

Макетування сторінок із застосуванням моделі гнучких блоків

  • Верстка сторінки із застосуванням Flexible Box Layout

CSS-фреймворки

  • Bootstrap
  • Foundation

3D та сучасні методи створення сайтів

  • Parallax-ефект
  • 3D-ефекти на сторінках

Юзабіліті сайтів:

Юзабіліті web-сайтів та програм для мобільних пристроїв

  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Особливості використання мобільного пристрою
  • Які нові можливості з'являються у користувача та яких можливостей він втрачає
  • Використання посібників (гайдлайнів) із проектування інтерфейсу (Apple, Windows, Android)
  • Нововведення в інтерфейсах мобільних пристроїв: використання мовного введення, камери і т.д.

Аудит юзабіліті web-сайту, тестування та документування

  • У чому полягає аудит юзабіліті, його цілі, завдання та терміни виконання
  • Тестування сайту, стратегії тестування, варіанти тестування
  • Організація тестування, питання бюджетних витрат та термінів
  • Розробка тестових сценаріїв
  • Устаткування для тестування (системи спостереження,
  • eye-трекінг і т.д.)

Сучасні підходи до створення дизайну продуктів та додатків

  • Огляд сучасних додатків та місце їх у процесі веб-розробки: Figma, Adobe XD, Sketch, Marvelapp, Invision, Principle, Framer…
  • Типові робочі процеси, можливості їх оптимізації та уніфікації
  • Створення інтерактивного проекту у Figma

Робочий процес у програмі Figma. Створення облікового запису. Можливості платного та безкоштовного використання

  • Основи Figma, знайомство з інтерфейсом
  • Створення кадрів, налаштування сіток макету
  • Імпорт елементів з Sketch та Illustrator
  • Робота з формою та кольором об'єктів
  • Робота з текстовим та графічним наповненням
  • Використання компонентів, питання уніфікації
  • Налаштування Constrain для адаптації макета до різних розмірів пристроїв
  • Режим прототипування, налаштування інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи

Використання Invision Studio

  • Призначення Invision, місце у робочому процесі
  • Створення облікового запису в Invision, встановлення та налаштування
  • Імпорт проекту з Sketch та Photoshop
  • Створення інтерактивних переходів, можливості інтерактивної взаємодії
  • Можливості перегляду результатів на пристрої
  • Можливості групової роботи
  • Практична робота: Створення інтерактивного проект

Створення лендінгів в конструкторі Tilda:

Принципи створення посадкових сторінок landing page

  • Сайт чи посадкова сторінка? Що й у яких ситуаціях працює.
  • Цільова дія та конверсія. Чому висока конверсія – це завжди добре.
  • Довгий чи короткий: які лендінги найкраще конвертують.
  • Приклади лендінгів, що працюють. Структура працюючої посадкової сторінки.

Принципи дизайну посадкових сторінок

  • Принципи веб-дизайну. Дизайнерська сітка.
  • Шрифт пари. Вибір шрифтів.
  • Палітра кольорів. Вибір палітри.
  • Вибір зображень, іконок та ілюстрацій.
  • Сервіси обробки зображення.

Підготовка до створення лендінгу

  • Цільова аудиторія, УТП, офер.
  • Аналіз посадкових сторінок конкурентів.
  • Особливості написання тексту на лендінг.
  • Референси та візуальний стиль.

Початок роботи у конструкторі «Тільда»

  • Створення та настроювання облікового запису. Прив'язка домену.
  • Огляд навігації по платформі Тільда.
  • Налаштування сайту та налаштування сторінок.
  • Огляд інтеграцій із сторонніми сервісами.

Анатомія посадкової сторінки. Основні блоки

  • Перший екран (обкладинка). Що обов'язково має бути на ньому.
  • Блоки властивостей, вигод, переваг.
  • Блоки зображення. галереї.
  • Блоки процесів («Як ми працюємо» тощо)
  • Блоки відгуків.
  • Блоки вартості.
  • Блоки відповіді питання.
  • Меню та футер.

Форми та кнопки. Збір заявок

  • Способи збору заявок на лендінг.
  • Блок «Форма та кнопка». Налаштування прийому заявок.
  • Інтергація із CRM, Google-таблицями, email-розсилкою.
  • Лендінг у структурі вирви продажів.

Типові помилки підвищення конверсії

  • Як переконатись, що дизайн працює на вас.
  • Покращуємо УТП, описи та вигоди.
  • Візуальний сторітлінг: як використовувати на лендінг.
  • Факти, докази та способи створення довіри.
  • Типові помилки у закликах до дії. Способи збільшити конверсію.

Як правильно скласти ТЗ на розробку лендінгу

  • ТЗ для розробки посадкової сторінки – основні розділи.
  • Чи потрібно робити прототип?
  • Особливості лендингів на мобільних пристроях
  • Розбір практичного завдання та відповіді на запитання.

Zero Block Tilda

Психологія:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору