Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси менеджерКурси Менеджер широкого профілю(маркетинг, кадри, продажі, реклама, логістика) очно в Києві або онлайн |
Курси менеджерів широкого профілю – це комплексна професійна підготовка за напрямами: маркетинг. менеджмент, реклама, продаж, персонал, логістика. Цей курс унікальний тим, що дозволяє здобути освіти за п'ятьма спеціальностями: менеджер з персоналу, менеджер з реклами, менеджер з продажу, менеджер з маркетингу, менеджер з логістики. |
84 ак годин (21 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 2 до 2,5 місяців. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без 1С (84 ак год):
Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля і склад (96 ак годин):
|
Аудиторія курсу Менеджер широкого профілю складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:виконувати роботу кадровика:
виконувати роботу маркетолога та рекламіста:
виконувати роботу логіста:
виконувати роботу продажника:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. Після закінчення навчання Ви можете отримати диплом менеджера широкого профілю, а може замовити 5 дипломів за кожною з перерахованих вище спеціальностей. |
Навчальна програма |
Структура программы обучения:В программу входят следующие дисциплины:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Введення у рекламу
Реклама як важлива частина комплексу просування.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
Елементи рекламного дизайну.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
Рекламна діяльність фірми
Промо-акції
Special Events (спеціальні заходи)
Програми лояльності
|
«PR»- діяльність фірми з формування необхідної громадської думки
Комунікації
Digital PR. Стратегія, меседж, контент
Стратегія PR
Формування меседжу
Контент
Інтегровані комунікація у digital
Social Media
Нативна реклама
Influencer Marketing
Репутація у мережі
Антикризовий піар
|
Система управління персоналом у сучасній організації Сучасна організація:
Управління персоналом організації:
Менеджер з персоналу (HR-менеджер) в організації:
Найбільш характерні помилки у роботі HRа, рекомендації щодо їх усунення. Практична робота:
Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Процедура підбору персоналу:
Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади (професії, спеціальності) у відповідність до їх специфіки:
Джерела забезпечення організації кадрами:
Особливості організації підбору різних категорій персоналу:
Практична робота:
Первинний відбір персоналу, оцінка відповідності кандидатів до вимог вакантної посади (професії, спеціальності) Структура добору кандидатів на вакантну посаду:
Планування та проведення співбесід та зустрічей з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності) із забезпеченням зворотного зв'язку:
Практична робота:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) та прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу Застосування технології кадрового профайлінгу, методики, що використовуються під час проведення інтерв'ю:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності), прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу:
Ведення інформації про вакантні посади (професії, спеціальності) та кандидатів у програмах:
Оцінка ефективності підбору персоналу:
Практична робота:
Організація адаптації та стажування персоналу Випробування прийому працювати:
Система адаптації:
Метод коуч-наставництва у системі адаптації персоналу, модель GROW:
Відповідальність за процес адаптації. Практична робота.
Організація та проведення оцінки та атестації персоналу Оцінка персоналу:
Модель цілепокладання в оцінці персоналу, використання SMART-методики у постановці цілей:
Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:
Поняття професійного стандарту
Системи, методи та форми матеріального та нематеріального мотивування та стимулювання праці персоналу Мотивація персоналу:
Огляд сучасних теорій трудової мотивації для застосування в управлінні персоналом:
Використання матеріальних та нематеріальних систем, методів та форм мотивації в управлінні персоналом:
Моніторинг задоволеності персоналу роботою, причини демотивації працівників. Типові помилки у створенні системи мотивування персоналу та рекомендації щодо їх усунення. Практична робота.
Управління поведінкою персоналу, корпоративна соціальна політика Корпоративна (організаційна) культура:
Основні стилі управління персоналом:
Управління конфліктами:
Корпоративний імідж компанії:
Практична робота:
Система управління персоналом організації Управління персоналом організації:
Специфіка управління персоналом різних етапах життєвого циклу організації (по І. Адізесу). Розробка та впровадження HR-стратегії:
Особливості ефективної взаємодії HR з власником бізнесу та/або найманим керівником компанії. Практична робота:
Роль служби управління персоналом у сучасній організації Служба управління персоналом в організації:
Планування діяльності HR-служби:
Адміністрація процесів та документообігу, розробка нормативних документів:
Розробка та управління запровадженням програм, принципів стандартизації, уніфікації, автоматизації процесів управління персоналом. Інформаційні системи з кадрового обліку та управління персоналом. Практичні завдання:
Розрахунок та оптимізація кількості персоналу Планування потреби у персоналі організації:
Розробка та оптимізація організаційної структури з урахуванням планової потреби у персоналі та взаємодії структурних підрозділів організації. Сучасні кадрові технології для оптимізації бізнесу:
Аналіз успішних корпоративних практик з організації нормування праці для різних категорій персоналу, особливостей виробництва та діяльності організації . Практичні завдання:
Залучення талантів Робота з кадровим резервом:
Управління талантами (talent management):
Компетенції у роботі:
Розвиток та утримання персоналу
Управління плинністю персоналу:
Визначення задоволеності роботою. Практичні завдання:
Аналіз ефективності роботи персоналу Оцінка персоналу:
Етапи розробки та впровадження системи оцінки:
Підготовка рекомендацій керівництву та персоналу за результатами оцінки та консультування персоналу з питань оцінки, оцінювальне інтерв'ю:
Оцінка ефективності роботи HR-служби:
Виконання завдання:
Розробка ефективної системи мотивації персоналу Діагностика системи мотивування персоналу:
Оплата та організація праці:
Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:
Оцінка задоволеності персоналу корпоративною соціальною політикою:
Практичні завдання:
Корпоративна культура та управління змінами Корпоративна культура:
Внутрішній PR:
Управління персоналом за умов кризи:
Створення HR-бренду та позиціонування HR-служби. Практичні завдання:
|
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції)
Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом.
Поняття робочого часу:
Час відпочинку:
Контроль за присутністю працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника.
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та здача обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави припинення трудового договору
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу
Корпоративна (організаційна) культура організації
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву. Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
Продаж B2B
Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.
Як продавати "без демпінгу"
Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції
Специфіка роботи з корпоративним замовником
Активний пошук клієнтів
Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю
Як підвищити цінність своєї пропозиції
Як враховувати цінозалежність клієнтів
Робота з ціновими запереченнями
Ведення переговорів про ціну
Як запропонувати бонус
Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником
Робота зі складним клієнтом
|
Теоретична концепція логістичної системи на курсах менеджерів
Стратегія та тактика логістичної системи на курсах менеджерів
Оцінка ефективності логістики на курсах менеджерів
Логістика складського господарства, її сутність та методи на курсах менеджерів
Закупівельна, виробнича та розподільна логістика, їх сутність та завдання на курсах менеджерів
Матеріальні запаси у логістиці складського господарства на курсах менеджерів
Облік товарно-матеріальних цінностей у бухгалтерії на курсах менеджерів
Основні вимоги, що висуваються чинним законодавством до складської діяльності
Складський персонал. Штатний розклад та управління на курсах менеджерів
Технічні аспекти організації складу на курсах менеджерів
Логістика складських операцій на курсах менеджерів
Організація обліку матеріальних засобів на курсах менеджерів
Створення та управління матеріальними запасами на курсах менеджерів
Управління складом на курсах менеджерів
|
Теоретична концепція логістичної системи на курсах менеджерів
Транспортно-експедиційна діяльність на курсах менеджерів
Вантажообробка та властивості вантажів на курсах менеджерів
Загальні моменти вантажоперевезень на курсах менеджерів
Морські перевезення на курсах менеджерів
Залізничні перевезення на курсах менеджерів
Авіаперевезення на курсах менеджерів
Перевезення річковим транспортом
Автомобільні перевезення на курсах менеджерів
Організація транспортної служби комерційної організації на курсах менеджерів
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 09:30 - 12:30 | |
2024-05-06 | понеділок |
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-24 | середа |
2024-04-26 | п'ятниця |
2024-05-01 | середа |
2024-05-08 | середа |
2024-05-09 | четвер |
2024-05-15 | середа |
2024-05-22 | середа |
2024-05-23 | четвер |
2024-05-29 | середа |
2024-06-05 | середа |
2024-06-12 | середа |
2024-06-13 | четвер |
2024-06-19 | середа |
2024-06-26 | середа |
2024-06-27 | четвер |
2024-07-03 | середа |
2024-07-10 | середа |
2024-07-11 | четвер |
2024-07-17 | середа |
2024-07-24 | середа |
2024-07-25 | четвер |
2024-07-31 | середа |
2024-08-07 | середа |
2024-08-08 | четвер |
2024-08-14 | середа |
2024-08-21 | середа |
2024-08-22 | четвер |
2024-08-28 | середа |
2024-09-04 | середа |
2024-09-11 | середа |
2024-09-18 | середа |
2024-09-25 | середа |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-04-20 | субота |
2024-04-22 | понеділок |
2024-04-29 | понеділок |
2024-05-02 | четвер |
2024-05-13 | понеділок |
2024-05-16 | четвер |
2024-05-20 | понеділок |
2024-05-27 | понеділок |
2024-05-30 | четвер |
2024-06-03 | понеділок |
2024-06-06 | четвер |
2024-06-10 | понеділок |
2024-06-17 | понеділок |
2024-06-20 | четвер |
2024-06-24 | понеділок |
2024-07-01 | понеділок |
2024-07-04 | четвер |
2024-07-08 | понеділок |
2024-07-15 | понеділок |
2024-07-18 | четвер |
2024-07-22 | понеділок |
2024-07-29 | понеділок |
2024-08-01 | четвер |
2024-08-05 | понеділок |
2024-08-12 | понеділок |
2024-08-15 | четвер |
2024-08-19 | понеділок |
2024-08-26 | понеділок |
2024-08-29 | четвер |
2024-09-02 | понеділок |
2024-09-09 | понеділок |
2024-09-16 | понеділок |
2024-09-23 | понеділок |
2024-09-30 | понеділок |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|