Школа бізнесу - Курси продажів - Курси менеджер з продажу
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси Менеджер з продажу


Курси продажів

Курси Менеджер з продажу

 

очно в Києві або онлайн

 

32 ак години (8 занять по 4 ак години, 1 ак час = 45 хв).

44 ак години (11 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв)  з програмою 1С: Управління торгівлею 8.3 (Торгівля і склад).

Тривалість: 1 місяц. 3  рази в тиждень. Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота (з 10:00 до 16:00), не всі суботи.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання на вибір:

  • 3 200 грн.  (оплата за весь курс без 1С).
  • 4 400 грн.  (при оплаті за весь курс с 1С: Управління торгівлею (торгівля і склад).
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер з продажів складається з:

  • всіх охочих навчитися продажам B2B, B2C.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Здійснювати успішні продажі;
  • Розуміти структуру та алгоритм процесу продажу;
  • Вибудовувати послідовність своїх дій для успішного проходження кожного етапу продажу;
  • Готуватися до продажу та знаходити нових клієнтів;
  • Ефективно встановлювати контакт із клієнтом;
  • Орієнтуватися у потребах, мотивах та розрізняти типи потенційних покупців;
  • Ефективно будувати аргументацію, управляти увагою покупця та доводити ціну товару;
  • Грамотно представляти та презентувати продукт;
  • Працювати із запереченнями;
  • Ефективно проводити ділові розмови телефоном;
  • Робити результативні «холодні дзвінки»;
  • Успішно завершувати угоди;
  • Вибудовувати успішну кар'єру менеджера з продажу;
  • Працювати з відмовами та завищеними вимогами «важких» клієнтів;
  • Працювати у 1С: Управління торгівлею.
  • Розбиратися в маркетингу та рекламі.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Структура навчальноЇ програми:

В програму входять наступні дисципліни:

Додаткові дисципліни (на вибір)

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

Техніка продажів В2В, В2С:

 

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Повернення клієнтів та відповіді на них

Продаж B2B
Особливості продажу в умовах високої конкуренції

  • Основні труднощі у продажах на ринку з високою конкуренцією та способи їх подолання
  • Дві стратегії продажів на ринку з високою конкуренцією: активні локальні продажі, активні тотальні продажі
  • Конкуренти це "не конкуренти". Як цього досягти: прийоми

Техніка продажів для b2b та зона найближчого розвитку менеджерів з продажу.

  • Ключові складові процесу продажу.
  • Метафора "Вузлики продажів" (яких моментів необхідно проактивно торкнутися для закриття угоди).
  • Специфіка продажів у b2b:
  1. малий бізнес,
  2. робота із корпоративним замовником.
  • Критерії успішності менеджера з продажу.
  • Етапи продажів, цілі та інструменти кожного етапу.

Як продавати "без демпінгу"

  • Вартість та ціна: відмінності. Скільки коштує продукт насправді. Від чого залежить ціна
  • Інструменти переконання покупця придбати за ціною вищою, ніж у конкурентів
  • Техніки роботи з обуренням клієнта: "У Вас дуже дорого!"

Презентація як позиціонування товару та компанії. Продаж пропозиції

  • Відмінності продажу контакту в телемаркетинг від продажу пропозиції.
  • Грамотне позиціонування продукту та компанії - запорука високих продажів. Принципи успішного позиціонування
  • Техніки "відбудови від конкурентів". Вигідно виділитися серед конкурентів - важлива складова продажів.
  • Презентація продукту та компанії: змістовна та комунікативна складова. Вплив кожної складової на результат продажу
  • Види та завдання презентації: презентація продукту, презентація компанії. Роль кожного виду презентації у загальній структурі продажів
  • Прийоми презентації. Баланс ключових складових ефективної презентації (мета, інтереси цільової аудиторії, зміст/продукт, прийоми подачі).
  • Проблемноорієнтований підхід у презентації.
  • Комунікативні прийоми ефективної, що запам'ятовується, що приваблює вилучення до компанії презентації: техніки відбудови від конкурентів, техніки підвищення суб'єктивної вартості продукту, обґрунтування вартості продукту
  • Вплив невербальної складової на ефективність презентації: інтонація, голос, жести, міміка, мета-повідомлення
  • Встановлення контакту: прийоми та алгоритм
  • Актуалізація потреб. Техніка СПІН.
  • Прийоми закриття угоди.

Специфіка роботи з корпоративним замовником

  • Специфіка корпоративного клієнта, картка організації та етапи роботи з корпоративним замовником.
  • Критерії вибору постачальника.
  • Робота з блокатором та складності у роботі з центром оцінки.

Активний пошук клієнтів

  • Де шукати потенційних клієнтів для просування продукції, яку пропонує Ваша компанія?
  • Яка інформація потрібна і де її можна знайти
  • Основні складові успіху активного пошуку клієнтів: активність та комунікативні навички
  • Планування активності під час пошуку клієнтів
  • Комунікативні прийоми виходу на Зацікавлену Особу
  • Техніки привернення уваги та інтересу Зацікавленої Особи. Мотивація на зустріч.
  • Які організації є цільовими клієнтами Вашої компанії?
  • У яких співробітників підприємства і під «яким соусом» можна отримати інформацію про потенціал клієнта, що «розробляється»?
  • Як, виходячи з потенціалу клієнта планувати подальші контакти з ним?

Як прояснити ланцюжок прийняття рішення про закупівлю

  • Як прояснити схему (ланцюжок) прийняття рішення щодо закупівлі Вашої продукції?
  • Як скласти «Карту організації» та визначити ролі учасників закупівельного центру підприємства?
  • Як працювати з інтересами різних співробітників підприємства (постачальники, технологи, топ-менеджери, проектувальники), що впливають на вибір постачальника?
  • Як і в яких співробітників формувати потребу у використанні продукції, що поставляється?

Як підвищити цінність своєї пропозиції

  • Ціна та цінність: як показати значущість своєї пропозиції для Клієнта?
  • Критерії вибору продукту та постачальника: на що тиснути під час подання своєї пропозиції?
  • Ціна покупки та вартість користування: як можна заощадити, купивши дорожчий продукт?
  • Планові та позапланові закупівлі: як враховувати ціновий фактор у кожному випадку та продавати дорого.

Як враховувати цінозалежність клієнтів

  • На яких етапах прийняття рішення щодо закупівлі ціна відіграє ключову роль.
  • Цінозалежні та цінонезалежні клієнти: як визначити кому Ви продаєте?
  • Робота з цінонезалежними клієнтами: чому надійність продукції та зручність роботи з Вашою компанією коштують додаткових грошей?
  • Робота з цінозалежними клієнтами: як обґрунтувати доцільність закупівлі дорожчої продукції?

Робота з ціновими запереченнями

  • Як обґрунтувати найвищі ціни.
  • Причини цінових заперечень: порівняння з конкурентами, нестача грошей, спроба вибити знижку, порівняння з незрівнянним продуктом, незнання цін.
  • Як працювати із ціновим запереченням залежно від його причини?
  • Що робити, якщо заперечення за ціною лише відмовка?

Ведення переговорів про ціну
 

  • Підготовка до переговорів про ціну: ситуація в компанії-клієнті, особливості відносин із клієнтом, мінімальна та максимальна ціна, варіанти умов для торгу, матриця взаємозв'язку ціни та інших умов, аналіз уразливості.
  • Прийоми аргументації та переконання у цінових переговорах: переговорна позиція, підвищення цінності послуги та відносин, карта аргументів та мотивація опонента.
  • Як подолати переговорні маніпуляції у цінових переговорах.
  • Секрети ведення торгів.
  • Як стимулювати Клієнта до ухвалення рішення про співпрацю?

Як запропонувати бонус

  • У яких ситуаціях доцільно використати особисті бонуси (подарунки, навчання, поїздки тощо) для лобіювання своїх інтересів?
  • Типологія одержувачів бонусів.
  • Кому та за що пропонувати участь у бонусній програмі?
  • Як грамотно натякнути на можливість участі у бонусній програмі?
  • Виявлення та підтвердження прихованих мотивів об'єкта впливу.
  • Як працювати зі схованими мотивами.
  • Вплив статі та віку на мотиваційну сферу особи, яка приймає рішення.
  • Як впливати виходячи з психологічних особливостей об'єкта.

Робота з потенційним клієнтом, що вже працює з іншим постачальником

  • Причини зміни постачальника. Причини роботи зі старим постачальником навіть за наявності негативного досвіду. Крапка «входу» та точка «виходу». Технологія впливу на перехід від іншого постачальника
  • Комунікативні техніки та прийоми переконання клієнта у доцільності зміни постачальника

Робота зі складним клієнтом

  • Типи складних клієнтів: за рівнем експертності, за рівнем комунікабельності, за рівнем бажання співпрацювати. Особливості психології кожного типу
  • Технологія роботи з кожним типом клієнтів: особливості встановлення контакту, способи повідомлення, специфіка взаємодії, вибір техніки продажів

Маркетингове управління:

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Emailing

  • Збір бази для розсилки.
  • Яка буває розсилка (основні види). Контентні розсилки.
  • Ефект від розсилки та як цей ефект вимірюється.
  • Заголовки листів: якого листа ніколи не відкриють.
  • Верстка та дизайн: ключові вимоги до зовнішнього вигляду листів.
  • Основні помилки у розсилках.
  • Інструменти для розсилки.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві

  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері -шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

1С: Управління торгівлею 8:

Налаштування програми на облік на курсах продажів

  • Основні функціональні можливості
  • Введення списку користувачів
  • Введення відомостей про організацію
  • Налаштування параметрів обліку
  • Заповнення базових класифікаторів

Відомості про номенклатуру та контрагенти на курсах продажів

  • Види та характеристики номенклатури. Введення номенклатурних позицій.
  • Списки сегментів. Правила формування сегментів.
  • Настроювання сегментів номенклатури.
  • Введення відомостей про партнерів та контрагентів організації.
  • Формування сегментів партнерів
  • Види цін номенклатури.

Ціноутворення на курсах продажів

  • Встановлення цін номенклатури.
  • Діапазони цін. Призначення та зміна цін.
  • Об'єднання товарів у цінові групи.
  • Знижки (націнки).
  • Оформлення угод із постачальниками. Основні параметри. Реєстрація цін постачальника.

Гуртова торгівля. Закупівля товару. Відображення типової схеми документообігу у програмі на курсах продажів

  • Оформлення замовлення постачальнику. Статус замовлення.
  • Надходження товару від постачальника.
  • Оплата постачальнику.
  • Звіти «Стан виконання замовлень», «Стан розрахунків із постачальником», «картка розрахунків із постачальником».
  • Повернення постачальнику.

Гуртова торгівля. Продаж. Відображення типової схеми документообігу у програмі на курсах продажів

  • Формування відпускних цін.
  • Встановлення знижок.
  • Створення замовлення. Погодження замовлення. Виставлення рахунку.
  • Відвантаження товару.
  • Надходження оплати від покупця.
  • Аналіз продажів.

Гуртова торгівля. Складські операції на курсах продажів

  • Повернення товарів від покупця.
  • Складське переміщення товарів.
  • Інвентаризація товарів.
  • Списання, оприбуткування товарів.
  • Звіти. Налаштування звіту, створення та збереження власних варіантів звітів.

Ордерна схема. Угоди та комерційні пропозиції на курсах продажів

  • Закупівля товару з використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Продаж товару із використанням ордерної схеми. Типовий документообіг.
  • Концепція угоди. Етапи роботи з угодами.
  • Комерційна пропозиція.
  • Створення правил продажу.
  • Типові угоди щодо умов продажу.

Роздріб. Відображення типової схеми документообігу у програмі на курсах продажів

  • Автоматизована та неавтоматизована торгова точка. Налаштування торгових точок.
  • Призначення цін та знижок у торговій точці.
  • Друк цінників.
  • Роздрібні продажі в автоматизованій торговій точці. Реалізація з оплатою готівкою та платіжними картками.
  • Роздрібний продаж у неавтоматизованій торговій точці.
  • Аналіз роздрібного продажу.

Комісійна торгівля на курсах продажів

  • Надходження товару від комітента.
  • Реалізація товарів, одержаних від комітента.
  • Звіт комітенту про продаж.
  • Повернення товарів комітенту.
  • Передача товарів на комісію.
  • Звіт комісіонера.
  • Аналіз комісійних операцій.

Планування та фінансовий аналіз на курсах продажів

  • Методи керування запасами. Товарні обмеження
  • Плани продажу. Планування обсягів продажу
  • Визначення фінансового результату. Аналіз доходів та витрат.
  • Обмін даними із програмою 1С: Бухгалтерія підприємства.

 

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору