Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси Директор з продажуочно в Києві або онлайн |
Курси Директор з продажів - це комплексна програма професійної підготовки керівників відділу продажу. |
56 ак годин (14 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1 до 1,5 місяці. 68 ак годин (17 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв з 1С: Управління торгівлею). Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без 1С (56 ак годин)
Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Торгівля і склад (68 ак годин):
|
Аудиторія курсу Директор з продажів складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. |
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:В програму входять наступні дисципліни:
|
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Навчальна програма:Техніка продажів В2В, В2С: |
Алгоритм успішного продажу, продаж В2С
Клієнтоорієнтований підхід у продажах
Продажі в чатах та месенджерах
Специфіка телефонного продажу
Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом
Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН
Презентація рішення
Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.
Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів
Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях
Закриття угоди
Особливості продажів у торговому залі.
Продаж B2B
Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.
Як продавати "без демпінгу"
Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції
Специфіка роботи з корпоративним замовником
Активний пошук клієнтів
Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю
Як підвищити цінність своєї пропозиції
Як враховувати цінозалежність клієнтів
Робота з ціновими запереченнями
Ведення переговорів про ціну
Як запропонувати бонус
Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником
Робота зі складним клієнтом
|
Управління продажами: ключові чинники успіху. Сутність роботи директора з продажу.
Система продажів
Показники ефективності
Ринок чи клієнти. Як організувати пошук нових клієнтів?
План продажу та прогноз продажів.
CRM-системи у продажу. Підбір системи під себе, етапи застосування.
Структура відділу продажу. Варіанти роботи. Як, змінивши структуру, можна покращити роботу продажу?
Мотивація співробітників – досвід понад 100 компаній
Різні типи менеджерів із продажу: зірки, середняки, «болото», ветерани, новачки. Що можна чекати, як ставити завдання, кого і коли треба міняти?
Набір нових менеджерів з продажу. Як при пошуку чарівників не нарватися на казкарів?
Чому і як навчати менеджерів із продажу?
Технологія виведення нових менеджерів із продажу на результат. Програма адаптації.
Особисті компетенції керівника з продажу.
Делегування у роботі директора з продажу. Принцип 4-рівневої постановки задачі. Інструменти керування продажами.
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Налаштування програми на облік на курсах директор за продажу
Відомості про номенклатуру та контрагенти на курсах директор за продажу
Ціноутворення на курсах директор за продажу
Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу у програмі на курсах директор за продажу
Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу у програмі на курсах директор за продажу
Гуртова торгівля. Складські операції на курсах директор за продажу
|
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Управління комплексом маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
Маркетинговий аудит
Аналіз конкурентів
Swot- аналіз
Розуміння споживача у маркетингу
Внутрішнє середовище компанії
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
Особливості промислового маркетингу
Аналіз продуктового портфеля компанії
Оперативний маркетинг
Оцінка ефективності маркетингу
Маркетингове управління
Управління сервісом та лояльність споживачів
Emailing
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
Маркетингові дослідження
Поведінка споживачів
Сегментація споживачів
Методи якісних польових досліджень споживачів
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
|
Cистема управління персоналом у сучасній організації Сучасна организація:
Управління персоналом організації:
Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів Процедура підбору персоналу:
Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади Застосування технології кадрового профайлінгу , методики, що використовуються при проведенні інтерв'ю:
Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади
Розрахунок та оптимізація кількості персоналу Планування потреби у персоналі:
Аналіз ефективності роботи персоналу Оцінка персоналу:
Етапи розробки та впровадження системи оцінки:
Розробка ефективної системи мотивації персоналу Діагностика системи мотивування персоналу:
Оплата та організація праці:
Створення ефективної системи матеріального стимулювання персоналу:
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|