Школа бізнесу - Курсы маркетинга
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Менеджер з маркетингу


Школа маркетингу  - курси маркетинг

Менеджер з маркетингу

очно в Києві або онлайн

56 ак години (14 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можні підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні  групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.
  • субота с 10:00 до 13:00, з 13:00 до 16:00.

Вартість навчання  (очно або онлайн) без контекстної реклами (56 ак години):

  • 6  160 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата)

Вартість навчання (очно або онлайн) з контекстною рекламою (за бажанням) (84 ак годин) для фізосіб:

  • 9  240 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 5280 грн),
  • 8  316 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 924 грн).
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 18.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Менеджер з маркетингу складається з:

  • всіх бажаючих вивчитися на маркетолога.

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
  • розробляти маркетингову стратегію;
  • сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
  • використовувати SWOT-аналіз;
  • розробляти тактичний план маркетингових операцій, включаючи управління товаром, ціноутворення та управління каналами та місцями продажу.
  • керувати маркетингом у періоди криз;
  • керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
  • розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
  • розробляти план рекламної кампанії, план брендингу та маркетинговий план;
  • реалізовувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність.

Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

Контекстна реклама (36 ак години) додатково за бажанням:

  • Google Реклама. Ефективна реклама у КМС, ТР, ремаркетинг (2).
  • Google Analytics . Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів.
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Маркетинг та маркетингове управління:

 

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

  • Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері -шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 

 Брендинг:

Бренд та його атрибути

  • Що таке "бренд". Визначення брендингу
  • Ролі бренду для споживачів та власників бренду
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження
  • Відмінності бренду від товару та товарного знака.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності. Відмінність брендингу від класичного маркетингу.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо.
  • Ідентичність бренду. Образ бренду.
  • Сильний бренд: продаж більшій кількості споживачів (i) більшої кількості товару ( ii ) за вищою ціною ( iii ).
  • Можливості сильного бренду для компанії-власника.
  • Елементи брендингу. Атрибути та піраміда бренду
  • Практична робота у групах "Визначення атрибутів відомого українського бренду"

Стратегія компанії як основа брендингу

  • Вибір стратегії в залежності від цілей компанії
  • Відповідальність та організація роботи
  • Ефективне використання зовнішніх ресурсів (дослідні, рекламні та ін. агенції)
  • Практична робота "Написання брифа на розробку дизайну упаковки"

Від бренду – до стратегії брендингу на курсах Менеджер з маркетингу

  • Основні моделі управління брендом ( BrandDynamics , BrandZ , Brand Capital , ImagePower , Brand Asset Valuator тощо). Об'єкт управління брендом: прибуток компанії, частка ринку, лояльні споживачі, капітал бренду.
  • Розвиток бренду у часі.
  • Перепозиціонування бренду. Пожвавлення бренду.
  • Метрики бренду (обізнаність, уподобання, атітюди, карта сприйняття бренду, BDI, здоров'я бренду тощо)

Від стратегії – до бренд-білдингу на курсі Менеджер з маркетингу

  • Ідентичність бренду: позиціонування, індивідуальність, сприйняття якості, цінності бренду, асоціації бренду, суть бренду.
  • Моделі розробки бренду ( Brand Wheel , Total Branding , 4D Branding та ін.).
  • Брендинг як процес моделювання діяльності споживачів на вибір товару чи послуги. Психологія бренду: бренд у розпізнаванні; бренд у спонуканні; бренд у стосунках.
  • Ядро бренду: спонукання, досвід, ідентифікація, комунікації.
  • Психологічні методи виявлення та фокусування ідентичності бренду.
  • Атрибути бренду: ім'я бренду, зовнішній вигляд товару та його упаковка, фірмовий стиль та ін. Ієрархія атрибутів. Правовий захист атрибутів бренду.
  • Імідж бренду: атрибути та асоціації. Побудова картки сприйняття бренду.
  • Тестування розробленого бренду на цільовій аудиторії.
  • BrandBook: структура та зміст.

Поточний аудит бренду

  • Капітал бренду
  • Оцінка ефективності бренду. Методика виміру ефективності
  • Методи дослідження знання/споживання/лояльності споживачів
  • Кейс «Чому впали продажі?»

Методика брендингу

  • Маркетингові дослідження та пошук нових ринкових можливостей
  • Створення нового товару. Поширені способи створення новинок усередині даного ринку
  • Позиція та позиціонування бренду
  • Ідентичність бренду
  • Комунікаційна стратегія бренду
  • Бюджет брендингу
  • Кейс від бренду

Управління портфелем брендів

  • Ієрархія брендів
  • Скільки брендів включати у портфель?
  • « Канібалізація » брендів
  • Практична робота із структуризації портфеля брендів

Особливості брендингу під час кризи
Оптимізація витрат на брендинг
Ребрендінг
Нові методи комунікацій
Практична робота «Маленький бюджет? Заощаджуй його!»

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 Медіапланування і бюджетування:

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Організація Trade -маркетингу на підприємстві

  • Вплив структури відділу на результати продажу: основні засади формування підрозділу
  • Основні функції та документообіг трейд - маркетингового підрозділу.
  • Типові документи: стандарти, інструкції, бізнес-процеси та ін.
  • Створення системи контролю та принципи мотивації Trade -маркетинг менеджера
  • Алгоритм організації та схема контролю акцій, що проводяться. Основні помилки та як їх уникнути
  • Класифікація методів стимулювання: основні переваги та недоліки
  • Методи стимулювання та навчання персоналу відділу продажу: основні правила та формати для досягнення максимальної ефективності. Практика успішної взаємодії

Річне планування трейд - маркетингових активностей. Приведення плану у відповідність до маркетингової стратегії, виробничої та фінансової можливостей компанії. 
Розрахунок вартості одного контакту. Затвердження бюджету. Визначення ступеня гнучкості річного плану. Формування плану продажів у розрізі каналів збуту та SKU з урахуванням трейд-маркетингового коефіцієнта зростання.

Розробка, реалізація та контроль трейд-маркетингових заходів у рамках затвердженого плану.

Види службової документації, необхідної для затвердження та реалізації трейд-маркетингових акцій. 
Робота з підрядниками: складання брифу, організація та проведення тендеру, визначення критеріїв успішності співпраці. Організація та застосування схеми контролю на етапі введення, реалізації та завершення трейд-маркетингових акцій. Аналіз отриманих результатів, визначення критеріїв успішності проекту.

Методи ефективної взаємодії з учасниками дистрибуційного ланцюжка

  • Управління процесом стимулювання посередницької мережі: як врахувати їхні вимоги без шкоди інтересів компанії
  • Ефективні мотиваційні програми: що запропонувати крім стандартних знижок та бонусів. Матриця "Мета акції - Формати акції". Вирішення «проблемних зон»
  • Негативні ефекти мотивації та як не звести стимулювання до «звички». "Тонкі" моменти у відносинах: як не порушити баланс
  • Посередник як бізнес-партнер — розробка та приклади програм лояльності

Мережевий роздріб: специфіка роботи та способи оптимізації взаємодії

  • Управління відносинами з мережевим роздрібом: хто відповідає за стимулювання та як оцінити перспективність роботи (авторська методика), практичні навички формування комерційної пропозиції
  • Секрети успішного стимулювання торгового персоналу на місцях продажу, особливості проведення програм у мережевому роздробі, аналіз та приклади найбільш ефективних акцій
  • Як збільшити продажі за допомогою професійного мерчендайзингу : правила розташування товарів та розробка стандартів

Стимулювання кінцевих споживачів у BTL: Consumer promotion

  • Системний підхід до планування та розробка акцій для споживачів: основні цілі та типи
  • Найефективніші формати акцій (специфіка): конкурси, мобільні акції, акції в мережі інтернет
  • Малобюджетний формат акцій: приклади та практика розробки та застосування
  • Послідовність кроків щодо вибору типу акції, розробка сценарію та ключові моменти реалізації. Організаційні проблеми, що виникають при реалізації програм, як їх уникнути
  • Вибір та оцінка креативності ідеї промо-акції
  • Залучення промо-персоналу. Структура проведення тренінгів з промоутерами. Контроль роботи промоутерів

Системний підхід до планування, оцінки та прогнозу ефективності стимулювання

  • Алгоритм формування комплектного плану акцій щодо компанії з урахуванням різних асортиментних позицій компанії: як уникнути конфлікту під час проведення акцій
  • Бюджетування промо-заходів
  • Як вибрати промо-агентство і що врахувати при взаємодії. Цілісний погляд на варіанти співробітництва та контролю. Критерії створення брифу.
  • Створення нестандартних промо-рішень ( промоформа промоутерів, нестандартні тексти, оформлення супутнього інвентарю для промоутерів, POS)
  • Типові помилки під час проведення промо-акцій. Що може розповісти аналіз успішних та провальних акцій. Приклади
  • Спеціальні заходи ( Special Events ) залежно від завдань, цільової аудиторії, територіального охоплення, термінів проведення
  • Просування нового товару - секрети успішної взаємодії з торговим персоналом, інструменти впливу

Як спрогнозувати ефективність акцій та програм: основні інструменти та методи оцінки

  • Об'єктивні результати стимулювання: оцінка та аналіз причин втрачених можливостей
  • Приклади розрахунків ефективності за типовими програмами

Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

 

Google Ads : Аккаунт та створення простого оголошення

  • Загальна інформація про Google Ads – історія, можливості, особливості, відмінності від конкурентів.
  • Обліковий запис Google Ads - створення та параметри безпеки.
  • Пошукова система Google .
  • Новий інтерфейс.
  • Чек-лист підготовки до створення рекламної кампанії
  • Практична робота – Реєстрація облікового запису та первинні основні настройки. Створення шаблон рекламної кампанії.

Складання семантичного ядра

  • Концепція семантичного ядра. Ключові слова.
  • Аналіз пошукових запитів
  • Аналіз структури сайту
  • Визначення базових ключів.
  • Робота з Google Keyword Planner , Serpstat , KeyCollector , Yandex Wordstat та іншими сервісами.
  • Розширення семантики.
  • Мінус слова.
  • Типи відповідності ключових та мінус-слів.
  • Угруповання ключових слів (кластеризація семантики).
  • Крос-мінусівка.
  • Підготовка семантики до Excel або Google Sheets.

Призначення ставок

  • Стратегії призначення ставок та автоматизація ставок.
  • Автоматичні та ручні стратегії. Переваги стратегій у порівнянні з іншими рекламними системами та способи зміни.
  • Оптимізатор ціни за конверсію та конверсійні стратегії.
  • Статистика кампаній у інтерфейсі. Управління звітами. Стовпці даних.
  • Практична робота – налаштування автоброкера у кампанії.

Налаштування основного націлення

  • Геотаргетинг у Google Ads . За назвою, "у радіусі", списком. Особливості геотаргетингу на ключові регіони. Геотаргетинг – винятки.
  • Тимчасовий націлення. Особливості та тонкощі.
  • Пристрої та мови. Додаткові можливості таргетування
  • Налаштування за демографічними параметрами.
  • Розширення оголошень. Додавання розширень до груп оголошень.
  • Практична робота – структурування рекламного облікового запису та налаштування націлювання в рекламній кампанії.

Формування ціни на кліку. Показник якості.

  • CTR. Вплив CTR на вартість та позиції розміщення.
  • Ad rang та QS. Чинники, що впливають на ціну кліка.
  • Розрахунок ціни кліка. Аукціон та ціноутворення .
  • Управління ціною кліку. Ключові показники ефективності кампаній.
  • Коригування ставок - види, способи налаштування, вплив на покази.
  • Практична робота – настроювання коригувань у рекламній кампанії.

 Запуск реклами

 Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування в Instagram 

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Користувальницька поведінка в Instagram .
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профіля.
  • Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
  • Затребувані формати публікацій та візуалів .
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації в Instagram .
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
  • Працюючі види реклами в Instagram .
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

Просування спільноти в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу

Таргетована реклама Facebook та Instagram 

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету.
  • Робота з Facebook Pixel .
  • Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook .
  • Налаштування ретаргетингу .
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану .

 Практичний маркетинг:

Комплекс маркетингу компанії: основні цілі та завдання

  • Зони контролю директора з маркетингу у маркетингу компанії.
  • Постановка рекламних завдань. Перехід від маркетингу процесу до маркетингу результату.
  • Генерування прибутку: які зони відповідальності передавати до відділу маркетингу?
  • Як мотивувати працівників, які відповідають за маркетинг? Які KPI мають бути у відділу маркетингу? Детальна карта.

Комплекс маркетингу для залучення клієнтів

  • Найважливіша відповідальність маркетингу – точки контакту компанії з клієнтом. Повний перелік точок контакту та рекомендації щодо роботи з ними. Формуємо план робіт за точками контакту.
  • Розбір вашого прайс-листа - чи продає він без менеджерів?
  • Чому ваші комерційні пропозиції не читають? Які зміни внести до КП, щоб збільшити кількість відгуків у 1,5-2 рази?
  • Скільки пунктів у списку конкурентних переваг? Спробуємо правильно «упакувати» наявні і, наскільки можна, збільшити їх число.
  • Що ви продаєте клієнтам, а що купують клієнти? Чи є різниця? Чи правильно маркетинг вибудовує комунікацію із новими клієнтами?
  • Детальна карта факторів, що впливають на вибір постачальника у продажу В2В. Що треба зробити, щоб ваша компанія продавала щось більше, ніж найнижча ціна та найбільша відстрочка. Менеджер може продавати 19 із 30 факторів, а зазвичай продає 3.
  • Принципи відбудови конкурентів. Як зробити, щоб клієнти віддавали перевагу вам і робили вибір на користь вашої пропозиції?

Комплекс маркетингу для розвитку клієнтів

  • План збільшення відвантажень чинним клієнтам. Як розширювати асортимент, суму та періодичність замовлень? Понад 30 інструментів.
  • Способи просування продажів усередині компанії. Як зробити так, щоб менеджери хотіли та любили продавати свою продукцію?
  • Email -маркетинг. Завдання, послідовність та інструменти. Детальна мапа дій.
  • Конкурентинг . Взаємодія з конкурентами та протидія їм: що допоможе вам продавати більше?
  • Сегментування клієнтів: практичні нюанси. Приклади сегментації, що збільшує виторг.

Комплекс маркетингу для утримання клієнтів

  • Які чинники впливають цінове сприйняття клієнта? Що має зробити маркетинг, щоб зменшити ціновий тиск клієнтів?
  • 17 цінових трюків, як викликати у клієнтів почуття задоволення від покупок.
  • Конкурентне ціноутворення. Реальні кейси ціноутворення, як не втратити прибуток навіть у гострій конкурентній ситуації.
  • Переосмислення знижок. Ваші знижки збільшують продаж та прибуток? Які знижки запровадити, які скасувати? Як розрахувати та відслідковувати ефективність політики знижок?
  • Побудова клієнтоорієнтованої компанії. Стратегія застосування клієнтоорієнтованості на різних рівнях.
  • Управління задоволеністю клієнта – понад 40 точок докладання зусиль.
  • Програми лояльності для клієнтів залежно від розв'язуваних завдань. Приклади та розбір результатів.
  • Як маркетинг може забезпечити кращий сервіс, щоб клієнти не втікали до конкурента, якщо там стало на копійку дешевше?

Практична частина

  • Формуємо показники ефективності відділу маркетингу компанії.
  • Складаємо план заходів для покращення точок контакту компанії.
  • Формуємо комплекс конкурентних переваг Вашої компанії.
  • Структуруємо пропозицію виходячи з потреб клієнта.
  • Формуємо для своєї компанії перелік факторів, на підставі якого ваші клієнти роблять вибір на вашу користь або, навпаки, на користь конкурентів.
  • Розробляємо план збільшення відвантажень чинним клієнтам.
  • Коригуємо систему знижок з метою підвищення її віддачі на клієнта.
  • Плануємо комплекс заходів для підвищення клієнтоорієнтованості компанії та лояльності клієнтів.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

 
 

 

 

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
 
 

 

 

 Додаткові предмети за бажанням:

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Аналітика ефективності роботи сайту

  • Навіщо потрібна аналітика
  • Збір даних, обробка, аналіз – основні функції систем аналітики
  • Види систем аналітики
  • Критерії ефективності роботи сайту, основні KPI
  • Конверсія та показники конверсії
  • Цільові сторінки та їх зв'язок із конверсією
  • Базові поняття аналітики – параметри, показники, хіти, сесії, юзери.
  • Принципи передачі аналітики, блокування передачі, усунення проблем
  • Види цілей для інтернет-ресурсів, вибір та визначення коректних цілей.
  • Інструментарій аналітика – плагіни, вбудовані функції браузерів
  • Практична робота: аудит поточного стану інтернет-проекту з погляду Інтернет-аналітики.

Налаштування систем аналітики, встановлення кодів відстеження на сайти, перевірка коректності установки

  • Огляд популярних аналітичних систем
  • Google Analytics – платна та безкоштовна версія системи, відмінності, обмеження
  • Яндекс.Метрика
  • Реєстрація та встановлення Google Analytics
  • Створення облікового запису Google
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація та налаштування Яндекс.Метрики
  • Створення облікового запису Яндекс.Метрики
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація облікового запису Google Tag Manager
  • Створення облікового запису GTM
  • Налаштування тега відстеження, тригера, змінних Google Analytics
  • Встановлення коду відстеження на сайт – основні способи
  • Перевірка статусу відстеження

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Аналіз якості та кількості трафіку для SMM.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads ( Adwords ).
  • Аналіз звітів по Google Ads ( Adwords ).
  • Основні переваги використання Google Analytics при розміщенні реклами в Adwords .

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics .
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.
  • Практична робота. Налаштування фільтрів реферального спаму.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager 

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Код відстеження подій.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

Практичні кейси роботи аналітика

  • Основи коректного аналізу даних.
  • Статистична достовірність та як її досягти у Google Analytics .
  • Основні помилки, які допускаються аналітиками, і до чого вони призводять.
  • Побудова моделей, перевірка гіпотез.
  • Практична робота. Розбір аналітичного кейсу, вирішення його через Звіти користувача.

Звіти порівняння, вивантаження даних, e- commerce 

  • Бенчмаркінг – звіти порівняння з конкурентами.
  • Огляд можливостей E - commerce у GA та основні звіти.
  • Практична робота. Вивантаження даних із Google Analytics в табличні редактори для подальшої обробки.

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

 

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості оголошень під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийоми використання.
  • Способи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама.

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Робота з Google Ads Editor

  • Інтерфейс Google Ads Editor .
  • Імпорт та експорт даних.
  • Налаштування завантажених РК.
  • Масове редагування.
  • Додавання нової РК вручну та швидке створення груп оголошень.
  • Автоматизація написання оголошень ( автозаміна , шаблони).
  • Масове призначення ставок.
  • Додаткові функції, недоступні в Google Ads.

Контекстно-медійна мережа

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійній мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір настройок та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Виняток нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу .
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору