Школа бізнесу - Курсы IT Рекрутинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси IT Рекрутер


Курси IT Рекрутинг

 IT Рекрутер

очно в Києві або онлайн

Курси it-рекрутингу – це професійні курси для початківців. Навчання it рекрутерів проводиться практикуючими директорами з персоналу, it-рекрутерами. Курси його рекрутингу проводяться очно або онлайн (трансляції ZOOM).

52 ак годин (13 занять по 4 ак години, 1 ак година = 45 хв). Тривалість: від 3 тижнів до 1 місяця. 3 рази в тиждень.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання:

  • 7 000 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 4000грн),
  • 6 300 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 700 грн).
Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу  IT Рекрутер складається з:

  • 10% слухачів, які працюють менеджерами відділів it компаній і бажають навчитися підбирати it  фахівців у свій відділ,
  • 80% слухачів, які бажають навчитися підбирати персонал у it компанії),
  • 10% керівників підприємств, які хочуть навчитися підбирати його фахівців у свою організацію.

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • На основі Заявки на підбір профільного фахівця розробляти профіль посади та привабливу пропозицію для потенційних претендентів
  • Аналізувати ринок праці, оптимально вибирати та використовувати канали залучення it фахівців
  • Працювати з такими ресурсами, як: Професійна спільнота розробників (DUO), Джин, LinkedIn, Work.ua та Rabota.ua
  • Працювати з Telegram-каналами, Facebook, Skype, Gmail тощо
  • Оцінювати рівень підготовки кандидата: junior, middle, senior, team lead
  • Розмовляти з кандидатами однією мовою, розуміти термінологію: ООП, TDD, API, Git, СI/CD та інше
  • Вибирати та використовувати універсальні методи оцінки it фахівців
  • Проводити первинне тестування та аналізувати його результати
  • Надавати результати пробних тестових завдань особі, яка приймає рішення про надання
  • Оцінювати ефективність підбору it спеціалістів

Після закінчення курсу видаєтся диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

 

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

  • HR менеджмент
  • Кадрова робота: оформлення трудових відносин
  • Оцінка та атестація персоналу
  • Рекрутинг (теорія та практика)
  • IT Рекрутинг ( підбір it спеціалістів)
  • Технологія та психологія працевлаштування
  • Тайм-менеджмент
  • Психологія
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма

 HR менеджмент:

Що таке система управління персоналом у сучасній організації

Яка вона, сучасна організація:

  • поняття, місія
  • життєвий цикл
  • організаційна структура та ресурси компанії

Що таке управління персоналом в діджітал (digital) організації:

  • поняття, еволюція концепцій управління людськими ресурсами
  • завдання та функції управління персоналом
  • норма керованості

Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):

  • трудові функції (відповідно до професійного стандарту)
  • зони відповідальності
  • основні компетенції та ролі (конструктивні та неконструктивні).

Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення

  • захист прав співробітників з боку Служби персоналу, опозиція керівництву компанії
  • відсутність плану роботи Служби персоналу
  • низька власна корпоративна культура за термінами та якістю виконання кадрових рішень.
  • захоплення процесом (діловодством), неувага до результатів (основним завданням компанії (так звані «хибні цілі»)

Виконання навчального завдання.

Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Як створити інфраструктуру для найму:

  • завдання та покроковий алгоритм підбору персоналу
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності), визначення критеріїв підбору
  • вибір оптимальної технології підбору персоналу: рекрутинг (recruiting), ексклюзивний пошук (еxecutive search), хедхантинг (headhunting), прелімінаринг (preliminaring)

Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг (networking), рекомендаційний рекрутинг та ін.
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.
  • використання інструментів HR-маркетингу, SMM для пошуку персоналу

Як скласти привабливе оголошення про вакансію:

  • мета складання зміст оголошення про вакансію
  • облік цільової аудиторії для оголошення
  • формат оголошення залежно від каналу розміщення

Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір та регіональний підбір
  • підбір топ-менеджерів
  • підбір рідкісних спеціалістів

Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності)

Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:

  • отримання інформації про кандидата з різних джерел
  • перевірка інформації про кандидатів на вакантні посади (рекомендаційні листи, анкети)
  • оцінка портфоліо кандидата

Як працювати з документами кандидата:

  • аналіз різних видів резюме претендента (CV)
  • вивчення супровідного листа
  • облік факторів потенційного ризику

Як планувати та проводити співбесіду з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності): 
структура ділової бесіди

  • формати (телефонне інтерв'ю, особиста зустріч, відеоінтерв'ю / Skype - інтерв'ю, ZOOM та ін.)
  • види інтерв'ю (за компетенціями, біографічне, ситуаційне, проектне та ін.)

Як оцінити відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності):

  • професійне та психологічне тестування кандидатів на вакантну позицію
  • визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата
  • overqualified - кандидат

Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору

Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:

  • проективні методики
  • кейс-методи (case-tasting)
  • перевірка стресостійкості

Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:

  • критерії прийняття рішення: хоче-може-керуємо-безпечний
  • законодавчі обмеження при прийнятті рішення
  • цілі та зміст оформлення пропозиції про роботу (job offer)

Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:

  • E -staff

Як оцінити ефективність підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій
  • вартість витрат
  • відповідність кандидата вимогам вакансії

Як організувати процес адаптації/ онбордингу (onboarding) персоналу

Які особливості випробування при прийомі на роботу:

  • поняття та терміни випробування
  • критерії успішності проходження випробування
  • технологія прийняття рішення про проходження терміну випробування

Як організувати та провести оцінку та атестацію персоналу

Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:

  • поняття та завдання оцінки персоналу
  • види оцінки
  • інструменти оцінки працівників

Як використовувати модель мети та SMART-методику в оцінці персоналу:

  • конкретність
  • вимірність та досяжність
  • релевантність, забезпеченість ресурсами
  • визначеність у часі

Як аналізувати результати оцінки

Який метод вибрати для оцінки персоналу:

  • порядок та технологія проведення атестації
  • оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях з використанням управління за цілями (MBO), управління результативністю (РМ), використання КПЕ/KPI в оцінці персоналу
  • «кругова методика» / «360 градусів» для оцінки компетенцій та проведення оцінювання -центру / АC

Як побудувати корпоративні T&D систем для розвитку та мотивації працівників

Що таке система навчання та розвитку персоналу:

  • цілі та види навчання
  • вигоди та витрати навчання персоналу
  • специфіка навчання дорослих людей та технологічні інновації у бізнес-навченні, концепція «активного навчання»

Як побудувати систему мотивації та стимулювання персоналу / C&B

Що таке мотивація персоналу:

  • поняття, особливості
  • відмінність мотивації від стимулювання
  • роль мотивації в управлінні персоналом

Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.)
    процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.)

Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:

  • матеріальні, умовно-матеріальні та нематеріальні
  • групові та індивідуальні
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення

Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення

  • нерозуміння співробітниками дії системи мотивації (що потрібно робити, щоб отримати винагороду)
  • відсутність можливості у співробітника вплинути на виконання поставлених завдань
  • створення системи стимулювання із завищеними вимогами
  • відсутність моніторингу системи мотивації

Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика)

Що таке корпоративна (організаційна) культура:

  • поняття
  • типи корпоративної культури
  • складові

Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:

  • авторитарний
  • демократичний
  • ліберальний

Як працювати з конфліктами:

  • поняття
  • етапи роботи
  • стратегії та правила поведінки у конфлікті

Що таке корпоративний імідж компанії:

  • стандарти корпоративного іміджу
  • симптоми слабкої корпоративної культури
  • ознаки сильної корпоративної культури

 Кадрова робота: оформлення трудових відносин:

 

Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби 

  • Завдання, структура кадрової служби.
  • Документи, що регламентують діяльність служби кадрів.
  • Основні функції; визначення потреби у персоналі.
  • Положення про структурний підрозділ – порядок розробки, погодження, затвердження. Порядок внесення змін.
  • Регламентуючі, розпорядчі, довідково-інформаційні документи.

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) 

  • Положення: загальні цілі та завдання підрозділу.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові інструкції: вилучення, іноді дещо деталізованіше, з документів перших двох різновидів.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Практичне завдання:

  • Упорядкування штатного розкладу (заповнення уніфікованої форми).
  • Оформлення проекту наказу про затвердження штатного розкладу.

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Правила внутрішнього трудового розпорядку:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом

Повинні містити інформацію:

  • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
  • права та обов'язки роботодавця;
  • права та обов'язки працівників;
  • режим роботи;
  • порядок заохочення до роботи;
  • звільнення працівників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

Поняття робочого часу:

  • нормальна та скорочена тривалість робочого часу,
  • понаднормова робота,
  • ненормований робочий день,
  • змінний графік роботи,
  • підсумований облік робочого дня.

Час відпочинку:

  • перерва для відпочинку та харчування,
  • міжзмінний відпочинок,
  • вихідні дні,
  • неробочі дні.

Контроль за присутністю працівників на робочому місці. 
Оформлення заохочення працівників. Правила застосування дисциплінарних стягнень.

Практичні завдання:

  • Формулювання поняття «робочий час»
  • Регламентація тривалості робочого часу
  • Формулювання поняття «час відпочинку»
  • Види часу відпочинку
  • Оформлення проекту наказу про залучення до роботи у вихідний день
  • Оформлення пропозиції про понаднормову роботу
  • Розробка алгоритму процедури заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Заповнення форми наказу про заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Розробка алгоритму застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення проекту наказу про застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення акту про відмову ознайомитись із наказом

 Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів 

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму прийому працівника працювати.
  • Заповнення форми трудового договору прийому працювати.
  • Заповнення форми наказу прийому працювати.
  • Заповнення особистої картки працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Сумісництво та додаткова робота

Особливості роботи за сумісництвом:

  • поняття,
  • види сумісництва,
  • тривалість робочого часу,
  • оплата праці,
  • додаткову підставу припинення трудового договору.

Оформлення додаткової роботи:

  • поняття,
  • види (суміщення, розширення зон обслуговування, збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника),
  • зміст роботи,
  • термін виконання,
  • обсяг роботи,
  • оплата додаткової роботи.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму прийому працювати зовнішнього і внутрішнього сумісника.
  • Оформлення проекту наказу суміщення посад.

Ведення військового обліку в організації

Військовий облік:

  • поняття,
  • особи, що підлягають постановці на військовий облік в організації,
  • документи військового обліку,
  • організація роботи з ведення військового обліку.
  • повідомлення військкоматів про прийняття військовозобов'язаних та призовників
  • проведення звірок
  • повідомлення про зміну особистих даних військовозобов'язаних працівників
  • подання списків працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць
  • відповідальність порушення ведення військового обліку.

Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».

  • Виконання квот у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;
  • № 3-ПН « Інформація про піт на робочу силу ( вакансій )»;
  • № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників »;
  • № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників ;
  • Форма № 10-ПІ « Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ».
  • № 1-ПВ термінова - місячна « Звіт з праці »
  • № 1-ПВ термінова — квартальна « Звіт з праці »
  • № 3-ПВ термінова — піврічна « Звіт про використання робочого часу»
  • № 6-ПВ річна « Звіт про кількість працівників , їхній якісний склад та професійне навчання»

Процедура оформлення службового відрядження

  • Поняття службового відрядження.
  • Процедура оформлення направлення працівників у службове відрядження.
  • Відшкодування витрат, пов'язаних із службовим відрядженням.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми службового завдання працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми наказу про направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми посвідчення про відрядження про направлення працівника у службове відрядження.

Правила надання різних видів відпусток

Щорічні оплачувані відпустки:

  • порядок надання,
  • оформлення.

Графік відпусток:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Види відпусток:

  • щорічний додатковий оплачуваний,
  • навчальна відпустка,
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами,
  • відпустка по догляду за дитиною,
  • відпустка без збереження заробітної плати.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму надання щорічної оплачуваної відпустки працівнику.
  • Складання графіка відпусток
  • Заповнення форми наказу надання відпустки працівнику.
  • Заповнення форми записки-розрахунку надання відпустки працівнику.
  • Оформлення проекту наказу про відкликання працівника із відпустки.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору 

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення

Практична робота:

  • Розробка алгоритму переведення працівника на іншу роботу.
  • Оформлення угоди до трудового договору про переведення працівника в іншу роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу постійну роботу.
  • Оформлення пропозиції щодо переведення працівника на іншу постійну або тимчасову роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу тимчасову роботу.
  • Оформлення проекту наказу усунення працівника з роботи.
  • Оформлення проекту наказу переміщення працівника.
  • Розробка алгоритму звільнення працівника.
  • Оформлення проекту угоди про звільнення працівника за згодою сторін.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення.
  • Заповнення форми записки-розрахунку про припинення дії трудового договору із працівником.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, формулювання різних видів підстав.

Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу

  • Типові форми первинного обліку (види табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати - форми П-5, П-12, П-13, П-14).
  • Наказ Міністерства статистики від 09.10.1995 № 253.
  • Табель як підставу для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги у разі тимчасової непрацездатності, заробітної плати за час відпустки та інших виплат.
  • Табель як поіменний список співробітників, який ведеться за категоріями працюючих у порядку табельних номерів або за абеткою, тобто таблиця.

Корпоративна (організаційна) культура організації

  • Визначення поняття «корпоративна культура».
  • Ідейна та поведінкова сторона корпоративної культури. Вплив корпоративної культури на поведінку персоналу та ефективність діяльності організації.
  • Корпоративна культура - офіційне і неофіційне зведення правил поведінки та взаємовідносин співробітників між собою.
  • Оформлення документів, що регламентують: Положення про корпоративну культуру.

Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву.

Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.

  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів у них – П-10. Інструкція №58.
  • Трудова книжка: оформлення титульного листа, внесення відомостей про прийом, переведення, звільнення.
  • Порядок внесення змін, виправлень у трудову книжку
  • Вкладиш у трудову книжку. Публікат трудової книжки. Оформлення.
  • Електронна трудова книжка, порядок оформлення. Перехід до електронних трудових книг.
  • Вимоги до Пенсійного фонду України.
  • Формування, ведення особових справ.

 

 Оцінка та атестація персоналу:

Сучасні методи оцінки персоналу

  • Історія питання та сучасні підходи до оцінки персоналу: SHL, система Томаса, АЦ, DiSC , кейс -тестинг , ін.
  • Цілі, принципи, види оцінки.
  • Аналіз посади: методи аналізу, переваги та недоліки.
  • Створення та опис моделей компетенцій, побудова профілю посади.
  • Технології та методи визначення професійних знань, умінь та компетенцій.
  • Технології та методи оцінки особистісних якостей та характеристик.
  • ПРАКТИКУМ: створення оцінного профілю співробітника на підставі моделі компетенцій (профілю компетенцій). 

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Технології та методи визначення та оцінки компетенцій:

  • поняття компетенцій,
  • види компетенцій,
  • рівні розвитку компетенцій,
  • поведінкові індикатори для оцінки компетенцій,
  • модель компетенцій,
  • розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника.

Практична робота.

  • Формулювання завдань оцінки персоналу
  • Визначення видів оцінки персоналу
  • Перелік інструментів оцінки працівників
  • Побудова моделі цілепокладання для оцінки персоналу
  • Формулювання цілей за SMART-методикою
  • Виділення категорій персоналу щодо оцінки
  • Визначення показників та критеріїв оцінки персоналу
  • Розробка покрокового алгоритму процедури оцінки персоналу
  • Формулювання структури корпоративної моделі компетенцій
  • Розробка профілю посади/спеціальності для оцінки конкретного працівника

Застосування методів проведення оцінки персоналу, аналіз результатів оцінки, підготовка рекомендацій керівництву та персоналу
Вибір методів оцінки проведення персоналу:

  • атестація персоналу, порядок та технологія проведення атестації відповідно до законодавства України,
  • управління з цілей (MBO), оцінка динаміки продуктивності, інтенсивності та ефективності праці на робочих місцях,
  • управління результативністю (РМ), використання KPI (КПЕ) в оцінці персоналу,
  • «Кругова методика» («360 градусів») для оцінки компетенцій

Центр оцінки спеціалістів (ассесмент -центр - АC).

Систематизація, узагальнення та аналіз результатів оцінки персоналу:

  • оцінна/атестаційна матриця,
  • крива нормального розподілу Гауса,
  • інформування персоналу про результати оцінки та атестації.

Організаційний супровід заходів щодо оцінки персоналу, підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки. 
Найбільш поширені помилки та труднощі у впровадженні процедури оцінки персоналу.

Практична робота

  • Вибір оптимального методу оцінки персоналу з урахуванням цілей організації
  • Складання індивідуального плану для оцінки працівника
  • Розрахунок середньозваженого балу (методика 360 градусів)
  • Розробка оцінної/атестаційної матриці
  • Підготовка пропозицій щодо розвитку співробітників за результатами оцінки
  • Розробка рекомендацій щодо найбільш поширених помилок та труднощів у впровадженні процедури оцінки персоналу

Розробка системи оцінки персоналу компанії

  • Організація та проведення оцінки персоналу
  • Оцінка компетенцій методом 360 градусів
  • МВО (управління за цілями) - періодична оцінка діяльності
  • PM (управління результативністю) - поточна оцінка ефективності роботи
  • Тестування
  • Автоматизація процедури оцінки персоналу компанії

Особливості розробки оцінних заходів у компанії

Практикум "Оцінка співробітника":

  • Розробка та проведення оціночних кейсів.
  • Розробка та проведення оцінного інтерв'ю.
  • Розробка та проведення оцінки керівників (Центр оцінки – асесмент центр): професійні, особистісно-ділові, управлінські компетенції.

Оцінка групи:

  • Розробка та проведення оцінки мотивації, лояльності, задоволеності.
  • Розробка та проведення оцінки ефективності відділів, груп.

Правила проведення та впровадження оцінки в компанії

  • Вимоги до складу та кваліфікації оцінювачів та експертів, переваги та недоліки.
  • Причини опору персоналу оцінки та способи його подолання.
  • Основні помилки при проведенні оцінки персоналу, їх причини та способи подолання.
  • Адміністративні та управлінські рішення за підсумками оцінки.
  • ПРАКТИКУМ: Надання зворотний зв'язок за підсумками оціночних заходів.
     

Рекрутинг (теорія та практика):

Підбір співробітників - ключовий напрямок діяльності служби управління персоналом. Створення служби рекрутингу

  • Сучасні технології набору та відбору персоналу. Попередній огляд
  • Розробка Положення «Про пошук, підбір та найм персоналу».
  • Опис бізнес-процес рекрутингу: регламентує весь ланцюжок дій рекрутера.
  • Твердження правила взаємодії з питань найму між департаментом управління персоналом та іншими підрозділами.
  • Складання власної схеми пошуку, підбору та найму персоналу.
  • Розробка «універсального»/«типового» бланку заявки на підбір персоналу.

Формулювання «профілю» посади

  • Адекватне формулювання вимог: критерії відбору, аналіз заявки на підбір, уточнення.
  • Упорядкування «профілю посади».

Сучасні інструменти сорсингу кандидатів як альтернатива джоб-бордам 

  • Нова професія у сфері підбору - сорсер . У чому суть та відмінність від рекрутера.
  • Логічні оператори пошуку інформації про кандидатів у мережі. Варіанти автоматизації пошуку, ресурси спрощення запитів.
  • Хантинг кандидатів у соцмережах за ключовими запитами. Алгоритм дій.
  • Прийоми парсингу кандидатів із відкритих профілів в інтернеті. Сервіси-помічники.

Практикум:

  • Скласти релевантний пошуковий запит для певних позицій.
  • Отримати список кандидатів на конкренту посаду із соцмереж, використовуючи інструменти хантінгу (за посадою, освітою, досвідом друзів).

Як скласти оголошення про вакансію, яка приверне увагу відповідних кандидатів. Закони психології, EQ та маркетингу

  • Опис вакансії в дусі робітних сайтів - моветон. Що означає скласти оголошення "зі світу кандидата".
  • Використовуємо неформальну мову, грайливість та гумор без перекосів: доречність та міра.
  • Вбудовуємо в оголошення лід -магніти, щоб отримати контакти потенційних претендентів, та перевірочні завдання.
  • Оформлення поста про вакансії для соцмережі: структура, стратегія, сервіси, завдяки яким заощадите час, а оголошення виглядатиме гідно.

Практикум:

  • Перекладаємо оголошення про вакансію, написану мовою протоколів та джоб сайтів, у текст «зі світу шукача».
  • Аналізуємо реальний опис вакансії, виявляємо та усуваємо помилки, що вказують на нестачу EQ та відлякують претендентів.

Де розмістити оголошення про вакансію: підбираємо ефективні канали залучення кандидатів

  • Кандидати – цільова аудиторія. Виходячи з цього, вибираємо канали, що забезпечують приплив потрібних претендентів. Приклади помилок.
  • Метод троянського коня та QR-коди, прапори та листування з клієнтами. Нестандартні засоби просування вакансії.
  • Коли можна не публікувати оголошення про вакансію: метод прямого захоплення, Crowdsourcing, акції для молоді.
  • Обійдемося без резюме. Як у такому разі оцінювати кандидатів, навіщо просити використовувати емоджі, перейти до Snapchat, записати відео.

Як підготуватися до проведення співбесіди

  • Як створити профіль «ідеального кандидата», використовуючи технологію кадрового профайлінгу
  • Що таке рекрутингова воронка і для чого вона потрібна
  • Як ефективно провести телефонне інтерв'ю з кандидатом: завдання, етапи, особливості проведення, аналіз інформації
  • Як розробити чек-лист для проведення співбесіди
  • Які особливості слід враховувати під час співбесіди: завдання, структура, правила проведення
  • Як визначити рівень розвитку навичок проведення співбесіди (ключова компетенція професіоналізму рекрутера)

Як вибрати оптимальний стиль, вид, тип співбесіди

  • Як вибрати оптимальний стиль проведення співбесіди: допит, соло, гра в хованки, випробування, партнерські переговори
  • Який оптимальний вид інтерв'ю для конкретної вакансії: індивідуальне, групове, панельне
  • Як можна комбінувати різні типи інтерв'ю: біографічне, за компетенціями, кейс-інтерв'ю, проектне інтерв'ю, стрес-інтерв'ю та ін.
  • Які види питань використовувати на співбесіді та що оцінювати за відповідями кандидатів
  • Як провести презентацію компанії та вакансії
  • Як провести інтерв'ю з компетенцій, використовуючи методику STAR та поведінкові індикатори

Які методики використати для оцінки кандидата

  • Для чого застосовуються проектні методики і що можна дізнатися за їх допомогою
  • Як оцінити достовірність інформації, що надається кандидатом (синдром Даннінга -Крюгера, «синдром самозванця»)
  • Як підготуватися та провести кейс-інтерв'ю
  • Як використовувати проектні питання на співбесіді
  • Як визначити параметри метапрограм: тип референції, процес-результат, роль у ділових відносинах, процедури-можливості, зміст-оточення
  • Як застосовувати методику "Просто бесіда"

Методи тестування, що часто використовуються:

  • Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттел .
  • Опитувальник Кейрсі .
  • Тест Г. Айзенка, адаптація А. Шмельова.
  • Діагностику мотивації досягнення А. Меграбяна .
  • Інтерперсональний діагноз Т. Лірі.
  • Психологічне тестування.
  • Аналіз результатів тестів.

Як провести ефективну співбесіду та прийняти правильне рішення про вибір кращого кандидата

  • Як підготуватися до проведення структурованого інтерв'ю
  • Як провести ефективне структуроване інтерв'ю
  • Як проаналізувати інформацію за результатами співбесіди
  • Як презентувати кандидата особі, яка приймає рішення

Нюанси оцінки кандидатів на співбесіді з урахуванням потреб бізнесу

  • Кандидати з якими компетенціями зараз затребувані бізнесом (з урахуванням криз та пандемії).
  • З'ясовуємо, чи має кандидат таку якість як полікомпетентність , чи здатний до багатозадачності.
  • По CV видно: претендент-летун або overqualified . Відразу відкладати резюме убік?
  • Судячи з резюме, кандидат — фахівець, але на співбесіді поводиться нетипово. Як зрозуміти, перед Вами – неформатний фахівець чи дилетант.

Практикум:

  • Продати вакансії грамотному і досвідченому претенденту на конкретну позицію.
  • Намітити способи нагадувати претенденту про компанію під час відбору (до прийому на роботу), посилювати в ньому бажання вийти на роботу, заздалегідь включити процес адаптації – пребординг .

Навички впевненої поведінки під час відбору

  • Особливості вибору торгового персоналу.
  • Як оцінити при співбесіді ініціативність та працездатність
  • Як оцінити амбітність та вміння підкорятися у претендента
  • Методи та технології проективного тестування претендентів.
  • Методи бесіди про претендента з роботодавцем, що його попередній. («Зустрічні» телефонні дзвінки).
  • Аргументація доцільності працевлаштування роботи в компанії.

IT Рекрутинг:

Введення в IT-рекрутинг

  • роль рекрутера в IT
  • структура IT-ринку
  • рівні фахівців: junior , middle , senior , team lead
  • розбір IT-термінології: ООП, TDD, API, Git , СI/CD та інше

Види IT-компаній:

  • startup ,
  • product IT company ,
  • outsourcing ,
  • outstaffing company
  • операційні системи: Windows , Linux , Android , iOS , macOS та ін.

Специфіка роботи рекрутера у різних ІТ компаніях.

Пасивний пошук

  • опис вакансії
  • робота з відгуками
  • постінг вакансій
  • реферальні програми

Активний пошук

  • ресурси рекрутера
  • LinkedIn , Git , DOU та ін.
  • Boolean та X- Ray search

Маркетологи в ІТ

  • Сертифікація ІТшників 
  • Маркетологи в ІТ
  • Пошук маркетологів, продажників та співробітників підтримки

Технічна частина

  • Front End
  • Back End
  • Quality Assurance
  • Mobile
  • Embedded
  • технології розробки та мови програмування

Що потрібно знати про frontend -розробку

  • відмінність верстки від JS-скриптів
  • що таке Sass / Less , Bootstrap Compass
  • навіщо потрібні фреймворки (програмні продукти, які спрощують створення та підтримку технічно складних чи навантажених проектів) і чому постійно з'являються нові
  • як проводити співбесіду з frontend -розробником?
  • де шукати розробників.

Що потрібно розуміти про backend

  • скриптові та не-скриптові мови розробки
  • компілятор та інтерпретатор
  • Python , JAVA, PHP, C#, C++ та різниця між ними
  • як проводити співбесіду з backend -розробником?

Копірайтинг та копірайтер, дизайнери

  • техніка роботи з текстами та копірайтинг, до чого займається копірайтер
  • пошук копірайтерів
  • пошук дизайнерів

Керівники в ІТ - Product і Project Management

  • заробітні плати де дивитись
  • де шукати продуктологів та проджектологів
  • де шукати топ-менеджерів у ІТ компанії

Як ІТшники розробляють продукти

  • життєвий цикл розробки продукту
  • тестування ПЗ
  • тестувальник або junior -розробник
  • де шукати тестувальників
  • питання для кандидатів на позицію тестувальника

Розробники мобільних додатків

  • особливості розробки під Android
  • особливості розробки під iOS
  • особливості розробки на React Native
  • як проводити співбесіду з мобільним розробником

Agile , Big data , ML, AI

  • Agile
  • бази данни та біг дата, машинне навчання та штучний інтелект
  • аналітики та дата сцаєністи
  • де шукати аналітиків та дата сцаєнтістів

DevOps

  • ІТ безпека
  • системні адміністратори, інженери з експлуатації
  • де шукати DevOpsів

Технологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збирання та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації

  • Упорядкування CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: Стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки хитрих роботодавців, безкоштовна робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

Основи психології:

Введення в психологію

  • Типи людських темпераментів.
  • Види психологічного на людей.
  • Переконання як вид психологічного впливу.
  • Навіювання як різновид психологічного впливу.
  • Психологія застосування маніпулятивних прийомів навіювання.
  • Мистецтво компліменту у діловому спілкуванні.
  • Мистецтво ставити запитання.
  • Психологія проникливості ділової людини.
  • Психологія створення довірчих стосунків.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-19
вівторок
2024-03-20
середа
2024-03-28
четвер
2024-04-02
вівторок
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-11
четвер
2024-04-16
вівторок
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-04-25
четвер
2024-04-30
вівторок
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-09
четвер
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-23
четвер
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-13
четвер
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-06-27
четвер
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-11
четвер
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-25
четвер
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-08
четвер
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-22
четвер
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-20
середа
2024-03-23
субота
2024-03-27
середа
2024-04-01
понеділок
2024-04-03
середа
2024-04-04
четвер
2024-04-08
понеділок
2024-04-10
середа
2024-04-15
понеділок
2024-04-17
середа
2024-04-18
четвер
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-02
четвер
2024-05-06
понеділок
2024-05-08
середа
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-16
четвер
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-05-30
четвер
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-06
четвер
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-20
четвер
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-04
четвер
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-18
четвер
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-01
четвер
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-15
четвер
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-08-29
четвер
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 13:00 - 16:00
2024-03-21
четвер

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку.....

 

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору